Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2002, 15:58
white_angel
white_angel is offline
als ik op foto's kijk van drie jaartjes gelede had ik nog zo'n mooi velletje, maar dat is nu precies helemaal verdwenen. dan weer te droog, dan weer helemaal het tegenovergestelde. mijn huid lijkt wel helemaal gedisoriënteerd. en ik krijg ze nooit volledig schoon hoewel ik daar vroeger bijna niets voor hoefde te doen.

weet iemand misschien hoe je terug een normalere, schone huid kan krijgen? dan bedoel ik vooral voor je gezicht
(misschien enkele producten?)

dankje
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 16:25
Verwijderd
je zegt: dan weer te droog, dan weer het tegenovergestelde.
ik weet niet of je er al dingen op smeert ofzow, waardoor dat gebeurt....
En heb je ook last van acne of puistjes, of dat niet?

Ik denk dat je het beste iets kunt gebruiken voor de gemengde huid, of iets dat je huid kalmeert .
Als je bijv elke ochtend en elke avond je gezicht schoonmaakt met verzachtende reinigingslotion (gewoon op zo'n watje) dan kom je al een heel eind.
Ik weet niet of je ook nog poeder enzow gebruikt, maar dat moet je er uiteraard goed afhalen want anders verstoppen je poriën echt gigantisch.
Je moet ook bedenken dat, wanneer je huid vet is en je gaat er matterende produkten op smeren, dat je huid dan weer droog kan worden, want ook een vette huid heeft vocht nodig en kan uitdrogen.

Het is een beetje moeilijk om te zeggen welke produkten, omdat ik dus eigenlijk niet weet of je puistjes hebt en dus eigenlijk niet weet wat voor huidtype..
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 16:32
Verwijderd
ik denk dat je een gecombineerde huid hebt want je hebt het over dan weer droog, dan weer vet ofzo...
ik weet ook niet precies welke producten, ga eens lang de drogitst ofzo en informeer daar..en ik denk wel dat het normaal is, weet niet hoe oud je bent, maar je huid verandert gewoon enrom in de "puberteit"..
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 18:56
Verwijderd
biergist tabletten, en ik heb gelezen dat een moeilijke huid veroorzaakt wordt door je darmen, als je een kuurtje pakt en daardoor je darmen spoelt schijnt t zo te zijn dat je huid er ook schoner en gezonder uitziet, ik weet alleen niet of t klopt
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 12:01
white_angel
white_angel is offline
weet iemand misschien zo'n kuur ?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 14:07
Geraldine
Avatar van Geraldine
Geraldine is offline
biergist-tabletten kun je gewoon bij de drogist of bij de ah halen. gewoon elke dag 1 of 2 nemen, staat ook op het potje. Bij mij hielp het trouwens niet echt, maar je weet maar nooit.
__________________
ja, en dus?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 20:51
Sterrenkijkster
Avatar van Sterrenkijkster
Sterrenkijkster is offline
hét middel bij uitstek is een kleimasker!!!

zelf gebruik ik dat ook, en als ik dat 20 min opheb -terwijl je in bad zit of zo- dan zijn al die zwarte puntjes weg, en is je huid weer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal zacht,

echt waar !!!
__________________
Manlómë
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 20:57
DarkCat
DarkCat is offline
K weet niet hoe oud je bent, maar ruim genomen tussen je 11e en je 18e kan er echt vanalles met je huid gebeuren door alle veranderingen in je lijf (hormonen, enzo).

Een paar tips:
  • Altijd make up 's avonds verwijderen!
  • Niet te heet douchen
  • Niet teveel aggressieve middeltjes gebruiken, zoals clearasil.. dus ook niet te vaak peelings enzo, brengt je huid uit balans.
  • Gezond eten (ja, echt ) en veel water drinken!
  • En als je pukkeltjes / korstjes hebt.. niet krabben

Enne ja maskertjes zijn leuk om te doen en werken vaak ook

Cat
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34.