Oud 20-08-2002, 19:20
Mystique
Avatar van Mystique
Mystique is offline
Misschien ben ik te ouderwets maar als ik steeds meer lees dat jongens en meisjes van 14/15 jaar al aan seks doen schrik ik toch wel. Niet beetje borstjes voelen maar echt pijpen enzo.
Ik ben er niet op tegen en een groot voorstander van seks als je er aan toe bent, maar vind dat toch wel erg jong.
Ik merk ook wel dat meisjes rond die leeftijd er vaak al veel ouder uitzien voor hun leeftijd. Ok ik experimenteerde ook wel wat met make-up enzo en toen ik op mijn 15e voor het eerst zoende vond ik het heel wat. Maar nu is het al op je 15e seks. En dan vraag ik me af: is dat niet een beetje vroeg? Worden we niet te snel 'volwassen'?
__________________
Girls wanna have fun! :) (Y)
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 19:30
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Inderdaad, ik dacht dat ook zo 'n beetje.
Ik vind het eigenlijk wel erg aan het worden, steeds vroeger sex en experiment.
De mensen worden daarbij ook oppervlakkiger.
Een meisje van 13 die al sex heeft zou beter nog wat met haar poppen gaan spelen ofzo?
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 19:38
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
die zijn niet snel volwassen, maar denken het te zijn.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 19:41
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ik vind het ook wel erg jong eigenlijk, toen ik 14 of 15 was dacht ik niet eens aan sex.

Volgens mij is het alleen om de sex te doen en om d'r bij te horen, op je 13e of 14e al sex, dat is niet wat de bedoeling van God was denk ik.

Even ter duidelijkheid, als die kiddo's d'r op los willen fokken, dat is echt niet mijn probleem, de ouders weten waarschijnlijk van niks, want die zouden dat niet zomaar goedkeuren, en als ik een kind had, zou ik dat ook niet goedkeuren als hij/zij op d'r 14e al sex zou hebben, als ze het al gedaan hebben, zou ik niet zeggen dat ze het niet meer mogen doen, maar ik zou ze wel op die manier opvoeden dat ze zoiets speciaals laten wachten totdat ene speciale moment, samen met iemand van wie je echt houd, en op je 14e weet je echt niet of je echt van iemand houd, zo is mijn mening dan. En ik vind het gewoon te jong.
__________________
I have a dream.

Laatst gewijzigd op 20-08-2002 om 19:48.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 19:51
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Mystique schreef:
Misschien ben ik te ouderwets maar als ik steeds meer lees dat jongens en meisjes van 14/15 jaar al aan seks doen schrik ik toch wel. Niet beetje borstjes voelen maar echt pijpen enzo.
Ik ben er niet op tegen en een groot voorstander van seks als je er aan toe bent, maar vind dat toch wel erg jong.
Ik merk ook wel dat meisjes rond die leeftijd er vaak al veel ouder uitzien voor hun leeftijd. Ok ik experimenteerde ook wel wat met make-up enzo en toen ik op mijn 15e voor het eerst zoende vond ik het heel wat. Maar nu is het al op je 15e seks. En dan vraag ik me af: is dat niet een beetje vroeg? Worden we niet te snel 'volwassen'?
Het ligt sowieso aan de persoon. Ik ben op mijn 15e ontmaagd en vind dat achteraf wat te vroeg. Toch heb ik niet echt spijt. Ik was met alles heel vroeg trouwens; ik raakte lichamelijk en geestelijk redelijk vroeg in de puberteit, met de bijbehorende gevolgen
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 19:51
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
die zijn niet snel volwassen, maar denken het te zijn.
Die categorie heb je ook nog.
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 19:53
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
lady_x schreef:
Een meisje van 13 die al sex heeft zou beter nog wat met haar poppen gaan spelen ofzo?
Een gemiddeld meisje van 13 speelt echt niet meer met poppen hoor Seks vind ik te vroeg als je 13 bent (gemiddeld gezien dan), maar een beetje zoenen enzo.. een beetje je pubertijd verkennen
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 20:02
muckymouse
Avatar van muckymouse
muckymouse is offline
beetje hypocriet allemal

14 15 is te jong, maar 16 dat mag wel.

