Oud 12-10-2003, 11:03
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
's Avonds heb ik de laatste tijd steeds vaker last van m'n bovenarmen. Als ik er met mijn hand overheen ga, of het aanstoot ofzo, dan voelt het een beetje als een blauwe plek... Ze zijn dan dus heel gevoelig... De volgende morgen voel ik er niets meer van..

Iemand die weet hoe het komt?

Ohja, ik had het pas ook ter hoogte van mijn borstspier aan de zijkant..
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 11:09
Verwijderd
Ik zou niet weten hoe het komt, maar ik heb het ook (alleen dan altijd en niet alleen bij m'n armen). Ik ben benieuwd naar de reacties, ik wilde er ook ooit nog eens een topic over openen.

Misschien doe je nu meer met je armen dan normaal ofzo?
En na een nacht slapen zijn ze weer 'uitgerust' ofzo...?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 11:29
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 12-10-2003 @ 11:09:
Ik zou niet weten hoe het komt, maar ik heb het ook (alleen dan altijd en niet alleen bij m'n armen). Ik ben benieuwd naar de reacties, ik wilde er ook ooit nog eens een topic over openen.

Misschien doe je nu meer met je armen dan normaal ofzo?
En na een nacht slapen zijn ze weer 'uitgerust' ofzo...?
Het is wel vaker als ik moe ben ja.. Maar ik vraag me dus echt af waar het aan ligt... Want als m'n vriend al voor de gein een tikje geeft, voel je het al zeg maar..
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 11:48
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 12-10-2003 @ 11:09:
Ik zou niet weten hoe het komt, maar ik heb het ook (alleen dan altijd en niet alleen bij m'n armen).
Is dat bij jou niet door fm?

Ik heb t ook, maar dat komt bij mij waarschijnlijk doordat ik nu een jaar last van de ziekte van pfeiffer heb, steeds meer ME-kenmerken vertoon en een groot vitamine B12-tekort heb.
Maar daar heb jij natuurlijk niks aan..
Voordat ik pfeiffer etc had, had ik dit ook wel, en dan ook dat ik elke nacht kramp in mn kuiten kreeg, toen heb ik magnesium geslikt, dat hielp wel, maar ik weet niet meerof dat nou moest vanwege de spierpijn of de kramp, dus of dat bij jou zou werken..
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Konijn schreef op 12-10-2003 @ 11:48:
Is dat bij jou niet door fm?
Dat denk ik wel, maar dan nog.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 13:22
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je (vooral 's avonds en 's nachts) last hebt van je armen kan het zijn dat je het carpaaltunnelsyndroom hebt, daarbij zit er dan een zenuw bij je pols een beetje bekneld maar volgens mij heb je dan juist meer last van je onderarmen dan van je bovenarmen. Een nekhernia kan ook zorgen voor pijn in je armen.

Ik wil je zeker niet bang maken hoor, en het hoeft helemaal niet zoiets ernstigs te zijn, het kan natuurlijk ook gewoon vermoeidheid zijn.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 14:28
Verwijderd
't kan ook door RSI komen...geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 16:18
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
slijmbeurs(ontsteking)?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 18:39
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 12-10-2003 @ 14:28:
't kan ook door RSI komen...geloof ik.
Volgens mij zou het dan maar bij 1 arm zijn..
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Snufje schreef op 14-10-2003 @ 18:39:
Volgens mij zou het dan maar bij 1 arm zijn..
Dat hoeft niet. RSI kan zich uitbreiden, ook buiten de armen (schouders, rug ed) en ook naar twee armen. Voor zo ver ik weet iig.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 20:56
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 14-10-2003 @ 20:21:
Dat hoeft niet. RSI kan zich uitbreiden, ook buiten de armen (schouders, rug ed) en ook naar twee armen. Voor zo ver ik weet iig.
Okeej, weer wat geleerd Maar iemand die het ook heeft / andere oorzaken hiervoor weet? ik heb het nu weer best wel erg..
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 21:15
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Zoals in mijn eerdere post, ik heb dus magnesium gebruikt, en dat hielp. (Gewoon zo'n potje van de drogist, net als vitamines etc). Kun je altijd proberen geloof ik: is niet schadelijk of iets dergelijks.
Ff wat gezocht op internet:

PROFIELSCHETS VAN MAGNESIUM
Magnesium wordt hoofdzakelijk gevonden binnen de cellen, het activeert vele enzymen en is noodzakelijk voor de stofwisseling van koolhydraten, vetten en aminozuren. Het is essentieel voor de functies van spieren en zenuwen en voor de vorming van beenderen en tanden. Over het algemeen regelt het en gaat het de invloed van calcium tegen.


SYMPTOMEN VAN EEN TEKORT
& VERHOOGDE BEHOEFTE
SPIEREN: Rugpijn, insulten, krampen, verhoogde prikkelbaarheid, verdoofd gevoel, nystagmus (snel oog bewegingen), spasmen, stijve spieren, tintelingen, beven.


Je kunt t altijd proberen, toch?
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Ervaringen met Roaccutane #2
Apomes
500 02-07-2008 18:59
Verhalen & Gedichten Mijn verhaal..vin je dr van..?
Linlilalove55
35 20-07-2003 13:49
De Kantine Mooie spreuken...
dromerig elfje
56 25-03-2003 20:28
Liefde & Relatie Liefdesverdriet verwerken
AnoniemIemand
20 27-10-2002 11:39
Verhalen & Gedichten mijn bleke lichaam [verhaal]
The one who I am
6 30-08-2002 00:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:54.