Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2019, 19:24
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
misschien ben ik de mol...
Maar je ontkent het wel heel snel #verdacht
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2019, 19:25
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
misschien ben ik de mol...
Maar je ontkent het wel heel snel #verdacht
Ja, je hebt me door. Dan roof ik de pot maar meteen leeg.😂
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 23:01
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Of ze wil heel graag dat iedereen denkt dat ze een beetje dom is. Als zij terug gekomen was met alleen naambordjes ipv geld, had iedereen gedacht dat ze idioot was. Te idioot om de mol te zijn misschien wel.

Op wie zit jij?
Zou ook kunnen!


Jamie vooralsnog.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 23:30
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ja, je hebt me door. Dan roof ik de pot maar meteen leeg.😂
en dat al na 2 afleveringen!
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2019, 07:42
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
BELANGRIJKE INFORMATIE: WIDM had de foute extra video op hun website gezet. Hierin wordt gezegd dat Evi vol op Evelien gaat. In de aflevering is gezegd dat Evi over meerdere mensen zou spreiden maar het meest inzet op Evelien zou inzetten. Het dagboek van de afvaller bevestigt de extra video, Evi is vol op Evelien gegaan. Dit moet haast wel betekenen dat Evelien niet de mol is.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2019, 08:17
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
BELANGRIJKE INFORMATIE: WIDM had de foute extra video op hun website gezet. Hierin wordt gezegd dat Evi vol op Evelien gaat. In de aflevering is gezegd dat Evi over meerdere mensen zou spreiden maar het meest inzet op Evelien zou inzetten. Het dagboek van de afvaller bevestigt de extra video, Evi is vol op Evelien gegaan. Dit moet haast wel betekenen dat Evelien niet de mol is.
Er staat ook dat ze niet erg fanatiek was met het noteren van zooi, dus het kan ook prima zijn dat ze geprobeerd heeft vol op iemand te gaan maar per ongeluk allemaal verkeerde keuzes heeft gemaakt.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 14-01-2019, 08:20
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Er staat ook dat ze niet erg fanatiek was met het noteren van zooi, dus het kan ook prima zijn dat ze geprobeerd heeft vol op iemand te gaan maar per ongeluk allemaal verkeerde keuzes heeft gemaakt.
De extra video -die overigens is verwijderd en die maar 137 vieuws had- zegt iets anders. Als je het zelf wilt beoordelen moet je naar het YouTube kanaal van Wouter van der Vaart.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2019, 10:39
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
De extra video -die overigens is verwijderd en die maar 137 vieuws had- zegt iets anders. Als je het zelf wilt beoordelen moet je naar het YouTube kanaal van Wouter van der Vaart.
LOL je kijkt dat ook
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2019, 15:31
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
LOL je kijkt dat ook
Kijk je ook nog de podcast of haak je dan af?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2019, 15:38
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Kijk je ook nog de podcast of haak je dan af?
precies dat
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2019, 15:40
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
precies dat
Ik kijk het helemaal en je krijgt al met al (als je ook het dagboek etc.) veel informatie.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2019, 15:45
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
yupp! Daardoor kan ik ook beter ondersteunen waarom Rick Paul of Robert de mol is
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2019, 16:38
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
yupp! Daardoor kan ik ook beter ondersteunen waarom Rick Paul of Robert de mol is
Ik verdenk Robert niet want ik vind dat er teveel hints naar hem zijn. Dat kan gewoon niet. Sarah ook want als dat met die laserstraal een serieuze molactie was hadden de makers die er nooit ingelaten.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2019, 19:57
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik verdenk Robert niet want ik vind dat er teveel hints naar hem zijn. Dat kan gewoon niet. Sarah ook want als dat met die laserstraal een serieuze molactie was hadden de makers die er nooit ingelaten.
Er zijn meer hints naar Rick Paul dan naar Robert
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 12:46
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik vind natuurlijk Robert en Rick Paul de hoofdverdachten, maar toch vind ik Nikki ook verdacht. Ze voert namelijk echt geen ene zak uit! Ze doet nou niet echt bepaald haar best ofzo...
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 12:58
Verwijderd
Ik volg WIDM sowieso nooit dus moet er misschien niets over zeggen, maar ik heb even de deelnemerslijst gegoogled. Ik ken alleen Robèrt van Beckhoven - in de zin van dat ik meteen weet wie het is en een gezicht voor me zie. Een paar andere namen zou ik met gezicht er bij nog een aha momentje hebben maar de meesten zijn volstrekt onbekenden voor mij. Als ik de lijsten van ongeveer tien jaar geleden er bij pak, dan wist ik bij de helft van de deelnemers meteen wie het waren en wat ze doen in het leven.

Is het niet veel minder leuk met al die C-beroemdheden die je verder totaal niet kent?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 13:03
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ik volg WIDM sowieso nooit dus moet er misschien niets over zeggen, maar ik heb even de deelnemerslijst gegoogled. Ik ken alleen Robèrt van Beckhoven - in de zin van dat ik meteen weet wie het is en een gezicht voor me zie. Een paar andere namen zou ik met gezicht er bij nog een aha momentje hebben maar de meesten zijn volstrekt onbekenden voor mij. Als ik de lijsten van ongeveer tien jaar geleden er bij pak, dan wist ik bij de helft van de deelnemers meteen wie het waren en wat ze doen in het leven.

