Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2005, 17:50
Rots84
Rots84 is offline
Stel: een leraar van je komt ervoor uit dat hij op mannen valt. Wat maakt dit voor jou voor verschil? Ga je hem nu anders bekijken terwijl je hem voorheen graag mocht? Ga je het aan iedereen vertellen? Ga je er vervelend over doen? (ik ben zelf een 21-jarige leraar in 3 en 4 vmbo in Nrd-Holland)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2005, 18:00
Nyawa
Nee, hij gaat er niet anders van lesgeven namelijk. Natuurlijk kijk je er wel even vreemd van op omdat je het waarschijnlijk niet verwacht, maar ik zou hem er niet meer of minder van gaan mogen dan voorheen. Ga ik er vervelend over doen, nee dus. Ga ik het aan anderen vertellen, misschien wel. Op mijn school is homoseksualiteit nog steeds niet echt geaccepteerd - oké, bladen als Expreszo worden niet geweigerd, maar het wordt ook weer niet gezien als normaal - en durft er niemand voor uit te komen, wat eigenlijk natuurlijk belachelijk is. Daarom zou ik het waarschijnlijk wel aan anderen vertellen, op een positieve manier dus, omdat ik er bewondering voor zou hebben als een leraar dat zou durven. Niet in de zin van afkrakend of een vette roddel doorvertellen dus.

Persoonlijke situatie trouwens?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 18:01
Verwijderd
Nee, ik vind dat niets uitmaken. Waarschijnlijk worden er wel grappen over gemaakt, maar er worden even goed grappen gemaakt over leraar A's verliefdheid op lerares B, over de snor van leraar C en de borsten van lerares D en de manier van praten van leraar E, etcetera.
Maar goed, ik deed dan wel VWO. Ik denk dat dat wel verschil maakt.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 18:02
Verwijderd
Het zou mij helemaal niks uitmaken. Dat veranderd de kwaliteit van lesgeven niet. Maar ik kan me voorstellen dat kinderen op 3 en 4 vmbo daar anders op reageren
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 18:02
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Als ie maar van me af blijft boeit het me niets. Seksuele geaardheid is sowieso niet belangrijk als leraar zijnde, tenzij het een pedo is natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 28-09-2005 @ 19:02 :
Als ie maar van me af blijft boeit het me niets
Dat is weer zo'n typische uitspraak, hč. Waarom zou een homo in vredesnaam eerder aan je zitten dan dat enge dikke ouwe wijf van Frans? Zo leuk ben je nou ook weer niet. Alsof alle homo's jongetjes aanranden.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 18:05
Verwijderd
Het zou mij niets uitmaken. Maar ik heb wel seksuele voorlichting geveven aan 2/3 vmbo klassen en ik merk dat de mensen uit die klassen er niet al te makkelijk over denken, vooral de populaire jongens uit de klas niet.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 18:11
A Duck
A Duck is offline
Ach, heb wel een homo leraar gehad...

...



Pom-ti-dom



Niks mis mee toch?

Waren wel leraressen waar ik banger voor was
__________________
Leaver Dea As Slaef
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 18:14
Verwijderd
Nee, het maakt me helemaal niets uit, net zoals het me niets uitmaakt of een lerares haar haar blond verft of niet. Ik zou me alleen wel afvragen waarom hij de behoefte heeft aan zijn klas te vertellen dat hij homo is, want de reden waarom de lerares haar haar verft hoeft ze ook niet te motiveren aan de klas.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 18:17
Rots84
Rots84 is offline
Citaat:
Nyawa schreef op 28-09-2005 @ 19:00 :


Persoonlijke situatie trouwens?
Jep...
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 18:18
A Duck
A Duck is offline
Homo zijn kun je niet uitleggen lijkt me.

