Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2008, 19:37
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik sloot het vorige deel, en dat nog wel met een hele stomme en nutteloze reactie (niet de reactie op Justhanna, maar het andere deel)!

Ga je gang met je hart luchten in dit nieuwe deeltje!
Advertentie
Oud 15-10-2008, 19:45
Verwijderd
Ik maak mijn vriend wel in met Mario Kart.(A) Maarja, ik zit ook al sinds mijn 4e achter consoles ofzo.(A)

Vanavond Crime Scene avond! Criminal Minds<3333
Oud 15-10-2008, 20:11
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Ik sloot het vorige deel, en dat nog wel met een hele stomme en nutteloze reactie (niet de reactie op Justhanna, maar het andere deel)!

Ga je gang met je hart luchten in dit nieuwe deeltje!
Om nog terug te komen op jouw reactie:

Citaat:
Natuurlijk kun je het wel! Soms is het alleen niet mogelijk om aan het begin meteen helemaal het overzicht te hebben en komt dat gaandeweg het jaar/vak. Als het maar op tijd komt, dan is het helemaal niet erg (behalve dat het vervelend voelt als je het overzicht niet helemaal hebt).
Het probleem is dat het wel verwacht word, dat we nu al overzicht hebben. De eerste 8 weken van de stage is oriëntatie, en in die tijd moet je dus een persoonlijk ontwikkelingsplan (POP) opstellen en uitwerken voor de rest van het jaar. Over iets meer dan een week moet ik mijn POP inleveren op school. En het is wel een plan wat in ontwikkeling blijft, en je mag hem later nog wel aanpassen, maar we moeten bij alle competenties en kwalificaties al wel beroepstaken hebben staan, met hoe we daar aan willen gaan werken, gekoppeld aan persoonlijke leerdoelen en daarbij ook een tijdspad uitzetten... Heel gedoe dus.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 15-10-2008, 20:15
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Hmm <3 Ik heb alles af! Mijn tentamenvraag is verstuurd, mijn samenvatting verbeterd, ik ben er klaar voor. Morgen tussen de colleges: sporten, hs 6 lezen, broek ruilen en dan weer avondcollege. Het gaat steeds beter. En de vakken voor het volgende blok zien er leuk uit, jammer dat de boeken zo duur zijn Na het shoppen van vandaag mag ik niets meer uitgeven tot stufi/salaris er is.. en dat is waarschijnlijk net op tijd voor het weekendje-weg
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 15-10-2008, 20:21
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Nijn*, goedzo! (: Je klinkt al een stuk positiever.

ot: ik doe braaf op mijn zusjes en broertjes letten maar ze zijn een beetje vervelend. En ik heb vannacht supervet gedroomd, over mijn bitonpapa en m'n ex-vriendje en allemaal dingen die door elkaar heen liepen terwijl dat helemaal niet kon. xD Ik heb zin om morgen weer met F. te praten, ik weet niet, ik heb een klik met 'r of zo. En ik was bij de tandarts en ik had nul gaatjes. Ennn het was vet leuk met m'n beste vriendinnetje. <33 En ja, schooljuf zijn ligt me wel, zelfs Duits zou ik geloof ik leuk vinden.. wat gaat er verkeerd? (-: Ayee, zin in morgen. En in gekke verhaaltjes schrijven. Maar ik moet morgen om half negen bij de huisarts zijn en dat is wel vroeg. Maarrr ik kan ook eindelijk m'n diploma ophalen.

