Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2019, 17:00
Verwijderd
Een collega van me had net als ik een Denon AVR X2400H, met een puike JBL 5.1 surround set, en die heeft de boel ingeruild voor een soundbar. Ik niet begrijp.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2019, 17:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
ik ben nog best tevreden met mijn robotstofzuiger (een neato) maar zo'n dweilfunctie klinkt ook wel handig, zelfs als het niet meer is dan een natte doek over de vloer

vraag me wel af of het ding doorheeft dat we een stuk tapijt in de kamer hebben
Nee bij ons in de keuken dweilt ie ook de deurmat je kan eventueel wel die magneetstrip gebruiken maar dan stofzuigt ie dat ook niet.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2019, 18:21
zion_temp
zion_temp is offline
Citaat:
Zion, makker, een robotstofzuiger? Hebben jullie geen hulp in de huishouding?
Haha, op dit moment niet. We hebben het afgelopen jaar gespaard om een huis te kunnen kopen.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2019, 18:34
zion_temp
zion_temp is offline
Citaat:
Niet specifiek de KEF LSX, wel het concept van dit soort dingen. Sure, de Wife Acceptance Factor is astronomisch zeker ook gezien de prijs, maar het staat een beetje haaks op het idee achter audio(weergave).

Anders gezegd; voor dat geld heb je een paar vloerstaanders die de dit formaat volledig wegblazen. Maar goed, ik besef dat eisen/wensen/doelmatigheden verschillen, dus more power to you als dit biedt wat je zoekt.
Dat is eigenlijk precies de reden. Ik heb mijn 5.1 set van Monitor Audio (RX6, RX centre & RXFX in black oak) en Pioneer klasse D receiver verkocht omdat mijn vriendin het spuuglelijk vond en er al tijden over aan het zeuren was.

In ons nieuwe huis zouden ze ook niet tot hun recht gaan komen omdat de woonkamer aan de smalle kant is. Wonend midden in Amsterdam en in verwachting van een kind zullen de keren dat ik op referentie niveau een film kan kijken beperkt zijn. Nu we de kans hebben om alles helemaal naar smaak in te richten, vond ik het tijd om er afscheid van te nemen. Mijn BK-XXLS400 subwoofer 'mocht' ik houden. Samen met dat setje van KEF (crossover op 80hz) klinkt het beter dan Sonos, Heos of een gare soundbar.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2019, 19:33
Verwijderd
Mijn issues met WAF zijn wel redelijk gemitigeerd door een volstrekt gebrek aan interesse in meerkanaals geluid
Met citaat reageren
Oud 13-02-2019, 20:19
zion_temp
zion_temp is offline
Haha, nu waren het net de vloerstaanders waar ze zoveel moeite mee had. Wat heb jij staan?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2019, 20:44
Verwijderd
NAD C350 amp met Mission 701's op stands. De 701's gaan ooit nog vervangen worden, maar daar is nog geen reden voor. Ben er tevreden mee. De NAD is een gruwelijk beest.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2019, 20:52
Verwijderd
Sowieso is NAD ongelofelijk prettig spul Maar ik hou meer van m'n huidige Denon dan van de 30KG zware NAD die ik in de jaren '90 had. Ik zal eens kijken of ik nog foto's heb, want we hebben toen zelf een subwoofer in elkaar gezet, in een weberkast, achterstevoren dus met luchtgangen via de zijkant naar buiten.

Er kwam echt zo'n ongelofelijk geluid uit
Met citaat reageren
Oud 13-02-2019, 20:55
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
eens! ik heb een NAD C390DD waar ik erg gelukkig mee ben

maar stiekem ben ik ook wel benieuwd naar de nieuwere NAD-modellen met Dirac Live.
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2019, 20:56
Verwijderd
Hoorde ooit eens iemand mekkeren van "is maar 2x60W!" Helaas begreep hij niet wat het betekent als de ringkerntrafo dat met 2x26A uit kan sturen
Met citaat reageren
Oud 14-02-2019, 16:30
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Core i9-8950HK
64GB DDR4
GTX 1070 8GB
120Hz G-Sync scherm
Potverdomme
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2019, 16:30
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Citaat:
https://www.coolblue.nl/product/8133...ua-gv304t.html

Net een andere processor (en misschien nog meer).

Goedgekeurd?
Citaat:
Leuk speelgoed
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2019, 16:31
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Citaat:
De bijna 6KG en 240W voeding zijn dan wel weer aan de kant maar ach. Kleinigheidjes hou je toch.
Gek hé xD
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2019, 16:32
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Daar heb ik alleen geen kak aan. Andere workload. Maar we stoppen dan wel weer vier van die 48 core processoren in één server. En we onderzoeken een overstap naar AMD.
EPYC ?
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2019, 17:19
Verwijderd
Geen idee! Ik zie wel met wat voor voorstel ze komen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48.