Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2008, 07:02
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Het seizoen is dus gestart.

Voorspellingen, frustraties, discussies over wedstrijden, etc. het kan allemaal hier. Voor Europees voetbal en bekervoetbal zijn of komen er andere topics.

In Nederland wordt de kunst van het verdedigen niet echt gewaardeerd blijkt wel weer, wat een enorme dekkingsfouten. Met name bij Feyenoord, AZ en Sparta werden er dit seizoen kinderlijke dekkingsfouten gemaakt.

Wel veel mooie doelpunten
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2008, 08:44
Verwijderd
€30 miljoen besteden en dan zo spelen. Lachwekkend.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2008, 08:52
Verwijderd
Ajax kan 3e klasse gaan spelen volgend jaar.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2008, 09:21
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Gekke scheidsrechters, veel penaltys, veel rode kaarten voor met de armpjes zwaaien, maar voor ouderwetsch schoppen slechts geel. Een trainer mag wel het veld inlopen (vbasten) en de ander niet (wetzel).

Bij de laatste goal van heracles was feyenoord echt te triest voor woorden.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2008, 09:35
Verwijderd
Citaat:
Gekke scheidsrechters, veel penaltys, veel rode kaarten voor met de armpjes zwaaien, maar voor ouderwetsch schoppen slechts geel. Een trainer mag wel het veld inlopen (vbasten) en de ander niet (wetzel).
Och, daar zijn we inmiddels aan gewend bij het Nederlands voetbal. We staan er niet eens meer van te kijken als een (ex-?)scheidsrechter te gast is als 'analyticus' bij een voetbalprogramma.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2008, 10:26
Verwijderd
Vind dat de rode kaarten te snel worden gegeven hoor.
Over die van de Guzman valt te discusiëren, maar die van Sno sloeg natuurlijk helemaal nergens op!

Maar goed, NAC 3 punten op dezelfde manier als vorig jaar zo'n beetje
Met citaat reageren
Oud 01-09-2008, 11:24
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
En de samenvattingen natuurlijk weer terug bij de NOS. Een groot voordeel, wat ook het kijkplezier waarschijnlijk weer terug gaat brengen bij me.
Heb gisteravond in ieder geval gekeken en het is natuurlijk een beroerde start voor Ajax, Feyenoord en AZ. Voorspellingen waag ik me al een paar jaar niet aan, maar een verrassing zoals NAC vorig jaar op Willem II een poos geleden zou best eens herhaald kunnen worden. Alles is mogelijk dit jaar
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2008, 11:59
marvintjuh
marvintjuh is offline
Zeker, zoals de mooie uitslag van Sparta - Ado (2-5)
http://www.telegraaf.nl/telesport/vo...a_-_ADO__.html
Met citaat reageren
Oud 01-09-2008, 12:02
Verwijderd
"Korfbalscore" wtf, hoe verzin je het?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2008, 12:34
Verwijderd
Citaat:
En de samenvattingen natuurlijk weer terug bij de NOS. Een groot voordeel, wat ook het kijkplezier waarschijnlijk weer terug gaat brengen bij me.
Waarom? Er staan irritant veel logo's in beeld, en gisteren verwisselden ze opstellingen en gingen er wel meer kleine dingen mis. Ik vond het vorig jaar bij RTL4 beter dan wat ik gisteren gezien heb. Alleen dit jaar minder reclame, dat is een pluspunt. Maar verder moet er nog een hoop beter worden voor ik zo enthousiast ben over de NOS...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2008, 12:36
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Logo's ontkom je helaas niet meer aan. Dat zie je bij alle andere Europese samenvattingen helaas ook. Heb ik me bij neergelegd.

Heb niet super aandachtig gekeken, maar de volgorde van werdstrijden en geen reclame zijn voor mij al genoeg redenen om weer te kijken. Dat er dingen misgaan kan gebeuren. En de setup in de studio vind ik niet je-van-het, maar misscihen wordt dat ook nog veranderd
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2008, 13:35
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Heb niet super aandachtig gekeken, maar de volgorde van werdstrijden en geen reclame zijn voor mij al genoeg redenen om weer te kijken. Dat er dingen misgaan kan gebeuren. En de setup in de studio vind ik niet je-van-het, maar misscihen wordt dat ook nog veranderd
Zenden ze eerst nog uitermate boeiende sporten als handbal, korfbal en atletiek uit alvorens de voetbalsamenvattingen te tonen? Als dat zo is dan mag het van mij meteen terug naar RTL, daar draaide het ten minste om voetbal.

