Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2005, 17:50
Rots84
Rots84 is offline
Stel: een leraar van je komt ervoor uit dat hij op mannen valt. Wat maakt dit voor jou voor verschil? Ga je hem nu anders bekijken terwijl je hem voorheen graag mocht? Ga je het aan iedereen vertellen? Ga je er vervelend over doen? (ik ben zelf een 21-jarige leraar in 3 en 4 vmbo in Nrd-Holland)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2005, 18:00
Nyawa
Nee, hij gaat er niet anders van lesgeven namelijk. Natuurlijk kijk je er wel even vreemd van op omdat je het waarschijnlijk niet verwacht, maar ik zou hem er niet meer of minder van gaan mogen dan voorheen. Ga ik er vervelend over doen, nee dus. Ga ik het aan anderen vertellen, misschien wel. Op mijn school is homoseksualiteit nog steeds niet echt geaccepteerd - oké, bladen als Expreszo worden niet geweigerd, maar het wordt ook weer niet gezien als normaal - en durft er niemand voor uit te komen, wat eigenlijk natuurlijk belachelijk is. Daarom zou ik het waarschijnlijk wel aan anderen vertellen, op een positieve manier dus, omdat ik er bewondering voor zou hebben als een leraar dat zou durven. Niet in de zin van afkrakend of een vette roddel doorvertellen dus.

Persoonlijke situatie trouwens?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 18:01
Verwijderd
Nee, ik vind dat niets uitmaken. Waarschijnlijk worden er wel grappen over gemaakt, maar er worden even goed grappen gemaakt over leraar A's verliefdheid op lerares B, over de snor van leraar C en de borsten van lerares D en de manier van praten van leraar E, etcetera.
Maar goed, ik deed dan wel VWO. Ik denk dat dat wel verschil maakt.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 18:02
Verwijderd
Het zou mij helemaal niks uitmaken. Dat veranderd de kwaliteit van lesgeven niet. Maar ik kan me voorstellen dat kinderen op 3 en 4 vmbo daar anders op reageren
Met citaat reageren