Ik kan tenminste niet uitleggen waarom ik hetro ben i.p.v. homo.
__________________
Leaver Dea As Slaef
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 18:18
Rots84
Rots84 is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-09-2005 @ 19:14 :
Nee, het maakt me helemaal niets uit, net zoals het me niets uitmaakt of een lerares haar haar blond verft of niet. Ik zou me alleen wel afvragen waarom hij de behoefte heeft aan zijn klas te vertellen dat hij homo is, want de reden waarom de lerares haar haar verft hoeft ze ook niet te motiveren aan de klas.
Omdat het prettig voelt over dit onderwerp open te kunnen zijn...
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 18:22
Inges
Avatar van Inges
Inges is offline
Nee, het zou mij ook niet uitmaken, maar ik zou me inderdaad ook afvragen wat de beweegredenen van de beste man zijn om het te vertellen. Ik zou denken dat dit echt privézaken zijn, niks om je voor te schamen, maar ook niet iets dat je aan je klas vertelt.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 18:23
Inges
Avatar van Inges
Inges is offline
Citaat:
Rots84 schreef op 28-09-2005 @ 19:18 :
Omdat het prettig voelt over dit onderwerp open te kunnen zijn...
Ah oke dat had ik nog niet gezien.. maar hoe denk jij dat je klas daarover denkt? Of gaat dit niet over jou?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 18:32
Rots84
Rots84 is offline
Citaat:
Inges schreef op 28-09-2005 @ 19:23 :
Ah oke dat had ik nog niet gezien.. maar hoe denk jij dat je klas daarover denkt? Of gaat dit niet over jou?
Gaat wel over mij. Mijn klas...weet ik niet precies. Heb er met een aantal leerlingen (jongens) over gesproken. Althans, ik heb 'het' hen verteld. Alle vijf reageerden ze eigenlijk normaal. Sinds dat moment is het contact ook geenszins veranderd... Er wordt ook niet over gesproken verder...
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 18:34
Inges
Avatar van Inges
Inges is offline
En die jongens hebben dat niet verder verteld? Als zij er normaal over deden zal de rest van de klas er waarschijnlijk ook niet zo'n probleem van maken toch? Hoe schat je dat zelf in?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Rots84 schreef op 28-09-2005 @ 19:18 :
Omdat het prettig voelt over dit onderwerp open te kunnen zijn...
Dat begrijp ik, maar is het nodig dat je er met je leerlingen open over bent? Begrijp me niet verkeerd, als jij vindt dat je er met hen open over moet zijn dan moet je dat zeker doen, ik vraag me alleen af of het verstandig is gezien toch wel vrij veel onbegrip onder leerlingen over het onderwerp.

Het kan denk ik ook meespelen dat op dit forum niet zo'n standaardafspiegeling van de bevolking zit. Dit zijn voornamelijk wat hoger opgeleide jongeren die wat toleranter en correcter zijn, ik denk niet dat je de antwoorden die je hier krijgt zomaar kunt transponeren op de situatie op bijv. een ROC in de Randstad.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 18:37
Rots84
Rots84 is offline
Citaat:
Inges schreef op 28-09-2005 @ 19:34 :
En die jongens hebben dat niet verder verteld? Als zij er normaal over deden zal de rest van de klas er waarschijnlijk ook niet zo'n probleem van maken toch? Hoe schat je dat zelf in?
Ik heb geen idee. Je zou verwachten dat zoiets als een lopend vuurtje gaat, maar dat valt volgens mij wel mee. Ik weet dat ze me graag mogen, dat scheelt waarschijnlijk....
Om in te schatten hoe andere leerlingen (meerdere klassen...) erover denken: da's moeilijk. Kijk, je hoort natuurlijk van alles, homo/gay is zo ongeveer het meest favoriete scheldwoord van pubers. Daarom ben ik enerzijds ook zo blij met deze niet afwijzende reacties, maar tegelijkertijd verwart het me wel. Omdat er verder niet echt meer over gesproken wordt.

