Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2005, 21:06
Verwijderd
Ik heb altijd gedacht dat iedere man wel eens een natte droom heeft gehad. Dat leer je altijd bij Biologie, dat het hoort bij de pubertijd enzo. Nu zit er opeens iemand tegenover me die zegt dat hij er nog nooit één heeft gehad....

Nou ja, misschien ben ik wel heel dom, maar nu vraag ik me toch af: Heeft iedere man/jongen minstens één keer in zijn leven een natte droom? (nou ja, afgezonderd van dit figuur die nu tegen over me zit...)
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 21:08
Verwijderd
shit, verkeerde forum, maar op één of andere reden wil hij het niet verwijderen.... sorry. Kan hij verplaats worden naar lichaam en gezondheid?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 21:11
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Met wie praat jij over natte dromen?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 21:20
Verwijderd
*verplaatst naar L&G*
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 21:27
Soron
Avatar van Soron
Soron is offline
Hmmm... volgens mij heb ik er ook nooit een gehad. Niet dat ik het weet iig. Nooit wat gevonden de volgende morgen .
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 21:33
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-07-2005 @ 22:11 :
Met wie praat jij over natte dromen?
Ach, ik heb ook ieder mogelijk onderwerp wel eens besproken met verschillende mensen hoor.

Ontopic: geen idee
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 21:39
sjefke
sjefke is offline
Ik weet dat ik nooit wat heb gevonden maar er zal vast ooit wel iets zijn geweest. K weet nie
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 22:27
Antinoniem
Antinoniem is offline
Ik denk dat natte dromen hebben alleen gebeurt als de persoon in kwestie niet aan enige vorm van seksuele handelingen heeft gedaan de laatste tijd. damn, das net geformuleerd Tenzij hij natuurlijk zo gigantisch geil droomt dat ie t niet in kan houden, maar dat lijkt me sterk. Ik zou het niet zo weten, geen zin om het uit te gaan testen met mezelf.
__________________
Nee.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 22:36
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Natte dromen is voor pubertjes van 12
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 22:54
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 13-07-2005 @ 22:06 :
Nou ja, misschien ben ik wel heel dom, maar nu vraag ik me toch af: Heeft iedere man/jongen minstens één keer in zijn leven een natte droom? (nou ja, afgezonderd van dit figuur die nu tegen over me zit...)
Ik heb er (gelukkig) nog nooit een gehad. Lijkt me maar een vieze boel.
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 23:01
Antinoniem
Antinoniem is offline
Dit ook:

Citaat:
Jon schreef op 13-07-2005 @ 23:54 :
Ik heb er (gelukkig) nog nooit een gehad. Lijkt me maar een vieze boel.
__________________
Nee.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 23:26
Verwijderd
Als jij enkel dat hebt geleerd dan was je lesboek slecht of heb je niet goed opgelet. Ik heb geleerd dat een groot deel van de mannen wel eens een natte droom heeft gehad, veel jongens beleven hun eerste orgasme tijdens een natte droom. Natte dromen komen vooral voor aan het begin van de puberteit en wanneer er lang geen orgasme is geweest.

Waarom zou echt elke man weleens een natte droom hebben gehad? Daar kan ik echt niet bij.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 23:32
cam-boy18
cam-boy18 is offline
hmm zou best kunnen ik heb ook pas in me hele leven (18 jaar hehehe) maar 2 x een natte droom gehad 1x uit het niets ik was ontzettend geil aan het dromen en de 2e keer was kort nadat ik was ontmaagd en ik er ook over ging dromen
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 00:22
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
ik ook maar 2 keer, wel in combinatie met een droom ja

maar ik denk dat de helft er nooit mee te maken krijgt idd
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Daster schreef op 14-07-2005 @ 01:22 :
ik ook maar 2 keer, wel in combinatie met een droom ja

maar ik denk dat de helft er nooit mee te maken krijgt idd
Gefeliciteerd
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 00:47
Verwijderd
Ik kan me voorstellen dat zoiets met name gebeurt op een leeftijd dat je nog niet echt intensief aan het masturberen bent en dat dat eerst niet opvalt omdat je nog geen zaadproductie van enige betekenis hebt, maar dat zodra die wel op gang komt het zich ophoopt totdat het feit dat je inderdaad nooit het recht zelf in de hand neemt zich gaat wreken.

