Oud 20-01-2008, 21:27
Verwijderd
Jaja, deel drie alweer

Deel 1
Deel 2

@ Andijvie: Begrijp ik het nou goed? Duwde je zus je nou weg omdat jij zo'n fijne tijd had met je nichtje?

Ontopic: Ik kom net bij mijn ouders vandaan. En we hebben ze maar verteld dat we voorlopig geen kinderen willen. (ik bespreek van alles met ze en dit kwam toevallig even ter sprake) Soms krijg ik het gevoel dat omdat we getrouwd zijn, mensen het van ons verwachten. Maar er zijn zoveel leeftijdsgenoten die daar nog helemaal niet mee bezig zijn. En dat we afstappen van het idee om aan kinderen een termijn te hangen. Mijn ouders zijn ook zulke schatten Mijn vader benadrukte meteen dat hij en mijn moeder geen 'men' zijn en dat ze helemaal niets van ons verwachten op dat gebied behalve dan dat we bewuste keuzes maken. En hij kwam zelfs met van die lieve vaderlijke tips. Hij had hier en daar wat gehoord over anticonceptie enzo.
Mijn moeder vond het wel een fijn idee als we niet heel erg lang gingen wachten en al helemaal niet ons gaan afzetten, juist omdat het van ons verwacht wordt. 'Want als je heel lang wacht, ben je straks opeens te oud.'
Fijn dat ze achter ons staan En we zien wel hoe het allemaal loopt.

Maar ik kan het inderdaad dan weer niet laten om nu Baby te Huur te gaan kijken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2008, 22:27
Verwijderd
Citaat:
@ Andijvie: Begrijp ik het nou goed? Duwde je zus je nou weg omdat jij zo'n fijne tijd had met je nichtje?
Nee, ze duwde me niet echt aan de kant, maar wel bijna Ik had eten voor haar klaargemaakt (fruithapje met een halve liga er door ) en stond op het punt haar te gaan voeren, toen kwam m'n zus binnen en ze nam meteen de lepel van me over, dus ja, ik moest wel aan de kant Ze keek ook vrij... bozig. Ik had haar wat dankbaarder verwacht

En Baby te Huur lijkt me leuk, ik vraag me wel heel erg af hoe ze aan die baby's komen, maar volgens mij passen ze niet 3 weken op een baby, toch? Eerst een baby, dan een kind en ook een puber, begreep ik.
Wel vréselijk naieve stellen
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 22:45
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
De stellen passen niet 3 weken lang op een baby nee, maar op kinderen van verschillende leeftijden idd. Welke leeftijden precies, weet ik niet. Heb de eerste aflevering nog niet gezien, want had wat anders te doen. Heb het net opgenomen en ga morgen kijken. Ben benieuwd...

Oh, en fruithap met liga klinkt bekend, haha. Toch handig voor later, het werk dat ik doe Vriendje is ondertussen ook al aardig op de hoogte van veel in's en out's van het grootbrengen van kinderen in alle leeftijden
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 22:48
Verwijderd
Pfft, die stellen in Baby te Huur, echt...

Die twee meiden en die jongen met z'n overhemden, verschrikkelijk. Ik vind ze allemaal erg stereotype, moet ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 22:49
Verwijderd
Ik stond er van te kijken hoeveel ik eigenlijk wist en hoe goed het ging. Ik was een beetje nerveus toen ik alleen achter werd gelaten met m'n nichtje, maar het ging echt zo goed allemaal. Ik voel me echt heel zelfverzekerd nu; ik heb eindelijk iets gevonden wat ik écht kan
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Pfft, die stellen in Baby te Huur, echt...

Die twee meiden en die jongen met z'n overhemden, verschrikkelijk. Ik vind ze allemaal erg stereotype, moet ik zeggen.
Ja, ze zullen wel de meest naieve mensen uitgekozen hebben.
En dat meisje dat niet wist wat een pannenlap was Hóe kan je zoiets gemist hebben in de (wat is het?) 20 jaar van je leven?!
Echt leuk om te zien hoe raar sommige mensen zijn

Er zal vast ook wel iemand over z'n nek gaan bij het verschonen van een baby *verheugt*
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 22:57
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
@ Andijvie: voor sommige mensen voelt het ook heel natuurlijk, ik maak me er zelf ook niet zo'n zorgen over. Maar als ik dan zie hoeveel moeite het veel mensen toch ook kan kosten... Ik werk over het algemeen met probleemgezinnen, waarbij de ouders vaak een groter probleem zijn dan de kinderen zelf. Naar mijn mening is er geen ouder die oprecht de bedoeling heeft het slecht te doen met z'n kind, maar sommige dingen die ik voorbij zie komen, blijven moeilijk om te bevatten.