Haha, wie de samenhang ziet, mag het zeggen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 15-10-2008, 20:50
Verwijderd
Ik ben zo moe. Ik snap er niks van, lig de laatste dagen toch wel op tijd in bed? Ik eet weer beter en dat vind ik eigenlijk helemaal niks. Ik wil afvallen en veel.
Oh en ik stress heel erg om die tentamens. Methodologie is zo veel en helemaal in het Engels. En statistiek is veel en al die formules, ik ga vast alles door elkaar halen. Oh help, straks kan ik het allemaal niet. Ben ik zo dicht bij mn diploma, verpest ik het alsnog.
Oud 15-10-2008, 21:08
Verwijderd
@ Sonho: meis, je doet hard je best en dat is zo goed! Maar vergeet niet dat dat ook veel energie vraagt: logisch dat je moe bent! volhouden he
Oud 15-10-2008, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Haha, wie de samenhang ziet, mag het zeggen.
RL kan ik ook zo praten.
Oud 15-10-2008, 21:43
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
RL kan ik ook zo praten.
Yay, met jou kan ik praten!
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 15-10-2008, 22:14
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
OMG, wil ik mijn practicum voorbereiden, val ik in slaap . In slááp notabene.
Dus nu maar slapen, dan ga ik het morgenochtend wel even voorbereiden, hier "thuis"
en in de trein ofzo. Sjongejonge, wat ik ben ik toch ook een nepstudent .
En dan morgen weer naar huis! O en superrrfijn dat die jongen me vrijdag kan helpen met wiskunde.. waarschijnlijk haal ik het tentamen dan nog niet, maar goed, dan heb ik er wel alles aan gedaan in ieder geval. Mij valt niks te verwijten. Poe ik voel me best goed.. en gisteren met mijn vriendin + 2 vrienden van haar in een appartement in Amsterdam was echt superleuk! Ik heb zooo gelachen.
Oud 15-10-2008, 23:24
Verwijderd
pfrt
Oud 15-10-2008, 23:36
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik ga denk ik maar eens slapen. Net nog even wat nuttige dingen gedaan, want m'n hoofd liep een beetje over. Telefoonabonnement verlengd en afspraak gemaakt voor het aanvragen van een nieuwe paspoort. Morgen moét ik dus wel een foto laten maken, want ik heb vrijdagochtend zo ongeveer de eerste afspraak op het Stadskantoor. Nu moet ik alleen nog bellen voor een Hepatitis A-prik (maar dat kan nog wel een paar weken wachten). En ik baal, want moét een boek terugbrengen naar Groningen wat gereserveerd is en heb al een week boete nu, maar dat ligt bij m'n vriend en ik wilde volgende week eigenlijk bij hem blijven om aan m'n scriptie te werken...en ik heb het boek eigenlijk ook nog nodig. Echt vet onhandig. Morgen maar eens kijken hoe het zit met 2e en 3e rappel, anders stel ik het terugbrengen nog maar even uit.

Nu écht slapen, want ik wil morgenochtend meteen die foto laten maken, dan heb ik dat maar vast gehad en kan ik de rest van de dag nuttig besteden,
Oud 16-10-2008, 00:10
Verwijderd
Ik voel me melancholisch, verdrietig. Moet dat nou.
Oud 16-10-2008, 05:47
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Sup, Sidhe?
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 16-10-2008, 06:48
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik maak mijn vriend wel in met Mario Kart.(A) Maarja, ik zit ook al sinds mijn 4e achter consoles ofzo.(A)
Ik dacht dat mij dat ook zou lukken, maar helaas . Ik heb Mario Kart gisteren dan ook voor het eerst in mijn leven gedaan, maar op de PC hadden wij vroeger wel een spelletje wat er gruwelijk veel op leek, dus ik dacht dat het beter zou gaan

Citaat:
Het probleem is dat het wel verwacht word, dat we nu al overzicht hebben. De eerste 8 weken van de stage is oriëntatie, en in die tijd moet je dus een persoonlijk ontwikkelingsplan (POP) opstellen en uitwerken voor de rest van het jaar. Over iets meer dan een week moet ik mijn POP inleveren op school. En het is wel een plan wat in ontwikkeling blijft, en je mag hem later nog wel aanpassen, maar we moeten bij alle competenties en kwalificaties al wel beroepstaken hebben staan, met hoe we daar aan willen gaan werken, gekoppeld aan persoonlijke leerdoelen en daarbij ook een tijdspad uitzetten... Heel gedoe dus.
Heb je een voorbeeld gekregen van hoe een POP eruit kan zien? Bij ons bleek dat je het (op je eigen manier) heel verschillend in kon vullen. En natuurlijk moet je er iets van een planning aan koppelen, maar als die niet haalbaar is, maar je op het eind van het jaar wel alle leerdoelen gehaald hebt, is dat helemaal niet zo erg.
Als je denkt dat ik je misschien kan helpen, mag je me wel een PM sturen.
Oud 16-10-2008, 09:19
Verwijderd
Ik staar naar een leeg scherm, heb geen idee wat ik moet schrijven in m'n essay. En het regent, stom. En verder ben ik gewoon in een kuthumeur, want ik moet veel te veel en het is allemaal even niet leuk.

