Oud 31-05-2010, 10:45
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Ik denk niet dat beide wolven geliefden zijn, maar wel 1 van de 2.
Maar alsnog denk ik niet dat DP 1 van de geliefden is, dorpeling ophangen is nutteloos.
Als beide wolven geliefden waren hadden deze nu al gewonnen, toch?
__________________
Zeg maar Jan.
Advertentie
Oud 31-05-2010, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Als beide wolven geliefden waren hadden deze nu al gewonnen, toch?
Ja, dus één wolf/geliefde zou kunnen, maar twee is onmogelijk.
Oud 31-05-2010, 10:55
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ja precies, ik denk ook wel dat 1 het is.
ff een vraag trouwens, meer algemeen spel dan specifiek nu, maar als je wolf en geliefde bent, mogen je mede wolven dat dan weten?
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 31-05-2010, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Ja precies, ik denk ook wel dat 1 het is.
ff een vraag trouwens, meer algemeen spel dan specifiek nu, maar als je wolf en geliefde bent, mogen je mede wolven dat dan weten?
Of ze het mogen weten, weet ik eigenlijk niet, maar het zou nogal dom zijn om ze dat te vertellen, lijkt me..

Edit: Of bedoel je: of ze dat te weten krijgen van de Spelleider? Dan is het antwoord 'Nee'.
Oud 31-05-2010, 11:03
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Waarom zou dat dom zijn dan? ik bedoel, een wolf zal geen geliefde eten omdat ie dan zijn eigen maatje ook vermoord.
Als ie het niet weet zit die kans er dus in.
En als 1 van de wolven iemand anders heel erg verdedigd dan heb je het ook wel door toch? lijkt me dan?
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 31-05-2010, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou dat dom zijn dan? ik bedoel, een wolf zal geen geliefde eten omdat ie dan zijn eigen maatje ook vermoord.
Als ie het niet weet zit die kans er dus in.
En als 1 van de wolven iemand anders heel erg verdedigd dan heb je het ook wel door toch? lijkt me dan?
Nee, een wolf zou juist wél die geliefde eten, want zolang de geliefden in leven zijn kunnen de wolven niet winnen (en de dorpelingen trouwens ook niet).
Oud 31-05-2010, 11:24
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
zelfs al kost hem dat zn eigen maatje?
Zal dan wel in een later stadium..
Lijkt me verwarrend, wolf en geliefde zijn
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 31-05-2010, 11:30
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja precies, ik denk ook wel dat 1 het is.
ff een vraag trouwens, meer algemeen spel dan specifiek nu, maar als je wolf en geliefde bent, mogen je mede wolven dat dan weten?
Dat zou heel dom zijn. Dan zouden de andere wolven proberen je eruit te spelen lijkt me, want anders kunnen ze niet winnen.

Ik vind het opmerkelijk dat mensen zo vasthouden aan dat ik geliefde ben. Die theorie is door Little Phoebe tot stand gekomen (iemand van wie de goedheid toch al op z'n minst dubieus is) en daarna door Soija bijzonder sterk gebruikt om mij eruit te krijgen. Vanaf dat moment was Soija voor LP ook ineens duidelijk een wolf (hoewel de meeste mensen dat veel eerder al zagen) maar vond ze het tóch belangrijker om mij te hangen want anders hadden we verloren. Helaas, in tegenstelling tot haar plan ging Soija eruit en niet ik, en nu gaat ze vrolijk verder met haar beschuldigingen.

En dan nog dit: Phoebe had beloofd dat als haar theorie niet klopte, wij haar mochten ophangen. Als je de stemlijstjes bekijkt en een beetje logisch beredeneert, kun je zien dat ik onmogelijk wolf kan zijn en bovendien hebben we dus niet verloren na de dood van Soija. Het lijkt me dus niet meer dan terecht om haar belofte na te komen en haar op te hangen. (wat ik uiteraard graag nakom, aangezien ik sterk vermoed dat ze slecht is) Wat jullie?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 31-05-2010, 11:34
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Laten we eerst eens zien wat de wolven doen
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 31-05-2010, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Laten we eerst eens zien wat de wolven doen
Volgens mij is het wel duidelijk wat de wolven gaan doen.. En dan weten we meteen de waarheid.

Edit: Ik bedoel in het geval dat LP en ggcy8 daadwerkelijk samen wolf zijn.
Oud 31-05-2010, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is het wel duidelijk wat de wolven gaan doen.. En dan weten we meteen de waarheid.

Edit: Ik bedoel in het geval dat LP en ggcy8 daadwerkelijk samen wolf zijn.
Wie gaan ze opeten volgens jou dan siorin?
Oud 31-05-2010, 11:46
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Mij
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 31-05-2010, 11:51
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
Ik ga vanaf nu alles doorlezen, ik ben weer thuis na langg. Wat me wel al direct opvalt is dat er ontzéttend veel aannames worden gedaan, mensen beschuldigd, iedereen is alléén maar bezig met om zich heen meppen en gepikeerd reageren op beschuldigingen.

Als ik me vroeger bij elke beschuldiging verdedigde was het altijd: goh jij schiet snel in de verdediging, en hoppa, werd ik weer opgehangen in ronde twee ofzo
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 31-05-2010, 12:07
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
DP, we kunnen jou adviesje wel gaan volgen en LP op gaan hangen, maar als LP een niet-geliefde wolf is, en de andere is een wel-geliefde wolf, hebben we verloren. Ik ben niet bereid zomaar mee te gaan zonder dat je met een duidelijke theorie komt over LP's geliefde-zijn.