Maar ik kijk sowieso liever live.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2008, 13:37
Verwijderd
Ik moest zaterdag en zondag oppassen, die mensen hebben Eredivisie Live en een 107cm beeldscherm. Ik was helemaal in m'n sas. Ook vanwege de uitslagen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2008, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Logo's ontkom je helaas niet meer aan. Dat zie je bij alle andere Europese samenvattingen helaas ook. Heb ik me bij neergelegd.

Heb niet super aandachtig gekeken, maar de volgorde van werdstrijden en geen reclame zijn voor mij al genoeg redenen om weer te kijken. Dat er dingen misgaan kan gebeuren. En de setup in de studio vind ik niet je-van-het, maar misscihen wordt dat ook nog veranderd
Als ik kijk, wil ik ook alle wedstrijden zien, dus de volgorde maakt me eigenlijk echt niet zoveel uit. Bovendien deed RTL dat ook al lang niet meer, die lieten ook de topclubs als eerste zien.

En een goede film bekijk ik ook op RTL4, ook al komt er daar reclame doorheen. Het is vervelend, maar ik vind het altijd zo vreemd dat mensen bij voetbal plotseling heel erg ethisch gaan doen en bij series/films reclame gewoon accepteren

Maar goed daar gaat deze topic niet over
Met citaat reageren
Oud 01-09-2008, 15:16
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
@De Veroorzaker: Het is netjes om 19:00 voetbal. OF er daarna andere sporten zijn weet ik niet aangezien ik het niet helemaal afgekeken heb, maar de volgorde is geloof ik weer net zoals vroeger op de NOS.

Offtopic: Daarom kijk ik ook geen series op de commerciële zenders en probeer ze zoveel mogelijk te mijden
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2008, 16:49
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
@De Veroorzaker: Het is netjes om 19:00 voetbal. OF er daarna andere sporten zijn weet ik niet aangezien ik het niet helemaal afgekeken heb, maar de volgorde is geloof ik weer net zoals vroeger op de NOS.

Offtopic: Daarom kijk ik ook geen series op de commerciële zenders en probeer ze zoveel mogelijk te mijden
dat is in ieder geval erg mooi, ik heb het einde gezien dus ik kan vertellen dat erna ook geen andere sporten komen (en ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat ertussendoor niks is).

Offtopic: een harddiskrecorder is echt mijn beste inverstering van de afgelopen jaren geweest (maar ik zit nu aan sport1 te denken)
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2008, 17:35
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
De NOS viel me ook tegen. Erg oudbollig vond ik de informatiebalkjes met de tussenstand, etc. en nog onduidelijk ook.

De presentatie is dan weer wel goed, hoewel ik Jan van Halst mis. Studio voetbal is en blijft kut. Zelf voetballen is toch nog het leukste
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2008, 21:27
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
De Veste staat bijna, alleen wordt er nog druk aan de stoeltjes gewerkt (door alle supportersverenigingen). En na de debiele regenboog die we hadden is hier nu echt aandacht aan besteed.

Voor de liefhebbers; Virtuele Tour:
http://www.tctubantia.nl/specials/grolschveste/

Er is zelfs een Epi Drost erin verwerkt!



Hoe stoer is dat.