En verder, ach. Aargh. Soms word ik er een beetje gek van dat alle tijd en moeite die je ergens insteekt geen effect heeft. ja, het wordt misschien wel gewaardeerd en 'nice that you try', maar hallo, het zou leuk zijn als de moeite loont. Bluh.
Oud 16-10-2008, 09:47
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Gadver, wat een rotweer. En ik moet zo weg voor die foto. Ga maar met de bus.
Straks écht aan m'n scriptie gaan werken en m'n begeleiders mailen dat ik m'n deadline niet haal en dat ik wel een keer wat instuur ofzo. Ik heb écht geen flauw idee wanneer ik wat af heb. Ja, begin november, anders gaat eind november inleveren echt niet lukken, maar ik ga niet nog een keer deze deadline verplaatsen.
Oud 16-10-2008, 10:22
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
hey iedereen hier weer een bericht van mij.
we hebben sinds gisteren middag.
internet bij ons op de afdeling.
dat is wel fijn.
en het is gratis.
en ik merk dat ik steeds meer verliefd word.
hier op een jongen uit het huis waar ik zit.
maar of dat goed is dat weet ik niet.
en ik krijg steeds meer neigingen.
en ook steeds meer gedachtes om op bepaalde sites te gaan kijken.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Ads door Google
Oud 16-10-2008, 11:43
Redhair
Redhair is offline
Het gaat wel weer beter. Mijn moeder wil me duizend euro voorschieten, dan is mijn huidige vastelastenachterstand weg. Bouw wel direct weer een achterstand op, maar dat is van latere zorg. Betaal mijn moeder dan iedere maand tweehonderd terug, dus heb per maand honderd euro over. Gaat nog steeds goed om niet te roken, heb sinds vrijdag niets gehaald. Rook gemiddeld twee peuken per dag die ik krijg.

Ja, de regen valt, de melancholie klinkt terug in elk nummer wat ik luister behalve in tekno, ik voel me goed. Een (winter)depressie staat om het hoekje, loert er soms om heen. Soms sta ik op het punt van breken, lopen er stille tranen over mijn wangen, moet ik me beheersen om niet in te storten. Het lukt nog. En als ik instort, wat dan nog. Ik ben de depressies wel gewent, het is vertrouwd. Ik hobbel voort, leef met de dag. Probeer niet na te denken over later, wat ik moet doen als ik geen uitkering toegekend krijg, hoe ik al mijn schulden ga afbetalen. Als ik nadenk stort ik in, dus ik leef met de dag. Probeer constant bij mensen te zijn, om niet alleen te zijn, niet na te denken, niet te breken. Het gaat wel.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 16-10-2008, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Ja, de regen valt, de melancholie klinkt terug in elk nummer wat ik luister behalve in tekno, ik voel me goed. Een (winter)depressie staat om het hoekje, loert er soms om heen. Soms sta ik op het punt van breken, lopen er stille tranen over mijn wangen, moet ik me beheersen om niet in te storten.
({) Knuffel! Sterkte, meis.

En stiekem ook een quote omdat ik het wel een beetje herken, ik merk het aan mijn stemming dat het weer achteruit gaat - stomme winterdips. Misschien toch maar zo'n lamp aanschaffen. Want nu het weer zonnig is buiten, eventjes, gaat het ineens weer een stuk beter. Nu nog motivatie voor mn scriptie..
Oud 16-10-2008, 13:42
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Morgen moet mijn boekverslag af zijn, maar volgens mij ben ik te dom om universiteit te doen
Oud 16-10-2008, 13:54
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ik was ookal aan zo'n lamp aan het denken, maar ze zijn duur

