Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2009, 16:49
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Spelfouten? Mensen die bepaalde dingen doen in het openbaar? Mensen die spugen op straat? Bellen in de trein? Je partner als diegene weer iets vervelends doet?

Spui je frustratie!

De titel is toch goed, want het is toch zich irriteren en ergeren aan?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2009, 16:57
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Het weer.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2009, 17:05
Verwijderd
Mensen die niet weten of het "zich ergeren aan" of "zich irriteren aan" is.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2009, 17:33
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Nouja dat was wel grappig, verder vond ik het best wel stom, sommige mensen schijnen niet te snappen dat je toch echt een heel stuk verder komt als je aardig bent. Ik weet dus niet of hij eerder dan ik was of niet, maar ook als ie wel later was had ik m bijvoorbeeld best wel voorgelaten als ie gezegd had dat ie haast had ofzo.
Dat dus. Nog zo'n voorbeeld: mijn ex-huisgenoot kwam een keer aan mn deur, helemaal boos omdat ie last had van mn muziek. Als ie gewoon had aangeklopt en gezegd had "hey, ik heb last van je muziek, zou je t misschien wat zachter kunnen zetten" dan had ik me ontzettend schuldig gevoeld en meteen de muziek uit gezet, maar hij zat nogal te schelden en toen had ik alleen maar de neiging om de volumeknop nog een stukje naar rechts te draaien.
Sommige mensen
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 12:06
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Mensen die spugen op straat vind ik inderdaad walgelijk. Meteen naar een heropvoedingskamp met die hap.
Mensen die zich niet aan deadlines kunnen houden en meer dan twee maanden te laat zijn met het inleveren van hun deel van het werk (dat wilde ik in ieder geval hier kwijt, want nu kan ik geen enkele analyse doen).
Mensen die midden in de nacht thuis komen en er dan niet aan denken even rustig aan te doen voor slapende buren.
Mensen die smakken.
Mensen die bij kennismaking meteen iedereen moeten laten weten dat ze zich erg superieur voelen (gelukkig zijn die er niet heel veel).
Lekke fietsbanden.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 12:38
Verwijderd
Christenen, verbrande popcorn en holy pala's.