Is het niet veel minder leuk met al die C-beroemdheden die je verder totaal niet kent?
Klopt, ik kende ze vooraf ook niet heel goed. Kende je Niels A.K.A Nielson niet? Van Sexy als ik dans en misschien Rick Paul van De grote improvisatie show... De eerste aflevering is altijd wat minder want je kent ze niet maar het maakt het ook weer spannend. Je weet bijvoorbeeld niet hun keuzes omdat je niet weet hoe ze zich normaal gedragen. Later in het seizoen wordt het altijd leuker maar dat is mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 14:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ken ook een heleboel niet of nauwelijks, maar dat maakt het niet minder leuk!

Ik ken Nikkie alleen van Jachtseizoen van StukTV. Ik vind haar hilarisch
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 14:16
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Rick Paul zat toch ook bij komt een man bij de dokter of niet
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 14:19
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ken hem van Adam en Eva
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 14:34
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Rick Paul zat toch ook bij komt een man bij de dokter of niet
Klopt!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 14:42
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Klopt!
Was dat niet Rundfuck?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Klopt, ik kende ze vooraf ook niet heel goed. Kende je Niels A.K.A Nielson niet? Van Sexy als ik dans en misschien Rick Paul van De grote improvisatie show... De eerste aflevering is altijd wat minder want je kent ze niet maar het maakt het ook weer spannend. Je weet bijvoorbeeld niet hun keuzes omdat je niet weet hoe ze zich normaal gedragen. Later in het seizoen wordt het altijd leuker maar dat is mijn mening.
Ja, als ik doorklik op Niels dan herken ik hem van sexy als ik dans inderdaad. En bij Rick Paul gaat er vaag een belletje rinkelen. Maar echt niet dat ik meteen denk "oh ja die ken ik!".

Citaat:
Ik ken ook een heleboel niet of nauwelijks, maar dat maakt het niet minder leuk!

Ik ken Nikkie alleen van Jachtseizoen van StukTV. Ik vind haar hilarisch
Citaat:
Rick Paul zat toch ook bij komt een man bij de dokter of niet
Citaat:
Ik ken hem van Adam en Eva
Alle drie die programma's kijk ik dus niet
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 15:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Merel Westrik is oa van RTL Nieuws.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 15:52
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Was dat niet Rundfuck?
Nee
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 15:54
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Merel Westrik is oa van RTL Nieuws.
en dat kijk ik dus niet
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 15:58
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Evelien presenteerde de Top2000 (deels). Sarah speelde in Divorce en Evi presenteerde de show van Freek Vonk. Evi had ik zonder oppaskinderen zeker niet gekend
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 16:44
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Sarah speelt in Bloedlink en zing ook voor Kinderen voor Kinderen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 17:00
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Heb het opgezocht en hij speelde wel in Rundfuck: https://www.mupload.nl/img/09cv329yc3.jpeg.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 17:04
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Heb het opgezocht en hij speelde wel in Rundfuck: https://www.mupload.nl/img/09cv329yc3.jpeg.
Okee, een bijrol. Maar de grote improvisatieshow is niet rundfunk.

Afijn. Ik vind Robert ook wel verdacht. Die brengt niets binnen tot nu toe en weet heel vaak verwarring te saaien of tijd te rekken door ineens op een hele vage toon allemaal vragen te stellen.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 17:05
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Okee, een bijrol. Maar de grote improvisatieshow is niet rundfunk.

Afijn. Ik vind Robert ook wel verdacht. Die brengt niets binnen tot nu toe en weet heel vaak verwarring te saaien of tijd te rekken door ineens op een hele vage toon allemaal vragen te stellen.
Mee eens. En een goede rekenmachine is hij ook al niet...
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 17:06
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Okee, een bijrol. Maar de grote improvisatieshow is niet rundfunk.

Afijn. Ik vind Robert ook wel verdacht. Die brengt niets binnen tot nu toe en weet heel vaak verwarring te saaien of tijd te rekken door ineens op een hele vage toon allemaal vragen te stellen.
Een grote rol* Daarbij had ik het niet over De grote improvisatie school.

Ontopic: wie verdenkt er allemaal Niels?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 17:06
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Een grote rol* Daarbij had ik het niet over De grote improvisatie school.

Ontopic: wie verdenkt er allemaal Niels?
ik vond niet dat we offtopic gingen, we hadden het over de kandidaten van widm

Niels staat op mijn 3e plek. 2e=Robert en 1e= Rick Paul
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 17:07
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Okee, een bijrol. Maar de grote improvisatieshow is niet rundfunk.

