Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2006, 15:14
squat
squat is offline
Niet beschamend? Het zou het Nederlands elftal overkomen zeg...
Advertentie
Oud 13-10-2006, 15:20
Verwijderd
Citaat:
squat schreef op 13-10-2006 @ 16:14 :
Niet beschamend? Het zou het Nederlands elftal overkomen zeg...
Uit bij Kroatië verliezen? Het ligt een beetje op de manier waarop, maar ik vind dat in principe voor geen enkel team beschamend
Oud 13-10-2006, 17:34
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nou, die tweede tegengoal van Engeland was wel iets om je voor te schamen.
Maar Kroatie uit is een lastige wedstrijd, dus op zich is het niet echt beschamend als je daar verliest. Zoals Ertur ook al zegt ligt het er ook wel aan op de manier waarop je verliest...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 16-10-2006, 11:04
Verwijderd
Seedorf zinspeelt erop dat hij terug gaat keren in het Nederlands elftal.

Hij kan natuurlijk geweldig voetballen, ik zou het persoonlijk prachtig vinden als hij nu in ene de pannen van het dak speelt. Al vrees ik dat Van Basten, als hij Seedorf al oproept, snel genoeg weer afserveert.

[edit]

Bron: vi.nl

Clarence Seedorf zinspeelt op rentree on Oranje

16/10/2006 11:42

Maar dan twee jaar wachtte hij tevergeefs op een uitnodiging. Maar het Nederlands elftal verdween nooit uit de gedachten van Clarence Seedorf die een verrassende wending voorspelt.
In gesprek met de NOS liet Seedorf doorschemeren dat er iets positiefs staat te gebeuren. De middenvelder van AC Milan doelde daarbij op een rentree in het Nederlands elftal.

'Ik ben altijd beschikbaar geweest, en ook altijd geweest. Maar het is nu niet het moment om daar op in te gaan. Over een paar weken kan ik wat meer en dieper op in gaan', aldus Seedorf.'

Seedorf maakte op het EK in 2004 voor het laatst deel uit van het Nederlands elftal. Onder Marco van Basten bleef een uitnodiging achterwege.

---------

Even sportjournaal ofzo afwachten, of is dit gisteravond al langsgekomen? Heb niets gezien namelijk

Laatst gewijzigd op 16-10-2006 om 11:06.
Oud 16-10-2006, 11:52
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Clarence als de verlosser van het Nederlands voetbal, het zou toch geen mooier verhaal kunnen zijn
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 16-10-2006, 12:06
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Ertur schreef op 16-10-2006 @ 12:04 :

Even sportjournaal ofzo afwachten, of is dit gisteravond al langsgekomen? Heb niets gezien namelijk
het was in Studio Voetbal.
Waterreus: "Lingo moet blijven"
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 16-10-2006, 16:43
Fides
Fides is offline
Seedorf in een rol als Rijkaard in '95 bij Ajax zie ik wel zitten.
Kan die Landzaat eindelijk van het Oranje-middenveld af.
Oud 16-10-2006, 19:35
PV
PV is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 16-10-2006 @ 12:52 :
Clarence als de verlosser van het Nederlands voetbal, het zou toch geen mooier verhaal kunnen zijn
Je bedoelt dat hij de beslissende penalty in de EK finale er in gaat schieten?