Ook de buitenkant is rood, eigenlijk is alles rood
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-09-2008, 22:50
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ziet er mooi uit, ook aardig wat skyboxen erbij. Jammer van die walgelijke naam, en dat is niet vanwege het soort bier maar sponsornamen horen niet bij een voetbalstadion.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2008, 23:27
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
De Veste, welk team hoort daarbij?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2008, 09:09
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
De Veste, welk team hoort daarbij?
FC Twente, de Grolsch Veste

En ik ga vandaag eens langslopen daar, ze zijn de laatste 2 weken flink opgeschoten aan de foto's te zien
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2008, 10:53
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Juist, dacht 't wel maar was niet zeker.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2008, 14:18
Verwijderd
Voorspelling: PSV wordt weer kampioen.
En de Graafschap degradeert
Met citaat reageren
Oud 11-09-2008, 08:15
Verwijderd
Citaat:
Ziet er mooi uit, ook aardig wat skyboxen erbij. Jammer van die walgelijke naam, en dat is niet vanwege het soort bier maar sponsornamen horen niet bij een voetbalstadion.
Had ik toevallig laatst nog een discussie over met vrienden. Clubkleuren/shirt/logo/naam aanpassen vind ik echt not done. De naam van het stadion maakt me echt een stuk minder uit, zeker zoals in het geval van Twente het stadion relatief nieuw is en nooit echt een traditionele naam gehad heeft. Wel moet het genoeg geld opleveren, dus vele tonnen per jaar.

Kijk, De Kuip ga je niet de Havenbedrijven Arena noemen. Maar dat het Arke-stadion tegenwoordig Grolsch Veste heet, daar lig ik nou echt niet wakker van.

Overigens hoort het stadion van PSV dan weer wél Philips Stadion te heten, maar dat ligt natuurlijk anders

Maar goed zo heeft iedereen zijn gevoeligheden. Wanneer komen staanplaatsen eindelijk eens terug???

Zijn er trouwens mensen hier die mee gaan doen aan de Eurostand acties dit weekend, of mensen die weten dat er bij hun club iets georganiseerd wordt?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2008, 12:06
baas
Avatar van baas
baas is offline
Citaat:
Ziet er mooi uit, ook aardig wat skyboxen erbij. Jammer van die walgelijke naam, en dat is niet vanwege het soort bier maar sponsornamen horen niet bij een voetbalstadion.
Fujifilm Stadion, MyCom Stadion .

Heerlijk trouwens NOS. Een fatsoenlijke presentator en netjes om 20.00 klaar met de hele riedel in plaats van tot half 9 en ondertussen een half uur aan reclame voor de kiezen te hebben gekregen. Ze mogen alleen wat doen aan die oerlelijke animaties bij de opstellingen.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2008, 13:46
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Fujifilm Stadion, MyCom Stadion .
Ja, die namen waren ook echt een drama . Hopelijk nooit meer. Het huidige NAC stadion is jammer genoeg niet zo sfeervol als het oude, als er een ooit een nieuw stadion komt dan hoop ik dat ze rekening houden met oude fouten: publiek dichter op het veld, voldoende bierpunten ( dit blijkt deze zomer trouwens opgelost te zijn ), meer ruimte voor trainingsvelden naast het stadion en nog een paar anderen.

@ Ertur:
Citaat:
Maar goed zo heeft iedereen zijn gevoeligheden. Wanneer komen staanplaatsen eindelijk eens terug???
Bij NAC bedoel je of heb je het over het algemeen. Bij NAC zijn er inmiddels staanplaatsen op vak G maar op de B-side moet de bouwvergunning nog worden goedgekeurd.

Citaat:
Zijn er trouwens mensen hier die mee gaan doen aan de Eurostand acties dit weekend, of mensen die weten dat er bij hun club iets georganiseerd wordt?
Nog nooit van gehoord tot nu, bij NAC wordt er iig niks georganiseerd.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2008, 14:32
Verwijderd
Citaat:
@ Ertur:


Bij NAC bedoel je of heb je het over het algemeen. Bij NAC zijn er inmiddels staanplaatsen op vak G maar op de B-side moet de bouwvergunning nog worden goedgekeurd.
Ik bedoelde in het algemeen. Staat de KNVB het tegenwoordig bij meer clubs dan alleen Heerenveen toe dan? Dat wist ik nog niet! Goede ontwikkeling.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2008, 15:43
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
jup, helaas is de staantribune op de B-side nog niet goedgekeurd.


Dus helaas, alles weer terug erop.