Citaat:
Mensen die bij kennismaking meteen iedereen moeten laten weten dat ze zich erg superieur voelen (gelukkig zijn die er niet heel veel).
En als je nou oprecht superieur bent? Dan is het toch wel zo eerlijk om dat ook te laten blijken.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 13:21
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Mensen die spugen op straat vind ik inderdaad walgelijk.
Daar kan ik ook niet zo goed tegen. Of mensen die denken dat ze de enigste in het openbaar vervoer zijn. Dus luidruchtig bellen, praten, vervelend zitten doen.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 13:31
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Mensen die denken dat ze nooit fouten maken of niet bereid zijn naar zichzelf te kijken. Daar heb ik echt een allergie voor.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 13:31
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
En als je nou oprecht superieur bent? Dan is het toch wel zo eerlijk om dat ook te laten blijken.
Mensen laten delen in je kennis of vaardigheden demonstreren vind ik ook dikke prima. Maar waar ik eigenlijk aan dacht bij het maken van de post was een kereltje dat absoluut geen flauw benul had van wat er op dat moment te gebeuren stond, maar een walgelijk geneeskundeballetje was en iedereen ook direct wilde laten weten dat alle mensen zonder omhoog staand kraagje inferieur waren. Maar dat was een kleine misrekening van hem, er waren namelijk genoeg mensen zonder die kraagjes die wel een stukje slimmer waren dan hij. Dus toen was hij alleen nog maar walgelijk.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 15:07
Verwijderd
Af en toe kan ik me ergeren aan de vaagheid van schoolopdrachten. Zoals de opdracht die we gisteren kregen: 'verbeeld een stoel'. En dan niet een stoel zoals een stoel er uit ziet maar een verbeelding van de betekenis die je zelf aan een stoel geeft. Als ik eenmaal een goed idee heb wordt het vast wel leuk, maar aaargh, ik kan echt niks verzinnen.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Mensen laten delen in je kennis of vaardigheden demonstreren vind ik ook dikke prima. Maar waar ik eigenlijk aan dacht bij het maken van de post was een kereltje dat absoluut geen flauw benul had van wat er op dat moment te gebeuren stond, maar een walgelijk geneeskundeballetje was en iedereen ook direct wilde laten weten dat alle mensen zonder omhoog staand kraagje inferieur waren. Maar dat was een kleine misrekening van hem, er waren namelijk genoeg mensen zonder die kraagjes die wel een stukje slimmer waren dan hij. Dus toen was hij alleen nog maar walgelijk.
Ha, duidelijk. Maar dan lijkt het me beter om hem te negeren want daar stoort hij zich ongetwijfeld nog meer aan
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 15:12
Verwijderd
Van die mensen die wedstrijdjes boeren laten doen in de pauze, bah.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 15:54
Verwijderd
Qua mensen:
Mensen die lawaai maken in het stiltecoupé. Mensen die praten tijdens colleges. Mensen die praten, bellen of sms'en in de bioscoop. Mensen die teveel willen socializen tijdens het kijken van een goede film. Ongemotiveerde eerstejaars. Blonde tutmeisjes met zo'n typisch stemmetje die dingen zeggen zoals 'wat vréééééééselijk', 'noujááááá, dat is toch niet normááááál' en 'ik geef je wel een belletje'. Omhooggevallen corpsballen. Mijn lawaaibuurman, met z'n pauperverbouwing. Het is dat ik allerlei muren met hem deel, anders hoopte ik dat z'n huis direct na de voltooiing van de verbouwing in de fik vloog. Verwende kinderen, verwende pubers en verwende mensen. Hele klassen verwende krijsende kinderen in de ochtendspits, op weg naar een schoolreisje in Artis. Mensen die zichzelf heel serieus nemen. Oililymeisjes. Meisjes die zichzelf verschrikkelijk origineel vinden en denken dat ze een soort Amélie 2.0 zijn. De meeste meisjes, sowieso. Ook meisjes die zeggen een hekel te hebben aan andere meisjes, want ik geloof dat dat tegenwoordig een hype is onder de meisjes die 'Phileine zegt sorry' als lievelingsboek hebben. Pretentieuze mensen. Mensen die op straat spugen of hun troep niet netjes weggooien. Relpubers die prullenbakken in de fik zetten en met vuurwerk gooien. Mensen die hun ideeën, principes of geloofsovertuigingen koste wat 't kost proberen op te leggen aan anderen. Emo's en scenekids, aandachtshoeren, dogmatisch religieus volk, yuppen, managers, trage stinkbejaarden die vinden dat de wereld voor ze moet dansen omdat ze van voor de oorlog zijn, vrouwen van veertig met VLOT HAAR. Mensen die heel veel klagen over dat hun leven zo kut is, terwijl ze zich gewoon aanstellen en het allemaal best meevalt. Mensen die bij ieder schrammetje roepen dat ze doodziek zijn en een week thuisblijven. (Ik heb iemand gekend die een keer een plastic frisbee tegen haar hoofd kreeg, toen vond ze dat ze een zware hersenschudding had en ging drie weken niet naar school, waardoor ze de laatste tentamenweek van het jaar miste. Ze was naar eigen zeggen ook 'nog te zwak' om de gemiste dingen te herkansen dus toen is heeft ze in overleg met de mentor het jaar maar overgedaan, want haar cijfers waren toch al niet al te best.) Opdringerige verkoopsters. Mensen die voordringen.