beetje raar hoor imo, ik vind dat iedereen t zelf moet uitzoeken of ze nou 12 of 22 zijn
__________________
www.wijwillenmeer.tk
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 20:30
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
idd, 14 en 15 vind ik te jong, 16 mag wel, ook volgens de wet
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 20:32
Verwijderd
dat was vroeger ook al zo hoor
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 20:39
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
en natuurlijk moet je niet alles geloven van wat hier staat. Denk dat het allemaal wel meevalt als je het in een schema zou verwerken. Zoiets verandert niet in 4 jaar.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 21:24
Verwijderd
Het resultaat van een verloederde maatschappij...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 21:35
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Ooit had ik een vriendin , die was 15 en ik bijna 19 ze wou echt zoo graag sex ( waarom weetik nie ) we hebben ut geprobeerd maar kon er nie bepaald in komen ofsow wou gewoon niet. En voor mij was het minderjarig lichaam ook ehm..... naja ik had er meteen schulgevoel bij zegmaar.

Meeste joongens zullen het wel fijn vinden ofsow maar ik niet , het is zo lief klein en onschuldig en heb het gevoel dat je alles kapotmaakt als je eraan zit .....


My 2 cents
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 21:44
Gnoko
Avatar van Gnoko
Gnoko is offline
Zal wel bij het syndroom hooren van, ik ben misschien wel 15, maar ze zeggen dat ik ouder ben!! EN om te bewijzen willen ze maar seks. Maarja, boeier, we leven toch in een zieke maatschappij
__________________
life sucks, get use to it
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 21:49
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
mjah dat snap ik ook echt nie khad op die leeftijd nog nie eens gezoend ofzow... en jah het word wel steeds erger maar niet zo heel erg snel als je denkt... op dit forum zijn dr denk ik veel maar dr zijn feiten die het toch wat anders zien dus.... maar het is wel waar dat op dit moment de meeste jongeren hun eerste keer nie zo heel erg belangrijk vinden dat ze het te snel, met verkeerde persoon of om verkeerde redenen doen...
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 21:52
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Gnoko schreef:
Maarja, boeier, we leven toch in een zieke maatschappij
Is juist, alles zo vlug mogelijk inpompen, qua studies, que sexleven, alles moet snel. Bad bad bad.
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 22:14
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Ik blijf bij mijn post (zie hierboven ergens)
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 22:15
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
15 vind ik gewoon erg jong. krijg je spijt van later, vaak.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 05:29
Verwijderd
hm eigenlijk ik het zo.. 'k heb vorige week voor het eerst seks gehad en ik ben ook nog maar 15 (over 3 maandjes 16).... 'k was er wel aan toe, en ik moet zeggen, ik ben ook nog jong. maar het voelde goed aan. geen spijt van gehad (toch niet) 'k was er gewoon wel klaar voor...

op zich vind ik het wel een angstig idee.. dat jongeren steeds vaker seks gaan hebben. straks heeft mijn kindje later op haar 13e al seks... 'k moet er niet aan denken maarja.. je word er ook zo mee doodgegooit. op tv enzo...

natuurlijk zien de meide van 15 nu er heel anders uit dan 6 jaar geleden ofzo. maar ik draag geen make up enzo hoor. ben 'n heel normaal meisje, en toen ik 13 was schatten ze me al 16.. vond ik ook niet helemaal normaal.... maar goed. je hebt natuurlijk wel meisjes die best volwassen zijn op hun 15e maar er zijn er ook die volwassen doen terwijl ze het niet zijn...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 07:34
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Ik wil neit nutteloos tegen alle 14-15 jarigen in gaan flamen maar...

Alle meijses rond die leeftijd zeggen dat ze zich ouder gedragen dat ze zijn.
Logish dat de meesten zullen zeggen dat ze er klaar voor zijn, terwijl in 9van de 10 keren de relatie nooit zo lang duurt.
Meisjes rond die leeftijd proberen volwassen te zijn terwijl dat nauwelijks mogelijk is, ik ken veel meisjes rond die leeftijd and at the end of the day there all the same little confused girl , wel i hereby welcome you all to puberty

Tuurlijk zal ik nu allemaal replies zien van 14-15 jarige meisjes waarin zij zeggen dat zij niet zo zijn , naja bewijs het maar zou ik zeggen, ik kan je wle vertellen dat het moeilijk gaat worden.

