Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2005, 23:03
Yps
Avatar van Yps
Yps is offline
Op rtl-tekst 253 (als ik het goed heb) wordt de hele volgende aflevering uit de doeken gedaan, incl. alle wie-is-de-vader details. Voor de ongeduldigen..

Vindt iedereen hier Dennis echt zo leuk? Misschien komt het door mijn JohnnydeMol-fobie, maar ik moet 'm echt niet. Vond Max eigenlijk wel schattig steeds, dat 'ie over alles wat enigszins onverwacht komt een jaar moet nadenken voor hij een passende reactie heeft.
Lieverd.
Vond 'm wel wat mysterieuzer als koele stagebegeleider trouwens.

Héle vreemde plotwendingen deze reeks wel. Vooral mbt Babette. Van 'o max ik ben zo verliefd op je' en 'de puur-voor-de-sex-relatie met dennis', naar 'ik weet niet op wie ik verliefd ben'. Gaat me allemaal wat snel. Het kan ook nooit eens gewoon goed gaan. Grrr.

Ik ga de trailers van rtl4 boycotten, want ik word er gruwelijk sjaggerijnig van wanneer een aflevering goed afloopt en ik de hele week met het idee moet leven dat het allemaal toch weer misloopt, hehe.
__________________
Your simple words just don't move me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2005, 21:43
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
echt te niet kloppend: 2 weken geleden ontdekte iedereen dat iedereen zwanger was, en nu gaan ze volgende week bevallen
maarja
wel leuk dat robin en bob weer terug zijn, worden het nu 5 vriendinnen? of gaat er iemand weg?
owja, max is idd erg lief
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 13:31
Schoenveter
Avatar van Schoenveter
Schoenveter is offline
Vond het een hele mooie aflevering gisteren. Volgende week alle bevallingen, maar dat betekent hopelijk toch niet dat het de laatste van het seizoen is he??!
__________________
Doe maar gek, dan doe je al gewoon genoeg.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 19:59
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Schoenveter schreef op 23-05-2005 @ 14:31 :
Vond het een hele mooie aflevering gisteren. Volgende week alle bevallingen, maar dat betekent hopelijk toch niet dat het de laatste van het seizoen is he??!
ow kut, ja hoop t niet
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 23:28
Yps
Avatar van Yps
Yps is offline
Citaat:
Schoenveter schreef op 23-05-2005 @ 14:31 :
Vond het een hele mooie aflevering gisteren. Volgende week alle bevallingen, maar dat betekent hopelijk toch niet dat het de laatste van het seizoen is he??!
Jawohl. Traditiegetrouw heeft elke reeks 13 afleveringen, net als deze. As. zondag is het de 13de aflevering alweer.
__________________
Your simple words just don't move me
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 08:58
Guenevery
Avatar van Guenevery
Guenevery is offline
Citaat:
Yps schreef op 24-05-2005 @ 00:28 :
Jawohl. Traditiegetrouw heeft elke reeks 13 afleveringen, net als deze. As. zondag is het de 13de aflevering alweer.
Dat betekent toch niet dat we nu al afscheid van Max moeten nemen, he?! Ben wel een beetje gehecht geraakt aan zijn koppie elke zondag op de buis.
__________________
'Een Hollander is een Engelsman die rechts rijdt' Louis Paul Boon
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 17:38
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
-=SammmY=- schreef op 22-05-2005 @ 22:43 :
echt te niet kloppend: 2 weken geleden ontdekte iedereen dat iedereen zwanger was, en nu gaan ze volgende week bevallen
maarja
wel leuk dat robin en bob weer terug zijn, worden het nu 5 vriendinnen? of gaat er iemand weg?
owja, max is idd erg lief
Jaa dat slaat echt nergens op, volgende week al die bevallingen, en beetje jammer dus dat het daarna weer ophoudt.
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 16:05
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Yps schreef op 24-05-2005 @ 00:28 :
Jawohl. Traditiegetrouw heeft elke reeks 13 afleveringen, net als deze. As. zondag is het de 13de aflevering alweer.
tssk, vorige week was de laatste aflevering van ER, aanstaande zondag is de laatste aflevering van Peking Express en dan ook nog geen Rozengeur & Wodka Lime meer?
Ik ga ineens van 3 programma's tegelijk hebben, naar helemaal geen programma's meer op zondagavond!!

Zou iemand zo lief willen zijn om een samenvatting te schrijven?
Ik heb het gisteravond met de herhalingen gemist...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 19:56
Yps
Avatar van Yps
Yps is offline
Hm. Even denken. Doe het even kort per persoon denk ik, anders wordt het wat ingewikkeld.

