Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2008, 22:50
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Nederlandse (sport)-televisie is inderdaad een drama qua commentaar, in andere landen doen ze dat véél leuker. Alhoewel ik Jack van Gelder wel goed vind, maar die presenteert nu Studio Sportzomer. En Arno Vermeulen is soms ook wel fijn om naar te luisteren!
Idd, Nederlandse commentatoren zijn een drama. Evert ten Apel vind ik dan wel erg goed, maar wat ik afgelopen jaren heb gehoord buiten de NOS om...Daar kwam het bloed me uit de oren. Vooral Leo Driessen vind ik een drama.
Jack van Gelder is dan wel erg partijdig, maar hij heeft wel echte passie voor de sport en dat vind ik mooi

Mooie uitslag voor Duitsland trouwens, dat zal denk ik nu wel eens Portugal - Duitsland kunnen worden volgende ronde.

Anders zou het het in de halve finale zijn, maar toch een leuke wedstrijd waarbij een lastige tegenstander naar huis gaat
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2008, 08:48
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Waar ik me trouwens al een poosje over verbaasde en nou staat er een stuk over in de VI, is de fysieke gesteldheid waarmee spelers in Nederland rondlopen. Het moderne topvoetbal wordt door echte atleten die specifieke training krijgen op techniek, conditie, etc. en in Nederland blijven we daarin achter. Zou dit ook een reden kunnen zijn waarom we achterblijven met de internationale top op clubvoetbal. Als je Babel bekijkt, hoeveel sterker die is geworden bij Liverpool, de Jong misschien nog wel meer en van der Vaart is bij HSV ook topfit geworden.

Net als Huntelaar, nu is hij wel sterk geworden maar dat is blijkbaar voor een aanzienlijk gedeelte aan John Karelse te wijten die tegen Huntelaar zei dat hij een mietje zonder power was die een voorbeeld aan Shearer bij Newcastle moest nemen, die was elke dag bezig met zijn lichaam.
Ik ben daarom benieuwd hoe het Nederlands elftal vanavond tegen die fysieke gasten van Frankrijk gaan spelen, gelukkig is het Nederlands elftal fysiek wel klaar hiervoor.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 12:30
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Een van de redenen waarom Twente dit seizoen zo goed presteerde; fitheid en daardoor ook zelden blessures. Wielaert zei tijdens de playoffs in een interview dat ze moesten zorgen dat ze tegen Ajax de eerste helft op de been bleven want die waren de tweede helft altijd moe en vervolgens was het dan het laatste kwartier kat in't bakkie. En zo bleek het ook. Van der Vaart, De Jong, Sneijder, Babel, die hebben sinds ze uit Nederland weg zijn echt fysieke stappen gemaakt. Kijk ook hoe VDV verdedigend zijn kilometers maakte tegen Italië, dat liet hij bij Ajax echt niet zien. Het is inderdaad wel opvallend hoe weinig aandacht Nederlandse clubs/trainers daar aan schenken.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 13:13
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Kom denk ik ook doordat ze in de jeugd altijd de beste zijn en de rest van het team het loopwerk doet.
Citaat:
Geef gewoon toe wat iedereen ziet, je punt stelt niets voor.
Wat is volgens jou mijn punt dan? Ik zeg net dat v nistelrooij uitermate geschikt is om kampioen te worden maar niet om een cup mee te pakken (en volgens mij is dat nu juist de bedoeling) en vervolgens kom jij met een lijst waaruit precies dat blijkt maar vraag je mij om mijn punt te herzien, erg vreemde manier van discussieren.
Huntelaar heeft iedere finale waarin hij meespeelde gewonnen, ook niet slecht lijkt me. Kun je wel over een lager niveau lullen maar hij is nog jong, hoeveel cups had v nistelrooij op die leeftijd al gewonnen? Goed lezen he CUPS dus geen titels. Van die dingen die je krijgt als je een paar knock out wedstrijden hebt gewonnen.
Citaat:
Ik weet niet of je toevallig de BBC gekeken hebt? Die kwamen superlatieven te kort om Van Nistelrooy te beschrijven, Gordon Strachan en Lee Dixon vonden hem de beste man van het veld. Maargoed, ieder zijn mening, je luistert toch niet naar argumenten.
Vind je het een argument om te zeggen dat die twee mensen iets vinden dan? Johan Cruyf vindt van niet, puh, dat is pas een argument!
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 16:34
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
het begon ermee dat jij Huntelaar een betere spits vond op basis van 2-3 momenten ("Huntelaar had ze alle 3 gemaakt"). Vervolgens kwam je aan met argumenten die weerlegd werden en nu zeg je opeens dat het gaat om eht winnen van een cup ipv een competitie