Oh en Dott: De geliefden zijn een apart groepje die alles inzetten om samen te winnen. Dus als een geliefde ook een wolf is, zijn de medewolven geen maatjes meer maar een hindernis. Of de geliefde wolf dat verteld is aan hem, maar het is heel dom.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 31-05-2010, 12:10
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
okeej, duidelijk
Dank u ^^
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 31-05-2010, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Wie gaan ze opeten volgens jou dan siorin?

Eigenlijk moet ik dat niet zeggen natuurlijk, want als ze dan precies opeten wie ik noem, word ik opeens weer verdacht van wolf-zijn. Net als met die snoopy post. Maar het is volgens mij vrij logisch.
Als ggcy8 en LP daadwerkelijk wolf zijn (en daar ga ik wel van uit) willen ze natuurlijk de geliefden eruit, dus dan lijkt DP mij de meest voor de hand liggende keuze. Ik bedoel, als je het door hun ogen bekijkt: In het gunstige geval zijn dan de geliefden dood, in het slechtste geval is het een dorpeling. Ze verliezen er in ieder geval niets mee.

Trouwens, in beide gevallen stem ik volgende ronde op Little Phoebe. Als DP geliefde blijkt, moeten we sowieso de wolven eruit stemmen (ggcy8 en LP), dus dan blijft mijn stem staan. En als DP geen geliefde is, is LP zelf geliefde (en dat zou dan meteen verklaren waarom ze anderen ervan beschuldigd geliefde te zijn) en moet ze er sowieso meteen uit.

Ze kunnen nu natuurlijk ook opeens iemand anders op gaan eten om minder verdacht te worden. Zo van "Ja, maar als wij echt wolven waren, dan hadden we echt wel DP opgegeten hoor!!"

Citaat:
DP, we kunnen jou adviesje wel gaan volgen en LP op gaan hangen, maar als LP een niet-geliefde wolf is, en de andere is een wel-geliefde wolf, hebben we verloren. Ik ben niet bereid zomaar mee te gaan zonder dat je met een duidelijke theorie komt over LP's geliefde-zijn.
Als ze DP gaan opeten, zoals wel te verwachten is, dan kunnen we gerust LP ophangen morgen, hoor.
Oud 31-05-2010, 12:13
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
Fucking hell, wil iemand een samenvatting van de situatie geven? Ik ben op pagina vijf en ik volg het zoals mijn vader sport volgt.
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 31-05-2010, 12:14
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
Dus LP en DP staan nog steeds tegenover elkaar, right? Er is een hoop gemiep om niks. Daarnaast vielen me nog een paar posts op, ik ben aan het multiquoten maar het wordt een zee..
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 31-05-2010, 12:15
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Als ze DP gaan opeten, zoals wel te verwachten is, dan kunnen we gerust LP ophangen morgen, hoor.
Als ze DP opeten ja, maar daar ging ik even niet van uit.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 31-05-2010, 12:27
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
Goed, even een paar posts rond alle geblaat die mij opvielen. Ik zeg niet meteen OMG FUCKING WEERWOLF maar ik wil er toch even aandacht op vestigen.
Citaat:
(ik daxht even dat ik werd opgegeten )
'Ohai ik ben onschuldig geenweerwolfgeenweerwolf'
Citaat:
Ah, dus daarom viel ze me ineens zo aan. Nou, mooi zo, opgeruimd staat netjes.
'Ohai ik zeg praktisc hetzelfde'

Allebei met trucjes proberen zo onschuldig mogelijk te zijn, aandacht vestigen op dat geblaat.

LOS DAARVAN, ja jongens, er zijn ook nog dingen buiten DP en LP, viel mij het volgende op:

Ik doe een aankondiging
Citaat:
Ik heb zo'n vermoede dat Dingaantouwtje 'slecht' is. Maar dat zal ik morgen verder onderbouwen.
(we wachten in spanning af )
Citaat:
Plus dat ik vind dat dingaantouwtje steeds heel erg veilig staat. (In de eerste 2 rondes maakte zijn stem gewoon geen verschil.)

Ik denk dat hij wolf is óf een van de geliefden.

Ik denk dat het niet slim is dat ik deze ronde voor dingaantouwtje ga, aangezien ik zo te zien alleen misschien toddish met me me kan krijgen.

Ik wacht nog even met op wie ik ga stemmen.
Oh was dat het
Citaat:
Het heeft op dit moment echt helemaal geen zin om op LP te gaan stemmen. Aangezien voglensmij niemand anders haar verdacht vind.

Dus dan kan ik maar beter zorgen dat mijn stem een beetje mee teld.
Ja je stemt nu dus niet op iemand los want dat helpt niet? Goed, als dat je standpunt is, vooral doen.
Citaat:
DP, ik ben het eigenlijk helemaal met je eens. En eigenlijk wil ik heel graag op LP stemmen, maar ik denk niet echt dat ik iemand mee kan krijgen.

Nouja, ik probeer het gewoon!

