Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2007, 15:27
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Dr. Korsakov schreef op 15-07-2007 @ 15:26 :
Ik vind dat het allemaal veel te lang duurt. Ik wil nu die brief, nu mijn inschrijfpakket en volgende week al beginnen. Ecrivaine, we komen bij elkaar op de uni.
ook bij mij, gezellig he Alleen ik zit in het 2e jaar. Maar ik ben wel mentor van een groepje eerstejaars dus wie weet zie ik jullie!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2007, 15:38
Estar
Estar is offline
Er komt hier een plaatsje voor geneeskunde vrij. Ik ben ingeloot en ga het niet doen.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2007, 18:01
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Estar schreef op 17-07-2007 @ 16:38 :
Er komt hier een plaatsje voor geneeskunde vrij. Ik ben ingeloot en ga het niet doen.
ghe ghe why not
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 17-07-2007, 19:02
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Ik wilde inderdaad ook alleen maar een indicatie van wat voor boeken ik kan verwachten, wat ze kosten en hoeveel engels. Ik wacht ook zeker op de officiele boekenlijst.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Met citaat reageren
Oud 17-07-2007, 19:13
Myrtille
Avatar van Myrtille
Myrtille is offline
Ingeloot voor geneeskunde in Amsterdam!
Morgen komt dé brief... hopelijk weten we dan snel meer
Met citaat reageren
Oud 17-07-2007, 19:18
pino123
pino123 is offline
Citaat:
Dr. Korsakov schreef op 17-07-2007 @ 20:02 :
Ik wilde inderdaad ook alleen maar een indicatie van wat voor boeken ik kan verwachten, wat ze kosten en hoeveel engels. Ik wacht ook zeker op de officiele boekenlijst.
wij zitten gewoon op één lijn
En morgen eindelijk: .... de brief!!!
__________________
Jacob lovesss you
Met citaat reageren
Oud 17-07-2007, 19:29
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Estar schreef op 17-07-2007 @ 16:38 :
Er komt hier een plaatsje voor geneeskunde vrij. Ik ben ingeloot en ga het niet doen.
why not
Met citaat reageren
Oud 17-07-2007, 19:38
Verwijderd
Ik heb volgnummer 0115. Wat kan ik hier aan af zien? Zit in klasse D en daar staat tm volgnummer 0106.

help
Met citaat reageren
Oud 17-07-2007, 21:30
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Yes, ik ben ingeloot voor Tandheelkunde!!! Wie wil mijn eerste proefkonijn zijn ?

Maar of dat via de decentrale selectie is geweest of via het klassen-systeem kan ik niet zien. Staat dat in de brief die ik krijg?
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2007, 21:39
Yoruichi
Yoruichi is offline
Citaat:
marieke1232 schreef op 14-07-2007 @ 17:58 :
hoi Yoruichi,

eind juli al 64 plekken extra? in categorie C? Dat betekent dat er nog 2 hele maanden zijn om extra plekken te ceeeren. Laat ik voorop stellen dat er absoluut geen garantie is en de kans is aanwezig dat je niet kan worden nageplaatst, maar ik vind het aannemelijker dat er in klasse C 150 mensen zouden afvallen dan in elke andere klasse. Dit is omdat in C de meeste mensen zitten; mensen die toelatingsexamen doen vallen automatisch in deze klasse, mensen met havo als vooropleiding en dus hun propedeuse moeten hebben om te loten, mensen met vwo oude stijl diploma enz. Voor verder alle klassen geldt dat er mensen onder voorbehoud ingeloot zijn en nog bewijzen moeten opsturen dat ze op tijd voldoen aan de toelatingseisen. Er zijn in de maanden juli en augustus nog examens die nog behaald moeten worden en men moet uiterlijk 1 september aantonen dat men heeft voldaan aan de toelatingseisen. Kortom er is nog van alles mogelijk.
Om erachter te komen of 150 reeel is of niet zou je dus kunnen vragen bij de ib-groep (wat zo op te vragen is) tot en met welk volgnummer uiteindelijk ingeloot is in categorie C vorig jaar? Vorig jaar is in eerste instantie ingeloot tot en met volgnummer 818 (dit weet ik zeker) en mocht blijken dat er uiteindelijk ingeloot is tot en met volgnummer 1000 (ik noem maar wat) dan zijn dat 182 nummers extra en is 150 nummers opschuiven niet ondenkbaar. Uiteraard zijn dat geen gegevens waar je ook dit jaar vanuit mag gaan. Dus gewoon eens informeren zou ik zeggen en laat het hier weten. We duimen in ider geval!
Dank je hartelijk, Marieke. Ik heb ze zondag een mailtje gestuurd (wel 2 a 3 keer) om te vragen hoeveel mensen er vorig jaar nageplaatst werden in C. Alhoewel ze beweren dat ze de mail binnen 2 werkdagen zullen beantwoorden is er tot nu toe niets van terecht gekomen. Ik vind het maar vreemd..
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 08:02
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief brief!
Als je dat zo vaak opschrijft wordt het een heel vreemd woord.

