Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Bekijk resultaten poll: Wie wordt dit jaar kampioen?
Ajax 38 33.04%
AZ 7 6.09%
Feyenoord 29 25.22%
PSV 35 30.43%
andere club 6 5.22%
Aantal stemmers: 115. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2007, 13:57
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
..met zijn gouden microfoon
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2007, 09:39
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Mooie reeks van 9 punten uit de 3 laatste wedstrijden, de seizoensstart is nog best aardig zo.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 21:12
Verwijderd
Feyenoord wordt even terug op de plaats gezet... 4-0 was ietwat geflatteerd, maar PSV was gewoon (veel) beter, klaar.

AZ - Ajax vond ik voetballend gezien niet van het niveau dat je van die clubs zou verwachten, maar dat is vaker bij derby's/toppers. Ajax komt goed weg met de overwinning.

Conclusie dit weekend wat betreft de top van de eredivisie? Ik weet het nog altijd niet Als Feyenoord een heel seizoen lang geconcetreerd alle 'kleintjes' blijft verslaan kunnen ze ver komen. En bij PSV lijkt het een beetje op zijn plaats te vallen met Perez als grote aanjager. Ajax smacht naar het moment dat Stam en Davids echt fit zijn, ben heel benieuwd hoe ze dan spelen. En AZ, tsja... Op dit moment vind ik AZ de slechtste van de vier clubs, maar Van Gaal krijgt zijn zaakjes heus nog wel voor elkaar. Een fitte Schaars en Mendes da Silva kan bij hun al een wereld van verschil maken.

Heel opportunistisch en enkel op basis van vandaag (en een beetje afgelopen woensdag): PSV wordt toch weer kampioen. Ook al gun ik het Feyenoord zo.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 14:09
Verwijderd
haha feyenoord
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 15:44
Verwijderd
Ik had niet verwacht dat P$V zo over feyenoord heen zou walzen, maar goed, nou weten we dus dat feyenoord niet zo goed is als het lijkt

NAC mooi 3 punten weer gehaald, al de derde wedstrijd achter elkaar. Het voetbal mag dan wel niet mooi zijn, als we daarmee de play-offs halen, prima!

a.s. zaterdag tegen psv... ben benieuwd...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 07:29
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Een rotstart, het ziet er de laatste twee wedstrijden nogal klungelig uit. Te weinig individuele kwaliteit (maar dat was te verwachten) en we missen een ervaren man op het middenveld. Donderdag tegen Twente nog even afzien en dan zondag de eerste drie punten
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 15:02
Rioto
gaat komen met fey. foutje moet kunnen. thuis pakken we ze wel.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 11:22
Verwijderd
Eredivisieclubs hekelen AZ

UTRECHT - De 'kleinere' eredivisieclubs trekken samen ten strijde tegen AZ. Onder leiding van Utrecht-voorzitter Jan Willem van Dop vergaderden veertien clubs, zonder PSV, Ajax, AZ en Feyenoord, dinsdag in Utrecht over de televisierechten.

Dit als antwoord op het voornemen van Ajax en AZ om de live- en buitenlandrechten uit de Eredivisie CV te halen en zelf te verkopen.

Vooral AZ kan naar mening van de eredivisieclubs geen goed meer doen. De Alkmaarders zijn stellig in hun plannen omdat voorzitter Dirk Scheringa tot vijf keer meer geld denkt te incasseren aan de verkoop van de beelden.

Kwaadschiks

"We zijn altijd in voor nieuwe ideeëen, maar AZ denkt aan zichzelf en niet aan het belang van het voetbal in het algemeen", aldus Van Dop. "Het lijkt ons verstandig als ze hun plannen intrekken en zich conformeren aan de andere clubs. Anders moeten we ons op stappen beraden. Als het niet goedschiks gaat, dan maar kwaadschiks."

Van Dop vindt dat AZ zichzelf ten onrechte al als topclub betiteld. "We hebben er vrede mee dat er een traditionele top drie is. Ajax, Feyenoord en PSV hakken al jaren met dit bijltje. AZ niet. Zij hebben niets gewonnen. Wat nou als FC Twente dit seizoen als vierde eindigt? Dat zou zo maar eens kunnen. Hebben we dan opeens een nieuwe top vier?"

"AZ is een topteam, geen topclub. Gekscherend heb ik al eens gezegd dat als AZ het plan doortrekt, ze alleen de thuiswedstrijden tegen Ajax, Feyenoord en PSV hebben om te verkopen. De andere clus willen op deze manier niet tegen AZ voetballen."

