Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2009, 22:15
Verwijderd
yea, portefuille terug!
en nu snoepen + kiespijn :') morgen vrij! ^^+
*verstopt knuffel voor sidhe*
Advertentie
Oud 02-02-2009, 22:40
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
ja begeleidster had vergadering dus kon snel weg
niet te veel aan gaan wennen vrees ik.. en tis dichterbij dan mijn vorige stagen (vcan 30 minuten naar 20 minuten met de auto)

opzich was het leuk, ik moet mezelf iig even de tijd geven voor deze stage... ik vond het ook best lastig in de klas, ik ben iemand die even tijd nodig heeft een weg te vinden en op mijn vorige stage had ik deze (net) gevonden dus ben enorm onzeker..
maar ik heb dus even tijd nodig om het te weten...
In welk jaar zit je eigenlijk? Als je ooit vragen hebt, moet je het gewoon laten weten Ik zit nu in het vierde jaar en ga vanaf maandag aan mijn LIO beginnen. Ik moet ongeveer 30 minuten met de auto, maar het is een prachtige school met Activborden en een gezellig groot team! Vind 't wel eng...
Oud 02-02-2009, 22:41
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Vanmiddag werk, nouja, we hebben al met al een half uur echt wat gedaan... De toets was peanuts, 10 vragen en multiple choice en 45 minuten de tijd en iedereen was dus in 3 minuten klaar en iedereen geslaagd. En toen hadden we dus nog 42 minuten over en dat werd dus pauze. En dan hebben ze het er steeds over dat er zo weinig tijd is en dat de opleiding zo snel moet. Ja, wat wil je met deze tijdverspilling. En toen...kwam de directeur van de vestiging binnen met de mededeling dat er een grote kans was dat het allemaal niet door zou gaan, omdat er (toch) geen werk voor ons zou zijn. Morgen horen we wat er uit het "topoverleg" is gekomen (want ze gingen hun best doen toch werk te creëren voor ons) Dus ik baal enorm als morgen blijkt dat er niks is en dat morgen m'n laatste dagje is. Er is nog wel de optie om inbound te gaan werken, maar onder de huidige voorwaarden wil ik dat niet, ik zit dan zeker 2 jaar eraan vast en ik wil nu tijdelijk werk en er makkelijk vanaf kunnen. Dus ik duim echt dat ze morgen gaan zeggen dat het tóch doorgaat, want anders weet ik echt niet wat ik moet.
Oud 02-02-2009, 23:28
Verwijderd
Citaat:
yea, portefuille terug!
en nu snoepen + kiespijn :') morgen vrij! ^^+
*verstopt knuffel voor sidhe*
zomgzomg. <3

Morgen college, hoera! Wel heel leuk, alleen klote-tijden. Bah. Iemand nog meer op de uithof morgenavond, samen met mij? Zaal theta (a)

Ennnnn nu moet ik eigenlijk slapen en niet zo piekeren meisje, je maakt het jezelf zo moeilijk. Geloof <3
Oud 02-02-2009, 23:33
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
wat moet je doen met ouders die hun dochter verbieden iemand te zien die haar leven heeft veranderd en andersom.. En als die jongen en dat meisje zoveel van elkaar houden dat ze hun leven voor elkaar zouden overhebben, dat ze trillen van emotie als ze elkaar stevig knuffelen, dat ze eeuwig op elkaar zouden kunnen wachten.. Wat moet je doen met ouders die dat met hun dochter doen, terwijl ze voor het eerst open is over wat ze voelt en wat er in haar omgaat..

We raken elkaar niet kwijt, thats for sure, maar hoe laat je zulke onbereikbare ouders voelen wat je voor elkaar voelt, zodat het duidelijk is dat het serieus is, en zodat ze weten dat het goed zit, ondanks dat ze een hele negatieve ervaring hebben gehad, met iemand die Eva alleen kende van het internet? En hoe maak je ze duidelijk dat het niet erg is dat je vijf uur moet reizen om elkaar te kunnen zien (2,5 enkele reis).. Hoe kun je ze dat in laten zien?
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 03-02-2009, 08:20
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Citaat:
Oh ik herken het echt heel erg. Ik hoor ook allemaal van die succesverhalen van vriendinnen en die doen dan ook uni en bij hen lukt het allemaal wél perfect en ze lijken er veel minder hard voor te hoeven werken. Heel zuur.

