Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2005, 21:03
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Krieke en Nathalie!! Alledrie de amuletten gewonnen, en dan maar hopen dat ze er de volgende etappe er niet uit gaan.

Van mij mogen Karla en Sofie samen met Krieke en Nathalie de finale spelen. Zal wel erg balen zijn als Karla en Sofie winnen, terwijl ze geen enkele amulet hebben..

Ik mag Rink nog steeds niet, alhoewel hij idd niks fout heeft gedaan deze etappe. Vond het trouwens wel raar dat ze niet eens de proef hadden gewonnen van Krieke en Nathalie!
__________________
Wark!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2005, 21:19
Verwijderd
Ik hoop ook wel ergens dat krieke en nathalie winnen ja.
Ze doen het goed.

Rink en Jorien gun ik het ook wel ergens, maar ik hoop meer dat die Krieke wint, die strijd tussen die 2 is echt briljant

Die 2 giegelwijven die hoeven van mij niet te winnen, ik heb een hekel aan ze, als ze al bang zijn voor een stel geiten dan hoor je niet in het spel.

Maar het zou best lullig zijn als ze wonnen en ze hebben geen enkele amulet gewonnen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 21:20
PV
PV is offline
Ik ben nog steeds voor Karla en Sophie make up op doen in de woestijn, geweldig.
Dat gezeik tussen Rink en Krieke ben ik aardig beu aan het worden eigenlijk. Stelletje kinders.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 21:34
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Geweldig, die Rink. Werd ff lekker afgedroogd door Krieke
Hij luistert ook echt niet naar Jorien hè? Net als met die 20 minuten wachten en vervolgens alsnog willen wachten. Ook hoe hij toen 'ga ff zitten' tegen Jorien zei. Bah, ik vind hem echt irritant en verschrikkelijk hypocriet.
En Karla en Sophie zijn werkelijk geweldig! Idd make-up op doen in de woestijn, hoe verzin je het!

Jammer dat de laatste ronde geen afvalronde was, want dan waren Rink en Jorien eruit geweest. Nu moet ik dan volgende week maar gaan duimen...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 00:32
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Balance schreef op 08-05-2005 @ 22:34 :

En Karla en Sophie zijn werkelijk geweldig! Idd make-up op doen in de woestijn, hoe verzin je het!
hey zeg zo gek is dat niet, je komt wel op tv hoor!
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 10:51
Kim18
Avatar van Kim18
Kim18 is offline
Citaat:
PV schreef op 08-05-2005 @ 22:20 :
Ik ben nog steeds voor Karla en Sophie make up op doen in de woestijn, geweldig.
Dat gezeik tussen Rink en Krieke ben ik aardig beu aan het worden eigenlijk. Stelletje kinders.
Inderdaad , hoe kinderachtig kun je zijn? (en daarmee heb ik het dus over Rink) Alhoewel hij gisteren nog wel meeviel. Ik vond het erger toen hij zo dom deed tegen Just & Brechtje.

Karla & Sophie, (ik weet nu eindelijk wie Karla & wie Sophie is ... ) Ik vind ze super, ik hoop ook echt dat ze gaan winnen. (Nouja als ze een amulet halen dan, anders heeft het niet veel nut om het spel te winnen)

Wat zullen ze eigenlijk doen ALS Karla & Sophie in de finale komen, vervolgens de finale winnen, maar dan geen amulet hebben?
__________________
So just get up, stand up, move on, I've got something to say

Laatst gewijzigd op 09-05-2005 om 10:56.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 11:24
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Karla & Sophie zijn juist super!! Ook omdat 1 van die 2 der angst over won qua dieren. Ik heb daar gewoon bewondering voor zoals Jorien al zei (d8 ik) dat ze in het begin geen tent op konden zetten en moet je nu eens zien hoe ver ze zijn gekomen.

Hehe vond wel humor met die ezel en die 2 geiten Mjah van mij mogen die 2 wel de finale spelen


Krieke & Nathalie: gaaf dat ze de proef gewonnen hebben, tegen Rink & Jorien !!! Ik gun het ze van harte!! Ook omdat ze elkaar nog maar 5 weken kennen en ook zo ver gekomen zijn. Van mij mogen ze ook de finale spelen.