Donna
Alweer behoorlijk gecharmeerd van Jasper. Op aanraden van de vriendinnen belt ze hem op voor een 'date'. Geen gewoon afspraakje zoals je met je ex hebt, maar een afspraakje alsof je diegene waarmee je afspreekt nog nooit ontmoet hebt. Donna doft zich helemaal op en vind het allemaal erg spannend. Ze gaan naar een restaurant waar ze allebei nogal veel drinken, zodat ze de grootste lol hebben. Als hij haar bij het huis afzet krijgt ze een kusje. De volgende dag is ze helemaal in de wolken en kan het nergens anders meer over hebben. Wanneer ze met de hele familie gaan bbq'en op zijn boot, zoenen ze.

Catharina
Ze is helemaal in de stress omdat Robin, maar vooral Bob terugkomt van vakantie. Ze geeft Walter tal van instructies en voorlichtingen over wat hij wel en wat hij niet mag vertellen. Bob mag namelijk niet het idee krijgen dat zij Walter erin geluisd heeft met haar zwangerschap. Het bezoek van Bob verloopt nogal moeizaam, ze weten niet waar ze over moeten praten.. maar als ze dan toch iets zeggen blijkt het steeds verkeerd te vallen, waardoor ze met ruzie eindigen. Catherina gaat later bij de werkplaats van Bob op bezoek waar ze het goed maken. Bob vertelt dat hij Catharina een sterke vrouw vindt, zij wenst hem een goed leven en sluiten weer wat vriendschap.

Robin
Terug van vakantie met Bob. Is nogal zenuwachtig hoe Catharina gaat reageren op de zwangerschap. Babette verzekert haar dat C hier positief op zal reageren. Hier wordt verder niet op ingegaan. Ze gaat samen met Babette, Eva en Catharina naar zwangerschapsyoga waar ze de grootste lol hebben.

Eva
Geniet helemaal van haar status als vrijgezel. Ze heeft visioenen van naaktlopende mannen in haar fitnesscentrum/ sauna. Wanneer ze 's avonds alleen achterblijft met een nogal gespierd figuur hebben ze een wilde nacht.. op de balie en op alle fitnessapparaten, van loopband tot fiets. "Ik wist niet dat ik zo lenig was"

Babette
Babette vertelt op een onbewaakt moment aan Eva en Catharina dat Dennis de vader is van haar kind. Zij geven aan dat B het zo snel mogelijk moet vertellen, omdat én Max én Dennis recht op de waarheid hebben. Babette twijfelt hier nog aan.
Dennis verschijnt aan haar deur. Hij heeft een beetje zitten rekenen en denkt dat het kind ook van hem kan zijn. Babette gaat hier niet op in en ontkent het.
Ze gaat met Max op huizenjacht. Een mooi groot huis, tuin op het zuiden, kinderkamer. Het komt Babette allemaal wat te dichtbij, en wanner ze op zwangerschapsyoga steeds te horen kreeg dat het kind een vader nodig zal hebben als rolmodel, besluit ze de waarheid te vertellen.
Ze gaat eerst naar Dennis en vertelt hem dat hij de vader van het kind is. Dennis is geschokt, en heeft geen reactie klaar.
's Avonds vertelt ze hetzelfde tegen Max. Ze had het ook liever anders gezien, maar het kind blijkt 2 weken ouder dan ze eigenlijk had gedacht en is dus 100% zeker van Dennis. Max is ondersteboven en loopt weg. Babette laat aan haar vriendinnen weten dat ze niet gelooft dat het nog goed zal komen.
Max komt de volgende dag terug. Hij heeft de hele nacht niet geslapen, maar nagedacht om tot een oplossing te komen. Die heeft hij niet gevonden. Hij weet alleen dat hij B niet kwijt wil, van haar houdt en voor haar, en haar kind, wil zorgen. Liefde alom.
Tijdens de eindtune liggen ze in bed en ze een shot van Dennis die voor de deur staat en op de deur bonkt, roepend dat hij 'de vader is, en dus voor het kind wil zorgen'.

In de trailer van volgende week, die ik eigenlijk wilde mijden maar toch heb gezien,: vier bevallingen, dus een sprongetje in de tijd.



Alstu.
__________________
Your simple words just don't move me
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 17:55
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Ontzettend belachelijk dat ze allevier tegelijk zwanger zijn
Volgende week de bevallingen? Dan zijn die 9 maanden dus in 3 afleveringen om terwijl Bob 3 maanden weg was in 11 afleveringen
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 18:58
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Wauw, onwijs bedankt voor die uitgebreide samenvatting.
Wel bizar zo, al die zwangere dames. Zeker idd als de tijd zo'n sprong maakt. Zonde dat ik vorige week gemist heb zeg, het klonk echt als een leuke aflevering.
Toevallig had ik het laatste stukje van de trailer nog wel opgenomen dus ik heb gezien wat er vanavond gaat gebeuren.
Heb er zin in
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 20:52
--Pipeloi--
Avatar van --Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Hahaha, dit is echt een ontzettend grappige aflevering tot nu toe...
__________________
Love is a battlefield.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 21:17
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
jammer de laatste...
al mn leuke programma's stoppen! sex & the city, the o.c., ally mcbeal, en nu dit!

ik tegen hem: alles wat ik leuk vind stopt! nu ook rozengeur en wodkalime!
hij: whaha
ik: ik vind het echt niet leuk!
hij:haha

pff sukkel
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 21:21
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
owja, waarom word ik altijd zo emtioneel bij bevalingen
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 13:43
Schoenveter
Avatar van Schoenveter
Schoenveter is offline
Haha, bevallingenshow! Zweet, tranen, schelden, oerschreeuwen... "Ik wil godverdomme een ruggenprik!".