En die M. is inderdaad een beetje een vreemde snuiter ja (Ik heb jou overigens niet gezien )
Bij mij is het dus zo dat mijn vriendinnetjes die uni doen allemaal gestopt zijn haha, en de hbo'ers vertellen allemaal hoe makkelijk het is en dan ga ik ook twijfelen .

Maar ik zat helemaal bovenaan bij de groep CA'ers (maar dat waren er nogal wat), wat een gedoe zeg in zo'n grote zaal!
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 03-02-2009, 08:51
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
blegh door me wekker heen geslapen die om 7:15 af gaat.
ik werd wakker geklopt door de verpleging om 8:30.
en door me been mag ik nou niet mee gymen.
dan maar dadelijk mee naar muziek therapie.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 03-02-2009, 10:19
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Waarom doet ze toch zo gek?! Zeg gewoon dat het niet werkt en blijf niet wachten en wachten... Dit kost alleen maar meer stress. Morgen moet ik echt gaan knallen bij de herkansingen! Ik heb nu 185 studiepunten en dat mogen er nog wel wat meer worden. Gelukkig reis ik samen met een studiegenootje. Gezelligheid
Oud 03-02-2009, 11:11
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Prutsor: misschien moet jij je eens aan die ouders voorstellen, zodat ze zien wat voor vlees ze in de kuip hebben. Ik zou het zelf nog wat vroeg vinden, want hoelang kennen jullie elkaar nu, maar als ze nu al moeilijk gaan doen en meteen dingen gaan verbieden (?) is dat misschien wel de enige optie.

OT: god, ik twijfel echt over alles nu. Ik hoop écht dat ik vanmiddag te horen krijg dat het toch doorgaat.
Oud 03-02-2009, 12:18
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
@missy1234~ Dat was het doel ook. om een poging te doen hun hun te laten zien wie ik ben.. Ze hebben me nooit gesproken, of gezien of wat dan ook. We kennen elkaar drie weken, dat is kort inderdaad, maar als je ziet wat voor band we al op hebben gebouwd.. Maar ze mag algemeen al niet mij zien.. Dus ik vind het allemaal wel vaag.. Misschien duurt het even voor ze doorhebben dat het een serieus iets is en dat we echt van elkaar houden.. Want de gevoelens gaan niet weg, aangezien dat komt door emoties die we bij elkaar losmaken.. En die blijven en daarom blijven onze gevoelens ook stand houden.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 03-02-2009, 13:48
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Whaa, ik heb al een tijdje een soort van "sms-relatie" (hoe stom dat ook mag klinken/zijn) met de drummer van mijn favoriete Chinese band. Dat is leuk omdat het een grappige kerel is, en omdat hij me dan gratis mee naar binnen neemt bij concerten. En nu vraagt hij of ik een keer met hem mee wil gaan zwemmen! Dat is zo'n absurde vraag dat ik hard moet lachen, we hebben nooit eerder echt samen iets gedaan. Zwemmen, wat moet ik daar nou weer van denken?!
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 03-02-2009, 15:00
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Bedankt voor de felicitaties

Citaat:
@ heksjuh: gefeliciteerd! Hoe ging het op de training?
Ik ben blij dat ik ben gegaan Er was een grote groep en ze gingen met zwaarden trainen, dat was mooi om te zien. Het was ook mooi om te zien hoeveel plezier sommige jongens erin hebben, ze stralen het echt uit. Ik vond het dit keer wel moeilijker om aan de kant te zitten, zeker omdat ik een aantal goede dagen heb gehad, dan voelt het alsof ik gewoon zou kunnen meedoen. Maar dat is niet zo, zondag ging het ook niet zo goed dus (volop) meedoen zit er nog niet in. Nog twee weken wachten, daarna vraag ik in het ziekenhuis of ik mag trainen.
Een van de jongens maakte ook een mooie opmerking, toen hij hoorde dat ik jarig was: "het leuke als meisjes jarig zijn, is dat je ze mag zoenen"
Ze hebben me weer laten lachen zondag, ik was meteen uit mijn dip van de dag ervoor

Verder heb ik een fijne verjaardag gehad. Rustig, maar fijn. Het hele weekend was fijn, alleen wat minder dat zus haar verjaardag zaterdag vierde waardoor ik ook pas om half 1 naar bed kon en na zes uur slaap weer moest opstaan. Het hele weekend lekker gelezen en niks doen.

