Oud 08-04-2002, 11:41
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Ik zit nu al een tijdje het scholieren-forum te lezen, en het valt me op dat veel jongens graag een "groter formaat" hadden... of pochen met het feit dat de hunne wel 20cm lang is. De eeuwige "langer is beter" discussie dus. Daarom even dit openhartig verhaaltje.

Ik heb ooit een klasgenoot gehad waar iedereen van zei dat ie een grote had... niemand van de meiden kon het bevestigen, het was meer een soort van roddel, maar het maakte me wel nieuwsgierig. Bovendien was ie best knap, en ja, die nieuwsgierigheid lag aan de basis van het feit dat ik een keertje na een feest in zijn armen ben beland, om het zo maar eens uit te drukken.

Nou, dat heb ik dus geweten. Hij had inderdaad een grote penis. Niet echt dat je zegt 30 cm lang, maar ik denk toch wel minstens 18 ofzo (blijft natuurlijk een gok, ik had geen meetlat bij ). Ik geef toe dat het best opwindend was eens een uit de kluiten gewassen formaat te zien, maar eerlijk is eerlijk: ik zou nooit meer een vriendje willen met zo'n lengte. Het deed vreselijk veel pijn, het leek wel of hij mij in tweeën kliefde... bij elke beweging had ik het idee dat hij door mijn baarmoedermond ging stoten, en achteraf zat z'n penis ook onder het bloed, iets wat ik bij andere vriendjes nooit heb gehad. Kortom: het pastte gewoon niet! Zo'n formaat is dus misschien wel mooi om naar te kijken, maar ik zou nooit of te nimmer dit nog 'ns willen meemaken!

Ik ben dus zeer tevreden met de bescheiden, maar veeeel praktischere afmetingen van m'n huidige hummie...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 14:08
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 14:23
)Vampje(
)Vampje( is offline
Tsja, dat kan dan wel zo zijn, maar ik blijf erbij dat ik liever een grote, dikke paal in me voel stoten dan zo'n cocktailworstje...Mijn vriend is zeer zwaar geschapen (18,5 x 16 x 6) en ik geef toe dat het soms verrekte pijn doet, maar het genot dat ik ervan heb overtreft dat toch zeker!!
Maar goed, ik begrijp je standpunt.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 20:38
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Ik heb juist een klein-gemiddelde en ik wil ook helemaal niet groter, het is ten eerste niet mooi imo en ook helemaal niet functioneel.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef op 08-04-2002 @ 14:23:
Tsja, dat kan dan wel zo zijn, maar ik blijf erbij dat ik liever een grote, dikke paal in me voel stoten dan zo'n cocktailworstje...
agree
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 20:49
N*A*Shezbaernon.temp
Avatar van N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Eens ... ik kan bij de sex niet tegen pijn, dan is al de opwinding meteen weg en *hoeft* het voor mij niet meer.
__________________
Quant l' aura daussa s' amarzis ... A l fuelba chai de sul verjan, A l' auzelb chajan lor latis ...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 21:56
Verwijderd
Mee eens. Een erg extreem grote penis is niet prettig. Wel stel ik de 15,5 x 14,5 x 4,6 van mijn vriend meer op prijs dan de 13,5 x 9 x 2,9 van mijn ex-vriend... maar dat zijn qua lengte allebei geen extremen, en qua dikte maar een beetje. Een 17,5 x 20 x 6,4 zou ik overigens echt níét willen, dan nog liever m'n ex-vriend
Dat is overigens lengte x omtrek x dikte.

