Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2004, 10:03
lief mutsje
lief mutsje is offline
Ik weet niet zo goed of ik het hier moet plaatsen..
Maar ik heb dus last van "zadeltassen" op mn dijen.. Weet ook niet fo dit een bestaand woord is en of jullie weten wat het is, dus daarom de uitleg:
een soort bolling van vet/been op de zijkant van je bovenbeen.. een stuk onder je bil zeg maar.
Met welke oefeningen krijg ik dit weg?!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 10:12
Verwijderd
Heb ik ook een beetje.. Met ook nog cellulitis erbij. Ik wil ook weleens weten hoe je dat weg krijgt.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 10:15
Roxjuh
Avatar van Roxjuh
Roxjuh is offline
ik heb er oowk last van.. en volges mij hebbik ooit erges op tv gezien dat je dan elke dag 20 keer je billen aan moet spannen terwijl je plat ligt.. en dat 3x per dag of zow moest herhalen en dan zou het minder worden..

don't know, ma is wel probere waard, hebbik oowk gedaan is wel ietsje minder geworden..
__________________
Ik ben apart.. Maar dat wist je vast wel :)
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 12:23
Verwijderd
pff, dat heb ik ook, en dat is iets vrouwelijks, dus een beetje zou er moeten zitten. als je afvalt, dan gaathet daar ook wel wat weg. maar als er iemand een gouden tip heeft, wil ik em ook wel graag horen!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 13:15
Verwijderd
Ja duh, natuurlijk is daar een bolling, het zou er raar uit zien als het kaarsrecht was... je spieren zijn nu eenmaal in het midden dikker dan aan de uiteindjes, en vet volgt de vorm van de spierem zo'n beetje.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 18:24
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Sarah schreef op 29-06-2004 @ 14:15 :
Ja duh, natuurlijk is daar een bolling, het zou er raar uit zien als het kaarsrecht was... je spieren zijn nu eenmaal in het midden dikker dan aan de uiteindjes, en vet volgt de vorm van de spierem zo'n beetje.
Dan snap jij niet wat zadeltassen zijn.

Dat is gewoon vet: om het weg te krijgen kan je het beste dus duurzame training gaan doen waarbij je vet verbrand, bijvoorbeeld hardlopen. Of iets minder tussendoortjes eten. Of allebei.
Je kunt de spieren die eronder liggen wel trainen, maar dan gaat dat vet toch niet weg?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 08:22
lief mutsje
lief mutsje is offline
Er zijn blijkbaar dus geen specifieke oefeningen die je kunt doen? Ik snoep nml nauwelijks, dus dat kan ik niet minderen
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 08:41
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
De stofzuiger d'rop laten zetten
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 08:53
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 30-06-2004 @ 09:41 :
De stofzuiger d'rop laten zetten
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 11:39
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Ik denk dat die bollingen bij veel mensen niet weg te krijgen zijn omdat het je heup betreft. Dat is in ieder geval bij mij zo.. Er zit wel een klein laagje vet overheen maar ik denk niet dat ik dat weg kan krijgen. De breedte van je heupen speelt dus ook een rol.
__________________
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 14:10
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
heb ik ook, voor die cellulites zijn er zalfjes die het voor (zwembaddagen) laten verdwijnen.

misschien (kben te lui om het te doen) op je zij gaan liggen en je bovenste been optillen en weer langzaam laten zakken. en dat dan vaak herhalen.
denk dat ik het toch maar eens ga proberen.
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23.