Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2002, 18:50
MeJulie
Avatar van MeJulie
MeJulie is offline
Hai everybody..I have a big problemo....Ik wil zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo graag een lippiercing!!!Lijkt me geweldig en zooooooooo mooi! Maar mn vriend vind het helemaal niks, echt klote is dat. Ik heb het hem al zooooooooo vaak gezegd! Ik heb ook een navelpiercing, maar dat vind ie niet erg omdat je dat niet de hele tijd ziet(zit onder je kleren)...Maar ik wil het zoooooooo graag en mijn moeder zegt dat ze het ook wel mooi vind die heeft er helemaal geen moeite mee als ik dat zou willen ik denk omdat mijn zus en ik allebei ook een navelpiercing hebben, is ze al aan het idee gewend ofzow? Maar nu hij dus nog....ik wil het zo graag maar ik wil hem ook niet kwijt ik ben namelijk bang dat hij dan de hele tijd boos gaat worden en steeds maar gaat zitten vitten op die piercing en dan steeds maar gaat zeggen hoe lelijk hij het wel vond en zo..en daar zit ik nou ook niet bepaald op te wachten....
Iemand suggesties?

MeJulie
__________________
*Heal the world make it a better place for everyone*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-09-2002, 18:59
Mad^Athlete
Avatar van Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
[zeik] is dit wel l & g [/zeik]

Euhm ik zie et zo, als hij je niet meer hoeft omdat je een piercing wilt lijkt me dat genoeg zeggen over hoe "goed" de relatie onderbouwt is, vanuit zijn kant dan.
Oftewel neem die piercing, wilt ie je niet meer dan geeft ie ook nix om je
__________________
*stuiter*
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 19:18
MeJulie
Avatar van MeJulie
MeJulie is offline
Citaat:
~*Mad^Athlete*~ schreef:
[zeik] is dit wel l & g [/zeik]

Euhm ik zie et zo, als hij je niet meer hoeft omdat je een piercing wilt lijkt me dat genoeg zeggen over hoe "goed" de relatie onderbouwt is, vanuit zijn kant dan.
Oftewel neem die piercing, wilt ie je niet meer dan geeft ie ook nix om je
Maar dat doet ie juist wel heel veel, en ik denk ook niet dat ie het uit zal maken, maar dat eeuwige gezeur komt denk ik alleen maar steeds weer terug!

MeJulie
__________________
*Heal the world make it a better place for everyone*
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 19:41
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
MeJulie schreef:
zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ...zooooooooo ... zooooooooo ... zoooooooo
Zozo.

Het is toch jóuw lichaam? Kijk, zijn mening veranderd nu eenmaal niet, al kan je 100 x gaan zeuren erom.
Maak gewoon je beslissing. Als ie echt om je geeft zal die 't wel accepteren.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 20:55
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Dit hoort niet op L&G, maar kan beter op L&R! Vandaar dat ie daar nu heengaat
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 21:32
whizzer
whizzer is offline
maar is een relatie niet ook beetje rekening met elkaar houden? Ik denk wel dat je het moet doen als je het echt wil, maar moet je aan de andere kant niet ook een beetje aanpassen? Je kan het altijd nog doen als het uit is, maargoed, dat is ook weer niet de juiste instelling........
__________________
Ik hou van Jehova's. Gewoon domme mensen zijn vervelend. Maar domheid, gepaard met religieuze bezetenheid, is fascinerend. (Bomans)
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 21:36
Verwijderd
nee em dan niet. je moet wat voor elkaar over hebben hoor..
ik zou trouwens alleen mooi willen zijn voor mijn vriend.. dus als hij het lelijk zou vinde zou ik al meteen stoppen met de gedachte dat ik er een wil..
de rest van de mensen boeit me geen flikker hoe ik er uit zie
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 22:16
muckymouse
Avatar van muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
nee em dan niet. je moet wat voor elkaar over hebben hoor..
ik zou trouwens alleen mooi willen zijn voor mijn vriend.. dus als hij het lelijk zou vinde zou ik al meteen stoppen met de gedachte dat ik er een wil..
de rest van de mensen boeit me geen flikker hoe ik er uit zie
je wilt er toch mooi uitzien voor jezelf, en niet voor je vriend, wat een onzin zeg.
__________________
www.wijwillenmeer.tk
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 00:57
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Weer: Bij het selecteren van een juiste liefdesrelatiepartner had je dit kunnen vermijden.
Je had dan geweten dat hij er zó over denkt. Daaruit volgt weer dat je dát als een minpunt had gezien en er nogmaals overna zou denken om een liefdesrelatie te onderhouden met hem.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 07:24
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
tja ik vind niet dat het nou meteen betekent dat jullie relatie niet goed is ofzo.. Hij vind het bij andere mensen waarschijnlijk niet mooi en denkt dat hij het dan ook bij jou niet mooi zal vinden.. (of hij houdt gewoon niet van piercings, dat kan ook)
Tja dat is gewoon zijn mening, doe je niks aan..
Nou kan je 2 dingen doen, of het boeit je niet hoe hij er verder over denkt, jij wilt die piercing, dus die ga jij gewoon laten zetten..
of Het interesseert je wel dat hij het niet mooi zal vinden, dus je zet m niet..