Mijn stem gaat naar Little Phoebe!
Oh wacht, je bedenkt je?
Citaat:
Ik ga even kijken of ik iemand met me mee krijg. Als dit niet zo is, dan stem ik ook op DP.
Als DP geen wolf is, dan ben ik er vrijwel zeker van dat LP wolf is.
Hopla.
Citaat:
Nouja, opzich is er een grote kans dat ik op Dark Phoenix ga stemmen.

Al denk ik dat hij juist goed is, ik denk dat we aan die uitslag heel veel hebben.
Dubbel hopla.
Citaat:
Maar kijk, opzich hebben we vet veel aan die uitslag.
En als je toch goed bent, dan word LP volgende ronde opgehangen.

Misschien moet ik ook wel gewoon op Soija stemmen, waah ik weet het niet meer
Oh?
Citaat:
Oké, ik stem op Soija. Ik VIND hem irritant spelen naar mij toe. (Zo, daar heb je ook gelijk mijn eigen mening.)
Nou, daar kom je snel mee, mupke.


Ik vind het ontzéttend storend meeloperij en meningloos, bedenkt zich zowat elk uur. Daarnaast switchte ze, terwij ik aankondigde nog snel te moeten uitzoeken op wie ik ging stemmen, van stem, en bracht mij extra in de problemen, de minuut nadat ik bedacht had op wie ik dan ging stemmen.


Conclusie: Er is veel ophef en mensen reageren fel op elkaar en ik denk eigenlijk dat mensen weleens makkelijk weg zouden kunnen komen dit spel.
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 31-05-2010, 12:27
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
DP, we kunnen jou adviesje wel gaan volgen en LP op gaan hangen, maar als LP een niet-geliefde wolf is, en de andere is een wel-geliefde wolf, hebben we verloren. Ik ben niet bereid zomaar mee te gaan zonder dat je met een duidelijke theorie komt over LP's geliefde-zijn.
Ja, maar hoe weet je feitelijk zeker wie de geliefdes zijn? Dat kan dus ook best Little Phoebe zelf zijn.

Goed, het waarom. Ze probeerde Soija te beschermen, dus ik dacht dat ze daarom geliefde met hem was. Ik zat er duidelijk naast, ze zullen dus wel medewolven zijn. Dat sluit haar echter niet uit van mijn verdenking als geliefde. Waarom niet? Om te beginnen omdat ze met zo'n uitgebreide theorie kwam over mij als geliefde, gevolgd door constant benadrukken dat ik echt dood moest en dat het verder niet uitmaakte. Dit zou zijn omdat het de dorpelingen zou redden. Dit bleek echter niet het geval te zijn toen Soija dood ging, dus toen was ik volgens haar nog steeds geliefdes.

Oké, stel dat zij en Soija allebei wolven zijn. Waarom zouden ze dan graag mij eruit krijgen door de dorpelingen op mij te laten stemmen? Natuurlijk zijn de geliefdes net zo goed een probleem voor de wolven, maar in dat geval hadden ze mij natuurlijk ook gewoon kunnen eten. In dat geval is de bedreiging meteen weg en was het een stuk makkelijker voor ze.

Tenzij ze natuurlijk vermoeden dat ik geen geliefde ben, maar de ziener. Ik zat al vrij vroeg in het spel Soija aan te vallen en daarna ook Little Phoebe. Dat zou dus betekenen dat ik al 2 wolven te pakken had en ze me dus niet konden eten, want dan was het wel duidelijk waarom. Als ze me echter met een leuke theorie als geliefde eruit konden gooien, hadden ze het leuk weg kunnen praten en kunnen stellen dat het een hele logische theorie was. Bovendien kwam de aandacht van de geliefdes dan bij mij te liggen, in plaats van bij haar, wat natuurlijk helemaal een bonus is dan.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 31-05-2010, 12:37
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Dus je gaat net zo hard zweren dat je geen geliefde bent als dat je kon dat je niet slecht was?
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 31-05-2010, 12:44
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Goed, even een paar posts rond alle geblaat die mij opvielen. Ik zeg niet meteen OMG FUCKING WEERWOLF maar ik wil er toch even aandacht op vestigen.

'Ohai ik ben onschuldig geenweerwolfgeenweerwolf'

'Ohai ik zeg praktisc hetzelfde'

Allebei met trucjes proberen zo onschuldig mogelijk te zijn, aandacht vestigen op dat geblaat.

LOS DAARVAN, ja jongens, er zijn ook nog dingen buiten DP en LP, viel mij het volgende op:

Ik doe een aankondiging

(we wachten in spanning af )

Oh was dat het

Ja je stemt nu dus niet op iemand los want dat helpt niet? Goed, als dat je standpunt is, vooral doen.

Oh wacht, je bedenkt je?

Hopla.

Dubbel hopla.

Oh?

Nou, daar kom je snel mee, mupke.


Ik vind het ontzéttend storend meeloperij en meningloos, bedenkt zich zowat elk uur. Daarnaast switchte ze, terwij ik aankondigde nog snel te moeten uitzoeken op wie ik ging stemmen, van stem, en bracht mij extra in de problemen, de minuut nadat ik bedacht had op wie ik dan ging stemmen.


Conclusie: Er is veel ophef en mensen reageren fel op elkaar en ik denk eigenlijk dat mensen weleens makkelijk weg zouden kunnen komen dit spel.
Wahahah ik heb me hier dood om gelachen

Ach, ik ben een chaotisch persoon.