Ik vind 20 wel een beetje oud klinken
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 03-02-2009, 15:17
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik ben briljant! Ik heb een tien voor statistiek!

Jaa. <3

Editdepedit: ik heb vandaag mijn eerste stagedag op de onderbouwlocatie gelopen en het was zelfs wel leuk. De juf van mijn klas was ziek dus er was een invalster en toen mocht ik in groep 4/5, wat een popjes. <3 Ik vond alle vierdegroepers leuker dan de vijfdegroepers. En er zat een meisje in die klas dat een zusje is van M., met wie ik in mijn vorige stageklas altijd ruzie had, maar het meisje is wél lief. ^^ Volgende week zit ik wel bij de kleuters, neem ik aan.
Verder heb ik briljant veel eten gekocht voor nog geen twintig euro, een stukje geschreven en me dus zowaar naar stage gesleept. Ik ben best heel trots op mezelf al had ik 'maar' een acht voor natuuronderwijs. Nuja. Ik vind 't allemaal wel best. Ik zie wel wat ik volgend jaar doe. Mijn zus had echt een hoop slimme dingen verteld.

En nu ga ik kaarsjes aansteken, meer mooie muziek luisteren, mijn luxaflex bekladden en een schrijfverslag fixen.

Ohen. Alles in de buurt wordt gesloopt. Ik vind het stom. :\ Over een jaar is mijn huis er ook niet meer, zijn mijn kamers en bloempjes en mijn liefdesmuur verdwenen. Blaa. Maar morgen kan ik uitslapen met m'n vriendje.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.

Laatst gewijzigd op 03-02-2009 om 15:24.
Oud 03-02-2009, 15:18
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Wat een gesprek bij de kapper allemaal wel niet kan ophelderen. Nu durf ik niet meer zo goed te gaan Ohja, en ik ben er nog steeds van overtuigd dat toeval niet bestaat.
Oud 03-02-2009, 15:23
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Hm, mijn ing-pas werkte toch niet als chipknip, maar misschien moet ik dat nog ergens activeren of zo. Of dat gehele ding was stuk of ik weet niet, in elk geval kon ik er geen geld opzetten, maar uiteindelijk kon ik toch niets kopiëren, want van dat ene vak was er nog niet eens een collegeplank en op die andere stonden alleen wat boeken (en ik hoop natuurlijk op een overzichtelijke map waarin kant-en-klare kopieën zitten die ik kan kopieëren). Dus het was weer een groot succes, mijn tocht naar de bieb

Het hebben van een lief vriendinnetje maakt veel goed.

Missy, ik hoop echt voor je dat je te horen hebt gekregen dat je er gewoon kan gaan werken!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 03-02-2009, 16:05
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Sommige dingen kun je beter niet lezen, for peace's sake. Maar ja, dat weet je meestal pas als je het gelezen hebt. Ben ik labiel? Vind mijn vriend me labiel? Zal ik altijd "psychisch kwetsbaar" blijven? Ben ik "minder" omdat anderen "harder" zijn? Ben ik gestoord vanwege dat am en eetgestoord gedoe? Ben ik "zwak"? Kan je maar beter geen relatie met mij hebben omdat dat emotioneel belastend is? Het raakt me omdat ik het zelf [ook] denk. Maar zo wordt dus gedacht over "psychische problemen". Leuk, "de buitenwereld". En nu ben ik bang dat mijn vriend ook zo denkt en me vroeg dan wel laat als nog gaat verlaten.

En die 17 dagen stelden blijkbaar niets voor als je daarna weer volop doet wat je altijd al deed. En niet eens de wil hebt om er tegenin te gaan.

En Nijn* is leuk. Dat heb ik al eens eerder gezegd, maar het is echt zo. Niet geloven als ze zegt dat ze dik en lelijk is, want ze is erg knap. En gezellig. En lief.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 03-02-2009, 16:24
Verwijderd
Citaat:
oke als je nu naar me wijst, breek ik, huil alles eruit, schreeuw iedereen bij elkaar en stort ik in
dus wijs even niet
Moet er niet juist gewijst worden om even alles er uit te gillen, schreeuwen, huilen, etc?
Oud 03-02-2009, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Sommige dingen kun je beter niet lezen, for peace's sake. Maar ja, dat weet je meestal pas als je het gelezen hebt. Ben ik labiel? Vind mijn vriend me labiel? Zal ik altijd "psychisch kwetsbaar" blijven? Ben ik "minder" omdat anderen "harder" zijn? Ben ik gestoord vanwege dat am en eetgestoord gedoe? Ben ik "zwak"? Kan je maar beter geen relatie met mij hebben omdat dat emotioneel belastend is? Het raakt me omdat ik het zelf [ook] denk. Maar zo wordt dus gedacht over "psychische problemen". Leuk, "de buitenwereld". En nu ben ik bang dat mijn vriend ook zo denkt en me vroeg dan wel laat als nog gaat verlaten.