Rink & Jorien: ik mag ze nog steeds niet. Toen Rink zei van ja ik snap niet wat ie tegen mij heeft hoor. Duh als hij heeft gezegd dat Krieke & Nathalie eruit moesten omdat ze niet bij dat bbq groepje zaten vind ik het niet zo gek dat Krieke & Nathalie tegen hem zijn.

Terwijl hij zelf ook zei van als ik die etappe win krijgen krieke en nath. 20 min wachttijd.


Maar ik wist niet dat Krieke en Nathalie alle 3 de amuletten gewonnen hadden. Ik miste de laatste 2 minuten
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 11:30
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vond die proef van 10.000 euro wel raar trouwens.
Het had namelijk helemaal niks met liften te maken. In feite ging heel die etappe om het zo snel mogelijk kunnen lopen met 3 dieren. Het testte dus enkel je uithoudingsvermogen en je omgang met dieren. Ik zie niet dat omgang met dieren met liften te maken heeft.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 11:35
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
Balance schreef op 09-05-2005 @ 12:30 :
Ik vond die proef van 10.000 euro wel raar trouwens.
In feite ging heel die etappe om het zo snel mogelijk kunnen lopen met 3 dieren.
Ja maar dat is met heel peking expres toch? Je moet zo snel mogelijk de etappe halen. Dus als dat nou liftend of lopend is, blijft toch hetzelfde ?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 12:05
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
DaRk-AnGeL66 schreef op 09-05-2005 @ 12:35 :
Ja maar dat is met heel peking expres toch? Je moet zo snel mogelijk de etappe halen. Dus als dat nou liftend of lopend is, blijft toch hetzelfde ?
ja, maar ik vind dat je nu wel heel veel voordeel hebt als je bijvoorbeeld op een boerderij woont en gewend bent om te gaan met dieren. Terwijl in de rest van peking expres het niet uit maakt wat je achtergrond is.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 12:27
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
Balance schreef op 09-05-2005 @ 13:05 :
ja, maar ik vind dat je nu wel heel veel voordeel hebt als je bijvoorbeeld op een boerderij woont en gewend bent om te gaan met dieren. Terwijl in de rest van peking expres het niet uit maakt wat je achtergrond is.
Hmm ok dat is wel zo, maar dan nog kun je ook op peking express voorbereiden, door bijv de taal goed te leren/beheersen of te kunnen schrijven of wat dan ook

Maar ik denk dat de volgende etappes wel weer "normaal" zijn. Het geeft wel wat variatie, het is weer eens wat anders
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 12:41
Rob Geus
Avatar van Rob Geus
Rob Geus is offline
Rink viel door de mand, hij zei eerst dat Krieke nu zo dicht bij de finale het geld rook en daarom zo gemotiveerd was.
Bij de proef met het Water was Rink ook wel erg gemotiveerd om 10.000 euro binnen te halen beetje zwak van die kerel

En Herman was er in een flits bij
__________________
Daar word ik niet vrolijk van
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 12:42
Verwijderd
Ik vond het well een leuke touch. Als ze door die woestijn moesten, konden ze moeilijk liften, toch? (aangezien er denk ik niet al te veel verkeer is daar )
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 12:58
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Gnij-Tek schreef op 09-05-2005 @ 13:41 :
En Herman was er in een flits bij
haha, dat was leuk ja
karla, sophie en herman

ik had alleen gedacht dat ze die ezel wel Rink zouden noemen. Net zo koppig.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 15:42
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Ze kunnen toch ook wel wat winnen in de finale?
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 09-05-2005 @ 13:05 :
ja, maar ik vind dat je nu wel heel veel voordeel hebt als je bijvoorbeeld op een boerderij woont en gewend bent om te gaan met dieren. Terwijl in de rest van peking expres het niet uit maakt wat je achtergrond is.
Blond zijn is anders ook een groot voordeel.