Ik heb wel eens plannen van het kabinet gehoord om een verplichte opvoedcursus in te voeren voor alle aanstaande ouders. Op zich een goed initiatief (het idee opzich; de praktisch uitvoering ervan heb ik nog niet goed bekeken en nog onvoldoende over gehoord), maar het lost nog lang niet alle problemen op. Het idee van het programma Baby te huur, komt dan al weer iets dichter bij de realiteit van het hebben van een kind. Je kan zelf nog zoveel aan voorbereiding doen, pas op het moment dat je daadwerkelijk een kind waar je voor moet zorgen, zul je echt ervaren hoe het is denk ik.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 00:54
Verwijderd
Ik heb nu ook wel het gevoel dat mijn wens realistischer is. Ik wil nog steeds dolgraag kinderen, maar ik ben nu ook nog even heel erg blij dat het nog een paar jaar duurt; nu heb ik nog tijd om dingen te doen (studeren bijvoorbeeld), daar wil ik van genieten. Als de tijd voor kinderen daar is, kan ik deze tijd afsluiten en genieten van een heel ander leven
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 00:57
Verwijderd
Wat ik overigens wel heel raar vind aan dat programma: Wie zijn de ouders van die kinderen die ze lenen?

Ik bedoel: Ik heb nog niet eens kinderen en ik heb nu al moeite met het idee dat mijn kind later wel eens verzorgd wordt door anderen. Denk aan een school, peuterspeelzaal, oppas enz. Ik weet nu al dat mijn kind daar niet eerder terecht komt voor ik het betreffende peuterspeelzaaltje helemaal opgezocht heb op internet, referenties spreek en verklaringen van goed gedrag heb gezien. En als iemand een keertje wil oppassen en wij er een middag tussenuit willen zou ik er nog steeds wel moeite mee hebben denk ik.
Maar hoe kan je nou met een gerust hart je baby achterlaten bij een stelletje tieners die je helemaal niet kent?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 01:12
Verwijderd
Misschien kennen ze ze wel? Ik vraag het me ook heel erg af. Ik zou echt bang zijn dat ze m'n kind zouden laten vallen ofzo
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 12:32
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Ik zou mijn kind nooit achterlaten bij die tieners van BtH.
Echt, nou ja miss bij Rob en Sanne die leken me het normaalste.

Misschien dat de ouders mee kunnen kijken en mogen inspringen wanneer nodig??
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 13:28
Verwijderd
Rob & Sanne leken mij inderdaad ook het normaalst, hoewel ik daar in het begin van dacht 'oh jee, oh jee, oh nee '. Maar die draaiden al snel bij, de rest werd steeds erger
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 14:40
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik laat liever nog geen anderen in mijn auto rijden, laat staan dat ze m'n kind mogen 'lenen'
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 14:59
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
tenzij het een echt rotkind zou zijn natuurlijk
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 15:28
Verwijderd
Citaat:
tenzij het een echt rotkind zou zijn natuurlijk
en dan hopen dat ze t laten vallen
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 16:18
Verwijderd
En een miljoenen schadeclaim indienen


Oooh, slechte slechte gedachtes!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 16:23
Verwijderd
Oef, ik mis m'n nichtje echt gigantisch
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Oef, ik mis m'n nichtje echt gigantisch
Ik heb een nichtje van vijf dat ik maar een keer of vier per jaar zie, maar we zijn zóóó gek op elkaar. Het is tot nu toe het enige kind dat ik graag mag en dan ook nog eens écht graag mag. Voel me helemaal moederig als ik bij haar op bezoek ben. Afgelopen zaterdag waren we op onze opa's verjaardag en nu mis ik haar ook.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-01-2008, 16:54
Verwijderd
Ik had ergens gelezen, ik ben even kwijt waar, dat de ouders van de kinderen bij BtH 24/7 mee kunnen kijken via camera's die er hangen e.d. en dat er non-stop mensen in de buurt zijn die de situaties in de gaten houden om eventueel in te grijpen en dan mensen uit allerlei vakgebieden. Je ziet natuurlijk maar heel weinig beeldmateriaal van een heleboel dingen die er gebeuren, voor hetzelfde geldt staan de ouders naast de cameraman zeg maar en geven ze die jongeren ook gewoon aanwijzingen om de veiligheid van de baby's, peuters etc. te waarborgen.

