Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2004, 10:12
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Hee,

Vinden jullie het mooi als meisjes met wat grotere borsten een triangelbikini dragen? (De cups zijn dan in de vorm van driehoekjes en hij dmv een halter in de nek vast te knopen) Ik zelf vind het hele mooie bikini's maar op de een of andere manier zitten ze bij mij nooit fijn/goed (heb cup C).. Ik denk dat dat komt omdat ze weinig steun geven en er veel kans is dat die driehoekjes bij een flinke duik naast je borsten zitten
Dus wat voor soort bikini (als je een bikini draagt) heb jij en dan vooral in combinatie met welke cupmaat?

Ps: misschien is dit meer iets voor lifestyle, maar omdat het toch voornamelijk over borsten icm bikini's gaat vond ik het hier toch wel passen...
__________________
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 10:16
raarheid
Avatar van raarheid
raarheid is offline
Ik heb meestal triangel, bij cub B... dat is goed te doen. Bij een C lijkt het me moeilijker te matchen, ik heb al vaak dat mn bikini opzij schuift na een duik, dus denk dat je dat met C dan helemaal hebt Misschien je laten adviseren in een winkel?
suc6!
__________________
[:: As the Rush Comes ::]
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 10:21
Verwijderd
Om het geschuif te voorkomen kun je heel makkelijk met een paar steekjes de triangels aan het touwtje vastnaaien.
Wel is het nadeel dat al het gewicht op het haltertouwtje komt en dat lijkt me niet erg prettig zitten. Ook zien grote borsten er in die 'zakjes' snel 'hangerig' uit.

Ik heb zelf cup b en moet nog een nieuwe bikini. Mijn oude was een gewone met beugels, en een met een topje zonder versteviging of wat dan ook. Triangels vind ik nooit zo lekker zitten, dus denk dat het weer een simpele beugel wordt.
(twijfel alleen nog aan de kleur, rood of zwart?)
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 10:23
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Ik heb zelf cup c...bijna D....en ik draag altijd gewoon een beugelbikini.

Ik zou ook wel graag een triangelbikini dragen maar ten eerste heb ik nog nooit 1 gevonden die past...en ten tweede vind ik het ook niet echt lijken bij grote borsten...omdat ze gewoon geen ondersteuning krijgen...

maar als ik jou was zou ik gewoon es een keer 1 passen in een winkel en kijken wat je dr van vind...
__________________
I Woke Up This MorniNg And NobOdy Is GoNna BriNg Me DoWn ToDaY!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 10:31
Lady Ann White
Lady Ann White is offline
Ik heb cup C maar triangelbikinis hebben bij mij nog nooit voor een meter gezeten
geef mij maar beugelbikini's dat zit tenminste
__________________
You're searching for cheese 'cause you feel like Mighty Mouse
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 10:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik denk dat het ook aan de verhouding tussen je borsten en je kont ligt. Zelf heb ik cup B maar wel brede heupen en een dikke kont dus mijn bovenstukje van mijn triangelbikini is eigenlijk aan de ruime kant omdat anders mijn bikinibroekje veel te klein is.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 10:47
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Dat heb ik precies andersom, ik kan alleen maar bikini's kopen als je broekje en bovenstukje los kunt kopen (bovenstukje maat 40 en broekje 38, anders past het echt niet).
Maar goed, ik ga toch niet meer in bikini lopen..
En Triangelbikini staat mij ook absoluut niet (ruime cup C), dan krijg je zo'n hang-effect.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 10:56
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik vind triangelbikini's wel heel mooi staan, maar inderdaad, zoals al gezegd is lijkt het dan net alsof je borsten heel erg hangen als ze 'groter' zijn...

Maar je moet doen wat je zelf wilt. Ik heb ook geen modellen-figuur (buikje enzo), maar ik loop ook in kleren die ik mooi vind.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 11:03
Nuck
Nuck is offline
Ik heb ook cup C en ik heb wel een triangelbikini, zit prima hoor en het hangt dus niet bij mij.
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 11:31
fiona
fiona is offline
ik heb ook cup c
en ben dol op triangelbikini's
ik vind net dat ze de vorm van mijn borsten mooi benadrukken,
ze zien er zeker niet uit alsof ze hangen
je moet natuurlijk wel even zoeken naar een bikini waarvan de driehoekjes groot genoeg zijn..
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 12:11
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik heb cup b en heb een triangelbikini en een gewone bikini met beugels. Ik vind de triangel niet fijn zitten, die verschuift de hele tijd. Dus heb meestal een gewone bikini aan.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Nuck schreef op 13-05-2004 @ 12:03 :
Ik heb ook cup C en ik heb wel een triangelbikini, zit prima hoor en het hangt dus niet bij mij.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 12:34
Sask!a
Avatar van Sask!a
Sask!a is offline
Ik heb een grote C-cup.
Bij mij zit een triangelbikini niet. Ik heb ze wel gepast (zowel met losse als vaste driehoekjes) maar heb er nog geen gevonden die lekker zat. Meestal waren de driehoekjes te klein... (Zelfs al grotere maten gepast...)