My 2 cents
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 13:49
Verwijderd
Citaat:
verbal-violence schreef:
Ik wil neit nutteloos tegen alle 14-15 jarigen in gaan flamen maar...

Alle meijses rond die leeftijd zeggen dat ze zich ouder gedragen dat ze zijn.
Logish dat de meesten zullen zeggen dat ze er klaar voor zijn, terwijl in 9van de 10 keren de relatie nooit zo lang duurt.
Meisjes rond die leeftijd proberen volwassen te zijn terwijl dat nauwelijks mogelijk is, ik ken veel meisjes rond die leeftijd and at the end of the day there all the same little confused girl , wel i hereby welcome you all to puberty

Tuurlijk zal ik nu allemaal replies zien van 14-15 jarige meisjes waarin zij zeggen dat zij niet zo zijn , naja bewijs het maar zou ik zeggen, ik kan je wle vertellen dat het moeilijk gaat worden.

My 2 cents
jaja 'k ga weer eens op je reageren wat je waarschijnlijk niet anders verwacht had
eens kijke... wat ga 'k eerst zeggen....
ten eerste.. niet Alle meisjes zeggen dat ze zich ouder gedragen dan dat ze zijn...
"de meesten zullen zeggen dat ze er klaar voor zijn..." nouja dat weet ik niet.. mijn beste vriendin is 16 en absoluut niet klaar voor, zegt ze zelf... ik was er dus wel klaar voor.... en ik ken nog 'n hoop meisjes uit mijn klas ('k zit nu in de vierde zeg maar) die zijn er nog niet klaar voor... dusja.. voor zover ik het weet uit ervaring zijn het niet de meeste meisjes... maar ligt waarschijnlijk aan je leefomgeving en of je snel beinvloed wordt... want ik ben puur op mezelf.. en doe toch wel wat ik wil.... maar er zijn ook meisjes die horen dat hun vriendinnen ontmaagd zijn dus duike zij ook maar ff het bed in met een jongen als ze er een week of 2, 3 mee hebben... en dat zei jij ook.. hun relatie duurt niet lang.. heb je gelijk in...
als de relatie goed is... op 14 jarige leeftijd... en je hebt op de 15e seks met jongen/meisje... dus je hebt al een jaar verkering ofzo.. vind ik dat best netjes hoor en vind ik best kunnen... maar dan moet je bij die relatie wel het gevoel hebben dat je ook echt alles voor hem/haar wilt doen, en je moet een toekomst zien in jullie relatie... moet trouwens van hem/haar af ook komen... niet dat het een bevlieging is ofzo.... want jah. dat vind ik zo.... tegen de regels in ofzo.. je hebt seks omdat je je liefde wilt tonen (tenminste zo zie ik het) en als de relatie dan na een paar weken uit is dan jah was het niet echt liefde meer.. nee okee ik wete dat dit niet altijd zo is.. maar ik Denk dat het meestal wel zo is...

jij zei ook dat meisjes van ik noem het maar mijn leeftijd :14/15/16 volwassen proberen te zijn... terwijl ze dat niet kunnen of nouwelijks mogelijk is... nou dan ga ik maar wat dingen uit ervaring vertellen want harde bewijzen kan ik je niet geven een vriendin van mij. nouja, ik vind haar heel volwassen, ze heeft geen vriend ofzo hoor.. maar ze doet 't huishouden ook wel eens en werkt heel veel nouja van zulke dingen.. dat vind ik volwassen voor de leeftijd van 15... nou zelf doe ik dat dus niet echt.. natuurlijk doe ik wel eens een boodschapje of stofzuig ik wel eens... maar goed.. ik dwaal van 't onderwerp. Er zijn zo veel 'volwassenen'die niet altijd volwassen zijn... ik bedoel.. iedereen heeft wel eens iets waarom hij/zij een moment niet volwassen kan zijn.. sommige zijn heel emotioneel, en sommigen kunnen niet met relaties omgaan.... maar dat betekend niet dat je niet volwassen ben..maar dat is gewoon iets pschygisch ofzo.. dat zit nou eenmaal in je hoofd en krijg je er niet uit... nou.. die little confused girl waar jij het over had die is van zichzelf misschien wel onzeker... ik ben ook heel vaak onzeker over iets... maar dat wilt toch niet meteen met pubertijd te maken hebben. want 'volwassenen'zijn ook wel eens onzeker. okee een puber zal wel eens wat vaker onzeker zijn...