Ik kan het wel, sociaal doen... Dus ik heb wel twee leuke avonden achter elkaar gehad. Wel een beetje dubbele gevoelens bij, mja we zien wel hoe dat loopt. Verder een 8.5 gehaald voor m'n tweede verslag, de volgende keer ga ik voor een negen
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 16-10-2008, 14:04
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Bij mij is het zó raar. Dat ik de ene dag totaal moe en verdrietig en met maagpijn wakker word en de volgende dag ineens actief en positief. Ik snap daar echt totaal niets van, het lijkt niet echt te maken te hebben met hoe ik slaap of wat ik die dag moet doen, enkel met vertrouwen, vertrouwen of het een goede dag gaat worden, vertrouwen in de toekomst. Maar hoe kan het nu dat dat 's nachts ergens onderhuids bepaald wordt met hoeveel vertrouwen je de volgende dag wakker zal worden?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 16-10-2008, 14:33
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Ik voel me achteruitgaan elke dag. Nerges zin in, alleen, al in dagen niet meer gegeten, ik zit gewoon maar wat rond te kijken de hele tijd.. Ik voel me zo schuldig omdat de reden van m'n pijn zo banaal lijkt, en niet zo erg als anderen hun pijn. Maar ondanks dat dat is het redelijk ondraagbaar. In 2 jaar van perfect gelukkig naar helemaal ongelukkig.. Ik dacht dat het mij nooit zou overkomen en zie me hier nu zitten... Gelukkig heb ik een familie die me steunt, zelf m'n papa stuurt berichtjes. Maar dat helpt ook maar zoveel... Pff...
Oud 16-10-2008, 14:40
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Morgen moet mijn boekverslag af zijn, maar volgens mij ben ik te dom om universiteit te doen
Ik dacht dat je alleen nog Ma-scriptie moest.. Hoe isset daarmee? En dat boekverslag komt echt wel goed als je er even voor gaat zitten, toch?

OT: heb bijna 1 minipuntje verbeterd aan m'n inleidende stuk. Ik heb wel het idee dat ik vandaag wat op papier krijg (verbeterpunten dan, geen hoofdstuk) Gewoon even concentreren en dat lijkt beter te gaan nu die enorme druk van die deadline weg is. En nee, dat betekent niet dat ik niks moet doen, ik moet nog steeds in maximaal 2,5 week alles verbeterd hebben en m'n conclusie geschreven hebben, anders zie ik mijn inleverdatum in gevaar komen. Moet nog wel m'n begeleiders mailen dat ik maandag laat schieten. Het zal hun natuurlijk niets uitmaken, het is mijn scriptie en mijn planning. En als ik nou gewoon een fantastisch goede conclusie schrijf, hoef ik daar weinig aan te verbeteren en ga ik het allemaal prima halen! *positiviteit strooit*
Advertentie
Oud 16-10-2008, 15:01
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Het gaat wel weer beter. Mijn moeder wil me duizend euro voorschieten, dan is mijn huidige vastelastenachterstand weg. Bouw wel direct weer een achterstand op, maar dat is van latere zorg. Betaal mijn moeder dan iedere maand tweehonderd terug, dus heb per maand honderd euro over. Gaat nog steeds goed om niet te roken, heb sinds vrijdag niets gehaald. Rook gemiddeld twee peuken per dag die ik krijg.

Ja, de regen valt, de melancholie klinkt terug in elk nummer wat ik luister behalve in tekno, ik voel me goed. Een (winter)depressie staat om het hoekje, loert er soms om heen. Soms sta ik op het punt van breken, lopen er stille tranen over mijn wangen, moet ik me beheersen om niet in te storten. Het lukt nog. En als ik instort, wat dan nog. Ik ben de depressies wel gewent, het is vertrouwd. Ik hobbel voort, leef met de dag. Probeer niet na te denken over later, wat ik moet doen als ik geen uitkering toegekend krijg, hoe ik al mijn schulden ga afbetalen. Als ik nadenk stort ik in, dus ik leef met de dag. Probeer constant bij mensen te zijn, om niet alleen te zijn, niet na te denken, niet te breken. Het gaat wel.
hmm...het klinkt stiekem ergens herkenbaar ({}).