Ik ben benieuwt wat de wolfjes vanavond doen.
Oud 31-05-2010, 12:50
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dus je gaat net zo hard zweren dat je geen geliefde bent als dat je kon dat je niet slecht was?
Nee, want ik had er al spijt van dat ik zweerde dat ik geen wolf was, zeker gezien de reacties erop. Dat was iets waar ik niet trots op ben maar waarvan ik hoopte dat men inzag dat het Soija was die dood moest en niet ik. Ik ga het dus niet nog verder verpesten voor de anderen.

Ja, het is nu erg simpel om te denken dat ik dus geliefde ben, dat weet ik. Als je daarvan overtuigd bent, stem dan op mij. Maar denk goed na over waarom je dat eigenlijk denkt.

Oh en ik vind het jammer dat je van mij een theorie vraagt, en vervolgens daar compleet niet op reageert.

Edit; daarbij, toen ik zwoor dat ik geen wolf was stemde alsnog bijna de helft op me. Dus dat had ook niet erg veel nut.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]

Laatst gewijzigd op 31-05-2010 om 13:00.
Oud 31-05-2010, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Nee, want ik had er al spijt van dat ik zweerde dat ik geen wolf was, zeker gezien de reacties erop. Dat was iets waar ik niet trots op ben maar waarvan ik hoopte dat men inzag dat het Soija was die dood moest en niet ik. Ik ga het dus niet nog verder verpesten voor de anderen.

Ja, het is nu erg simpel om te denken dat ik dus geliefde ben, dat weet ik. Als je daarvan overtuigd bent, stem dan op mij. Maar denk goed na over waarom je dat eigenlijk denkt.

Oh en ik vind het jammer dat je van mij een theorie vraagt, en vervolgens daar compleet niet op reageert.
Volgens mij had het sowieso geen effect gehad, want dat had het de vorige ronde ook niet. Integendeel zelfs.

Beloften en eden wegen niet echt zwaar mee in dit spel, for obvious reasons.

Edit: @Abzg: Je bent niet zozeer chaotisch, vooral heel erg wispelturig. En ik kan best begrijpen dat Bretlow dat irritant vond, want wanneer je wilt gaan stemmen, en daar het huidige stemlijstje bij gebruikt, is het echt vervelend als iemand tig keer zijn/haar stem wijzigt. Hoewel het in dit geval natuurlijk goed is afgelopen, maar ik begrijp het punt wel.
Oud 31-05-2010, 13:03
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Volgens mij had het sowieso geen effect gehad, want dat had het de vorige ronde ook niet. Integendeel zelfs.

Beloften en eden wegen niet echt zwaar mee in dit spel, for obvious reasons.
Ja, dat bedacht ik me dus ook net.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 31-05-2010, 14:36
Verwijderd
Ik denk dat we vanavond na de eetronde pas echt conclusies kunnen gaan trekken.
Als DP eruit gaat, lijkt me logisch wie de 'slechten zijn'
Maar hoe zit het trouwens met de tovenaar. Want als de tovenaar iemand beschermd, en de wolven kiezen voor diegene die beschermd is, wat gebeurd er dan, krijgen ze dan te horen dat diegene beschermd is of???
Oud 31-05-2010, 14:39
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik denk dat we vanavond na de eetronde pas echt conclusies kunnen gaan trekken.
Als DP eruit gaat, lijkt me logisch wie de 'slechten zijn'
Maar hoe zit het trouwens met de tovenaar. Want als de tovenaar iemand beschermd, en de wolven kiezen voor diegene die beschermd is, wat gebeurd er dan, krijgen ze dan te horen dat diegene beschermd is of???
Dan gaat er niemand dood. De wolven krijgen niks te horen, en moeten (net als wij) zelf gokken of het de wolfsbane was of de tovenaar die beschermde.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 31-05-2010, 15:27
Verwijderd
Ik zit druk alles terug te lezen, en snoopy werd gegeten nádat ze zei over DP, en Soija misschien beiden wolf kunnen zijn, en als er 1 wolf uit is, zouden we de andere nooit verdenken, en ze zei kort voor haar dood wat over LP.
Oud 31-05-2010, 15:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik vind het opmerkelijk dat mensen zo vasthouden aan dat ik geliefde ben. Die theorie is door Little Phoebe tot stand gekomen (iemand van wie de goedheid toch al op z'n minst dubieus is) en daarna door Soija bijzonder sterk gebruikt om mij eruit te krijgen. Vanaf dat moment was Soija voor LP ook ineens duidelijk een wolf (hoewel de meeste mensen dat veel eerder al zagen) maar vond ze het tóch belangrijker om mij te hangen want anders hadden we verloren. Helaas, in tegenstelling tot haar plan ging Soija eruit en niet ik, en nu gaat ze vrolijk verder met haar beschuldigingen.
Nu? Ik ben helemaal niet meer online geweest man ik heb helemaal nog niks gezegd verder. Hoewel ik natuurlijk wel nog steeds ervan overtuigd ben dat jij en Siorin geliefden zijn.