Ja, zie dit:
"De kinderen die meedoen aan het programma zijn door hun ouders opgegeven. Die zijn steeds in de buurt en kijken via bewakingscamera's mee hoe het gaat met hun kroost."

Op http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/9153
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 20:46
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Ja, zie dit:
"De kinderen die meedoen aan het programma zijn door hun ouders opgegeven. Die zijn steeds in de buurt en kijken via bewakingscamera's mee hoe het gaat met hun kroost."

Op http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/9153
Ah, oke. Dan nog zou ik het zelf absoluut niet doen, maar goed... er zijn altijd wel mensen te vinden die het wél willen blijkbaar

Vanmorgen de eerste aflevering bekeken en had niet verwacht dat er binnen 24 uur al een stelletje zou vertrekken Ben wel benieuwd naar de nieuwe bewoners die de volgende aflevering verschijnen... Eigenlijk heb ik in geen van de stelletjes echt vertrouwen
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 22:47
Verwijderd
jammer dat ik t gemist heb!

En nee..uitzending gemist is geen optie met mijn internet verbinding
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 00:52
Verwijderd
Ehh, welk stel is er weg dan? Jenneken en Shirley ofzo?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Ehh, welk stel is er weg dan? Jenneken en Shirley ofzo?
Ja. Ze kregen flinke ruzie (terecht ook, een van beide gedroeg zich echt als een kind ) en toen kwamen hun ouders ze ophalen.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 11:33
Verwijderd
Gisteren een soort van onveilige seks gehad Kans is heel klein dat ik zwanger ben/word, maar je weet maar nooit... (En hij weet er van en zei dat het echt voorbestemd is als ik zwanger blijk, dan is dat onze liefdesbaby )
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 11:41
N'90
N'90 is offline
Oh, hoe meer ik hier lees over kindjes, hoe meer ik mij realiseer hoe erg ik mijn neefje mis
__________________
♥.. ;
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2008, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Ja. Ze kregen flinke ruzie (terecht ook, een van beide gedroeg zich echt als een kind ) en toen kwamen hun ouders ze ophalen.
Ehhh... dan heb ik dat even gemist zeg... ik snapte al niet waarom er een vijfde stel kwam haha
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 12:24
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Mijn vriend wil ineens wel een kind
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 12:54
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Bth is echt lachen gewoon. Die dude met dat overhemd en dat biertje, hij leek gewoon een dertigjarige vatsige kerel. En ze aten al 2 avonden broodje hamburger

Anywho, ik heb gisteren op mijn nichtje gepast. Ik moest haar eerst van school halen. Stond ik tussen al die moeder te wachten totdat ik haar gezichtje zag. Helemaal blij was ze! Ze gaat ook nog maar een week naar school. En meteen vertellen hoe het was, en een broodje eten. Ik zag mezelf dit al helemaal doen!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriend wil ineens wel een kind
Huh, wat heeft hij ineens voor inhaalspurt ingezet qua willen settelen? :')