Daarbij heeft Huntelaar de meeste recente knock-out competitie (de playoffs) glansrijk het laten afweten. Je punt is natuurlijk al raar dat je nu opeens wedstrijden los gaat zien als competitie of beker. Beide zijn 90 minuten en beide zal je moeten winnen om punten te pakken. Ja, op beker staat misschien wat meer spanning maar Huntelaar heeft dit seizoen juist bewezen daar nog niet mee om te kunnen gaan (want in zekere zin was elke wedstrijd van ajax vanaf psv-ajax van 16 maart een knock-out; hij moest gewonnen worden om kans te blijven maken).
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 18:23
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Kom denk ik ook doordat ze in de jeugd altijd de beste zijn en de rest van het team het loopwerk doet.

Wat is volgens jou mijn punt dan? Ik zeg net dat v nistelrooij uitermate geschikt is om kampioen te worden maar niet om een cup mee te pakken (en volgens mij is dat nu juist de bedoeling) en vervolgens kom jij met een lijst waaruit precies dat blijkt maar vraag je mij om mijn punt te herzien, erg vreemde manier van discussieren.
Huntelaar heeft iedere finale waarin hij meespeelde gewonnen, ook niet slecht lijkt me. Kun je wel over een lager niveau lullen maar hij is nog jong, hoeveel cups had v nistelrooij op die leeftijd al gewonnen? Goed lezen he CUPS dus geen titels. Van die dingen die je krijgt als je een paar knock out wedstrijden hebt gewonnen.

Vind je het een argument om te zeggen dat die twee mensen iets vinden dan? Johan Cruyf vindt van niet, puh, dat is pas een argument!
Er waren al legio argumenten genoemd, dit schoot me daarnaast te binnen en ik vind het zeker een argument in de zin dat ik meer vertrouwen heb in 2 topcoaches die hun ligt laten schijnen over het spel van een speler dan een willekeurige kijker. Ze motiveerden het, lieten beelden zien en overtuigden mij.

Maar ik snap écht niet dat je zegt dat Huntelaar meer heeft laten zien in grote wedstrijden
De achterstand die hij op Van Nistelrooy heeft is juist dat hij nooit grote wedstrijden gespeeld heeft! En ik snap niet hoe je er bij komt dat Huntelaar een toernooispeler is en Van Nistelrooy niet, dat is echt de grootste onzin die ik ooit gehoord heb. Die spelers bestaan niet, en dat kan je van een jongen van zijn leeftijd met zijn gebrek aan internationale ervaring al helemaal niet stellen. Toernooiprestaties er dan toch maar bij halen? Zijn 2 Amstelcup finales waarin hij scoorde acht ik van mindere waarde dan bijvoorbeeld de gemiste penalty tegen Slavia Praag, en zijn dramatische optreden tegen Rosenborg het jaar ervoor waardoor Ajax tot 2x toe de CL mist. En dit jaar liet hij weer niks zien in de play-offs tegen Twente. Ik probeer hier niet Huntelaar onderuit te halen, want ik zie in hem zeker de opvolger van RVN maar beter op dit moment? Nog lang niet.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 19:16
Frankrijk
Avatar van Frankrijk
Frankrijk is offline
Italie-Roemenie 1-1

