Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2011, 08:55
...::stephanie
...::stephanie is offline
Hallo iedereen,

Wie weet er een leuk teamuitje? Ik zit al best lang te denken, maar ik kan er niet uitkomen. Het moet niet meer dan 40 euro kosten en het liefst in de buurt van Noord-Holland. ( en het hoeft niet persé iets sportiefs te zijn)

Ik hoor graag ideeën!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2011, 16:15
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
zwemmen?
bowlen?
lasergamen?
paintballen?

Dingen die je leuk vindt om met vriend(inn)en te doe zijn vaak ook geschikt voor teamsport uitjes.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 20:00
...::stephanie
...::stephanie is offline
Toevallig is onze sport zwemmen, dus om dat ook nog is te gaan doen als uitje? En bowlen had ik idd voorgesteld, maar dat vonden ze wat gewoontjes. Lasergamen en paintballen hebben we al gedaan
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 21:58
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Toevallig is onze sport zwemmen, dus om dat ook nog is te gaan doen als uitje? En bowlen had ik idd voorgesteld, maar dat vonden ze wat gewoontjes. Lasergamen en paintballen hebben we al gedaan
oh

uhm ff denken hoor...
andere dingen die je met meerdere mensen kan doen...
tja naar een optreden van een band/artiest ofzo gaan, maar dan zit je weer met verschillende muziek smaken enzo.
Ik weet nu even ook niks verder. Zal ff nadenken en morgen reageren als ik weer iets weet.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 08:47
...::stephanie
...::stephanie is offline
een optreden is ook vaak wel wat duur en je zit idd met muziek smaken.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 19:00
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
€ 40 p.p? Mja, als je geen mensen hebt in je team die van het woord alleen al gillend wegrennen kun je daarvoor een clinic kickboksen volgen. Meestal zit daar geen sparren met volledig contact bij, dus de meeste mensen zou dat wel interessant voor moeten zijn.

In Nederland is dat zo groot dat je altijd wel ergens iemand vandaan kunt halen die daar verstand van heeft, zeker in Noord-Holland. Om een voorbeeld te geven, kun je Sem Schilt boeken voor een workshop, er staat videomateriaal bij dat je kunt zien hoe zo'n workshop er ongeveer uitziet.
http://www.semmyschilt.com/workshops.html
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle

Laatst gewijzigd op 12-05-2011 om 19:08.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57.