En die 17 dagen stelden blijkbaar niets voor als je daarna weer volop doet wat je altijd al deed. En niet eens de wil hebt om er tegenin te gaan.

En Nijn* is leuk. Dat heb ik al eens eerder gezegd, maar het is echt zo. Niet geloven als ze zegt dat ze dik en lelijk is, want ze is erg knap. En gezellig. En lief.

Dat eerste stuk. Oja herkenbaar
Maar tuurlijk kun je wel een relatie hebben
alleen moet er begrip zijn, en als dat er is
Niet zo negatief over jezelf. Is echt zo zonde!

Oja en OT:
Ik snap niet waarom het slechter gaat,
maar ik voel me gewoon een heel stuk minder.
Het blijft allemaal een raadsel... Voorlopig
Oud 03-02-2009, 17:21
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
@Nijn: Vet goed, die 22,5 punt. Je komt er wel.
@Roosje: Slimmerd!

OT: Ik voelde me vandaag weer slim. Het hele protocol wisten m'n vriendinnetje en ik zo (wel met behulp van ons blokboek) netjes op te schrijven en de andere twee meisjes van biologie zaten echt "Woow, zonder jullie was het zo veel moeilijker geweest!" Ik vind het niet zo heel fijn voelen dat we nu best veel weten, want dan voel ik me zo'n opschepper en betweter. Maar de coordinator zei daarna ook dat wij als 2ejaars bmw'ers qua celbiologie en onderzoeks-vaardigheden al verder zijn dan 3ejaars biologie. En toen vertelde hij mij dat ik een 8 heb voor het artikel van 't vorige vak, dus dat ik Signaaltransductie met een 8,5 heb afgesloten.
Oud 03-02-2009, 17:54
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Whaa, ik heb al een tijdje een soort van "sms-relatie" (hoe stom dat ook mag klinken/zijn) met de drummer van mijn favoriete Chinese band. Dat is leuk omdat het een grappige kerel is, en omdat hij me dan gratis mee naar binnen neemt bij concerten. En nu vraagt hij of ik een keer met hem mee wil gaan zwemmen! Dat is zo'n absurde vraag dat ik hard moet lachen, we hebben nooit eerder echt samen iets gedaan. Zwemmen, wat moet ik daar nou weer van denken?!
Heee Blurred wat gaaf dat je zolang in china studeert!

n.a.v. je vorige berichtje over met mensen optrekken.....Via couchsurfing heb ik zelf veel leuke mensen ontmoet. Het is niet alleen om iemands "couch te surfen" maar ook om wat leuks te doen... Mijn ervaring is dat er ook veel internationale studenten opzitten, en echt leuke actieve mensen. Daarnaast kan je contacten en echt uitzoeken na een grondig profiel onderzoek. http://www.couchsurfing.org/
Heb je toevallig een weblog met verhaaltjes en foto's dat ik mag lezen
__________________
never get old
Oud 03-02-2009, 18:06
Verwijderd
Ik had vandaag een leuke dag op mijn werk, ondanks dat ik superdepuper moe was/ben. Heel veel leuke mensen gesproken, heel hard gewerkt al zeg ik het zelf, en mijn Spaanse vriendin uit Barcelona stond als verrassing opeens voor mn neus! Zo cool! En nou ja, toen een goede daad gedaan door over Amsterdam Centraal te reizen ipv rechtstreeks om schoenen af te geven aan mijn zus dr schoonzus, die met kerst bevallen is van een piepklein lief meisjes-mens. Ik moest veel terugdenken aan afgelopen vrijdag toen ik ging stappen en er veel leuke en positieve dingen over en tegen me gezegd werden. En ik moest net bijna huilen toen ik mijn Peruaanse vriendinnetje op messenger sprak omdat het allemaal even niet goed gaat aan de andere kant van de wereld. En op dat soort momenten haat ik het om twee werelden te hebben omdat ik nooit in allebei tegelijk kan zijn. En morgen begint de universiteit weer. En ik heb geen zin. En van het weekend weer drie dagen achter elkaar werken. Geld is leuk, maar het wordt zwaar. en edit de gekste: het lijkt wel of mensen die opeens in mijn leven komen net zo opeens verdwijnen. En mensen die al een tijdje meedraaien in mn leven, ook zomaar er niet meer lijken te zijn.
Oud 03-02-2009, 18:44
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
M'n afstudeeropdracht moet goedgekeurd worden oh en geformuleerd worden het moet het moet het moet en egienlijk snel. Wat een klotereactie van school bluh. Ik wil gewoon die zekerheid, ik wil m'n diploma gewoon bij de reguliere diplomauitreiking ik wil ik moet ik moet.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 03-02-2009, 18:45
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Mijn god wat een sukkels bij Selexyz!
Er is dus een statistiek boek, 180exemplaren zijn er besteld over heel Nederland (dus online + Uithof-winkel) terwijl er 220 leerlingen zijn. Ik heb het 5 weken geleden besteld, en ik heb dus geen boek terwijl het blok al is begonnen!
Gisteren en vandaag paar keer naar selexyz gebeld en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Op de Uithof konden ze me tenminste net vertellen dat ze 30 boeken bij hebben besteld (waarom dan in hemelsnaam geen 40 als 40 mensen het boek nodig hebben) maar ik wacht nu maar op mijn onlinebestelling want die zou er net zo snel zijn als de winkelbestelling, aldus de beste Selexyz-man...AAARGGH!