Nu Frankrijk verslaan en daarna expres verliezen van Roemenie.
__________________
Montaigne: ''Que sais-je?''
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 19:18
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
ja

wat een wedstrijd trouwens
echt prachtig wat een spectakel weer
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 19:28
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
roemenie heeft haar werk gedaan, nu wij weer.

en we moeten gewoon van alle3 winnen natuurlijk
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 20:39
EK08
EK08 is offline
Jeetje wat speelt Oranje goed, allemaal koelbloedig en ze houden het tempo hoog. Verdiend doelpunt. Frankrijk daarintegen speelt echt een beroerde wedstrijd, vooral Heny en Malouda.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 21:40
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Jeetje wat speelt Oranje goed, allemaal koelbloedig en ze houden het tempo hoog. Verdiend doelpunt. Frankrijk daarintegen speelt echt een beroerde wedstrijd, vooral Heny en Malouda.
je bent niet helemaal goed in je hoofd.

prachtige wedstrijd met hoog tempo

† Ita 3 - 0, † Fra 4 - 1
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 22:39
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
on-ge-lo-ve-lijk dit

Steeds als Frankrijk sterker werd kwam er een goal

Frankrijk drong aan en BOEM Daar was de 2-0

Frankrijk drong weer aan en TSJAKKAAAA Robben uit onmogelijke hoek de 3-1 binnen

Sneijder om het af te maken

Ja, van de Sar redde op gevaarlijke momenten, maar op dit moment zie ik ze zomaar de finale in rollen eigenlijk.
Zelden zo'n effectief oranje gezien
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 23:04
Verwijderd
Laten we wel zijn dat deze overwinning absoluut onverdiend is, Nederland heeft ongeveer 5 veldkansen gecreeerd. Als Frankrijk iets meer geluk had was het 1-2 voor de rust. Beter verliezen ze opzettelijke van roemenie, als we italie loten in de halve finale gaan ze er hard af.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 23:37
Verwijderd
Was het van Nistelrooy die na de wedstrijd zei dat Frankrijk niet als team speelde en Nederland wel? Daar ben ik het mee eens
En dus niet met Lucky Luciano, ik vond het absoluut verdiend.
Ik geloof niet dat Nederland opzettelijk gaat verliezen tegen Roemenië, maar er zullen wel veel spelers rust krijgen dus een gelijkspel zit er ergens nog wel in denk ik.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 23:45
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Als je er vier goals in jast tegen een Frankrijk dat alleen uit een buitenspeldoelpunt scoort heb je natuurlijk verdiend gewonnen. Het was wel een beetje Italiaans zo uit de counter maar de aanvallen waren weer van ongekende schoonheid, wat een voetbal. En ik denk dat er voor Italie weinig meer te "loten" valt want die zie ik er gewoon uit vliegen tegen Frankrijk.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 00:11
tonio
tonio is offline
Absoluut niet onverdiend gewonnen.
Als je met deze effectiviteit speelt, kom je gewoon heel ver in het toernooi.
Natuurlijk was frankrijk op sommige momenten beter, maar ze stonden dan ook al snel met 1-0 achter en moesten minimaal gelijk spelen. Zij moesten het spel maken en deden dat ook, maar niet goed genoeg.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 00:16
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Laten we wel zijn dat deze overwinning absoluut onverdiend is, Nederland heeft ongeveer 5 veldkansen gecreeerd. Als Frankrijk iets meer geluk had was het 1-2 voor de rust. Beter verliezen ze opzettelijke van roemenie, als we italie loten in de halve finale gaan ze er hard af.
ik ben het met je eens dat gedurende grote delen van de strijd frankrijk overwicht had, vaak zat ik te stressen over de linkerflank van de fransen, maar je moet je aanvallen wel afronden, juist het feit dat er uit zo weinig veldkansen 3 doelpunten vallen (dat ene frommelgoaltje daar gelaten) wil zeggen dat die afronding dus uitermate effectief is.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 01:21
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik ergerde me dood aan al die Nederlanders in Leuven... Waarom blijven jullie niet in Nederland? Heel 't café waar ik zat kleurde bijna oranje...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 08:19
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Ik ergerde me dood aan al die Nederlanders in Leuven... Waarom blijven jullie niet in Nederland? Heel 't café waar ik zat kleurde bijna oranje...
Nederlanders zijn alleen maar trots op hun land als ze een potje voetbal winnen. Logisch, want op andere momenten is dat verboden. Na het EK ben je van ze af.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 08:35
Verwijderd
De Italianen hebben nog best een goede kans om door te gaan. Als Nederland wint van Roemenie met meer dan 2 doelpunten verschil, is Italie door bij een gelijkspel.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 09:44
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Nederlanders zijn alleen maar trots op hun land als ze een potje voetbal winnen. Logisch, want op andere momenten is dat verboden. Na het EK ben je van ze af.
Ik hoop het, want Nederlanders verdragen Belgisch bier echt slecht.