En ohh fuck hier is het ook een grote chaos. Zou van het weekend verhuizen, maar mn pa kreeg een ongeluk, hij oké maar zn amgio niet. Dus dat ging niet door, toen bleek het deze week toch een te pauperplan te zijn, het was waardeloos en mis en kut van alle kanten. Ja waar moet ik toch heen.
Ik luister boudewijn de groot en denk verdrietig "deze straat gaat nergens heen".
Het probleem is niet eens zozeer dat dingen om mij heen chaotisch zijn, maar meer dat ik zelf niet weet wat ik wil, maar wat aankloot en chaos er van maak. En dat het lijkt alsof niets mee zit. Ohh mijn lieve zwarte hond. Waar ben je toch. Me in de steek laten juist als ik je zo nodig heb. Bah. Ik weet niet ik moet en waar.
__________________
never get old
Oud 16-10-2008, 15:22
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb weer 6 studiepunten erbij. Morgen de handtekeningen inleveren en dan ben ik klaar om op LIO te gaan Jeeej!!!
Oud 16-10-2008, 15:33
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Ik dacht dat je alleen nog Ma-scriptie moest.. Hoe isset daarmee? En dat boekverslag komt echt wel goed als je er even voor gaat zitten, toch?

OT: heb bijna 1 minipuntje verbeterd aan m'n inleidende stuk. Ik heb wel het idee dat ik vandaag wat op papier krijg (verbeterpunten dan, geen hoofdstuk) Gewoon even concentreren en dat lijkt beter te gaan nu die enorme druk van die deadline weg is. En nee, dat betekent niet dat ik niks moet doen, ik moet nog steeds in maximaal 2,5 week alles verbeterd hebben en m'n conclusie geschreven hebben, anders zie ik mijn inleverdatum in gevaar komen. Moet nog wel m'n begeleiders mailen dat ik maandag laat schieten. Het zal hun natuurlijk niets uitmaken, het is mijn scriptie en mijn planning. En als ik nou gewoon een fantastisch goede conclusie schrijf, hoef ik daar weinig aan te verbeteren en ga ik het allemaal prima halen! *positiviteit strooit*
Die MA-scriptie gaat ook bagger, wil ik volgende week weer aan beginnen...zat helemaal vast dus ben in de zomervakantie gewoon gaan werken om wat geld binnen te krijgen en tenminste een beetje een ritme te hebben, en daarna ging het dus weer de verkeerde kant op. Ik slaap ook heel erg slecht.

Ik heb vorig jaar een vak niet gehaald (en de herkansing ook niet) dus dat moet ik over doen....
Oud 16-10-2008, 16:23
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik ben verdomme 5 jaar voorgelogen door iemand die veel voor me betekent

Echt, what de hell, hoe kon ik het laten gebeuren. Ik had al veel langer het idee alsof er iets niet helemaal klopte.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 16-10-2008 om 16:28.
Oud 16-10-2008, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Ik ben verdomme 5 jaar voorgelogen door iemand die veel voor me betekent

Echt, what de hell, hoe kon ik het laten gebeuren. Ik had al veel langer het idee alsof er iets niet helemaal klopte.
en niks doet meer pijn dan dat. Ik weet hoe je je voelt *knuf*
Oud 16-10-2008, 16:39
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik heb weer 6 studiepunten erbij. Morgen de handtekeningen inleveren en dan ben ik klaar om op LIO te gaan Jeeej!!!
Leuk!

OT: ik dacht dat ze regen voorspeld hadden. Maar precies toen ik in de stad was, begon het te hagelen! Dat doet best zeer op je hoofd. Het enige voordeel is dat je daar minder nat van wordt dan van regen... Uiteindelijk heeft het nog niks opgeleverd. Er zijn bergen leuke kleren, maar niets wat mij past. Ben ik zo kieskeurig of ben ik gewoon echt onmogelijk? Een vestje was wel leuk, maar ik twijfelde eerst over de maat, dus haalde ik (in een andere kleur, bij nader inzien was die leuker) diezelfde maat en een groter, maar die leken wel even groot en waren echt te groot voor mij. Maar ik durfde niet nog een keer een andere te halen, omdat die vrouw van de paskamers me al zo vreemd aankeek toen ik daar voor de tweede keer kwam . *zucht* Ik ook altijd.
Oud 16-10-2008, 16:54
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@Roosje: ja dat zou tof zijn geweest . Misschien, als het niet te kloteweer is, ga ik alsnog morgen met vriendje . En ik kan trouwens dezelfde soort onsamenhangende verhalen vertellen, gewoon omdat er van alles in me opkomt de hele tijd .
@sonho: Je mag juist trots op jezelf zijn dat je goed eet! Goed voor jezelf zorgen is hééél belangrijk. En wat betreft je tentamens: die heb je tot nu toe toch ook steeds gehaald? Natuurlijk is het moeilijk, maar dan kan je straks des te blijer zijn als je je diploma op zak hebt .
@Mucky: zijn er geen andere dingen die je kunt doen? (Ik weet niet of je studeert of werkt ofzo?) Het is wel goed om bezig te blijven met leuke dingen doen, afleiding zoeken. Als je al die tijd alleen zit dan ga je alleen maar meer nadenken over wat er gebeurt. En als het écht zo doorgaat kun je altijd nog aan de huisarts hulp vragen. Volhouden meis!