Laatst gewijzigd op 28-09-2005 om 18:41.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-09-2005, 18:42
Inges
Avatar van Inges
Inges is offline
Maar als er niet over gesproken wordt, zijn er dus ook geen negatieve reacties. Ik denk dat dat wel veel aangeeft, als die jongens het raar vonden of wat dan ook, dan hadden het vast aan de rest van de klas doorgeluld en had jij het ook wel te horen gekregen.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 18:42
Nyawa
Citaat:
Om in te schatten hoe andere leerlingen (meerdere klassen...) erover denken: da's moelijk. Kijk, je hoort natuurlijk van alles, homo/gay is zo ongeveer het meest favoriete scheldwoord van pubers. Daarom ben ik enerzijds ook zo blij met deze niet afwijzende reacties, maar tegelijkertijd verwardt het me wel. Omdat er verder niet echt meer over gesproken wordt.
Vaak is iemand uitschelden voor homo gewoon stoerdoenerij, denk ik. Homo zijn is anders, en dus niet iets waar je openlijk in de groep voor kan zijn. Als je iemand persoonlijk vraagt of hij moeite met homoseksualiteit heeft, dan zal die persoon eerder nee zeggen dan als er een hele groep vrienden bijstaat, met name bij de jongens. Streng gelovigen buiten beschouwing gelaten natuurlijk, dat is een apart verhaal.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 18:48
El Chupacabras
Avatar van El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Citaat:
Rots84 schreef op 28-09-2005 @ 18:50 :
Stel: een leraar van je komt ervoor uit dat hij op mannen valt. Wat maakt dit voor jou voor verschil? Ga je hem nu anders bekijken terwijl je hem voorheen graag mocht? Ga je het aan iedereen vertellen? Ga je er vervelend over doen? (ik ben zelf een 21-jarige leraar in 3 en 4 vmbo in Nrd-Holland)
Ik weet wel dat ik een etter was vroeger en zo iets zou me geen moer hebben geboeid eigenlijk, maar als de leraar in kwestie er op zou reageren als je hem op subtiele wijze er mee treiterd (net op het randje dat als je er uit wordt gezet dat er dan eigenlijk vrij weinig sancties op gaan volgen...) dan natuurlijk wel. Elk zwakke punt wordt uitgebuit....
__________________
- Ik weet hoe je moeder smaakt -
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 18:49
Inges
Avatar van Inges
Inges is offline
Citaat:
El Chupacabras schreef op 28-09-2005 @ 19:48 :
Ik weet wel dat ik een etter was vroeger en zo iets zou me geen moer hebben geboeid eigenlijk, maar als de leraar in kwestie er op zou reageren als je hem op subtiele wijze er mee treiterd (net op het randje dat als je er uit wordt gezet dat er dan eigenlijk vrij weinig sancties op gaan volgen...) dan natuurlijk wel. Elk zwakke punt wordt uitgebuit....
Hij zegt dat de klas hem mag, zou je ook iemands zwakke punt uitbuiten wanneer je diegene mag? Het is trouwens niet echt een zwak punt natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 18:56
fractuur
fractuur is offline
Ik heb zelf een leraar gehad die homo was, en ik had er totaal geen problemen mee. Maar of ik er voor uit zou komen op een vmbo, voor al die pubers..

Ga even voor jezelf na of je goed kan opschieten met je klassen. Al de leerlingen je nu al respecteren en aardig vinden als leraar en persoon, dan ben je al een eind verder dan iemand die totaal niet serieus genomen wordt.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 19:00
bagel
Avatar van bagel
bagel is offline
Het zou mij (als 4VMBO leerlinge) echt niets uitmaken. Sorry dat ik het zeg maar als het ook nog een aardige man is kan je (lijkt mij) misschien zelfs gezellig over jongens praten. Ja zo denk ik er over.

Als ze je niet meer leuk/lief/aardig/ wat dan ook vinden mag je wel bij mij op school les komen geven. Hier zijn we wel toe aan wat nieuwe leraren.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 19:06
El Chupacabras
Avatar van El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Citaat:
Inges schreef op 28-09-2005 @ 19:49 :
Hij zegt dat de klas hem mag, zou je ook iemands zwakke punt uitbuiten wanneer je diegene mag? Het is trouwens niet echt een zwak punt natuurlijk.
Nee, dat hangt van de persoon af. Als hij zich daardoor bedreigt/geintimideerd/in het nauw gedreven/verlegen of enige andere vorm van menselijke reactie vertoont dat het hem persoonlijk raakt dan is het een zwakke plek voor die monsters die op zoek zijn naar bloed...
__________________
- Ik weet hoe je moeder smaakt -
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2005, 19:09
Verwijderd
Wij hadden een leraar als homo, en we lagen in zijn les altjd te kloten. Maar dat lag aan de persoon, niet aan zijn geaardheid. Zolang de leraar zelf goed les geeft, zie ik geen reden om er niet normaal tegen te doen.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 19:15
Inges
Avatar van Inges
Inges is offline
Citaat:
El Chupacabras schreef op 28-09-2005 @ 20:06 :
Nee, dat hangt van de persoon af. Als hij zich daardoor bedreigt/geintimideerd/in het nauw gedreven/verlegen of enige andere vorm van menselijke reactie vertoont dat het hem persoonlijk raakt dan is het een zwakke plek voor die monsters die op zoek zijn naar bloed...
Ja je hebt gelijk. Ik beschouw het alleen zelf niet als een zwak punt.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 19:15
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
tuurlijk maakt dit niks uit. Ja, sommige mensen zijn nog steeds 'bang' voor homoseksuele mensen in het algemeen. En om dan zo contact 'opgedrongen' te krijgen, zullen ze niet alles vinden. Omdat het toch een leraar is, heb je contact, mits je als leerling van school wisselt oid.