(c) ANP
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 22:35
PV
PV is offline
geniaal, Ajax met een verlenging door in de beker tegen Kozakken Boys
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 07:29
Rioto
fey - utrecht 3 - 0

eerste helft was echt saai maar de 2de helft was super, zeer goede sfeer ook in de kuip
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 09:07
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
flauwe grap maar ik moet hem toch even posten. De voorbeschouwing NAC - PSV op een fansite van NAC:



Let dus op het psv vaantje.

Edit: We hebben een bekertopic nodig!
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 22:31
Rioto
was een leuke avond in de kuip 2 - 0 vs heereveen. niet slecht
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 23:59
Notenbar
Avatar van Notenbar
Notenbar is offline
Citaat:
was een leuke avond in de kuip 2 - 0 vs heereveen. niet slecht

Eerste helft was echt ontzettend goed.
__________________
John Aubrey did cause a nuisance by leaving his dungpile in the king's highway. Fined IS. But pardoned because a pauper.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 10:31
Rioto
zeker weten had gemakkelijk 4 - 0 kunnen staan. beetje jammer dat de 2 grootste kansen er precies niet in gingen
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 22:39
EmergencyCheese
EmergencyCheese is offline
hahah AZ
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 11:06
Verwijderd
lekkere pot gezien zaterdag! psv mag in hun handjes knijpen dat Kolkka tegen de paal aan schoot en dat ze zo'n geweldige keeper hebben. Verder was het een echte zaterdagavond wedstrijd: 30% van het stadion half zat en iedereen produceerde lawaai.. de lange zijdes op aangeven van Mathew Amoah

iig. op een mooie 8e plaats nu!
A.s. zaterdag tegen de nr.6(?) .. de SUPERboeren!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 12:29
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Mooie 3 punten erbij. Het was niet super zeggen veel mensen, maar ik zag toch mooie combinaties en wat speelde die Lurling weer goed

Heerlijk ook weer hoe die vlam in de pan slaat in de 70ste minuut en dat er tot het einde massaal wordt gezongen en NAC erdoorheen wordt geholpen. Toegegeven dat het daarvoor niet echt goed was.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 17:03
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Alves verbeekt het record van o.a. Van Basten en Cruijf, door zeven maal te scoren in één wedstrijd.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 19:35
Verwijderd
Ja, wauw. Zeven doelpunten in een fucking wedstrijd.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 23:57
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik ben er nog niet uit of ik het nou mooi vind aan voetbal dat het zo hypocriet is of verschrikkelijk, een fantastisch verhaal is het in ieder geval wel. De fans van Heerenveen stellen me wel zwaar teleur, al had hij er 20 gescoord ik had mijn handen er niet voor tegen elkaar kunnen krijgen, laat staan een staande ovatie inclusief publiekswissel.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 01:11
Supreme Dutch
Beter dat hij zn voeten laat spreken dan zn zaakwaarnemer.. Komtie waarschijnlijk een stuk verder mee..
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 08:40
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Ik ben er nog niet uit of ik het nou mooi vind aan voetbal dat het zo hypocriet is of verschrikkelijk, een fantastisch verhaal is het in ieder geval wel. De fans van Heerenveen stellen me wel zwaar teleur, al had hij er 20 gescoord ik had mijn handen er niet voor tegen elkaar kunnen krijgen, laat staan een staande ovatie inclusief publiekswissel.

Dit dus.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Mooie 3 punten erbij. Het was niet super zeggen veel mensen, maar ik zag toch mooie combinaties en wat speelde die Lurling weer goed

Heerlijk ook weer hoe die vlam in de pan slaat in de 70ste minuut en dat er tot het einde massaal wordt gezongen en NAC erdoorheen wordt geholpen. Toegegeven dat het daarvoor niet echt goed was.
Mag hopen dat er weer een samenvatting online komt op nac.nl

maar zover ik heb meegekregen was het gewoon een zaadwedstrijd. NAC zakte te ver terug en mede door een goed keepende (op 1 blunder na) Ten Grabbelaar hebben we 3 punten.

Slecht voetbal, wel winnen..4de plaats hoopppppppaaaaaaaa!!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 09:36
Rioto
fey eerste fuck yeah!! vitesse uit is altijd lastig maar gelukkig mede dankzij hofs en makaay dat ze de 3 punten pakken. gaat erg goed nicky en makaay voorin.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 09:38
Verwijderd
die ajax, had het bijna net zo moeilijk tegen Sparta als tegen de kozakken boys!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 19:42
le_mug
Avatar van le_mug
le_mug is offline
Hallo medeforummers.