Ik heb iig een mooie zitplek
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2008, 20:15
baas
Avatar van baas
baas is offline
Goeie shit, Willem II een van de belangrijkste wedstrijden van het jaar gewonnen . Had het niet verwacht. Misschien ook niet helemaal verdiend, maar daar zullen de Naccers hier vast meer over kunnen vertellen.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2008, 22:31
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Dan zal ik dat maar doen

Ik denk dat NAC de nederlaag over zichzelf heeft afgeroepen door de kansen niet te verzilveren in de 1ste helft met het grote overwicht. Hoe het in godsnaam mogelijk is dat de 2e helft een totaal ander beeld laat zien begrijp ik niet, in een voorbeschouwing zei een speler dat de 2e helft vaker ineens slecht gaat, waarom weet ik niet. Conditie? De epo die uitgewerkt is?

Een jammerlijke verliespartij, maar ik denk dat NAC dit seizoen met het spel uit de 1ste helft het aardig kan doen en ik denk dat we uiteindelijk nog wel boven Willem 2 kunnen eindigen, maar NAC is een club van uitersten, zelfs degradatie is mogelijk bij NAC.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2008, 23:06
baas
Avatar van baas
baas is offline
Citaat:
Dan zal ik dat maar doen

Ik denk dat NAC de nederlaag over zichzelf heeft afgeroepen door de kansen niet te verzilveren in de 1ste helft met het grote overwicht. Hoe het in godsnaam mogelijk is dat de 2e helft een totaal ander beeld laat zien begrijp ik niet, in een voorbeschouwing zei een speler dat de 2e helft vaker ineens slecht gaat, waarom weet ik niet. Conditie? De epo die uitgewerkt is?

Een jammerlijke verliespartij, maar ik denk dat NAC dit seizoen met het spel uit de 1ste helft het aardig kan doen en ik denk dat we uiteindelijk nog wel boven Willem 2 kunnen eindigen, maar NAC is een club van uitersten, zelfs degradatie is mogelijk bij NAC.
Ja NAC gaat wel boven Willem II eindigen lijkt me. Ze hebben gewoon goede spelers. Alleen wel lastig dat jullie opgescheept zitten met die nitwit van een Maaskant. Wat een clown, bizar dat hij nog een contract heeft weten te ritselen ergens.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2008, 13:10
Verwijderd
Maaskant haalde wel nog een 10e plaats met een grotendeels uitgedunde selectie. En haalde de bekerfinale. Ik snap nooit zo goed dat Willem II-fans zo negatief zijn over hem.

Hij is een bravouremannetje, dat wel, en dat werkt natuurlijk tegen hem zodra het wat minder gaat. Maar hij kan een selectie goed motiveren en speelt graag aanvallend voetbal. Ik heb Maaskant best hoog zitten. Jonker zal best een betere trainer zijn inhoudelijk gezien, maar heeft maar weinig uitstraling en zal een selectie veel minder goed kunnen motiveren.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2008, 22:41
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Bij MVV deed maaskant het niet verkeerd, maar hij heeft zoals ertur zegt een mourinhoprobleem.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2008, 09:11
Verwijderd
Ik zeg het niet vanwege zijn prestaties bij MVV alleen, De Veroorzaker. In de paar maanden dat hij bij Go Ahead zat, deden die het verrassend goed in de Gouden Gids-divisie en waren op weg naar de nacompetitie met aanvallend voetbal. Bij RBC heeft hij het drie keer goed gedaan. Twee keer gepromoveerd en de derde keer ontslagen toen RBC derde stond in de Jupiler League. Steeds aanvallend voetbal. Bizarre beslissing van technisch directeur Meppelink en sindsdien speelt RBC weer 'gewoon' in de grauwe middenmoot van de Jupiler League, met als trainer Meppelink. Bij MVV deed hij het inderdaad ook goed, al jaren speelde MVV in diezelfde grauwe middenmoot, hij haalde met aanvallend voetbal zowaar de vijfde plaats.

Bij Willem II, zoals ik al eerder zei, werd zo'n beetje iedereen die een bal rechtdoor kon trappen verkocht, toch haalde hij nog de 10e plaats en bekerfinale. Sindsdien staat Willem II ieder jaar tijdens de winterstop op degraderen en zijn uiteindelijk twee keer 15e en één keer 17e geworden. Dan kun je Maaskant nog zo'n slechte trainer vinden, maar bij Willem II is het echt niet beter geworden na zijn vertrek.