Met andere woorden, als je je als kerel al regelmatig rukte voordat je de leeftijd voor een natte droom bereikte lijkt het me niet ondenkbaar dat je er ook nooit een hebt gekregen, omdat het lichaam dan geen behoefte heeft het zelfstandig te lozen.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 01:12
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 14-07-2005 @ 01:40 :
Gefeliciteerd
niet de beste openingspost op mn verjaardag wellicht...

bedankt in ieder geval
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 01:18
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-07-2005 @ 01:47 :
Ik kan me voorstellen dat zoiets met name gebeurt op een leeftijd dat je nog niet echt intensief aan het masturberen bent en dat dat eerst niet opvalt omdat je nog geen zaadproductie van enige betekenis hebt, maar dat zodra die wel op gang komt het zich ophoopt totdat het feit dat je inderdaad nooit het recht zelf in de hand neemt zich gaat wreken.

Met andere woorden, als je je als kerel al regelmatig rukte voordat je de leeftijd voor een natte droom bereikte lijkt het me niet ondenkbaar dat je er ook nooit een hebt gekregen, omdat het lichaam dan geen behoefte heeft het zelfstandig te lozen.
Goh, wat ben je weer....filosofisch
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 17:48
yapo
Avatar van yapo
yapo is offline
Wikipedia:
Citaat:
Een natte droom is een zaadlozing van een man tijdens de slaap. In de meeste gevallen is hier geen sprake van seks of masturbatie. Ook is 'dromen over seks' vaak niet aan de orde, hoewel de meeste mensen dit wel denken. Zo'n zaadlozing komt meestal doordat de man overdag aan seks heeft gedacht of daar mee bezig is geweest.

Bij ongeveer 22% van de jongens komt de eerste zaadlozing in een natte droom. Ongeveer de helft van de jongens krijgt helemaal geen natte droom, dit vaak omdat zij bij het denken aan seks meteen overgaan tot masturbatie. Een natte droom hoeft echter niet alleen voor te komen bij jongens die minder vaak masturberen.
'T gaat er dus om dat een jongen van z'n zaad afkomt en gebeurd dat niet bewust, dan gebeurd 't wel onbewust.
Om 't maar es netjes te verwoorden: zaad heeft een houdbaarheidsduur (net zoals de vrouwelijke eicel dus).
__________________
Non-actief
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 21:33
Gambokkur
Gambokkur is offline
Ik heb er tot mijn 21e nog gehad. Ik ben er trouwens zeker van dat als ik een week niet masturbeer, het weer zover zal zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 21:58
RoB!N
RoB!N is offline
1x toen ik 12 was ofzo. Verder nog wel eens fijn gedroomt maar niet nat..
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 23:01
Meind
Meind is offline
Kheb ut nog nooit gehad. Wordt, denk ik, ook een dikke kliederboel in je bed als dat gebeurd Lijkt me eg scarry
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 23:53
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
yapo schreef op 14-07-2005 @ 18:48 :

Om 't maar es netjes te verwoorden: zaad heeft een houdbaarheidsduur (net zoals de vrouwelijke eicel dus).
en volgens mij gaat dat niet op. Namelijk, zaad dat 'over datum' is, wordt automatisch afgebroken. Een natte droom is voor zover ik weet dus ook niet om de bijballen te legen, maar om de prostaat te legen. Het is dus het voorvocht wat zich ophoopt, en waar het lichaam vanaf moet.

Nou moet ik er wel bij zeggen dat het lang geleden is dat ik biologie gehad heb, maar dit meen ik ergens gelezen te hebben.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 01:28
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 15-07-2005 @ 00:53 :
en volgens mij gaat dat niet op. Namelijk, zaad dat 'over datum' is, wordt automatisch afgebroken. Een natte droom is voor zover ik weet dus ook niet om de bijballen te legen, maar om de prostaat te legen. Het is dus het voorvocht wat zich ophoopt, en waar het lichaam vanaf moet.