Laatst gewijzigd op 10-05-2003 om 21:58.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 22:57
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 08-04-2002 @ 14:23:
Tsja, dat kan dan wel zo zijn, maar ik blijf erbij dat ik liever een grote, dikke paal in me voel stoten dan zo'n cocktailworstje...Mijn vriend is zeer zwaar geschapen (18,5 x 16 x 6) en ik geef toe dat het soms verrekte pijn doet, maar het genot dat ik ervan heb overtreft dat toch zeker!!
Maar goed, ik begrijp je standpunt.
Een beetje strakheids-pijn is soms wel fijn, maar als er bloed aan de paal zit en je hebt er echt buikpijn van, dan ben ik te bang dat er van binnen iets beschadigd raakt.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 23:10
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 08-04-2002 @ 14:23:
18,5 x 16 x 6
LxBxH of hebben we t nou over Pi?
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 23:44
Ilsje
Avatar van Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 10-05-2003 @ 22:57:
Een beetje strakheids-pijn is soms wel fijn, maar als er bloed aan de paal zit en je hebt er echt buikpijn van, dan ben ik te bang dat er van binnen iets beschadigd raakt.
zover hoeft t voor mij ook niet te gaan idd.
en over de vraag:waarom toch:
heel veel vrouwen willen toch ook grote borsten? zal er wel mee te maken hebben dat grote geslachtsdelen in de oertijd vruchtbaarheid uitstraalde ofzow.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 23:50
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Sithan schreef op 10-05-2003 @ 23:10:
LxBxH of hebben we t nou over Pi?
Lengte x omtrek x doorsnee.
En kom me niet met die wiskundige termen aan zeg!

Hm, dat van die pijn: ik ben het gewend. Voor mij verpest het de sex ook niet meer. Ik zet altijd door. Ik wil dat ding gewoon zò graag in me voelen dat ik gewoon verder wil gaan. En dat bloeden ben ik ook gewend. Klinkt misschien vreemd allemaal, maar tja... Ik heb gewoon veel over voor het heerlijke gevoel dat zijn lul me bezorgt als we eenmaal bezig zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 10:46
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Als je van harde, ruige stootseks houdt, zal een grote penis ongetwijfeld geil zijn. Als je van tedere seks houdt niet. Een grote paal is wel geil om te zien trouwens.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 10:49
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
bang dat meisjes je daarom niet leuk vinden....
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 10:53
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
tsja, mijn vriend is normaal geschapen. eerder aan de grote kant dan aan de kleine. t is wel goed zo
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 12:37
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 11-05-2003 @ 10:46:
Als je van harde, ruige stootseks houdt, zal een grote penis ongetwijfeld geil zijn. Als je van tedere seks houdt niet. Een grote paal is wel geil om te zien trouwens.

Nee, precies andersom. Ruige harde stootsex met een enorme paal heeft als resultaat voornamelijk bloed. Als je daarentegen alleen op druk werkt, en dus nauwelijks beweegt gaat er niks boven een grote. Hoewel ik dan nog steeds niet, zoals Vampiria, wens te bloeden. Er zijn dus grenzen. Ik vind de 17,5 ( =iets te lang soms)x 3.8(gemiddeld) van het exemplaar waar ik mee mag spelen net mooi.

Ruig en hard gaat het best met eentje die er makkelijk inglijdt, dan heb je geen last van de wrijving, maar je hebt wel iedere keer die klap op je A spot. (ja, trouvé!, ik had het gevoel al eerder omschreven, maar de locatie heeft dus een naampje.)
__________________
Pfff. Boeie.

Laatst gewijzigd op 11-05-2003 om 12:40.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 18:38
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Always_Right schreef op 11-05-2003 @ 17:38:
Er bestaan heel veel penis enlargement middeltjes en oefeningetjes. Weet 1 van jullie of die werken?
Ga er maar van uit dat dat niet het geval is.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 19:54
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
L&G-->Seks
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 21:47
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
sofie3 schreef op 08-04-2002 @ 11:41:
Ik zit nu al een tijdje het scholieren-forum te lezen, en het valt me op dat veel jongens graag een "groter formaat" hadden... of pochen met het feit dat de hunne wel 20cm lang is. De eeuwige "langer is beter" discussie dus. Daarom even dit openhartig verhaaltje.

Ik heb ooit een klasgenoot gehad waar iedereen van zei dat ie een grote had... niemand van de meiden kon het bevestigen, het was meer een soort van roddel, maar het maakte me wel nieuwsgierig. Bovendien was ie best knap, en ja, die nieuwsgierigheid lag aan de basis van het feit dat ik een keertje na een feest in zijn armen ben beland, om het zo maar eens uit te drukken.