Laat me niet lachen
Oud 16-10-2006, 19:37
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Het middenveld is inderdaad op dit moment de zwakste schakel bij het Nederlands elftal. Fysiek is het huidige middenveld te sterk vergeleken met de wereldtop en je mist een ervaren iemand die de lijnen uitzet.
Seedorf glunderde inderdaad wel erg verdacht tijdens dat stukje interview dat ze gisteren bij Studio Voetbal lieten zien. Kees Jansma meldde dat hij niets wist van een mogelijke rentree van Seedorf in Oranje. Naja, hij kan of de waarheid niet spreken, of Van Basten houdt iets achter voor Jansma, of Van Basten heeft Mauro Tassotti (oud-voetballer van Milan die nog steeds werkzaam is bij Milan en nog steeds een vriend van Marco) iets in vertrouwen laten weten... tenminste, dat zijn de opties die Hugo Borst voorlegde gisteren wat deze kwestie betreft.
Gezien zijn Ajax-verleden zou het me eigenlijk niet verbazen als-ie terugkeert.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 16-10-2006, 22:42
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 16-10-2006 @ 20:37 :
Het middenveld is inderdaad op dit moment de zwakste schakel bij het Nederlands elftal. Fysiek is het huidige middenveld te sterk vergeleken met de wereldtop en je mist een ervaren iemand die de lijnen uitzet.
te zwak bedoel je denk ik
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 16-10-2006, 23:28
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik vond die frustratie van Waterreus wel leuk om te zien. Minachtend ten opzichte van AZ spelers in oranje enzo. Duidelijk dat, het feit dat er wel erg weinig PSV'ers in oranje zitten, hem (en eigenlijk de gehele bevolking uit Eindhoven en omgeving) nogal erg dwars zit.

Een terugkeer van Seedorf zou ik trouwens toejuigen.
Ik weet nog dat ik 1 van de enigen was die positief was over Seedorf na het EK 2004... Ik vond dat hij (met Robben) de enige was die enige creativiteit in het elftal kon inbrengen. Maar Seedorf is nu eenmaal een makkelijk zondebok en werd direct als 1 van de verantwoordelijken gehouden van het matig verlopen EK. Het meerendeel was ervoor om Seedorf uit oranje te houden.

Nouja, een opstelling danmaar:

Robben - Van Persie - Kuyt (Robben altijd op links!)

Sneijder - Schaars - Seedorf

De Cler - Mathijsen - Ooier - Boulahrouz (Gio valt me tegen de laatste duels)

Sar
__________________
Zuur...
Oud 16-10-2006, 23:45
DusterBoy
Avatar van DusterBoy
DusterBoy is offline
Ik mag zeker hopen dat Van der Sar blijft, anders hebben we wel een probleem. Voor mij is ie de beste keeper ter wereld op het moment. En aangezien NL nogal een probleem heeft met scoren, is een keeper als Van der Sar onmisbaar.

Verder hoop ik toch wel Seedorf te zien. Hij heeft in NL misschien een slechte naam, maar hij heeft gewoon veel meer kwaliteiten dan de meeste geselecteerde spelers in ons elftal. Ik bedoel, wtf, Theo Janssen, Maduro e.d. No offense ofzo, dit zijn best aardige spelers, maar niet Oranjemateriaal als je het mij vraagt. Daarbij zou wat extra ervaring ook geen kwaad kunnen. En omdat Oranje zo moeilijk scoort zou het gewoon lekker zijn om naast Sneijder nog iemand te hebben die uit de 2e lijn kan schieten. Ook al gaat het net naast, je ziet dan vaak toch dat het elftal daardoor een soort boost krijgt als de wedstrijd op slot zit.
Oud 17-10-2006, 21:32
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
kalinho schreef op 16-10-2006 @ 23:42 :
te zwak bedoel je denk ik
Inderdaad.
Slordigheidsfoutjes de gekste.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 17-10-2006, 22:13
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 17-10-2006 @ 22:32 :
Inderdaad.
Slordigheidsfoutjes de gekste.
ach iemand uit Limburg reken ik dat minder zwaar aan
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 17-10-2006, 22:38
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
kalinho schreef op 17-10-2006 @ 23:13 :
ach iemand uit Limburg reken ik dat minder zwaar aan
Vanzelfsprekend he.