Jammer dat op woensdag die langzame postbode meestal werkt en dat ik de brief dus pas tegen 16:00 uur zal hebben.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 10:59
Goblinbear
Goblinbear is offline
Ik wil mijn inschrijfpakket ook! Zal vandaag of morgen wel komen..hoop vandaag natuurlijk! Nog meer mensen die naar de RuG gaan?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 12:08
marieke1232
marieke1232 is offline
Hoi Yoruichi,

inmiddels heb ik via een ander forum gezien tot en met welke nummers er vorig jaar ingeloot zijn en helaas is de kans heel klein, of beter gezegd niet aanwezig dat je alsnog nageplaatst wordt. Zie cijfers hieronder:

half juli 2006
B 442
C 818
D 481
E 208

uiteindelijke eindstand:
B 499
C 942
D 538
E 228

kortom:
in B: in totaal 57 nummers opgeschoven
in C: in totaal 124 nummers opgeschoven
in D: in totaal 57 nummers opgeschoven
in E: in totaal 20 plekken opgeschoven.


helaas heb ik geen beter nieuws!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 12:42
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Snelle postbode... zit die klotebrief er niet bij!

KUT!

Nog iemand die hem niet heeft gekregen vandaag?
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 12:52
pino123
pino123 is offline
bij mij komt de postbode laat op de middag, dus wie weet....
__________________
Jacob lovesss you
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 12:56
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Ik ben er nu mee aan de telefoon en ze hebben de brief naar mijn oude adres gestuurd. IK WIL M GODVERDOMME NU HEBBEN ACHTERLIJKE TERINGZOOI! Ik ben echt zo pissig...
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 13:02
pino123
pino123 is offline
Citaat:
pino123 schreef op 18-07-2007 @ 13:52 :
bij mij komt de postbode laat op de middag, dus wie weet....
OOOW ik heb hemmmm!!!!!

Bellen Korsakov, en ze heeeeel hard gaan schreeuwen
__________________
Jacob lovesss you
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 13:05
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Heb je m? Wat zit er allemaal bij? Ik denk dat ik mijn vader ga dwingen met mij naar Eindhoven te rijden en hem daar op te halen.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 13:08
pino123
pino123 is offline
het gewoon één blaadje, bestaande uit twee gelijke delen. Één deel mag je zelf houden, de ander moet je met je inschrijfzooi opsturen.

En op de achterkant staat dat je binnen vijf werkdagen na dagtekening inschrijfformulieren krijgt
__________________
Jacob lovesss you
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 13:12
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Oh kut, dat betekent dat mijn inschrijfmeuk ook naar dat Hellhouse gaat waar ik woonde, waar die dikke trut het vast gaat liggen verscheuren (GOD I HATE HER) en dan kan ik nooit ingeschreven worden en dan is mijn carričre al voorbij voordat ie begonnen is. [/depressed mode]

Wat fijn dat je over 5 dagen in kunt schrijven!
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 13:17
pino123
pino123 is offline
niet fijn, ik ga volgende week donderdag op vakantie
Dan meot ik even een aardig iemand vinden die dat wil invullen en mijn handtekening moet vervalsen
__________________
Jacob lovesss you
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 13:32
Jochemska
Avatar van Jochemska
Jochemska is offline
Zo, ook een brief binnen van de IBG. Dat ik uitgeloot was wist ik al, heb nog ff gebelt maandag. maar in lotingklasse D voor de opleiding die ik wilde is ingeloot tot en met 0061 en ik heb nummer 0073, dus wie weet haken er nog even 12 mensen af.....
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 14:45
Verwijderd
Ja ik zat in B, nummer 475... t/m 456 ingeloot, balen balen balen, maar enige kans dat er 19 plaatsen opgeschoven wordt?? Ik wil ook niet blijven denken dat ik een kans heb terwijl t niet zo is
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 15:19
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Citaat:
vichog schreef op 17-07-2007 @ 22:30 :
Yes, ik ben ingeloot voor Tandheelkunde!!! Wie wil mijn eerste proefkonijn zijn ?

