Oud 25-09-2001, 20:22
My$TeŽyG!ŽL
My$TeŽyG!ŽL is offline
MOET je je pil de eerste keer nemen de eerste dag van je menstruatie?...of mag dat eender wanneer? Vorige maand is er iets misgelopen en had ik pilletjes te weinig (heeft men zus er nu weggepakt, ik weet het niet ) Maar ik ben een nieuw stripje begonnen de derde dag van men menstruatie, ben ik dan nog veilig of niet?

Dikke -X-
__________________
~Voor je liefhebt moet je leren door de sneeuw te lopen zonder voetsporen achter te laten~ ][/Me >DEADLY< in love with my babeh ;)] O_o
Met citaat reageren
Oud 25-09-2001, 21:35
Verwijderd
ff de bijsluiter van je pil lezen, verschilt nl per pil. Bij mij (slik Diane35) is het volgens mij als je op dag 1 van je menstruatie begint gelijk veilig, als je later begint pas na een week ofzo...maar dat weet ik niet precies. En zoals ik al zei, het verschilt per pil, ff de bijsluiter lezen. Anders ff aan je huisarts vragen. En anders het zekere voor het onzekere nemen, geen geslachtsgemeenschap tot je aan de volgende strip begonnen bent oid...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2001, 12:55
My$TeŽyG!ŽL
My$TeŽyG!ŽL is offline
Ik neem ook Diane35 maar in de bijsluiter staat er niets over... Alleen dat je moet beginnen de eerste dag van je menstruatie, maar wat als je ze later neemt???

xxx...
__________________
~Voor je liefhebt moet je leren door de sneeuw te lopen zonder voetsporen achter te laten~ ][/Me >DEADLY< in love with my babeh ;)] O_o
Met citaat reageren
Oud 26-09-2001, 15:52
Verwijderd
ik heb ook diane35 en in bijsluiter staat na 1 dag al veilig, maar ja, ik ben op 3e dag begonnen van menstruatie maar dat mocht van de dokter, maar toen ik vroeg wanneer hij veilig was zei hij een maand volgens mij zei hij dat gewoon zodat ik niet meteen na een week al iets zou doen omdat ie dan nog nie helemaal veilig was ofzo...dus, ik zou gewoon effe wachten tot je bij de volgende strip bent, dan issie zeker weten veilig...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2001, 17:24
Verwijderd
Citaat:
danique2 schreef:
ik heb ook diane35 en in bijsluiter staat na 1 dag al veilig, maar ja, ik ben op 3e dag begonnen van menstruatie maar dat mocht van de dokter, maar toen ik vroeg wanneer hij veilig was zei hij een maand
Dat klopt, dat staat ook in de bijsluiter. Als je later dan op de eerste dag van je menstruatie begint met slikken dan issie pas na 1 strip (een maand dus) veilig.

Citaat:
volgens mij zei hij dat gewoon zodat ik niet meteen na een week al iets zou doen omdat ie dan nog nie helemaal veilig was ofzo...dus, ik zou gewoon effe wachten tot je bij de volgende strip bent, dan issie zeker weten veilig...

Jeps, idd.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2001, 17:33
My$TeŽyG!ŽL
My$TeŽyG!ŽL is offline
Thx Maar kvind er nix van terug op de bijsluiter hoor, zal maar veilig spelen

xxx

[Dit bericht is aangepast door My$TeŽyG!ŽL (26-09-2001).]
__________________
~Voor je liefhebt moet je leren door de sneeuw te lopen zonder voetsporen achter te laten~ ][/Me >DEADLY< in love with my babeh ;)] O_o
Met citaat reageren
Oud 04-10-2001, 15:17
## Sanne ##
## Sanne ## is offline
Nou ik heb dus ook zo'n probleem, ik was dus de pil 1 keertje vergeten, dus ik de bijsluiter 10 keer gelezen ofzo. Nou ik moest dus gewoon de strip waar ik mee bezig was afmaken en daarna een strip door slikken. Daar ben ik nu mee bezig en ik begin aan mij derde week, maar ik ben nu al ongesteld, tenminste een lichtelijke bloeding. En het is ook heel donker en maar heel erg weinig, maar wel irritant. Weet iemand hoelang dit gaat duren?

xxxxxxxxxxxxx sanne
__________________
Je bent jong en je wilt wat!!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het grote piltopic #20
Daantje_0705
500 02-12-2009 19:21
Lichaam & Gezondheid Het grote piltopic #19!
Verwijderd
500 09-06-2008 21:41
Lichaam & Gezondheid Het grote piltopic # 13!
Daantje_0705
499 30-12-2005 11:36
Seksualiteit De pil
stralende ster!
5 26-12-2004 16:21
Seksualiteit twijfel (pil)
jij
4 02-06-2003 23:46
Seksualiteit na hoeveel dagen is de pil veilig?
emmol
4 26-12-2002 14:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02.