Triangelbikini's zijn ook vaak met halter en een halter kan ik echt niet aan. Dan doet het echt pijn in m'n nek... ja, mn borsten zijn te zwaar...
__________________
~*~Wees nooit een tweedeklas versie van iemand anders, maar altijd een eersterangs van jezelf~*~
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 12:57
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
vind grotere borsten dan maar C in triangelbikini niet echt mooi... heb zelf C en gaat goed in zon ding.... wel idd even uitkijken met duiken etc, want ze blijven niet altijd op hun plaats
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 13:13
~LiefEngeltje~
Avatar van ~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
ik vertrouw die dunne touwtjes niet heb cup c/d en ben van mening dat zon ding niet genoeg stevigheid bied en als je duik neemt je dus NIKS meer aanhebt
als je cup a/b hebt zal het wel oke zitten en vindt ook echt wel mooi maar past MIJ gewoonweg NIET

heb zelf nu iets stevigere halterbikini gekocht die wel mooi zit en voel ik me fijner bij
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 13:22
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
K zou wel willen, kan er nooit een vinden, had er vorig jaar wel 1 maar dat is een C-cup. En het lijkt me ook niet genoeg steun bieden.
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 13:38
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Ik heb ook grote borsten en kan zo'n triangel bikini dus echt niet aan! Die geven veel te weinig steun en zeker als je van die dunne touwtjes hebt dan snijdt dat te veel in je hals..
Is voor mij dus echt not-done..
Ook omdat ze die vaak niet hebben in grote cup-maten.
Ik denk ook dat het best een hangerig effect geeft als je met grote borsten zo'n bikini aan hebt.. ik weet niet..

Je zou het gewoon eens kunnen proberen in een winkel.. Gewoon eens passen, kijk hoe het staat en hoe het zit...

Ik hou het gewoon bij de beugels..

Oh als je niet perse zo'n triangel bikini hoeft, maar zo'n halter topje wel erg leuk vindt: ik zie de laatste tijd veel van die halter bikini's met beugel.
Deze geven dus meer steun aan grote borsten ipv zo'n triangeltje..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 13:43
Verwijderd
ik draag alleen maar van die triangelbikini's juist omdat je dan voor je gevoel wat meer lijkt te hebben. Ik heb een goede cup-A.
Een beugel bikini vind ik gewoon niet lekker zitten, een halter geeft me een veel vrijer gevoel.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 14:16
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
Ik had cup D (nu heb ik C) en ook een triangelbikini. Zit bij mij prima (nee, je moet er niet mee gaan duiken, dat heb ik een keer per ongeluk gedaan: onderstukje vloog richting enkels en bovenstukje zat ook niet meer zoals het hoorde..). Echt veel steun geeft het natuurlijk niet. Bij mij was/is dat niet zo'n probleem omdat m'n borsten niet hangen en verder wel stevig/rond zijn.

edit: of ik het mooi vind hangt ervanaf wat voor borsten je hebt.. als ze hangen dan vind ik het niet mooi en als ze zeer groot zijn ook niet (staat dan soms zo hoerig - bij mij was de boel gewoon in verhouding, het leek dan ook niet alsof ik een d-cup had -)
__________________
Qui tutto è fermo, incantato, nel mio ricordo, anche il vento.

Laatst gewijzigd op 13-05-2004 om 14:18.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 14:42
Nuck
Nuck is offline
Het duikprobleem ligt natuurlijk niet aan je cupmaat, ook met cup A gaat dat bovenstukje verschuiven. Dat ligt gewoon aan het model bikini.
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 14:54
Saimun
Saimun is offline
Ik heb een C-cup.. en ik heb ook een triangelbikini gekocht.. en hij zit perfect..
maar ik had ook bij andere triangelbikini's dat ik ze echt niet lekker vond zitten of het er gewoon niet mooi uit vond zien..

Maar deze zit mooi Dus je moet gewoon meerdere triangelbikini's passen.. ze mogen dan op elkaar lijken, maar er zit soms toch nog wel enig verschil tussen.
__________________
Danger Danger.... High Voltage! Yeah.. that's my desire.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 16:49
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb ook triangelbikini's, maar ik heb nu nog cup A...