Citaat:
En dan nog dit: Phoebe had beloofd dat als haar theorie niet klopte, wij haar mochten ophangen. Als je de stemlijstjes bekijkt en een beetje logisch beredeneert, kun je zien dat ik onmogelijk wolf kan zijn en bovendien hebben we dus niet verloren na de dood van Soija. Het lijkt me dus niet meer dan terecht om haar belofte na te komen en haar op te hangen. (wat ik uiteraard graag nakom, aangezien ik sterk vermoed dat ze slecht is) Wat jullie?
Nee hoor, dat heb ik niet gezegd Dit zei ik:

Citaat:
Daar hou ik je aan. Ik stel hierbij voor dat als DP niet slecht blijkt te zijn dat jij de volgende hangronde aan iedereen voorstelt om jou op te hangen.

En wat heb je precies geedit?
Citaat:
Ja, bij deze bied ik me aan om opgehangen te worden als het niet zo is. So much for 'zweren', mijne heeft tenminste directe consequenties

Ik had de lijst gepost, maar abzg was me net voor.

Citaat:
Nee, want ik had er al spijt van dat ik zweerde dat ik geen wolf was, zeker gezien de reacties erop. Dat was iets waar ik niet trots op ben maar waarvan ik hoopte dat men inzag dat het Soija was die dood moest en niet ik. Ik ga het dus niet nog verder verpesten voor de anderen.
Je moet je ook niet zo op kast laten jagen

Citaat:
Ja, het is nu erg simpel om te denken dat ik dus geliefde ben, dat weet ik. Als je daarvan overtuigd bent, stem dan op mij. Maar denk goed na over waarom je dat eigenlijk denkt.
9 juni...Verkiezingen!

Citaat:
Oh en ik vind het jammer dat je van mij een theorie vraagt, en vervolgens daar compleet niet op reageert.

Edit; daarbij, toen ik zwoor dat ik geen wolf was stemde alsnog bijna de helft op me. Dus dat had ook niet erg veel nut.
Nee, zweren doet niet zoveel in dit spel.

Anyway, ik blijf er dus bij dat jij en Siorin geliefden zijn, waarom? Zie die hele lange post een paar pagina's terug.

Verder moeten we maar even afwachten wat er vanavond gebeurd, maar ik heb zo'n vermoeden dat DP eraan gaat, aangezien ik dan nog meer superverdacht overkom, jullie me ophangen en de wolven weer een good guy minder om te eten hebben.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-05-2010, 15:32
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nu? Ik ben helemaal niet meer online geweest man ik heb helemaal nog niks gezegd verder.
Citaat:
Niks told you so, dat Soija slecht was, wisten we al, alleen dat jullie geliefden zijn, is nog niet bewezen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 31-05-2010, 15:32
Verwijderd
jij beweert dus dat je een good guy bent?
Oud 31-05-2010, 15:43
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
jij beweert dus dat je een good guy bent?
Citaat:
Jullie me ophangen en de wolven weer een good guy minder om te eten hebben.
Jep, dat doet ze
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 31-05-2010, 15:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat was gister, je hebt het over de tegenwoordige tijd.
Citaat:
jij beweert dus dat je een good guy bent?
Citaat:
Jep, dat doet ze
Ja dat doe ik
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-05-2010, 16:01
Verwijderd
en wat denk jij DaT?
Oud 31-05-2010, 16:04
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Even over HR1:


Mean (dorpeling)
Dark Phoenix
snoopy (dorpeling)
Siorin
Absinthe (dorpeling)
Mr Soija (Wolf)

Dark Phoenix
Mean (dorpeling)
testout.com (dorpeling)
Queasy
ggcy8
Little Phoebe

___________________________________

Er moet dus wel een wolf onder DP staan, want het is hier 4/5 voor DP. Weten de dorpelingen als het gelijkspel is? Anders staan er zelfs 2. We kunnen dus stellen dat Queasy, ggcy8 of LP wolf is.
Citaat:
Ik denk dat LP wolf is met ggcy8, en dat DP geliefde is met ???
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 31-05-2010, 16:06
Verwijderd
Citaat:
jij beweert dus dat je een good guy bent?
Dit was ook mijn eerste gedachte, haha. Ik vraag me ook af wat ze precies bedoelde.

@LP: Wil jij nou zeggen dat de wolven vanavond DP gaan eten, puur en alleen om jou verdacht te maken?

En echt, waarom denk je nou dat ik geliefde ben met DP? Omdat ik het toevallig met hem eens was wat betreft Soija? Ik vond Soija al verdacht vanaf het moment dat hij mij probeerde verdacht te maken nadat ik Abzg onschuldig noemde. Dat is al vanaf de eerste ronde. Ik kan er toch niets aan doen dat iemand het met mijn verdenking eens was. En dan vraag ik het nog een keer: Had ik dan echt moeten doen alsof ik het niet met DP eens was (en dus niet op Soija moeten stemmen) omdat ik anders wel eens verdacht zou kunnen zijn?

Ik zou hetzelfde kunnen zeggen over jou en DaT. Jullie zijn het ook met elkaar eens en blijven maar hameren op de geliefden. Misschien is het wel gewoon om de aandacht af te leiden van de echte geliefden, namelijk jezelf. Zie je nou hoe irritant die redenatie is? In dit spel ben je het óf met iemand eens, óf niet. En het maakt niet uit welke van de twee, want verdacht word je toch wel.

Nouja, goed. Je zit er echt naast, wat betreft mij.