Maar of dat via de decentrale selectie is geweest of via het klassen-systeem kan ik niet zien. Staat dat in de brief die ik krijg?
Ja, ik heb 'm vandaag gekregen hoor!!!!!!!!!!

"verstrekt op grond van decentrale selectie"
heb 4 weken de tijd om de boel op te sturen... lekker hoor
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Barones schreef op 17-07-2007 @ 14:47 :
ik heb mijn boeken al wel besteld. Via selexyz.nl ofzoiets. Ik kreeg een brief van Nijmegen dat je ze daar kon bestellen.
Tip voor volgend jaar (en voor anderen wellicht ook voor dit jaar): vergelijk de prijzen van de 'voorgeschreven boekhandel' even met andere (internet)winkels als bol.com, dat kan soms namelijk aardig wat schelen. (Ik ga bv. de helft bij de Selexyz boekhandel in Utrecht (Broese dus) bestellen en de andere helft bij bol.com. Scheelt me ongeveer 20 euro op vier boeken, vind ik toch wel de moeite waard. )
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 16:53
Lex-o
Avatar van Lex-o
Lex-o is offline
JAAAAAAAAA!!!!!!!! BEN INGELOOT VOOR GENEESKUNDE

Met klasse D voor Groningen(1e voorkeur)

Ik kom net terug van vakantie dus wist het net pas.

Jay! Iedereen gefeliciteerd en sterkte voor wie is uitgeloot!
__________________
Life is short, enjoy!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 17:43
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Ik heb met het Erasmus gebeld vandaag, en hoewel iedereen zeer vriendelijk is kon niemand me echt helpen. Pas op het zevende nummer dat ik belde (hoeveel nummers kan één universiteit hebben?) kon iemand mij iets vertellen. Namelijk, dat je geen inschrijfformulieren krijgt, maar je moet inschrijven via studielink op internet. Je moet je bewijs van toelating misschien opsturen, maar misschien ook niet (dat kon hij niet vertellen) en je hebt verder geen enkel formulier nodig. Dus pino, je kunt je op internet al inschrijven!

En ik ben echt zo chagrijnig/depressief van al dat bellen en heen en weer gestuurd worden en niemand die iets weet of mij kan helpen dat ik nu voor de tv hang met een ontzettend moedeloos gevoel.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 19:47
pino123
pino123 is offline
ohh gelukkig, dank je!! Ik ga wel even op de site van eur kijken

Maar je hebt je bewijs dus nog niet ontvangen?
__________________
Jacob lovesss you
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 20:01
Verwijderd
@Dr. Korsakov: Héél veel nummers, want iedere faculteit, iedere dienst binnen een faculteit en (vrijwel) iedere medewerker binnen een faculteit heeft zijn eigen nummer...of meerdere nummers.
Studielink is trouwens zwaar klote (en mede daarom op bv. de UU al weer afgeschaft?)...trek er tijd en energie voor uit en raak niet gefrustreerd als er dingen niet duidelijk zijn, dat is namelijk het enige waar Studielink goed in is: onduidelijk zijn en verwarring scheppen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 20:25
pino123
pino123 is offline
heb ik me ingeschreven, staat er: "Status: wachten op de centrale loting" En nu, tsja
__________________
Jacob lovesss you
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 20:42
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
pino123 schreef op 18-07-2007 @ 20:47 :
ohh gelukkig, dank je!! Ik ga wel even op de site van eur kijken

