Oud 23-05-2005, 22:16
Verwijderd
Op zaterdagavond om 20:55

Nieuwe reeks ‘Huize Huisman’ vanaf zaterdag 14 mei te zien.
Henny Huisman ontmoet in de achtdelige serie ‘Huize Huisman’ een aantal bijzondere mensen in een landhuis op het Caraïbische en zonovergoten eiland Bonaire.

Afgelopen week ging het over tienermoeder, die week ervoor over kinderen die een levensgevaarlijke ziekte hadden overwonnen. OP het eiland praat hij met hen over hun gebeurtennis, hij verrast ze en haalt herinneringen op.

komende aflevering:
Eén onbewaakt ogenblik, één grote vlam en je bent voor je leven getekend. Een jong lichaam, een gezicht ontsierd door een ernstige brandwond. Durf je nog in je zwempak en hoe reageren de kinderen op school?

Henny ontvangt in ‘Huize Huisman’ vijf dappere kinderen die hebben leren omgaan met hun brandwonden. Hij is erg onder de indruk van zijn nieuwe gasten. Onder andere van Felicia, die in haar gezicht verbrand is, en van Joris, bij wie het allemaal nog zo kort geleden gebeurd is.

Voor Henny is het duidelijk; deze kinderen verdienen stuk voor stuk een bijzondere vakantie op zijn geliefde eiland. Met hulp van zijn Bonairiaanse vrienden bezorgt hij onder andere Joris de verrassing van zijn leven en ondergaan Denise en Felicia een ware metamorfose.

Aan het einde van hun vakantie op Bonaire zorgt Henny ervoor dat de kinderen alle onzekerheid over hun brandwonden achter zich kunnen laten. Ze staan als ware sterren in de spotlight!


Henny’s gasten zijn: de 10-jarige Denise Keus, Felicia Scheek (11), de eveneens 11-jarige Joey Derix, Richie Fliegen van twaalf en de 13-jarige Joris Hermans.


Ik heb het nu 2 keer gezien en het boeit me ontzettend. De mensen die er komen worden goed neergezet en je leert het verhaal echt kennen.
Ga deze week zeker weer kijken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2005, 09:12
black pear!
Avatar van black pear!
black pear! is offline
Ik vind het programma ook wel leuk en boeiend om naar te kijken alleen ik erger me dood aan Henny Huisman!
__________________
so... are you gay or straight
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 09:29
Verwijderd
Te erg gewoon. Henny Huisman is zó oninteressant en onbelangrijk.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 10:26
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 24-05-2005 @ 10:29 :
Te erg gewoon. Henny Huisman is zó oninteressant en onbelangrijk.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 18:24
Verwijderd
Citaat:
black pear! schreef op 24-05-2005 @ 10:12 :
Ik vind het programma ook wel leuk en boeiend om naar te kijken alleen ik erger me dood aan Henny Huisman!
hmm ja henny huisman vind ik ook iets minder. Hij doet het wel leuk, maar ook iets te kinderlijk soms.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 21:31
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 24-05-2005 @ 10:29 :
Te erg gewoon. Henny Huisman is zó oninteressant en onbelangrijk.
Ik ga er misschien wel een keer naar kijken als ik me lekker wil ergeren, ofzo...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 21:53
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Die denkt zeker god te kunnen vinden op een watergehucht als Bonaire
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 22:55
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Wat een schandalige rip-off van Villa Felderhof
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 23:11
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-grote-lucht-je-hart-topic #28
coopergirl
487 22-05-2005 10:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04.