Nou moet ik er wel bij zeggen dat het lang geleden is dat ik biologie gehad heb, maar dit meen ik ergens gelezen te hebben.
Dat eerste gedeelte is volgens mij ook zo... Ik heb dat 'altijd' al gedacht. Dus zal dat wel bij biologie hebben gehoord ofzo

voor de rest heb ik geen flauw idee om eerlijk te zijn
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 00:47
Verwijderd
Weird.... Ach ja, zo ben je 21 jaar en toch niet te oud om te leren

Het was overigens het vriendje van mijn nichtje.... Mijn nichtje en ik hadden het over de eerste keer ongesteld worden, van daaruit op natte dromen enz enz...
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 20:28
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Jongens die (te) vroeg beginnen met masturberen krijgen nooit n natte droom......tenzij ze heel lang niet masturberen dan krijgen ze wel n natte droom (oftewel ongeplande zaadlozing)
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Gambokkur schreef op 14-07-2005 @ 22:33 :
Ik heb er tot mijn 21e nog gehad. Ik ben er trouwens zeker van dat als ik een week niet masturbeer, het weer zover zal zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 22:57
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Lilything schreef op 16-07-2005 @ 21:28 :
Jongens die (te) vroeg beginnen met masturberen krijgen nooit n natte droom......tenzij ze heel lang niet masturberen dan krijgen ze wel n natte droom (oftewel ongeplande zaadlozing)
ik kan uit ervaring zeggen dat dit onzin is.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 09:55
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Ik heb er wel een gehad volgens mij. En ik schrok me kapot.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 11:36
AC Milan 7
Avatar van AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Nooit gehad...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 22:44
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Zo'n 10 keer gehad op mijn 13e/14e.
Vervelend.
__________________
the plastics
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 01:06
Verwijderd
Citaat:
Lilything schreef op 16-07-2005 @ 21:28 :
Jongens die (te) vroeg beginnen met masturberen krijgen nooit n natte droom......tenzij ze heel lang niet masturberen dan krijgen ze wel n natte droom (oftewel ongeplande zaadlozing)

te veel hitkrant geleze jij
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 01:48
Periodiek
Avatar van Periodiek
Periodiek is offline
Als je daardoor wakker wordt is het inderdaad schrikken, maar zó erg is het ook weer niet
__________________
Nobody loves no one )>-<( Your dreams merge cherry
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 07:25
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
het gebeurt wel eens.

wikipedia:
Citaat:
Een natte droom is een zaadlozing van een man tijdens de slaap. In de meeste gevallen is hier geen sprake van seks of masturbatie. Ook is 'dromen over seks' vaak niet aan de orde, hoewel de meeste mensen dit wel denken. Zo'n zaadlozing komt meestal doordat de man overdag aan seks heeft gedacht of daar mee bezig is geweest.

Bij ongeveer 22% van de jongens komt de eerste zaadlozing in een natte droom. Ongeveer de helft van de jongens krijgt helemaal geen natte droom, dit vaak omdat zij bij het denken aan seks meteen overgaan tot masturbatie. Een natte droom hoeft echter niet alleen voor te komen bij jongens die minder vaak masturberen.
nog even over het natte-droom-omdat-je geil-droomt -verhaal;
dat kan dus niet (zoals wikipedia al meldt)
in de slaap is er minder controle over het lichaam. het kan dus gebeuren dat een jongen een stijve krijgt, en door meerdere oorzaken kan het gebeuren dat hij dan ook nog een zaadlozing (natte droom) krijgt. Op het moment dat zich dit voordoet, past de droom zich vaak aan aan dat moment, dus niet andersom.
de droom vindt dus plaats vanwege de zaadlozing. de zaadlozing vindt niet plaats vanwege de droom.