Op naar seizoen 6??
__________________
Doe maar gek, dan doe je al gewoon genoeg.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 17:29
Yps
Avatar van Yps
Yps is offline
Joah. Als kindjes dan wat groter zijn, en de hele dag naar de crèche kunnen.. anders krijg je zo'n huisvrouwen-serie. Het leukste van RWL is volgens mij nou juist dat de dames wel wérk, man, huishouden hebben, maar zich er nooit mee bezig (hoeven te) houden. Als dat met die kinderen ook zo gaat is het prima.

Vond 't wel komisch gister. Een aflevering met een dikke knipoog; wanneer je al zo duidelijk de werkelijkheid wat later varen kan je dat beter helemaal doen.. allevier op dezelfde dag laten bevalen, hehe.

Heb nu trouwens eindelijk ontdekt waar ik Max (Leopold Witte) van herkende. Hij speelt bij Orkater, daar had 'k 'm al eens in 'Ik' gezien.. maar ik had vanmiddag ineens een helder moment, en ik bleek 'm te herkennen uit de Essent-reclame. Hij is de vader in 'de Essent-familie', zeg maar. Vond ik wel een hele openbaring.
__________________
Your simple words just don't move me
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 22:12
Fladdergeval
Fladdergeval is offline
Citaat:
Yps schreef op 30-05-2005 @ 18:29 :
Een aflevering met een dikke knipoog;
Zo is het.
Donna's opmerking 'O, ik moet naar de baby's!', geweldig.
Wie heeft in godsnaam 'Wolfje' bedacht...? Sanne vind ik wel bij Babette passen, en Thijs ook bij Eva. En hm, Roosje ook wel bij Robin. De vaders laten we even buiten beschouwing .
Ik vond Donna echt lief tegen Jasper <3


Citaat:
Yps schreef op 30-05-2005 @ 18:29 :
ik bleek 'm te herkennen uit de Essent-reclame. Hij is de vader in 'de Essent-familie', zeg maar. Vond ik wel een hele openbaring.
Jaaa!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 14:25
--Pipeloi--
Avatar van --Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Was dit de laatste???
__________________
Love is a battlefield.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 16:08
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
--Pipeloi-- schreef op 31-05-2005 @ 15:25 :
Was dit de laatste???
jep
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 17:18
--Pipeloi--
Avatar van --Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Jeetje zag het net in de nieuwe gids idd.....stom, voor m'n gevoel hebben we nog helemaal niet zoveel afleveringen gehad...
__________________
Love is a battlefield.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 18:52
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline

nu wil ik snel de dvd!!

wolfje is idd geen leuke naam.
roosje vind ik ook niet leuk, doe dan gewoon roos.
thijs en sanne vind ik erg leuk

ik vond het wel een hoog soapkarakter hebben eerlijk gezegd.

overigens zeiden ze ergens dat dit seizoen 4 was. Weet iemand of dat klopt? Want in dit topic gingen we er vanuit dat dit seizoen 5 was...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 22:26
Yps
Avatar van Yps
Yps is offline
Dit was seizoen 5. Even uit m'n hoofd: In seizoen één had je Babette, Catharina, Donna en Finette, in seizoen twee ook, in seizoen drie ging Finette weg en had jede introductie van Robin (toen nog gespeeld door Yvon Jaspers), in seizoen vier werd Robin gespeeld door Nienke Römer.. en nu seizoen vijf.

Dacht ik.
__________________
Your simple words just don't move me
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 23:01
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
oh ja, natuurlijk.

nou dan wil ik al helemáál seizoen 4!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 22:47
Lily16
Avatar van Lily16
Lily16 is offline
" Hij past niettt !!! "
__________________
there’s no beauty in bleeding mascara
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 10:09
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Dat gescheld van Robin op Bob
en Dennis en die baby <3
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 13:20
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Lily16 schreef op 01-06-2005 @ 23:47 :
" Hij past niettt !!! "
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 13:27
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Lily16 schreef op 01-06-2005 @ 23:47 :
" Hij past niettt !!! "
dat was wel heel leuk ja

en bart is
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Rozengeur & Wodka lime.
aLackofColor
22 31-05-2004 13:16
Films, TV & Radio Rozengeur & Wodka Lime
Roozie
7 27-10-2002 15:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08.