Oud 11-03-2011, 13:10
Anoniiem
Anoniiem is offline
ik heb een paar maanden geleden via twitter iemand leren kennen, we gingen op msn met elkaar praten en alles en vanaf het begin af aan waren het al super gezellige gesprekken, en hij had meteen aangegeven dat hij 28 jaar was, nou ik ben 16, maar ik dacht, ja dan kan je wel nog normale gesprekken hebben. dat hadden we dus ook, heel gezellig enzo, en beetje over mijn hockey praten, en over waar hij werkt enzo. en echt heel toevallig, maar hij woont een halfuurtje van me vandaan ofzo, in een dorpje hier best dichtbij. nou hij werkt dus voor een bepaalde radio, die alleen voor mijn dorp en voor zijn dorp nieuwst brengt enzo, en hier in mijn dorp was laatst een schaatsbaan opgezet in een tent, groot succes altijd, gaan heel veel mensen heen, en die radio had daar dus ook een studiotje waar ze beetje moesten draaien enzo. nou hij moest dus op een bepaalde dag van 2 tot 4 werken enzo, en wat echt supertoevallig was, is dat ik van 2 tot 3 daar ging schaatsen met een vriendin. nou, wij dus schaatsen, ik zag hem op gegeven moment, wij naar elkaar zwaaien. verder niks gebeurd ofzo. toen ik die avodn weer thuis was zei hij: je bent wel een leuk meisje om te zien, als ik het eerlijk mag zeggen. dus ik: ah dankjewel! nouja diezelfde leuke gesprekken gingen verder. op gegeven moment had ik een keer een tweet gestuurd met: auw ik heb hoofdpijn. hij op msn ineens praten: kusje op je hoofd. dus ik: hahah dankje. hij: en dan een kusje op je wang, op je mond, en dan in je nek. is dat erg? ik dacht eerst van: ho wat bedoelt ie daar nou weer mee? maar ik vertrouwde hem al erg goed dus ik zei: haha nee hoor dat is niet erg. dus hij: ohh mag dat? dan moet ik maar eens langskomen haha. dus ik: haha ja misschien xd nou de gesprekken gingen verder, nog steeds normale gesprekken enzo. en laatst was ik een keer een dagje vrij, dus ik ging met een vriendin naar het centrum hier. en echt supertoevallig, maar hij las die tweet waarin stond dat ik naar het centrum was, en antwoorde: ik ben daar nu ook! ( nee hij stalkt me niet dat was gewoon echt toevallig xd ) dus ik zei: haha misschien zie ik je wel weer ;p hij: ja dat zou leuk zijn xd nou, wij dus naar elkaar smsen in het centrum waar we zijn enzo. ik ondertussen aan me vriendin uitleggen wie dat is, en ze zei: kom die gaan we opzoeken! ik wil hem ook wel een keer zien! dus wij op gegeven moment hem tegenkomen in een winkel. nou, allebei hoi zeggen, en toen was het stil, wisten we niets meer te zeggen. dus ik: oke we gaan weer... dus ik heb hem 3 minuten gezien ofzo. krijg ik die avond een smsje: ja ik vond het wel leuk om je nu van dichtbij te zien :$ je bent best wel sexy meisje :$ dus ik: haha dankjewel :$ maar hij maakt af en toe wel eens grapjes op msn van: ja als ik je dan een keer zomaar tegenkom dan krijg je wel een kus. dus ik smste hem: ja ik heb geen kus gekregen he! hij: haha had je die gewilt dan? ik: dat doe je toch niet xd hij: jawel, maar je vriendin was er nu bij... ik: ja haha je had het kunnen doen hoor xd hij: haha wil je dat dan? ik: ja kom maar xd hij: hmm misschien moeten we eens een keer met zn 2en afspreken, of wil je dat niet? ik: ja wil k opzich wel maar ik ben altijd vet verlegen de eerste x. hij: ah ik ook dus dat komt wel goed. en gisteravond was ik weer op msn, en ik had een beetje lol met een vriendin, omdat zij met een jongen had gedanst bij een feest enzo en die jongen was helemaal stoned. naja dat verhaal ging een beetje over in iets sexistisch enzo. nja was wel grappig, maar ik was dat dus ook beetje tegen hem aan het vertellen want hij zag mij op de cam keihard lachen dus ik beetje vertellen wat er was enzo. zegt ie: ahahah, sex??? dus ik: ja kom maar xd hij: ??? ik: nee man grapje xd hij: ik dacht al ik: ja zou je wel willen of niet? hij: alleen als jij wilt. wil jij? ik: neee xd hij: nou dat is duidelijk ik: jah xd hij: wat zou je met me willen doen? ik: afspreken xd hij: en dan? ik: ja weet niet gaan we door het dorp lopen ofzo ;p hij: ja is goed zullen we dat een keertje doen als jij vrij bent? dan regel ik wel vrij bij mijn werk. dus ik: ja is goed

nja, we willen dus een keertje gaan afspreken.. ik weet dat jullie nu zeggen: hij is veel te oud en het is niet slim om dit te doen en stop met dit contact enzo. maar eerlijk gezegd zien we elkaar wel zitten, en we weten dat het een te groot verschil is maar hij zegt steeds: daar proef je niks van. ofzoiets. en ik wil op zich wel een keer met hem afspreken gewoon voor de gezelligheid maar ik weet dat is misschien niet zo'n slim idee, maar ik vertrouw hem echt heel goed ik weet dat hij niets zou doen wat ik niet zou willen enzo...

mijn vraag is, wat vinden jullie. moet ik afspreken? of niet... ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2011, 13:47
Verwijderd
Nee natuurlijk niet, mafkees. Uit niks blijkt dat jullie samen nou een geweldige connectie hebben die de leeftijden overschrijdt. Ik lees alleen maar dat er een gozer is die interesse heeft in jou, en jij vindt die interesse wel leuk. Maar ga je eerst maar eens afvragen waarom hij een meisje van 16 zo aantrekkelijk vindt. Vind je dat normaal? Op je 28e zit je als het goed is in een heel andere levensfase, waarbij vergeleken meisjes van 16 min of meer kinderen in een vrouwenlichaam zijn. Dat je zo'n lichaam fysiek aantrekkelijk vindt, is tot daar aan toe, maar dat je geestelijk daarin geïnteresseerd bent, dat is gewoon raar. Dan moet er wel iets heel bijzonders tussen jullie zijn, maar dat is er (op basis van deze post) duidelijk niet.