En ik hoop dat Italië nog doorgaat, is mijn favoriet voor 't EK...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Laten we wel zijn dat deze overwinning absoluut onverdiend is, Nederland heeft ongeveer 5 veldkansen gecreeerd. Als Frankrijk iets meer geluk had was het 1-2 voor de rust. Beter verliezen ze opzettelijke van roemenie, als we italie loten in de halve finale gaan ze er hard af.
Hoezo onverdiend? Als al die vier doelpunten van Nederland uit onterechte penalties of buitenspelsituaties waren gevallen, dan zou het inderdaad onverdiend zijn geweest. Als Frankrijk hun kansen niet kan benutten is dat hun fout. Er werd weliswaar gestunteld in de Nederlandse verdediging (Mathijsen en Boulahrouz), maar dan is er altijd Van der Sar nog.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 13:06
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
De overwinning is meer dan verdiend. Frankrijk heeft kansen gehad, tuurlijk, dat krijg je als je snel op 1-0 voorkomt en je bewust laat inzakken. Nederland kan geen 90 minuten lang druk zetten, dat kan geen enkel elftal, en dus geef je wel eens iets weg.
Frankrijk is met 3 doelpunten verschil verslagen en niet lopen zeuren over "Frankrijk heeft kansen gemist" dat heeft Nederland ook, dus stel dat de Fransen de kansen hadden gemaakt en Nederland ook dan was het 7-4 geweest.

@ Van Tango: Boulahrouz geblunderd? Geen fout van hem gezien.

En nu heeft die Henry weer een grote smoel dat het een handsbal, een penalty en rood had moeten zijn voor Ooijer en dat Frankrijk meer dan een nederlaag had verdiend....Wat een debiel met oogkleppen op, laten we die maar afzetten door ze te naaien tegen Roemenië, arrogante lul.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 15:45
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
De Italianen hebben nog best een goede kans om door te gaan. Als Nederland wint van Roemenie met meer dan 2 doelpunten verschil, is Italie door bij een gelijkspel.
Hoezo dan?

Stel Nederland wint van Roemenie met laten we zeggen 3-0

Italie en Frankrijk spelen gelijk, 0-0

Nl 3-9. Doelsaldo van 10-1
Roemenië 3-2. Doelsaldo 1-4
Frankrijk: 3-2. Doelsaldo 1-4
Italie: 3-2. Doelsaldo 1-4

Waarom zal italie dan door zijn?


Verder is het natuurlijk niet onverdiend. Ja, frankrijk kreeg kansen maar Nederland bleef bikkelen en was uiterst effectief. Hoe simpel ben je als team als je de (onterechte) aansluitingstreffer maakt en nog geen 30 seconden alter laat je het alweer 3-1 worden. Dan verdien je het ook niet
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 15:46
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
En nu heeft die Henry weer een grote smoel dat het een handsbal, een penalty en rood had moeten zijn voor Ooijer en dat Frankrijk meer dan een nederlaag had verdiend....Wat een debiel met oogkleppen op, laten we die maar afzetten door ze te naaien tegen Roemenië, arrogante lul.
Rood voor Makelele bedoelt hij