Ik heb 2 soorten. Bij de ene heb je dus die dunne touwtjes waarbij de cups dus kunnen verschuiven. (En verschuiven dus weleens als ik ga duiken, hangt denk ik niet echt van de cupmaat af).
En ik heb ook nog een soort, daarbij zitten de cups aan de onderkant gewoon vast aan de band zeg maar. Met op je rug gewoon een klipje als sluiting. Je hebt dan nog wel touwtjes die je in je nek moet vastknopen, maar de cups verschuiven dus niet. Zit prettig als je veel zwemt en houdt van duiken ( )

Dus ik denk dat dat dan een optie voor jou is, zo'n soort triangelbikini.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 17:01
bassgirl
Avatar van bassgirl
bassgirl is offline
ik heb dus het omgekeerde.. als je borsten klein zijn kun je gewoon amper iets passends kopen altans ik weet niet waar en zo'n trangel bikini is best mooi mja dat ziet er dan dus niet uit...
__________________
i'm addicted to music
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 18:08
[Wacko] KiP
Avatar van [Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Eindelijk heb ik een redelijk stevige en passende bikini gevonden. Ik heb cupmaat 70G, en voor mij isset verschikkelijk moeilijk om een bikini te vinden
Bovenstukje 38F en broekje maat 40
Zoon triangle bikini vind ik zelf best leuk, maarja dat hoef ik niet eens te proberen, ik heb dan 2 bovenstukjes nodig ofzo wil het bij mij bedekt zijn maar dan nog, dat geeft totaal geen ondersteuning.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 21:25
stouver
stouver is offline
ik heb echt meestal nét geen cup a en een triangel bikini ziet er dan niet uit (naar mijn menig )
dus ik heb een beugel bikini en dat zit prima
__________________
'Try to find a new way of life'
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 22:47
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Ik draag geen triangelbikini, omdat dat bij mij echt niet mooi zit. Mijn borsten hebben niet echt de goeie vorm daarvoor......wat ik op zich wel jammer vind, want vaak zijn triangel bikini's veel uitgebreider in assortiment....veel meer keus enzo, en ook leukere kleurtjes en prints.....
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 22:51
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik kan niet zonder beugels, dus voor mij geen triangelbikini. Ik heb cup D, en die geven echt te weinig ondersteuning.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 07:46
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hmz, ik heb weer cup A en dan is een triangel bikini ook niet het meest geweldige. Ik denk dat cup B ofzo het beste is voor die bikini Maar ik draag ze overigens wel... Ik vind ze mooier zitten dat eentje die als een bh zit.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 08:58
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Citaat:
Divina Flor schreef op 13-05-2004 @ 15:16 :
Ik had cup D (nu heb ik C)
Heb je ze laten verkleinen of is je cupmaat opeens veranderd?
__________________
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 10:06
Sparkle.
Avatar van Sparkle.
Sparkle. is offline
Triangelbikini's vind ik erg mooi.... bij anderen.
Heb cup D, en dan vind ik het toch niet meer zo mooi bij mezelf staan. Ik ben nog altijd op zoek naar een fatsoenlijk zittende Triangel-bikini, mr vrees dat ik hem niet vind.

Ik draag dus altijd beugelbikini's, en idd, ook ik moet ze "los" kopen. Dwz broekje maat 36, en dan bovenstuk 38/40 (maar van maat 40 is de cup dan wel goed, mr de "omvang" niet, die is dan altijd te groot) MRja, niet zeuren
__________________
No Limits. No Compromises. She is an original.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 10:31
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
*Lill'Rose* schreef op 14-05-2004 @ 11:06 :
Ik draag dus altijd beugelbikini's, en idd, ook ik moet ze "los" kopen. Dwz broekje maat 36, en dan bovenstuk 38/40 (maar van maat 40 is de cup dan wel goed, mr de "omvang" niet, die is dan altijd te groot) MRja, niet zeuren
Kun je dan niet beter bikini's met een cup-maat kopen...?
Bij winkels als Hunkemoller en Livera hebben ze dat vaak wel en weet je zeker dat de bikini goed zit.. En dat dan niet de cup te klein is of de omvang te groot enz..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 11:58
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ik heb er wel een, maar daarin doe ik absoluut niks anders dan liggen zonnen. Als ik weet dat ik ga zwemmen of lopen, dan doe ik m niet aan.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 12:08
cottonmouth
cottonmouth is offline
ieuw, nee.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 12:10
Sparkle.
Avatar van Sparkle.
Sparkle. is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 14-05-2004 @ 11:31 :
Kun je dan niet beter bikini's met een cup-maat kopen...?
Bij winkels als Hunkemoller en Livera hebben ze dat vaak wel en weet je zeker dat de bikini goed zit.. En dat dan niet de cup te klein is of de omvang te groot enz..
Hmm ja, daar heb je gelijk in.
Mr het is dan altijd toevallig zo, dat ik die bikini's dan nooit zo leuk vind...
Haha mrja, zet me zoektocht moedig voort
__________________
No Limits. No Compromises. She is an original.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 12:13
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ik heb zelf net een nieuwe triangelbikini gekocht, maar ik heb een b-cup....
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 13:14
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
cottonmouth schreef op 14-05-2004 @ 13:08 :
ieuw, nee.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 13:22
cottonmouth
cottonmouth is offline
wat zit je nou met je ogen te rollen?!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 13:23
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
cottonmouth schreef op 14-05-2004 @ 14:22 :
wat zit je nou met je ogen te rollen?!
Tsja, mn ogen zitten een beetje los vandaag.