Ik wil graag even iets kwijt over Ismael Urzaiz Aranda. Hij heeft een verschrikkelijke jeugd gehad, deze beer. Zo verplaatste hij zich op schoenen gemaakt van autobanden. Ook had hij geen clubshirt bij zijn jeugdclub maar tekende zijn moeder met houtskool een tenue op zijn blote vel. Alsof dit allemaal nog niet erg genoeg was, at hij elke dag heel slecht eten en was hij genoodzaakt om met honger naar bed te gaan.

Moraal van dit verhaal: Ismael verdient meer waardering onder de mensheid vanwege zijn uitmuntende doorzettingsvermogen en arbeidsethos.

Met vriendelijke groeten,
Mumumumumugen

__________________
je m0000000000000000000000000d'r
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 08:07
Verwijderd
Citaat:
Hallo medeforummers.

Ik wil graag even iets kwijt over Ismael Urzaiz Aranda. Hij heeft een verschrikkelijke jeugd gehad, deze beer. Zo verplaatste hij zich op schoenen gemaakt van autobanden. Ook had hij geen clubshirt bij zijn jeugdclub maar tekende zijn moeder met houtskool een tenue op zijn blote vel. Alsof dit allemaal nog niet erg genoeg was, at hij elke dag heel slecht eten en was hij genoodzaakt om met honger naar bed te gaan.

Moraal van dit verhaal: Ismael verdient meer waardering onder de mensheid vanwege zijn uitmuntende doorzettingsvermogen en arbeidsethos.

Met vriendelijke groeten,
Mumumumumugen

[afbeelding]
oke.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 14:41
Verwijderd
Ajax.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 16:46
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Hmm, de onrust rond Ajax blaast zichzelf op. Als je objectief naar de feiten kijkt dan is er echt niet sprake van een crisis. Ik vind ook dat het bestuur écht wat credit mag krijgen voor de werelddeal die ze met Aegon gesloten hebben, dat sneeuwt nu een beetje onder. Probleem is alleen dat er al jaren veel te veel mensen teveel privileges hebben. Aan de ene kant zijn er te weinig mensen uit de voetballerij (ledenraad van 24> 1 ex-prof + bestuur) en aan de andere kant zijn er 'voetballers' die zich juist teveel met de gang van zaken bemoeien (Cruijff, Keizer). Eigenlijk zou een extern 'bureau' (voetballers+professionals) de hele bedrijfsstructuur moeten analyseren en er rigoureus in snoeien. Alleen zal dit dan ingesteld moeten worden door het bestuur... die zichzelf er mee in de vingers snijdt. Zal niet gebeuren, uit zichzelf zal er misschien één vertrekken, en dat verandert helemaal niets.
Kortom; een hoop herrie, maar het lost niets op, en Ajax zal over een paar jaar weer dezelfde situatie krijgen als de rust binnenkort terugkeert.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Hmm, de onrust rond Ajax blaast zichzelf op. Als je objectief naar de feiten kijkt dan is er echt niet sprake van een crisis.
Jawel want Ajax heeft wederom en zelfs meer dan vorig jaar gefaald in Europa, niet de koppositie en dramatisch spel.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 14:50
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ja maar de kritiek richt zich op het bestuur, terwijl dit om sportieve aspecten gaat. De verkoop van Sneijder en Babel kan je ze niet aanrekenen, hooguit dat er geen goede vervanger is gekomen maar die is simpelweg niet aanwezig imo. Alleen het feit dat er spelers worden gehaald zonder dat de technisch directeur hier wat van wist (Delorge, Colin) valt te bekritiseren wat dat betreft. Maar dat mag je toch meer Ten Cate aanrekenen dan Van Geel. HTC komt er wat mij betreft een beetje te goed van af..
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Ja maar de kritiek richt zich op het bestuur, terwijl dit om sportieve aspecten gaat. De verkoop van Sneijder en Babel kan je ze niet aanrekenen, hooguit dat er geen goede vervanger is gekomen maar die is simpelweg niet aanwezig imo. Alleen het feit dat er spelers worden gehaald zonder dat de technisch directeur hier wat van wist (Delorge, Colin) valt te bekritiseren wat dat betreft. Maar dat mag je toch meer Ten Cate aanrekenen dan Van Geel. HTC komt er wat mij betreft een beetje te goed van af..
Voor buitenstaanders zoals wij is het sowieso moeilijk om de rol van de bestuursleden in te schatten maar het is duidelijk dat ze iig verantwoordelijk zijn voor de falende resultaten van de afgelopen jaren. Ten Cate heeft uiteraard gefaald bij Ajax maar het bestuur was verantwoordelijk voor zijn aanstelling. Het is idd kwalijk mochten er spelers gehaald worden zonder de toestemming van de TD maar dan faalt de TD ook door hier geen consequenties aan te verbinden.