Nou, dat heb ik dus geweten. Hij had inderdaad een grote penis. Niet echt dat je zegt 30 cm lang, maar ik denk toch wel minstens 18 ofzo (blijft natuurlijk een gok, ik had geen meetlat bij ). Ik geef toe dat het best opwindend was eens een uit de kluiten gewassen formaat te zien, maar eerlijk is eerlijk: ik zou nooit meer een vriendje willen met zo'n lengte. Het deed vreselijk veel pijn, het leek wel of hij mij in tweeën kliefde... bij elke beweging had ik het idee dat hij door mijn baarmoedermond ging stoten, en achteraf zat z'n penis ook onder het bloed, iets wat ik bij andere vriendjes nooit heb gehad. Kortom: het pastte gewoon niet! Zo'n formaat is dus misschien wel mooi om naar te kijken, maar ik zou nooit of te nimmer dit nog 'ns willen meemaken!

Ik ben dus zeer tevreden met de bescheiden, maar veeeel praktischere afmetingen van m'n huidige hummie...
ik zit kennelijk ergens boven het gemiddelde maar zelfs bij ruige sex om het zo maar te noemen heb ik mijn vriendin nog nooit horen klagen dat het pijn doet, ook niet dat ze nix voelt...dus het zal wel goed zijn het intreseert me verder niet veel alsie maar doet wattie moet doen
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 00:46
Violence Fetishist
Avatar van Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef op 11-05-2003 @ 21:47:
ik zit kennelijk ergens boven het gemiddelde maar zelfs bij ruige sex om het zo maar te noemen heb ik mijn vriendin nog nooit horen klagen dat het pijn doet, ook niet dat ze nix voelt...dus het zal wel goed zijn het intreseert me verder niet veel alsie maar doet wattie moet doen
komt omdat ze altijd bewusteloos is most liekly
__________________
- the vøøðøø who do what you don't dare do people -
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 01:01
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 08-04-2002 @ 14:23:
(18,5 x 16 x 6) dat
18,5 is de lengte
6 is de omtrek, dus hoe breed ie is



maar wat is die 16 dan

óf ik ben nu heel moe óf ik ben gewoon dom, maar ik snap het principe ff niet ...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 01:52
Verwijderd
Waarom houden mensen van mooie auto's?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 07:28
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
ik heb de laatste 2 jaar in een keer een groeispurt gehad (van 16.5 bij 4.5 naar 19 bij 5+) en ik ben daar ook blij mee. Aan de ene kant omdat dat vrij bijzonder is maar vooral omdat het er gewoon beter uitziet imho.. (niet zo "lullig") Bovendien is het bij elk meisje natuurlijk verschillend wat ze "hebben""kan.. Ik en mijn vriendin ondervinden iig geen problemen tijdens (harde) sex...
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 07:56
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef op 12-05-2003 @ 01:01:
18,5 is de lengte
6 is de omtrek, dus hoe breed ie is

[afbeelding]

maar wat is die 16 dan
Nee, 16 is de omtrek. Dus als je er een meetlint omheen legt. De doorsnee is hoe breed ie is, dat is dus 6 cm. Als je er een meetlint làngs legt, dus niet eromheen.

Snap je? Ik snap mijn eigen verhaal zelf niet namelijk..
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 09:09
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
ik denk dat die 'ik heb de grootste'strijd vooral onder jongens onderling is. dit weekend was er op vitaya (soort lifestyletv hier ) een docu erover. dat vrouwen toch maar de eerste 10 cm voelen, dus dan heeft de gemiddelde europeaan al de helft te veel (eur gemiddelde = 14.5) .

dus het gezegde is waar: SIZE DOESN'T MATTER

maar de dikte wel, vintik en nouja, hijzelf
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 09:12
Wuzzelez
Avatar van Wuzzelez
Wuzzelez is offline
Waarom zetten jullie de omtrek erbij? Die kun je toch zelf wel uitrekenen? diameter*pi = omtrek. Vind trouwens dat 18,5*16*6 wel erg vreemd reken het maar eens na(bedoel dat de omtrek 16 en diameter 6).
__________________
Vreemdgaan is met het goede been uit het verkeerde bed stappen
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 10:26
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Citaat:
Wuzzelez schreef op 12-05-2003 @ 09:12:
Waarom zetten jullie de omtrek erbij? Die kun je toch zelf wel uitrekenen? diameter*pi = omtrek. Vind trouwens dat 18,5*16*6 wel erg vreemd reken het maar eens na(bedoel dat de omtrek 16 en diameter 6).
Haha jij smartass

