Oud 09-01-2019, 17:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat zijn jouw goede voornemens voor 2019? En wat waren jouw goede voornemens voor 2018 en is dat gelukt? Er is helaas geen topic van vorig jaar om terug te kijken.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2019, 17:34
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik wil dit jaar leren breien en minstens een trui en een paar sokken voor mezelf maken.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2019, 17:47
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik doe niet aan goede voornemens want ik zie niet in waarom dat opeens afhankelijk moet zijn van de kalender; maar dit jaar gaan we verhuizen en hoop vooral dat dat allemaal een beetje soepel en fijn gaat.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 09-01-2019, 17:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb niet specifiek goede voornemens. Wel zakelijke/ persoonlijke doelen voor dit kalenderjaar, want ergens "meet" een jaar natuurlijk wel lekker.

Persoonlijk wil ik meer focussen op lief voor mezelf zijn, en ga ik dus ook weer terug naar de psycholoog, omdat ik denk dat ik daar veel baat bij ga hebben.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-01-2019, 18:15
Saiy
Saiy is offline
Ik wil meer voorstellingen, cabaret en concerten gaan bezoeken in 2019
Met citaat reageren
Oud 09-01-2019, 18:20
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Overleven, basically.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2019, 18:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Overleven, basically.
*aai*
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-01-2019, 18:48
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Een kind eruit persen is toch wel een goed voornemen
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 09-01-2019, 18:51
Saiy
Saiy is offline
Ja lijkt me de betere optie ja
erin laten zitten is ook zowat
Met citaat reageren
Oud 09-01-2019, 20:08
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Ik wil meer voorstellingen, cabaret en concerten gaan bezoeken in 2019
gelijk maar even de daad bij het woord gevoegd en voor drie voorstellingen kaartjes gekocht
Met citaat reageren
Oud 09-01-2019, 22:03
Verwijderd
Helaas..
Met citaat reageren
Oud 11-01-2019, 13:08
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Wat zijn jouw goede voornemens voor 2019? En wat waren jouw goede voornemens voor 2018 en is dat gelukt? Er is helaas geen topic van vorig jaar om terug te kijken.
Geen voornemens hebben voor 2020
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 20:28
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn goede voornemens voor dit jaar waren onder andere een groter huis vinden en goed voor mezelf blijven zorgen. Sinds een half jaar wonen we in een heerlijk huis dat twee keer zo groot is als ons oude en ik ben ondanks het hectische jaar, het hele jaar niet ziek geweest op het werk dus beide goed gelukt

Mijn goede voornemens voor 2019 zijn:
- Goed voor mezelf blijven zorgen, blijft een aandachtspunt
- Veel leuke dingen koken, elke week iets nieuws uitproberen. Ik ben aan het experimenteren met brood bakken en we hebben sinds kort een slowcooker waar ik allemaal lekkere recepten voor aan het verzamelen ben. Plus onze nieuwe, grote oven is echt fantastisch.
- Meer tijd voor offline hobby's. Lekker koken, roeien, leuke dingen haken, afspreken met vrienden
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 00:22
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Voornemens die ik door wil zetten zijn goed naar mijn eigen lichaam luisteren en voldoende prioriteit geven aan mijn studie om het te blijven halen.

Andere voornemens voor nu zijn vaker zelf koken en geen bijbaantjes meer aannemen die niet relevant zijn of onder de €9 p/u verdienen.

Edit: Oja en ik wil graag wat gewicht kwijt, maar dat staat gedeeltelijk op de lamge baan naar februari omdat ik het nu echt ontzettend druk heb en er even geen tijd is om te sporten.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 00:51
Verwijderd
Citaat:
Ik wil dit jaar leren breien en minstens een trui en een paar sokken voor mezelf maken.
En voor mij ook iets. Een unitwarmer.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31.