Maar, één raar maar zeer goed lichtpuntje; IK HEB MIJN TENTAMEN GEHAALD!
Ik snap er werkelijk niks van omdat ik het zó slecht had gemaakt en alles door elkaar heb gegooid en nou ja, drama, maar het is me gewoon gelukt.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 03-02-2009, 19:01
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Meestal bestellen ze wat minder boeken, omdat er toch nog altijd mensen afvallen of via andere kanalen hun boeken te pakken krijgen. Niet dat ik mijn boeken al binnen heb, maar ik heb dan ook nog niets besteld, want ik wist nog niet wat ik nodig had. En nu blijkt ook dat de docent heel andere dingen bij Selexyz heeft besteld dan wat we uiteindelijk gaan gebruiken
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 03-02-2009, 19:03
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik heb vandaag een aantal keer een beweging met mijn hoofd/nek gemaakt wat niet zo fijn aanvoelde. Ik heb dat de laatste tijd vaak, dan maak ik een beweging en dan doet het eventjes pijn. Normaal is het echt een pijnscheutje dat zo weg is, maar nu begin ik echt zere nek te krijgen. Heel veel bewegingen doen nu zeer. Volgens mij zit mijn lichaam toch niet helemaal goed in elkaar. Ik hoop wel dat het morgen weer over is of dat ik in ieder geval normaal kan bewegen.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 03-02-2009, 19:11
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Dith, je bent zeker niet de enige ik hoor van heel veel mensen dat ze dat boek (statistiek toch?) nog niet hebben en het vervelende is dat je meteen gaat achterlopen.
@ Duivelaartje: thnx! Dat soort aanmoedigingen heb ik echt nodig af en toe
@ Heksjuh: als je dat vaker hebt, kan het dan niet zijn dat je wervels niet helemaal rechtlopen oid? Daar kan je enorme last van hebben als je er te lang mee doorloopt, dus let er wel goed op!

OT: Cultuurstudies was leuk! Echt een leuke docent en leuk college (het boek valt geloof ik vooralsnog een beetje tegen maar oke). Daarna theegeleut met Yana Dat was echt gezellig en ontspannen en Yana = lief!
Statistiek college was nogal saai aangezien het echt alleen maar geleuter was over dingen die we maandag ook al kregen (op de opdrachten na dan).. en dan ook nog eens van een vent die onverstaanbaar stond te mompelen af en toe. Maar ik kreeg een mailtje van mijn tutor en die waarschuwing over mijn BSA klopte inderdaad niet, ze zei dat ik felicitaties zou moeten ontvangen in plaats van een waarschuwing Morgen lekker vrij en dan moet ik echt een hoop doen en oh ja donderdag wordt de shit want dan ga ik R. weer zien voor het eerst in zes jaar! Eng wel, maar wth ook heel erg leuk waarschijnlijk! Oh en verder: knallende ruzie met m'n pa, blij dat hij morgen naar Ieper vertrekt, ik hoop dat hij er blijft. Heb het soms zo gehad met die man. Eetbuien (&gevolgen) de gekste terwijl ik (we) vandaag nog besloten had dat het eigenlijk nergens op sloeg en niets oploste. Ah well, blegh even niet nadenken en niet voelen. En mijn hoofd staat even op pauze hoewel ik me erg verdrietig voel(de).. ik kwam dit tegen op PWP en het mag voor iedereen hier een inspiratie zijn:

http://www.youtube.com/watch?v=gqant...eature=related
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 03-02-2009, 19:14
Verwijderd
jeetje dat filmpje.
Dan ga ik mezelf wel even achter de oren krabben
Die kerel heeft een doorzettingsvermogen!
Oud 03-02-2009, 19:25
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik had verwacht dat er vanmiddag gezegd zou worden dat er voorlopig geen werk zou zijn, bleek dat we opeens al "voor het echie" klanten moesten gaan bellen. Echt mega eng, maar ik heb uiteindelijk wel 1 iemand aan de lijn gehad en alles kunnen vertellen wat hij moest weten. Maar ik vroeg me wel even af waarom ik überhaupt callcenterwerk heb aangenomen... Ik heb eerst maar een beetje naar andere mensen geluisterd, hoe die het deden. Groot nadeel is dat iedereen om je heen praat en ik kan me nooit goed concentreren in een lawaaiïge omgeving. Ja, ik weet het, oefening baart kunst, maar ik moet al een drempel over om te bellen.. Nouja, ik heb iemand gesproken en alles afgehandeld, dus daar ben ik wel trots op eigenlijk. Andere mensen hebben wel veel meer klanten gebeld, maar ik ben blij met mijn ene.

Maar verder is alles onzeker, ook of er morgen nog werk is bijvoorbeeld. Dus heb gezegd dat ik wel naar de inbound wil, maar niet langer dan voor een half jaar. Vraag me nu wel af of dat iets voor mij is, want het is nog onvoorspelbaarder dan dit outboundwerk, omdat je dan gebeld wordt en over alles wat moet weten. En ik vind dit al eng genoeg. Nouja, ik zie wel. Moet toch eerst nog gescreend worden door het uitzendbureau, desnoods zeg ik dan nog dat ik het niet zie zitten.
Oud 03-02-2009, 19:40
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
me afdelings leider van het werk was er niet blij mee dat ik afbelde voor vrijdag.
omdat ik dan met me been niet kan gaan werken.
zijn antwoord was 'ja dat moet dan maar he'.
en waarom voel ik me zo angstig en kwaad?.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 03-02-2009, 19:48
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Eenzaamheid.
Dat komt ook steeds terug.

Eigenlijk is op kamers zitten helemaal niet goed voor mij. *Voelt zich weer eens sociaal mislukt*
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 03-02-2009, 19:55
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Dat filmpje van Nijn*, wauw, kippenvel. :\ Supergaaf.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 03-02-2009, 20:00
Verwijderd
Oké, de stad creëert ruimte voor verdriet. En ik mis iedereen nu al, stomme WG-wissel.

Citaat:
ik kwam dit tegen op PWP en het mag voor iedereen hier een inspiratie zijn:
Maar kippenvelfilmpje inderdaad! En wat een goede cijfers/punten hier (Duivelaartje, Nijn*, Roosje, Dith.. wie vergeet ik nog)! Allrightie, I am going to finish strong! Vergeet het vorige blok (dat moet ook wel, anders ga ik nog meer achterlopen), dit blok wordt fantastisch. For sure.
Oud 03-02-2009, 21:31
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Omg, net eerste werkcollege statistiek gemaakt en ik vind het nu al moeilijk. Dat statistiekboek is ook in best moeilijk engels geschreven, dus bah!
Oud 03-02-2009, 22:47
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Maar kippenvelfilmpje inderdaad!
Ja, echt. Ik wist niet dat er zulke mensen bestonden en dan zo'n instelling.
Ga daar morgen maar eens aan denken als ik m'n headset op heb.
Oud 04-02-2009, 03:36
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Via couchsurfing heb ik zelf veel leuke mensen ontmoet.
Heb je toevallig een weblog met verhaaltjes en foto's dat ik mag lezen
Ha, toevallig kreeg ik tijdens mijn reis de tip van een tijdelijke reisgenote dat couchsurfing zo gaaf is, en dat ze via die site zoveel leuke mensen heeft leren kennen. Nu jij dat deze week ook tegen me zegt moet ik mezelf zeker eens nader gaan verdiepen in couchsurfen! Ook al kan er niemand op mijn bank blijven slapen, omdat ik in een klein campuskamertje woon.