Verder las ik het van die handsbal ja, Domenech zat er ook over te huilen; dat ze verder een buitenspel doelpunt hebben gescoord zijn ze alweer vergeten
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 15:48
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Ik kan het gewoon nog steeds niet geloven de nummer 1 en 2 van de wereld totaal afgemaakt
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 16:41
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Genieten, dit.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 16:48
baas
Avatar van baas
baas is offline
De overwinning kan zeker niet onterecht genoemd worden, maar we moeten ons toch serieus zorgen maken over de verdediging. Organisatie was op bepaalde momenten helemaal weg, mannetjes liepen zomaar vrij uit de rug van sommigen weg en Nederland heeft veel te veel overtredingen nodig. Maar ja Frankrijk bakte er ook niet veel van. Gelukkig hebben we een super aanval.

Dat gezeik over die handsbal..pff. Als die bal snoeihard van 1m tegen je aan wordt geknald kun je m moeilijk weghalen daar. Hij stak zijn hand in ieder geval niet uit. Beter maakt Henry zich druk over Makalele die rood moest hebben.

Ik vind dat we wel met een B-team tegen Roemenië moeten spelen.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 18:05
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Het lijkt wel een droom dit wtf Ik denk dat ze ook gewoon gaan winnen van Roemenie, Huntelaar enzo zullen zich ook wel willen bewijzen
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 07:56
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Ik vind dat we juist met het A-team moeten spelen (niet die ) .
Laat ons weer met 3-0 winnen en blijf op die manier in de flow.. alleen de gele kaarten zou je dr uit kunnen halen maar niet een heel B-elftal.
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 12:29
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Er waren al legio argumenten genoemd, dit schoot me daarnaast te binnen en ik vind het zeker een argument in de zin dat ik meer vertrouwen heb in 2 topcoaches die hun ligt laten schijnen over het spel van een speler dan een willekeurige kijker. Ze motiveerden het, lieten beelden zien en overtuigden mij.

Maar ik snap écht niet dat je zegt dat Huntelaar meer heeft laten zien in grote wedstrijden
De achterstand die hij op Van Nistelrooy heeft is juist dat hij nooit grote wedstrijden gespeeld heeft! En ik snap niet hoe je er bij komt dat Huntelaar een toernooispeler is en Van Nistelrooy niet, dat is echt de grootste onzin die ik ooit gehoord heb. Die spelers bestaan niet, en dat kan je van een jongen van zijn leeftijd met zijn gebrek aan internationale ervaring al helemaal niet stellen. Toernooiprestaties er dan toch maar bij halen? Zijn 2 Amstelcup finales waarin hij scoorde acht ik van mindere waarde dan bijvoorbeeld de gemiste penalty tegen Slavia Praag, en zijn dramatische optreden tegen Rosenborg het jaar ervoor waardoor Ajax tot 2x toe de CL mist. En dit jaar liet hij weer niks zien in de play-offs tegen Twente. Ik probeer hier niet Huntelaar onderuit te halen, want ik zie in hem zeker de opvolger van RVN maar beter op dit moment? Nog lang niet.
Ik wil vN ook niet onderuit halen, maar wat heeft hij tot nu toe laten zien? Zes kansen 1 doelpunt, 2 trucjes 1 voorassist en een doelpunt tegen. Je kunt daarnaast wel zeggen dat KJH het dit jaar niet zo goed deed, maar wanneer heeft vN het ooit goed gedaan in een toernooi? Totaal is het moyenne van KJH 0,75 en dat van vN 0,60 in het nederlands elftal is dat 0,58 om 0,50. Weet je nog wie KJH aan de kant moest duwen om te scoren in zijn eerste CL-wedstrijd?