Maar goed, neem aan dat hij je toch niet aan de kant zal zetten omdat je een piercing neemt..?? Beloof hem anders dat je een onopvallende zult nemen ofzo??

Ik heb er trouwens ook over gedacht over zo'n piercing, en mijn vriend vond het ook niet mooi, toen ben ik zelf eens na gaan denken en zonodig hoefde ik het nou ook weer niet, en nou ja, ik mocht het trouwens ook niet van mn moeder, doe vond een tondpiercing, neuspiercing en 856203865 oorbellen wel een keer genoeg
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 11:22
miro
Avatar van miro
miro is offline
Al zou mijn vriend honder piercings nemen, ik hou nog evenveel van m....
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 11:52
Verwijderd
Verstandige vriend heb je
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 12:09
Verwijderd
Sommige mensen vinden dat nou eenmaal niet leuk. Als jij per sé die piercing wil, neem je hem om jouw persoonlijkheid te benadrukken. Het is misschien 'jij', hoort bij hoe jij je voelt en wat je leuk vindt. Blijkbaar komt het echter niet overeen met wat je vriend leuk vindt.

Met andere woorden: conflictsituatie.

Oplossingen:
- 1 partij geeft na. Vriend accepteert het of jij neemt de piercing gewoon niet.
- Middenweg. In dit geval non-existent.

Persoonlijke evaluatie: Wat is belangrijker voor mij? Vriend of ik? Is de relatie een onderdeel van mij of ben ik een onderdeel van de relatie?

Men neme tijd en herseninhoud, tuurt in de leegte en hoopt voor het licht.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 12:12
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Ze hoeft het er toch ook niet voor uit te maken, het ging er alleen om dat ze dan had geweten dat hij het niet zo leuk/mooi vind. Dus was de 'schok' minder erg geweest.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 12:16
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
Ze hoeft het er toch ook niet voor uit te maken, het ging er alleen om dat ze dan had geweten dat hij het niet zo leuk/mooi vind. Dus was de 'schok' minder erg geweest.
Implicatie incorrect. Hypothese is waar, maar je conclusie klopt niet.

Ze kan voor zichzelf kiezen, maar ze hoeft het niet uit te maken. Geconcretiseerd: ze neemt lippiercing en dan is het aan vriend om beslissing te nemen (edit: "neem me zoals ik ben of flikker maar een eind op" .. dat bedoel ik dus).

*is al de hele dag bezig met redenaties over algoritmen en begint al te denken als een computer* .. help

Laatst gewijzigd op 13-09-2002 om 12:18.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 12:21
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Zij kan ook denken:
"Ik neem een piercing, jij vind het toch niet leuk, doeg!!!"
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 13:01
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
Zij kan ook denken:
"Ik neem een piercing, jij vind het toch niet leuk, doeg!!!"
Verschil tussen statische en operationele redenering van algoritmen .. blabla

Ik zie een probleem en mogelijke gevolgen, jij ziet de persoon en wat zij misschien denkt

Ok, cut the crap ******** Dat kan ze inderdaad denken, maar dat hoeft niet. Ze moet voor zichzelf bepalen of het al dan niet hebben van een lippiercing haar identiteit beïnvloedt. Moet zij voor hem veranderen (door hetzelfde te blijven) en wil ze dat wel?

Dat is de belangrijke vraag.