Van DP weet ik het niet, dat zou heel goed kunnen, maar dat merken we vanavond wel. Tenzij je nu met opzet iemand anders op gaat eten om jezelf minder verdacht te maken, natuurlijk.

Jij bent wolf. En of DP nu geliefde is of niet, ik stem morgen op jou.
Edit: En hiermee bedoel ik dus: Als DP wél geliefde is, moeten we de wolven eruit spelen, dus stem ik op jou. En als DP géén geliefde is, ben ik er nog meer van overtuigd dat jij het dan zelf moet zijn (wolf/geliefde), en stem ik ook op jou.
Oud 31-05-2010, 16:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dit was ook mijn eerste gedachte, haha. Ik vraag me ook af wat ze precies bedoelde.

@LP: Wil jij nou zeggen dat de wolven vanavond DP gaan eten, puur en alleen om jou verdacht te maken?

En echt, waarom denk je nou dat ik geliefde ben met DP? Omdat ik het toevallig met hem eens was wat betreft Soija? Ik vond Soija al verdacht vanaf het moment dat hij mij probeerde verdacht te maken nadat ik Abzg onschuldig noemde. Dat is al vanaf de eerste ronde. Ik kan er toch niets aan doen dat iemand het met mijn verdenking eens was. En dan vraag ik het nog een keer: Had ik dan echt moeten doen alsof ik het niet met DP eens was (en dus niet op Soija moeten stemmen) omdat ik anders wel eens verdacht zou kunnen zijn?

Ik zou hetzelfde kunnen zeggen over jou en DaT. Jullie zijn het ook met elkaar eens en blijven maar hameren op de geliefden. Misschien is het wel gewoon om de aandacht af te leiden van de echte geliefden, namelijk jezelf. Zie je nou hoe irritant die redenatie is? In dit spel ben je het óf met iemand eens, óf niet. En het maakt niet uit welke van de twee, want verdacht word je toch wel.

Nouja, goed. Je zit er echt naast, wat betreft mij.

Van DP weet ik het niet, dat zou heel goed kunnen, maar dat merken we vanavond wel. Tenzij je nu met opzet iemand anders op gaat eten om jezelf minder verdacht te maken, natuurlijk.

Jij bent wolf. En of DP nu geliefde is of niet, ik stem morgen op jou.
Dat heb ik dus allemaal uitgelegd

Jij zit er ook naast, maar goed dat geloof je net zo min als dat ik jou geloof.

Ik vind het teleurstellend dat je ervan uit gaat dat ik een wolf ben en vanavond iemand ga op eten (imo gaan de wolven DP opeten, zodat ik nog veel verdachter lijk en hang). Maar goed. Wat zullen jullie op je neus kijken zeg
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-05-2010, 16:24
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Even over HR1:


Mean (dorpeling)
Dark Phoenix
snoopy (dorpeling)
Siorin
Absinthe (dorpeling)
Mr Soija (Wolf)

Dark Phoenix
Mean (dorpeling)
testout.com (dorpeling)
Queasy
ggcy8
Little Phoebe

___________________________________

Er moet dus wel een wolf onder DP staan, want het is hier 4/5 voor DP. Weten de dorpelingen als het gelijkspel is? Anders staan er zelfs 2. We kunnen dus stellen dat Queasy, ggcy8 of LP wolf is.
DP had het al gezegd, maar ik wil toch nog even zeggen dat dit lijstje vrij weinig zegt. Het is onbekend wat de verrader heeft gedaan en ik twijfel ook of iedereen de waarheid vertelt over zijn/haar stem.

Citaat:
Het is dan natuurlijk wel duidelijk wie de onschuldige is. LP wil uiteraard niet dat wij dit geloven, maar dat zogenaamde 'grapje' van ggcy8 in het WSZ was precies nadat ik mijn post over snoopy had geplaatst, waarmee Soija heel subtiel mij als wolf wilde beschuldigen. Vooral nu inderdaad blijkt dat Soija wolf is, zullen jullie toch wel zien dat dit expres is gedaan om mij verdacht te maken?

Ik benoem snoopy onschuldig > ggcy8 ziet dit en wil met Soija overleggen om hun stem te wijzigen > Zij eten plotseling snoopy op om mensen te laten denken dat ík de wolf ben.

Het is allemaal zo logisch en ik hoop ten zeerste dat mensen nu in ieder geval geloven dat ik geen wolf ben.

Wat mij betreft is Queasy onschuldig, en zijn LP en ggcy8 wolf.

En dan nog iets anders: Dit is al de tweede keer in dit spel dat ik voor geliefde word uitgemaakt omdat ik iemand verdedig of omdat ik het met iemand eens ben.

De eerste keer was door Soija toen ik Abzg onschuldig noemde, en de tweede keer omdat ik het met DP eens was dat Soija wolf moest zijn. Het spijt me zeer, maar had ik dan expres tegen DP in moeten gaan, alléén maar om ervoor te zorgen dat ik niet verdacht werd? Ik was het gewoon eens met DP, omdat ik ervan overtuigd was dat Soija wolf was. En daar had ik gelijk in, en ik wilde hem eruit hebben. Nogal logisch dat ik het dan eens ben met mensen die mijn mening delen.