maar goed.... ik ga niet van mezelf zeggen dat ik volwassen ben, want dat weet ik niet.. dat kan ik later pas zien... of ik toen ik 15 was een beetje volwassen was... nu kan 'k dat gewoon nog niet zeggen... maar ik ga ook niet van mezelf zeggen dat ik altijd domme dingen doe en dat 'k puber ben... want jah sorry ik ga het toch zeggen, de meeste waarmee ik omga, familie, vrienden, kennisen, vinden mij toch 'n verstandig meisje... omdat ik goed nadenk voordat ik iets doe... soms heb 'k wel eens een uitslippertje maar dat heeft iedereen wel eens he...en nog even over de seks.. omdat 'k nu toch al 'n rotlang verhaal aan het lullen ben... 'k voel al nouja wat zal 'k zegge... sinds december dat 'k er klaar voor ben... maar 'k mag pas dit jaar november aan de pil van mijn ma.... dan zou 'k dus 16 zijn... (wat jullie dus allemaal wel een goeie leeftijd vinden) alleen wilden we het zo graag dat we 't toch al gedaan hebben... maar wat jij nog zei in je vorige post.. dat je alles zo klein vond enzo... ik zal toch echt niet meer groeien hoor. 'k ben heel endje uitgegroeit... ben nu 170 maar je zal het anders bedoeld hebben denk ik ... overgens deed de seks helemaal geen pijn dus dan zal ik er echt klaar voor geweest zijn.. zal het niet???

niet alle meiskes van 15 zijn hetzelfde schat...

Laatst gewijzigd op 21-08-2002 om 13:54.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 14:25
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:
Meeste joongens zullen het wel fijn vinden ofsow maar ik niet , het is zo lief klein en onschuldig en heb het gevoel dat je alles kapotmaakt als je eraan zit .....
*krijgt serieus tranen in d'r ogen*
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 14:45
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
*krijgt serieus tranen in d'r ogen*
Sorry daarvoor , maar tis gewoon zo! Ik denk eiglijk niet dat ik het beter heb kunnen zeggen. Niet huilen meisje , realiteit is hard

*knuffelgeeft*
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 15:58
skyscraper
Avatar van skyscraper
skyscraper is offline
15 jaar vind ik nog 'normaal' vooral omdat ik er nog aardig dicht bij zit. Maar 13 jaar indd vind ik echt abnormaal. Ze zijn net van het poppenspeelgoudetijdenslechtetijdenkijkensyndroom af en dan gaan ze maar pijpen....
__________________
je freakt niet
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 16:06
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:


Sorry daarvoor , maar tis gewoon zo! Ik denk eiglijk niet dat ik het beter heb kunnen zeggen. Niet huilen meisje , realiteit is hard

*knuffelgeeft*
Kvind het gewoon wel lief ofzo hoe je dat opschrijft.. wetende dat er genoeg mannen zijn die zonder blikken of blozen jonge meisjes meelokken om ze meteen weer te dumpen..
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 19:09
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Ik ben 18 en nog maagd. Haal ik nu het gemiddelde een beetje omhoog????
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 19:51
Verwijderd
Ik heb op mn 13e (ik werd een maand later 14) pas voor het eerst gezoend. Veel van mijn vriendinnen ook pas voor het eerst rond die tijd. Ik was net 16 toen ik voor het eerst begon met sex (en dan niet all the way). Sinds januari geen maagd meer en ben over een maand 17. Heb 30 augustus een jaar met mn vriend. Ik ben blij hoe het is gegaan, vond toch nog dat t vrij snel ging met naar bed gaan (we hadden 4 en een halve maand). En dan zie ik hier meisjes van 13 die al met jongens neuken en weet ik veel wat allemaal. Mijn zusje vind ik normaal, zij is 14 en heeft nog nooit getongzoend. Nu mag het wel komen binnenkort van mij maar ik vind die leeftijd goed om met dat soort dingen te beginnen. Ik vind het heel erg om te lezen van meisjes van 13/14 dat ze geen maagd meer zijn of dat ze al sexueel actief zijn. Je bent gewoon nog zo jong en zit net in de 2e klas! Dan experimenteer je met make-up en kijk je GTST, vind je handje vasthouden met een jongen net niet spannend meer en ben je net toe aan zoenen, vind ik dan.
Kort samengevat: Ik vind 13/14 echt te jong voor een meisje (dit geldt natuurlijk ook voor jongens, maar hoor het vaker van meisjes) om sexueel actief te zijn, ja, dan ben ik maar ouderwets (wat ik absoluut niet ben) maar geniet nog even van je jeugd, het komt allemaal vanzelf wel.