En toevallig heb ik een weblog met verhaaltjes en foto's die je mag lezen: judithinchina.waarbenjij.nu
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 04-02-2009, 05:31
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
^^ Ik heb een handgeschreven brief voor Eva gemaakt gisteravond. <3
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 04-02-2009, 07:39
Verwijderd
@Missy1234567890: Ik denk wel dat je van dit werk super veel leert! En je mag trots op jezelf zijn, want het is toch een hele stap en die heb je mooi wel genomen! (Ik ken je probleem trouwens...ben ooit ergens gaan werken als receptioniste/telefoniste, zag het eigenlijk ook niet zitten en vond het in het begin heel eng, maar ik heb er heel veel van geleerd en uiteindelijk vond ik het werk super leuk. En het heeft me ook echt wat opgeleverd voor het 'echte werk'.)
Oud 04-02-2009, 08:02
Verwijderd
Wat een mooi filmpje <333 Ben er helemaal stil van..

Mohh misselijk, vroeg op en slecht geslapen, zometeen de kou in. Maar! Ik heb een lief vriendje, leuke colleges, goede plannen, ik red het wel! *positivo*
Oud 04-02-2009, 08:53
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Dat filmpje van Nijn*, wauw, kippenvel. :\ Supergaaf.
Ja. En ondertiteling in het Hangul


Ja eeh, na zo'n filmpje mag je natuurlijk verder niet meer klagen, maar ik heb vandaag dus echt geen zin
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 04-02-2009, 08:55
Verwijderd
Sorry dat ik zo lang niet gereageerd heb, maar druk enzo. Ik loop dus stage op een basisschool, in groep 6. Het is wel erg leuk, alleen balen dat ik nu duisent uren mis doordat ik ziek ben. Voelde me sinds zaterdagavond al niet echt lekker en maandag ben ik nog iets minder dan 2 uurtjes naar stage geweest en toen naar huis (toen was ik eigenlijk alleen moe doordat ik niet goed kon slapen door mn neus, maar ik viel daar half in slaap, dusja). Maarja, nu heb ik dus nog steeds last van mijn neus, last van mijn keel, buikpijn, hoofdpijn en kan ik dus idd niet goed slapen door die rotneus. Gister maar neusspray gehaald en strepsils. Vanochtend paracetamol genomen, maar t werd daarna geloof ik alleen maar erger. Jammer ook dat ik nu alleen op mn kamer zit, vroeger werd ik dan vertroeteld door mn vader. Als ik wat nodig had kwam hij het meteen brengen enzo, superlief.

Zit nu trouwens met mn laptop in bed, vandaar dat ik gewoon aan het computeren ben terwijl ik ziek ben. Slapen word ik op dit moment alleen maar zieker van.

Btw, echt gaaf dat je een vriendinnetje hebt Brian!<3 Je verdient het echt en ik zie t nu al helemaal voor me hoe gelukkig je bent!^^ Als die ouders jou zien kunnen ze onmogelijk nog slechte dingen van je denken. Kawaii!
Oud 04-02-2009, 10:00
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
HIhi, dankje Faded-Away. ^^ Maar dat komt wel allemaal goed. ^^ En programmeren is leuk, te lang niet meer gedaan. Toch maar eens allemaal opfrissen in het weekend. =p
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 04-02-2009, 10:44
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Moet er niet juist gewijst worden om even alles er uit te gillen, schreeuwen, huilen, etc?
nog even niet, moet nog even blijven staan..
even nog
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 04-02-2009, 10:49
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
In welk jaar zit je eigenlijk? Als je ooit vragen hebt, moet je het gewoon laten weten Ik zit nu in het vierde jaar en ga vanaf maandag aan mijn LIO beginnen. Ik moet ongeveer 30 minuten met de auto, maar het is een prachtige school met Activborden en een gezellig groot team! Vind 't wel eng...
ik ben een echte eerste jaars en zo voel ik me ook letterlijk..
bedankt voor het aanbod ga het onthouden! leuk
wij hebben ook een activbord, echt super leuk... mijn vorige stage was op een school met maar 5 klassen (1/2, 2/3. 4/5. 6/7 en 7/8) maar nu zijn er al 3 kleuterklassen vind dit al groot... en best eng dus kan me wel beetje voorstellen als het team nog groter is..
wel gaaf dat je je LIO al gewoon gaat doen! voor welke groep ga je nu lesgeven?