Ik denk absoluut niet dat Maaskant "de kroonprins is", hij komt echt tekort voor de top. Maar voor een club als Willem II is hij een prima trainer. Hij heeft overal resultaat gehaald met aanvallend voetbal. En ja, dat doet hij voornamelijk op bravoure en uitstraling, voornamelijk doro een grote mond te hebben en spelers extreem te motiveren en extreem veel selfvertrouwen te geven. Ik denk niet dat een Maaskant drie of vier seizoenen na elkaar ergens met succes kan werken, alhoewel hij dat overigens bij RBC wel heeft gedaan (tussen 2000 en 2004 met uiteindelijk 13e en 12e plaats in de Eredivisie, met fucking RBC!).

Maar goed, dat zie ik natuurlijk allemaal verkeerd, Maaskant is een nitwit en een clown omdat hij niet de saaie kaasboerenuitstraling van Jonker heeft
Met citaat reageren
Oud 16-09-2008, 13:24
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Ik zeg het niet vanwege zijn prestaties bij MVV alleen, De Veroorzaker.
nee, maar ik wilde even toevoegen dat naast de 10e plek met willem II hij het ook bij mvv goed deed.

Citaat:
Ik denk absoluut niet dat Maaskant "de kroonprins is", hij komt echt tekort voor de top. Maar voor een club als Willem II is hij een prima trainer. Hij heeft overal resultaat gehaald met aanvallend voetbal. En ja, dat doet hij voornamelijk op bravoure en uitstraling, voornamelijk doro een grote mond te hebben en spelers extreem te motiveren en extreem veel selfvertrouwen te geven. Ik denk niet dat een Maaskant drie of vier seizoenen na elkaar ergens met succes kan werken, alhoewel hij dat overigens bij RBC wel heeft gedaan (tussen 2000 en 2004 met uiteindelijk 13e en 12e plaats in de Eredivisie, met fucking RBC!).
Vandaar ook de mourinhovergelijking, wat betreft houdbaarheid denk ik dat hij net zoiets is als Adriaanse, die itt een Ron Jans ook maar een bepaald aantal seizoenen een groep kan motiveren.

Ik hou daar wel van, beetje grote bek, maaskant, mourinho. Dat maakt het ook veel leuker als ze falen.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2008, 16:39
baas
Avatar van baas
baas is offline
Citaat:
Maar goed, dat zie ik natuurlijk allemaal verkeerd, Maaskant is een nitwit en een clown omdat hij niet de saaie kaasboerenuitstraling van Jonker heeft
Nouja Jonker is natuurlijk ook niet alles.

Ja, dat seizoen dat Maaskant 10de werd deed hij het niet slecht. Hoewel er nog wel een aantal goede spelers aanwezig waren toen: Moens, Reuser, Hadouir, Agustien, Caluwé. Ik herinner me vooral grote ontevredenheid in Tilburg. Vaak onbegrijpelijke osptellingen, wissels etc. Bovendien stond Maaskant gewoon 17de toen hij ontslagen werd het seizoen erop.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-09-2008, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Nouja Jonker is natuurlijk ook niet alles.

Ja, dat seizoen dat Maaskant 10de werd deed hij het niet slecht. Hoewel er nog wel een aantal goede spelers aanwezig waren toen: Moens, Reuser, Hadouir, Agustien, Caluwé. Ik herinner me vooral grote ontevredenheid in Tilburg. Vaak onbegrijpelijke osptellingen, wissels etc. Bovendien stond Maaskant gewoon 17de toen hij ontslagen werd het seizoen erop.
Maar ik zeg ook nergens dat hij onterecht ontslagen is. Alleen merk ik wel vaker dat Willem II-fans erg fel op Maaskant reageren en doen alsof hij een koekenbakker is die er niets van kan. Dat beeld is onjuist naar mijn mening, zelfs bij Willem II heeft hij een tijdje het tegendeel bewezen. Dat daarna Willem II enigszins is ingestort en dat dan vrijwel altijd de trainer wordt ontslagen zijn gewoon feiten.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2008, 13:32
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik denk dat de reactie van de Willem 2 supporters te maken heeft met zijn binding met NAC. Tijdens zijn periode als trainer van de Kruiken woonde hij ook nog in Breda en zijn vader is ooit trainer van NAC geweest.
Ook het gerucht dat hij een tattoo van NAC zou hebben dat door de NAC supporters de wereld in was geholpen werd niet echt op prijs gesteld, hij is zelfs naar de supporters van Willem 2 gegaan om te laten zien dat er niks op zijn schouder zat