OT: whooooooei ik heb mijn tentamen gewoon gehaald! Vorig jaar was 6% (!) geslaagd dus ik was echt bang voor het ergste. En nu heb ik waarschijnlijk maar een 6, maar ach, ik ben dik tevreden. En gister ging ik gezellig film kijken en rosé drinken met K. en H. en we waren echt té melig, tja, dat krijg je van lange avondtentamens. En vanochtend weer half 9 college . Dat was iets minder grappig, maargoed, ik heb het overleefd en nu ga ik appelkruimeltaart maken en mijn vriendje is er over een uurtje.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 16-10-2008, 17:25
Verwijderd
Citaat:
@sonho: Je mag juist trots op jezelf zijn dat je goed eet! Goed voor jezelf zorgen is hééél belangrijk. En wat betreft je tentamens: die heb je tot nu toe toch ook steeds gehaald? Natuurlijk is het moeilijk, maar dan kan je straks des te blijer zijn als je je diploma op zak hebt .
Maar dat was op HBO niveau, de vakken die ik nu heb zijn op uni niveau. Het daar zit toch echt wel verschil tussen...

OT: vandaag de hele dag met twee studiegenootjes aan ons paper gewerkt. De conceptversie is verstuurd. Ik was het niet met alles eens maar had geen zin meer in discussie.
Oh en sommige opmerkingen, grapjes, auwauwauw. En nu zijn ze vast aan het roddelen over mij. Ach, ik doe toch ook alles fout, dus ze mogen...
Oud 16-10-2008, 18:16
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
klotezooi.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 16-10-2008, 18:38
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
klotezooi.
zeg dat wel... hoe kan je je zo slecht voelen, terwijl in theorie alles goed zou moeten gaan
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 16-10-2008, 18:44
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Je deed het weer, memo aan mezelf: niet te hoge eisen stellen!
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Ads door Google
Oud 16-10-2008, 19:07
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Citaat:
@Mucky: zijn er geen andere dingen die je kunt doen? (Ik weet niet of je studeert of werkt ofzo?) Het is wel goed om bezig te blijven met leuke dingen doen, afleiding zoeken. Als je al die tijd alleen zit dan ga je alleen maar meer nadenken over wat er gebeurt. En als het écht zo doorgaat kun je altijd nog aan de huisarts hulp vragen. Volhouden meis!
Ja ik studeer nog, maar de laatste tijd hebben we echt maar 2/3 dagen les en heb ik dus waay to much free time. Ik studeer fotografie en dat was een passie die we deelden, net zoals al die andere dingen die ik graag doe. Het doet me allemaal aan hem denken, we deelden alles gewoon. Ik heb ook nergens zin in. En als ik dan ergens zin in heb heeft niemand tijd voor me. Zowiezo heb ik niet zoveel vrienden, en de vrienden die ik wel heb zijn very busy enzo. En mensen van school zijn wel goede vrienden maar ken ik niet genoeg om er dingen mee te gaan doen. Mijn zelfbeeld is ook laag dus om zomaar alleen uit te gaan en nieuwe mensen leren kennen, durf ik niet. En ik wil ook niet constant die ene persoon lastig vallen om dingen te gaan doen, zij heeft wel nog een vriend en een leven... Ik heb het gevoel dat ik vast zit en alleen ben. De laatste tijd draaide m'n leven echt om die ene persoon, we waren echt iets aan het opbouwen.. maar dat is ingestort en nu zit ik in de put, diep in de put
Oud 16-10-2008, 19:44
Verwijderd
Oké misschien eet ik net iets te veel,
maar bij mij zit er tenminste beweging in m’n bil.