Maar volgens mij heb jij gewoon iets tegen grote borsten
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 13:26
cottonmouth
cottonmouth is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 14-05-2004 @ 14:23 :
Tsja, mn ogen zitten een beetje los vandaag.

Maar volgens mij heb jij gewoon iets tegen grote borsten
Sterker nog, je hebt gelijk!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 13:27
DG
Avatar van DG
DG is offline
al maken jullie nou allemaal fotos geef ik mijn me ing wel








dees heb toch ook aardig grote borsten of ni?
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.

Laatst gewijzigd op 14-05-2004 om 13:30.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 14:20
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
DG schreef op 14-05-2004 @ 14:27 :

*plaatje*[/url]
dees heb toch ook aardig grote borsten of ni?
ja... maar goed... zo wil ik er iig niet bijlopen...
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 14:35
Verwijderd
Ik vind grote borsten (D+) sowieso niet zo mooi passen op een (erg) slank lichaam, maar dat terzijde, je kunt daar toch niets aan doen.

Zo`n triangle bikini vind ik dus ook niet mooi, dit vooral omdat ze (meestal) te klein zijn om de hele borst te bedekken, en er vaak aan de zijkanten veel uitkomt. Niet echt mooii dus.

Een goed laag-uitgesneden bikini met beugels is het beste, voor mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 14:37
[Wacko] KiP
Avatar van [Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Citaat:
DG schreef op 14-05-2004 @ 14:27 :
al maken jullie nou allemaal fotos geef ik mijn me ing wel







[afbeelding]
dees heb toch ook aardig grote borsten of ni?

Ik vind het geheel er een beetje gek uitzien

Zeker niet mooi naar mijn mening
__________________
niet rokers sterven ook

Laatst gewijzigd op 14-05-2004 om 14:44.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 14:41
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
DG schreef op 14-05-2004 @ 14:27 :

dees heb toch ook aardig grote borsten of ni?
ja ze heeft inderdaad grote bortsen en ik vind die bikini er dus echt niet mooi uit zien..
Ze kan nu net zo goed geen bikini aan doen.. Steun geeft dit dingetje toch niet en dan wordt ze ook nog eens overal bruin

het is gewoon geen gezicht, mijn mening.. (ik heb het dus over die foto..)
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 14:49
funqueen
Avatar van funqueen
funqueen is offline
haizz, ik heb ook cup c en bij mij gaat het kopen van een triangelbikini ook heel goed. Volgens mij ligt het ook aan de stevigheid van je borsten of het mogelijk is. Dit kun je ook trainen bij de fitness.
Maar volgens mij kan je dan ook beter bikini's kopen bij een winkel zoals de hunkemoller , omdat ze het daar echt gwoon heel goed op aanpassen op grotere maten.
En over die van haar op de foto, volgens mij zijn ze nep, want ze staan idd een beetje raar. maar komt ook dattut het er raar uitziet door de schaduw naast haar.... Greetz moi
__________________
Have fun, and live your life!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 15:49
steefos
Avatar van steefos
steefos is offline
ik heb zelf een triangelbikini en cup C bij mij zit het wel goed maar het blijft toch een beetje een sier bikini omdat er niet zoveel ondersteuning is en je er niet mee kan duiken/ springen

Als ik echt lang ga zwemmen of duiken neem ik gewoon een halterbikini met beugel, das bijn a hetzelfde en geeft toch wat meer ondersteuning
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45.