Oftewel: Jij reageert als een gewoon 16-jarig meisje, dikke prima, maar hij reageert niet als een gewone 28-jarige, dat is vaag, en je hebt geen fuck aan zo'n gozer, dus ga alsjeblieft msn-en met een jongen van 16?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 14:09
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Volgens je profiel ben je zeventien, dat scheelt alweer een jaar.

Maar ik ben het volledig eens met Freyja. Niet afspreken hoor, en als je het toch echt niet kunt laten, zorg dan alsjeblieft dat er continu iemand bij je is.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 14:35
Verwijderd
Ik vind dit toch iets meer op L&R passen dus ik zet hem daar neer
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 17:56
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Ik ben het eens met Freyja. Maar waarom willen jullie afspreken? Gewoon voor de gezelligheid of ben je wellicht uit op meer? Je moet er in dat geval denk ik niet te veel van verwachten, het lijkt nu wel leuk enzo maar het is inderdaad een jongen (man?) die veel ouder is dan jij, zie je jezelf iets beginnen met iemand die qua leeftijd bijvoorbeeld je leraar had kunnen zijn?

Je kunt daarnaast niet zeker zijn van zijn bedoelingen, op internet praat hij wel heel leuk en gezellig met je, maar in het echt kan hij nog wel eens tegenvallen. En volgens mij heb je zelf ook (terecht) je twijfels, anders postte je niet over of je wel of niet moet afspreken ;')
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 19:31
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Dit soort dingen komt wel vaker voor. Ik vind de insteek van Freyja nogal negatief eigenlijk. Ik ken zelf een paar succesverhalen op dit gebied en de negatieve verhalen ken ik bij wijze van alleen maar van de krant. Er zijn genoeg veiligheidsmaatregelen die je kan nemen als je dit echt wil.

Je kan bijvoorbeeld afspreken op een openbare plek waar altijd mensen zijn, bijv een treinstation. Dit doe ik zelf sowieso standaard als ik met mensen die ik ken van internet afspreek. Altijd minstens 1 iemand eerlijk vertellen waar je bent en misschien is het in dit geval ook verstandig om met diegene af te spreken dat die je gaat bellen, gewoon om even te vragen hoe het gaat. Met deze simpele maatregelen ben je aardig ingedekt tegen eventuele ellende.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Dit soort dingen komt wel vaker voor. Ik vind de insteek van Freyja nogal negatief eigenlijk. Ik ken zelf een paar succesverhalen op dit gebied en de negatieve verhalen ken ik bij wijze van alleen maar van de krant. Er zijn genoeg veiligheidsmaatregelen die je kan nemen als je dit echt wil.

Je kan bijvoorbeeld afspreken op een openbare plek waar altijd mensen zijn, bijv een treinstation. Dit doe ik zelf sowieso standaard als ik met mensen die ik ken van internet afspreek. Altijd minstens 1 iemand eerlijk vertellen waar je bent en misschien is het in dit geval ook verstandig om met diegene af te spreken dat die je gaat bellen, gewoon om even te vragen hoe het gaat. Met deze simpele maatregelen ben je aardig ingedekt tegen eventuele ellende.
Je hebt natuurlijk gelijk, maar volgens mij gaat Freyja's insteek niet eens zo zeer over het afspreken zelf, maar over de problemen die het leeftijdsverschil met zich meebrengt. Ze zullen vast allebei andere verwachtingen hebben en ze zitten (hopelijk) toch in een hele andere levensfase.

Persoonlijk vind ik het ook een beetje vreemd (op negatieve manier) dat een 28 jarige man seksuele toespelingen aan het maken is bij een 16 jarig meisje en bovendien wel normaal met haar kan praten op MSN maar dichtklapt als hij haar in het echt ziet.

Zoals de TS het hier neer zet lijkt de jongen in kwestie heel erg onvolwassen en speelt op kinderlijke (en oversekste) manier met haar mee, maar het lijkt me sterk dat er geen werkelijk verschil is tussen de TS en die jongen als het gaat om volwassenheid, verwachtingen, toekomstvisies en wat een eventuele relatie zou kunnen inhouden.

Zoals Freyja al zegt: Dat hij haar fysiek aantrekkelijk vindt is één ding, maar er dan ook echt werk van gaan maken vind ik iets heel anders. En al helemaal als hij daadwerkelijk een relatie overweegt met een meisje van 16 dat nog in haar middelbare school-fase zit, terwijl hij nu wel op een leeftijd is waarop je een ander toekomstbeeld hebt - lijkt mij dan.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 20:04
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Je hebt natuurlijk gelijk, maar volgens mij gaat Freyja's insteek niet eens zo zeer over het afspreken zelf, maar over de problemen die het leeftijdsverschil met zich meebrengt. Ze zullen vast allebei andere verwachtingen hebben en ze zitten (hopelijk) toch in een hele andere levensfase.

Persoonlijk vind ik het ook een beetje vreemd (op negatieve manier) dat een 28 jarige man seksuele toespelingen aan het maken is bij een 16 jarig meisje en bovendien wel normaal met haar kan praten op MSN maar dichtklapt als hij haar in het echt ziet.

Zoals de TS het hier neer zet lijkt de jongen in kwestie heel erg onvolwassen en speelt op kinderlijke (en oversekste) manier met haar mee, maar het lijkt me sterk dat er geen werkelijk verschil is tussen de TS en die jongen als het gaat om volwassenheid, verwachtingen, toekomstvisies en wat een eventuele relatie zou kunnen inhouden.