Qua dingen:
Little Britain. iPods, iPhones, macbooks, de hele Apple-gekte waar ik vermoedelijk toch in moet duiken omdat de audiovisuele industrie vol zit met pretentieus volk dat een waar geloof heeft gemaakt van een stuk inferieure technologie. Fanfiction. Flash, wat een kutprogramma om te leren. Het geluid van mijn huistelefoon, want het geluid staat al op z'n zachtst maar hij rinkelt alsnog superhard. Het is ook een heel arrogant en veeleisend geluid, vind ik. Het feit dat er bij ingrediënten van voedsel altijd 'aroma's' genoemd worden, terwijl nergens wordt uitgelegd wat die mysterieuze aroma's dan precies inhouden. Kou, tegenwind, natte sneeuw, regen en hagel. Als je naar buiten moet, dan. Afwassen, want dat is een sukkelbezigheid. Mijn bed, want die kraakt/piept. Mijn internetprovider, want die geeft me trager internet dan mogelijk is en dat is lame. Kutmuziek. Een gebrek aan koffie. Een gebrek aan tijd. Vuurwerk. Duiven. MySpace (broeinest van pretentie), Ebaumsworld (jatterij van andermans gave dingen en daar dan dik aan verdienen terwijl de 'kunstenaars' er niets aan overhouden), icanhascheezeburger.com (idem), Hyves (lijkt me duidelijk). Wekkers, waarom hebben die altijd zo'n kutgeluid? Condooms, want ondingen. Scientology. Dora the explorer. De hype rondom Starbucks. Ze schenken heel aardige koffie, maar die massahysterie is onnodig. De Telegraaf. Het feit dat aanstekers altijd kwijtraken. Opdrachten die je gezamenlijk moet doen. Verplichte werkgroepen, verplichte huiswerkopdrachten, verplichte colleges. Ik maak zelf wel uit of het voor een positief eindresultaat nodig is dat ik ergens ben. De McDonalds, de Burger King en aanverwanten. Kriebelige sjaals. Muggen.

Ik word later zo'n bejaarde heks met veertien katten, die met een stok op het grasveld gaat staan zwaaien en 'keep off my lawn ' roept naar de spelende buurtkinderen.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 15:58
Verwijderd
Dat eerste stuk is true. Bij die tweede het meeste ook, maar niet alles.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 16:43
Verwijderd
Inderdaad mensen die spugen op straat, publiekelijk boeren, hun viezen schoenen aanlaten in huis. Mensen die me duwen in een café, mensen die bier over me heengooien omdat het zo grappig is om met bier te gooien. Corpsballen. Studenten die alléén maar leven voor het studentenleven. Mensen met een te dogmatische benadering van de wereld, qua geloof, religie of geloof in de wetenschap. Mensen die geen mening hebben of te lui zijn die te uiten. Het feit dat de Aldi in Nederland verschrikkelijke zooi verkoopt terwijl die in Duitsland een prima winkel is. Dat mensen nooit lijken te snappen dat vegetarisch koken iets anders is dan het vlees weglaten. Mensen die per se iedere dag een homp vlees willen eten. Mensen die denken dat ze zichzelf vegetariër kunnen noemen omdat ze nooit vlees eten ''behalve als ze dronken zijn en dan naar de Dönner gaan.'' Dat foto's van mijn camera op mijn laptop zetten zo lang kan duren. Windows. Groepsopdrachten. Groepsgenoten die de heflt van de tijd niet aanwezig zijn en de andere helft van de tijd te laat komen. Dan mijn ene been korter is dan de andere. Dat ik spastisch uitzie zodra ik een balsport probeer uit te oefenen. Hondenpoep op straat. Honden, meestal. Kinderen, meestal. Mijn oma. Dat reizen zo duur kan uitvallen. Breezertaal. Breezersletjes. Mensen die heel dronken zijn. Mensen die om je heen gaan hangen terwijl ze een erg slechte adem hebben. De muziek als je uitgaat. Tutjes die drie kwartier voor de spiegel staan in een openbaar toilet, terwijl je gewoon even je handen wil wassen. Reclames. Muziek van mijn buurman en bovenbuurman als ik wil slapen. Niet kunenn slapen. Niet opgewonden zijn als je bedpartner dat wel is. Moe zijn. Ziek zijn. Mensen die denken dat ze wel even een oplossing voor een van je problemen hebben terwijl ze slechts het topje van de ijsberg weten. Mensen die denken dat ze je kennen terwijl je nog amper een goed gesprek hebt gevoerd. Inconsequentie. Mensen die genoegen nemen met lage kwaliteit, bijvoorbeeld van hun eigen schrijfwerk, of wat ze eten, of wat voor een films ze zien. Mensen die het licht op de wc aanlaten.
En nog veel meer. Nu voel ik me stom.