voor de rest is het puur onzin dat de (gedachte-)activiteiten van overdag hier mee te maken hebben. Het is een puur lichamelijk/chemisch verschijnsel waar tal van oorzaken (een flinke tijd geen sex / masturbatie, stress, drukte, ziekte) aan ten grondslag kunnen liggen.
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 13:09
TiM
Avatar van TiM
TiM is offline
Ik heb eigenlijk vrij vaak een natte droom
Als ik een paar dagen.. say.. 3 dagen niet klaarkom gebeurt dat 's nachts wel, Heel irritant en ik weet niet wat ik eraan moet doen, Kheb geen zin om elke dag te rukken om dat tegen te gaan (zou wel helpen)
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 17:00
TiM
Avatar van TiM
TiM is offline
up
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 21:20
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
TiM schreef op 27-07-2005 @ 14:09 :
Ik heb eigenlijk vrij vaak een natte droom
Als ik een paar dagen.. say.. 3 dagen niet klaarkom gebeurt dat 's nachts wel,
Dat heb ik nou nóóit.

Citaat:
TiM schreef op 27-07-2005 @ 14:09 :
Heel irritant en ik weet niet wat ik eraan moet doen, Kheb geen zin om elke dag te rukken om dat tegen te gaan (zou wel helpen)
Dat ook niet
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 13:26
Chance
Chance is offline
Nou, dan is die jongen waar jij mee hebt gepraat nog niet vruchtbaar.. Een jongen krijgt inderdaad meerdere keren een natte droom, en als hij voor het eerst een natte droom krijgt wil het zeggen dat hij vruchtbaar is. Dit is dus te vergelijken met de eerste menstruatie van een meisje.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 13:34
poepdrol
Avatar van poepdrol
poepdrol is offline
Citaat:
Chance schreef op 28-07-2005 @ 14:26 :
Nou, dan is die jongen waar jij mee hebt gepraat nog niet vruchtbaar.. Een jongen krijgt inderdaad meerdere keren een natte droom, en als hij voor het eerst een natte droom krijgt wil het zeggen dat hij vruchtbaar is. Dit is dus te vergelijken met de eerste menstruatie van een meisje.
Praat niet zulke poep, meid.

Bij vruchtbare jongens die veel masturberen bestaat de kans dat ze nooit een natte droom hebben.
__________________
The guilty sleep and the innocent stay awake
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 13:41
Chance
Chance is offline
Citaat:
poepdrol schreef op 28-07-2005 @ 14:34 :
Praat niet zulke poep, meid.

Bij vruchtbare jongens die veel masturberen bestaat de kans dat ze nooit een natte droom hebben.
Dat zei ik niet.. ik zei dat een 1e natte droom betekent dat je vruchtbaar bent
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 13:46
Verwijderd
als een jongen sperma produceert is hij vruchtbaar, dat hoef je echt niet in je slaap eruit te gooien om vruchtbaar te zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 14:27
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 28-07-2005 @ 14:46 :
als een jongen sperma produceert is hij vruchtbaar, dat hoef je echt niet in je slaap eruit te gooien om vruchtbaar te zijn.
ik geloof dat het andersom bedoelt wordt. Als je een natte droom hebt gehad, dan produceer je sperma, en ben je dus vruchtbaar.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 14:32
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
het scheen dat als je genoeg sex en dergelijke had, dat je zo niet perse een natte droom hoeft te krijgen. maar lijkt me wel makkelijk om te weten vanaf wanneer (welke leeftijd) je nou vruchtbaar bent.
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 14:37
poepdrol
Avatar van poepdrol
poepdrol is offline
Citaat:
Chance schreef op 28-07-2005 @ 14:41 :
Dat zei ik niet.. ik zei dat een 1e natte droom betekent dat je vruchtbaar bent
Nee, dat is dus onzin.

Vruchtbaarheid en natte droom hebben niks met elkaar te maken.

Je bent even vruchtbaar als je nooit een natte droom gehad hebt en er komt sperma uit, dan als je ooit een natte droom gehad hebt.

Het heeft niks met elkaar te maken!

