Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2003, 11:24
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Piercings en tattoos
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2003, 11:26
Verwijderd
Ja, en?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 11:26
Evolution
Avatar van Evolution
Evolution is offline
site doet et niej..... duz wat wil je dr meej zeggen?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 11:27
Verwijderd
bij mij doet ie het wel.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 11:28
Evolution
Avatar van Evolution
Evolution is offline
snik... k heb ook van dat vage internet... helft van de pagina's doet et niej.... is daar eigenlijk nog een oorzaak voor?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 11:31
Verwijderd
Heh misschien zit er 'n parental filter oid op
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 11:33
Uncle_Sam
Avatar van Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Van een forumbaas verwacht je toch wel wat meer gefundeerde 'kritiek' in de openingspost.
__________________
Sig heil.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 11:35
Evolution
Avatar van Evolution
Evolution is offline
Citaat:
eXo schreef op 22-04-2003 @ 12:31:
Heh misschien zit er 'n parental filter oid op
nehj snugger... dat echt niet haha maar toch blijft het vaagz
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 22-04-2003 @ 12:33:
Van een forumbaas verwacht je toch wel wat meer gefundeerde 'kritiek' in de openingspost.
Volgens mij zegt je dat alleen maar omdat het BS die het postte maar goed dat is slechts een vermoeden.

Citaat:
Jongeren met piercings - Overwegen vaker zelfmoord
Er bestaat een verband tussen het dragen van tatoeages en piercings en 'slecht' gedrag. Dat blijkt uit een nieuw onderzoek dat is verschenen in het blad Pediatrics.
Uit de studie blijkt dat jongeren met tatoeages en piercings op andere plaatsen dan in hun oren, zich nog steeds meer te buiten gaan aan seks, drankmisbruik en het gebruik van drugs, dan hun leeftijdgenoten zonder deze lichaamsversieringen. Zij overwegen ook vaker zelfmoord.
Het verband tussen er 'slecht' uitzien en zich 'slecht' gedragen verbaasde zelfs de onderzoekers, schrijft de Washington Post.

Beperkt
De krant wijst erop dat het onderzoek enigszins beperkt is, mede omdat de studie helemaal is gebaseerd op de kinderen van militairen die in één kliniek werden behandeld. Maar het geeft wel een beter beeld dan eerdere onderzoeken in psychiatrische klinieken en gevangenissen.
Zo werd gevonden dat van de kinderen met piercings 72 procent seks had gehad in de dertig dagen voordat ze werden ondervraagd, tegen 42 procent van de jongeren zonder. Negentig procent van de ondervraagden met een tatoeage had onlangs seks gehad tegen 41 procent zonder.
Ook de verschillen in het gebruik van alcohol en marihuana waren significant. Van de mensen met piercings was eenderde kort daarvoor betrokken bij een 'zuippartij' tegen 11 procent van de ondervraagden zonder. Onder mannen bestond er een verband tussen geweld en tatoeages, bij vrouwen was er sprake van een verband tussen geweld en piercings.

Drugs
De onderzoekers ontdekten ook dat er een samenhang is tussen het gebruik van harddrugs en het aantal piercings. Bovendien was er een verband met leeftijd. Hoe jonger een kind toen hij zich liet voorzien van een tatoeage of piercing, hoe groter de kans dat dat kind later drugs zou gaan gebruiken.
Kinderen die een eerste 'tatoo' of piercing namen op een leeftijd van dertien jaar of jonger, hadden ook meer gedacht over het plegen van zelfmoord.
De onderzoekers geven toe dat de resultaten van de studie overeenkomen met al bestaande veronderstellingen. Desondanks geeft de aanwezigheid van een tatoeage of een piercing ouders en zorgpersoneel nu een handvat, stellen zij.
"Wij wilden artsen en verpleegkundigen duidelijk maken dat als ze een kind met een of meerdere 'tatoo's' en piercings onder ogen krijgen, zij beseffen dat dit iemand zou kunnen zijn met een verhoogd risico, aldus een van de onderzoekers tegen de Post.

