Oud 19-11-2018, 17:09
RandomNaam123
RandomNaam123 is offline
Ik zit nu in mavo 3 en ben echt super slecht in wiskunde, dit probleem heb ik eigenlijk al sinds altijd en ik heb echt alles geprobeerd, heel veel bijles, toetsen bespreken met leeraar en veel vragen stelen, en ook videos op youtube bekijken over wiskunde uitleg, echt gewoon alles maar ik blijf slecht in wiskunde, ik ben de eerste 2 jaaren echt net met een 4 doorgekomen maar nu sta ik er ondertsusen een 3.2 voor wiksunde atm en het gaat echt niet goed, ik heb geen idee wat ik zou moeten te doen om wiskunde beter te doen, heeft iemand hier tips?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2018, 17:17
Verwijderd
Je Nederlands is ook nogal problematisch zo te zien.

Beter opletten, bijles nemen, dat soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2018, 18:30
RandomNaam123
RandomNaam123 is offline
Citaat:
Je Nederlands is ook nogal problematisch zo te zien.

Beter opletten, bijles nemen, dat soort dingen.

Tja nederlands is niet mijn eerste taal en ik heb ook dyslexie dus mijn nederlands is niet echt het allerbest, maar bijles heb ik al jaren lang gedaan (heb nog steeds bijles atm) en let altijd zo goed mogelijk op in de les dus daar zal het niet aanliggen
Met citaat reageren
Oud 19-11-2018, 19:02
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Wat je in ieder geval kunt doen is de opgaven waar je moeite mee hebt op het forum Exacte Vakken te posten. Op die manier wordt het voor mij en anderen duidelijk waar het probleem precies zit.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 19-11-2018, 20:25
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Maar na al de bijlessen hoe kan je het nog steeds niet snappen?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2018, 01:45
Verwijderd
Citaat:
Tja nederlands is niet mijn eerste taal en ik heb ook dyslexie dus mijn nederlands is niet echt het allerbest, maar bijles heb ik al jaren lang gedaan (heb nog steeds bijles atm) en let altijd zo goed mogelijk op in de les dus daar zal het niet aanliggen
Oh okay. Bedankt voor de tips.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2018, 08:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Tja nederlands is niet mijn eerste taal en ik heb ook dyslexie dus mijn nederlands is niet echt het allerbest, maar bijles heb ik al jaren lang gedaan (heb nog steeds bijles atm) en let altijd zo goed mogelijk op in de les dus daar zal het niet aanliggen
Besteed je wel genoeg tijd aan Wiskunde? Het is namelijk wel echt een vak waarvoor je moet oefenen tot je het door en door snapt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-11-2018, 11:12
Verwijderd
Alleen dyslexie of ook dyscalculie?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2018, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Ik zit nu in mavo 3 en ben echt super slecht in wiskunde, dit probleem heb ik eigenlijk al sinds altijd en ik heb echt alles geprobeerd, heel veel bijles, toetsen bespreken met leeraar en veel vragen stelen, en ook videos op youtube bekijken over wiskunde uitleg, echt gewoon alles maar ik blijf slecht in wiskunde, ik ben de eerste 2 jaaren echt net met een 4 doorgekomen maar nu sta ik er ondertsusen een 3.2 voor wiksunde atm en het gaat echt niet goed, ik heb geen idee wat ik zou moeten te doen om wiskunde beter te doen, heeft iemand hier tips?!
Ik zat in 2 vwo en ben naar 3 havo gegaan door wiskunde, ik heb precies hetzelfde probleem.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2018, 21:09
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik zat in 2 vwo en ben naar 3 havo gegaan door wiskunde, ik heb precies hetzelfde probleem.
Ik ben zeer goed in wiskunde. Ik doe zelfs de havo paragrafen van wiskunde
Met citaat reageren
Oud 10-12-2018, 11:18
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Vervelend dat dit zo moeilijk voor je is!
Ik ben redelijk goed in wiskunde, en ik zit (nu nog) op het gymnasium. Geef eens een voorbeeld van de sommen die je moeilijk vindt, dan kan ik ze uitleggen als je wilt. Dat kan hier, kan ook via een PM
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2018, 19:41
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
misschien heb je discalculie, is zegmaar dislectie maar dan met getallen enzo. Heb ik ook, moet je een test voor doen en dan krijg je een bewijs en mag je dus rekenmachine enzo gebruiken bij alles, meer tijd en veel meer extra dingen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Profielkeuze 3Vwo
Vicious99
8 23-09-2013 19:10
Studeren N&T of N&G
iesje95
10 12-01-2011 17:56
Algemene schoolzaken Unimaas belangrijke internetadressen en een vraagje
remy476
67 13-09-2006 22:57
Algemene schoolzaken profiel
-(L)-
111 30-12-2005 18:44
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] vergelijking oplossen..
charlotte87
12 29-05-2005 11:31
Huiswerkvragen: Exacte vakken Ruimtemeetkunde
I-brahimovic
10 19-04-2004 17:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:13.