En er kan best sperma uit komen terwijl je onvruchtbaar bent.
__________________
The guilty sleep and the innocent stay awake
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 14:39
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
poepdrol schreef op 28-07-2005 @ 15:37 :
Nee, dat is dus onzin.

Vruchtbaarheid en natte droom hebben niks met elkaar te maken.

Je bent even vruchtbaar als je nooit een natte droom gehad hebt en er komt sperma uit, dan als je ooit een natte droom gehad hebt.

Het heeft niks met elkaar te maken!

En er kan best sperma uit komen terwijl je onvruchtbaar bent.
voor jongens die een natte droom krijgen en die niet sexueel actief zijn, betekend dit echter wel dat ze vruchtbaar zijn.
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 18:29
Chance
Chance is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 28-07-2005 @ 15:39 :
voor jongens die een natte droom krijgen en die niet sexueel actief zijn, betekend dit echter wel dat ze vruchtbaar zijn.
Ik heb er nog eens over nagedacht en geprobeerd op te halen wat ik allemaal op school heb geleerd kijk, ik geloof dat het zo zat:
Een jongen is vruchtbaar vanaf zijn 1e natte droom, omdat er dan ook daadwerkelijk zaadcellen geproduceerd worden. Als je dus seks hebt vóór je vruchtbaar bent, kun je wel sperma produceren, maar dan zitten er geen zaadcellen in.

Toch? 0=)
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 20:10
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
wat heeft die natte droom ermee te maken?
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Chance schreef op 28-07-2005 @ 19:29 :
Ik heb er nog eens over nagedacht en geprobeerd op te halen wat ik allemaal op school heb geleerd kijk, ik geloof dat het zo zat:
Een jongen is vruchtbaar vanaf zijn 1e natte droom, omdat er dan ook daadwerkelijk zaadcellen geproduceerd worden. Als je dus seks hebt vóór je vruchtbaar bent, kun je wel sperma produceren, maar dan zitten er geen zaadcellen in.

Toch? 0=)
een jongen kan ook zaadcellen produceren zonder een natte droom te hebben. Hij kan de cellen produceren waarna die weer worden afgebroken, dan gebeurt er niets mee. Hij kan de cellen produceren en die ejaculeren door middel van masturbatie of seks. En ja, hij kan de cellen ook ejaculeren door middel van een natte droom.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Chance schreef op 28-07-2005 @ 14:26 :
Nou, dan is die jongen waar jij mee hebt gepraat nog niet vruchtbaar.. Een jongen krijgt inderdaad meerdere keren een natte droom, en als hij voor het eerst een natte droom krijgt wil het zeggen dat hij vruchtbaar is. Dit is dus te vergelijken met de eerste menstruatie van een meisje.
dan is een overgroot deel van de jongens die reageerden in dit topic dus ook nog niet vruchtbaar.....

Wat poepdrol zegt.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 14:41
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
Chance schreef op 28-07-2005 @ 19:29 :
Ik heb er nog eens over nagedacht en geprobeerd op te halen wat ik allemaal op school heb geleerd kijk, ik geloof dat het zo zat:
Een jongen is vruchtbaar vanaf zijn 1e natte droom, omdat er dan ook daadwerkelijk zaadcellen geproduceerd worden. Als je dus seks hebt vóór je vruchtbaar bent, kun je wel sperma produceren, maar dan zitten er geen zaadcellen in.

Toch? 0=)
klopt voor een deel, maar als ze sexueel actief zijn, krijgen ze vaak geen natte droom, maar zijn wel vruchtbaar.
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Spermavlekken
wutang
53 23-04-2020 14:26
Seksualiteit Klaarkomen zonder "iets" te doen
Verwijderd
65 11-09-2004 21:09
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Politieke natte dromen
snoodaard
8 02-06-2004 15:11
Algemene schoolzaken agendateksten
gangstah_girl
0 06-07-2002 18:59
Algemene schoolzaken Versier la agenda!
Mik-mother
14 30-06-2002 06:45
Seksualiteit natte dromen
Gup
17 14-02-2002 21:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22.