Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2010, 20:00
JorisLmao
JorisLmao is offline
Hi,
Ik zit in de 3e en het is bijna al het einde van het jaar.
En ik sta slecht voor school ik heb 6 ( 5en) en 1 (4).
Mijn school gebruikt magister om cijfers,absenties enz in te voeren.
Ik heb nu een kleine lekje gevonden in het systeem van me school omdat het niet echt slim is gedaan,ik heb nu heel wat wachtwoorden en dus ook van de directeur(die ook les geeft).
Ik kan nu alle cijfers veranderen maar ik wil het eigelijk niet doen maar het is wel me enige kans.
Ik was vanplan de laatste dag voordat alle cijfers ingevoert moeten worden het te gaan veranderen.
Ik weet wat er kan gebeuren als ik gepakt wordt enz,
Mijn vraag is zouden jullie het doen ?

Thnks
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2010, 20:22
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Je bent wel heel lomp als je het doet. Het heeft ook absoluut geen zin want ze zullen heus niet zoiets hebben van "hij stond eerst op 3x zakken, maar nu opeens niet meer. Maar zoals het op internet staat, zal het wel goed zijn, dus hij mag over!" Ze hebben ook offline gewoon je cijfers hoor, reken je maar niet rijk.
Misschien iets meer tijd steken in het leren en iets minder in het zinloos hacken van je schoolsysteem.

Voor eenzelfde vergrijp zijn pas nog eens drie leerlingen van een school getrapt, overigens. En er werd een proces verbaal tegen hen opgemaakt.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2010, 20:59
Verwijderd
Er is bij ons eens gesjoemeld, wachtwoord docent achterhaald en SE's rondgestuurd. Consequentie kan zijn dat je uitgesloten wordt van je CE's. Hoe spannend het ook klinkt, niet doen. En als het toch lukt ga je uiteindelijk keihard op je bek want dan zien ze het wel aan je resultaten.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2010, 18:10
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Het zal enorm opvallen als opeens je cijfers net hoog genoeg zijn om over te gaan. Je docenten weten waarschijnlijk al langer dat je slecht presteert, dus dan zal het wel opvallen als de cijfers opeens niet meer stroken met wat zij weten over jou. Daarnaast is het inderdaad naïef om te denken dat de cijfers niet op meerdere plekken bewaard worden en het nog meer gaat opvallen. En als ze er achter komen gaat het serieuze gevolgen hebben, en mag je blij zijn als ze je dan alleen maar een jaar laten overdoen. En zelfs word je niet betrapt; school is een voorbereiding op het echte leven, en in het echte leven kun je niet een cijferlijst hacken om het makkelijker voor jezelf te maken.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 30-05-2010, 20:56
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Schoolsystemen ook zoooo verschrikkelijk slecht he... lol.
Meld de fout; fixen ze het niet; fix dan je eigen cijfer. Ze kunnen je moeilijk blamen voor iets waar je ze (zwart op wit) voor gewaarschuwd hebt.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2010, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Ze kunnen je moeilijk blamen voor iets waar je ze (zwart op wit) voor gewaarschuwd hebt.
Jawel hoor, dat kunnen ze heel goed.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2010, 21:05
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
Jawel hoor, dat kunnen ze heel goed.
Ja, omdat scholen de argumentie gebruiken 'OMDAT'. Maar het is natuurlijk te idioot dat een leerlingen het kan kraken, het meld, ze het nog niet fixen en vervolgens gaan lopen janken dat er iets mis gaat.

Sommige scholen moeten eens wakker gestampt worden voordat er wat gebeurt. Maar ye, probably gaan ze vinger wijzen en wordt het toch wel geloofd want de kans dat de school iets zo erg fout doet t.o.v. slecht één leerlingen gelooft toch niemand. En dat is ook een school zijn enige dekking.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2010, 21:14
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Citaat:
Ja, omdat scholen de argumentie gebruiken 'OMDAT'. Maar het is natuurlijk te idioot dat een leerlingen het kan kraken, het meld, ze het nog niet fixen en vervolgens gaan lopen janken dat er iets mis gaat.
Daar is niets idioots aan. Als je in staat bent een bank te kraken, vooraf meldt dat je dat gaat doen en het vervolgens doet ben je er nog steeds gloeiend bij. Dat het niet slim is van de bank om er geen voorzorgsmaatregelen tegen te nemen heeft daar niets mee te maken.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2010, 21:30
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
bank = school
profesionelle hackers = schoolleerling.
In that case, your right. Die dingen zijn namelijk exact hetzelfde. I'm sorry.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2010, 21:39
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Citaat:
bank = school
profesionelle hackers = schoolleerling.
In that case, your right. Die dingen zijn namelijk exact hetzelfde. I'm sorry.
Dat is prima te vergelijken. Het hacken van het schoolsysteem is net zo goed illegaal als enig ander systeem.

Kortom, bedankt dat je me gelijk geeft.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2010, 22:08
JorisLmao
JorisLmao is offline
Ik heb me cijfers ff weer gecheckt het is al een stuk beter en dat in 2 dagen vast wat later ingevoert 0_o'
Ik heb nu nog 5 5en
5,4 5,3 5,2 5,2 5,2.

Volgens mij heb ik het niet eens nodig aangezien ik van alle vakke zoizo 1 toets nog krijg.
Maar ik zie wel al zou ik het veranderen ze zouden het bij mij niet echt opmerken denk ik want ik ben echt een rustige leerling nooit blijfe zitten.

Thnks
Met citaat reageren
Oud 31-05-2010, 05:51
Verwijderd
Citaat:
Ik heb me cijfers ff weer gecheckt het is al een stuk beter en dat in 2 dagen vast wat later ingevoert 0_o'
Ik heb nu nog 5 5en
5,4 5,3 5,2 5,2 5,2.

Volgens mij heb ik het niet eens nodig aangezien ik van alle vakke zoizo 1 toets nog krijg.
Maar ik zie wel al zou ik het veranderen ze zouden het bij mij niet echt opmerken denk ik want ik ben echt een rustige leerling nooit blijfe zitten.

Thnks
Ze kunnen het zomaar wél opmerken, want vlak voordat ze de rapporten afdrukken nemen ze een steekproef om de cijfers in het computersysteem te controleren met de cijfers in de lerarenagenda's of klassenboeken. Veel scholen checken van elke leerling een paar cijfers.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2010, 09:50
Verwijderd
Stel dat je toch niet wordt ontdekt, dan merk je het waarschijnlijk wel aan je SE en uiteindelijk aan je CE cijfers. Als je rapportcijfers goed waren (gemaakt dus) en je SE cijfers (en vervolgens je CE cijfers) vallen tegen, dan valt dat toch wel op.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2010, 12:00
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Held
Met citaat reageren
Oud 31-05-2010, 13:55
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Troll

Ik vraag me af wat hier van waar is. Elke malloot weet immers dat je cijfer veranderen vragen om problemen is. En mensen die slim genoeg zijn om het schoolsysteem te hacken al helemaal.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2010, 20:06
silentbob
silentbob is offline
als je het doet, doe het subtiel
niet meer dan je nodig hebt, verspreid over zoveel mogelijk tijd
verander ook van anderen wat cijfers zodat als het uitkomt niet gelijk duidelijk is wie het is

vertel het wachtwoord niet aan een ander, als die ander er minder goed mee omgaat, betrapt word en jou erbij lapt zit je in de problemen(zag ooit een programma op mtv over schoolschandalen, 1 van de verhalen was dat, degene die het ww als 1e had ging er subtiel mee om en niemand had het door maar hij was wel degene die diep in de problemen kwam toen die ander er minder goed mee omgaat)

en weet dat je een groot risico neemt, probeer het risico op betrapping zoveel mogelijk te beperken, als je eenmaal betrapt word zit je gelijk goed in de problemen(van school getrapt en boete van politie-problemen)

dus als het zonder lukt is het het handigst
als je op dik zitten blijven staat valt het zowieso teveel op
dus je hebt er alleen wat aan als je net 1 5 te eel hebt ofzo, of als je het al vanaf het begin van het jaar gebruikt
Met citaat reageren
Oud 31-05-2010, 20:17
Geriananas
Avatar van Geriananas
Geriananas is offline
Je schiet er niks mee op als je het wel doet, dan heb je het volgend jaar weer moeilijk. Gewoon beter leren. 8)
Met citaat reageren
Oud 01-06-2010, 23:25
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb me cijfers ff weer gecheckt het is al een stuk beter en dat in 2 dagen vast wat later ingevoert 0_o'
Ik heb nu nog 5 5en
5,4 5,3 5,2 5,2 5,2.

Volgens mij heb ik het niet eens nodig aangezien ik van alle vakke zoizo 1 toets nog krijg.
Maar ik zie wel al zou ik het veranderen ze zouden het bij mij niet echt opmerken denk ik want ik ben echt een rustige leerling nooit blijfe zitten.

Thnks
Neeeee joh, het valt de leraren, die tijdens een bespreking de voortgang van alle leerlingen bespreken niet op dat jij, die een paar weken geleden nog op zittenblijven stond, nu opeens allemaal voldoendes heeft!

Als je denkt dat leraren blind vertrouwen op alleen cijfers en niet zelf op jouw voortgang letten ben je heel erg naïef.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-06-2010, 22:23
Girl92
Girl92 is offline
als ik jou was zou ik gewoon een cijfer omdraaien, bijv, van een 5,6 een 6,5 maken die je pas hebt gehaald,
dan kan je zeggen, he docent, hoe kan het, op internet staat dat een 6,5, maar op mijn papiertje
een 5,6 wat kunnen we doen? en dan voor andere vakken nog even hard leren! Zodat je wel over kunt!
zonder dat ze er achterkomen dat je in het systeem kunt..

succes en ben benieuwd of het je lukt om over te gaan!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2010, 10:42
Verwijderd
Ja natuurlijk want als je van een 5,6 een 6,5 maakt valt het niemand op en gaan ze zeker niet denken dat jij misschien aan het systeem hebt gezeten!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2010, 17:17
silentbob
silentbob is offline
ja draai vooral een 1,9 om...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2010, 22:20
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
jee, dan lijkt het logischer dat een leraar een fout heeft gemaakt met invoeren als het uitkomt... kom op zeg...

@TS als je echt vindt dat je wat moet doen, en je bent bereid het risico te nemen doe je zoals Girl92 heeft gezegd.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2010, 12:35
Verwijderd
Ik wil ook nog even tegen TS zeggen dat hij dit vooral moet doen als hij het risico wil lopen dat hij geen diploma zal halen. Trouwens, als jij later gaat solliciteren en ze komen hier achter dan krijg je ook problemen, in elk geval wel met vervolgopleidingen. Iemand die heeft gefraudeerd komt dan écht heel diep in de problemen.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2010, 20:07
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
als ik jou was zou ik gewoon een cijfer omdraaien, bijv, van een 5,6 een 6,5 maken die je pas hebt gehaald,
dan kan je zeggen, he docent, hoe kan het, op internet staat dat een 6,5, maar op mijn papiertje
een 5,6 wat kunnen we doen? en dan voor andere vakken nog even hard leren! Zodat je wel over kunt!
zonder dat ze er achterkomen dat je in het systeem kunt..

succes en ben benieuwd of het je lukt om over te gaan!
Elke docent pakt dan de toets erbij om te kijken welk cijfer klopt...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2010, 20:33
WAT
WAT is offline
Citaat:
als ik jou was zou ik gewoon een cijfer omdraaien, bijv, van een 5,6 een 6,5 maken die je pas hebt gehaald,
dan kan je zeggen, he docent, hoe kan het, op internet staat dat een 6,5, maar op mijn papiertje
een 5,6 wat kunnen we doen? en dan voor andere vakken nog even hard leren! Zodat je wel over kunt!
zonder dat ze er achterkomen dat je in het systeem kunt..

succes en ben benieuwd of het je lukt om over te gaan!
meestal bieden ze dan gewoon hun excuses aan en veranderen de 6,5 terug naar 5,6.....

gewoon nog even hard leren en dan heb je vakantie....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2010, 21:15
Girl92
Girl92 is offline
Ehm, Ik had hiermee destijds ook te maken,
maar ik ben niet zo goed met computers en systemen
en had de boel dus ook niet stiekem veranderd,
docent had cijfer van medeleerlinge bij mij neergezet
en mijn cijfer bij haar overzicht..
Na goed gesprek met de docent heeft hij het cijfer
bij mij laten staan, en die van haar natuurlijk veranderd!
Hij zei o.a. de woorden; Ik ben blij dat je hiermee eerlijk vooruit
komt, helaas ben ik ook maar een mens, en maak dus ook fouten..
Daarom laat ik het cijfer staan in jou voordeel..
dus tja, waarom niet proberen?

en als 1 cijfer anders is denken ze heus niet dat
je het systeem gehackt hebt hoor..
Met citaat reageren
Oud 05-06-2010, 21:52
Fashion Icone
Fashion Icone is offline
Citaat:
Hi,
Ik zit in de 3e en het is bijna al het einde van het jaar.
En ik sta slecht voor school ik heb 6 ( 5en) en 1 (4).
Mijn school gebruikt magister om cijfers,absenties enz in te voeren.
Ik heb nu een kleine lekje gevonden in het systeem van me school omdat het niet echt slim is gedaan,ik heb nu heel wat wachtwoorden en dus ook van de directeur(die ook les geeft).
Ik kan nu alle cijfers veranderen maar ik wil het eigelijk niet doen maar het is wel me enige kans.
Ik was vanplan de laatste dag voordat alle cijfers ingevoert moeten worden het te gaan veranderen.
Ik weet wat er kan gebeuren als ik gepakt wordt enz,
Mijn vraag is zouden jullie het doen ?

Thnks
Als je het gaat doen, doe het dan niet van een 4 bijv een 8 maken maar van 4 een 5
Met citaat reageren
Oud 06-06-2010, 10:41
Verwijderd
@Fashion Icone: Maar als ze er tóch achter komen heb je wel een desastreus probleem. Docenten schrijven de cijfers zelf ook altijd in hun agenda, denk je echt dat ze daar niet achter komen?

Verder wens ik TS veel succes met frauderen en de gevolgen ervan. In mijn klas heb ik zoiets zelf meegemaakt (jongen stuurde SE's door aan docent die zich niet had afgemeld op een pc) en ik weet wat de consequenties kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2010, 12:00
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
de meeste docenten houden ook op papier cijfers bij, magister is nogal mja... gaar.

als het echt moet zou ik het wel doen, maar kleine veranderingen 5.4 naar 5.6 o.i.d. al moet ik opmerken dat ik nooit zulke kielekielecijfers heb.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 06-06-2010, 14:16
Verwijderd
Hoe heet die school eigenlijk waar je zit?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2010, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Hoe heet die school eigenlijk waar je zit?
En geef dan ook meteen je naam en klas als je wilt, voor als er leerkrachten dit forum zouden lezen
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 10:33
Girl92
Girl92 is offline
hoe gaat het nu? Ga je over?

succes nog met de laatste loodjes
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 12:59
Verwijderd
Ik ben benieuwd of je het hebt gedaan en of het ontdekt wordt als het wel zo is.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2010, 09:16
mirjamp
mirjamp is offline
ben ook benieuwd hoe het afgelopen is. haha
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 08:47
Verwijderd
sowieso bij anderen ook veranderen maar dan zonder dat je het ze vertelt idd. dan verdenken ze jou niet omdat het dan bij meerdere mensen is gebeurd.
en doe het dan ook bijvoorbeeld van een 6.7 een 6.6 maken dan valt het ook minder op, als alle cijfers om hoog gaan is het best verdacht
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 10:44
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
sowieso bij anderen ook veranderen maar dan zonder dat je het ze vertelt idd. dan verdenken ze jou niet omdat het dan bij meerdere mensen is gebeurd.
en doe het dan ook bijvoorbeeld van een 6.7 een 6.6 maken dan valt het ook minder op, als alle cijfers om hoog gaan is het best verdacht
Dat vind ik echt zielig dan,
Dat je de cijfers van anderen omlaag gaat doen zodat jouw cijfers hoger worden.
Als men er niet achter komt hebben zij lagere cijfers en als men er wel achter komt heeft het toch geen zin gehad.
Ik vind het niet kunnen dat je de cijfers van anderen omlaag gaat doen terwijl je door jezelf misschien niet overgaat.

Het is trouwens al best een tijdje geleden dat hier voor het laatst op is gereageerd hoor
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-07-2010, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik echt zielig dan,
Dat je de cijfers van anderen omlaag gaat doen zodat jouw cijfers hoger worden.
Als men er niet achter komt hebben zij lagere cijfers en als men er wel achter komt heeft het toch geen zin gehad.
Ik vind het niet kunnen dat je de cijfers van anderen omlaag gaat doen terwijl je door jezelf misschien niet overgaat.

Het is trouwens al best een tijdje geleden dat hier voor het laatst op is gereageerd hoor
ik bedoelde ook niet dat je die van anderen omlaag moet doen, dat zou ik dan alleen bij mezelf doen en dan maar 1 tiende ofzo
bij anderen gewoon 1 of twee tiende erbij doen enzo
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 13:06
Verwijderd
Ik ben benieuwd of hij het gedaan heeft en hoe het afgelopen is.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 14:28
Verwijderd
Citaat:
ik bedoelde ook niet dat je die van anderen omlaag moet doen, dat zou ik dan alleen bij mezelf doen en dan maar 1 tiende ofzo
bij anderen gewoon 1 of twee tiende erbij doen enzo
Maar hij staat al slecht, dus dan is het niet handig om je cijfers nog lager te maken.

Ben inderdaad ook wel benieuwd hoe het is afgelopen!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 16:59
Verwijderd
Nu werk ik op een middelbare school, ICT Dienst en moet zeggen, dat het heel simpel is om een wachtwoord te bemachtigen van een directeur als scholier zijnde, de directeuren lopen altijd hun kantoor uit, laten de deur open staan, en magister laten ze uiteraard ook openstaan.....een beetje icter kan zo die wachtwoorden bemachtigen/cijfers veranderen.

Gelukkig schoppen wij magister volgend schooljaar in de container , rot stukje software.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 19:16
Stefun
Avatar van Stefun
Stefun is offline
Je zou een held zijn als je het zou doen.

1) Ze komen er achter.
2) Je bent de zak.
3) Je kan van school af.
4) Je ouders zijn boos.
5) Je bent wel een held.
__________________
www.twitter.com/stefan95
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 12:23
Verwijderd
6) je mag niet aan het CE deelnemen en oei wat een probleem heb je dan!
7) als een werkgever hier achter komt kom je nooit aan de bak
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 16:05
Verwijderd
Citaat:
6) je mag niet aan het CE deelnemen en oei wat een probleem heb je dan!
7) als een werkgever hier achter komt kom je nooit aan de bak
8) maar je blijft wel een held voor sommigen op dit forum. (niet ik)
9) eeuwige roem
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 16:20
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Nu werk ik op een middelbare school, ICT Dienst en moet zeggen, dat het heel simpel is om een wachtwoord te bemachtigen van een directeur als scholier zijnde, de directeuren lopen altijd hun kantoor uit, laten de deur open staan, en magister laten ze uiteraard ook openstaan.....een beetje icter kan zo die wachtwoorden bemachtigen/cijfers veranderen.