Maargoed, ontopic... als hij maar niet extreem miniscuul is vind ik het goed. Ik vermaak me sowieso wel.

xxx Kronkel
__________________
xxx
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 10:45
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
rysdigital schreef op 12-05-2003 @ 00:46:
komt omdat ze altijd bewusteloos is most liekly
grapjas ze kreunt nog wel, dat doen mensen toch niet als ze bewusteloos zijn?
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 11:50
alanis
alanis is offline
Hmm...als het gemiddelde 14.5 cm is...zit mijn vriend er wel ver boven.

Maar goed, alles bij hem is lang en groot: hij is 2m08 lang (hijzelf dus, niet zijn tampeloeres ) En we hebben het wel eens opgemeten in stijve toestand: 20 cm
Ik vind het heerlijk! Nooit problemen gehad, nou ja, alleen bij het ontmaagden deed het pijn en bloedde het, maar daarna nooit meer last van gehad.
Nou heb ik ook geen vergelijkingsmateriaal. We waren de eerste voor elkaar...

Maar eigenlijk vind ik het er ook niet zoveel toedoen, als ik maar wat voel! (en dit ligt meer aan dikte dan aan lengte)
__________________
Life is what happens, while you´re busy making other plans *quote by John Lennon*
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 11:53
Violence Fetishist
Avatar van Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef op 12-05-2003 @ 10:45:
grapjas ze kreunt nog wel, dat doen mensen toch niet als ze bewusteloos zijn?
misschien snurkt ze gwoon heel vaag?
__________________
- the vøøðøø who do what you don't dare do people -
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 13:16
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Wuzzelez schreef op 12-05-2003 @ 09:12:
Waarom zetten jullie de omtrek erbij? Die kun je toch zelf wel uitrekenen? diameter*pi = omtrek. Vind trouwens dat 18,5*16*6 wel erg vreemd reken het maar eens na(bedoel dat de omtrek 16 en diameter 6).
Een piemel is niet helemaal rond, weet je. Dus kan het afwijken. Oh ja? Ja.

En OK, de doorsnee is 5,5 cm. Wat een mierenneukerij.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 13:19
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
rysdigital schreef op 12-05-2003 @ 11:53:
misschien snurkt ze gwoon heel vaag?
hahaha
dat doe je ook niet als je bewusteloos bent
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 13:39
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 12-05-2003 @ 07:56:
Nee, 16 is de omtrek. Dus als je er een meetlint omheen legt. De doorsnee is hoe breed ie is, dat is dus 6 cm. Als je er een meetlint làngs legt, dus niet eromheen.

Snap je? Ik snap mijn eigen verhaal zelf niet namelijk..
als ik het goed begrijp he, dan is het volgens mij best wel en gigantisch ding
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 13:42
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
rysdigital schreef op 12-05-2003 @ 00:46:
komt omdat ze altijd bewusteloos is most liekly
Ws is t bij mij ook redelijk groot (of opgerekt), ik heb nergens last van, is lekker!!
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 14:51
Verwijderd
Ik kan er eigenlijk niet zoveel over zeggen. Geen idee hoe "het" voelt. Ik weet alleen dat ik het gewoon opwindend vind om te zien dat zo'n ding door mijn toedoen veel groter en harder geworden is. Dat effect zou een beetje weg zijn als ie superklein zou zijn, dus dat lijkt me inderdaad niet zo geweldig.
Maar voor zover ik nu kan beoordelen maakt het me niet echt uit hoe groot ie is.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 14:58
Super-Eefjuh
Avatar van Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Groot is wel fijn... maar t gaat om wat ie dr mee kan en niet om de grootte... als zou k dr in 1 van 10 niet veel vinden denk k
__________________
*reptielenmeisje* 2 baardagames, 1 egyptische doornstaart, en een witkuif kaketoe!*is niet meer vrijgezellig* Bartj de lievste :o
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 15:07
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
t is toch de droom van elke man; imponeren met je plasser


niet al te groot, dik; maar fors geschapen is toch wel een goed gevoel


weet je wat ik zou willen; aan het einde van mn piemel; dus t dichtst bij je lichaam aan, aan de bovenkant een uitsteeksel met allemaal zachte puntjes, zodat de clitoris extra gestimuleerd wordt
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 15:26
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Het spreekwoord zegt:

Een strootje kietelt harder dan een boomstam
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 15:46
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 12-05-2003 @ 15:26:
Het spreekwoord zegt:

Een strootje kietelt harder dan een boomstam
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 16:57
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef op 12-05-2003 @ 13:39:
als ik het goed begrijp he, dan is het volgens mij best wel en gigantisch ding
Ja, dan begrijp je het goed!

Citaat:
Ereshkigal schreef op 12-05-2003 @ 15:26:
Het spreekwoord zegt:

Een strootje kietelt harder dan een boomstam
Doe mij dan toch die boomstam maar.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 18:04
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 12-05-2003 @ 16:57:


Doe mij dan toch die boomstam maar.
wat een telleurstelling moet dat zijn als je volgende vriend niet zo groot geschapen is
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 18:12
jos-fan
Avatar van jos-fan
jos-fan is offline
Citaat:
Mee eens. Een erg extreem grote penis is niet prettig. Wel stel ik de 15,5 x 14,5 x 4,6 van mijn vriend meer op prijs dan de 13,5 x 9 x 2,9 van mijn ex-vriend... maar dat zijn qua lengte allebei geen extremen, en qua dikte maar een beetje . Een 17,5 x 20 x 6,4 zou ik overigens echt níét willen, dan nog liever m'n ex-vriend
Wat mij opvalt is dat jullie (vrouwen) er volgens mij meer mee bezig zijn dan wij mannen... Ik heb echt er echt nog nooit een meetlat langs gehad, niet omdat ie nou zo klein of groot is, maar omdat me dat geen ene fuck intereseerd. Ik heb m'n vriendin er ook nog nooit over horen klagen en dat zegt me meer dan afmetingen...
__________________
Overtaking is an Art - Jos Verstappen -
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 18:26
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
italianboy schreef op 12-05-2003 @ 18:04:
wat een telleurstelling moet dat zijn als je volgende vriend niet zo groot geschapen is

Het zou me niks verbazen als dat eigenlijk ook wel het geval was.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 19:18
Zwegel
Avatar van Zwegel
Zwegel is offline
Heej luitjes!!

Ik voel me toch best vereerd dat er hier zoveel aandacht is voor mijn 'genotskots' ))

Ben er zelf ook wel aardig tevree mee, had best nog een paar cm groter mogen zijn) (just kidding)
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 19:36
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Zwegel schreef op 12-05-2003 @ 19:18:
Heej luitjes!!

Ik voel me toch best vereerd dat er hier zoveel aandacht is voor mijn 'genotskots' ))

Ben er zelf ook wel aardig tevree mee, had best nog een paar cm groter mogen zijn) (just kidding)
Nou....Nee, grapje!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 21:10
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 12-05-2003 @ 13:16:
Een piemel is niet helemaal rond, weet je. Dus kan het afwijken. Oh ja? Ja.
Dat is bekend, maar gemakshalve gaan we er hier van uit dat dat wel zo is. Bij het gebruik van een wiskundig model doet men dat wel vaker.
Citaat:
Vampiria schreef op 12-05-2003 @ 13:16:
En OK, de doorsnee is 5,5 cm. Wat een mierenneukerij.
5,5 is te veel als de omtrek 16 cm is. Met 5,09 kom je dichter in de buurt. Dit heeft niets met mierenneukerij, maar met exactheid te maken. Wiskunde is misschien niet een van jouw meest favoriete onderwerpen, maar het speelt wel een belangrijke rol in de samenleving.
*Maar goed, dat is weer een andere discussie, dus ik stel voor om dit verder te laten rusten*
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel

Laatst gewijzigd op 12-05-2003 om 21:12.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 21:16
biep
Avatar van biep
biep is offline
mij maakt het niet zoveel uit.
zolang t maar niet zo groot is (ik ben maar n klein meisje :$)
maar mijn motto blijft:

klein is fijn want het doet geen pijn!

zo groot vind ik echt nix.
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 21:20
Zwegel
Avatar van Zwegel
Zwegel is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 12-05-2003 @ 21:10:
Dat is bekend, maar gemakshalve gaan we er hier van uit dat dat wel zo is. Bij het gebruik van een wiskundig model doet men dat wel vaker.