Maar ik zou er zelf nooit problemen mee hebben..
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 19:21
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Ik heb op school een leraar rondlopen die homo is. Er wordt wel doorvertelt dat die homo is enzo. En af en toe grappen gemaakt maar daar blijft het bij. En hij kwam er zelf ook vooruit.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 19:25
Fieneke
Avatar van Fieneke
Fieneke is offline
ik heb op school twee leraren die homo zijn, iedereen weet het, niemand die er echt vervelend over doet. ik heb beide leraren, en ik moet zeggen, ik vind dit de beste leraren van allemaal (maar dat ligt natuurlijk niet aan het feit dat ze homo zijn)
__________________
And all I know is that it feels like forever,
but no one ever tells you that forever feels like home.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 19:26
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ik had op de havo een leraar waarvan wij zeker wisten dat hij homo was, maar hij wist het zelf nog niet volgens mij. een paar jaar later kwam hij ervoor uit. ik vind het echt totaal geen probleem.
Ik heb nu op mijn school ook 1 of meerdere (1 die het gewoon zei) homo-leraren rondlopen, boeit me echt niet.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 19:50
Rots84
Rots84 is offline
Grappig is wel dat de meesten die hier posten van het vrouwelijk geslacht zijn. Is het voor jongens niet even anders?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 19:52
Verwijderd
Dat zal me echt een worst wezen.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 20:02
Orpa
Orpa is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 28-09-2005 @ 20:52 :
Dat zal me echt een worst wezen.
Mee eens...

Wij hebben 2 docenten die homo zijn opschool rondlopen, een docente die lesbisch is en t kan me allemaal niets schelen (k ben zelf bi, k weet niet of dat verschil maakt ofzo).

Een docent mag je, of je mag hem/haar niet. Geaardheid, huidskleur, land van herkomst, getrouwd, alleen staand, single of niet, 1 of 2 benen, grote neus, of kleine ogen, maakt allemaal niet uit...
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 20:20
Rots84
Rots84 is offline
Dat laatste klopt wel volgens mij. Je mag iemand of niet. Opzich heb ik ook helemaal geen moeite met mijn geaardheid, alleen is dit allemaal nieuw voor me. Ik ben niet van plan het van de daken te schreeuwen, want dat is een beetje onzin. Het is eigenlijk ook onbelangrijk. Toch vraag ik me ook af hoe collega's erop zullen reageren.....richting leerlingen ook bedoel ik.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 20:23
Verwijderd
Iemand die hetero is schreeuwt dat toch ook niet van de daken? Waarom zou je dat als homo dan wel (moeten) doen? Ik zie er iig geen reden toe. Natuurlijk is het altijd afwachten hoe de omgeving reageert...maar mocht het een keer ter sprake komen, dan merk je dat vanzelf. Een dergelijke reactie is niet te voorspellen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-09-2005, 20:35
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 28-09-2005 @ 20:52 :
Dat zal me echt een worst wezen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 20:43
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Rots84 schreef op 28-09-2005 @ 21:20 :
Dat laatste klopt wel volgens mij. Je mag iemand of niet. Opzich heb ik ook helemaal geen moeite met mijn geaardheid, alleen is dit allemaal nieuw voor me. Ik ben niet van plan het van de daken te schreeuwen, want dat is een beetje onzin. Het is eigenlijk ook onbelangrijk. Toch vraag ik me ook af hoe collega's erop zullen reageren.....richting leerlingen ook bedoel ik.
Zolang je niet zo'n typische homo homo bent zal het allemaal wel meevallen denk ik. Wanneer niet, dan hebben ze het allang door, pubers zijn overgevoelig voor die dingen.