Geef me allemaal maar kritiek, maar dit is mijn mening en ik vind dat je als 13/14 jarig meisje gewoon nog niet goed over dit soort dingen kunt en moet nadenken.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 20:12
Bitchalicious
Bitchalicious is offline
Dus ik zou geestelijk niet in orde zijn ofzow? Ik dacht dat ik ouder was dan dat ik werkelijk was toen?
Jullie hebben allemaal wel een vooroordeel klaar vind ik. Ik ken een meisje van 14 en die hield echt van haar vriend.
Ik was ook 14 en dan kennen jullie heeeeel mooi zeggen: als je 14 bent weet je niet wat houden van is schat.
Nou ik wist het wel. Heb bijna een jaar met die jongen gehad. En iedere keer als ik hem opnieuw zie voel ik nog steeds iets in me buik.
Ik heb er totaal geen spijt van dat ik het zo vroeg heb gedaan en ik heb er ook geen spijt van met wie ik het heb gedaan. Want ik geef nog steeds om hem en het was echt me eerste grote liefde.

En misschien vinden jullie me allemaal wel errug jong. Maar ik ga er ook niet mee lopen pronken dat ik al ontmaagd ben *jeeeej*
Een bepaald aantal mensen weten hoe wat waar wanneer en daar wil ik het graag zo bij houden. Als je ermee gaat lopen pronken dan vind ik het pas zielig.
Als je blij doet van: Jeej ik ben ontmaagd!
en als je dan 14 ben....dan vind ik dat je verkeerd bezig ben. Ik heb het pas vertelt toen ik 16 was. Niemand behalve hij en ik wisten het. En niemand van zijn vriendenclub weet het nu. Alleen 3 hele goeie vriendinnen van me.
__________________
DeSTiNy'Sz aNGeLSz
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 20:49
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
hm ja ik heb nu dus een vriendinnetje van 15 (bijna 16 nu maar dat maakt niet uit) .. we hebben al 9 maanden en ze lijkt gewoon echt veel ouder als die andere meisjes bij haar uit haar klas... zowel lichamelijk als geestelijk en ze wil het ook graag.. en ze is slim ook (zal niet beginnen over school niveau haha). Mijn ouders dachten nadat ze hier thuis een paar keer was geweest dat ze 17 was , dat viel tegen .

In iedergeval we hebben dus ook sinds een tijdje seks.. (eerste voor mij en voor haar dus ook ).

ik zelf ben er nooit zo op belust geweest en toen ik 15 was al helemaal niet.. maar als zij het graag wil... en alles gaat ook erg goed op elk vlak dus... ook kan ze beter bij mij zijn denk ik dan als zo'n smeerlap die er alleen maar op uit is......
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 20:49
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
het is best raar trouwens want ik moet eigenlijk ook niks van dat vroege hebben

toch vind ik het vreemd dat die meisjes van 14 bijv. op hun 16e dan niet meer met diezelfde jongen hebben...(zoals bitchy)

Laatst gewijzigd op 21-08-2002 om 20:52.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 20:58
Verwijderd
Citaat:
DarkCat schreef:
Het ligt sowieso aan de persoon. Ik ben op mijn 15e ontmaagd en vind dat achteraf wat te vroeg. Toch heb ik niet echt spijt. Ik was met alles heel vroeg trouwens; ik raakte lichamelijk en geestelijk redelijk vroeg in de puberteit, met de bijbehorende gevolgen
Dat heeft er behoorlijk veel mee te maken, denk ik. Ik werd pas ongesteld toen ik bijna vijftien was, tja, dan heb je daar nog niet echt behoefte aan...
Toen begon het me eigenlijk ook pas allemaal te interesseren, begon ik een beetje te experimenteren en zo... Ik heb 'het' geprobeerd op mijn zestiende, maar dat was achteraf gezien te vroeg.