Laatst gewijzigd op 10-02-2009 om 17:14.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 16:49
Verwijderd
Metro(bestuurder)s die te ver doorrijden en niet stoppen waar ze moeten stoppen, waardoor ik een heel stuk moet teruglopen.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 17:02
Verwijderd
Drammerige donateurwervers voor allerlei hulpinstanties. Artsen zonder Grenzen deze keer. Die aan de deur komen. Bij studentencomplexen waar toch al zo weinig geld te halen valt. Rond etenstijd. Die eerst een heel verhaal ophangen over hun instantie terwijl je wel iets beters te doen hebt en toch al niet lid wil worden. En ik doe al dagelijks zo mijn best om ze op stations te ontwijken!

En als je dan vraagt of je dan eenmalig mag doneren zodat je er niet aan vast zit, dan kan dat weer niet omdat weetikveel. Ja, rot dan maar op, graag of niet.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 17:09
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Tentamenuitslagen die te lang op zich laten wachten.
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-02-2009, 17:45
Sens.
Sens. is offline
Weten dat je examenuitslagen op de site staan, maar er niet kunnen op inloggen omdat iedereen dat al massaal doet. (Inclusief heel veel andere richtingen, die natuurlijk juist op dezelfde dag hun resultaat krijgen)
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 17:46
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik erger me niet aan katten.

klaar.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 20:24
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Drammerige donateurwervers voor allerlei hulpinstanties. Artsen zonder Grenzen deze keer. Die aan de deur komen. Bij studentencomplexen waar toch al zo weinig geld te halen valt. Rond etenstijd. Die eerst een heel verhaal ophangen over hun instantie terwijl je wel iets beters te doen hebt en toch al niet lid wil worden. En ik doe al dagelijks zo mijn best om ze op stations te ontwijken!

En als je dan vraagt of je dan eenmalig mag doneren zodat je er niet aan vast zit, dan kan dat weer niet omdat weetikveel. Ja, rot dan maar op, graag of niet.
"Hoi. Ben je bekend met AZG?"
"Ja. Maar ik heb geen interesse in doneren."
"Watte?"
3x herhaald...
"Ok, mag ik vragen waarom niet?"
"Omdat ik al aan doelen doneer, en ik vind het mooi zo."
"Ok, fijne avond."

Dat duurde nog geen minuut.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 20:31
Verwijderd
Mensen die nooit hoofdletters gebruiken.
Ook niet bij namen.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 20:32
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Citaat:
Mensen die nooit hoofdletters gebruiken.
Ook niet bij namen.
coolkast
14M - Lid
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 20:35
Verwijderd
Citaat:
coolkast
14M - Lid
Ik wist dat die ging komen
en ja, ik erger me ook aan m`n nick
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 20:35
Verwijderd


oh crap verkeerde topic

Nou! IK kan me aan alles wel ergeren! Maar het ligt vooral aan mijn bui. Over het algemeen erger ik me snel aan asociale en domme mensen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2009, 20:36
Verwijderd
Citaat:
"Hoi. Ben je bekend met AZG?"
"Ja. Maar ik heb geen interesse in doneren."
"Watte?"
3x herhaald...
"Ok, mag ik vragen waarom niet?"
"Omdat ik al aan doelen doneer, en ik vind het mooi zo."
"Ok, fijne avond."

Dat duurde nog geen minuut.
Ja, deze was ook gauw weg hoor Al heb ik die smoes niet gebruikt.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 20:37
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Mensen die praten, luidruchtig eten of sms'en in de bioscoop, met stip op één. Ze moeten mijn kaartje terugbetalen.

Politici met irrationele standpunten, zoals Klink en Van Der Vlies, om twee recente ergervoorbeelden te noemen.

Kutmuziek.

Reclame.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 20:49
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
Qua mensen: .....
maar is dit dan niet arrogant en pretentieus? het klinkt als, ik ben goed en de rest is slecht, maar je zegt dat je aan dat soort mensen een hekel hebt.
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Daar kan ik ook niet zo goed tegen. Of mensen die denken dat ze de enigste in het openbaar vervoer zijn. Dus luidruchtig bellen, praten, vervelend zitten doen.
Mensen die willen doen alsof ze alleen in (bijvoorbeeld) het openbaar vervoer zijn en daarom verwachten dat iedereen extreem stil is zodat je kunt doen alsof je alleen bent.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 21:55
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
amen
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 22:18
Verwijderd
Ik erger me ontzettend aan smalltalk. Als ik naar college ging zaten daar van die tutjes die elkaar helemaal niet kenden, maar toch voor de vorm en de beleefdheid maar een gesprek aanknoopten. Ik kan daar erg chagrijnig van worden. Ik zit daar voor mezelf, ik ga niet een beetje dom lullen met mensen die ik toch niet wil kennen.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 23:10
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Oh ja, smalltalk vind ik ook vervelend, vooral met mensen die je niet kent. Ik zat laatst in een drukke collegezaal naast zo'n man van vijftig die voor zijn hobby een vak op de universiteit volgt, en toen ik in de pauze lekker naar een hoek aan het kijken was, vroeg hij opeens helemaal zonder introductie 'wat voor studie doe jij?'. Toen zei ik wat ik deed en zei hij 'mijn dochter doet economie', en toen ging hij vertellen in welk gebouw en waar dat was. Wat heb ik aan dat soort informatie? Worden we nu vrienden? Ik heb maar gewoon 'oh' gezegd, je moet iets.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 23:42
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
related. Ik erger me aan mensen die elkaar vaag of van vroeger kennen, elkaar tegenkomen, en zich dan verplicht voelen een totaal niet-boeiend gesprek met elkaar aan te knopen. Ik heb altijd plaatsvervangende schaamte op die momenten en dat is niet zo fijn. Zelf zeg ik altijd "hoi" tegen zulk soort vage bekenden of bekenden van vroeger en vervolgens loop ik straal langs ze heen en ga ik (bvb in de de metro of in college of waar dan ook) zover mogelijk van ze vandaan zitten. Heb daar helemaal geen zin in.

En ik erger me aan de NS.

En aan schiedammers die de trein in gaan voordat iedereen er uit is.
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Met citaat reageren
Oud 11-02-2009, 10:05
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Oh, ik vind dat ook vervelend als het mensen zijn die niet uit Schiedam komen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 11-02-2009, 11:56
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Je zult zien dat het meestal Schiedammers zijn die zich aan dat soort gedrag schuldig maken.

Vandaag had ik een kleine ontmoeting met een meisje dat ik van de middelbare school kende en wel mocht, en we zeiden hoi, en toen vroeg ze of het goed ging. Dan zit je meteen in zo'n web. Dus ik vroeg maar terug, en toen zei ze ook goed, en toen stak ik mijn duim op. Het is altijd zo gênant. Er is ook altijd zo'n moment dat je je afvraagt of je gewoon meteen doorloopt of dat er nog gevraagd moet worden hoe het gaat, alsof care, en als dat dan gebeurt moet je het maar tot een goed einde zien te brengen. De opgestoken duim blijkt eigenlijk best goed uitkomst te bieden, als het maar met genoeg ironie gebeurt. We vroegen ook nog wat voor studies we deden, en toen zei ze psychologie en zei ik 'dat dacht ik al', dat is ook wel een goede eindiger.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2009, 15:46
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Aan mensen die geen hoofdletters typen..
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-02-2009, 16:20
Verwijderd
Oja, smalltalk. Daar ben ik ook echt slecht in en meestal interesseert het me niet zoveel. Tenzij iemand een interessant verhaal heeft. Laatst ging een collega (mannelijk, 50+) uit zichzelf vertellen over zijn 'bijbaan' als drummer in een band, en rondtouren en slagtechnieken, dat was dan wel weer interessant.