5,5 is te veel als de omtrek 16 cm is. Met 5,09 kom je dichter in de buurt. Dit heeft niets met mierenneukerij, maar met exactheid te maken. Wiskunde is misschien niet een van jouw meest favoriete onderwerpen, maar het speelt wel een belangrijke rol in de samenleving.
*Maar goed, dat is weer een andere discussie, dus ik stel voor om dit verder te laten rusten*
Jezus!!! Wat ben jij een zeikzak!!! Geloof Vampiria nou maar, ik kan het weten.

Heb je er al eens bij stil gestaan dat een lul misschien eerder een ovale vorm heeft en niet rond (is mar van welk oogpunt uit je het bekijkt), dus ga dat maar eens berekenen met je wiskundeknobbel.

Welke wiskundige formule je ook gebruikt, die kan toch niet tippen aan de feitelijke cm aanduiding van mijn meetlint!!! Dus, wat wil je nou....
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 22:01
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Zwegel schreef op 12-05-2003 @ 21:20:
Jezus!!! Wat ben jij een zeikzak!!! Geloof Vampiria nou maar, ik kan het weten.
Rustig aan alsjeblieft. Je hoeft het niet met de manier waarop ik naar dingen kijk eens te zijn, maar dan hoef je nog niet meteen te gaan schelden.

Citaat:
Zwegel schreef op 12-05-2003 @ 21:20:
Heb je er al eens bij stil gestaan dat een lul misschien eerder een ovale vorm heeft en niet rond (is mar van welk oogpunt uit je het bekijkt), dus ga dat maar eens berekenen met je wiskundeknobbel.
En heb jij er wel eens bij stilgestaan dat wiskundigen altijd van een vereenvoudigde situatie uitgaan bij het ontwikkelen van een wiskundig model? Hoe dan ook, ik had al voorgesteld om het te laten rusten, dus laten we dat maar doen.

Citaat:
Zwegel schreef op 12-05-2003 @ 21:20:
Welke wiskundige formule je ook gebruikt, die kan toch niet tippen aan de feitelijke cm aanduiding van mijn meetlint!!! Dus, wat wil je nou....
Op zich wil ik niet zoveel, al wil ik je er wel even op wijzen dat een meting op zich nooit nauwkeurig is.
*En laten we dan nu de zaak maar verder rusten. Ik ken nu jouw standpunt en jij het mijne*
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 10:19
Verwijderd
Citaat:
jos-fan schreef op 12-05-2003 @ 18:12:
Wat mij opvalt is dat jullie (vrouwen) er volgens mij meer mee bezig zijn dan wij mannen... Ik heb echt er echt nog nooit een meetlat langs gehad, niet omdat ie nou zo klein of groot is, maar omdat me dat geen ene fuck intereseerd. Ik heb m'n vriendin er ook nog nooit over horen klagen en dat zegt me meer dan afmetingen...
Ik heb de vreemde neiging om alles op te meten... ik meet ook voortdurend mensen op, en tafels en kasten, als ik kook weeg ik alles eerst, niet omdat het me wat kan schelen hoeveel het weegt maar gewoon omdat ik het wil weten...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 11:21
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 13-05-2003 @ 10:19:
Ik heb de vreemde neiging om alles op te meten... ik meet ook voortdurend mensen op, en tafels en kasten, als ik kook weeg ik alles eerst, niet omdat het me wat kan schelen hoeveel het weegt maar gewoon omdat ik het wil weten...
Je hebt een tic
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 14:50
Seksualiteit ideale grootte penis
C7B3R
138 13-02-2004 20:52
Seksualiteit *onzeker* Vraagje voor de dames
sjakie86
36 02-06-2003 21:00
Seksualiteit 14 en dan nog ....
Mel2003
37 20-08-2002 23:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14.