Hier nog even verder over Seedorf:

Seedorf verbaast trainersstaf Oranje

''Er is geen gesprek geweest tussen Van Basten en Clarence Seedorf. Daarbij speelt er op dit moment ook niets in die richting.'' Met die woorden ontkrachtte een woordvoerder van de trainersstaf van het Nederlands Elftal een mogelijke rentree van de AC Milan-speler in Oranje. Diverse media berichtten de afgelopen dagen over een rentree van de middenvelder in Van Basten's keurkorps. Zij baseerden zich daarbij op tv-beelden van een interview met Seedorf, die insinueerde dat er weer een opening naar het Nederlands Elftal zou zijn.

Bron: www.voetbal24.nl
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 18-10-2006, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 17-10-2006 @ 00:28 :
Minachtend ten opzichte van AZ spelers in oranje enzo. Duidelijk dat, het feit dat er wel erg weinig PSV'ers in oranje zitten, hem (en eigenlijk de gehele bevolking uit Eindhoven en omgeving) nogal erg dwars zit.

Idd, dan krijg je uitspraken als ''Ik hoop dat Oranje vanavond gaat verliezen!" etc.
Oud 18-10-2006, 21:34
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 17-10-2006 @ 00:28 :
Ik vond die frustratie van Waterreus wel leuk om te zien. Minachtend ten opzichte van AZ spelers in oranje enzo. Duidelijk dat, het feit dat er wel erg weinig PSV'ers in oranje zitten, hem (en eigenlijk de gehele bevolking uit Eindhoven en omgeving) nogal erg dwars zit.
Tja, weinig PSV'ers in Oranje... als je ziet hoeveel buitenlanders er bij PSV voetballen dan is dat ook niet echt verrassend. Dan vind ik dat-ie niet zo moet zeuren. Of hij moet oud-PSV'ers ook meetellen bij zijn uitspraken...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 31-10-2006, 16:36
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Code:
De voorselectie voor de oefenpot tegen Engeland:

Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax), Henk Timmer (Feyenoord) en Sander Boschker (FC Twente). 

Defensie: Urby Emanuelson en John Heitinga (beiden Ajax),
Tim de Cler, Kew Jaliens en Barry Opdam  (allen AZ),
Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), André Ooijer (Blackburn Rovers),
Khalid Boulahrouz (Chelsea) en Joris Mathijsen (HSV). 

Middenveld: Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder (beiden Ajax),
David Mendes da Silva , Stijn Schaars en Demy de Zeeuw (allen AZ),
Evander Sno   (Celtic), Ibrahim Afellay   (PSV),
Rafael van der Vaart (HSV) en Denny Landzaat (Wigan Athletic). 

Aanval: Ryan Babel en Klaas Jan Huntelaar (beiden Ajax), Robin van Persie (Arsenal),
Danny Koevermans  (AZ), Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic),
Arjen Robben (Chelsea) en Dirk Kuyt (Liverpool)
Opvallende spelers vetgedrukt.

- Naar mijn mening is de terugkeer van Opdam terecht gezien zijn vorm van de afgelopen weken. Een van de beste/meest constante spelers bij AZ op dit moment.

- De selectie van Mendes, Koef en Afellay ben ik het ook wel mee eens. Koef bewijst zich steeds meer als goal-getter en supersub. En Mendes is op dit moment al een stuk beter dan bijvoorbeeld Landzaat.

- Sno zet ik mijn vraagtekens bij...
__________________
Zuur...
Oud 31-10-2006, 18:27
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Koevermans, Mendes en Affelay zijn gewoon goed bezig de laatste weken.

De Schotse competitie volg ik niet echt, dus ik weet niet hoe goed Sno het doet. Maar of-ie het waar kan maken in Oranje, daar twijfel ik ook over, maar supergoed oordelen kan ik dus niet.

Geen Van der Sar trouwens. Hoezo, blessure?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.