Maar je hebt je bewijs dus nog niet ontvangen?
Nee helaas ligt ie in Ehv.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 22:53
Lex-o
Avatar van Lex-o
Lex-o is offline
Ik heb nu dus het bewijs van toelating, maar moet je nu zelf inschrijven of krijg je het pakket opgestuurd?
__________________
Life is short, enjoy!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 23:05
steefos
Avatar van steefos
steefos is offline
ow heerlijk die universiteiten ,
krijg je eindelijk je brief, kan je je vervolgens nog niet inschrijven want die gegevens krijg je via je mail en dan moet dan weer via studielink argh
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 10:11
Verwijderd
kan iemand mij even helpen ??? Ik zit dus te twijfelen of ik mee wil doen met het verder inloten aan een andere instelling of niet. Ik sta nu ingeschreven voor criminologie in Amsterdam. Ik weet echter niet of ik er goed aan doe om me nu voor criminologie Rotterdam in te schrijven. Het gaat me er om dat ik word ingeloot, waar maakt me niet uit. Kan ik ergens zien wat verstandiger is om te doen, Amsterdam of Rotterdam ( wat betreft kans van alsnog ingeloot te worden). alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 10:25
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Surprise schreef op 19-07-2007 @ 11:11 :
kan iemand mij even helpen ??? Ik zit dus te twijfelen of ik mee wil doen met het verder inloten aan een andere instelling of niet. Ik sta nu ingeschreven voor criminologie in Amsterdam. Ik weet echter niet of ik er goed aan doe om me nu voor criminologie Rotterdam in te schrijven. Het gaat me er om dat ik word ingeloot, waar maakt me niet uit. Kan ik ergens zien wat verstandiger is om te doen, Amsterdam of Rotterdam ( wat betreft kans van alsnog ingeloot te worden). alvast bedankt
Je bedoelt dat je je na 15 mei hebt opgegeven en vraag tje af waar de kans het grootste is? Volgens mij kan je nergens meer inschrijven na 15 mei, sorry Alleen voor deeltijd is een wachtlijst ingesteld, voor voltijd niet.

http://www.ibgroep.nl/particulier/In...iminologie.asp
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 10:34
pino123
pino123 is offline
Citaat:
Lex-o schreef op 18-07-2007 @ 23:53 :
Ik heb nu dus het bewijs van toelating, maar moet je nu zelf inschrijven of krijg je het pakket opgestuurd?
bij eur via internet, nl. via studielink
En moet je nou je bewijs van toelating ook opsturen, toch? Daar staat niets over vermeld
edit: hier heb je tenminste wat aan http://www.eur.nl/inschrijven/scholi...lotingsstudie/
__________________
Jacob lovesss you

Laatst gewijzigd op 19-07-2007 om 10:51.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 11:47
Mjoez
Mjoez is offline
Citaat:
Goblinbear schreef op 18-07-2007 @ 11:59 :
Ik wil mijn inschrijfpakket ook! Zal vandaag of morgen wel komen..hoop vandaag natuurlijk! Nog meer mensen die naar de RuG gaan?

Heel heel héél misschien.. Ik ben ingeloot in Utrecht voor geneeskunde, maar ik zit nog te dubben of ik me aanmeld voor de ruilbeurs om naar de RuG te gaan, maar ik kan niet kiezen..
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 13:39
Mara
Mara is offline
Uitgeloot, heb m'n jankportie al flink gehad.

Naja.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 13:50
Jochemska
Avatar van Jochemska
Jochemska is offline
Inschrijf spul van de HvA binnen. toch wel leuk, en stiekem hopen dat er nog wat mensen afvallen voor Journalistiek in Utrecht.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Poepkind schreef op 19-07-2007 @ 11:25 :
Je bedoelt dat je je na 15 mei hebt opgegeven en vraag tje af waar de kans het grootste is? Volgens mij kan je nergens meer inschrijven na 15 mei, sorry Alleen voor deeltijd is een wachtlijst ingesteld, voor voltijd niet.