edit: tijdens het gewone liften dus
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 13:59
aprilia girl
aprilia girl is offline
hallo, kan iemand mij ff uitleggen waar peking express nou precies over gaat? ik zie et wel eens voorbij komen op de tv maar ik snap er geen hol van! later
__________________
...aprilia the best... :p
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 14:17
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
aprilia girl schreef op 10-05-2005 @ 14:59 :
hallo, kan iemand mij ff uitleggen waar peking express nou precies over gaat? ik zie et wel eens voorbij komen op de tv maar ik snap er geen hol van! later
Er zijn 8 koppels die van Punt A naar punt B moeten. Deze reis gaat door een aantal landen in Azië. De koppels krijgen een euro per dag, waar ze eten van kunnen kopen. Verder hebben ze geen geld. Ze moeten dus door te liften proberen om op de juiste plek te komen, maar dit valt niet mee als je de taal niet spreekt.
Omdat de rit erg lang is, is het ingedeeld in etappes. Elke etappe reist van een bepaalde plaats naar een andere plaats. De eerste 2 koppels die daar aankomen moeten een proef doen en de winnaar hiervan wint een amulet. Mocht diegene ook aan het eind van Peking Express winnen, dan is zo'n amulet 10.000 euro waard. Het koppel dat als laatste aankomt in een etappe heeft verloren en moet naar huis.
Onderweg zijn ze ook nog vanaf een bepaald tijdstip verplicht om te stoppen met liften en moeten ze een slaapplaats gaan zoeken. Ook dit is zonder geld, dus ze moeten soms smeken om bij iemand thuis te mogen slapen.

Er zijn nu al 5 koppels afgevallen, dus er zijn er nog maar 3 over.

@MadameMinke: daar heb je wel gelijk in ja.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-05-2005, 17:42
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik heb t zondag voor de 2e keer gezien en ik vind die Natalie echt een chick
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 19:29
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Hihi, Krieke en Natalie zijn echt super

Wauw ze waren echt zo koel met die geiten en Herman! Echt de hele tijd tegen ze aan lullen Echt gaaf!

En Rink is gewoon een zak, ik gun hem de overwinning niet
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 19:30
TooskeDooske
Avatar van TooskeDooske
TooskeDooske is offline
karla & sophie zijn echt super.
geweldig met die twee in de woestijn.
vooral karla met die twee geiten
en toen karla vast zat was het helemaal een giller
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 10-05-2005 @ 15:17 :
@MadameMinke: daar heb je wel gelijk in ja.
Nouja, dat zag je iig bij Just en Brechtje.
Bij Karla ook.
En toen Krieke even zonder Nathalie moest liften was dat ook een zware tegenvaller voor hem.

Ik heb het overigens niet gezien zondag
Maar ben wel nog steeds voor Krieke en Nathalie
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 08-05-2005 @ 22:34 :
Jammer dat de laatste ronde geen afvalronde was, want dan waren Rink en Jorien eruit geweest. Nu moet ik dan volgende week maar gaan duimen...
dat was ook mijn eerste gedachte..

het maakt me niet zo heel veel uit wie wint, als het maar niet Rink en Jorien zijn..
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 12:23
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Ik vond Rink en Jorien in 't begin wel cool maar nu worden ze toch wel een beetje irritant! Vooral Rink! Ik heb echt het idee alsof hij 't allemaal een beetje voor het zeggen heeft en dat Jorien eigenlijk niet meer de energie heeft om tegen 'm in te gaan..

Die rivaliteit tussen Rink en Krieke vind ik een beetje kinderachtig al heb ik 't idee dat 't ook wel een beetje opgeblazen wordt.

En idd, dat die 2 mutsen toch nog zo ver zijn gekomen! Ik hoop dat ze nog wel een amulet winnen!

Ik heb eigenlijk niet echt een voorkeur voor bepaalde personen om te winnen, het maakt me niet echt uit! Maarja, nog 2 afleveringen toch ofzo? (de volgende waar iemand afvalt en de finale?)
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 12:32
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Ik zou het echt niet tof vinden als iemand anders afvalt dan Rink en Jorien. Ik heb niks tegen Jorien, alleen die Rink is zo ongelooflijk annoying!