Laatst gewijzigd op 31-10-2006 om 18:43.
Oud 31-10-2006, 18:29
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
In de enige wedstrijd van Celtic die ik Sno heb zien spelen viel hij me wel positief op maar zou niet kunnen zeggen of het terecht is of niet dat hij geselecteerd is
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 31-10-2006, 18:32
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
HAHA

ik zie nu pas dat Boschker er ook tussen staat geweldig voor hem maar ik vrees niet dat ie bij de echte selectie komt.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 31-10-2006, 20:27
jd-altena
Avatar van jd-altena
jd-altena is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 31-10-2006 @ 20:32 :
HAHA

ik zie nu pas dat Boschker er ook tussen staat geweldig voor hem maar ik vrees niet dat ie bij de echte selectie komt.
nee dat denk ik ook niet van der sar en stekelenburg zijn toch wel van een beter niveau en vergeet timmer ook niet.
Oud 31-10-2006, 20:29
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 31-10-2006 @ 19:32 :
HAHA

ik zie nu pas dat Boschker er ook tussen staat geweldig voor hem maar ik vrees niet dat ie bij de echte selectie komt.
Nou ja, hij laat meer zien dan Timmer op dit moment
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 31-10-2006, 20:38
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
jd-altena schreef op 31-10-2006 @ 21:27 :
nee dat denk ik ook niet van der sar en stekelenburg zijn toch wel van een beter niveau en vergeet timmer ook niet.
Van der Sar doet niet mee, Stekelenburg heb ik nog steeds mijn twijfels bij en is nou niet bepaald in topvorm en datzelfde geldt misschien nog wel in grotere mate voor Timmer. Maargoed, ieder zijn plekje en hoewel het leuk voor hem zou zijn en ook wel verdiend is het wel ironisch dat hij in een van zijn mindere seizoenen wordt opgeroepen
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 31-10-2006, 21:22
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Hij is dan ook best oud, maar dat is bij keepers op veel vlakken vaak ook een voordeel.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 31-10-2006, 21:33
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 31-10-2006 @ 19:27 :
Koevermans, Mendes en Affelay zijn gewoon goed bezig de laatste weken.

De Schotse competitie volg ik niet echt, dus ik weet niet hoe goed Sno het doet. Maar of-ie het waar kan maken in Oranje, daar twijfel ik ook over, maar supergoed oordelen kan ik dus niet.

Geen Van der Sar trouwens. Hoezo, blessure?
Ik blijf me er niet meer over verbazen. Iemand speelt 3 goeie wedstrijden tegen de Heracles en Sparta en gelijk wordt deze persoon oranjewaardig gevonden Magoed

Over vd Sar: VanBasten heeft met hem afgesproken dat ze per wedstrijd kijken of hij er wel of niet bij wil zijn. Van der Sar heeft dus deze wedstrijd aan zich voorbij laten gaan, en ik zelf ben bang dat van der Sar zich op deze manier langzaam uit Oranje laat glijden.
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 31-10-2006, 23:04
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
kalinho schreef op 31-10-2006 @ 22:33 :
Ik blijf me er niet meer over verbazen. Iemand speelt 3 goeie wedstrijden tegen de Heracles en Sparta en gelijk wordt deze persoon oranjewaardig gevonden Magoed
Wat een onzin...
__________________
Zuur...
Oud 31-10-2006, 23:08
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 01-11-2006 @ 00:04 :
Wat een onzin...
Dat mendes nou een leuk balletje raakt is leuk, maar hij heeft bij Sparta, Nac en Ajax amper wat geraakt. Magoed, zodra die bij het immer grote AZ zit is het een topper natuurlijk.
Zelfde geld voor Danny Koevermans. Leuk spelertje, maar hij past toch niet in een rijtje: Kluivert, Van Nistelrooy, Huntelaar, Kuyt?
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 31-10-2006, 23:14
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Nou ja, als het om Opdam gaat, vind ik dat hij zich inderdaad prima heeft teruggevochten en met zijn ervaring duidelijk een belangrijke man is bij AZ. Hij krijgt van mij het voordeel van de twijfel, met name omdat de keuzemogelijkheid in Nederland toch flink geslonken is.