Zoals Freyja al zegt: Dat hij haar fysiek aantrekkelijk vindt is één ding, maar er dan ook echt werk van gaan maken vind ik iets heel anders. En al helemaal als hij daadwerkelijk een relatie overweegt met een meisje van 16 dat nog in haar middelbare school-fase zit, terwijl hij nu wel op een leeftijd is waarop je een ander toekomstbeeld hebt - lijkt mij dan.
Tsja, ik ken ook een soortgelijk verhaal waarbij het koppel na 3 jaar nog steeds bij elkaar is en gelukkig met elkaar is. Volgens mij is de man toen eerst bij de ouders geweest. Maar ik weet dus uit ervaring dat dit niet per definitie betekent dat de man in TS's verhaal kwade bijbedoelingen heeft of dat het per definitie nooit zou werken. Ik stond er ook vrij negatief tegenover, maar aangezien de man in kwestie iemand is die ik vrij regelmatig zie en daarvoor ook al regelmatig zag is mijn beeld positief beïnvloed. Ik kom nog wel eens bij ze thuis (ze wonen inmiddels samen). Ik vind wel dat het meisje in kwestie dan wel een bepaalde leeftijd moet hebben bereikt, minimaal 16 a 17 jaar dus. En dat is bij TS dus het geval.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 21:14
Anoniiem
Anoniiem is offline
we hebben het niet eens over een relatie en dat soort dingen, hij zegt zelf: ga lekker uit en flirt met jongens enzo want dat boeit hem helemaal niet. hij wilt geen relatie en wilt lekker single zijn enzo. zo ben ik ook, maarja dat is weer een heel lang ander verhaal. dus we zijn niet eens opzoek naar een relatie met elkaar, maar het leek ons gewoon leuk om een keer met zijn tweeën iets te doen. ik heb al tegen hem gezegd: ja misschien eerst eens een keer met nog een vriendin erbij. voor de zekerheid, en toen zei hij: oke nee dat is goed. het is alleen een probleem dat het nooit kan, alleen in vakanties ofzo, hij is altijd druk met werken en ik met school en sport dusja.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 22:31
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Wat lijkt je dan leuk om met zijn 2en te doen precies?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 18:45
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Je kunt je ook nog afvragen waarom een 28-jarige nog single is (àls hij dat is...).
Als hij converseert op het niveau van een 17-jarige kan dat twee dingen betekenen,
- hij past zich op jouw niveau aan, speelt een "act" om je te "pleasen".
- hij is zelf gewoon niet volwassen en zal dat dan voorlopig ook niet worden.
Trouwens, niemand is zo druk met werk dat hij er niet even tussenuit kan om een afspraakje te maken, ik zou voorzichtig zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:04
Verwijderd
Altijd leuk, van die naïeve meisjes.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:58
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Altijd leuk, van die naïeve meisjes.
Als jij dan wel zo goed doorhebt waar die man nou mee bezig is, dan geef je haar toch even raad als je dan toch reageert..?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Tsja, ik ken ook een soortgelijk verhaal waarbij het koppel na 3 jaar nog steeds bij elkaar is en gelukkig met elkaar is. Volgens mij is de man toen eerst bij de ouders geweest. Maar ik weet dus uit ervaring dat dit niet per definitie betekent dat de man in TS's verhaal kwade bijbedoelingen heeft of dat het per definitie nooit zou werken. Ik stond er ook vrij negatief tegenover, maar aangezien de man in kwestie iemand is die ik vrij regelmatig zie en daarvoor ook al regelmatig zag is mijn beeld positief beïnvloed. Ik kom nog wel eens bij ze thuis (ze wonen inmiddels samen). Ik vind wel dat het meisje in kwestie dan wel een bepaalde leeftijd moet hebben bereikt, minimaal 16 a 17 jaar dus. En dat is bij TS dus het geval.
Dat kan allemaal, maar uit haar verhaal haal ik totaal niet dat er sprake is van een bijzondere connectie en ook maar iets dat een basis kan vormen voor een goede relatie. Zij wil volgens mij alleen maar afspreken uit nieuwsgierigheid en spanning en de aantrekkingskracht van iemand die geinteresseerd is in jou. Ik herken dat heel erg van mijzelf uit die periode. Maar dat lijkt me gewoon niet verstandig met iemand van 28, helemaal omdat die dus alleen maar twijfelachtige redenen kan hebben om zoiets te doen, want razendverliefd zijn ze helemaal niet.

Dan denk ik, zoek die spanning en nieuwsgierigheid nou gewoon bij een jongen van je eigen leeftijd die een beetje op je eigen niveau zit, want dit gaat echt geen meerwaarde hebben, en heeft bovendien het risico dat die jongen (helemaal als hij uberhaupt geen relatie wil) doordat hij ouder is en meer ervaring heeft, ook wel meer wil doen. En omdat zij zich blijkbaar al zo makkelijk laat ompraten om af te spreken en te flirten over zoenen enzo, kan ik me voorstellen dat hij een kans denkt te maken en haar misschien ook wel het bed in weet te praten. Dat is geen verkrachting oid, maar om nou te zeggen dat dat een ervaring is om over naar huis te schrijven...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Als jij dan wel zo goed doorhebt waar die man nou mee bezig is, dan geef je haar toch even raad als je dan toch reageert..?
Nee, geen zin in.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 13:17
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Dat kan allemaal, maar uit haar verhaal haal ik totaal niet dat er sprake is van een bijzondere connectie en ook maar iets dat een basis kan vormen voor een goede relatie. Zij wil volgens mij alleen maar afspreken uit nieuwsgierigheid en spanning en de aantrekkingskracht van iemand die geinteresseerd is in jou. Ik herken dat heel erg van mijzelf uit die periode. Maar dat lijkt me gewoon niet verstandig met iemand van 28, helemaal omdat die dus alleen maar twijfelachtige redenen kan hebben om zoiets te doen, want razendverliefd zijn ze helemaal niet.

Dan denk ik, zoek die spanning en nieuwsgierigheid nou gewoon bij een jongen van je eigen leeftijd die een beetje op je eigen niveau zit, want dit gaat echt geen meerwaarde hebben, en heeft bovendien het risico dat die jongen (helemaal als hij uberhaupt geen relatie wil) doordat hij ouder is en meer ervaring heeft, ook wel meer wil doen. En omdat zij zich blijkbaar al zo makkelijk laat ompraten om af te spreken en te flirten over zoenen enzo, kan ik me voorstellen dat hij een kans denkt te maken en haar misschien ook wel het bed in weet te praten. Dat is geen verkrachting oid, maar om nou te zeggen dat dat een ervaring is om over naar huis te schrijven...
Hmm volgens mij is TS wel degelijk een beetje verliefd. Ze noemt namelijk heel vaak bepaalde details. Die heeft ze blijkbaar onthouden. En het geheugen werkt dusdanig dat je dingen beter onthoudt als je daar een bepaalde emotie bij voelt. Hoe goed je het onthoudt is afhankelijk van hoe sterk de emotie is. Hoe sterk gedetailleerd het verhaal is, zegt dus iets over hoe sterk de emoties zijn. Daarnaast is het geschreven op een manier waar wel enigszins vanaf straalt dat ze zich op de momenten zelf goed voelde. Dus was er sprake van een sterke positieve emotie. Verliefdheid dus?! Ik merk, in ieder geval bij haar wel degelijk een beetje verliefdheid dus.