http://www.ibgroep.nl/particulier/In...iminologie.asp
Nee ik heb gewoon meegeloot maar ben dus uitgeloot. Nu heb ik formulieren ontvangen van IB groep waarmee ik nog wijzingen kan doorgeven. Nu vraag ik me dus af waar ik meer kans maak om ingeloot te worden, Rotterdam of Amsterdam.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 15:06
marieke1232
marieke1232 is offline
@surprise: even kijken of ik het goed begrijp: je hebt je opgegeven voor de opleiding criminologie aan de Vu en daar ben je in eerste instantie voor uitgeloot? Welk volgnummer heb je en in welke lotingscategorie zit je?
Nu heb je in de brief van uitloting een overzicht gekregen van opleidingen waarvoor een zgn 2e loting plaatsvindt en daar staat ook de opleiding criminologie bij, nietwaar? Dit gaat sowieso over de deeltijd variant.
Bij lotingsstudies kan je NOOIT afvragen waar je de meeste kans maakt om ingeloot te worden, das een kenmerk van loten: als je ingeloot bent kun je overal geplaatst worden. Jezelf afvragen waar je de meeste kans maakt is niet van toepassing want dat kan gewoon niet.
Verder weet ik niet of je, als je al aangemeld staat voor de loting voor de voltijdvariant, ook mag meeloten voor de deeltijdvariant. Realiseer je wel dat als je inloot voor de deeltijdvariant (er vanuitgaande dat je mee mag loten als je al staat aangemeld voor loten voor de voltijdvariant van dezelfde opleiding) je geen recht hebt op ov en studiefinanciering.
Klopt bovenstaande? zo nee formuleer je vraag dan eens duidelijker
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 15:10
Verwijderd
Citaat:
marieke1232 schreef op 19-07-2007 @ 16:06 :
@surprise: even kijken of ik het goed begrijp: je hebt je opgegeven voor de opleiding criminologie aan de Vu en daar ben je in eerste instantie voor uitgeloot? Welk volgnummer heb je en in welke lotingscategorie zit je?
Nu heb je in de brief van uitloting een overzicht gekregen van opleidingen waarvoor een zgn 2e loting plaatsvindt en daar staat ook de opleiding criminologie bij, nietwaar? Dit gaat sowieso over de deeltijd variant.
Bij lotingsstudies kan je NOOIT afvragen waar je de meeste kans maakt om ingeloot te worden, das een kenmerk van loten: als je ingeloot bent kun je overal geplaatst worden. Jezelf afvragen waar je de meeste kans maakt is niet van toepassing want dat kan gewoon niet.
Verder weet ik niet of je, als je al aangemeld staat voor de loting voor de voltijdvariant, ook mag meeloten voor de deeltijdvariant. Realiseer je wel dat als je inloot voor de deeltijdvariant (er vanuitgaande dat je mee mag loten als je al staat aangemeld voor loten voor de voltijdvariant van dezelfde opleiding) je geen recht hebt op ov en studiefinanciering.
Klopt bovenstaande? zo nee formuleer je vraag dan eens duidelijker
Hai,

Ja ik ben uitgeloot voor criminologie aan de VU. Ik zit in D en heb volgnummer 0115. In D zijn ze tot en met 0106 ingeloot. Ik zag al dat voor deeltijd een 2e loting is maar dat is geen optie, ik wil alleen voltijd doen. Vroeg me gewoon af of ik bij Rotterdam meer kans zou maken om ingeloot te worden maar dat is dus niet aan de orde. Iig bedankt
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 15:14
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Surprise schreef op 19-07-2007 @ 16:10 :
Hai,