Ik zou nog maar wel even wachten, kijken of het beklijft!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Ja. Ze kregen flinke ruzie (terecht ook, een van beide gedroeg zich echt als een kind ) en toen kwamen hun ouders ze ophalen.
ja wat wil je als je in je hele relatie nog nooit een ruzie uit hebt gepraat. ik zat daar echt zo van omg ! na een ruzie gewoon dat 1 weggaat en elkaar na 2 dagen weer spreken en doen alsof er niets gebeurd is. en er dan vanuit gaan dat je wel samen kunt wonen...
ik vond jenneken stiekem wel stoer. en shirley irritant hoewel jenneken ook wel liep te schreeuwen, maar ik weet niet of ik me in had kunnen houden
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 14:39
Verwijderd
Ik vond ze allebei wel grappig Maar wel érg verwend
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 14:47
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ik heb het verder niet gezien, maar zijn dat dan van die naive stelletjes die een baby krijgen om te laten merken dat het meer is dan alleen maar lekker knuffelen omdat ie zo lief en schattig is?
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het verder niet gezien, maar zijn dat dan van die naive stelletjes die een baby krijgen om te laten merken dat het meer is dan alleen maar lekker knuffelen omdat ie zo lief en schattig is?
Ze laten stelletjes zien wat het inhoudt om 'volwassen' te zijn, dus ze gaan samenwonen, moeten samen het huishouden en de financien regelen, vervolgens wordt de vrouw zwanger en moeten ze daar rekening mee houden, dan komt de baby, en er komt ook nog een puber, geloof ik. Dus ja, in een hoog tempo gaan ze een paar fasen door van het 'volwassen leven'. Ik geloof dat sommige stellen wel echt denken dat baby's zo leuk zijn om mee te knuffelen en dat ze altijd maar lekker ruiken en lief spelen, maar ik heb niet het idee dat ze allemaal zo naief zijn wat dat betreft.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 15:06
Verwijderd
Samenwonen --> Zwangerschap --> Baby --> Peuter --> 8-jarige --> Puber zijn de fases die ze in ik geloof drie weken gaan doorlopen.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 15:09
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ow, heerlijk. Toch wel alleen huilbabies, kutkoters en uberpubers?
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 15:24
Verwijderd
Tsja, om dat te weten zullen we het programma eerst moeten zien he.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-01-2008, 20:45
Verwijderd
anders is er toch geen lol aan? niets is zo vermakelijk als leedvermaak
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 20:59
Verwijderd
Ik denk sowieso dat sommige mensen al denken dat baby's alleen maar willen knuffelen, dus dan valt een normale (niet-huil) baby al tegen
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 14:00
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb het programma niet gezien maar ik ben er heilig van overtuigd dat je eigen kind ALTIJD anders is dan het kind van een ander.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 08:21
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Ik heb het programma niet gezien maar ik ben er heilig van overtuigd dat je eigen kind ALTIJD anders is dan het kind van een ander.
Motivatie?
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Motivatie?
Ik geloof dat je je sowieso al veel verantwoordelijker voelt wanneer het je eigen kind is, je kan het dan gewoon écht niet teruggeven. Daarnaast is het ook een hele belevenis om zwanger te zijn en te bevallen; je bevalt dan echt van jouw kind, ik geloof dat je die eerste seconden echt zó verandert als je je kindje voor het eerst ziet; dat heb je met baby's van anderen nooit zo sterk, puur omdat dat kind niet uit jezelf komt.
Ik had bij mijn nichtje al zo'n vlaag van liefde, veel sterker dan bij andere kindjes, ik denk dat dat bij mijn eigen kind nog veel sterker zal zijn.

Oh, mijn zus vertelde dat nog: als je een kind van een ander verschoond, dan denk je 'getver!', maar als je je eigen kind verschoond, dan ben je trots en blij Een heel verschil
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 16:04
Verwijderd
Ik denk dat je eigen kind ook anders is omdat je het negen maanden lang in je draagt. Vanaf het prille begin maak je alles mee. Misselijkheid, maar ook de bewegingen van het kindje. Daarbij, als je zwanger bent maakt het lichaam allemaal hormonen aan waardoor je je kindje wil gaan beschermen e.d, dat gebeurt niet bij het kind van een ander.
Ik denk dat het gevoel van verantwoordelijkheid heel anders is. Natuurlijk voel je je verantwoordelijk ergens, maar wel op een heel ander level.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 17:10
Gunkan
Gunkan is offline
Citaat:
Samenwonen --> Zwangerschap --> Baby --> Peuter --> 8-jarige --> Puber zijn de fases die ze in ik geloof drie weken gaan doorlopen.
De originele show draait al een jaar of drie (geloof ik) op de BBC. Inderdaad, het is een pracht-idee en erg interessant om te zien.