En ik ben dus niet met je eens dat de 28-jarige in dit verhaal alleen maar twijfelachtige redenen kan hebben. Waarom zouden er anders uberhaupt succesverhalen kunnen bestaan op dit gebied? Tuurlijk, je moet wel degelijk voorzorgsmaatregelen nemen en natuurlijk moet je rekening houden met het feit dat het misschien niet zal werken, maar je hoort mij niet zeggen dat ze dat niet moet doen. Het enige dat ik niet met je eens ben is dat het per definitie niet zal werken.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 09:19
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
..Tuurlijk, je moet wel degelijk voorzorgsmaatregelen nemen en natuurlijk moet je rekening houden met het feit dat het misschien niet zal werken, maar je hoort mij niet zeggen dat ze dat niet moet doen. Het enige dat ik niet met je eens ben is dat het per definitie niet zal werken.
De vraag blijft dan ook bij zoveel noodzakelijke voorzorgsmaatregelen; waarom zou je het zelfs proberen? Vanwege een paar flirts?
Als puber is het natuurlijk super-vleiend als een volwassene aandacht geeft, als volwassene is het super-status-verhogend een jong blaadje aan de haak te slaan. Maar om met die redenen een relatie aan te gaan? Kijk eens om je heen en zie ook eens de krampachtige flirts die leeftijdsgenoten (met minder ervaring) je toespelen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 11:33
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik denk dat het niet zo statusverhogend is om als achtentwintigjarige een zestienjarige aan de haak te slaan, hoor. Denk dat veel mensen het raar vinden, als een volwassene een relatie begint met iemand die net kind-af is.

En natuurlijk, het kan wel, er zullen best gevallen zijn van mensen die 28 en 16 waren en dat het toen ware liefde was. Maar de manier waarop deze 28-jarige met de ts omgaat, voorspelt niet veel goeds, de manier waarop hij met haar communiceert e.d.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-03-2011, 13:53
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
I smell :raven:.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Hmm volgens mij is TS wel degelijk een beetje verliefd. Ze noemt namelijk heel vaak bepaalde details. Die heeft ze blijkbaar onthouden. En het geheugen werkt dusdanig dat je dingen beter onthoudt als je daar een bepaalde emotie bij voelt. Hoe goed je het onthoudt is afhankelijk van hoe sterk de emotie is. Hoe sterk gedetailleerd het verhaal is, zegt dus iets over hoe sterk de emoties zijn. Daarnaast is het geschreven op een manier waar wel enigszins vanaf straalt dat ze zich op de momenten zelf goed voelde. Dus was er sprake van een sterke positieve emotie. Verliefdheid dus?! Ik merk, in ieder geval bij haar wel degelijk een beetje verliefdheid dus.

En ik ben dus niet met je eens dat de 28-jarige in dit verhaal alleen maar twijfelachtige redenen kan hebben. Waarom zouden er anders uberhaupt succesverhalen kunnen bestaan op dit gebied? Tuurlijk, je moet wel degelijk voorzorgsmaatregelen nemen en natuurlijk moet je rekening houden met het feit dat het misschien niet zal werken, maar je hoort mij niet zeggen dat ze dat niet moet doen. Het enige dat ik niet met je eens ben is dat het per definitie niet zal werken.
Ik denk helemaal niet dat Freyja vooral doelt op dingen als dit:


Citaat:
op gegeven moment had ik een keer een tweet gestuurd met: auw ik heb hoofdpijn. hij op msn ineens praten: kusje op je hoofd. dus ik: hahah dankje. hij: en dan een kusje op je wang, op je mond, en dan in je nek. is dat erg? ik dacht eerst van: ho wat bedoelt ie daar nou weer mee? maar ik vertrouwde hem al erg goed dus ik zei: haha nee hoor dat is niet erg. dus hij: ohh mag dat? dan moet ik maar eens langskomen haha. dus ik: haha ja misschien xd nou de gesprekken gingen verder,
Citaat:
krijg ik die avond een smsje: ja ik vond het wel leuk om je nu van dichtbij te zien :$ je bent best wel sexy meisje :$ dus ik: haha dankjewel :$ maar hij maakt af en toe wel eens grapjes op msn van: ja als ik je dan een keer zomaar tegenkom dan krijg je wel een kus. dus ik smste hem: ja ik heb geen kus gekregen he! hij: haha had je die gewilt dan? ik: dat doe je toch niet xd hij: jawel, maar je vriendin was er nu bij... ik: ja haha je had het kunnen doen hoor xd hij: haha wil je dat dan? ik: ja kom maar xd hij: hmm misschien moeten we eens een keer met zn 2en afspreken, of wil je dat niet? ik: ja wil k opzich wel maar ik ben altijd vet verlegen de eerste x. hij: ah ik ook dus dat komt wel goed.
Citaat:
zegt ie: ahahah, sex??? dus ik: ja kom maar xd hij: ??? ik: nee man grapje xd hij: ik dacht al ik: ja zou je wel willen of niet? hij: alleen als jij wilt. wil jij? ik: neee xd hij: nou dat is duidelijk ik: jah xd hij: wat zou je met me willen doen? ik: afspreken xd hij: en dan? ik: ja weet niet gaan we door het dorp lopen ofzo ;p hij: ja is goed zullen we dat een keertje doen als jij vrij bent? dan regel ik wel vrij bij mijn werk. dus ik: ja is goed
Dit zijn nou niet echt hoogwaardige gesprekken te noemen en de enige twee dingen die steeds terug blijven komen zijn flirterige comments die zinspelen op seks en dat ze elkaar 'zo graag willen ontmoeten'.

Er lijkt niets serieus aan te zijn. Daarbij is de manier waarop ze praten hooguit kinderlijk/kinderachtig te noemen en ik kan me niet voorstellen dat een man van 28 daadwerkelijk zo kinderlijk is. Natuurlijk is het mogelijk, maar het is waarschijnlijker dat hij zich in deze 'gesprekken' aanpast aan haar 'niveau' (niet beledigend bedoeld overigens). Er is nergens een link, of zoals Freyja het noemde: een diepe connectie tussen die twee te vinden, behalve het slappe flirterige gedoe en die seksuele toespelingen.