Ik kan me wel goed inbeelden dat je, als je op je twaalfde ongesteld word, ook wel eerder klaar zult zijn voor sex. Voor mezelf geld dat ik er ongeveer twee jaar later klaar voor was, ik weet niet of je dat als regel kan gebruiken tho...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Alkahol!K schreef:
toch vind ik het vreemd dat die meisjes van 14 bijv. op hun 16e dan niet meer met diezelfde jongen hebben...(zoals bitchy)
Waarom zou je in godsnaam altijd bij iemand moeten blijven als je er mee naar bed bent geweest?! Daar heeft leeftijd geen hol mee te maken....
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 21:19
Revelation15
Avatar van Revelation15
Revelation15 is offline
als je 15 bent kan je ook gewoon goeie en fijne sex hebben hoor, als je dr gewoon aan toe bent, why wait?..
__________________
To fall in hell or soar angellic, you need a pinch of psychedelic
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 21:39
xX-pinky-Xx
xX-pinky-Xx is offline
Ik vind dat leeftijd niks met sex te maken heeft. Het ligt helemaal aan de persoon. M'n lichaam begon zich op m'n 12e al te ontwikkelen. Mensen dachten dat ik 15 was toen ik in werkelijkheid nog maar 12 was. Het slaat nergens op dat meiden van 13 nog met poppen zouden moeten spelen. Naja, sommige meiden die ik ken zouden dat wel doen . In ieder geval, ik ben ook op m'n 14e ontmaagd en ik was er klaar voor. Ik heb er zeker geen spijt van. Niet alle meisjes van 13/14/15 zijn hetzelfde. Mensen zeggen allemaal dat je volwassen moet zijn voor sex. Maar dat hoeft helemaal niet. Het gaat er om wat je zelf vind en wil en klaar voor bent. Meeste mensen van 13/14 zijn er niet klaar voor. Als ik hoor dat er mensen van 13/14 zijn die al sex hebben denk ik ook: wow, das jong. Maar dan denk ik, heej ik heb ut zelf ook gedaan en bij mij voelde t goed, dus waarom zou ut bij hun anders zijn? Het heeft niet met leeftijd te maken maar met gevoel, liefde, de persoon.

Naja, das mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 21:48
Mystique
Avatar van Mystique
Mystique is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:
Ik wil neit nutteloos tegen alle 14-15 jarigen in gaan flamen maar...

Alle meijses rond die leeftijd zeggen dat ze zich ouder gedragen dat ze zijn.
Logish dat de meesten zullen zeggen dat ze er klaar voor zijn, terwijl in 9van de 10 keren de relatie nooit zo lang duurt.
Meisjes rond die leeftijd proberen volwassen te zijn terwijl dat nauwelijks mogelijk is, ik ken veel meisjes rond die leeftijd and at the end of the day there all the same little confused girl , wel i hereby welcome you all to puberty

Tuurlijk zal ik nu allemaal replies zien van 14-15 jarige meisjes waarin zij zeggen dat zij niet zo zijn , naja bewijs het maar zou ik zeggen, ik kan je wle vertellen dat het moeilijk gaat worden.

My 2 cents
Daar ben ik het ook mee eens. Natuurlijk houd je uitschieters die op hun 15e echt wel een stuk volwassen zijn, maar de meesten denken dat ze het zijn en pas een jaar of wat later zien ze dat ze zo kinderachtig waren en dingen hadden gedaan waar ze misschien toch niet aan toe waren.
Ben het ook helemaal met Lady-x eens. Seks wordt hierdoor zo oppervlakkig met de mensen erbij. Als je als ziet hoeveel meisjes van 15 bevallen in amerika! laatst zag ik een serieus programma van een afdeling met bevallingen. Daar was een meisje van 15 aan het bevallen van haar kindje. Wat blijkt al haar vriendinnen zijn in die twee weken bevallen. Zij was de laatste en toevallig waren ze allemaal op hetzelfde feestje zoveel maanden ervoor. Ik heb dat echt met afschuw aangehoord. Echt ziek gewoon! Dan denk ik echt: waar gaat het heen? Kinderen baren alsof het niks is! Waar is je verantwoordelijkheid? Nog een bewijs dat je dan absoluut niet volwassen bent.
En nog een verschil. Mensen kunnen denken dat je 15 bent ook al ben je 12. Leuk compliment maar dat betekend niet dat je geest ook werkt als een 15-jarige alleen omdat je eruit ziet als een 15-jarige.
Ik vind het gewoon zo zonde dat dit steeds meer gebeurd. Geniet gewoon lekker van je jeugd. Seks komt echt wel.
__________________
Girls wanna have fun! :) (Y)
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 22:02
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
gentleman schreef:
Het resultaat van een verloederde maatschappij...
Ach jonge... Flikker toch op met je verloederde maatschappij...