Oh meisje vergeet niet te leven,
meisje vergeet niet te genieten.
Je bent jong en je bent mooi
al zou je dunner willen zijn
dus vergeet niet te leven
want het leven is fijn.

Laatst gewijzigd op 16-10-2008 om 19:51.
Oud 16-10-2008, 19:57
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Mushu: Hey, dat liedje heb ik laatst ook ergens gezien. En ik vond het zo'n frappante tekst, bij mij drilt er ook van alles maar ik ben toch het tegenovergestelde van dik.

En omg omg ik ben zo hyper en nu ineens misselijk maar eigenlijk heel blij en mijn leven is zo maf
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 16-10-2008, 20:15
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Heb je een voorbeeld gekregen van hoe een POP eruit kan zien? Bij ons bleek dat je het (op je eigen manier) heel verschillend in kon vullen. En natuurlijk moet je er iets van een planning aan koppelen, maar als die niet haalbaar is, maar je op het eind van het jaar wel alle leerdoelen gehaald hebt, is dat helemaal niet zo erg.
Als je denkt dat ik je misschien kan helpen, mag je me wel een PM sturen.
We hebben geen voorbeeld gekregen, iedereen mag het inderdaad op zijn eigen manier invullen. Mijn POP is in eerdere stages wel voldoende geweest, dus ik houd dat model een beetje aan, alleen is het wel lastig omdat het toch heel anders is door het nieuwe onderwijsstysteem. Bedankt voor het aanbod, ik hou het in gedachten Voor nu ga ik er even niet op in, ik ben bang dat andermans POP'en me in de war gaan brengen, gisteren op school vond ik het al verwarrend om van iedereen te horen hoe verschillend ze er mee bezig waren. Ik merk vanzelf bij de evaluatie of het goed genoeg is of niet.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 16-10-2008, 21:03
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik ga zo maar eens stoppen, of, naar beneden. Zoveel heb ik niet meer gedaan vanavond.
Morgen moet ik om 8:30 mijn nieuwe paspoort aan gaan vragen, lekker vroege afspraak gemaakt, dan verslaap ik tenminste niet mijn halve ochtend. Om 10u naar de opticien, kijken of het al wat beter is met m'n ogen. En dan denk ik tóch maar naar de uni met al m'n zooi Maar ik moét die boeken verlengen, anders krijg ik weer boete. En dan daar nog maar wat typen, mits ik er een beetje op tijd ben. En dan naar vriendje. Moet ik weer zo lang reizen, ik heb het er eigenlijk wel een beetje mee gehad, maarja,
Oud 16-10-2008, 21:49
Kemical
Kemical is offline

Ik mis haar zo, ik mis iedereen, ik hoef ze heus niert 24/7 om me heen, maar een keertje afspreken ofzo zou al tof zijn.
En dan dit aankomende weekend... geen seconde voor mezelf zal ik hebben en ik moet nog zoveel doen. In plaats daarvan ga ik proberen mezelf staande te houden. Het had niet zo moeten zijn.
Oke, er is ook heel veel leuk. Maar ik maal, mijn hoofd tolt. wil gewoon even vrij zijn, uitslapen en leren, zodat ik me weer op mijn plaats voel. Ik wil ook dat ze me leuk vinden, zonder dat ik daarvoor mezelf moet verliezen. Maar ik kan, ik mag, ik wil het niet vergeten:
I need not sell my soul to buy bliss.
Ik wil dit het liefst van alles. Ik moet niet, niet! vergeten dat ik alles op mag geven, behalve dit. Een loner ben ik altijd een beetje geweest en of het ooit nog goed komt, wie zal het zeggen. Maar studeren mag ik echt niet opgeven, dan is er niks meer.
Oud 16-10-2008, 22:03
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Leuk!
Ja heel erg! Ik ben al heel lang een doemdenker en dacht dat ik het niet zou halen. Uiteindelijk toch gelukt Soms moet ik gewoon een beetje trots zijn.
Oud 16-10-2008, 22:05
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Ik maak mijn vriend wel in met Mario Kart.(A) Maarja, ik zit ook al sinds mijn 4e achter consoles ofzo.(A)