----------------tentamen update----------------------------------------------
Ik heb een aantal cijfers terug
- aardrijkskunde gewoon gehaald met een 7.2 (ja ik weet t, ik weer t)
- student in opleiding ook met een gemiddelde van een 7 (dus eindcijfer een 7)
- rekeken eigenvaardigheid (die je binnen 4x verspreidt oveer 2 jaar moet halen)
die heb ik gewoon met een 6! eerste keer proberen echt super gaaf
en de rest zit ik nog op te wachten.. maar me beetje zorgen om natuurkunde
en een heeel klein beetje op rekenen maar zal verder maar geen ideeen gooien.. t klopt vaak niet bij mij
haha
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 04-02-2009, 10:50
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Leonoor: thx en ja, daarom wil ik het ook proberen vol te houden. Ik vind het echt ontzettend eng, maar ik weet dat ik gewoon door die angst heen moet en dat dit m'n kans is.

@ Faded-Away: bij mij helpen neusdruppels altijd heel goed, gewoon Etosmerk of van Otrivin. Dan kun je tenminste slapen. Beterschap in elk geval!

@ Kwast: super! Zie je nu wel dat je het kan.

OT: zenuwachtig.
Oud 04-02-2009, 11:00
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Beter, net vroeg mn baas of ik even met hem kon zitten en ze willen me toch wel houden. (h)
Ze vonden het toch wel iets zeggen dat ik na t gesprek vorige week waarin gezegd werd dat mn contract niet verlengd zou worden, niet meteen weg ben gegaan en nooit meer terug kwam. Dus ze willen me nog wel graag houden in een iets andere functie, wat beter bij mij past. Nice.
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Oud 04-02-2009, 11:03
Verwijderd
Citaat:
@ Leonoor: thx en ja, daarom wil ik het ook proberen vol te houden. Ik vind het echt ontzettend eng, maar ik weet dat ik gewoon door die angst heen moet en dat dit m'n kans is.

@ Faded-Away: bij mij helpen neusdruppels altijd heel goed, gewoon Etosmerk of van Otrivin. Dan kun je tenminste slapen. Beterschap in elk geval!

@ Kwast: super! Zie je nu wel dat je het kan.

OT: zenuwachtig.
Mja ik had wel neusspray gehaald, maar eigenlijk kan ik beter wat anders halen. Mijn neus zit niet echt dicht, maar d'r zit gewoon een berg snot/slijm (sorry dat het zo ranzig klinkt ik weet ook niet hoe ik het anders moet verwoorden) achter en dat wil maar niet weggaan. Ik kan wel gewoon mijn neus snuiten af en toe.
Oud 04-02-2009, 11:03
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
wij hebben ook een activbord, echt super leuk... mijn vorige stage was op een school met maar 5 klassen (1/2, 2/3. 4/5. 6/7 en 7/8) maar nu zijn er al 3 kleuterklassen vind dit al groot... en best eng dus kan me wel beetje voorstellen als het team nog groter is..
wel gaaf dat je je LIO al gewoon gaat doen! voor welke groep ga je nu lesgeven?
Ik krijg groep vier op een school met ruim 50 leerkrachten en zo'n 12 kleuterklassen 3 locaties!
Oud 04-02-2009, 11:04
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Beter, net vroeg mn baas of ik even met hem kon zitten en ze willen me toch wel houden. (h)
Ze vonden het toch wel iets zeggen dat ik na t gesprek vorige week waarin gezegd werd dat mn contract niet verlengd zou worden, niet meteen weg ben gegaan en nooit meer terug kwam. Dus ze willen me nog wel graag houden in een iets andere functie, wat beter bij mij past. Nice.
Gefeliciteerd
Oud 04-02-2009, 11:23
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Citaat:
Gefeliciteerd
Thanks, ben er best blij mee.
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Oud 04-02-2009, 11:30
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Ik krijg groep vier op een school met ruim 50 leerkrachten en zo'n 12 kleuterklassen 3 locaties!
ik pas
wel gaaf hoor! en drie locaties scheelt ook wel...
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54.