Vond het ook wel erg grappig dat Sophie en Karla make-up gingen opdoen in de woestijn.

En de namen die Krieke en Nathalie hadden verzonnen voor hun beestjes.
__________________
Wark!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2005, 13:51
Olijf
Olijf is offline
Het is wel duidelijk weer een kans spel... Ik snap gewoon niet waarom Rink en Jorien er nog inzitten. Maar ik denk wel dat ze nu tot en met Bombay overblijven en dat Karla en Sophie eruit gaan...Ze kunnen gewoon minder aan.


Het lijkt me echt heerlijk ineens 10.000 op je rekening!
Ben blij voor Krieke en Nathalie!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 09:20
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
Ik weet lekker wie de finale speelt!
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 15:17
The Crash Bash
Avatar van The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
Sitroentje schreef op 13-05-2005 @ 10:20 :
Ik weet lekker wie de finale speelt!
Ik ook ja, wordt het in nederland dan later uitgezonden ofzo?
__________________
What if tomorrow the war could be over? Isn't that worth fighting for? Isn't that worth dying for?Friends: Denise 01, Lionheart.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 15:22
Olijf
Olijf is offline
Kan wel kloppen ja...

In België op woensdag ofzo, en bij ons op zondag. Dus ja...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 15:23
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef op 13-05-2005 @ 16:17 :
Ik ook ja, wordt het in nederland dan later uitgezonden ofzo?
Ja, pas zondagavond, dacht ik...
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 15:23
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
Olijf schreef op 13-05-2005 @ 16:22 :
Kan wel kloppen ja...

In België op woensdag ofzo, en bij ons op zondag. Dus ja...
In België op donderdag
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 09:47
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Sitroentje schreef op 13-05-2005 @ 10:20 :
Ik weet lekker wie de finale speelt!
ik heb ook stiekem gekeken
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 12:00
TooskeDooske
Avatar van TooskeDooske
TooskeDooske is offline
niet lezen als je niet wil weten wie er vanavond uit moet!

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 12:08
Olijf
Olijf is offline
Citaat:
Sitroentje schreef op 13-05-2005 @ 16:23 :
In België op donderdag
Ik zat in de buurt.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 12:51
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Ik moet het vanavond opnemen, nu maar hopen dat het goed gaat...
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 12:53
the tourist
the tourist is offline
Kut, ik heb een glimp van die spoiler gezien

Ik vind dat Rink & Jorien eruit moeten, en Krieke & Natalie moeten winnen. Ik vind ook dat Krieke & Natalie iets met elkaar moeten krijgen (en helemaal als ze winnen), maar ik las dat ze allebei al een vriend(in) hebben (ik heb de 1e aflevering niet gezien).

Maar goed, ik ben benieuwd naar vanavond, ik kan het waarschijnlijk alleen niet helemaal zien...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-05-2005, 13:08
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 15-05-2005 @ 13:53 :
Kut, ik heb een glimp van die spoiler gezien
Daarom dat ik geen spoiler wou plaatsen, weet van mezelf goed genoeg dat ik me niet zou kunnen bedwingen van nieuwsgierigheid en zou willen weten wat eronder staat Maar wel jammer dat je het nu al weet...
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 14:58
Verwijderd
Citaat:
MoonMonkey schreef op 15-05-2005 @ 13:53 :
Ik vind ook dat Krieke & Natalie iets met elkaar moeten krijgen (en helemaal als ze winnen), maar ik las dat ze allebei al een vriend(in) hebben (ik heb de 1e aflevering niet gezien).

ze hebben idd allebei al een vriend(in)
eentje pas kort, en de ander al jaren.. weet alleen niet meer wie al lang had en wie niet..
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 15:02
Starling
Avatar van Starling
Starling is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 15-05-2005 @ 15:58 :
ze hebben idd allebei al een vriend(in)
eentje pas kort, en de ander al jaren.. weet alleen niet meer wie al lang had en wie niet..
Krieke had al 7 of 8 jaar een vriendin. En Nathalie had een jaar een vriendje
__________________
One way, or another...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 15:33
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
TooskeDooske schreef op 15-05-2005 @ 13:00 :
niet lezen als je niet wil weten wie er vanavond uit moet!