Was erg gaaf om een stel van 16 te zien dat probeert een puberende meid van 14 in toom te houden ^_^

M'n vrouw vertelt me dat er bij de britse versie een heel aantal stelletjes mee doen, waarvan er aan het einde van het seizoen nog maar eentje echt bij elkaar waren

Maar idd, ik zou m'n kind d'r niet voor uitlenen... Echt niet

Wij willen overigens wel kinderen, maar de gezondheid laat't niet toe ;_; Overgewicht, vechtende hormonen en we gaan m'n zwemmertjes ook maar eens laten testen.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 16:09
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ik wil ook een kindje. Ik kan niet wachten tot ik dat kleine mormeltje mag baren oh, ik hoop dat m'n vriendin goeie zwemmertjes heeft
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 17:37
Verwijderd
Citaat:
ik wil ook een kindje. Ik kan niet wachten tot ik dat kleine mormeltje mag baren oh, ik hoop dat m'n vriendin goeie zwemmertjes heeft
...ben je ziek
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 17:48
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Mijn vriend heeft vandaag een 'oh wat zijn al die kleine kindertjes in de stad toch schattig-dag' hihi
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 01:24
Verwijderd
Zit hij vanochtend in bed opeens te zwijmelen over een kleine baby die hij dan al uit bed gehaald heeft en lekker tussen ons in heeft gelegd. Maar dan kunnen ew niet zo lang uitslapen. Maar daar is meteen een oplossing voor gevonden; eerst voeden en dan de rest. 'Lekker 's ochtends met zo'n klein krumpie tussen ons in wakker worden op zondagochtend.'

Ja hallo, dat was niet de afspraak!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 17:00
Verwijderd
Omfg die gast met zijn shirtjes.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 19:35
Verwijderd
'k heb gisteren m'n neefje nog eens gezien, 't is zooooo'n schatje *zwijmel!*
ik zat op de vloer tegen de schouw aan naar TV te kijken, en hij zat tussen de andere grote mensen in de zetel. en ineens klautert hij uit de zetel, en komt hij heel liefjes tussen mijn benen zitten om samen met mij naar de TV te kijken de manier waarop hij ging zitten, 't was echt adorable met dat poepeke schonekes naar achter, en dan heel traag door z'n beentjes zakken, met zijn pistoleeke stevig in zijn handje en dan samen Cars kijken, en verder eten
echt zo lief

ps: hij is anderhalve week geleden twee geworden, en 't is al echt ne schone jongen zalle nikste peuter, ne ferme kleuter!!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 22:09
Verwijderd
We hebben het er laatst eens even serieus gehad over -wanneer-. Ik heb hem gevraagd wat zijn voorwaarden zijn, wat hij nog gedaan/bereikt wil hebben voor we de stap zetten.. eigenlijk was er bij hem niets meer. Mijn voorwaarde is dat ik een eigen inkomen heb en een baan waarin ik mij gelukkig voel, dat zal dus nog eventjes duren. We vroegen ons af wanneer je weet dat dit "het moment" is, want hij vindt dergelijke beslissingen enorm eng. Als het eenmaal gebeurt, is hij gelukkig met nieuwe dingen.. maar zelf actie ondernemen om het mogelijk te maken valt hem zwaar.

Ik denk dat er gewoon een punt zal komen waarop ik zal voorstellen om geen nieuwe pilvoorraad te halen wanneer ik nog een strip of drie heb. Er is dan tijd om aan het idee te wennen en eventuele dingen te regelen voor we zouden gaan "proberen".

Hoe zit dat bij anderen? Hoe weet je dat je er klaar voor bent? Komt er gewoon een dag waarop je denkt "ja, nu!", neem je de beslissing van "over 3 maanden gaan we proberen" of iets anders? We vroegen het ons echt af. Er is denk ik altijd wel een reden om het niet te doen, wanneer stop je te luisteren naar je ratio?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Zwanger?
Francisss
19 26-01-2016 23:43
Lichaam & Gezondheid Zwanger?
pinkxdevil
17 17-11-2009 20:29
Lichaam & Gezondheid 8 weken zwanger
Vuur_Sterretje
156 19-09-2007 22:04
De Kantine Zwanger gemaakt in je slaap
Little Phoebe
59 20-08-2006 02:39
Werk, Geld & Recht zwanger en een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd..
bokky
3 28-03-2005 01:44
Lichaam & Gezondheid 3 dagen vruchtbaar he ???
Verwijderd
32 12-04-2002 13:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31.