Daarbij heeft ze zelf ook al gezegd dat ze elkaar een keertje in het echt hebben gezien maar amper een woord hebben gesproken. Zijn ze dan echt zo verlegen? Voelen ze zich toch niet echt op hun gemak? Als je alleen maar gesprekken kan voeren via sms of MSN, waarschijnlijk omdat het zo veilig is, dan klopt er toch ook iets niet?

Anyway, een lang verhaal kort: Er zit niets. Er is niets dat laat merken dat dit iets anders is dan twee mensen die de aandacht heel leuk vinden.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 20:56
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Dit zijn nou niet echt hoogwaardige gesprekken te noemen en de enige twee dingen die steeds terug blijven komen zijn flirterige comments die zinspelen op seks en dat ze elkaar 'zo graag willen ontmoeten'.

Er lijkt niets serieus aan te zijn. Daarbij is de manier waarop ze praten hooguit kinderlijk/kinderachtig te noemen en ik kan me niet voorstellen dat een man van 28 daadwerkelijk zo kinderlijk is. Natuurlijk is het mogelijk, maar het is waarschijnlijker dat hij zich in deze 'gesprekken' aanpast aan haar 'niveau' (niet beledigend bedoeld overigens). Er is nergens een link, of zoals Freyja het noemde: een diepe connectie tussen die twee te vinden, behalve het slappe flirterige gedoe en die seksuele toespelingen.

Daarbij heeft ze zelf ook al gezegd dat ze elkaar een keertje in het echt hebben gezien maar amper een woord hebben gesproken. Zijn ze dan echt zo verlegen? Voelen ze zich toch niet echt op hun gemak? Als je alleen maar gesprekken kan voeren via sms of MSN, waarschijnlijk omdat het zo veilig is, dan klopt er toch ook iets niet?

Anyway, een lang verhaal kort: Er zit niets. Er is niets dat laat merken dat dit iets anders is dan twee mensen die de aandacht heel leuk vinden.
Als je elkaar wil ontmoeten moet je dat gewoon doen. Zonder de verwachting een relatie te krijgen. Is dat nou echt zo'n gekke gedachte? Ik ga ook gewoon de straat op ondanks het feit dat er per jaar 900 verkeersdoden zijn waarvan ik zomaar 1 zou kunnen zijn. Als je zonder de verwachting een relatie te krijgen hierin duikt kan je er alleen maar beter uitkomen.

En volgens mij komen juist verliefde mensen niet uit hun woorden als ze bij elkaar zijn. Dat is in ieder geval mijn persoonlijke ervaring. Als ik verliefd ben ben ik bang dat ik wat verkeerds zeg en dat dat zal leiden tot afwijzing. En afwijzing is het einde van de wereld als je verliefd bent.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 15-03-2011 om 21:02.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 21:07
Verwijderd
Mijn ervaring is juist dat gesprekken stilvallen op het moment dat er gewoon ook niks ís Helemaal als je ook nog eens van die nikszeggende gesprekken op msn hebt; waar is die zogenaamde verliefdheid dan in hemelsnaam op gebaseerd? Ik zie dan alleen maar die nieuwsgierigheid, die van zijn kant imo bestaat uit kijken-of-ik-kan-scoren, en van haar kant uit omg-een-jongen-vindt-mij-leuk-eens-zien-wat-dat-wordt.
Maar ik denk dat Daboman en ik allebei behoorlijk vanuit ons eigen perspectief naar dit topic kijken en op basis daarvan een conclusie trekken. De TS moet maar vertellen wie er gelijk heeft
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 21:53
Verwijderd
Anoniiem, ik zou het niet doen als ik jou was. Die man is veel te veel met jou lichaam bezig als je me begrijpt. Er zijn ook leuke jongens van je eigen leeftijd.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2011, 08:22
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
..die van zijn kant imo bestaat uit kijken-of-ik-kan-scoren, en van haar kant uit omg-een-jongen-vindt-mij-leuk-eens-zien-wat-dat-wordt..
Ik denk dat deze zin het voor mij ook wel samenvat.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2011, 17:28
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Mijn ervaring is juist dat gesprekken stilvallen op het moment dat er gewoon ook niks ís Helemaal als je ook nog eens van die nikszeggende gesprekken op msn hebt; waar is die zogenaamde verliefdheid dan in hemelsnaam op gebaseerd? Ik zie dan alleen maar die nieuwsgierigheid, die van zijn kant imo bestaat uit kijken-of-ik-kan-scoren, en van haar kant uit omg-een-jongen-vindt-mij-leuk-eens-zien-wat-dat-wordt.
Maar ik denk dat Daboman en ik allebei behoorlijk vanuit ons eigen perspectief naar dit topic kijken en op basis daarvan een conclusie trekken. De TS moet maar vertellen wie er gelijk heeft
Dat blijkt

Ik heb wel aangegeven waar ik denk dat de verliefdheid op gebaseerd is. En dat is niet zozeer alleen vanuit eigen ervaringen, maar deels ook vanuit wetenschappelijke kennis uit mijn studie, toegepast op verliefdheid. In ieder geval bij haar, that is, hem vind ik lastiger in te schatten. Dit kan ik indien nodig onderbouwen met wetenschappelijke bronnen. Het gaat dan om de stelling dat het geheugen beter werkt als er sprake is van een sterke (positieve of negatieve) emotie. Uit de OP is duidelijk af te leiden dat het om een positieve emotie gaat, anders had ze dit uberhaupt niet gepost. En dus kan je concluderen dat de OP een positieve sterke emotie voelt.