*gaat nu maar ff aan de frisse lucht, met jezelf praten is niet gezond*
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 13:50
Verwijderd
Citaat:
muckymouse schreef:


je wilt er toch mooi uitzien voor jezelf, en niet voor je vriend, wat een onzin zeg.
oh nee hoor.. maar jah ik moet wel beetje normale klere aan doen.. wan jah.. als ik op school ofzo in mijn paardrijkleren aan kom zette kijke ze me ook zo stom aan.. want dat is het liefste waar ik in loop.. me stinkende paardrijdbroek
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-09-2002, 13:59
Verwijderd
Citaat:
StefanLovertje schreef:
als ik op school ofzo in mijn paardrijkleren aan kom zette kijke ze me ook zo stom aan.. want dat is het liefste waar ik in loop.. me stinkende paardrijdbroek
Tsja, bij een paard zorgt een bekende geur voor vertrouwen, maar mensen zijn er meestal niet zo blij mee
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 14:38
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
******** schreef:
[i]blablablablabla..bla....blablabla...blabla

Dat is de belangrijke vraag.

*gaat nu maar ff aan de frisse lucht, met jezelf praten is niet gezond*

Ga jij het haar vragen?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 14:45
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
Ga jij het haar vragen?


Ik ga ervan uit dat ze de reacties leest.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 14:59
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
******** schreef:


Ik ga ervan uit dat ze de reacties leest.
Wel te hopen anders is dit allemaal voor niets geweest.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 15:23
Verwijderd
Citaat:
StefanLovertje schreef:


maar jah ik moet wel beetje normale klere aan doen.. wan jah.. als ik op school ofzo in mijn paardrijkleren aan kom zette kijke ze me ook zo stom aan..
Citaat:
StefanLovertje schreef:
de rest van de mensen boeit me geen flikker hoe ik er uit zie
heej.. beetje tegenstrijdig
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 15:58
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
als je het zo graag wilt zou ik het wel doen. als hij het ziet en hij zal het waarschijnlijk niet leuk gaan vinden...dan zal hij het na een tijdje toch wel gaan accepteren denk ik. maaaar...hij kan het natuurlijk ook gaan uitmaken (maar dat zal wel niet gebeuren) ik zou er nog maar eens over praten
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 17:09
Verwijderd
Gewoon wachten tot het uit is, en dan lekker die piercing laten zetten.

Ik kan me goed voorstellen dat je vriend ertegen is. Ik vind het ook keilelijk. Ik zou het er niet meteen om uitmaken, maar wel duidelijk maken dat ik er absoluut niet van gediend ben. Als m'n vriendin het dan tóch door zou zetten, zou ik daar wel m'n conclusies uit trekken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-09-2002, 17:13
Angeles
Angeles is offline
Wát voor conclusie zou je er dan uit trekken? Dat zij zich maar moet aanpassen aan jouw smaak? Jij kan je ook aan haar smaak aanpassen, het is uiteindelijk wel háár lichaam.

Ik kan me best voorstellen dat je het niet doet omdat je het geen fijn idee vindt dat hij het echt niet mooi vindt, maar als je het toch doet dan betekent dat niet meteen dat je niet genoeg om je vriend geeft. Voor de een weegt zoiets (zelf bepalen hoe je eruit ziet) nou eenmaal zwaarder dan voor een ander. Dan kun je wel denken: ik maak het daarom uit (als je het echt zo erg vindt - ik kan het me niet voorstellen) maar trek niet te snel conclusies over waarom ze die piercing heeft genomen.

(Ik denk wel dat de meeste partners rekening houden met elkaar's smaak en ook voor een groot deel wel dezelfde smaak hebben - maar als je het echt heeeeel graag wil en dat al heel lang en juist dáárin verschil je van mening met je partner - dan is het wel lastig).

Laatst gewijzigd op 13-09-2002 om 17:19.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 18:44
MeJulie
Avatar van MeJulie
MeJulie is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Zij kan ook denken:
"Ik neem een piercing, jij vind het toch niet leuk, doeg!!!"
Pssssst...mag ik ook voor mezelf denken?