Spoiler
Spoiler
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 20:38
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Krieke & Natalie en Karla & Sophie in de finale!!

Maar Karla en Sophie hebben geen enkele amulet, wat winnen zijn dan als ze winnen??
__________________
Wark!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 20:46
Starling
Avatar van Starling
Starling is offline
Oeh geweldig. Karla & Sofie naar de finale!
__________________
One way, or another...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 20:48
Olijf
Olijf is offline
Oh wat ben ik blij dat die vervelende Rink eruit is!!!
IK vind Karla & Sophie en Krieke & Nathalie gewoon het leukst!
Maar nu is de spanning wel minder omdat de Krieke-Rink strijd er niet meer is.
Het introotje van volgende week ziet er ook erg spannend uit! Heel anders ineens en op een veel kleinere afstand.

Laatst gewijzigd op 15-05-2005 om 20:50.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 20:53
Verwijderd
Ik was voor Rink vandaag omdat ik hoopte op een strijd tussen Krieke en Rink.
Helaas zal het dus geen vijandige strijd worden.

Verder vind ik die Rink ook een kneus maar die 2 wijven vind ik ook niks dus ben ik voor Krieke en Nathalie.

En dan komt volgende week eindelijk die botsing die in het voorfilmpje te zien is!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 20:56
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Wat n ass van een vriend heeft Nathalie, zeg. Krieke is echt leuk. Ze moeten echt samen wat krijgen

Ben blij dat deze koppels door zijn, hoewel Rink wel vermakelijk was.
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 21:05
PV
PV is offline
Idd, die vriend van Natalie klonk meer alsof ie al 3 keer vreemdgegaan was ondertussen.
Van mij mogen beide duo's wel winnen, ik ben voor Karla en Sophie maar wat Krieke en Natalie samen hebben gepresteerd is ook wat waard
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 21:09
shy gurl
shy gurl is offline
Jeeej Rink en Jorien eruit..eindelijk!! Ben benieuwd naar de finale volgende week, ik hoop dat Karla en Sophie winnen
__________________
~*niet iedereen hoeft een held te zijn, er moeten ook mensen zijn dee gered moeten worden*~
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 21:13
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
Ik heb Rink zo uitgelachen bij die proef met het zout overbrengen in een schaal op het hoofd
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 21:23
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Oh ja, die proef. Echt grappig. Hij was zo zeker van zichzelf
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 21:25
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Yes! Rink & Jorien eruit en Karla & Sophie naar de finale! Ik was zo bang dat Rink & Jorien door zouden gaan. Ik heb echt een hekel aan Rink. Zelf gaan ze wel gewoon bij Krieke & Natalie in de lift, maar Karla & Sophie laten ze er niet in. Maar echt geweldig wat Krieke deed, en Rink & Jorien er toen uit moesten.

Karla & Sophie bovenop die auto's.

Rink helemaal vol zelfvertrouwen aan die proef begonnen, heeft ie helemaal niets naar de overkant gebracht.

Krieke & Natalie waren echt schattig samen, maar toen Krieke met zijn vriendin belde.. dat was nog liever. Die gaan echt trouwen later.

Karla en Sophie moeten de finale winnen volgende week.

Ik heb trouwens volgens mij Jeroen laatst op het Amsterdam Centraal gezien.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Peking Express 3 - De Mekong Route
Verwijderd
420 31-05-2006 17:19
Films, TV & Radio Oberon (ned. 2)
Fleurop
20 11-11-2005 20:52
Films, TV & Radio Herken de homo
Auntie M
270 27-02-2005 13:07
Films, TV & Radio Peking Express 2
Bellenblaas
33 30-11-2004 17:23
Films, TV & Radio Peking Express [2]
Zozo
147 01-06-2004 12:54
Films, TV & Radio Peking express
Shadina
500 16-05-2004 00:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54.