Bron: http://www.kuleuven.ac.be/thomas/act...er/archief.htm
Ik heb het niet helemaal gelezen (lui) maar ik wil even deze opmerking plaatsen:

"zich nog steeds meer te buiten gaan aan seks, drankmisbruik en het gebruik van drugs"
Sinds wanneer zijn seks en (soft)drugs een 'slecht' iets??
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 11:43
Verwijderd
Als je het mij vraagt is hier gewoon sprake van een (toevallige?) correlatie en niet een 'oorzaak-gevolg' situatie.

Zo van 'jij hebt 'n tattoo dus jij zal wel vol aan de drugs zijn'.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 12:02
Verwijderd
Beetje onzinnig lijkt me dit.. ik geloof idd ook niet dat het werkelijk zo is dat als je een piercing/tattoo hebt, je daardoor dan meer drugs gaat gebruiken/seks gaat hebben of wat dan ook..
Hoewel het wel vaak zo is (in mijn omgeving dan) dat mensen die een beetje openminded zijn eerder piercings/tattoos hebben, en ook eerder drugs gebruiken. Gewoon omdat ze meer openstaan voor andere/nieuwe dingen ofzo. Terwijl niet zo openminded mensen daar juist vaak negatief tegenover staan.

En zo betrouwbaar is dat onderzoek niet.. die mensen die onderzocht zijn komen uit een erg beperkte groep, en als er niet bij staat hoe significant het is, kun je daar ook weinig conclusie uit trekken..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 12:05
Verwijderd
uit de announcement van lifestyle:

Citaat:
Post uitgebreid, of laat ik zeggen, post niet zodanig dat je een beperkt onderwerp hebt, bijv; hoeveel knopen heb je op je broek maar ook wat voor broek, wat kostte die, etc. Door wat meer vragen te stellen als topicstarter, krijg je al snel een interessantere topic, op een wat hoger nivo.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 12:06
nightwish_assie
Avatar van nightwish_assie
nightwish_assie is offline
Beetje vaag artikel, hoor.

Ik bedoel zelf wil ik ook piercings en tattoos' laten zetten, maar ik drink niet, ik doe niet aan drugs, en rook nauwelijks, en wil nog lang nie dood.

Piercings en tattoo's zijn voor de meeste mensen gewoon een versiersel voor je lichaam, net als oorbellen of zoiets.

En voor andere is het weer een manier om te laten zien dat ze zicht tegen iets afzetten, of dat ze willen laten zien dat ze anders zijn.

Nou met zulk soort mensen is toch niks mis?

Iedereen in zn waarde laten vind ik, en nie gelijk denken van oh die is maf want hij/zij heeft tattoo of piercing.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 12:07
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 22-04-2003 @ 13:05:
uit de announcement van lifestyle:
Citaat:
Post uitgebreid, of laat ik zeggen, post niet zodanig dat je een beperkt onderwerp hebt, bijv; hoeveel knopen heb je op je broek maar ook wat voor broek, wat kostte die, etc. Door wat meer vragen te stellen als topicstarter, krijg je al snel een interessantere topic, op een wat hoger nivo.
Heh. Goed dan doe ik 't FB werk wel ff.

"Wat vind je hiervan?"



blij?

de exo for forumleader campaign is nu begonnen
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 12:15
Verwijderd
Wat een extreme onzin!
Het is gebasseerd op kinderen van militairen, dan wil je wel een verknipt zooitje bij elkaar krijgen ja! Nu wordt het net als met gabbers vroeger, hoe meer raampjes je nbike air maxies hoe geavvanceerder gabber je was. Nu: Hoe meer piercings, hoe groter een junk je bent
Echt bullshit.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 12:21
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
De onderzoekers ontdekten ook dat er een samenhang is tussen het gebruik van harddrugs en het aantal piercings. Bovendien was er een verband met leeftijd.
kom op zeg, komen ze dalijk ook nog ff met formules aanzetten zodat je kan bereken hoevaak een bepaald persoon seks heeft en hoevaak diegene drugs gebruikt
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 12:36
Verwijderd
Tja ik geloof wel in een paar dingen uit het artikel

Als je bijvoorbeeld piercings neemt/mag op jonge leeftijd zal je waarschijnlijk minder strenge ouders hebben. Als je strenge ouders hebt mag je vaak minder (dus ook dingen als uitgaan en dergelijke)
en dus heb je minder kans om met drankmisbruik enzo in aanraking te komen.