Afijn. Ik vind Robert ook wel verdacht. Die brengt niets binnen tot nu toe en weet heel vaak verwarring te saaien of tijd te rekken door ineens op een hele vage toon allemaal vragen te stellen.
Citaat:
ik vond niet dat we offtopic gingen, we hadden het over de kandidaten van widm

Niels staat op mijn 3e plek. 2e=Robert en 1e= Rick Paul
Waarom verdenk je Niels?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 17:14
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Bij de eerste opdracht van ep 2 was hij heel erg aan het treuzelen bij RP en Nikki, en gaf af en toe ook verkeerde antwoorden door, en veranderde zijn eigen antwoorden soms bij het navragen wat de antwoorden waren van iedereen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 21:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb Niels alleen op mijn lijstje door die mol in zijn omschrijving maar verder weet ik zeker dat het een vrouw is. Het is weer tijd voor een vrouw.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 21:06
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik heb Niels alleen op mijn lijstje door die mol in zijn omschrijving maar verder weet ik zeker dat het een vrouw is. Het is weer tijd voor een vrouw.
Als het een vrouw is, welke vrouw dan (afgezien van Evi natuurlijk)?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 21:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Als het een vrouw is, welke vrouw dan (afgezien van Evi natuurlijk)?
Op dit moment neig ik het meest naar Evelien.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 21:23
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Op dit moment neig ik het meest naar Evelien.
Evelien is niet de mol. Evi heeft namelijk in haar dagboek geschreven dat ze alleen maar op Evelien ging, ook al zei ze op tv dat ze had gespreid. Als Evelien de mol was, was iemand anders naar huis gegaan
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 21:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Evi heeft niks bijgehouden en zat op meerdere mensen volgens de aflevering. Evelien, Rick Paul, Nikkie en Sinan.

“Om niet compleet gek te worden, heb ik bij de laatste vragenronde heel bewust beslist om op 1 persoon te stemmen.”
Er staat nergens dat ze op Evelien zat. Ik vind dat geen reden om Evelien af te schrijven.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 21:32
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Evi heeft niks bijgehouden en zat op meerdere mensen volgens de aflevering. Evelien, Rick Paul, Nikkie en Sinan.

“Om niet compleet gek te worden, heb ik bij de laatste vragenronde heel bewust beslist om op 1 persoon te stemmen.”
Er staat nergens dat ze op Evelien zat. Ik vind dat geen reden om Evelien af te schrijven.
Dat was het ene filmpje van zon 140 views waar MeisjeLisa het eerder over had. Daarin werd gezegd dat die ene persoon Evelien was
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 21:39
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Dat was het ene filmpje van zon 140 views waar MeisjeLisa het eerder over had. Daarin werd gezegd dat die ene persoon Evelien was
Het filmpje dat eigenlijk niet gezien mocht worden.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 21:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb de video van die gast gekeken en dat is alleen Sinan die aangeeft dat hij Evi geadviseerd had niet op 1 persoon te gaan en dat hij vermoedde dat ze dit wel had gedaan. Nergens wordt Evelien vermeld. Ik vind dat die Wouter ook wel heel snel tot de conclusie “Evelien is de mol niet” komt. Ja, de kans dat ze alles op Evelien heeft ingevuld is aanwezig, maar als ze niks heeft bijgehouden in haar molboekje, hoe weten wij dan dat ze alles op Evelien heeft ingevuld en niet onbedoeld gespreid heeft? Of onbedoeld vol op iemand anders is gegaan? Zij heeft wat mij betreft die hele test op de gok gedaan.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 22:15
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Zij heeft wat mij betreft die hele test op de gok gedaan.
grote kans dat iedereen dat heeft gedaan in dit stadium (behalve de mol natuurlijk)
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 22:15
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ik heb de video van die gast gekeken en dat is alleen Sinan die aangeeft dat hij Evi geadviseerd had niet op 1 persoon te gaan en dat hij vermoedde dat ze dit wel had gedaan. Nergens wordt Evelien vermeld. Ik vind dat die Wouter ook wel heel snel tot de conclusie “Evelien is de mol niet” komt. Ja, de kans dat ze alles op Evelien heeft ingevuld is aanwezig, maar als ze niks heeft bijgehouden in haar molboekje, hoe weten wij dan dat ze alles op Evelien heeft ingevuld en niet onbedoeld gespreid heeft? Of onbedoeld vol op iemand anders is gegaan? Zij heeft wat mij betreft die hele test op de gok gedaan.
Wouter heeft de mol elk jaar wel snel ontmaskerd...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 22:16
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Dat weet ik niet, dit is het eerste seizoen dat ik Wouter kijk. Hoe snel had hij Jan en Thomas ontmaskerd?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 22:18
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Dat weet ik niet, dit is het eerste seizoen dat ik Wouter kijk. Hoe snel had hij Jan en Thomas ontmaskerd?
Thomas echt heel snel net zoals Klaas (maar iedereen had klaas). Vorig jaar zat heel Nederland in een Stine tunnel inclusief Wouter maar daarna wist hij dat het Jan was terwijl heel veel mensen toen Simone verdachten.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 22:19
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Wel een beetje triest voor Klaas dat hij zo snel is gepakt...
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 22:22
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Wel een beetje triest voor Klaas dat hij zo snel is gepakt...
Ja, en dat lag niet eens aan hem.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 22:23
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Waar lag het dan aan? Het seizoen daarna ben ik er pas ingesprongen, vandaar
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31.