Gelukkig schoppen wij magister volgend schooljaar in de container , rot stukje software.
Nou moet ik zeggen dat elke leerling op mijn middelbare school ook het wachtwoord wist. Ze hadden ook van die achterlijke wachtwoorden als de naam van de stad of dingen als 1234... Op een gegeven moment hebben ze maar een leerling aangenomen om de beveiliging te doen, sindsdien ging het beter.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 18:59
silentbob
silentbob is offline
ik werd in de 1e al die geblokeerde sites ook zat, toen heb ik een halfslachtige poging gedaan schoolcomps te kraken, lukte niet(ik had cmd.exe op de schoolcomp gezet want die hadde ze verwijderd of inactief gemaakt of iets dergelijks, maar de commando's die ik via google had gevonden werkten niet op het netwerk)
werd ik halverwege de 3e nog eens bij de deelschoolleider geroepen dat ik betrapt was, ik had dus eerst geen idee waar ze het over hadden...
uiteindelijk toen ze het zeiden gezegd dat het lang geleden was en niet gelukt was(deelschoolleider begreep volgens mij maar half de reden die ik uitlegde), en mocht weer gaan
Met citaat reageren
Oud 07-07-2010, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Nou moet ik zeggen dat elke leerling op mijn middelbare school ook het wachtwoord wist. Ze hadden ook van die achterlijke wachtwoorden als de naam van de stad of dingen als 1234... Op een gegeven moment hebben ze maar een leerling aangenomen om de beveiliging te doen, sindsdien ging het beter.
Nu weet ik niet op wat voor school jij dan zat , maar dan zal er qua ict faciliteiten ook wel niet veel geweest zijn...en laten we er maar op houden dat ze mij niet voor niets hebben aangenomen n_n....

ik beheer magister voor de rest niet, anders had het allang in de containers gelegen. maarja dat is vanuit een ict perspectief, voor de gebruiker zal het wel goed werken.

Laatst gewijzigd op 07-07-2010 om 16:58.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2013, 10:24
Hamza1v1
Hamza1v1 is offline
Citaat:
Hi,
Ik zit in de 3e en het is bijna al het einde van het jaar.
En ik sta slecht voor school ik heb 6 ( 5en) en 1 (4).
Mijn school gebruikt magister om cijfers,absenties enz in te voeren.
Ik heb nu een kleine lekje gevonden in het systeem van me school omdat het niet echt slim is gedaan,ik heb nu heel wat wachtwoorden en dus ook van de directeur(die ook les geeft).
Ik kan nu alle cijfers veranderen maar ik wil het eigelijk niet doen maar het is wel me enige kans.
Ik was vanplan de laatste dag voordat alle cijfers ingevoert moeten worden het te gaan veranderen.
Ik weet wat er kan gebeuren als ik gepakt wordt enz,
Mijn vraag is zouden jullie het doen ?

Thnks
ee swa als je het doet krijgen de leerkrachetmn een mail naar hun aparte prive mal met andere wachtwoord dat er cijfers zijn veranderd en metd ip adres ze kunnen jou vinden
ik deed het ben een week geschorst intern
maar gelukkig hyeb ik geen onvoldoendels op eindraport ga ik lkkr door ik ging me cijfer verklagen wou ik de docent bij directie aanklagen
Met citaat reageren
Oud 02-05-2013, 12:45
Verwijderd
Ik zou het doen.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2013, 17:52
Verwijderd
Ik denk dat ie allang klaar is met zijn examen of hij is blijven zitten van 2010 tot 2013 ^^

Laatst gewijzigd op 03-05-2013 om 18:11.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2013, 18:10
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
ee swa als je het doet krijgen de leerkrachetmn een mail naar hun aparte prive mal met andere wachtwoord dat er cijfers zijn veranderd en metd ip adres ze kunnen jou vinden
ik deed het ben een week geschorst intern
maar gelukkig hyeb ik geen onvoldoendels op eindraport ga ik lkkr door ik ging me cijfer verklagen wou ik de docent bij directie aanklagen
Afgezien van dat je iets pumped van 3 jaar geleden, what, the fuck staat er in die zin en hoezo is die zin 10 zinnen lang?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Collectie mogelijke tentamenvragen gevonden
kappakeepo
4 03-11-2014 17:03
Studeren wat zou jij doen met alle toetsen van de school?
gewooniemand!!!
7 16-02-2012 10:49
Verhalen & Gedichten Olaf en Katja werken samen: mandarijnen.
Vlooienband
8 10-01-2004 18:18
Software & Hardware protocollen
cyber ian
21 21-11-2003 10:22
Software & Hardware Hacken??
Ji Sung Dennis
47 15-06-2003 20:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32.