Over het vertrek van Sneijder en Babel, op het vertrek van Babel is goed geanticipeerd door Suarez te halen. Sneijder's vertrek daarentegen is een staaltje slecht management. Je weet de gehele zomer al dat er een kans bestaat dat Sneijder vertrekt, ook nadat hij aan de champagne gelurkt heeft. Als je dan geen vervanger voor Sneijder stand-by hebt staan en notabene de enige overgebleven nummer 10 van je selectie verkoopt dan faal je.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 12:17
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik kan me nog herinneren dat heel Ajax om HTC riep toen Blind vertrok, dus het is een beetje simpel om te roepen dat het de fout van het bestuur was om hem aan te stellen. Ik denk eerlijk gezegd ook dat het (technisch; Van Geel) bestuur Perez in het hoofd had als vervanger van Sneijder maar dat dat mislukt is mag je op het conto van Ten Cate schrijven. Wat Perez deed was niet netjes, understatement, maar als coach moet je altijd rationeel blijven denken en dat is precies het probleem van Ten Cate die zijn gevoel veel te veel laat spreken. Hij krijgt een persoonlijke afkeer tegen een speler (die spijt betuigd) en dan is het bestuur wel genoodzaakt om hem te verkopen, dat het ze dan niet lukt om een waardig vervanger te halen in het resterende half jaar kán je het bestuur wel aanrekenen maar blijkbaar wilden ze persé een Nederlandse jongen, die simpelweg niet beschikbaar was. Misschien ben ik het ook wel een beetje met Cruijff eens dat er eerst naar eigen jeugd gekeken moet worden, voordat er af wordt gegeven op het scoutingsapparaat en dat het feit dat er geen spelmaker is opgeleid (waar Ajax toch nooit problemen mee heeft gehad) een opleidingsfout is of simpele pech. En dus geen bestuurlijke fout.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 12:34
Verwijderd
Ik ben heel benieuwd naar aankomend weekend. NAC moet tegen het hopeloos uit vorm verkerende az. Helaas is NAC wel zo'n ploeg waartegen az de ommekeer wel eens kan realiseren...

Wanneer NAC snoeihard erin gaat zondag maakt het wel een kleine kans op de overwinning..

Verder ben ik benieuwd naar de wedstrijden Fcu - ajax en Fct - Fey... zouden de "topclubs" ook deze lastige uitwedstrijden kunnen winnen?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 14:14
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Het gaat denk ik wel moeilijk worden, vorig seizoen is wel gebleken dat AZ tegen NAC goed kan voetballen. Maar als we die spelers van AZ eens goed opnaaien ( Lees: Bosvelt, van Galen, Gomes, Wapenaar, van Gobbel en heel veel andere spelers ) en de persoonlijke duels winnen zie ik zeker wel kansen.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 20:57
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Gomes = Fortez?
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 07:50
Verwijderd
Gomes = Puta
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 12:48
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Fortez hebben we geloof ik nooit te pakken genomen.
Die Gomes fucken was echt prachtig, op een gegeven moment raakte hij echt uit zijn spel. Over PSV keepers gesproken: Waterkneus, bij die uittrappen van hem "hoooooo, klots"
De mooiste was nog met van Gobbel en de stadionomroeper: Iemand was zijn siemens telefoon kwijtgeraakt en toen riep de omroeper om "Als er iemand een SIMONS ( ja, Simons net als die NAC spits ) telefoon heeft gevonden of hij of zij deze dan terug naar de administratie zou willen brengen" en vervolgens dus met z'n allen "Van Gobbel, geef die Siemens terug" en daarna riep de omroeper om dat ene heer .... naar huis moet omdat hij de badkraan open had laten staan en de verdieping was overstroomd dus iedereen weer "Van Gobbel, geef die badkraan terug" en daarna ook nog met de autolichten en de autosleutels.