Ik wil trouwens nog even melden dat ik het jammer van de NOS vind dat ze geen sfeerbeelden van Twente lieten zien afgelopen weekend, toch een nieuw stadion en een momentje daarbij stilstaan met beelden leek me wel leuk. Iemand die zich daar nog meer aan ergerde?
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2008, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Ik wil trouwens nog even melden dat ik het jammer van de NOS vind dat ze geen sfeerbeelden van Twente lieten zien afgelopen weekend, toch een nieuw stadion en een momentje daarbij stilstaan met beelden leek me wel leuk. Iemand die zich daar nog meer aan ergerde?
Ja. Er werd even kort melding gemaakt van het feit dat er verbouwd was, maar echt duidelijke beelden waren er niet te zien, erg zonde

Weet nog dat vroeger bij weer een verbouwing van Heerenveen of bijvoorbeeld oplevering nieuwe hoofdtribune Galgenwaard dat toendertijd best goed werd getoond, een half minuutje lang beelden van hoe het was geworden en zo. Voor een stadionfreak als ik is dat geweldig.

Vind sowieso dat de NOS te weinig sfeerbeelden uit het stadion laat zien. Dan laten ze een rij spelers zien die na een gewonnen wedstrijd staan te juichen voor het uitvak. Maar even íets uitzoomen zodat ook het uitvak en de juichende supporters te zien zijn, dat gebeurt niet. Ik vind dat soort shots juist mooi.

Er zat bovendien afgelopen zondag wederom een fout in de opstellingen bij Ado - AZ, de opstelling van Ado kwam niet langs, in plaats daarvan werd die van AZ twee keer getoond. Sowieso lijken er vier of vijf verschillende formats voor de opstellingen gehanteerd te worden, dan weer met foto's, dan weer zonder, dan met formatie (dus de spelers gezet op de plaats waar ze speelden) dan weer gewoon een lijstje. Hou één format aan alsjeblieft!

Het lijkt wel alsof Studio Sport helemaal niet voorbereid was voor de terugkeer van de rechten en dat er verschillende mensen langs elkaar heen aan het werken zijn. Ik ben er nog lang niet van overtuigd dat het een vooruitgang is, de terugkeer naar de NOS.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2008, 18:31
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Mooi om te zien hoe iedereen nu ineens (volledig terecht) afzeikt op de NOS. Eerst was het Talpa die alles verkeerd deed, toen RTL en nu de NOS. Natuurlijk zijn het irritante foutjes als er met opstellingen wordt geprutst, er geen lijn in de lay-out zit of andere administratief gepruts. Maar blijkbaar zijn ze bij tv-stations er niet toe in staat vanaf speelronde 1 een degelijk programma te draaien. Ik ga me er niet meer aan storen, ben allang blij dat er een goed arsenaal aan commentatoren staat en er volledige wedstrijden getoond worden (Tijdens de start van Talpa vielen er zo stukken uit de samenvatting weg of lieten ze essentiële kansen weg).

Dat ze weinig trinunebeelden tonen stoort me veel meer, maar dat is in Nederland nooit een traditie geweest. Blijkbaar vindt de NOS het al jaren belangrijker om uren stil te staan bij een overtreding die over het randje is dan een sfeeractie die indrukwekkend is. Laten ze bij Studio Voetbal nou eens de elleboog van de week weglaten en de sfeeractie van de week invoeren.

