Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2014, 11:59
anoniem_17
anoniem_17 is offline
Hallo,

Ik moet tegen donderdag mezelf voorstellen in het Duits. Nu heb ik maar 1u Duits in de week en weet ik nog niet zoveel, dus heb ik bijna alles met google vertalen gedaan. Ik weet dus ook niets van Dativ, Nominativ en Akkusativ enzo. Zou er iemand die goed is in Duits, mijn tekst willen nakijken en verbeteren alstublieft? Ik zou je echt super dankbaar zijn!!

Ich bin 'naam' und bin diesen Sommer siebzehn Jahre alt gewirtet.
Ich habe zwei Brüder und eine Schwester. Meine Brüder heißt 'naam' und 'naam', Sie sind zweiundzwanzig und zwanzig Jahre alt. Meine Schwester heißt 'naam', sie ist vierundzwanzig.
Ich wohne in 'naam'.
Meine Hobbys sind Ballett, 'speelplein', Tanzen und Kazou. In diesem Sommer bin ich erstmals ins Lager gefahren mit Kazou als Jugendleiterin. Wir sind gegangen zu Pulle, das ist gegen Antwerpen mit Kinder von sieben zum neun. Es war sehr toll!
Ich habe noch keine Ahnung was ich später möchte machen.

Heeft er iemand nog een idee voor een slotzin? En weet er iemand hoe je speelpleinwerking vertaalt in het Duits want dat vind ik nergens
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2014, 12:39
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
*ik geef hieronder de tekst met de nodige correcties weer*
Ich heiße 'Name' und bin diesen Sommer siebzehn Jahre alt geworden.
*werden wordt vervoegd volgens het schema werden-wurde-geworden*
Ich habe zwei Brüder und eine Schwester. Meine Brüder heißen 'Name' und 'Name', Sie sind zweiundzwanzig und zwanzig Jahre alt.
*Brüder is meervoud, dus krijg je heißen als werkwoordsvorm*
Meine Schwester heißt Name', sie ist vierundzwanzig Jahre alt.
Ich wohne in 'Name'.
Meine Hobbys sind Ballett, 'Spielplatz', Tanzen und Kazou. In diesem Sommer bin ich erstmals ins Lager gefahren mit Kazou als Jugendleiterin. Wir sind mit Kindern von sieben bis neun Jahre alt nach Pulle gegangen, das liegt gegen Antwerpen. Es war sehr toll!
Ich habe noch keine Ahnung was ich später machen möchte.

Speelplein kun je vertalen als Spielplatz en werking kun je vertalen als Wirkung, dus speelpleinwerking kun je vertalen als Spielplatzwirkung.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 07-09-2014, 13:33
anoniem_17
anoniem_17 is offline
super bedankt!!!! Heb je toevallig ook nog een zin om mee af te sluiten? (bv Dit was een korte voorstelling over mezelf of Dit was een beetje meer over mij)
Met citaat reageren
Oud 07-09-2014, 15:07
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
super bedankt!!!!
Graag gedaan.

Citaat:
Heb je toevallig ook nog een zin om mee af te sluiten? (bv Dit was een korte voorstelling over mezelf of Dit was een beetje meer over mij)
Je zou in dat geval als slotzin "Dies war eine kurze Beschreibung über mich selbst" of "Dies war ein bisschen mehr über mich" kunnen gebruiken.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Kan iemand mijn duits nakijken
SamD
3 26-01-2011 19:01
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen taak duits nakijken aub
duitser
3 22-11-2010 18:56
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Duitse brief nakijken :O
Duitseramp
1 10-01-2009 12:08
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Duits nakijken/vertalen
AndAgain
4 11-01-2008 14:43
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen [Duits] Tekstje nakijken aub?
Sagana
3 02-06-2007 12:53
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen [Duits] Brief nakijken a.u.b. :)
dronez
5 11-02-2007 11:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29.