Oud 25-12-2015, 03:05
GAnnoniemG
GAnnoniemG is offline
Mijn zus maakte een jaar geleden een opmerking over mijn voorhoofd, dat ie te groot is zeg maar. Maar ik had daar nooit opgelet. Sinds ze dat gezegd heeft voel ik me heel onzeker.. Ik ging er opletten en werd er alleen maar verdrietiger van.

Iemand tips ofzo?

Ik heb een raar achtige schuine pony ookal geprobeerd, maar dat werkt niet echt.

Ik ben trouwens 15
Met citaat reageren
Oud 25-12-2015, 08:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Waarschijnlijk is je voorhoofd iets hoger dan normaal, maar zo erg is dat niet! Iedereen heeft wel iets, een grote neus, flaporen, hangwangen. Niemand is perfect, en ook met imperfecties kan je hartstikke mooi zijn!

Je kunt wel met een goed kapsel optisch je voorhoofd verkleinen. Draag je je haar strak naar achteren, dan lijkt je voorhoofd al snel hoger. Vraag er eens naar als je volgende keer bij een (goede) kapper bent.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 25-12-2015, 16:51
_Dillen_
_Dillen_ is offline
Dat is helemaal niet erg hoor! Neem mij bijvoorbeeld, ik heb ook wat grotere oren. Laat niemand je hierdoor klein krijgen,
zij hebben vast ook wat schoonheidsfoutjes zoals iedereen!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2015, 01:12
GAnnoniemG
GAnnoniemG is offline
Bedankt voor de tips!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2015, 11:33
SD.creatief
SD.creatief is offline
iedereen heeft iets wat een beetje apart is. Dit is helemaal niet erg. jij hebt misschien een iets groter voorhoofd. Je zus zal ook vast iets hebben. Dit maakt je juist uniek! hier hoef je je helemaal niet voor te schamen
Met citaat reageren
Oud 26-12-2015, 14:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Tyra Banks heeft ook een "fivehead" en die is supermodel. Maak je niet druk.

Als je het echt niet mooi vindt, kun je je kapper vragen welk kapsel handig is.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2016, 18:42
curioussmartass
Avatar van curioussmartass
curioussmartass is offline
ik heb ook een hoog voorhoofd, en veel mensen hebben het vooroordeel dat je dan slimmer bent. Dus waar of niet waar, die heb je in je pocket!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2016, 22:40
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Voor mijn gevoel heb ik ook een groot voorhoofd. Ik voel me ook onzeker over en verberg het met mijn haar, dat heb ik al zo 8 jaar. Het past niet bij iedereen maar ik vind het bij mezelf passen en voel er comfortabel bij.

Laatst gewijzigd op 08-03-2016 om 01:34.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2016, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Mijn zus maakte een jaar geleden een opmerking over mijn voorhoofd, dat ie te groot is zeg maar. Maar ik had daar nooit opgelet. Sinds ze dat gezegd heeft voel ik me heel onzeker.. Ik ging er opletten en werd er alleen maar verdrietiger van.

Iemand tips ofzo?

Ik heb een raar achtige schuine pony ookal geprobeerd, maar dat werkt niet echt.

Ik ben trouwens 15
Wat een trut die zus van je. Als het jou nooit opgevallen is dan is het echt niet zo erg. Zoek ff iets afwijkends aan haar, dan heb je iets om terug te zeggen.

Citaat:
Voor mijn gevoel heb ik ook een groot voorhoofd. Ik voel me ook onzeker over en verberg het met mijn haar, dat heb ik al zo 8 jaar. Het past niet bij iedereen maar ik vind het bij mezelf passen en voel er comfortabel bij.
Staat je heel goed!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle hoge haarlijn/ groot voorhoofd
joydivision95
12 21-11-2017 11:38
Lichaam & Gezondheid Groot voorhoofd
Simon Krul
4 24-01-2017 09:07
Lifestyle Het grote HAAR en KAPSEL topic #2
Trimm Trabb
437 11-01-2013 08:22
Lichaam & Gezondheid Help! Huidprobleem: bultjes/pukkeltjes op voorhoofd en wangen
Diamera
13 27-05-2011 22:20
Lichaam & Gezondheid Groot voorhoofd
Verwijderd
27 19-04-2011 17:45
Lifestyle pony's
helenaatjuh
58 14-06-2002 13:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37.