Daarnaast is het *** dat je het op internet niet meer kan kijken als je iets gemist hebt maar dat is op het conto van de Eredivisie NV af te schrijven.


zag er toch fraai uit
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk

Laatst gewijzigd op 18-09-2008 om 18:38.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2008, 22:24
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Dat ze weinig trinunebeelden tonen stoort me veel meer, maar dat is in Nederland nooit een traditie geweest.
Jup.

En dat is denk ik ook erg dom, mooie sfeerbeelden van supporters die liederen zingen of grote doeken, en dan niet van die harde kern doeken, maar fatsoenlijke doeken kunnen denk ik veel positiefs aan het imago van het voetbal in Nederland bijdragen.

Maar het is ook een Nederlands iets om te gaan zeiken over alles, zelfs toen er een keer goed geld werd betaald voor de samenvattingen werd er al flink gemekkerd, onbegrijpelijk, je wilt toch dat de Nederlandse clubs iets kunnen doen internationaal?

Ik heb vandaag een mooi interview in de VI met Frans van Seumeren gelezen, toevallig de baas van mijn vader dus ik was wel benieuwd naar wat hij te zeggen had, ik denk dat Utrecht heel erg boft met deze man. Ik denk dat hij echt inzicht heeft en de regio weer van Utrecht kan laten houden en de club op den duur voorbij Groningen en misschien zelfs Heerenveen kan tillen.
Private overnames als door mensen zoals dit kan ik alleen maar toejuichen, hij bewaakt de clubcultuur, laat voetbalzaken aan de experts over en hij wilt iets gestructureerd neerzetten.
Waar is deze man voor NAC? De tijd om de definitief de 2e club van Brabant te worden is nú.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2008, 18:53
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Ik wil trouwens nog even melden dat ik het jammer van de NOS vind dat ze geen sfeerbeelden van Twente lieten zien afgelopen weekend, toch een nieuw stadion en een momentje daarbij stilstaan met beelden leek me wel leuk. Iemand die zich daar nog meer aan ergerde?
Tja dat is wat men kennelijk wilde, geen tirelantijntjes alleen wedstrijdbeelden. ben je al bijna verplicht om studio voetbal te kijken.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2008, 20:37
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Tis al bijna zondagmiddag 12.30
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 20-09-2008, 21:20
Verwijderd
Aisatti drie tot zes weken geblesseerd, gaat lekker zo.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2008, 21:43
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Eerste competitieverlies voor PSV. Wel terecht, though.
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2008, 13:53
Verwijderd
2-2
Valt niet tegen
Met citaat reageren
Oud 21-09-2008, 16:41
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Hmm

2-2 wel terecht, maar niet de manier waarop
Suarez krijgt 'm niet en Mols wel???
Verder was het me een raadsel wat Leonardo op het veld deed (waarom niet bv Cvitanich voor Sulejmani) en Sno was veel te vaak in balbezit.
Timmer had ook wel rood mogen krijgen overigens, of zoals Huntelaar het zei "Hij moest gewoon rood geven, maar dat durfde hij denk ik niet. Als uitleg zei hij, dat er nog verdedigers meeliepen. Nou, die verdedigers liepen hoogstens mee om de bal uit het net te halen, want ze hadden Leonardo nooit meer ingehaald."
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 21-09-2008, 19:56
Verwijderd
Ik moest zelf sporten en ben net een half uurtje thuis, dus niets gezien. Ga ook niet oordelen over de wedstrijden van dit weekend. Wordt er eigenlijk nog herhaald? Vroeger in mijn studententijd kwam ik wel vaker midden in de nacht thuis, werd het sportjournaal fijn om het half uur herhaald en kon ik alles toch nog zien

Wat ik wel echt even kwijt wil, ik zat in de auto, en op de radio bij het nieuws werd er gezegd:

"De klassieker tussen Ajax en Feyenoord (NB van Ertur: Ajax werd eerst genoemd ook al speelde Feyenoord thuis, dit even terzijde ) is allesbehalve rustig verlopen. Tientallen mensen werden opgepakt en een jongen kreeg een stomp van een man, omdat hij juichte voor Ajax"

Werd in de eerste zin en ook nog wel eerste gedeelte tweede zin, sterk de indruk gewekt dat het weer eens finaal uit de hand was gelopen. Ik heb even snel op internet gezocht, maar er is dus geen zak gebeurd, niet dat ik kan terugvinden in ieder geval. Een quote van nu.nl:

Bijna 20 arrestaties en 79 bekeuringen rond klassieker
Uitgegeven: 21 september 2008 17:01
Laatst gewijzigd: 21 september 2008 17:05

ROTTERDAM - De Rotterdamse politie heeft zondag rond de voetbalklassieker Feyenoord-Ajax achttien arrestaties verricht en 79 bekeuringen uitgedeeld. Dat meldde een woordvoerder van het korps.