Daarnaast is het gewoon ook enorm lastig om heel goed aan te geven waar verliefdheid op gebaseerd is, omdat het erg persoonlijk is, en omdat er eigenlijk nooit echt logica in zit. Wat voor logica zit er nou in het mooi vinden van iemands haar, gezicht, gedrag, of wat dan ook? Dat is niet logisch, dat is gewoon zo.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2011, 19:13
Anoniiem
Anoniiem is offline
oke ik kan niet op alles reageren wat iedereen heeft gestuurd enzo, maar even één ding, Daboman heeft wel gelijk, lichtelijk verliefd kun je het wel noemen. de hele dag op school aan hem denken en hopen dat ie een keer een smsje stuurt of op twitter iets stuurt is toch wel iets wat je 'verliefdheid' kunt noemen. tenminste bij mij wel. ik snap dat iedereen zegt dat ik het niet moet doen enzo, die reacties had ik echt wel verwacht, en ik weet ook echt wel dat ze gelijk hebben maar het lijkt me gewoon leuk om een keer met hem alleen iets te doen, iets leuks ofzo, al ga ik maar een uurtje met hem door het dorp heen lopen hier ofzo, dat vind ik al goed genoeg. een vriendin zei: je kunt toch ook met hem afspreken met iemand anders erbij, ik wil best met je mee gaan hoor, dat is ook wat veiliger? dat idee vond ik opzich ook wel goed. ik heb het er met hem nog niet over gehad om af te spreken, dat onderwerp komt niet echt meer aan bod, maar ik denk dat we het daar nog wel een x over gaan hebben... ik heb trouwens een andere vriendin van me ook al over hem verteld en die zei precies hetzelfde, spreek dan met nog iemand erbij af ofzo. en zaterdag had ik een hockeywedstrijd en toen zei die vriendin: ja vraag of hij komt kijken. nouja ik had het niet gevraagd maar zij had dus stiekem mijn mobiel gepakt en een smsje naar hem gestuurd of hij kwam kijken. nou hij kon niet want onze wedstrijd begon om 4 uur en dan was hij net begonnen met werken. maar hij wou wel ooit een keer komen kijken. dat leek mijn vriendin ook wel een slim idee want dan zie ik hem, maar dan zijn er wel meerdere mensen bij. en dan tegen me ouders en tegen de rest van me team zeggen dat het een oom is ofzo.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2011, 19:57
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
en dan tegen me ouders en tegen de rest van me team zeggen dat het een oom is ofzo.
aha, je ouders zullen direct geloven dat hij familie van hén is... Bedenk een betere smoes of vertel de waarheid.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 17:50
Anoniiem
Anoniiem is offline
Citaat:
aha, je ouders zullen direct geloven dat hij familie van hén is... Bedenk een betere smoes of vertel de waarheid.


ik bedoel tegen mijn teamgenoten ...
en mijn ouders die gaan toch niet vragen met wie ik allemaal praat ofzo, als ik met hem even een praatje zou maken zouden ze denken dat het iemand van de club is of iemand die een teamgenoot kent ofzo. dusja.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 17:59
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Nee natuurlijk niet, mafkees. Uit niks blijkt dat jullie samen nou een geweldige connectie hebben die de leeftijden overschrijdt. Ik lees alleen maar dat er een gozer is die interesse heeft in jou, en jij vindt die interesse wel leuk. Maar ga je eerst maar eens afvragen waarom hij een meisje van 16 zo aantrekkelijk vindt. Vind je dat normaal? Op je 28e zit je als het goed is in een heel andere levensfase, waarbij vergeleken meisjes van 16 min of meer kinderen in een vrouwenlichaam zijn. Dat je zo'n lichaam fysiek aantrekkelijk vindt, is tot daar aan toe, maar dat je geestelijk daarin geïnteresseerd bent, dat is gewoon raar. Dan moet er wel iets heel bijzonders tussen jullie zijn, maar dat is er (op basis van deze post) duidelijk niet.

Oftewel: Jij reageert als een gewoon 16-jarig meisje, dikke prima, maar hij reageert niet als een gewone 28-jarige, dat is vaag, en je hebt geen fuck aan zo'n gozer, dus ga alsjeblieft msn-en met een jongen van 16?
Reactie één is gelijk het goede antwoord, ben het 100% eens met Freyja. Als een jongen (nouja, man) van 28 interesse heeft in een meisje van 16 moet hij zich eens goed na laten kijken.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 18:18
Ferrr
Avatar van Ferrr
Ferrr is offline
Ik vind het leeftijdsverschil net iets te groot.
En ik vind niet dat een man rond de 28 zou horen te afspreken
met een minderjarige. Ik denk echt dat hij vast zit in het verleden.
Als je dit echt wilt kun je ook gewoon de vriendschap voortzetten,
jup..2jaar lang via msn, en als je 18 bent er eens goed over nadenken
wat je echt wilt. Een man van 28 is al getalenteerd in bepaalde
handelingen zeg maar, die weet precies wat hij moet zeggen, en
weet precies hoe hij je blij kan maken. Ik denk dat als je zelf 27 was
geweest...dat je op hem afgeknapt was want dan zou je merken dat
het eigenlijk geen man is, maar nog een jongen die afstand doet van
zijn mannelijke verantwoordelijkheden.

Groetjes, Fer
Met citaat reageren
Oud 18-03-2011, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Dat blijkt

Ik heb wel aangegeven waar ik denk dat de verliefdheid op gebaseerd is. En dat is niet zozeer alleen vanuit eigen ervaringen, maar deels ook vanuit wetenschappelijke kennis uit mijn studie, toegepast op verliefdheid. In ieder geval bij haar, that is, hem vind ik lastiger in te schatten. Dit kan ik indien nodig onderbouwen met wetenschappelijke bronnen. Het gaat dan om de stelling dat het geheugen beter werkt als er sprake is van een sterke (positieve of negatieve) emotie. Uit de OP is duidelijk af te leiden dat het om een positieve emotie gaat, anders had ze dit uberhaupt niet gepost. En dus kan je concluderen dat de OP een positieve sterke emotie voelt.