Koevermans is een uitstekende spits gebleken, maar voor hem geldt duidelijk dat hij nog even moet laten zien constant te kunnen presteren voordat hij geselecteerd wordt en daarnaast is hij écht (nog) niet beter dan van Nistelrooij of Makaay.

Over Sno kan ik weinig zeggen, maar ik vind het een zeer opmerkelijke selectie. Mendes da Silva vind ik een goede speler, maar (nog) geen oranjemateriaal. Affelay is bijzonder goed bezig en ik zie inderdaad geen betere spelers dan hij en Sneijder op de positie van linkshalf.

Nederland mist echter nog steeds een controlerende middenvelder. Met het wegvallen van Cocu en het niet selecteren van Davids zou je al rare dingen als Lucius gaan roepen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 31-10-2006, 23:34
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 01-11-2006 @ 00:14 :
Nou ja, als het om Opdam gaat, vind ik dat hij zich inderdaad prima heeft teruggevochten en met zijn ervaring duidelijk een belangrijke man is bij AZ. Hij krijgt van mij het voordeel van de twijfel, met name omdat de keuzemogelijkheid in Nederland toch flink geslonken is.

Koevermans is een uitstekende spits gebleken, maar voor hem geldt duidelijk dat hij nog even moet laten zien constant te kunnen presteren voordat hij geselecteerd wordt en daarnaast is hij écht (nog) niet beter dan van Nistelrooij of Makaay.

Over Sno kan ik weinig zeggen, maar ik vind het een zeer opmerkelijke selectie. Mendes da Silva vind ik een goede speler, maar (nog) geen oranjemateriaal. Affelay is bijzonder goed bezig en ik zie inderdaad geen betere spelers dan hij en Sneijder op de positie van linkshalf.

Nederland mist echter nog steeds een controlerende middenvelder. Met het wegvallen van Cocu en het niet selecteren van Davids zou je al rare dingen als Lucius gaan roepen
Das eigenlijk wat ik bedoel, alleen heb ik er iets minder woorden voor nodig. Daarentegen is het bij jouw wel duidelijker
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 31-10-2006, 23:53
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik ga een actie Engelaar in Oranje opstarten al is het alleen maar omdat ik vind dat dit Oranje (met name op het middenveld) veel te veel 'sleutelhangers' heeft.

Ik heb het even opgezocht:

David Mendes da Silva: 1,86/78 kg
Hedwiges Maduro: 1,85/79 kg
Ibrahim Afellay: 1,80/68 kg
Denny Landzaat: 1,78/70 kg
Stijn Schaars: 1,77/74 kg
Demy de Zeeuw: 1,74/71 kg
Rafael van der Vaart: 1,74/70 kg
Sneijder: 1,70 / 67 kg

Van Sno kon ik geen gegevens vinden maar die is fysiek ook geen indrukwekkend figuur.

En dan staan de basisspelers nog onderaan ook
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 01-11-2006, 08:52
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
kalinho schreef op 01-11-2006 @ 00:34 :
Das eigenlijk wat ik bedoel, alleen heb ik er iets minder woorden voor nodig. Daarentegen is het bij jouw wel duidelijker
Ik had jouw stukje nog niet gelezen toen ik begon met schrijven, ik werd tussendoor wat afgeleid
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 01-11-2006, 10:21
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
kalinho schreef op 01-11-2006 @ 00:08 :
Dat mendes nou een leuk balletje raakt is leuk, maar hij heeft bij Sparta, Nac en Ajax amper wat geraakt. Magoed, zodra die bij het immer grote AZ zit is het een topper natuurlijk.
Zelfde geld voor Danny Koevermans. Leuk spelertje, maar hij past toch niet in een rijtje: Kluivert, Van Nistelrooy, Huntelaar, Kuyt?
Noem je nu Kluivert????
En Koevermans is een uitstekende breekijzer, voor meer zal hij ook echt niet gebruikt worden hoor, als ie al bij de definitieve selectie komt.