De politie paste in de stad en bij het stadion de plaatselijke regels streng toe. Zo werden alcohol, drugs en wildplassen niet getolereerd.
------

18 arrestaties op 45000 man? 79 bekeuringen? Dat is echt niet veel. Zeker als je ziet dat het voor wildplassen, alcoholgebruik en drugs was. Als je daarop streng controleert bij een groep van 45000 man die onder opgefokte omstandigheden ergens samen zijn, is dat gewoon weinig. Ik was er niet bij dus kan niet beoordelen, maar het heeft op mij de indruk dat beide supportersgroepen zich juist keurig gedragen hebben. Jammer dat op de radio voetbal weer in een bepaald daglicht wordt gesteld. En dan helemaal de schuingedrukte zin.

Ik weet niet wat er precies gebeurd is, en ik wil helemaal niets goedpraten. Maar "een stomp" haalt het journaal al? Alsjeblieft zeg. Wat een teken dat er verder niets spectaculairs gebeurd is op 'hooligangebied'. Ik vind het sneu voor die jongen, maar als je voor Ajax juicht in de Kuip, blijkbaar niet in het uitvak, weet je dat je reactie krijgt. Nogmaals, ik praat niets goed, ik weet ook niet hoe oud die jongen was. Een jongen kan een 17-jarige zijn, dan moet ie gewoon zelf nadenken, kan ook een knulletje van 7 zijn, dan is het sneu en wel erg triest van de kerel die een stomp uitdeelt, maar dan nog: zijn vader/moeder/wie dan ook de begeleider was mag heus wel uitleggen dat je in de Kuip gewoon NIET voor Ajax juicht.

Affijn, wat ik wil zeggen: afgaande op wat ik nu kan ontdekken is er geen zak gebeurd bij de klassieker qua rellen of wat dan ook, maar toch wordt er in ieder geval op bepaalde radiozenders hardnekkig de indruk gewekt dat 'dat voetbal' weer eens uit de hand is gelopen. Ik stoor me daar nogal aan. Zo, nu ben ik mijn verhaal kwijt, bedankt voor het lezen
Met citaat reageren
Oud 22-09-2008, 15:37
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Voetbal in een kwaad daglicht zetten scoort beter, vooral voor de voetbalhaters die graag hun slecht geïnformeerde mening willen laten horen of hun beeld bevestigd willen zien. Ik vind het ook wel jammer dat er erg weinig wordt stilgestaan bij de mooie dingen die bij het voetbal gebeuren; Minuten stilte, werk voor de omgeving door BVO's, etc.
Een mooi moment vond ik de wedstrijd waarin NAC degradeerde en thuis 2-2 speelde, het was geloof ik ook de laatste wedstrijd van Litmanen in Nederland destijds, toen hij gewisseld werd kreeg hij een staande ovatie van alle supporters in het stadion omdat hij veel voor het Nederlandse voetbal had gedaan.

Maar over afgelopen weekend:
Voor de competitie is het denk ik een spannende ontwikkeling van zaken, maar Braamhaar heeft Ajax gisteren wel erg benadeeld en de scheids zou een onzichtbare hand in de wedstrijd moeten hebben, hoewel dat een klassieker onmogelijk is denk ik.

En NAC heeft flink uitgehaald, de 2e helft heb ik nog in zijn geheel gezien en ze waren echt goed, en dat na de dreun van vorige week, complimenten aan het team.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2008, 12:13
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
huntelaar strak miss nog geschorst omdat hij heel terecht zei dat braamhaar er nix van bakte ;(
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28.