Ik heb trouwens dot weekend nog heerlijk over jongens gepraat met een homo. Heel gezellig. De beste vriendjes zijn gewoon homo.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 20:47
Go
Avatar van Go
Go is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 28-09-2005 @ 20:52 :
Dat zal me echt een worst wezen.
Inderdaad, mij ook. Maar als je kijkt wat voor volk er rondloopt, dan kan ik me best voorstellen dat een docent er niet vooruit komt dat hij homo is.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 20:47
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 28-09-2005 @ 20:52 :
Dat zal me echt een worst wezen.
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 20:49
Verwijderd
Ik heb verschillende homoseksuele leraren gehad en ze waren allemaal oké, ze geven gewoon normaal les zoals hetero docenten dat ook doen. Het maak dus echt niets uit voor mij
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 20:50
Verwijderd
Citaat:
gerwin schreef op 28-09-2005 @ 21:47 :
Maar als je kijkt wat voor volk er rondloopt, dan kan ik me best voorstellen dat een docent er niet vooruit komt dat hij homo is.
Kan ik me ook goed voorstellen. Op de middelbare school waar ik zat was een docent waarvan het bekend was dat hij homo was, hij is min of meer weggepest door een aantal leerlingen en een collega. Ik vind dat belachelijk... (Maar goed, feit is dat het gebeurt...helaas.)
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 20:52
Orpa
Orpa is offline
Citaat:
Rots84 schreef op 28-09-2005 @ 21:20 :
Dat laatste klopt wel volgens mij. Je mag iemand of niet. Opzich heb ik ook helemaal geen moeite met mijn geaardheid, alleen is dit allemaal nieuw voor me. Ik ben niet van plan het van de daken te schreeuwen, want dat is een beetje onzin. Het is eigenlijk ook onbelangrijk. Toch vraag ik me ook af hoe collega's erop zullen reageren.....richting leerlingen ook bedoel ik.
Misschien moet je gewoon wachten tot het tersprake komt... Niet te zenuwachtig over zijn... Er komt heus wel een dag en een nieuwschierige leerling vraagt: 'Hee meneer, bent u eigenlijk getrouwd?' Waarom zou je het direct iedereen moeten vertellen? Laat lekker varen. Mijn ex zei ooit: 'Laat mensen eerst je buitenkant leren kennen voordat je ze over de binnenkant verteld'
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 20:56
Rots84
Rots84 is offline
Citaat:
Orpa schreef op 28-09-2005 @ 21:52 :
Misschien moet je gewoon wachten tot het tersprake komt... Niet te zenuwachtig over zijn... Er komt heus wel een dag en een nieuwschierige leerling vraagt: 'Hee meneer, bent u eigenlijk getrouwd?' Waarom zou je het direct iedereen moeten vertellen? Laat lekker varen. Mijn ex zei ooit: 'Laat mensen eerst je buitenkant leren kennen voordat je ze over de binnenkant verteld'
Dat is een hele sterke.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 21:00
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
euh ik had ooit eens een leraar die homo was ( was toen iets van 14 of zo ) en wij vonden het alleen maar grappig.. en ook wel raar..

maar t ligt ook wel weer aan wat voor soort scholieren je hebt..

wat oudere of jongere....
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 21:05
Rots84
Rots84 is offline
Citaat:
*** Sido *** schreef op 28-09-2005 @ 22:00 :
euh ik had ooit eens een leraar die homo was ( was toen iets van 14 of zo ) en wij vonden het alleen maar grappig.. en ook wel raar..

maar t ligt ook wel weer aan wat voor soort scholieren je hebt..

wat oudere of jongere....
14-16 jarige schatjes
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 22:01
Verwijderd
Dat ligt eraan of de leraar in kwestie goed orde kan houden. Wanneer een leraar daar toch al niet goed in is, lijkt het me niet verstandig wanneer hij in een bepaald milieu zegt dat hij homo is, dat is dan namelijk weer een aanleiding voor de klas om de lessen te verstoren.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 22:14
DG
Avatar van DG
DG is offline
Het ligt er ook aan hoe de klas is ingedeeld, veel allochtonen of juist niet, want feit blijft: Moslis/Allochtonen kijken meestal anders naar Homo's dan autochtonen/niet-moslims.
Dat bepaald ook hoe erop gereageerd wordt.

Als ik jou was zou ik er niet over praten, maar als er naar gevraagd wordt het ook niet ontkennen, maar niet uit jezelf alles vertellen.
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 22:41
Verwijderd
Geen probleem mee. Ik heb overigens geen homoseksuele docent gehad, althans niemand kwam er voor uit. Maar ik zat dan ook op zo'n school waar toentertijd Expreszo door de directie is weggehaald voordat leerlingen er aan konden komen.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 06:22
Verwijderd
Het zou mij echt niets kunnen schelen. Moet hij toch lekker zelf weten Op mijn vorige school was een leraar die homo is. Lekker boeiend. Hij gaf goed les en daar gaat het mij om. (alleen pasten we wel een beetje op met dingen roepen als 'o, homoooo!' )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhaal]
juliettebinoche
3 10-10-2004 21:48
Verhalen & Gedichten Boek: Islamitisch meisje doet het met Leraar
Silvia19
25 01-05-2004 16:06
Verhalen & Gedichten [verhaal] Montofoob
Type
3 19-04-2004 22:11
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Annelie's Vlucht
Nieni
4 26-01-2003 21:11
Algemene schoolzaken agendateksten
gangstah_girl
0 06-07-2002 18:59
Algemene schoolzaken Versier la agenda!
Mik-mother
14 30-06-2002 06:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28.