Hoeveelheid piercings kan op zich ook wel kloppen. Ouders vinden het vaak minder erg dat kinderen een piercing hebben (kijk maar naar het aantal mensen met een navelpiercing). De groep die meer piercings heeft die zal waarschijnlijk strengere ouders hebben?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Alex schreef op 22-04-2003 @ 13:36:
Tja ik geloof wel in een paar dingen uit het artikel

Als je bijvoorbeeld piercings neemt/mag op jonge leeftijd zal je waarschijnlijk minder strenge ouders hebben. Als je strenge ouders hebt mag je vaak minder (dus ook dingen als uitgaan en dergelijke)
en dus heb je minder kans om met drankmisbruik enzo in aanraking te komen.

Hoeveelheid piercings kan op zich ook wel kloppen. Ouders vinden het vaak minder erg dat kinderen een piercing hebben (kijk maar naar het aantal mensen met een navelpiercing). De groep die meer piercings heeft die zal waarschijnlijk strengere ouders hebben?
Not tr00.


Ik woon in een dorp. In een zeer christelijk dorp. Met veel christelijke gezinnen. Christelijke ouders. Met christelijke normen. Streng dus. En ze hebben ook kinderen. Die volgens de christelijke normen worden opgevoegd. Streng dus. En die kinderen, zijn eerder regel dan uitzondering klootzakken die harddrugs doen en overmatig drinken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-04-2003, 12:39
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ja.... Dus?
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 22-04-2003 @ 13:39:
Ja.... Dus?
Dus: Impliceert het hebben van strenge ouders niet altijd dat je van de drank en drugs afblijft.

En btw ik heb een hele lieve moeder en ik misbruik drank niet, doe geen (hard) drugs en heb lang niet zoveel seks als ik zou willen.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 12:48
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
eXo schreef op 22-04-2003 @ 13:42:
Dus: Impliceert het hebben van strenge ouders niet altijd dat je van de drank en drugs afblijft.
Euh... Huh?

Is het niet andersom? Dat als je drugs/drank gebruikt en veeeeeeeeeeeeel te vroeg (ze zetten er trouwens geen leeftijd bij....) aan de sex bent dan je dán piercings en tattoo's neemt? En niet dat je door piercings en tattoo's aan de drank/drugs/sex gaat?

Of denk ik stom?
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 22-04-2003 @ 13:48:
Euh... Huh?

Is het niet andersom? Dat als je drugs/drank gebruikt en veeeeeeeeeeeeel te vroeg (ze zetten er trouwens geen leeftijd bij....) aan de sex bent dan je dán piercings en tattoo's neemt? En niet dat je door piercings en tattoo's aan de drank/drugs/sex gaat?

Of denk ik stom?
Mogelijk.

Maar ik was maagd toen ik de mijne liet zetten?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 12:51
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 22-04-2003 @ 13:48:
Euh... Huh?

Is het niet andersom? Dat als je drugs/drank gebruikt en veeeeeeeeeeeeel te vroeg (ze zetten er trouwens geen leeftijd bij....) aan de sex bent dan je dán piercings en tattoo's neemt? En niet dat je door piercings en tattoo's aan de drank/drugs/sex gaat?

Of denk ik stom?
bij sommige mensen kan dat idd het geval zijn...
maarja, niet alle mensen met tatto's en piercings zijn hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 12:55
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
eXo schreef op 22-04-2003 @ 13:51:
Mogelijk.

Maar ik was maagd toen ik de mijne liet zetten?

Nou dan
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 12:55
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
terror koe schreef op 22-04-2003 @ 12:31:
Dit artikel is bijna antiek..
idd
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2003, 12:56
Verwijderd
een slotje misschien?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 12:57
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 22-04-2003 @ 13:56:
een slotje misschien?
Da's pas hip een slotjes piercing.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 13:00
Verwijderd
ja, euh..
wat is het nut van dit topic??

Dit was anderhalf jaar geleden ook al bekend, en heeft hier toen ook al gestaan
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 13:00
Uncle_Sam
Avatar van Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
eXo schreef op 22-04-2003 @ 12:42:
Volgens mij zegt je dat alleen maar omdat het BS die het postte maar goed dat is slechts een vermoeden.

