Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2007, 12:04
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
De laatste discussie ging over Denneboom..
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2007, 14:41
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ohja, even de announcement veranderen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 03-02-2007, 15:17
Verwijderd
Ik vind het trouwens maar raar dat er wel een tranferdeadline is voor spelers, maar niet voor trainers. ( Huub Stevens)
Met citaat reageren
Oud 03-02-2007, 19:49
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik eigenlijk niet. Dat vind ik toch een heel ander verhaal.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 15:42
Strever
Strever is offline
Leuk nieuwtje dat jullie vast wel weten;

Tom de Mul heeft verkering met de dochter van Ten Cate. Ach jah, je moet maar van die verhalen houden
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 16:15
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
echt waar?
ghe, dat kan nog leuk worden als het uitgaat
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 16:29
Strever
Strever is offline
het zusje van Huntelaar (links)

hier!
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!

Laatst gewijzigd op 04-02-2007 om 19:42.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 16:37
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
doet het niet (bij mij).
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 17:05
Verwijderd
Bij mij ook niet na je edit, maar dat kan best aan deze pc liggen. Ben nu wel nieuwsgierig.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 17:13
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Bij mij wel. Gewoon een bijna net zo lelijke griet

Een jongen die hiertegenover woont lijkt ook best veel op Huntelaar en dat is voor beiden geen compliment
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 17:33
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
gewoon ff de URL kopieren, mja ze had het kunnen zijn
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 15-02-2007, 12:11
gaming champion
Avatar van gaming champion
gaming champion is offline
Citaat:
Strever schreef op 04-02-2007 @ 17:29 :
het zusje van Huntelaar (links)

hier!
wtf wat een lelijk wijf
__________________
Whatever you say, I'll keep going on
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 13:18
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
'AZ biedt negen miljoen voor Huntelaar'
20 februari 2007

AZ gaat een poging wagen op Klaas Jan Huntelaar los te weken bij Ajax, zo meldt Sportweek. Volgens het blad heeft de club uit Alkmaar negen miljoen euro over voor de spits, die bij Ajax niet langer onomstreden is. Ruim een jaar geleden nam Ajax Huntelaar, eveneens voor negen miljoen, over van Heerenveen.

Huntelaar presteerde in zijn eerste maanden bij Ajax uitstekend. Met zijn doelpunten zorgde hij er voor dat Ajax zich plaatste voor de voorronde van de Champions League en dat de ploeg aan de haal ging met de KNVB beker. In de zomer volgde vervolgens de kroon op zijn seizoen, toen hij met Jong Oranje Europees kampioen werd. In de finale tegen Oekraïne maakte hij twee doelpunten.

Dit seizoen is het echter allemaal een stuk minder. Het krediet van de spits bij trainer Henk ten Cate lijkt op en de afgelopen weken moest Huntelaar regelmatig op de bank plaatsnemen. Ten Cate lijkt geen groot fan van de spits, die volgens hem meer moet meevoetballen. Over een verkoop valt volgens hem dan ook te praten. "Het zou altijd kunnen dat AZ spelers van Ajax koopt, als er maar hard genoeg met de buidel wordt gezwaaid", meldt hij.

Diezelfde Ten Cate nuanceert de situatie door te stellen dat hij dan eerder denkt aan spelers uit de tweede en derde categorie. De Amsterdammer stelt verder dat spelers toch wel kiezen voor degene die ze het meest betaalt: "Waarom gaat Kalou naar Chelsea, waar hij vrijwel nooit speelt? Omdat hij daar vijf keer zo veel verdient als bij Feyenoord."

Of Huntelaar oren heeft naar een tussentijds vertrek uit de Amsterdan Arena blijft de vraag. De viervoudig international werd vorige zomer nog in verband gebracht met diverse Europese topclubs. Het lijkt daarom onwaarschijnlijk dat Huntelaar kiest voor AZ. Ajax is van oudsher een club die door Europese topclubs in de gaten wordt gehouden. De club uit Alkmaar geniet vooralsnog van wat minder internationale allure.

Het is bovendien de vraag of de Godenzonen op het bod ingaan omdat de club vorige maand nog verkondigde dat Huntelaar 20 miljoen euro kost. Saillant detail is dat AZ in 2005 de kans had om de voormalige SC Heerenveen spits voor 5 miljoen euro aan te trekken. Voorzitter Scheringa stelde echter dat dit teveel van het goede was.
Ik vind het prima als ie komt... Hij past perfect in het systeem dat van Gaal wil spelen, en wat AZ inmiddels al jaren speelt, dicht op de goal van de tegenstander...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 15:06
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
ik denk niet dat dat gaat gebeuren.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 20-02-2007 @ 14:18 :
Ik vind het prima als ie komt... Hij past perfect in het systeem dat van Gaal wil spelen, en wat AZ inmiddels al jaren speelt, dicht op de goal van de tegenstander...
Dream on, no way dat Ajax hem voor zo weinig aan een 'concurrent' verkoopt.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 17:35
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Het is natuurlijk gewoon 'plagen' in de richting van Amsterdam... Met het oog op komende zondag. Ajax is daar altijd wel overgevoelig voor.

Maar neemt niet weg dat AZ Huntelaar maar al te graag over zou nemen, en waarom niet, als Huntelaar weinig speelt komende maanden en misschien wat ontevreden raakt. Dan is 9 miljoen ineens veel om constant op de bank te houden... Beetje afhankelijk van de plannen van Ten Cate dus.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 16:50
Thaksie
Avatar van Thaksie
Thaksie is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 20-02-2007 @ 18:35 :
Het is natuurlijk gewoon 'plagen' in de richting van Amsterdam... Met het oog op komende zondag. Ajax is daar altijd wel overgevoelig voor.

Maar neemt niet weg dat AZ Huntelaar maar al te graag over zou nemen, en waarom niet, als Huntelaar weinig speelt komende maanden en misschien wat ontevreden raakt. Dan is 9 miljoen ineens veel om constant op de bank te houden... Beetje afhankelijk van de plannen van Ten Cate dus.
Mijn mening is dat AZ zuigt

Ze voetballen leuk, maar dragen totaal niet bij aan de toekomst van het Nederlands elftal.En daar draait het uiteindelijk om Noem me maar eens een speler van Nederlandse komaf die het verdient in de selectie van Oranje te zitten...........
__________________
..uw advertentie had hier kunnen staan..

Laatst gewijzigd op 24-02-2007 om 16:57.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 19:26
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Thaksie schreef op 24-02-2007 @ 17:50 :
Mijn mening is dat AZ zuigt

Ze voetballen leuk, maar dragen totaal niet bij aan de toekomst van het Nederlands elftal.En daar draait het uiteindelijk om Noem me maar eens een speler van Nederlandse komaf die het verdient in de selectie van Oranje te zitten...........


Wat niet is kan komen. AZ is op elk front erg hard aan het groeien. Ik neem aan dat jij op de hoogte bent van dergelijke details voordat je dit argument gebruikte. Ik vind het erg interessant om te zien hoe AZ groeit, daarnaast draagt elke Nederlandse vereniging bij aan het Nederlands elftal. De prestaties van AZ zijn erg belangrijk, kleine kinderen zien graag succes ( wie wilde vroeger geen Bergkamp worden bij wijze van spreken ).

Ik ben het wel met je eens dat AZ zuigt, maar niet op sportief gebied.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-02-2007, 11:21
Thaksie
Avatar van Thaksie
Thaksie is offline
Het is natuurlijk gewoon 'plagen' in de richting van Amsterdam... Met het oog op komende zondag. Ajax is daar altijd wel overgevoelig voor.
Ik hoopte op een reactie van een alkmaarder
__________________
..uw advertentie had hier kunnen staan..
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 12:34
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
De geruchten over de terugkeer van Van Der Meyde naar Twente worden steeds sterker. Nadat Derksen het bij Voetbal Insite al gemeld had, heeft Van Halst het ook nog eens bevestigd dat Twente met hem bezig is. Hij maakte al een openlijke sollicitatie in de VI met zijn uitspraak;
Citaat:
'Ajax was sportief top, Italië qua leven fantastisch, maar bij FC Twente klopte alles'
Mits hij fors inlevert op zijn salaris (maar in hetzelfde interview gaf hij ook al aan dat hij fors in wilde leveren mits hij aan spelen toe kwam) is het natuurlijk een fantastische versterking voor Twente. Ook met zijn internationale ervaring kan hij toch belangrijk zijn in de UEFA-cup (we gaan er maar bescheiden vanuit dat voorronde CL lastig wordt). En natuurlijk weet zo'n jongen ook dat er over anderhalf jaar een EK gespeeld wordt. Ik zou het fantastisch vinden maar tot nu toe zie ik het nog niet zo heel snel gebeuren als ik eerlijk ben.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 12:46
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik heb dat interview in de VI gelezen waar hij dat citaat zei. Ik heb het gevoel dat hij er wel oren naar heeft. Hij woont samen met zijn moeder in Engeland, zijn vrouw en kind konden er geloof ik niet aarden en die zitten in Nederland of Italië. Qua dat betreft zou het ook goed kunnen en ik geloof dat hij ook wel bereid was in te leveren, zou wel mooi zijn om hem terug in Nederland te zien.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 15:01
Fides
Fides is offline
Rosales weg naar River Plate. Nu is Leonardo geblesseerd en hebben wel ineens van 3 rechtsbuitens nog maar 1 rechtsbuiten.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 15:37
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
'Juventus op tribune voor Heitinga en Huntelaar'

Uitgegeven: 20 maart 2007 14:53
Laatst gewijzigd: 20 maart 2007 15:06

AMSTERDAM - Het Britse tv-station Channel 4 meldt dinsdag dat Juventus afgelopen zondag John Heitinga en Klaas Jan Huntelaar heeft bekeken. Een Italiaanse delegatie van de koploper uit de Serie B zag de spits van Ajax twee keer scoren tegen PSV.

Zowel Heitinga als Huntelaar hebben langlopende contracten in Amsterdam, wat betekent dat Juventus diep in de buidel moet tasten voor het tweetal. Channel 4 schat de marktwaarde van de spits van het Nederlands Elftal op 21 miljoen euro. Heitinga zou een derde van dat bedrag moeten kosten.


Volgens de zender kan Huntelaar ook zijn handtekening zetten onder lucratieve voorstellen van Manchester United en Internazionale.

Grygera

Eerder maakte Ajax-verdediger Zdenek Grygera bekend volgend seizoen in dienst te treden bij De Oude Dame. De roemruchte club, die volgend seizoen zo goed als zeker terugkeert in de Serie A, ziet voor de comeback op het hoogste niveau een belangrijke rol weggelegd voor het Ajax-trio.

www.nu.nl


Lijkt me een slechte zaak voor het Nederlands voetbal, mocht Ajax de CL halen dan zou dit wel een grote aderlating zijn.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 15:51
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Hugo Borst heeft al meerdere malen weten te vermelden dat AZ (lees: Scheringa) deze zomer 30 miljoen vrij maakt voor aankopen. Ben benieuwd of dit idd waar is en wie Louis en Marcel in gedachten hebben om binnen te halen... Eindelijk een goeie linksbuiten wellicht? En een goeie ervaren keeper lijkt me geen overbodige luxe. En een extra spits voor de breedte...

Lazovic zou weleens die nieuwe spits kunnen worden:

Citaat:
Derksen: 'AZ geinteresseerd in Lazovic'

Zowel AZ als Arsenal volgt met meer dan normale belangstelling Danko Lazovic, de Servische en veel scorende spits van Vitesse.

AZ is serieus geïnteresseerd in Lazovic, die al zeventien treffers achter zijn naam heeft staan. Een afvaardiging van Arsenal bekeek de spits in de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag. De Serviër scoorde niet, maar was wel de belangrijkste speler in Gelredome.

Lazovic is teleurgesteld over de mogelijkheden op korte termijn van Vitesse. De aanvaller had gehoopt zich met Vitesse te kwalificeren voor het UEFA Cup-toernooi, maar die kans lijkt wel te zijn verkeken.

Tijdens de voorbije winterstop meldde PSV zich nog voor de spits, maar het aanbod van de Eindhovense club werd door Vitesse als lachwekkend bestempeld. Het contract van Lazovic loopt nog door tot de zomer van 2010.
Ik vind het zeker geen slechte speler. Hij heeft absoluut zo zijn vervelende kanten, maar ben ervan overtuigd dat Van Gaal hem wel in toom kan houden... Dus als ie komt zou ik het niet erg vinden.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 16:12
Verwijderd
Ik denk dat Lazovic net als Kezman net het stukje extra mist om in Europa/CL te presteren. Als AZ echt 30 miljoen heeft, zou ik toch echt naar een andere speler als Lazovic op zoek gaan... In de Nederlandse competitie legt hij er bij AZ heus wel 30 in hoor, als hij vertrouwen blijft krijgen etc. Maar zo'n speler heeft AZ naar mijn mening niet direct nodig.

Goeie keeper, goeie vleugelspeler, goeie rechtsachter. Dat lijken me echt speerpunten voor AZ. In de verdediging en voorin kan er trouwens altijd wel iemand bij voor de breedte, maar Lazovic is iemand die veel speeltijd moet krijgen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2007, 16:42
Fides
Fides is offline
Hoop dat AZ ondanks die 30 miljoen wel Nederlandse/Belgische spelers blijft kopen en niet op de buitenlandse toer gaat. Alleen buitenlanders halen als ze daadwerkelijk een stuk beter zijn.
Pocognoli, Dufour en Fellaini schijnen leuke spelers te zijn in Belgie. In Nederland zou je kunnen kijken naar Alves, Nilsson, Pranjic, Suarez, Aisatti, Kivuvu, Engelaar en El Ahmadi onder andere.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 16:46
Verwijderd
Alves zou ik echt een hele goede aankoop voor AZ vinden. Zelfs Van Gaal zal hem zijn foutjes vergeten puur en alleen vanwege de dreiging die hij uitstraalt en de 40 doelpunten (alle competities) die hij in een goed seizoen maakt.

Dit vind ik nou een mooi voorbeeld: Lazovic en Alves zullen elkaar als spits van AZ, mits ze voldoende vertrouwen krijgen, niet veel ontlopen in de Nederlandse competitie. Maar Lazovic is geen speler waar je in de CL druk op de tegenstander mee kunt zetten. Alves is daar uitermate geschikt voor.

Maar ik denk dat Alves voor €15 miljoen ofzo naar Italië vertrekt.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 17:07
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Mja in Nederland denk ik dat alleen Alves van grote meerwaarde kan zijn voor AZ. En zoals Mulder jr. laatst al constateerde hebben ze ook nog een fysiek sterke spelverdeler nodig, Engelaar zou dit wel in kunnen vullen maar het lijkt me niet dat Twente noch Engelaar zelf dit ziet zitten. Jongens als Pranjic, El Ahmadi, Aissatti, Suarez etc. hebben ze er al genoeg rondlopen. Ze hebben ook een verdediger als Stam bij Ajax en Alex bij PSV nodig; een leider van internationale klasse, maar die zijn, muv die 2, in Nederland niet te vinden.

Ik zie trouwens Salomon Kalou ook nog wel terugkeren in Nederland mocht het verkeerd aflopen met PSG
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 17:08
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Oh en Nando Rafael werd aan NEC gekoppeld als vervanger van Denneboom. Vreemd bericht, had hem, met alle respect voor NEC, toch hoger ingeschat Maar GMB zal er wel meer over weten..
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 17:20
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ik zou verwachten dat Alves naar PSV gaat?

Als Heitinga en Huntelaar vertrekken is dat een kleine ramp voor Ajax. Zeker als Sneijder ook naar een andere club verhuist.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 09:26
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 20-03-2007 @ 18:08 :
Oh en Nando Rafael werd aan NEC gekoppeld als vervanger van Denneboom. Vreemd bericht, had hem, met alle respect voor NEC, toch hoger ingeschat Maar GMB zal er wel meer over weten..
Ja, Nando Rafael en Barry Powel zouden het moeten gaan doen volgend jaar. De berichten zijn opzich betrouwbaar, maar met NEC en contractbesprekingen weet je het natuurlijk maar nooit.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 09:48
Fides
Fides is offline
Van Beukering gaat toch ook al naar NEC?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 10:31
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Fides schreef op 21-03-2007 @ 10:48 :
Van Beukering gaat toch ook al naar NEC?
Ja, vandaar dat ook Powel misschien komt.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 11:12
Fides
Fides is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 21-03-2007 @ 11:31 :
Ja, vandaar dat ook Powel misschien komt.
Zou goed zijn voor NEC zal wel wat centjes kosten. Maargoed, Niedzielan en Denneboom zullen ook aardig wat verdienen. Ik vind dat middenmoters toch wat vaker moeten kijken naar toppers uit de Eerste Divisie. Spelers als Guyt, Gommans, Ars, Duplan, De Visscher kunen volgens mij makkelijk mee op Eredivisie niveau.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 11:47
baas
Avatar van baas
baas is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 20-03-2007 @ 18:07 :
En zoals Mulder jr. laatst al constateerde hebben ze ook nog een fysiek sterke spelverdeler nodig, Engelaar zou dit wel in kunnen vullen maar het lijkt me niet dat Twente noch Engelaar zelf dit ziet zitten.
Goede spelverdeler nodig? Wat is er met Cziommer gebeurd dan? Tering goede speler, maar zit altijd op de bank.

Beter halen ze een fatsoenlijke keeper + een goede verdediger.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 12:00
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Fides schreef op 21-03-2007 @ 12:12 :
Zou goed zijn voor NEC zal wel wat centjes kosten. Maargoed, Niedzielan en Denneboom zullen ook aardig wat verdienen. Ik vind dat middenmoters toch wat vaker moeten kijken naar toppers uit de Eerste Divisie. Spelers als Guyt, Gommans, Ars, Duplan, De Visscher kunen volgens mij makkelijk mee op Eredivisie niveau.
Ja, Ars stond al nadrukkelijk in de belangstelling van NEC, maar toen is Paul Jans gehaald.

Powel zal lang niet zo veel kosten als Denneboom. En daarnaast is grootverdiener Boutahar weg hè. NEC heeft volgend seizoen aan dure spelers alleen nog maar Babos en dat scheelt toch wel.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-03-2007, 14:49
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
baas schreef op 21-03-2007 @ 12:47 :
Goede spelverdeler nodig? Wat is er met Cziommer gebeurd dan? Tering goede speler, maar zit altijd op de bank.

Beter halen ze een fatsoenlijke keeper + een goede verdediger.
Cziommer is niet de fantastische voetballer die heel veel mensen in hem zien. Hij heeft een goede mentaliteit, veel loopvermogen en een goede trap maar het is meer een aanjager dan een spelverdeler die ballen opeist en verspreidt. Ik vind het niet vreemd dat hij Rangnick (coach Schalke destijds) noch Van Gaal heeft weten te overtuigen. En het was ook niet voor niets dat Twente, toen hij vertrok, niet alle moeite gedaan heeft om hem te behouden. Behalve zijn wisselvalligheid is hij dan ook nog eens extreem blessuregevoelig, wat ook nog wel eens in zijn spel terug te zien is. Nee wil AZ écht verbeteren dan moeten ze een spelverdeler aantrekken die van écht internationaal niveau is. (Seedorf weer niet in de basis afgelopen week..)
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 16:22
baas
Avatar van baas
baas is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 21-03-2007 @ 15:49 :
(Seedorf weer niet in de basis afgelopen week..)
Dat zou wel een mooie stunt zijn van ome Dirk. Ik denk alleen niet dat Seedorf daar zin in heeft.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 16:54
Fides
Fides is offline
Ik ben ook benieuwd wat met ADO-spelers als Elia, Kolk, Delorge zal gebeuren, deze zijn ook veel te goed voor de Eerste Divisie.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 17:10
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ja met name Kolk speelt een opvallend sterk seizoen

Maar ook De Vries, Knopper en Bosschaart zullen vertrekken aangezien het vast geen goedkope jongens zijn
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 17:18
Fides
Fides is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 21-03-2007 @ 18:10 :
Ja met name Kolk speelt een opvallend sterk seizoen

Maar ook De Vries, Knopper en Bosschaart zullen vertrekken aangezien het vast geen goedkope jongens zijn
Klopt, maar ik vind dat wel prutsers met pseudo-vedette neigingen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 20:39
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Mwoah vind ik niet, zijn wel harde werkers die alleen te lang boven hun stand gevoetbald hebben. Van Bosschaart heb ik uberhaupt nooit begrepen waarom clubs daar iets in gezien hebben.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 22:55
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 21-03-2007 @ 21:39 :
Mwoah vind ik niet, zijn wel harde werkers die alleen te lang boven hun stand gevoetbald hebben. Van Bosschaart heb ik uberhaupt nooit begrepen waarom clubs daar iets in gezien hebben.
Nog niet zo lang geleden riep half Nederland dat Bosschaart in Oranje moest... Als linksachter, waar hij daarna compleet flopte bij Feyenoord op die positie.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 10:04
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Dat kan ik me eigenlijk niet herinneren. Ik vond het toen eigenlijk al vreemd dat Feyenoord daar zo achteraan zat.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 16:36
Verwijderd
Stond laatst een leuke quote over hoofd scouting van Feyenoord in de VI (vorige week of de week daarvoor ofzo), dat ze bij PSV en Ajax altijd weer dubbelliggen over de namen waar hij mee aan komt zetten. Bosschaart is daar een typisch voorbeeld van.

In hetzelfde artikel nog twee zaken daarover: de hoofdscout (ik meen dat die man Beuker heet, of Beukers of iets in die richting) was ook tegen het aantrekken van Salomon Kalou (heeft de eerste maanden puur op aandringen van broer Bonaventure en zonder contract rondgelopen, of zoiets) en Dirk Kuyt (Bert van Marwijk zou persoonlijk die transfer doorgedrukt hebben). De enige twee spelers die Feyenoord meer dan €5 miljoen hebben opgeleverd.

Nu is de VI soms nogal tendentieus en is het voor mij moeilijk te beoordelen of dit soort verhalen kloppen, maar zou het niet eens tijd worden dat Feyenoord in de scouting iets gaat veranderen?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 16:40
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Dat geldt voor alle clubs, nietwaar?

NEC zag het niet zitten in Huntelaar, die een fractie moest kosten van de "veelbelovende" Niedzielan. Hetzelfde geldt voor Koevermans en vd Laak. Allemaal spelers die het toch wel hebben waargemaakt.

Tjah, is dat dan dom? Ik gaf ze toendertijd (behalve met vd Laak) in ieder geval groot gelijk.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 23:21
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ertur schreef op 22-03-2007 @ 17:36 :
Stond laatst een leuke quote over hoofd scouting van Feyenoord in de VI (vorige week of de week daarvoor ofzo), dat ze bij PSV en Ajax altijd weer dubbelliggen over de namen waar hij mee aan komt zetten. Bosschaart is daar een typisch voorbeeld van.

In hetzelfde artikel nog twee zaken daarover: de hoofdscout (ik meen dat die man Beuker heet, of Beukers of iets in die richting) was ook tegen het aantrekken van Salomon Kalou (heeft de eerste maanden puur op aandringen van broer Bonaventure en zonder contract rondgelopen, of zoiets) en Dirk Kuyt (Bert van Marwijk zou persoonlijk die transfer doorgedrukt hebben). De enige twee spelers die Feyenoord meer dan €5 miljoen hebben opgeleverd.

Nu is de VI soms nogal tendentieus en is het voor mij moeilijk te beoordelen of dit soort verhalen kloppen, maar zou het niet eens tijd worden dat Feyenoord in de scouting iets gaat veranderen?
Jazeker! Las een tijdje terug dit bericht:

Citaat:
Feyenoord zal vanaf heden bij het scouten van nieuwe spelers advies in gaan winnen bij een scoutingsbureau. Soccer Scouting Consultancy, zoals het bedrijf heet, zal met gerichte adviezen proberen zoveel mogelijk talenten aan te leveren bij de Rotterdammers.

De technisch manager van Feyenoord, Peter Bosz, betrekt het bureau van zijn voormalig ploeggenoot bij RKC, Peter Gerards, en diens kompaan Ben Hendriks met name bij werkzaamheden in Zuid-Amerika en Europa. SSC is onder meer actief in Brazilië, Argentinië, Scandinavië en Oost-Europa.

Voor iedere speler die het bedrijf aandraagt bij Bosz, en die ook door trainer Erwin Koeman geschikt wordt bevonden, ontvangt het bureau een vergoeding. Volgens het Algemeen Dagblad zou het gaan om een bedrag van 10.000 euro.

Bosz werkte al eerder samen met het consultancy bureau in zijn tijd als trainer bij Heracles Almelo. Voorbeeld hiervan is de Est Ragnar Klavan, die op advies van SSC de overstap maakte van het Noorse Vålerengen IF naar de Tukkers.
Toch triest dat hun eigen scoutingapparaat dus tekort schiet..
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 08:38
Verwijderd
PSV zoekt en komt uit bij buurman Reker

28/3/2007 19:48

Jan Reker wordt de nieuwe baas van PSV. De voorzitter van de belangenver-eniging Coaches Betaald Voetbal (CBV) treedt per 1 juli in dienst als algemeen directeur, de functie die in de plaats komt van die van de voorzitter. Reker is daarmee de eerste man die het voor het zeggen krijgt die niet van Philips afkomstig is.
PSV was al anderhalf jaar op zoek naar een geschikte algemeen directeur. Uiteindelijk kwamen de Eindhovenaren terecht bij Reker, die met de CBV kantoor houdt in het Philips stadion. Reker heeft als trainer een PSV-verleden. In het seizoen 1979/80 was hij assistent van Kees Rijvers en van 1985 tot '85 was hij hoofdtrainer.

Interim-voorzitter Frits Schuitema wordt komend seizoen president van de Raad van Commissarissen. Hij volgt Jan Timmer op.

-------------

Ben ik de enige die dit echt een idiote zet vindt?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 10:40
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo'n rare zet.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 11:04
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
mwoah ik eigenlijk ook niet
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24.