Kijk, ik zie het zo. Ik vind dat jullie in een heel groot deel gelijk hebben. Je moet gaan voor wat je zelf leuk vind. En ik denk dat Darkraven ook wel een beetje gelijk heeft, hij zal het uiteindelijk vast wel een keer gaan accepteren, maar is dat wel de manier?
Ik vind van niet. Ik vind wel dat je voor je eigen keuzes moet gaan, maar als je een relatie hebt, moet je ook aan de ander denken. Ik bedoel als je samen gaat wonen kies je toch ook samen je behang uit? Dat is wel een hele rare evrgelijking, dat weet ik wel, maar ik wil alleen maar duidelijk maken wat ik bedoel.
Enneuh nare man, ik vind die opmerking 'wachten tot het uit is en dan lekker zetten die piercing' niet echt gepast ofzo...zo denk je niet als je een serieuze relatie hebt en dat hebben wij. We zijn al bijna 2,5 jaar bij elkaar en ik denk ook dat dat zo blijft.

En dit:
moenbase
"Weer: Bij het selecteren van een juiste liefdesrelatiepartner had je dit kunnen vermijden.
Je had dan geweten dat hij er zó over denkt. Daaruit volgt weer dat je dát als een minpunt had gezien en er nogmaals overna zou denken om een liefdesrelatie te onderhouden met hem."

vind ik een btje onzinnig...ik zou hem toch nooit afgekeurd hebben omdat hij een lippiercing niet mooi vind??? Dat zou hetzelfde zijn als dat ik hem zou afkeuren omdat hij toevallig geen spaghetti lust en dat dat mijn lievelingseten is...of niet dan...?

Ik vind het echt fijn om te weten hoe iedereen erover denkt...keep giving me advice..I really appreciate it...

MeJulie
__________________
*Heal the world make it a better place for everyone*
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 09:04
Verwijderd
En daarom moet je voor jezelf bepalen hoe belangrijk dit voor je is. Als iemand je lievelingseten niet lust, hoeft dat niet zo erg te zijn. Als iemand je belet jezelf te zijn, is dat al minder leuk.

Ik kan je daar geen antwoord op geven. Dat kan alleen jij.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:




heej.. beetje tegenstrijdig

ja jullie kenne me nu toch al wel ik ben beetje tegenstrijdig.. maar waar het op neer komt is dat ik dat hun nie aandoe... die stank..
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 16:48
MeJulie
Avatar van MeJulie
MeJulie is offline
Citaat:
******** schreef:
En daarom moet je voor jezelf bepalen hoe belangrijk dit voor je is. Als iemand je lievelingseten niet lust, hoeft dat niet zo erg te zijn. Als iemand je belet jezelf te zijn, is dat al minder leuk.

Ik kan je daar geen antwoord op geven. Dat kan alleen jij.
Weet ik weet ik... Maarreuh..ik heb hem ook aangepakt...hij zei nasmelijk iets wat me niet door het keelgat wou...ik zei van:'wat nou als ik het gewoon doe dan?" Zei hij: 'Dan heb jij een probleem..." "Nee, dan heb jij een probleem', zei ik.
En toen zei hij van:' Nou dan moet ik maar een manier vinden om van het probleem af te komen he...' Nou sorry hoor dat ging me iets te ver...dus toen hij een sigaret op wou steken, wat ik overigens zeer goor vind, zei ik: Lekker sigaretje he....ik vind dat trouwens wel een probleem hoor...dat je rookt.....misschien moet ik maar eens een manier vinden om van het probleem af te komen...' hehe..en dat vond hij niet leuk....
Nou ja hij reageerde zo van..oh ja....

Ik heb mn moeder ook verteld dat ik een piercing wil....en nu vind ze het ineens niks meer..zeg ik dat tegen haar, zegt ze..maar ja ik verander ook wel eens van mening he...je krijgt mijn toestemming in ieders geval niet! Nou, zei ik, die heb ik ook helemaal niet nodig, ik ben namelijk 18...jammer joh!

Dus...als ik het wil doe ik het toch wel...zo nu niet dan wel als ik het huis uit ben...
dus...
nou ja dit zijn de vorderingen tot nu toe....


xxxMeJulie
__________________
*Heal the world make it a better place for everyone*
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 17:02
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
tja.. Moeilijk..
Natuurlijk, als jij iets echt heel graag wilt, logisch dan eigenlijk dat je het gewoon zou laten doen..
En zoveel verandert er niet aan je, door die piercing.. Maarja. kan me ook voorstellen dat je vriend het niet mooi vindt.. Voor mij was dat deels ook de reden waarom ikzelf van het idee afgestapt ben eigenlijk.. ook omdat het niet mocht van mn ouders en uiteindelijk had ik bijmezelf ook zoiets van Nee, zo nodig hoef ik het eigenlijk nou ook weer niet..