sorry
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 22:11
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Citaat:
S schreef:


Ach jonge... Flikker toch op met je verloederde maatschappij...

sorry
Waarom schrijf je er sorry onder? Dan kan je best gewoon niet posten
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:


Ik kan me wel goed inbeelden dat je, als je op je twaalfde ongesteld word, ook wel eerder klaar zult zijn voor sex. Voor mezelf geld dat ik er ongeveer twee jaar later klaar voor was, ik weet niet of je dat als regel kan gebruiken tho...
dit geldt niet als regel.. ik was 11 toen ik ongesteld werd maar de gedachte aan seks vind ik nog steeds doodeng. *ugh zoveel fysiek contact in een keer*
ik denk dat het eerder een geestelijk proces is dan lichamelijk.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 22:31
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
Morgan schreef:


Waarom zou je in godsnaam altijd bij iemand moeten blijven als je er mee naar bed bent geweest?! Daar heeft leeftijd geen hol mee te maken....
dat zeg ik niet, en natuurlijk hoeft dat niet dus doe maar rustig het is alleen vaak zo dat relaties op 'die leeftijd snel over zijn...ook al is er sex in het spel
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 22:57
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
lady_x schreef:

Waarom schrijf je er sorry onder? Dan kan je best gewoon niet posten
Jawel. Ik zit (zat) in een verschrikkelijke kutbui en wist er zelf van.

Ik vond dat ik het moést zeggen, maar vond het lullig omdat hij een lifestyler is...

Boehoee...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 23:12
MRdocu
Avatar van MRdocu
MRdocu is offline
Citaat:
Mystique schreef:
Misschien ben ik te ouderwets maar als ik steeds meer lees dat jongens en meisjes van 14/15 jaar al aan seks doen schrik ik toch wel. Niet beetje borstjes voelen maar echt pijpen enzo.
Ik ben er niet op tegen en een groot voorstander van seks als je er aan toe bent, maar vind dat toch wel erg jong.
Ik merk ook wel dat meisjes rond die leeftijd er vaak al veel ouder uitzien voor hun leeftijd. Ok ik experimenteerde ook wel wat met make-up enzo en toen ik op mijn 15e voor het eerst zoende vond ik het heel wat. Maar nu is het al op je 15e seks. En dan vraag ik me af: is dat niet een beetje vroeg? Worden we niet te snel 'volwassen'?
dat vind jij zo, mar ik denk als je op die leeftijd behoefte aan sex hebt en je wil dat allebij waarom niet. als god (of waar je dan ook in geloofd) vond dat het zo niet moest was je nog nie rijp geweest op die leeftijd he.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 23:20
Verwijderd
Grappig, ik zat er een tijdje terug over te denken een vergelijkbaar topic te openen.

Het is namelijk zo dat jongens en meisjes steeds sneller geslachtsrijp worden. Door beter voeding, gezondheidszorg, noem maar op, allerlei factoren die eraan bijdragen dat het allemaal maar steeds jonger mogelijk is. Ik vraag me af: wat krijgen we straks? Meisjes die op hun 7e ongesteld worden? Jochies van 6 met haar op hun lul? Groep acht-leerlingen die klagen 'help, ik ben 10 en nog maagd'?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 23:37
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Citaat:
S schreef:


Jawel. Ik zit (zat) in een verschrikkelijke kutbui en wist er zelf van.
Aa oké, kutbui is niet leuk
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 05:55
Verwijderd
Theeft ook allemaal met levenservaring en hoe ver je bent op emotioneel en lichamelijk gebied...
toen ik 14 was dacht ik nog niet aan sex.. en had ook nog nooit gezoend.. deed ik toen ik 15 was pas...