Ik vind het overigens vrij verdacht dat LP opeens haar mening over Soija veranderde. Eerst was ze ervan overtuigd dat DP wolf was, en toen wist ze opeens zeker dat Soija wolf was, maar stemde ze toch niet op hem. Volgens mij heeft ze dit gedaan omdat ze inderdaad zelf ook wolf is, en zichzelf wilde indekken ("Ja, ik had toch al gezegd dat Soija wolf is?").

De mensen die ik helemaal niet verdenk zijn op dit moment Dott en Queasy.

Edit: Ik zal morgen uitgebreider posten, maar ik moet nu zo werken.
Sorry hoor, maar ik verwijs je toch even naar deze post. Daarin staat waarom het post moeilijk over het wwspel kan gaan. En rly, waar haal jij het eigenlijk vandaan dat die post een grapje was? Ik heb nergens gezegd dat het een grapje was, alleen dat het niet over het wwspel gaat. En je kan zeggen dat je die post waarnaar ik verwijs niet geloof, maar dat kan ik ook zeggen van deze post waarin je claimt geen geliefde te zijn. Dat kan men natuurlijk over alle posts zeggen in dit spel, maar wat ik wil zeggen is dat je toch even na moet denken over je theorie over het 'grapje', vooral omdat het geen grapje is!


Citaat:
Dus als ik het goed begrijp denk jij dat ggcy8 en Toddish wolf zijn, en LP geliefde? Maar met wie zou ze dan geliefde zijn? Ik heb haar namelijk niemand echt zien verdedigen, behalve Soija, en die was wolf, dus de logische verklaring zou zijn dat LP zelf ook wolf is. Maar aan de andere kant weet ik niet of ze zo dom zou zijn om een medewolf zo fel te verdedigen, maar dat kan dan ook weer reversed psychology zijn.

Toddish verdenk ik eigenlijk helemaal niet als wolf. ggcy8 wel, want dat zogenaamde 'grapje' komt hem nu veel te goed uit; hij kan het nu namelijk als verdediging naar voren brengen.

Persoonlijk vind ik LP verdachter dan Toddish.
Nog een keer, welk grapje?

Citaat:
Ik denk dat we na vanavond sowieso duidelijker worden,
want als siorin wordt opgehangen, of ik, lijkt het me duidelijk wie de wolven zijn.
O ja? Als jij of siorin worden opgehangen, wie zouden de wolven dan zijn?

Op dit moment verdenk ik LP het meest. Vooral omdat ze hardnekkig probeeert DP eruit te stemmen. Als ik mijn fantasie de vrije loop laat, zou ik denken dat LP dit expres doet omdat ze weet dat de dorpelingen nooit met haar zullen meegaan en dat DP - haar geliefde - dan niet verdacht wordt. Maar dat is natuurlijk te ver gezocht. Wat misschien niet zeker is (maar dan, wat wel in dit spel?) maar wat ik toch denk is dat LP in ieder geval geliefe is. Ik weet niet of ze wolf is, al neig ik te geloven van wel, maar ik verdenk haar wel van het geliefe zijn. Ik denk dat omdat ze zelf geliefde is ze zo hardnekkig probeert iemand anders de stempel geliefde op te plakken.

Mijn verdenkingen richting Siorin worden in mijn ogen ook steeds gegronder. Ik vind dat ze atypisch speelt in dit spel. Anders speel ze altijd (nou ja, altijd..) heel erg zorgvuldig en heeft ze altijd een gezonde twijfel richting haar theorie. Dit spel lijkt ze er wel heel erg van overtuigd dat er bepaalde complotten zijn tegen haar. In andere spellen dacht ze dit ook wel (bijv. met Archont), maar daar probeerde ze niet zo opzichtig iedereen met zich mee te krijgen. Dit zeg ik niet enkel omdat ze mij nu zo verdenkt, maar meer omdat het me opvalt dat ze atypisch speelt.

Wat Dingaantouwtje betreft, ik denk dat hij de geliefde is van LP. Erg onzeker dit, maar toch heb ik zo'n gevoel.
Verder vind ik het vrij opvallend dat niemand mijn punt heeft opgemerkt in de post die hierboven is gelinked.

Mijn stem is nog onduidelijk, ik denk dat ik op LP ga stemmen.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 31-05-2010, 16:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind het best amusant dat jullie denken dat ik wolf ben, als ik Soija 'verraden' heb dat jullie denken dat ik geliefde ben, moeten jullie zelf weten, maar make up your mind over met wie ik dan geliefde ben. DaT of DP of misschien wel ggcy8?

Maarrrrrrrr zoals ik al zei, wat zullen jullie teleurgesteld zijn nadat ik ben opgehangen jeetje mineetje. Ohja, en ik blijf bij mijn Siorin - DP geliefden verhaal, dus ik stem op DP.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-05-2010, 16:34
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik vind het best amusant dat jullie denken dat ik wolf ben, als ik Soija 'verraden' heb dat jullie denken dat ik geliefde ben, moeten jullie zelf weten, maar make up your mind over met wie ik dan geliefde ben. DaT of DP of misschien wel ggcy8?

Maarrrrrrrr zoals ik al zei, wat zullen jullie teleurgesteld zijn nadat ik ben opgehangen jeetje mineetje. Ohja, en ik blijf bij mijn Siorin - DP geliefden verhaal, dus ik stem op DP.
Uhu, met DaT, ja, dat zeg ik in mijn post, toch?
En, probeer wellicht te hinten hier? Ik weet niet of ik dat wel geloof hoor.