Weet je echt heel zeker dat je het echt wilt..?
Denk je dat je vriend je echt zal laten zitten om die piercing...?
En zou je dat ervoor over hebben...?
Je zult het tegen elkaar moeten afwegen en kijken wat er voor jou belangrijker is....

PS. ik zag de laatste tijd zoooo veel mensen met zo'n piercing, dat ik er al geen meer wilde eigenlijk..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 18:09
MeJulie
Avatar van MeJulie
MeJulie is offline
tsja dat van die vele piercings is wel zo, maar dat kan me eigenlijk niet boeien....ik sprak trouwens stp vanmiddag nog en hij zei tegen mij dat ik moest afwegen wat ik het belangrijkste vond..tsja...ik weet wel wat ik het belangrijkste vind....mijn relatie! En om maar even antwoord te geven op Pardon Me. nee, ik zou het er niet voor over hebben hem te verlilezen voor die piercing, zoals stp ook al zei, je hebt al 18 jaar zonder gekund, dus dan zijn de rest van die jaartjes ook niet meer zo erg..toch? En daar zit wel wat in hoor..maar ik wil het zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooo ontzettend graag! Maar ja je kan niet alles hebben in het leven...en zoiets is ook niet iets wat nou zo ontzettend heel belangrijk is....nou ja, denk ik...ik weet t niet meer hoor...

xxxMeJulie
__________________
*Heal the world make it a better place for everyone*
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 19:56
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
euhwz. beetje tegenstrijdig misschien die laatste post.. maar ik kan je nog volgen
iig als je zou kiezen voor je relatie, doe dat dan ook
En STP heeft gelijk, je kunt al 18 jaar zonder zo'n piercing, dus de rest van je leven zal ook wel lukken. en als je ouder wordt haal je m dr waarschijnlijk toch weer uit...

Dus als je vriend het echt super super super super super erg vind als je dat zou doen, kies voor wat je belangrijker vindt; een stukje chirurgisch staal of misschien wel de liefde van je leven...
Ik weet wel wat ik zou kiezen

iig heel veel succes.. ennuh praat er over met je vriend, van die piercings, wat hij er zo erg aan vindt enzo en waarom jij het graag zou willen hebben, misschien draait hij bij en vindt hij het niet zo erg meer....?
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 18:07
MeJulie
Avatar van MeJulie
MeJulie is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
euhwz. beetje tegenstrijdig misschien die laatste post.. maar ik kan je nog volgen
iig als je zou kiezen voor je relatie, doe dat dan ook
En STP heeft gelijk, je kunt al 18 jaar zonder zo'n piercing, dus de rest van je leven zal ook wel lukken. en als je ouder wordt haal je m dr waarschijnlijk toch weer uit...

Dus als je vriend het echt super super super super super erg vind als je dat zou doen, kies voor wat je belangrijker vindt; een stukje chirurgisch staal of misschien wel de liefde van je leven...
Ik weet wel wat ik zou kiezen

iig heel veel succes.. ennuh praat er over met je vriend, van die piercings, wat hij er zo erg aan vindt enzo en waarom jij het graag zou willen hebben, misschien draait hij bij en vindt hij het niet zo erg meer....?
Ja dat praten heb ik geprobeerd maar werkt niet geloof me maar...hij ziet ook wel in dat hij mij ook moet laten gaan om te doen wat ik wil, maar aan de andere kant vind ie t zoooo lelijk zegt ie..ik denk dat ie gewoon bang is dat ik helemaal een freak wordt...(ben ik al...)


xxxMeJulie
__________________
*Heal the world make it a better place for everyone*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Zou je de ex van je partner eens willen ontmoeten?
Soullar
89 23-06-2005 09:28
Lifestyle Zou jij je uiterlijk veranderen voor een baan?
Verwijderd
54 02-10-2004 14:45
Lifestyle dat 'kopier' gedoe..
Dark Psycho
71 07-12-2003 20:54
Psychologie Ik Durf Mezelf Niet Meer Te Zijn...
[DFU]DutchGirllie
27 11-08-2002 10:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19.