Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2009, 10:24
sanne589621
Ik moet een fax maken in drie talen, zou iemand deze drie even na willen kijken? Mijn talen zijn namelijk enorm slecht.

letzter Sommer haben wir zwei Wochen in Ihrer Wohnung Urlaub gemacht.
im Juli 2009 würden wir gern zwei wochen zurückkommen zu villa margarit.
wir wünschen zurückkommen in der Periode von 1. Juli bis Juli 15.
Gern würde ich eine preisaufgabe und Informationen über direktes registrieren Empvangen.


Last summer we have rented for two weeks your house. This July 2009 we want two weeks gladly return to Villa Margarit. We want reach in the period of 1 July up to 15 July. Gladly recieve I information over direct books and a offer for this period.

Afgelopen zomer hebben wij twee weken appartement villa Margarit gehuurd, dit is ons goed bevallen daarom komen wij dit jaar in Juli graag terug. Wij willen graag komen in de periode van 1 Juli tot 15 Augustus. Ik onvang graag een prijsopgave en informatie over rechtstreeks boeken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2009, 15:48
Selaa
Selaa is offline
van duits weet ik niets maar bij engels is de eerste zin volgens my we have rented your house for two weeks last summer
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 18:12
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
*ik zet hieronder de oorspronkelijke Nederlandse tekst neer met daaronder de juiste vertalingen*
Afgelopen zomer hebben wij twee weken appartement Villa Margarit gehuurd. Dit is ons goed bevallen, daarom komen wij dit jaar in Juli graag terug. Wij willen graag komen in de periode van 1 tot 15 juli. Ik onvang graag een prijsopgave en informatie over rechtstreeks boeken.

Letzten Sommer haben wir zwei Wochen das Appartement Villa Margarit gemietet. Das hat uns gut gefallen, deswegen möchten wir dieses Jahr im Juli gern zurückkommen.
Wir möchten gern kommen in der Periode vom 1. bis zum 15. Juli.
Ich möchte gern eine Preisaufgabe und Informationen über direkt buchen empfangen.

Last summer we rented the apartment Villa Margarit for two weeks. We liked this very much, which is why we would like to return in July this year. We would like to come in the period from 1st to 15th July. I gladly would like to recieve an offer and information about direct booking.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel

Laatst gewijzigd op 09-01-2009 om 17:17.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 23:54
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Misschien is het beter om "would like to" i.p.v. "want" te gebruiken, dat klinkt iets beleefder.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 17:18
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Misschien is het beter om "would like to" i.p.v. "want" te gebruiken, dat klinkt iets beleefder.
Ik heb het inmiddels aangepast.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 18:52
Verwijderd
which is why -> That's why?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2009, 00:50
Laisve
Avatar van Laisve
Laisve is offline
Citaat:
van duits weet ik niets maar bij engels is de eerste zin volgens my we have rented your house for two weeks last summer
Have rented ? Bij eens tijdsbepaling in een zin (last summer) moet toch altijd de past simple gebruikt worden ? Dus rented gewoon ?
__________________
Noudat jy swyg is daar niks meer / vir my om ooit nog te begeer / buiten die tydstip waarop ek / dieselfde stilte mag betrek
Met citaat reageren
Oud 10-01-2009, 00:53
Laisve
Avatar van Laisve
Laisve is offline
Oh ik zie net een complete spuit-elf actie van me. Haha. Dus.
__________________
Noudat jy swyg is daar niks meer / vir my om ooit nog te begeer / buiten die tydstip waarop ek / dieselfde stilte mag betrek
Met citaat reageren
Oud 10-01-2009, 10:13
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
which is why -> That's why?
Je kunt zowel which als that gebruiken in dit geval.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 10-01-2009, 11:21
Verwijderd
Ok. Dan vind ik that's why iets lekkerder lopen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Engels : passive maken
Koen87
15 19-01-2005 15:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:39.