Een andere collega (vrouwelijk, 40+) ging uit zichzelf vertellen over hoe haar dochter een woning had gevonden in Zwolle, dat was weer heel wat minder interessant.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2009, 16:42
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Aan schreeuwende mensen in de bus.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2009, 17:03
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
aan het feit dat AH huismerk vaak twintig cent duurder is dan euroshopper, maar wel een stuk lekkerder, en dat je dan denkt, oh maar dan kan ik net zo goed gewoon AH huismerk nemen want het scheelt toch maar twintig cent, maar dat vervolgens het Amerk, wat soms toch weer een stuk lekkerder is ook maar weer twintig cent duurder is dan het AH huismerk product, en dat ik dan ook denk, nja, wat maakt die twintig cent nu uit, ik kan net zo goed het Amerk nemen, maar dat ik vervolgens wel veertig cent duurder uit ben dan wanneer ik euroshopper gekocht zou hebben, en ik dan dus niet meer weet wat ik nu moet kopen.

dit geld niet voor alles maar wel in ieder geval voor chips en pizza.

wat kopen jullie in zo'n geval?
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2009, 17:07
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Ik koop altijd huismerk omdat ik die gewoon prima vind. Euroshopper vind ik puur slecht, behalve het gevuld speculaas hehe
Met citaat reageren
Oud 11-02-2009, 18:00
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
aan het feit dat AH huismerk vaak twintig cent duurder is dan euroshopper, maar wel een stuk lekkerder, en dat je dan denkt, oh maar dan kan ik net zo goed gewoon AH huismerk nemen want het scheelt toch maar twintig cent, maar dat vervolgens het Amerk, wat soms toch weer een stuk lekkerder is ook maar weer twintig cent duurder is dan het AH huismerk product, en dat ik dan ook denk, nja, wat maakt die twintig cent nu uit, ik kan net zo goed het Amerk nemen, maar dat ik vervolgens wel veertig cent duurder uit ben dan wanneer ik euroshopper gekocht zou hebben, en ik dan dus niet meer weet wat ik nu moet kopen.

dit geld niet voor alles maar wel in ieder geval voor chips en pizza.

wat kopen jullie in zo'n geval?
In het geval van chips en andere kleine snacks is er bijzonder weinig verschil tussen de verschillende merken, dus dan ga ik gewoon voor goedkoop. Zo kan ik het me veroorloven om producten waar het meer om kwaliteit draait duur te kopen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2009, 18:04
Verwijderd
Chips zit een duidelijk verschil in hoor.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2009, 18:24
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Chips zit een duidelijk verschil in hoor.
Soms, maar dat verschil houdt meestal niet in dat het één lekkerder is.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2009, 18:35
Verwijderd
Wachten op mensen.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2009, 20:55
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Aan die momenten dat (bijna) alle 42 staanplaatsen van een lijnbus benut worden.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 11-02-2009, 20:58
Verwijderd
schiedammers zijn best vervelend idd.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2009, 21:04
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
Aan die momenten dat (bijna) alle 42 staanplaatsen van een lijnbus benut worden.
hihi, al is dat ook wel es heel grappig. Je krijgt dan altijd zo'n "pogo'en bij een punkconcert"-effect, alleen dan kan je er zogenaamd niks aan doen maar is het de buschauffeur die heel hard remt.
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2009, 21:05
Verwijderd
Mensen die in de trein in hun eentje de 4 stoelen plekken innemen.
Dan hebben ze meer beenruimte.

Ga gvd gewoon op de 2 zitters zitten
Met citaat reageren
Oud 11-02-2009, 21:48
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Mensen die in de trein in hun eentje de 4 stoelen plekken innemen.
Dan hebben ze meer beenruimte.

Ga gvd gewoon op de 2 zitters zitten
Bedoel je nu dat mensen allevier die plekken innemen? Of dat ze op één van die plekken gaan zitten?
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 11-02-2009, 21:57
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Die mensen zijn leuk. Vooral als je er met zen drieën bij gaat zitten, gaat discussiëren en flink gaat eten.
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Afscheidsbrief Jean-Jeaques
Sasjeliefff
0 26-01-2006 17:15
Liefde & Relatie Aan welke karaktereigenschappen kan jij je echt ergeren?
Optima
102 13-08-2005 18:27
Liefde & Relatie niet, of te laat langskomen
admete
45 11-06-2005 17:45
De Kantine Waar erger jij je helemaal kapot aan?
Dminor
59 30-09-2003 14:14
Lifestyle Waaraan erger jij je gruwelijk in iemands styl?
big star
108 22-06-2003 16:54
De Kantine ergernissen
WolterB
2 29-10-2002 15:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00.