Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2002, 19:24
scralatchtica
scralatchtica is offline
hey, laat ik maar onmiddellijk met de deur in huis vallen... ik heb dus heel kleine borsten (A75 met veel geluk...), maar dus ook heel kleine tepeltjes (en ik bedoel heeeeel klein mannentepel-grootte?!?) ik zit daar dus heel erg mee in... laatst las ik dat 3procent van de vrouwen ingetrokken tepels hebben, en ik vrees dat ik dat ook heb, want als ze niet hard staan, dan lijkt het alsof ze verdwenen zijn...
zijn er nog meisjes/vrouwen die daar 'last' van hebben? hoe reageren jullie vriendjes daar op? want dat is waar ik het meest tegenop zie, het moment dat ik mijn bh uitdoe voor de ogen van mijn vriendje...
en is er daar iets aan te doen buiten zo'n ingreep??
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 19:51
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Ik vind dat persoonlijk juist mooi. Beter dan van die grote dingen die bijna je hele borsten bedekken...
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 20:00
scralatchtica
scralatchtica is offline
je hebt mooie kleine borsten met mooie kleine tepels...
en je hebt lelijk kleine borsten met lelijk kleine tepels
nuja, ik ben blij dat er nog mannelijke aardbewoners zijn die dat (blijkbaar) mooi vinden
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 20:32
Maboq
Avatar van Maboq
Maboq is offline
borsten zijn niet het belangrijkste.... als ik een vriendin zou hebben en ik zou voor het eerst haar borsten zien zou ik nog steeds tranen van geluk in m'n ogen hebben hoor , dan kijk ik echt niet hoe klein die tepeltjes wel niet zijn
ik denk niet dat je je daar zorgen over hoeft te maken..
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 20:42
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Ik denk dat het niet uitmaakt hoor..
Ik heb zelf vrij grote borsten, ik krijg er nu ook meer rugklachten van.. Het is ook neit echt leuk als jongens eerst naar je borsten kijken, en daarna pas naar je gezicht..
Mja, ik ben ook een persoon, je praat met MIJ, niet met mn borsten!
Mja, niemand heeft echt een perfect lichaam, waar ie helemaal perfect mee is..
Gloof me, je vriend zal waarschijnelijk al onder de indruk zijn als hij voor het eerst je borsten ziet hoor..
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 20:51
scralatchtica
scralatchtica is offline
heh, ja, dat weet ik uiteraard ook wel, dat een meisje meer is dan een stel ronde borsten... maar je verwacht toch op z'n minst een paar die er deftig uitzien, toch? de mijne trekken op nix gewoon! als ik voor de spiegel sta, vraag ik me echt af hoe iemand die ooit mooi kan vinden... maar goed, zo weet ik onmiddellijk hoe graag die jongen me ziet, nietwaar?
het is gewoon zoiets dat me onzeker maakt, ook al zeg ik "ze zijn goed zo meisje, laat het toch" ja, dat gevoel blijft gewoon in m'n achterhoofd rondzweven...
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 21:00
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
SpiritX schreef:
Ik vind dat persoonlijk juist mooi. Beter dan van die grote dingen die bijna je hele borsten bedekken...
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 23:18
DiSiLLUSiON
Avatar van DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
SpiritX schreef:
Ik vind dat persoonlijk juist mooi. Beter dan van die grote dingen die bijna je hele borsten bedekken...
Here Here! Die borsten met van die grote tepelhoven(sp?) zijn afgrijselijk lelijk IMO. Of borsten met van die grote uitstekende tepels van 2cm. ieeeeeuuww!

En kleine borsten zijn zowiezow mooier dan grote borsten, maar ook dat is persoonlijke smaak.

Ik zou je er als ik jou was dus echt geen zorgen over maken. Het maakt echt niks uit, en áls 't al wat uitmaakt, is 't meestal in de positieve zin.

Maar als jij voor de spiegel staat, en het zélf niet mooi vind, dan zóu je kunnen overwegen om te informeren of er wat veranderd kan worden. Maar dan moet je er zélf écht DIEP ontevreden mee zijn, en dat lijkt me sterk!
__________________
Alles heeft bewustzijn. Behalve wanneer je het eruit schopt...

Laatst gewijzigd op 28-09-2002 om 23:21.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 19:54
Verwijderd
hoe zien ingetrokken tepels er dan precies uit...? misschien heb ik dat ook wel
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 20:10
Verwijderd
Citaat:
DiSiLLUSiON schreef:


En kleine borsten zijn zowiezow mooier dan grote borsten, maar ook dat is persoonlijke smaak.

en ook ik deel deze mening
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 21:27
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
scralatchtica schreef:
heh, ja, dat weet ik uiteraard ook wel, dat een meisje meer is dan een stel ronde borsten... maar je verwacht toch op z'n minst een paar die er deftig uitzien, toch? de mijne trekken op nix gewoon! als ik voor de spiegel sta, vraag ik me echt af hoe iemand die ooit mooi kan vinden... maar goed, zo weet ik onmiddellijk hoe graag die jongen me ziet, nietwaar?
het is gewoon zoiets dat me onzeker maakt, ook al zeg ik "ze zijn goed zo meisje, laat het toch" ja, dat gevoel blijft gewoon in m'n achterhoofd rondzweven...
Zelf kijk je veel kritischer naar je eigen lichaam dan bij anderen. Sowieso als je ergens onzeker over bent is dat nog erger...
Een jongen ziet sowieso dat je kleine borsten hebt als jullie wat krijgen, dus ondanks dat vind hij je leuk... hij weet waar hij aan begint, lullig gezegd, dus er schrikken zal hij niet, lelijk vinden lijkt me ook niet, anders had hij wel een meisje genomen met grote borsten...