Daarnaast is het gewoon ook enorm lastig om heel goed aan te geven waar verliefdheid op gebaseerd is, omdat het erg persoonlijk is, en omdat er eigenlijk nooit echt logica in zit. Wat voor logica zit er nou in het mooi vinden van iemands haar, gezicht, gedrag, of wat dan ook? Dat is niet logisch, dat is gewoon zo.
Mja ik weet niet hoe jij op je zestiende was, maar voor mij riep het al enorm sterke positieve emoties op als iemand mij leuk vond, ongeacht of ik hém nu geschikt vond. En ik werd ook verliefd op mensen puur op vage beelden van hen en oppervlakkige gesprekjes, net als TS. Misschien dat je dan wel (oppervlakkig) verliefd bent, maar dat wil toch niet zeggen dat het dan een goeie connectie is? Ze heeft nog steeds nergens aangegeven waarom hij nou zo leuk zou zijn en ook niet waarom hij háár nu per se leuk vindt in plaats van iemand van zijn eigen leeftijd....
Met citaat reageren
Oud 18-03-2011, 20:50
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Mja ik weet niet hoe jij op je zestiende was, maar voor mij riep het al enorm sterke positieve emoties op als iemand mij leuk vond, ongeacht of ik hém nu geschikt vond. En ik werd ook verliefd op mensen puur op vage beelden van hen en oppervlakkige gesprekjes, net als TS. Misschien dat je dan wel (oppervlakkig) verliefd bent, maar dat wil toch niet zeggen dat het dan een goeie connectie is? Ze heeft nog steeds nergens aangegeven waarom hij nou zo leuk zou zijn en ook niet waarom hij háár nu per se leuk vindt in plaats van iemand van zijn eigen leeftijd....
Ik ging op mijn 17e naar internetmeets met allemaal onbekende enge mensen die misschien niet zijn wie ze zeggen dat ze zijn. Nooit problemen mee gehad. Ik sprak gewoon altijd af op stations, bleef bereikbaar, en loog nooit over waar ik naartoe ging. Ook ben ik toen een keer bij een meisje van 17 langs geweest om te laten zien dat de groep die haar erbij wilde betrouwbaar is. Eerst mocht ze niet komen, na mijn bezoek wel. Ik vind dus dat de risico's van ontmoeten via internet enorm opgeblazen worden. Iedereen hier gaat uit van risico's en angst. En angst is net zo goed een behoorlijk slechte raadgever. Het is misschien nog wel erger dan naiviteit, want ik denk dat mensen eerder spijt krijgen van dingen die ze niet doen dan van dingen die ze wel doen. Ik kan lullen als brugman, maar het ziet er niet naar uit dat ik bijval ga krijgen met deze instelling. Ik heb wel gereageerd omdat ik denk dat de TS een betere keuze kan maken als er ook iemand is met een positievere invalshoek.

Ook sprak ik op die leeftijd vaak af met meisjes die niet bepaald naast de deur wonen. Je zou het praktisch dates kunnen noemen. Ook dat ging altijd goed.

Je weet gewoon niet of het een goede connectie is. Daarmee kun je niet concluderen dat het een goede connectie is, maar ook niet dat het een slechte is. En de enige manier om erachter te komen is door meer informatie. En die krijg je door gewoon schijt te hebben aan het leeftijdsverschil en af te spreken.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2011, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Ik ging op mijn 17e naar internetmeets met allemaal onbekende enge mensen die misschien niet zijn wie ze zeggen dat ze zijn. Nooit problemen mee gehad. Ik sprak gewoon altijd af op stations, bleef bereikbaar, en loog nooit over waar ik naartoe ging. Ook ben ik toen een keer bij een meisje van 17 langs geweest om te laten zien dat de groep die haar erbij wilde betrouwbaar is. Eerst mocht ze niet komen, na mijn bezoek wel. Ik vind dus dat de risico's van ontmoeten via internet enorm opgeblazen worden. Iedereen hier gaat uit van risico's en angst. En angst is net zo goed een behoorlijk slechte raadgever. Het is misschien nog wel erger dan naiviteit, want ik denk dat mensen eerder spijt krijgen van dingen die ze niet doen dan van dingen die ze wel doen. Ik kan lullen als brugman, maar het ziet er niet naar uit dat ik bijval ga krijgen met deze instelling. Ik heb wel gereageerd omdat ik denk dat de TS een betere keuze kan maken als er ook iemand is met een positievere invalshoek.

Ook sprak ik op die leeftijd vaak af met meisjes die niet bepaald naast de deur wonen. Je zou het praktisch dates kunnen noemen. Ook dat ging altijd goed.

Je weet gewoon niet of het een goede connectie is. Daarmee kun je niet concluderen dat het een goede connectie is, maar ook niet dat het een slechte is. En de enige manier om erachter te komen is door meer informatie. En die krijg je door gewoon schijt te hebben aan het leeftijdsverschil en af te spreken.
Ja zeg, volgens mij lees jij gewoon iets heel anders in mijn posts Ik heb totaal geen moeite met afspreken via het internet en heb genoeg ervaring met de leuke vriendschappen en relaties die hieruit kunnen ontstaan Ik heb gewoon bezwaar tegen déze connectie, want imo stelt het totaal niks voor en wint ze er dus ook totaal niks mee om dit te doen; in tegenstelling, ik denk dat het uitloopt op teleurstelling en misschien zelfs een vervelende situatie.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2011, 00:04
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ja zeg, volgens mij lees jij gewoon iets heel anders in mijn posts Ik heb totaal geen moeite met afspreken via het internet en heb genoeg ervaring met de leuke vriendschappen en relaties die hieruit kunnen ontstaan Ik heb gewoon bezwaar tegen déze connectie, want imo stelt het totaal niks voor en wint ze er dus ook totaal niks mee om dit te doen; in tegenstelling, ik denk dat het uitloopt op teleurstelling en misschien zelfs een vervelende situatie.
Nou dan. Dan begrijp je dus deels wel wat ik zeg. Jij doet een stelling die gebaseerd is gebrekkige informatie, die je vervolgens koppelt aan een persoonlijke ervaring, waarvan je niet weet of die strookt met de situatie van TS. Op basis waarvan je wel conclusies trekt. En dat is waar ik het niet mee eens ben.

Wil je dan weten hoe ik het vond als ik aandacht kreeg? Ik was ook niet zo bezig met geschiktheid en ik vond het ook interessant als iemand me aantrekkelijk vond. Ik had op mijn 17e zelfs dat ik blijkbaar aantrekkelijk was voor iemand die een stuk ouder was en ook al een stuk verder ontwikkeld. Ik als 17 jarige vwo'er, aantrekkelijk voor een 19-jarige meid die al werkte en het huis uit wilde en niet eens zo heel veel later zwanger was. En de middelen had om het kind te verzorgen. Ze had blijkbaar een man die toen 30 was aan de haak geslagen Toen was ik nog niet eens op de helft van mijn studie. En dat gaat trouwens niet eens over het koppel dat ik eerder in dit topic bedoelde.