13/14/15 en sex...???? nee....
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 08:20
TechXP
TechXP is offline
Het is niet gek op die leeftijd hoor, tenminste dat is mijn leeftijd. Vroeger waren kinderen ook al jong bezig, alleen is het in de laatste eeuwen wat verandert en nu verandert het ook weer.

En volgens mij zijn meiden vruchtbaar vanaf hun eerste ongesteldheid en dat betekent dat moeder natuur het vanaf die leeftijd bedoeld heeft, maar tegenwoordig speelt natuurlijk mee of iemand er aan toe is.

TechXP
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 09:10
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
mijn vriendinnetje was ook vrij vroeg geloof ik 11 ofzo met ongesteldheid maarja het is gewoon zo je kunt 2 meisjes van 15 naast elkaar zetten de een gedraagd zich nog als 13 en ziet er ook zo uit, de andere gedraagd zich als 17 en ziet er zo uit .. en met die eerste zou ik er NOOIT over denken!

leeftijd is een getal.. toch vind ik dat veel meisjes van 14/15 het niet moeten doen ze denken zelf dat ze er aan toe zijn, maar ik denk dat de omgeving dat ook moet kunnen zien
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 10:09
Bitchalicious
Bitchalicious is offline
Citaat:
Alkahol!K schreef:
het is best raar trouwens want ik moet eigenlijk ook niks van dat vroege hebben

toch vind ik het vreemd dat die meisjes van 14 bijv. op hun 16e dan niet meer met diezelfde jongen hebben...(zoals bitchy)


Moet ik dan de rest van mn leven bij die jongen blijven omdat hij me heb ontmaagd? Of omdat hij de eerste jongen was waar ik om gaf
Sjezus we waren niet getrouwd hoor.
__________________
DeSTiNy'Sz aNGeLSz
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 10:13
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
niet getrouwd oh... d0h nee maar wat ik bedoel (en niemand schijnt het te begrijpen) relaties op die leeftijd gaan nooit lang goed moet je,je dan daar bij wel laten ontmaagden en is dat geen zonde!!

Ook betekend dat vaak dat je met de volgende ook weer makkelijker het bed in duikt

edit: relaties op die leeftijd kunnen natuurlijk wel lang duren hehe

Laatst gewijzigd op 22-08-2002 om 11:49.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 10:30
Bitchalicious
Bitchalicious is offline
Zo ben ik niet. Dat ik met iedereen gelijk het bed in duik. Maar de meeste hebben gelijk een oordeel klaar staan. Zo van: jij bent jong ontmaagd, jij word hoer

Maar het zal allemaal wel weer aan mij liggen
De meesten hebben heus wel zelfrespect dat ze niet meteen na de 1e 2 weken gelijk weer het bed in moeten duiken.
__________________
DeSTiNy'Sz aNGeLSz
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 11:42
Desp
Desp is offline
Het grappige is dat vroeger meisjes juist rond hun 15de hun eerste kind kregen, op hun veertiende gingen ze trouwen... Is misschien wat lang geleden, en nu worden meisjes en jongens van die leeftijd nog heel erg beschouwd als kinderen, maar dat zijn ze niet. Ik vind het ook een eng idee wanneer ik hoor dat mijn broertje al vanaf zijn 15de seks had, maar ja, zo gaat dat. Men is nu gewoon vrijer daarover.. dat lijkt me beter dan het te verbieden..
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie HELP!!! Seks "Geen zin"
wusz
51 01-06-2009 16:37
De Kantine Vertel iets over jouw nacht #2
TopDrop
500 13-01-2008 13:15
Seksualiteit Jeugd en seks
Carrera
57 29-08-2004 14:53
Seksualiteit Waneer aan sex te beginnen
wr_faya
38 11-04-2004 15:34
Seksualiteit Een aansluitende vraag op het topic "steeds vroeger seks"
Dr_Love
36 22-08-2002 18:34
Liefde & Relatie Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt?
Hanz
25 28-06-2002 19:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49.