Vanavond Crime Scene avond! Criminal Minds<3333

Mario Kart is tof GameCube of Wii?
Oud 16-10-2008, 23:18
Verwijderd
whoeargh, jeuk!
muggebultjeuk, helende-wonden-jeuk, allergiejeuk, kan-niet-bij-want-onder-voet jeuk, klimaatjeuk, droge-huid jeuk, nee daar heb ik allemaal geen last van gelukkig ^^
net als met hoofdpijn, wel 20 soorten. gelukkig óók geen last van
gewoon eczeem. alsof je op een kippenverenkussen gaat liggen en de stekels je prikken. ja écht tot mn 50'ste
Oud 17-10-2008, 00:03
Verwijderd
Ik wou dat mensen gewoon eerlijk waren - ik ben wel snel van slag, maar dat is míjn probleem. Ik breek verdomme niet. Je n'ai pas des os en verre.
Oud 17-10-2008, 08:26
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ja heel erg! Ik ben al heel lang een doemdenker en dacht dat ik het niet zou halen. Uiteindelijk toch gelukt Soms moet ik gewoon een beetje trots zijn.
Natuurlijk wel. En in de LIO zul je vast ook weer momenten tegenkomen waarop je je afvraagt of je het ooit zult leren en of dit wel echt is wat je wilt, maar als je doorzet komt het echt goed! Tenminste, zo ging het bij mij. En ik had vorige week voor het eerst mijn eigen klasje en toen heb ik ook weer genoeg getwijfeld. Ik denk dat dat altijd zal blijven, maar dat is niet erg als je ook gelooft dat het ook weer goedkomt.

Citaat:
Mario Kart is tof GameCube of Wii?
Haha, ik had het nog over de SNES . Mijn vriendje heeft een half jaar geleden zo'n ding op de kop getikt en kwam afgelopen week ineens met Mario Kart aanzetten. Wij doen niet aan moderne consoles, we hebben alleen een NES en een SNES
Oud 17-10-2008, 08:33
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Godver, ik ben m'n id kwijt.., Heb gister gezocht, vanmorgen voordat ik m'n paspoort wilde gaan aanvragen en sinds ik terug ben ook nog..helemaal voor niks daarheen, want ze kunnen geen nieuw paspoort aanvragen zolang ik m'n id niet heb ingeleverd. Alleen als ik aangifte ga doen van vermissing en dat zit er dik in want ik ben dat ding écht kwijt geloof ik.
Oud 17-10-2008, 09:51
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik zit met een paar vragen.

Iemand zegt al 5 jaar lang dat ik veel voor haar beteken maar:
- Hoe kun je dan toch de afstand groot willen houden? Als je allebei veel voor elkaar betekent is het toch logisch dat je naar elkaar toegroeit, of is dat een naieve verwachting van mij?
- Hoe kan het diegene dan niets doen als ik gekwetst ben, wanneer ik erachter kom dat dat misschien niet waar is?
- En vooral, hoe kun je dan in godsnaam voorstellen dat contact verbreken de beste oplossing is op een toon waaruit blijkt dat dat je niets doet?

Ik probeer al langer het antwoord te krijgen, vooral van haar, maar ze ontwijkt de discussie en wil dus per se geen antwoord geven op deze vragen. En de verklaring dat het allemaal toch niet zo veel voorstelt zou alle vragen die ik heb beantwoorden. Maar toch, is er echt geen ander antwoord? Ik voel me zo gebruikt...
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 17-10-2008, 11:09
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Ik ben Jeff Buckley - Hallelujah aan het luisteren en nu word ik compleet gek, het herinnert me aan hele goede tijden. Ik vermaak me in Utrecht prima maar ik wil terug naar vroegâh...
Ik zou willen dat ik zóveel zaken zo compleet anders had aangepakt jaren geleden en nu kan/wil/durf ik het niet meer te veranderen terwijl het makkelijk kan.
Pff, ik wil gewoon zelfs mijn ex spreken om wat dingen uit te praten maar ik durf en kán hem gewoon echt niet bellen. En ik snap zelfs niet eens waarom ik hem zou willen spreken maar op een of andere manier heb ik er behoefte aan...hmm.

Kutdag.
__________________
wat een heerlijkheid
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12.