Ik weet dat het moeilijk is dit te geloven, zeker als je er onzeker over bent, maar ja, ik hou me er aan vast, een jongen is niet blind, hij weet waar hij aan begint...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 21:45
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Kleine borstsen, grote borsten...beiden toch mooi, niet?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 06:18
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Bij ingetrokken tepels zit het tepelkapje, het kleine 'teutje' dat recht komt als je tepels stijf worden, naar binnen toe getrokken. Dit kan problemen geven bij de borstvoeding, omdat de baby dan de tepel niet kan vinden. Als je bij stijve tepels dus wel een teutje ziet, heb je *geen* ingetrokken tepels, alleen maar kleine exemplaren. Maar daar is dus helaas niets aan te doen... het tepelhof rekt immers mee op bij het doorgroeien van de borsten. De meeste kleine borsten hebben dus ook kleine tepels.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 18:49
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
ik vind kleine borsten mooier dan grote, ik heb zelf 'er tussenin' maar ik vind toch kleine echt veel mooier.
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 19:47
scralatchtica
scralatchtica is offline
hmm, dank je voor jullie reacties ik blijf er wel mee inzitten, maar het is al wat minder nadat ik alles hier gelezen heb...
en sofie, waar haal je in godsnaam die info van?? ik heb ooit eens heel vluchtig ergens gelezen over die 'tepelproblemen', maar veel had ik er ook niet aan...
als ik het dus koud heb, dan heb ik wel iniminitepeltjes, maar anders zijn ze gewoon weg!! hoe zit het daarmee dan?
en het is idd logisch dat kleine borsten kleinere tepels hebben (in de meeste gevallen toch), maar hoe klein is die klein dan??
ik zou eens een hele reeks borsten moeten zien, dan weet ik toch hoe abnormaal de mijne zijn
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 20:19
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
SpiritX schreef:
Ik vind dat persoonlijk juist mooi. Beter dan van die grote dingen die bijna je hele borsten bedekken...
inderdaad, van die pannekoeken. dat ziet er niet uit
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 21:10
Chloe
Chloe is offline
Ik heb dus ook van die ingetrokken tepels en ik was in t begin ook heel bang voor de reactie van mn vriendje, (mijn tepels zijn dus ook heel klein), maar hij heeft er nooit iets over gezegd en laatst ben ik er zelf over begonnen en hij zei toen dat ie t wel gemerkt had, maar t helemaal niet erg vond ofzo en dat ie kleine tepels juist mooier vond dan grote! Heel positief dus allemaal! Ik zou me dus niet te druk maken, als je vriendje echt van je houdt, zal ie echt geen probleem van maken!

*kus*
Chloe
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 15:35
Verwijderd
Citaat:
alpha schreef:
ik vind kleine borsten mooier dan grote, ik heb zelf 'er tussenin' maar ik vind toch kleine echt veel mooier.
Ruilen?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 12:43
miep
Avatar van miep
miep is offline
Citaat:
SpiritX schreef:
Ik vind dat persoonlijk juist mooi. Beter dan van die grote dingen die bijna je hele borsten bedekken...
\

idd ik vind klein ook mooier!
beter te klein dan te groot, echt waar!!
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 09:41
Verwijderd
ik heb ook van die babytepeltjes... dat zijn geen ingetrokken tepels.. ze zijn gewoon nog een beetje onvolwassen denk ik (hoop ik.. anders groeien ze namelijk niet meer)

ik heb cupje 75A... en echt van die roze tepels.... ik haat ze maar jah.. wat doe je duraan... zelfs een borstvergroting zou je tepels niet groter maken
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 10:41
Dame Blanche
Dame Blanche is offline
Citaat:
rosi schreef:
inderdaad, van die pannekoeken. dat ziet er niet uit
goh en nu het over kleine tepels gaat wordt er even geen rekening gehouden met mensen die dit lezen met grote tepels?

GEen betrekking op mij hoor.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 11:25
DiSiLLUSiON
Avatar van DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
Dame Blanche schreef:
goh en nu het over kleine tepels gaat wordt er even geen rekening gehouden met mensen die dit lezen met grote tepels?

GEen betrekking op mij hoor.
Bedenk wel dat de uitingen hier allemaal IMO zijn. Als je het dus als aanvallen ziet short er toch iets aan je zelfvertrouwen, lijkt mij.

Een aantal mensen (incl. ikzelf) vinden grote tepels écht niet mooi. Maar er zullen ook genoeg mensen op de wereld zijn die dat wél mooi vinden. Wees dus eens gewoon wat minder onzeker ofzo zeg..
__________________
Alles heeft bewustzijn. Behalve wanneer je het eruit schopt...
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 14:22
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik vind middelgrote tepels mooi, en dan licht tot gemiddeld van kleur. Maarja, die van mij zijn ook erg klein en licht.. Maar goed, ik heb dan ook maar kleine tieten...
Ach, ik krijg geen klachten. Mijn vriend vindt ze zelfs supermooi, die walgt echt van grote tepels.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Seksverhalen
Verwijderd
318 04-02-2013 14:43
De Kantine Saai-plus #1013
Martiño
500 19-06-2010 01:06
De Kantine Plaats zelf ''nieuws uit je duim''
sans plomb
29 08-10-2003 08:05
Lifestyle merkkledij of liever iets van H&M
$¯|¯ëñ|\|£|{è
93 03-04-2003 13:25
Lichaam & Gezondheid borsten
Somebody16
21 23-02-2002 20:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:27.