Onder andere, ja. Jonkvrouwe zwarte suiker post zeer weinig en als er dan al uberhaupt een topic wordt geopend, verwacht ik wel wat meer onderbouwing ("ik ben het er al dan niet mee eens") of het poneren van een stelling.

Het onderzoek zegt naar mijn mening trouwens niks. Zoals al eerder opgemerkt was, is het onderzoek alleen gehouden onder kinderen van militairen. Een regel binnen de statistiek is dat je, om een zo goed mogelijk beeld van de gehele populatie te vormen, een steekproef moet houden die zo precies mogelijk diverse bevolkingsgroepen (in dit geval verschillende soorten jongeren) onder de loep neemt.
__________________
Sig heil.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 22-04-2003 @ 14:00:
Onder andere, ja. Jonkvrouwe zwarte suiker post zeer weinig en als er dan al uberhaupt een topic wordt geopend, verwacht ik wel wat meer onderbouwing ("ik ben het er al dan niet mee eens") of het poneren van een stelling.

Het onderzoek zegt naar mijn mening trouwens niks. Zoals al eerder opgemerkt was, is het onderzoek alleen gehouden onder kinderen van militairen. Een regel binnen de statistiek is dat je, om een zo goed mogelijk beeld van de gehele populatie te vormen, een steekproef moet houden die zo precies mogelijk diverse bevolkingsgroepen (in dit geval verschillende soorten jongeren) onder de loep neemt.
True.

En ik waardeer je eerlijkheid.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 13:30
Verwijderd
In Nederland zou zo'n verband best kunnen kloppen. Het verbieden van piercings en tattoos zal echter niet zorgen dat diezelfde jongeren geen 'slecht gedrag' gaan vertonen.

In bijv China geld zo'n verband niet snel, daar zijn het net de huis-tuin-en-keuken mensen die niet kunnen leven met tegenslagen mbt bijv werkeloosheid. Daar kunnen de mensen met piercings en tattoos net misschien overleven met minder.

Who can tell? Bij zo'n onderzoek speelt in ieder geval generalisatie wel een rol denk ik.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 13:38
biep
Avatar van biep
biep is offline
wat een bullshit zeg..... dat verhaaltje....
hoe meer piercings hoe meer harddrugs... yeah whatever
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 18:20
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Wat vinden jullie van wat er in dit artikel staat?

Zou het mischien kloppen of is dit totaal niet relevant?
Heb je hier mischien zelf nog een mening over?

Een beetje discussieren over iets kan geen kwaad dacht ik zo, hoeft toch niet altijd over het nieuwste van het nieuwste te gaan?

Ik kwam dit weer eens tegen en dacht, he laat ik het op lifestyle posten kijken wat men hier van vind...... (zie boven)
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 18:23
substantial
Avatar van substantial
substantial is offline
Citaat:
Het verband tussen er 'slecht' uitzien en zich 'slecht' gedragen verbaasde zelfs de onderzoekers, schrijft de Washington Post.
__________________
{http://www.alsikopmehoogte.com}{ik had vanochtend een geweldig idee, maar het beviel me niet}{die sterfscene moet levendiger}
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 20:07
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
Black Sugar schreef op 22-04-2003 @ 19:20:
Wat vinden jullie van wat er in dit artikel staat?

Zou het mischien kloppen of is dit totaal niet relevant?
Heb je hier mischien zelf nog een mening over?

Een beetje discussieren over iets kan geen kwaad dacht ik zo, hoeft toch niet altijd over het nieuwste van het nieuwste te gaan?


Prima, maar een discussie moet je wel op gang brengen, zeker een fb hoort dat te weten..en je bent destijds niet voor jan lul aangesteld.


Ik kwam dit weer eens tegen en dacht, he laat ik het op lifestyle posten kijken wat men hier van vind...... (zie boven)
Hiephoi


Ik vind piercings/ tattoo's niets, tis vaak een bepaald publiek blablabla naja who cares ik kan er niet mee zitten als iemand eigenlijk zn hele lichaam vol ijzerwerk en zwarte inkt smeert
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 20:08
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
substantial schreef op 22-04-2003 @ 19:23:
Citaat:
Het verband tussen er 'slecht' uitzien en zich 'slecht' gedragen verbaasde zelfs de onderzoekers, schrijft de Washington Post.
inderdaad.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-04-2003, 20:43
nps
Avatar van nps
nps is offline
dus hoe meer piercings en tattoos je neemt, hoe slechter je je gaat gedragen? hip hoor...