Heeft dit voor mij teleurstelling en/of een vervelende situatie opgeleverd? Natuurlijk. Maar had ik het dan nooit moeten proberen? En al die superleuke momenten daarmee mis moeten lopen? Puur omdat er toch geen toekomst in zit? Kom nou toch. Ik voelde me niet bepaald gebruikt o.i.d. En dat is dus wat er voor haar op het spel staat. Die leuke momenten.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 19-03-2011 om 00:11.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2011, 10:32
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ik ben het eens met Freya. Ik denk dat het niet verstandig is om af te spreken met de man. Zeker omdat hij in een ongelijke positie zit ten opzichte van jou.

(En ik wordt zelf een beetje onpasselijk van de gedachte... ik vind meisjes van 16 echt nog heel jong, bijna kinderen.)
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 19-03-2011, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Nou dan. Dan begrijp je dus deels wel wat ik zeg. Jij doet een stelling die gebaseerd is gebrekkige informatie, die je vervolgens koppelt aan een persoonlijke ervaring, waarvan je niet weet of die strookt met de situatie van TS. Op basis waarvan je wel conclusies trekt. En dat is waar ik het niet mee eens ben.

Wil je dan weten hoe ik het vond als ik aandacht kreeg? Ik was ook niet zo bezig met geschiktheid en ik vond het ook interessant als iemand me aantrekkelijk vond. Ik had op mijn 17e zelfs dat ik blijkbaar aantrekkelijk was voor iemand die een stuk ouder was en ook al een stuk verder ontwikkeld. Ik als 17 jarige vwo'er, aantrekkelijk voor een 19-jarige meid die al werkte en het huis uit wilde en niet eens zo heel veel later zwanger was. En de middelen had om het kind te verzorgen. Ze had blijkbaar een man die toen 30 was aan de haak geslagen Toen was ik nog niet eens op de helft van mijn studie. En dat gaat trouwens niet eens over het koppel dat ik eerder in dit topic bedoelde.

Heeft dit voor mij teleurstelling en/of een vervelende situatie opgeleverd? Natuurlijk. Maar had ik het dan nooit moeten proberen? En al die superleuke momenten daarmee mis moeten lopen? Puur omdat er toch geen toekomst in zit? Kom nou toch. Ik voelde me niet bepaald gebruikt o.i.d. En dat is dus wat er voor haar op het spel staat. Die leuke momenten.
Als de TS ons wil overtuigen, zal ze dan met betere informatie moeten komen. Jij doet ook een stelling op basis van gebrekkige informatie, maar jouw stelling kent meer risico's dan mijn stelling.

Enne, 17/19 is lang niet zo'n verschil als 16/28. Dat laatste is bijna 2x zo oud, zeg.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-03-2011, 16:52
LW
Avatar van LW
LW is offline
Citaat:
Nee, geen zin in.
Reageer dan niet.

Ik heb een beetje 2 verschillende ideeën hier over.

Het is waar dat er heel veel mannen zijn die gewoon geilen op jonge meiden, maar je moet natuurlijk ook niet iedereen over een kam scheren. Deze man kan natuurlijk ook gewoon weinig geluk hebben gehad in de liefde en dat hij daarom nog vrijgezel is, en jou werkelijk een leuk meisje vind.

Wel vind ik dat hij een beetje kinderachtig reageert, zo deden mijn 'vriendjes' van vroeger die en jaar of 15/16 of nog jonger waren namelijk ook. Maar dat kan natuurlijk ook komen omdat jij de tekst een beetje naar je eigen hand zet.

Of je met hem af moet spreken weet alleen jij, wij kunnen jou niet zeggen of je dat wel of juist niet moet doen. Tuurlijk zeggen hier veel mensen dat je misschien beter met hem af kan spreken met iemand erbij, en ik snap die reacties wel. Maar natuurlijk is dat ook niet wat. Misschien kan je beter tegen je ouders zeggen over hoe en wat en waar je bent. En dat zij je om een bepaalde tijd bellen om te vragen hoe het gaat.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2011, 19:28
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Als de TS ons wil overtuigen, zal ze dan met betere informatie moeten komen. Jij doet ook een stelling op basis van gebrekkige informatie, maar jouw stelling kent meer risico's dan mijn stelling.

Enne, 17/19 is lang niet zo'n verschil als 16/28. Dat laatste is bijna 2x zo oud, zeg.
Ik zie de risico's niet of in ieder geval veel minder. Ik ken dus meer succesverhalen dan faalverhalen op dit gebied. Ik had ook mijn twijfels, maar blijkbaar kan het dus wel.

En wat voor stelling die gebaseerd is op gebrekkige informatie doe ik dan precies?
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2011, 13:48
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Het is niet zo dat je meteen verkracht wordt als je een keertje met een oudere man van internet afspreekt (hoewel ik het niet echt prettig vind klinken als ik het zo formuleer) maar je moet gewoon sterk in je schoenen staan en je niet laten misleiden wat betreft zijn intenties, duidelijk krijgen wat jullie van elkaar verwachten enzo. Toen ik 13-14 was was er ook een jongen van een jaar of 20 die opeens via internet interesse in me ging tonen en ik vond het waanzinnig spannend allemaal, om kusjes via msn te krijgen enzo. Verder heb ik niets meer aan die jongen gehad en bleek hij ook niet zo leuk en sympathiek als ik eerst dacht en ben ik hem gaan negeren, terwijl hij nog wel redelijk contact bleef zoeken. Het kan wel gewoon vervelend zijn, maar het hoeft niet meteen een ramp te zijn. Het ligt behoorlijk aan de persoon met wie je afspreekt, denk ik. Ik zou sowieso niet meteen één-op-één afspreken, als je nog zo twijfelt.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 20-03-2011, 14:27
Verwijderd
Ik zit ook in team Freija.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verschillen tussen mensen in een relatie, positief of negatief?
ilse
8 10-08-2011 10:04
Algemene schoolzaken Enquete
nwo
21 13-01-2006 17:15
Software & Hardware [Web] Flash en verschillende resoluties
Verwijderd
12 25-12-2005 11:39
Films, TV & Radio The Matrix Revolutions
Martijn
334 13-02-2004 21:45
Liefde & Relatie Het lijkt wel een rage: relaties tussen een tiener en een dertiger
Knutselsmurfie
209 07-10-2003 13:38
Liefde & Relatie Niveau verschil in relatie moet niet te groot zijn
luckyleo
58 19-07-2002 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46.