En toernooivoetballers bestaan niet?(Europese clubtoernooien dan)

maar we mogen best het EK winnen met vN hoor, ik zal niet klagen.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 13:31
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Ik wil vN ook niet onderuit halen, maar wat heeft hij tot nu toe laten zien? Zes kansen 1 doelpunt, 2 trucjes 1 voorassist en een doelpunt tegen. Je kunt daarnaast wel zeggen dat KJH het dit jaar niet zo goed deed, maar wanneer heeft vN het ooit goed gedaan in een toernooi? Totaal is het moyenne van KJH 0,75 en dat van vN 0,60 in het nederlands elftal is dat 0,58 om 0,50. Weet je nog wie KJH aan de kant moest duwen om te scoren in zijn eerste CL-wedstrijd?

En toernooivoetballers bestaan niet?(Europese clubtoernooien dan)

maar we mogen best het EK winnen met vN hoor, ik zal niet klagen.

Je snapt natuurlijk zelf ook wel dat een moyenne niet zoveel zegt om KJH geen grote oranjewedstrijden nog heb gespeeld. Ja, oostenrijk-uit en Ierland-uit is leuk voor je moyenne maar of het echt wat zegt
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Rood voor Makelele bedoelt hij

Verder las ik het van die handsbal ja, Domenech zat er ook over te huilen; dat ze verder een buitenspel doelpunt hebben gescoord zijn ze alweer vergeten
http://uniquelog.blogspot.com/2008/0...vs-france.html

hier even link met alle doelpunten, en ik zie echt geen buitenspel in dat goal van henry?

ohja trouwens de tweede keer dat je het ziet lijkt het er wat meer op maar volgens mij is hij niet buitenspel en sowieso geen meters, dus het is ook niet nodig te doen alsof hun goal volledig onterecht was.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 18:43
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
http://uniquelog.blogspot.com/2008/0...vs-france.html

hier even link met alle doelpunten, en ik zie echt geen buitenspel in dat goal van henry?
Ik dacht het in eerste instantie ook maar nu ik het beeld stil zet op dat moment zijn aanvaller en verdediger zo goed als gelijk, en voordeel voor de aanvaller bij twijfel; geen buitenspel
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 19:06
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ik wil vN ook niet onderuit halen, maar wat heeft hij tot nu toe laten zien? Zes kansen 1 doelpunt, 2 trucjes 1 voorassist en een doelpunt tegen. Je kunt daarnaast wel zeggen dat KJH het dit jaar niet zo goed deed, maar wanneer heeft vN het ooit goed gedaan in een toernooi? Totaal is het moyenne van KJH 0,75 en dat van vN 0,60 in het nederlands elftal is dat 0,58 om 0,50. Weet je nog wie KJH aan de kant moest duwen om te scoren in zijn eerste CL-wedstrijd?

En toernooivoetballers bestaan niet?(Europese clubtoernooien dan)

maar we mogen best het EK winnen met vN hoor, ik zal niet klagen.
Kom op, hij speelde tegen Frankrijk fantastisch. Heeft geen kopduel verloren, sleurde constant 2 verdedigers mee en heeft vrijwel geen balverlies geleden. De kopbal die hij over Coupet mikte kan je moeilijk beschouwen als iets negatiefs, hij mist wel een kans maar technisch kopt hij hem fantastisch in.
Nu draai je het ineens om! Jij zegt dat Huntelaar een toernooispeler is, dat is niet zo. Ik heb nooit gezegd dat Van Nistelrooy dat wél is. Bovendien ging het niet om dit jaar maar Huntelaar heeft dat in 3 jaar tijd nog niet laten zien.
Moyennes vergelijken tussen een speler die nog nooit in een sterke competitie gespeeld en een die speelt (en topscorer is geweest) in de sterkste competities ter wereld is niet fair. Die moyennes slaan nergens op, bovendien als je bij VN alleen zijn cijfers bij PSV, Man Utd en Real neemt dan heeft hij nog een moyenne van iets meer dan 0,71 dus niet relevant.

Oke, Inzaghi had ik ook in mijn hoofd maar dat is dan ook werkelijk een unicum en daar kan je Huntelaar zeker niet mee vergelijken.

Gelukkig heb je nog wel hetzelfde einddoel
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 19:11
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
misschien even een figuurlijk slotje op de discussie binnen de discussie nu?

ik heb zin in 20:45
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Hoezo dan?