(ofwel volgens mij is er niet echt verband)
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 21:11
zwoesj
zwoesj is offline
wat een onzin
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 21:42
Verwijderd
ik ga me maar eens laten piercen dan ofzo
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 23:15
The_Matrixxx
Avatar van The_Matrixxx
The_Matrixxx is offline
onzin, ik heb een wenkbrauwpiercing en een gat in mn oor, so what? ik ben me er echt niet slechter door gaan gedragen.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 23:38
Nanaki
Avatar van Nanaki
Nanaki is offline
Citaat:
The_Matrixxx schreef op 01-05-2003 @ 00:15:
onzin, ik heb een wenkbrauwpiercing en een gat in mn oor, so what? ik ben me er echt niet slechter door gaan gedragen.
er staat dat er een samenhang is, niet dat het een oorzaak-gevolg relatie is. Iets dat volgens mij heel veel mensen in dit topic vergeten
Het enige dat mij verbaasde is dat het de onderzoekers verbaasde
__________________
I am the pill they use to fill your suicide machine
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 00:00
Verwijderd
dus al die lui met straight edge tattoos zijn aan de drugs?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 00:30
Nanaki
Avatar van Nanaki
Nanaki is offline
Citaat:
a new nose schreef op 01-05-2003 @ 01:00:
dus al die lui met straight edge tattoos zijn aan de drugs?
Een samenhang moet je zien als een vergroot risico: dat wil dus niet zeggen dat het voor iedereen geldt, alleen is de kans groter dat het voorkomt. tuut
__________________
I am the pill they use to fill your suicide machine
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 00:43
Verwijderd
Citaat:
Nanaki schreef op 01-05-2003 @ 01:30:
Een samenhang moet je zien als een vergroot risico: dat wil dus niet zeggen dat het voor iedereen geldt, alleen is de kans groter dat het voorkomt. tuut
Ik heb godverdomme niet voor jan klote 5 jaar op vwo gezeten . Niet zo serieus reageren .
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 06:47
Verwijderd
ik heb vroeger wel eens allemaal aardbeien in de supermarkt samengeknepen en toen had ik geen tattoos of piercings
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 07:30
Fortisi
Avatar van Fortisi
Fortisi is offline
Volgens mij wórdt je niet slechter doordat je piercings/tatoeages heb, je hebt piercings/tatoeages omdat je "slechter" bént, zoals pebbles al zei, als je "modern*"genoeg bent om piercings/tatoeages te hebben, heb je ook een wat "modernere*" instelling over seks en drugs.




*"modern" is tegenwoordig totaal niet van toepassing maar ten tijde van dat artikel waarschijnlijk wel.
__________________
<av:sir Frank Dicksee - The Mirror|?>
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 08:22
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
dit topic is al eens eerder geweest.
en ik ga geen hele mening typen omdat wat ik wilde zeggen toch al gezegd is.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 11:50
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
wat een onzin... buiten me oren heb ik 3 piercings, nou... ik ren naar de coffeeshop en bel een jongen om snel ff sex te hebben... werkelijk... belachelijk, die mensen doen nix nuttigs...
__________________
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 13:16
Verwijderd
Citaat:
**thuggirl** schreef op 01-05-2003 @ 12:50:
wat een onzin... buiten me oren heb ik 3 piercings, nou... ik ren naar de coffeeshop en bel een jongen om snel ff sex te hebben... werkelijk... belachelijk, die mensen doen nix nuttigs...
PM me voor m'n telefoonnummer
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 22:50
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
eXo schreef op 01-05-2003 @ 14:16:
PM me voor m'n telefoonnummer

watte voor je telnummer? sorry, ben donkerblond van nature
__________________
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Bestaat God?
couw
268 21-06-2012 12:06
Liefde & Relatie zou je een relatie beginnen met...
Shitonya
360 06-10-2005 21:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:41.