Nederland heeft simpelweg niet zoveel gevestigde sterspelers die zich al bij topclubs hebben bewezen. En zolang de jonge talentvolle spelers niet worden opgeroepen/getest zullen deze dit ook niet worden...
__________________
Zuur...
Oud 01-11-2006, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 01-11-2006 @ 11:21 :

Nederland heeft simpelweg niet zoveel gevestigde sterspelers die zich al bij topclubs hebben bewezen. En zolang de jonge talentvolle spelers niet worden opgeroepen/getest zullen deze dit ook niet worden...
Wat een onzin...
Oud 01-11-2006, 10:47
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ertur schreef op 01-11-2006 @ 11:28 :
Wat een onzin...
Misschien wel een beetje, die laatste zin...
Maar Nederland moet eens wat minder bang zijn voor nieuwe gezichten in Oranje. En niet constant spelers terug willen die allang over hun top heen zijn... Ik hoor nog steeds Davids en Kluivert voorbij komen, kom op zeg. Mendes en Koevermans zijn op dit moment zeker veel beter dan deze 2.
__________________
Zuur...
Oud 01-11-2006, 10:49
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Leuk detail:
Van de 7 nederlanders van AZ die tegen Utrecht in de basis stonden zijn er 7 voorlopig geselecteerd.
Is sowiezo al vrij uniek in Nederland, 7 nederlandse spelers in de basis...
__________________
Zuur...
Oud 01-11-2006, 11:18
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 01-11-2006 @ 11:21 :
Noem je nu Kluivert????
En Koevermans is een uitstekende breekijzer, voor meer zal hij ook echt niet gebruikt worden hoor, als ie al bij de definitieve selectie komt.

Nederland heeft simpelweg niet zoveel gevestigde sterspelers die zich al bij topclubs hebben bewezen. En zolang de jonge talentvolle spelers niet worden opgeroepen/getest zullen deze dit ook niet worden...
ja, als je goed leest zie je dat ik Kluivert noem. Maar ik bedoel daarmee: de topspits in Oranje die Kluivert was.

Magoed, ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat de bondscoach niet de 22 beste spelers selecteert, maar de 22 met wie hij het beste een team kan vormen.
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 01-11-2006, 11:20
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 01-11-2006 @ 11:49 :
Leuk detail:
Van de 7 nederlanders van AZ die tegen Utrecht in de basis stonden zijn er 7 voorlopig geselecteerd.
Is sowiezo al vrij uniek in Nederland, 7 nederlandse spelers in de basis...
stonden er ook gewoon 7 in de basis bij Ajax afgelopen zaterdag hoor
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 01-11-2006, 11:24
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
kalinho schreef op 01-11-2006 @ 12:20 :
stonden er ook gewoon 7 in de basis bij Ajax afgelopen zaterdag hoor
Heb je gelijk in, en dat is een positieve ontwikkeling bij onze vrienden uit Amsterdam... Dat is voorgaande jaren weleens anders geweest.
__________________
Zuur...
Oud 01-11-2006, 11:26
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
kalinho schreef op 01-11-2006 @ 12:18 :
ja, als je goed leest zie je dat ik Kluivert noem. Maar ik bedoel daarmee: de topspits in Oranje die Kluivert was.
Sja, maar dan kan ik ook een stelling neergooien:
Past Kuyt wel in het rijtje Bergkamp, Cruijff, Van Basten... kom op zeg.
__________________
Zuur...
Oud 01-11-2006, 11:56
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 01-11-2006 @ 11:47 :
Misschien wel een beetje, die laatste zin...
De eerste zin in anders ook knap krom. Er voetballlen volgens mij Nederlandser bij Chealsea, Liverpool, Arsenal, Celtic, Bayern Munchen, AC Milan, FC Barcalona en Real Madrid.

