Oud 13-01-2019, 19:24
PUDDINGPOWER
M - Lid
PUDDINGPOWER is offline
misschien ben ik de mol...
Maar je ontkent het wel heel snel #verdacht
Oud 13-01-2019, 19:25
MeisjeLisa
V - Lid
MeisjeLisa is offline
Citaat:
misschien ben ik de mol...
Maar je ontkent het wel heel snel #verdacht
Ja, je hebt me door. Dan roof ik de pot maar meteen leeg.😂
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 23:01
Dark Phoenix
30M - Lid
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Of ze wil heel graag dat iedereen denkt dat ze een beetje dom is. Als zij terug gekomen was met alleen naambordjes ipv geld, had iedereen gedacht dat ze idioot was. Te idioot om de mol te zijn misschien wel.

Op wie zit jij?
Zou ook kunnen!

Jamie vooralsnog.
Oud 13-01-2019, 23:30
PUDDINGPOWER
M - Lid
PUDDINGPOWER is offline
Citaat:
Ja, je hebt me door. Dan roof ik de pot maar meteen leeg.😂
en dat al na 2 afleveringen!
Oud 14-01-2019, 07:42
MeisjeLisa
V - Lid
MeisjeLisa is offline
BELANGRIJKE INFORMATIE: WIDM had de foute extra video op hun website gezet. Hierin wordt gezegd dat Evi vol op Evelien gaat. In de aflevering is gezegd dat Evi over meerdere mensen zou spreiden maar het meest inzet op Evelien zou inzetten. Het dagboek van de afvaller bevestigt de extra video, Evi is vol op Evelien gegaan. Dit moet haast wel betekenen dat Evelien niet de mol is.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2019, 08:17
Dark Phoenix
30M - Lid
Dark Phoenix is offline
Citaat:
BELANGRIJKE INFORMATIE: WIDM had de foute extra video op hun website gezet. Hierin wordt gezegd dat Evi vol op Evelien gaat. In de aflevering is gezegd dat Evi over meerdere mensen zou spreiden maar het meest inzet op Evelien zou inzetten. Het dagboek van de afvaller bevestigt de extra video, Evi is vol op Evelien gegaan. Dit moet haast wel betekenen dat Evelien niet de mol is.
Er staat ook dat ze niet erg fanatiek was met het noteren van zooi, dus het kan ook prima zijn dat ze geprobeerd heeft vol op iemand te gaan maar per ongeluk allemaal verkeerde keuzes heeft gemaakt.
Oud 14-01-2019, 08:20
MeisjeLisa
V - Lid
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Er staat ook dat ze niet erg fanatiek was met het noteren van zooi, dus het kan ook prima zijn dat ze geprobeerd heeft vol op iemand te gaan maar per ongeluk allemaal verkeerde keuzes heeft gemaakt.
De extra video -die overigens is verwijderd en die maar 137 vieuws had- zegt iets anders. Als je het zelf wilt beoordelen moet je naar het YouTube kanaal van Wouter van der Vaart.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2019, 10:39
PUDDINGPOWER
M - Lid
PUDDINGPOWER is offline
Citaat:
De extra video -die overigens is verwijderd en die maar 137 vieuws had- zegt iets anders. Als je het zelf wilt beoordelen moet je naar het YouTube kanaal van Wouter van der Vaart.
LOL je kijkt dat ook
Oud 14-01-2019, 15:31
MeisjeLisa
V - Lid
MeisjeLisa is offline
Citaat:
LOL je kijkt dat ook
Kijk je ook nog de podcast of haak je dan af?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2019, 15:38
PUDDINGPOWER
M - Lid
PUDDINGPOWER is offline
Citaat:
Kijk je ook nog de podcast of haak je dan af?
precies dat
Oud 14-01-2019, 15:40
MeisjeLisa
V - Lid
MeisjeLisa is offline
Citaat:
precies dat
Ik kijk het helemaal en je krijgt al met al (als je ook het dagboek etc.) veel informatie.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2019, 15:45
PUDDINGPOWER
M - Lid
PUDDINGPOWER is offline
yupp! Daardoor kan ik ook beter ondersteunen waarom Rick Paul of Robert de mol is
Oud 14-01-2019, 16:38
MeisjeLisa
V - Lid
MeisjeLisa is offline
Citaat:
yupp! Daardoor kan ik ook beter ondersteunen waarom Rick Paul of Robert de mol is
Ik verdenk Robert niet want ik vind dat er teveel hints naar hem zijn. Dat kan gewoon niet. Sarah ook want als dat met die laserstraal een serieuze molactie was hadden de makers die er nooit ingelaten.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2019, 19:57
PUDDINGPOWER
M - Lid
PUDDINGPOWER is offline
Citaat:
Ik verdenk Robert niet want ik vind dat er teveel hints naar hem zijn. Dat kan gewoon niet. Sarah ook want als dat met die laserstraal een serieuze molactie was hadden de makers die er nooit ingelaten.
Er zijn meer hints naar Rick Paul dan naar Robert
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten