Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2007, 23:23
Verwijderd
Hmmm nou ja misschien dat ik om bepaalde redenen een bepaald beeld van Reker heb.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2007, 18:19
Verwijderd
En AZ laat alweer doorschemeren dat ze niet op de centen zullen letten komende zomer... ben erg nieuwsgierig, als AZ zich plaatst voor voorronde CL zie ik ze best nog wat mooie aankopen doen ook


Brands gaf aan dat Van Gaal geen speciale eisen heeft gesteld over het aantrekken van nieuwe spelers voor komend seizoen. Brands: 'Zo zit Louis niet in elkaar. Ook werken we niet met een bepaald budget dat we beschikbaar hebben voor aankopen.'
'Dirk Scheringa is allergisch voor het woord budget. We gaan deze zomer gericht op bepaalde posities spelers aantrekken om prijzen te kunnen winnen. Daarbij zullen we ons richten op het topsegment in binnen- en buitenland.'
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Ertur schreef op 02-04-2007 @ 19:19 :
En AZ laat alweer doorschemeren dat ze niet op de centen zullen letten komende zomer... ben erg nieuwsgierig, als AZ zich plaatst voor voorronde CL zie ik ze best nog wat mooie aankopen doen ook


Brands gaf aan dat Van Gaal geen speciale eisen heeft gesteld over het aantrekken van nieuwe spelers voor komend seizoen. Brands: 'Zo zit Louis niet in elkaar. Ook werken we niet met een bepaald budget dat we beschikbaar hebben voor aankopen.'
'Dirk Scheringa is allergisch voor het woord budget. We gaan deze zomer gericht op bepaalde posities spelers aantrekken om prijzen te kunnen winnen. Daarbij zullen we ons richten op het topsegment in binnen- en buitenland.'
Ik blijf me afvragen waar die gast al dat geld vandaan haalt, het blijft tenslotte niet bij het sponsoren van AZ.. (o.a. ook het DSB-schaatsteam)
Met citaat reageren
Oud 05-04-2007, 11:27
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
'Ajacieden en PSV'ers benaderen AZ'

Het gaat Dirk Scheringa momenteel voor de wind. De voorzitter van AZ kent met zijn ploeg een uitstekende tijd en voorzichtig zullen ook spelers van Ajax en PSV de overstap maken naar Alkmaar, zo laat hij vandaag optekenen in het Algemeen Dagblad.

"Er zijn al spelers van die twee clubs die ons benaderd hebben omdat ze graag bij AZ willen voetballen", zo bekent Scheringa. "Nee, namen noem ik niet. Iedereen ziet hoe we spelen en iedereen ziet dat onze jongens heel snel international worden. Mensen willen daar graag bij horen."

"We hebben onze scoutingslijst en het is ook nog afhankelijk van welke spelers bij ons worden weggehaald. Alle topclubs van Europa zitten hier op de tribune om naar onze spelers te kijken. Chelsea, Real Madrid, Juventus, noem maar op. We laten die jongens niet zomaar weggaan, maar als iemand naar een topclub uit Spanje of Engeland kan, ben je uitgepraat."

Het is dus ook nog onduidelijk hoe de spelersgroep er volgend seizoen uit zal komen te zien. "Onze ambitie voor volgend jaar is kampioen worden. Maar onze doelstelling maken we pas op 1 september bekend. Dan weten we hoe onze spelersgroep ervoor staat."

Op de vraag of er iets is dat PSV beter doet dan AZ, reageert Scheringa negatief. "Ik zou niet weten wat. Wij hebben een begroting van ongeveer 22 miljoen. De andere Nederlandse topclubs hebben een begroting van 66 miljoen of meer. En we staan toch ongeveer op gelijke hoogte. Dan zullen wij wel iets goed doen, denk ik."
Sja, om welke spelers zal het gaan...? Maar Dirkie is weer lekker aan het stoken.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2007, 10:36
Verwijderd
K J Stuntelaar
Met citaat reageren
Oud 06-04-2007, 14:28
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Denk eerder Maduro ofzo?
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 06-04-2007, 20:00
Verwijderd
Ik gok op Lamey en Maduro.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2007, 12:13
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
ik gok dat het dik gelul is.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 07-04-2007, 12:19
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Babel zat bij de wedstrijd tussen AZ en Newcastle op de tribune...
(Samen met Van Persie overigens)

Ach, waarom zou het dik gelul zijn. Het zullen niet Farfan, Alex en Sneijder zijn geweest die hebben aangeklopt. En het betekend niet dat spelers die zich aanbieden van Ajax of PSV, dat die dan ook worden overgenomen... Maar vooral bij Ajax schijnen er meerdere spelers rond te lopen die niet helemaal tevreden zijn over de huidige situatie in 020.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 17:26
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Huntelaar en Aissati meldden zich bij AZ’


Klaas-Jan Huntelaar zou, als we Voetbal International mogen geloven, contact hebben opgenomen met voorzitter Dirk Scheringa van AZ. De huidige spits van Ajax zou volgens het weekblad ontevreden zijn over zijn rol bij de Amsterdammers, en daarom een overgang naar Alkmaar wel zien zitten.

Met name trainer Henk ten Cate zou een belangrijke rol hebben gespeeld in de beslissing van Huntelaar om bij één van de concurrenten zijn verhaal te doen. De 23-jarige Achterhoeker werd halverwege het seizoen geslachtofferd door zijn coach, nadat hij enkele weken niet meer tot scoren wist te komen.

Huntelaar liet daarop in een interview met het Algemeen Dagblad weten dat deze maatregel van Ten Cate niet de juiste methode is om hem te prikkelen. Vervolgens legde de club hem een spreekverbod op.

Naast Huntelaar zou ook Ismaïl Aissati zich hebben aangeboden bij AZ. Het 18-jarige talent, die momenteel op huurbasis uitkomt voor FC Twente, zou destijds geen vertrouwen meer hebben gehad in PSV-coach Ronald Koeman.

Hierop besloot hij om een belletje naar Alkmaar te plegen, waarbij hij zijn diensten zou hebben aangeboden aan de voorzitter van de huidige nummer twee van de eredivisie.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=41981

mja, ik ben nog steeds niet overtuigd.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 20:48
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Als hij naar AZ wil, zit er misschien ook nog wel een kansje in dat ie bij Twente blijft
Hoewel ie afgelopen zondag dramatisch was, hij moet oppassen niet té overtuigd te raken van zijn eigen kwaliteit..

Maar Huntelaar vind ik een beetje vreemd, als hij naar AZ had gewild had ie dat 2 seizoenen eerder al moeten doen..
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 21:03
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 11-04-2007 @ 21:48 :
Maar Huntelaar vind ik een beetje vreemd, als hij naar AZ had gewild had ie dat 2 seizoenen eerder al moeten doen..
Toen kon hij niet voor AZ kiezen. AZ wilde hem wel hebben, maar vond de vraagprijs van Heerenveen veel te hoog. Ajax was wel bereid dat bedrag neer te tellen.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 11-04-2007 @ 22:03 :
Toen kon hij niet voor AZ kiezen. AZ wilde hem wel hebben, maar vond de vraagprijs van Heerenveen veel te hoog. Ajax was wel bereid dat bedrag neer te tellen.
Dat mag wel zo zijn, maar ik zou toch niet al te veel hoop krijgen als ik jou was hoor
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 21:23
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ertur schreef op 11-04-2007 @ 22:18 :
Dat mag wel zo zijn, maar ik zou toch niet al te veel hoop krijgen als ik jou was hoor
Ik geloof er ook niet in dat Huntelaar komt...
Aisatti, ach wie weet, als hij echt iets tegen Koeman heeft, en de vraagprijs van PSV is te behappen. De marktwaarde van Aissati ligt iig op dit moment een stuk lager dan die van Huntelaar, dat lijkt me logisch.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 21:34
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
het lijkt me dat huntelaar eerder naar het buitenland zou gaan.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 23:25
baas
Avatar van baas
baas is offline
Ik vind het wel wat voor Huntelaar om gewoon bij Ajax te blijven en te vechten voor zijn kans, is wel een jongen met karakter. En dat ie dan volgend jaar kampioen en topscorer wordt.

Aissati naar AZ lijkt me ook niet hoor, of bij Twente blijven, of terug naar PSV ligt meer voor de hand.

De spelers die zich bij AZ aanbieden zal of gelul zijn (meest logisch, beetje onrust stoken enzo) of spelers van inderdaad de categorie Maduro, Lamey etc. zijn.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 08:23
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Lijst Scheringa bekend:

Aan de soap rondom de door AZ begeerde spelers bij Nederlandse concurrenten lijkt geen einde te komen. Volgens de AZ Courant heeft AZ vanmiddag een lijstje naar buiten gebracht waar vooral spelers opstaan van provinciegenoot Ajax.

Het zou hierbij gaan om Klaas-Jan Huntelaar, Ryan Babel, Hedwiges Maduro, Urby Emanuelson, Kenneth Vermeer en Gregory van der Wiel . Echter lijkt de kans zeer klein dat Ajax deze jeugdige spelers laat vertrekken, bovendien hebben meerdere spelers al eerder aangegeven AZ niet te zien als een stap vooruit in hun nog prille carriere.

Ook enkele Feyenoorders en PSV-ers zouden op het lijstje van Scheringa staan. Royston Drenthe, Serginho Greene en Jonathan de Guzman zouden binnenkort een telefoontje kunnen verwachten van de voorzitter. Bij PSV kan Aisatti op belangstelling rekenen vanuit Alkmaar.

"Droom en realiteit liggen tegenwoordig in Alkmaar sowieso al heel dichtbij elkaar de afgelopen jaren", grapte Scheringa. "Schrik niet als drie kwart van de genoemde spelers volgend seizoen daadwerkelijk in ons rode shirt spelen". Besloot de zelfverzekerde Scheringa.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 10:17
one.
one. is offline
Ik moest hardop lachen.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 13:14
Verwijderd
Ik mis Gomes en Alex..

Edit:

Het Huntelaar-verhaal is sowieso onzin:

Mocht er al enige twijfel over bestaan: Klaas Jan Huntelaar heeft op de officiële website van Ajax gezegd dat het verhaal dat hij met AZ contact zou hebben opgenomen uit de duim gezogen is.

"Het is echt absolute onzin. Ik weet niet waar dit vandaan komt. Ik heb die betreffende journalist ook gebeld, maar hij nam zijn telefoon niet op. Het lijkt me ook niet meer dan normaal als hij bij mij van tevoren even informeert of zijn bronnen de waarheid vertellen. Dat heeft hij niet gedaan en dat zegt volgens mij genoeg over dat artikel.", aldus Huntelaar.

BRON: http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=62454

Laatst gewijzigd op 12-04-2007 om 15:04.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 15:14
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Och beetje stoken kan altijd
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 19:25
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Natuurlijk ontkent Huntelaar het verhaal op de Ajax site... Het zou wat zijn als hij openlijk aan zou geven dat ie graag naar AZ zou willen gaan...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 20:19
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
ach, derksen probeerde het toenet ook al wat af te zwakken. hij kan natuurlijk niet helemaal zijn eigen journalist afvallen, maar het was wel duidelijk dat dat verhaal niet echt klopt.

(en dan vervolgens zeggen "ik vind het zo raar dat er commotie over is" )
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 14-04-2007, 19:44
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Voor degenen die het nog niet wisten: Robert Maaskant is de nieuwe trainer van MVV. Ik heb hem hoog zitten en de eerste indruk is goed. Hij heeft een breed netwerk, een goede uitstraling, en de nodige eerste divisie ervaring. Bovendien is het positief dat een trainer van een kampioenskandidaat bij de nummer 13 van de Jupiler League komt trainen.

Nog nooit zijn zó veel MVV-supporters positief geweest in afwachting van het nieuwe seizoen. Gaat het dan éíndelijk eens wat worden volgend seizoen in Maastricht? De verwachtingen zijn door de komst van Maaskant in ieder geval hoog. Het blijft hopen (tegen beter weten in)...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 09:41
Verwijderd
Van Bommel haalt uit naar Van Basten

Uitgegeven: 16 april 2007 23:57
Laatst gewijzigd: 16 april 2007 23:58


RIJSWIJK - Mark van Bommel haalt deze week in het voetbalweekblad Voetbal International hard uit naar bondscoach Marco van Basten, onder wiens leiding hij niet wil spelen. "Van Basten komt steeds met argumenten die niet kloppen. Ik heb nooit bedankt voor Oranje, maar ik weiger in een ploeg te spelen waarvan hij trainer is."

"Daarbij ben ik het ook beu dat hij steeds maar roept dat hij allerlei discussies met mij zou hebben gevoerd over het niet uitvoeren van mijn taken. Dat is gewoon niet waar. Een keer hebben wij het gehad over dat late doelpunt van AC Milan tegen PSV, twee jaar geleden. Dat moment met Ambrosini. Verder heb ik nooit met hem over Oranje-problematiek gesproken."

Van Bommel is vooral boos over de argumenten die de bondscoach gebruikt over zijn kwaliteiten als voetballer. "Je kunt wel steeds zeggen dat je op basis van voetbalkwaliteiten selecteert, maar dat klopt niet", aldus de speler van Bayern München. "Want dan horen de spelers uit de topcompetities allemaal geselecteerd te worden. Waarom moet de één wel spelritme hebben en de ander niet? Waarom mag de één wel uit vorm zijn en de ander niet? Speltechnische redenen om mij niet te selecteren bestaan niet."

Van Nistelrooij

Eerder was ook Ruud van Nistelrooij al kritisch in de richting van Van Basten. Hij verweet de bondscoach ondermeer dat hij selecteert op basis van een "ik-mag-je-gehalte". Ook Van Nistelrooij wil niet meer onder Van Basten in het Nederlands elftal spelen.

Volgens hoofdredacteur Johan Derksen van VI deed Van Bommel zijn uitspraken naar aanleiding van een uitzending van Studio Voetbal, waarin Van Basten zich kritisch uitliet over de middenvelder. De bondscoach zei daarin onder andere dat hij niet van plan was om een heel elftal om Van Bommel heen te bouwen.

(c) ANP
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 09:42
Verwijderd
'PSV wil Touma'

Uitgegeven: 17 april 2007 09:28
Laatst gewijzigd: 17 april 2007 10:25


AMSTERDAM - PSV wil volgend seizoen meer breedte in de selectie en is daarom gecharmeerd van FC Twente-speler Sharbel Touma, meldt VI.nl. De Zweedse flankspeler is na dit seizoen transfervrij.

De Eindhovenaren hebben dit seizoen voorin personele problemen. Touma, dit seizoen goed voor negen goals en zes assists, zou de landskampioen daarbij moeten helpen.

Voordat hij in Enschede ging voetballen, had de linksbuiten er al een aantal voetbaljaren opzitten in de Zweedse competitie. Touma vertoonde zijn kunsten voor Djurgårdens IF, AIK en Halmstads BK.

(c) NU.nl/Dennis van Luling
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 09:44
Verwijderd
Ik betwijfel of Touma goed genoeg is als vaste waarde voor een topclub, maar voor de breedte in de selectie... Zeker aangezien hij transfervrij is kan ik het me voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 12:09
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
16/04 (22:36) Trainer Huub Stevens van Hamburger SV is niet blij. Dit weekeinde reisde Riemer van der Velde naar Kalmar om te kijken naar en te praten met Ari da Silva.
nieuws

Dat meldde Johan Derksen (Voetbal International) maandag in het tv-programma Voetbal Insite op RTL7. De onvrede van Huub Stevens is logisch, omdat ook zijn club HSV belangstelling heeft voor Da Silva. Volgens Derksen maakt sc Heerenveen de meeste kans. sc Heerenveen stuurde oud-voorzitter Riemer van der Velde naar Zweden om de spits nog eens te bekijken. Van der Velde zag hoe Kalmar FF op eigen veld niet won en niet verloor van IF Brommapojkarna. Het werd 2-2. Da Silva scoorde niet, maar gaf wel een assist.

Volgens VI betekent de belangstelling voor Da Silva dat Alves gaat vertrekken. Voorzitter Koos Formsma bevestigde maandag nog eens dat de topscorer van Europa niet te koop is. De vraag of Da Silva stiekem de opvolger is van bijvoorbeeld Lasse Nilsson lijkt daarom gerechtvaardigd. De vraagprijs voor Da Silva zou volgens Zweedse media rond de vier miljoen liggen.

===========================================

Stiekem houden ze dus wel rekening met een vertrek van Alves, al hoop ik dat hij 'gewoon' blijft, en Nilsson weggaat en deze Da Silva als zijn vervanger komt.
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 13:54
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ertur schreef op 17-04-2007 @ 10:44 :
Ik betwijfel of Touma goed genoeg is als vaste waarde voor een topclub, maar voor de breedte in de selectie... Zeker aangezien hij transfervrij is kan ik het me voorstellen.
Absoluut geen meerwaarde voor PSV, Touma is echt dramatisch als hij niet 100% vertrouwen en speeltijd krijgt. Is een speler die 90 minuten lang moet spelen en daarin met 2 acties een wedstrijd kan beslissen. De overige 85 minuten doet ie vrij weinig..

Kunnen ze beter er een paar ton bij doen en Kennedy halen, dat is een directe versterking voor ze
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 14:10
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
EDIT:

lol, lees ik nu dit:

Citaat:
Bakircioglu in belangstelling PSV

Niet alleen Sharbel Touma en Orlando Engelaar mogen zich verheugen in de belangstelling van PSV. De huidige koploper van de eredivisie zou volgens de Telegraaf ook verregaande interesse hebben in Kennedy Bakircioglu, eveneens van FC Twente.

De 26-jarige aanvaller kwam tot op heden 64 maal in actie voor de Tukkers, waarin hij 22 keer wist te scoren. Met name dit seizoen maakt hij een prima indruk bij de verrassend presterende Enschedeërs. Zo is de ploeg van trainer Fred Rutten al enige weken zeker van de play-offs voor de Champions League.

Koeman liet eerder al weten dat hij voor volgend seizoen zijn selectie graag op peil zou brengen met enkele middenvelders die momenteel actief zijn in de eredivisie. Namen als Theo Janssen en Stijn Schaars zingen dan ook al enige tijd rond in het Eindhovense.

Het is sowieso al zeker dat de huurlingen Ismaïl Aissati en Otman Bakkal komend seizoen weer bij PSV actief zullen zijn. Bakkal werd de afgelopen drie jaar uitgeleend aan diverse Nederlandse clubs, met als laatste tussenstop FC Twente. Aissati speelde alleen de laatste zes maanden voor de Enschedeërs.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 14:14
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
En als Alex vertrekt komen ze aanbellen voor Wielaert, alles best als die maar blijft.. Touma en Kennedy dat zou nog wel eens kunnen (de een gaat ook als de ander gaat) maar ik zou niet weten waar ze Engelaar van willen gaan betalen
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 14:18
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Wielaert is geen vervanger voor Alex.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 18-04-2007 @ 15:18 :
Wielaert is geen vervanger voor Alex.
Mee eens

En idd Kennedy is een betere optie dan Touma voor PSV
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 14:53
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Als Alex vertrekt, zie ik het nog wel gebeuren dat ze het op een akkoordje met Chelsea gooien, Boulah een half jaar naar Eindhoven, heeft PSV de tijd om een vervanger te zoeken.
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 15:18
Verwijderd
Dat zou mooi zijn voor PSV! Of Bouma moet terugkomen, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren, helaas.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 15:44
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Ik blijf het zeggen, Karl Svensson van Glasgow Rangers, is al in het Zweedse nationale team gedebuteerd, maar is sinds de komst van de nieuwe trainer daar op een zijspoor beland. Is nog jong, maar zeker goed.
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 15:47
Verwijderd
Citaat:
spelVout schreef op 19-04-2007 @ 16:44 :
Ik blijf het zeggen, Karl Svensson van Glasgow Rangers, is al in het Zweedse nationale team gedebuteerd, maar is sinds de komst van de nieuwe trainer daar op een zijspoor beland. Is nog jong, maar zeker goed.
Maar daar zitten wel meer clubs achteraan hoor.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 17:08
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Ertur schreef op 19-04-2007 @ 16:47 :
Maar daar zitten wel meer clubs achteraan hoor.
Zijn oude club in Zweden, Heerenveen (Hansson kan die kant op) en wie nog meer dan?
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 17:17
Verwijderd
Citaat:
spelVout schreef op 19-04-2007 @ 18:08 :
Zijn oude club in Zweden, Heerenveen (Hansson kan die kant op) en wie nog meer dan?
Dat zijn al meer clubs
Met citaat reageren
Oud 20-04-2007, 16:08
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Ertur schreef op 19-04-2007 @ 18:17 :
Dat zijn al meer clubs
Ik geloof niet dat het de clubs waren die jij wilde noemen?
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2007, 16:23
Verwijderd
Citaat:
spelVout schreef op 20-04-2007 @ 17:08 :
Ik geloof niet dat het de clubs waren die jij wilde noemen?
Hoe weet jij nou weer welke clubs ik eventueel zou bedoelen? Van Heerenveen wist ik het (ik gok VI niet zeker hoor) en van zijn oude club ook via Engelse sites speelt al langer.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2007, 10:16
Jarabe de Palo
Avatar van Jarabe de Palo
Jarabe de Palo is offline
Citaat:
vijf schreef op 03-04-2007 @ 18:15 :
Ik blijf me afvragen waar die gast al dat geld vandaan haalt, het blijft tenslotte niet bij het sponsoren van AZ.. (o.a. ook het DSB-schaatsteam)
haha nee maar de inkomsten blijven ook niet bij de opbrengsten van de kaartverkopen bij AZ. Die gozer kan een wereldteam bij elkaar kopen zonder dat hij er ook maar iets van merkt.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2007, 13:48
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Ertur schreef op 20-04-2007 @ 17:23 :
Hoe weet jij nou weer welke clubs ik eventueel zou bedoelen? Van Heerenveen wist ik het (ik gok VI niet zeker hoor) en van zijn oude club ook via Engelse sites speelt al langer.
In ieder geval zijn dat clubs, die door PSV afgetroefd kunnen worden.
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2007, 16:40
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Jarabe de Palo schreef op 21-04-2007 @ 11:16 :
haha nee maar de inkomsten blijven ook niet bij de opbrengsten van de kaartverkopen bij AZ. Die gozer kan een wereldteam bij elkaar kopen zonder dat hij er ook maar iets van merkt.
Overdrijven is ook een kunst...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2007, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 21-04-2007 @ 17:40 :
Overdrijven is ook een kunst...
Hij is goed in praatjes maken, leningen aansmeren en mensen in geldnood laten raken, daardoor wordt hij rijk
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 10:49
Verwijderd
'Cocu mogelijk naar Australië'
Uitgegeven: 24 april 2007 09:35
Laatst gewijzigd: 24 april 2007 11:03


AMSTERDAM - De zaakwaarnemer van Phillip Cocu is door Sydney FC benaderd. De club wil dat zijn cliënt volgend seizoen komt voetballen in de Australische competitie. Dat meldt de Sydney Morning Herald.

De aanvoerder van PSV zei tegen de krant dat zijn zaakwaarnemer Rob Jansen is benaderd door de club uit de A-League, maar dat hij nog niet weet waar zijn toekomst ligt. Cocu heeft ook nog steeds een aanbod van de Eindhovenaren in beraad.

De oud-international heeft naast PSV en Sydney nog meer aanbiedingen, die hij deze weken naast elkaar legt.

http://www.nu.nl/news/1053850/41/%27...ali%EB%27.html

Neeeeee. Hij moet gewoon bij PSV blijven!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 15:47
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Dat is toch al een oud bericht? Meen dat ik dat 2 weken geleden ofzo al ergens las of hoorde. Maar lijkt me toch stug dat hij zoiets doet
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 25-04-2007, 11:11
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Kunnen we al beginnen met speculeren over de nieuwe coach van PSV volgend seizoen? Of valt er weinig te speculeren en zit Van Marwijk al naast de telefoon? Dan mag hij het hopelijk doen zónder Addo, die mag vertrekken en Twente is er serieus mee bezig altijd een uitstekende voetballer gevonden, speelde ook sterk op het WK maar met name als verdedigende middenvelder als ik het me goed herinner.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 26-04-2007, 10:07
Verwijderd
Datum: 24-04-2007 Tijd: 09:39
'NAC heeft interesse in Kwakman en Duplan'


NAC heeft, volgens RBCRoosendaal.nl (een supporterssite van onze buren), interesse in Kees Kwakman en Edouard Duplan. Kwakman en Duplan zouden voor meer concurrentie in de selectie van de Parel van het Zuiden moeten zorgen.
Als NAC inderdaad geïnteresseerd is, zal de club voor beide spelers een transfersom moeten betalen. Kwakman ligt nog tot 2009 bij RBC onder contract en Duplan zelfs tot 2010. De vraag is daarom of dit gerucht waar is, daar Brandts gisteren nog liet weten dat NAC geen geld heeft voor serieuze versterkingen.


Bron: B-Side Rats!, www.rbcroosendaal.nl, Hoekie_B

Ik mag toch hopen dat NAC wat betere spelers als hun aan kan trekken
Met citaat reageren
Oud 26-04-2007, 10:10
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 26-04-2007 @ 11:07 :
Als NAC inderdaad geïnteresseerd is, zal de club voor beide spelers een transfersom moeten betalen. Kwakman ligt nog tot 2009 bij RBC onder contract en Duplan zelfs tot 2010. De vraag is daarom of dit gerucht waar is, daar Brandts gisteren nog liet weten dat NAC geen geld heeft voor serieuze versterkingen.
Nou ja, die transfersom zal niet bijster veel voorstellen. Twee ton per paar o.i.d. ?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 09:36
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik ken ze niet, maar de interesse zal niet voor niks zijn neem ik aan. NAC heeft goede ervaringen met spelers van RBC overnemen ( Penders, van Hooijdonk en nog meer geloof ik ).
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26.