Maar het inderdaad jammer, dat we simpelweg niet zoveel gevestigde sterspelers die zich al bij topclubs hebben bewezen.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 01-11-2006, 12:22
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 01-11-2006 @ 12:56 :
De eerste zin in anders ook knap krom. Er voetballlen volgens mij Nederlandser bij Chealsea, Liverpool, Arsenal, Celtic, Bayern Munchen, AC Milan, FC Barcalona en Real Madrid.
Mja, maar dat zijn er lang geen 28... Dat bedoelde ik eigenlijk.
__________________
Zuur...
Oud 01-11-2006, 12:34
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Feit is dat je, op vd Sar na, bijna een net zo goed team, zoniet beter, kunt maken van mensen die er níet bij zitten

Kromkamp
Greene
De Zeeuw (Wigan Athletic)
Bouma

Van Bommel
Zenden
Davids
Seedorf

Makaay
Van Nistelrooy
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 01-11-2006, 13:30
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ok, voor jou een vergelijking:

Kromkamp - Bouhlarouz 1-1
Greene - Ooijer 0-1
De Zeeuw - Mathijsen 0-1
Bouma - Gio 0-1

Van Bommel (heeft bedankt, vergelijk heeft geen zin)
Zenden - Van Persie 0-1
Davids - Sneijder 0-1
Seedorf - Van der Vaart 1-0

Makaay - Robben 0-1
Van Nistelrooy - Huntelaar 1-1

Eindstand 2-8

Maar dit is natuurlijk persoonlijk voor iedereen. Er zijn ook mensen die Bouma en Zenden hoger inschatten dan wie dan ook...
__________________
Zuur...
Oud 01-11-2006, 13:33
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik denk dat het team van Kalinho (logischerwijs met een andere bondscoach) het huidige Oranje afmaakt. En ik overdrijf niet.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 01-11-2006, 13:49
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 01-11-2006 @ 14:33 :
Ik denk dat het team van Kalinho (logischerwijs met een andere bondscoach) het huidige Oranje afmaakt. En ik overdrijf niet.
Sja, we zullen het nooit weten...
Het zou idd kunnen dat die 'niet-oranje' spelers iets gemotiveerder zijn.
Maar goed, het is koffiedik kijken.
__________________
Zuur...
Oud 01-11-2006, 18:18
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Brain-Damage speelt met een middelveld van Van der Vaart, Sneijder en Van Persie

Houd je wel een beetje aan een realistische opstelling graag
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 01-11-2006, 21:47
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 01-11-2006 @ 19:18 :
Brain-Damage speelt met een middelveld van Van der Vaart, Sneijder en Van Persie

Houd je wel een beetje aan een realistische opstelling graag
Loop niet zo te zoeken, ik zet de basisspelers van Oranje tegenover de spelers die hij noemde. Dat hij een 4-4-2 opstelling maakte heb ik niet eens direct naar gekeken, en daar ging het ook niet eens om. Het ging enkel en alleen om de spelers.
__________________
Zuur...
Oud 01-11-2006, 22:32
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 01-11-2006 @ 22:47 :
Loop niet zo te zoeken, ik zet de basisspelers van Oranje tegenover de spelers die hij noemde. Dat hij een 4-4-2 opstelling maakte heb ik niet eens direct naar gekeken, en daar ging het ook niet eens om. Het ging enkel en alleen om de spelers.
Natuurlijk.
Hij zoekt niet, maar als jij links/rechts-buitens tegenover middenvelders gaat zitten vergelijken
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 01-11-2006, 23:46
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
kalinho schreef op 01-11-2006 @ 23:32 :
Natuurlijk.
Hij zoekt niet, maar als jij links/rechts-buitens tegenover middenvelders gaat zitten vergelijken
En lees mijn zin nu nog eens...
__________________
Zuur...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:50.