Edit: Wat een sukkel ben ik. Het is of DaT of DP, /care als jij ermaar uitgaat, dan zien we het wel
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 31-05-2010, 16:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Uhu, met DaT, ja, dat zeg ik in mijn post, toch?
En, probeer wellicht te hinten hier? Ik weet niet of ik dat wel geloof hoor.

Edit: Wat een sukkel ben ik. Het is of DaT of DP, /care als jij ermaar uitgaat, dan zien we het wel
Ik hint helemaal niks je ziet spoken.

jullie gaan het inderdaad zien. En balen.
Maar goed, genoeg over de gevolgen van mijn dood.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-05-2010, 16:44
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik snap echt niet waarom men denkt dat ik geliefde ben met LP Ik heb al aangegeven dat ze hoogstwaarschijnlijk wolf is. Echter, ik vind het belangrijker om de geliefden eruit te halen dan de wolven, omdat als er een nietgeliefde wolf dood gaat, en er is een geliefde wolf, dan verliezen we. En dat is nou het hele punt, het winnen. Ik denk nog steeds dat DP geliefde is, maar ik denk niet dat hij wolf is. Het zou zo kunnen zijn dat ggcy8 en DP geliefde zijn? Ggcy8 zei trouwens ook net dat hij vermoedde dat er dorpelingen waren die in de eerste ronde al logen over hun stem, als je dat doet als dorpeling, is dat best wel kansloos en dan werk je niet bepaald mee naar het winnen. Ik vind dit daarom niet een goed argument. Er zit sowieso één wolf in dat lijstje, waarschijnlijk 2, maar dat zien we wel aan het einde van het spel.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 31-05-2010, 16:48
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Ggcy8 zei trouwens ook net dat hij vermoedde dat er dorpelingen waren die in de eerste ronde al logen over hun stem, als je dat doet als dorpeling, is dat best wel kansloos en dan werk je niet bepaald mee naar het winnen. Ik vind dit daarom niet een goed argument. Er zit sowieso één wolf in dat lijstje, waarschijnlijk 2, maar dat zien we wel aan het einde van het spel.
Nou, kijk, ik zal je het even uitleggen (). Het is alleen aannemelijk dat er dorpelingen/evilfunctionarissen/enwatnognietmeer zijn die in de eerste ronde liegen over hun stem. Waarom ze dat doet er wel toe, maar niet hier. Dat je het kansloos vindt neemt niet weg dat het gebeurt. Dat je het een slecht argument vindt, is je goed recht. Ik vind dat deze redenatie een beetje naïef en impulsief is.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 31-05-2010, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het best amusant dat jullie denken dat ik wolf ben, als ik Soija 'verraden' heb dat jullie denken dat ik geliefde ben, moeten jullie zelf weten, maar make up your mind over met wie ik dan geliefde ben. DaT of DP of misschien wel ggcy8?

Maarrrrrrrr zoals ik al zei, wat zullen jullie teleurgesteld zijn nadat ik ben opgehangen jeetje mineetje. Ohja, en ik blijf bij mijn Siorin - DP geliefden verhaal, dus ik stem op DP.

Ik word alleen teleurgesteld als blijkt dat jij ziener bent, dan kan ik wel janken ja.
Oud 31-05-2010, 16:50
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik word alleen teleurgesteld als blijkt dat jij ziener bent, dan kan ik wel janken ja.
Er kunnen geen twee zieners zijn in één wwspel
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 31-05-2010, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Er kunnen geen twee zieners zijn in één wwspel
snap ik, jij denkt dus iemand anders?
ik ook hoor
Oud 31-05-2010, 16:55
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
jullie gaan het inderdaad zien. En balen.
Citaat:
Jongentjes, open je oren, want ik zeg dit maar één keer. Hang mij op en jullie hebben verloren.
Het is bijna of Mr. Soija is gereïncarneerd!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 31-05-2010, 16:56
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Nou, kijk, ik zal je het even uitleggen (). Het is alleen aannemelijk dat er dorpelingen/evilfunctionarissen/enwatnognietmeer zijn die in de eerste ronde liegen over hun stem. Waarom ze dat doet er wel toe, maar niet hier. Dat je het kansloos vindt neemt niet weg dat het gebeurt. Dat je het een slecht argument vindt, is je goed recht. Ik vind dat deze redenatie een beetje naïef en impulsief is.
We hadden een eventuele verrader al uit de mogelijkheden geschrapt. Als er eerlijk is gestemd, zitten er 2 wolven in het rijtje. Zonder verrader = 1.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 31-05-2010, 16:58
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
We hadden een eventuele verrader al uit de mogelijkheden geschrapt. Als er eerlijk is gestemd, zitten er 2 wolven in het rijtje. Zonder verrader = 1.
Je sais. Ik zeg dat het onwaarschijnlijk is dat er eerlijk gestemd is.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 69 #4
Verwijderd
208 21-06-2010 19:03
De Kantine Weerwolfspel 69 #3
Verwijderd
500 07-06-2010 21:21
De Kantine Weerwolfspel 69 #1
Dark Phoenix
500 27-05-2010 10:29
De Kantine Weerwolfspel 68 #1
Dark Phoenix
500 25-04-2010 21:49
De Kantine Weerwolfspel #51
Verwijderd
500 14-09-2008 00:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46.