Die Feyenoorders al behoorlijk opgenaaid ( ze stonden ook achter ) en elke keer dat Bosvelt een corner nam op het moment dat hij wilde schieten een bal het veld innaaien, hij klagen bij de scheids en de bal terug in het publiek trappen, waarna het gewoon weer opnieuw begon. Dat was echt één van de beste herinneringen die ik aan de thuiswedstrijden heb

Voor dat soort dingen ga je naar het stadion, want het voetbal zelf is meestal toch slecht.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Voor dat soort dingen ga je naar het stadion, want het voetbal zelf is meestal toch slecht.
Avond, Avond, Avondje NAC!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 16:20
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Teringzooi, wat een kutmiddag.

Eerst 2-2 gespeeld bij het eigen voetbal door een fout van mij en de scheids die niet fluit voor het hinderen van onze keeper waaruit de 2-2 viel en dan NAC.

Wat was die 3e tegengoal een kinderlijke fout zeg, godverdomme. En dan die AZ spelers, constant liggen en zich aanstellen vooral die mof Cziommer, wat een hopeloze zak puppypoep is dat zeg. Een NAC dat trouwens ook de eerste 2 goals kinderlijk eenvoudig weggeeft. Gelukkig wel een publiek dat er heerlijk achterstond en veel strijd.
Verliezen mag, als er maar strijd is, maar verliezen van dit soort matennaaiers is erg kut.

En nu ga ik maar wat zuipen ( en pardon my French ).
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 10:34
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Stam stopt per direct!

Kwart over 1 persconferentie..

__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 11:55
Verwijderd
Dapper besluit
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 15:02
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Had al eerder moeten stoppen. Wel een speler waar ik echt waardering voor had/heb.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 14:11
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Hehe, Been geeft aan speciale mandekking te willen geven aan Jan Maas vanavond

__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 14:34
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Legendarisch ^^
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 17:50
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Dat gaat de geschiedenisboeken in
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 01:37
knijtert
knijtert is offline
__________________
Like sands through the hourglass, so are the days of our lives
http://www.panoramio.com/tags/knijtert/
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 22:53
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Goed nieuws uit Enschede, Twente heeft het stadion overgenomen van de gemeente voor een bedrag rond de 8 miljoen Euro en er is begonnen aan de verbouw. De plannen zijn echt sterk, het is een beetje aangepast want er was eerst sprake van een ring boven Vak-P, maar deze is doorgetrokken aan Vak-P waardoor er een lange hoge wand komt!

In eerste instantie wordt de capaciteit voor volgend seizoen uitgebreid tot 25.000 en vervolgens naar 43.000! Dit doen ze slim aangezien Nederland érg graag het WK 2018 wil en er misschien wel wat steun uit Zeist/Den Haag komt mocht er een stadion worden uitgebreid naar WK-waardige capaciteit


Daarnaast werd ik dubbel zo vrolijk van het bericht dat kroonjuweel El Ahmadi zijn contract verlengd heeft tot 2011!
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 08:43
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Goed nieuws uit Enschede, Twente heeft het stadion overgenomen van de gemeente voor een bedrag rond de 8 miljoen Euro en er is begonnen aan de verbouw. De plannen zijn echt sterk, het is een beetje aangepast want er was eerst sprake van een ring boven Vak-P, maar deze is doorgetrokken aan Vak-P waardoor er een lange hoge wand komt!

In eerste instantie wordt de capaciteit voor volgend seizoen uitgebreid tot 25.000 en vervolgens naar 43.000! Dit doen ze slim aangezien Nederland érg graag het WK 2018 wil en er misschien wel wat steun uit Zeist/Den Haag komt mocht er een stadion worden uitgebreid naar WK-waardige capaciteit


Daarnaast werd ik dubbel zo vrolijk van het bericht dat kroonjuweel El Ahmadi zijn contract verlengd heeft tot 2011!
Volgens mij is mijn huisgenoot bezig geweest met het ontwerp hiervoor en kijken of alles qua infrastructuur haalbaar is
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 11:08
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Willem 2
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd EURO 2008 Zwitserland/Oostenrijk
Stom Konijn
264 25-06-2008 23:12
Vrije tijd Terugblik op het sportjaar 2007
Mr.Oizo
16 05-01-2008 18:18
Vrije tijd Eredivisie 2006/2007 topic # 3.
Verwijderd
500 10-05-2007 20:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37.