Stel Nederland wint van Roemenie met laten we zeggen 3-0

Italie en Frankrijk spelen gelijk, 0-0

Nl 3-9. Doelsaldo van 10-1
Roemenië 3-2. Doelsaldo 1-4
Frankrijk: 3-2. Doelsaldo 1-4
Italie: 3-2. Doelsaldo 1-4

Waarom zal italie dan door zijn?

Italie heeft de afgelopen 2 kwalificaties het meeste punten per wedstrijd gehaald en op grond daarvan gaan ze door
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Italie heeft de afgelopen 2 kwalificaties het meeste punten per wedstrijd gehaald en op grond daarvan gaan ze door
Dan worden er penalty's genomen
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 22:26
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Dan worden er penalty's genomen
natuurlijk 3 gelijkstaande teams en er kan er maar 1 door. Roemenië wordt dan even naar het andere stadion gevlogen?
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 08:04
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
tjechië er uit voor die wel weer heel vies spelende turkse ploeg.
ongelofelijke blunder van Tsech, en domme rode kaart voor die aan de andere kant, veel spectacel gele kaarten en doelpunten. de 3-2 was een hele mooie, maar ik baal er wel van dat turkije door is.
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 08:49
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik heb alleen het laatste stuk gezien, maar als je van 0-2 3-2 maakt beschikt je ploeg over een enorme mentale veerkracht, een echte cupfighter. Tja, die blunder was ongeloofelijk, die verwacht je van Lehmann maar niet van Chech.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 09:08
Verwijderd
Ik vond de turken helemaal niet vies spelen! Was ook absoluut voor de tsjechen, dus wel jammer. En omg wat moet Chech zich nu ontzettend kut voelen..
Die rode kaart trouwens terecht, ik weet niet waarom hij nou duwde maar iedereen weet dat je daar rood voor krijgt (denk aan Zidane vorig WK).
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 09:27
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
ik vind de turken al 3 wedstrijden achter elkaar vuil spelen, deze keer vooral de eerste helft, toen tjechië veel beter was. 2e helft toen turkije zelf meer aanzette was het wel minder.
ze hebben tot nu toe dacht ik ook de meeste kaarten van alle ploegen op het ek.
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 15:27
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Turkije speelde vol passie, vond het wel mooi; jammer dat het mn poul verneukte maar wel mooie wedstrijd gezien. Zonde dat Tsjechie die bal op de paal schoot bij 2-0
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 22:40
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Ik zit er trouwens sterk over na te denken met 3-4 man naar Wenen te gaan als Oranje zaterdag wint...tis 1100 km maar wel gigantisch om mee te maken
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 11:47
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Een aanrader, mijn huisgenootje is ook de auto ingestapt en heeft de dag van z'n leven gehad
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 12:08
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Italy and France face the unprecedented prospect of a penalty shoot-out to determine who finishes third in Group C if the two sides crash out on Tuesday. World champions Italy and France face each other in the final Group C match with both almost certainly needing a win if they are to make the last eight. But if Romania beat Holland, ending the pair's progress hopes, a draw would not separate the teams in the standings.

Therefore, a shoot-out would be played even though both sides would be out.



HOE HELS IS DIT _O-

Penalty's nemen voor plek 3 en 4
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 12:20
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Tegen wie moet Nederland in de kwartfinales? Of word dat vanavond bekend? Ik ben niet zo weg in voetbal
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 12:27
NiceR
NiceR is offline
Citaat:
Tegen wie moet Nederland in de kwartfinales? Of word dat vanavond bekend? Ik ben niet zo weg in voetbal
Sweden of Rusland ligt eraan wie er morgen wint tussen deze 2
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 12:32
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
Sweden of Rusland ligt eraan wie er morgen wint tussen deze 2
OK Nou ik ben benieuwd
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Voetbalpoule Euro 2008
RHCP_NAC
63 28-06-2008 11:32
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Domme Belgen!!!!
Politiker
156 22-02-2007 09:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:35.