Ja ik ben uitgeloot voor criminologie aan de VU. Ik zit in D en heb volgnummer 0115. In D zijn ze tot en met 0106 ingeloot. Ik zag al dat voor deeltijd een 2e loting is maar dat is geen optie, ik wil alleen voltijd doen. Vroeg me gewoon af of ik bij Rotterdam meer kans zou maken om ingeloot te worden maar dat is dus niet aan de orde. Iig bedankt
Volgend jaar nog een keer Als je je had opgegeven voor Rdam had je niet meer kans gehad ofzo, en nu kan je je niet meer opgeven want het zit vol. Ook wel logisch, anders was je niet uitgeloot
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 15:28
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Ik zie nergens staan dat je je bewijs van inloting moet meesturen?
Nou ja, alleen maar mooi voor mij, dan stuur ik vandaag al mijn formulieren op die ze vragen en dan kan ik hopelijk gewoon zo ingeschreven worden zonder dat schijtding.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 15:41
blazin
blazin is offline
ik snap het weer niet,
heb dus mijn bewijs van toelating binnen gekregen voor diergeneeskude, utrecht, en nu moet ik me nog inschrijven aan de uni maar online kan dat volgens mij niet daar. Sturen ze nou zelf deze week ofzo nog dat inschrijvingspakket op? ga namelijk volgende week op vakantie dus moet het dan wel geregeld hebben. anyone?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 18:34
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
blazin schreef op 19-07-2007 @ 16:41 :
ik snap het weer niet,
heb dus mijn bewijs van toelating binnen gekregen voor diergeneeskude, utrecht, en nu moet ik me nog inschrijven aan de uni maar online kan dat volgens mij niet daar. Sturen ze nou zelf deze week ofzo nog dat inschrijvingspakket op? ga namelijk volgende week op vakantie dus moet het dan wel geregeld hebben. anyone?
Ik ga ook diergeneeskunde studeren in Utrecht. Je hebt als het goed is een tijd terug een brief gekregen waarin staat dat je de inschrijvingsformulier krijgt toegestuurd.
Ik heb hem vanochtend gehad, ik denk dat iedereen (die naar Utrecht gaat) het dus wel deze week krijgt. Volgens de IBG krijg je binnen vijf werkdagen na het ontvangen van je bewijs van toelating de inschrijfpapieren, dat zou dus uiterlijk dinsdag/woensdag zijn.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 21:59
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Citaat:
steefos schreef op 19-07-2007 @ 00:05 :
ow heerlijk die universiteiten ,
krijg je eindelijk je brief, kan je je vervolgens nog niet inschrijven want die gegevens krijg je via je mail en dan moet dan weer via studielink argh
ik heb een brief vandaag gekregen van de VU dat ik een eigen e-mail adres heb (dat wil ik NIET, ik heb aan één meer dan genoeg ) en dat ik daar op moet kijken. Ik kijk van 't weekend wel even....

email is iets van:
mijnnaamdienogalallangvanzichzelf@st...n.amsterdam.nl

__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 22:18
blazin
blazin is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 19-07-2007 @ 19:34 :
Ik ga ook diergeneeskunde studeren in Utrecht. Je hebt als het goed is een tijd terug een brief gekregen waarin staat dat je de inschrijvingsformulier krijgt toegestuurd.
Ik heb hem vanochtend gehad, ik denk dat iedereen (die naar Utrecht gaat) het dus wel deze week krijgt. Volgens de IBG krijg je binnen vijf werkdagen na het ontvangen van je bewijs van toelating de inschrijfpapieren, dat zou dus uiterlijk dinsdag/woensdag zijn.
oeps iets te voorbarig paniek aan het zaaien, heb het ook vandaag binnen gekregen. Weet jij of die kopien van diploma/cijferlijst etc van die gewaarmerkte moeten zijn of kan je gewoon zelf kopieren?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 09:10
pino123
pino123 is offline
Citaat:
Dr. Korsakov schreef op 19-07-2007 @ 16:28 :
Ik zie nergens staan dat je je bewijs van inloting moet meesturen?
Nou ja, alleen maar mooi voor mij, dan stuur ik vandaag al mijn formulieren op die ze vragen en dan kan ik hopelijk gewoon zo ingeschreven worden zonder dat schijtding.
ja dat klopt. Ik had ze gemaild, en ze zeiden dat alles via de ibg gaat en dat je je bewijs niet hoeft op te sturen. Vreemd hé
__________________
Jacob lovesss you
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 09:56
Verwijderd
Citaat:
vichog schreef op 19-07-2007 @ 22:59 :
ik heb een brief vandaag gekregen van de VU dat ik een eigen e-mail adres heb (dat wil ik NIET, ik heb aan één meer dan genoeg ) en dat ik daar op moet kijken. Ik kijk van 't weekend wel even....
Vaak kan je je mail vanaf dergelijke emailadressen door laten sturen. Ik laat mail die naar het emailadres van de universiteit wordt gestuurd, iig automatisch doorsturen naar mijn gmail.

Dat emailadres van de universiteit is omdat veel mensen bv. hun hotmail-account laten verlopen of de account vol laten lopen ofzo en dan gaan lopen klagen dat het de schuld van de universiteit is dat ze bepaalde informatie (die vaak via de mail komt) niet gekregen hebben ed. Dus stuurt de universiteit alles naar hun 'eigen' emailadressen (die verloopt niet zolang je ingeschreven staat) en wat je er vanaf daar mee doet, dat moet je zelf weten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2007 Let op: Eindexamens 2007 stopt!
AlopiA
1 18-07-2007 23:04
Studeren Help: naplaatsing Geneeskunde
Verwijderd
2 18-07-2007 21:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05.