Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: Condooms?
Ja, goed idee 40 31.50%
Maakt mij niets uit.. 26 20.47%
Liever niet.. 61 48.03%
Aantal stemmers: 127. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2004, 18:33
Fluff-Ball
Avatar van Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Hey hey..

Ik vroeg me af of condooms voor jongens echt zo vervelend zijn? Veel jongens zeggen dat ze het niet willen doen omdat ze er dan veel minder van voelen, ook vinden ze het vervelend om te klote met een rubbertje 'in het heetst van de strijd' om het maar ff subtiel uit te drukken.. Ik ken zelfs jongens die het niet met hun vriendin willen doen als ze een rubbertje om moeten doen..

Zelf voel ik helemaal niet zoveel voor seks zonder condoom, ten eerste ivm zwangerschap, ten tweede weet je niet wat je vriend/vriendin met zijn/haar vorige lovers heeft uitgespookt... Het lijkt alsof best wel veel mensen dit niet echt veel uitmaakt..

Nou vraag ik aan jullie? Wat zouden jullie ervan vinden als je vriendin alleen seks zou willen met condoom, en waarom ben je er absoluut tegen?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 18:40
Midget
Avatar van Midget
Midget is offline
maakt mij niets uit

het voelt gewoon bijna hetzelfde
en het is praktisch
en trouwens, die jongetjes die geen condoom willen omdat ze dan minder voelen moeten zich maar eens afvragen hoe snel ze klaarkomen.

ik bedoel
met condoom kun je misschien wel langer bezig zijn niet?
bovendien scheelt het je vriendin een lekkage...
het is alleen wel jammer van het geld wat een condoom kost.
ach ja, het heeft z'n voor en nadelen..
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 18:55
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Geen ervaring mee.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 19:20
Verwijderd
Ik vin ut altijd wel 'n irri geklooi jah. dus liever zonder, maar tog ook alleen als je al 'n tijd met mekaar bent.
maar als zij het wil, dan gebeurt het, dat lijkt me logisch. en je gaat niet 'geen sex hebben' omdat je geen zin hebt om 'n condoom om te doen, da's wel helemaal zielig..
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 19:32
HandigeHarry
Avatar van HandigeHarry
HandigeHarry is offline
gewoon met, vind het wel leuk om samen met een vriending een condoom om te doen. is leuk voor bij het voorspel
en je voelt er niet zo veel minder van hoor
__________________
*een man is nooit dronken als hij nog op de vloer kan liggen zonder zich vast te houden* waarom ook makkelijk doen als het moeilijk kan?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 19:44
monogaam
monogaam is offline
Ze zijn in sommige situaties noodzakelijk maar persoonlijk haat ik die dingen.

Heb er 1 x een aangehad en LOL wat een gekloot was dat zeg, leek wel of je ballonetje om je dop moest wringen. Toen ik eindelijk klaar was, was men *** al over het hoogtepunt heen en hing hij dus halfstok.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 19:49
testement
Avatar van testement
testement is offline
achja liever niet als het ook anders kan, maar zoniet dan moet t maar he
__________________
Ageless as time, change is revealed. We will rock for you!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 20:15
Midget
Avatar van Midget
Midget is offline
je moet em afrollen over je lul
niet eroverheen trekken
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 07:21
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Nah, ik wilde wel, maar het werd toch nix: ik voelde er duidelijk minder van en zij voelde er duidelijk minder van plus dat zij vond dat het pijpen op een gegeven moment irritant begon te worden voor haar lippen (maar dat kan aan t merk liggen ) en dan heb ik het niet eens over het gekloot met zo'n ding terwijl je de spanning er nog een beetje in probeert te houden tussen elkaar.

Neej, we hebben het daarna nog een paar keer geprobeerd maar we vonden het allebei nix, bus blijft het bij de pil...
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 07:58
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
ik doe het liever zonder,
scheelt "gekloot" en ik vind het zo sfeer verpestend als je "in het heetst van de strijd" nog met zno ding moet gaan aankloten
maar, ik vindhet verder niet erg om het met rubber te doen
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 08:00
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
monogaam schreef op 17-03-2004 @ 20:44:
Ze zijn in sommige situaties noodzakelijk maar persoonlijk haat ik die dingen.

Heb er 1 x een aangehad en LOL wat een gekloot was dat zeg, leek wel of je ballonetje om je dop moest wringen. Toen ik eindelijk klaar was, was men *** al over het hoogtepunt heen en hing hij dus halfstok.
dat zegt meer over jouw dan over dat condoom hoor..
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 13:11
zzzzzzzzzzzz
Avatar van zzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzz is offline
Ik heb het een keer met gedaan.

was omdat ze een keer ergens een condoom had gekregen. Die zijn we dus een keer gaan testen.

Ik moet zeggen dat ik er een heel stuk minder van voelde. Aangezien ik besneden ben duurt het soms best een tijdje voordat ik kom.
Met condoom duurde het echter heel erg lang (na ongeveer drie kwartier hard doorwerken ).

Zo af en toe een keer met is geen probleem, maar doe het liever zonder.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 13:29
Fluff-Ball
Avatar van Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Okeej dan.. leuk dat er zoveel jongens op reageren, ik was namelijk best wel nieuwsgierig!

Maaruh: liever niet, maar af en toe is niet zo erg.. Right, hebben we lekker veel aan whahah..

Maar gebruikt er dan bijna niemand een condoom.. what about soa's enzo? Ik bedoel, ik neem aan dat veel jullie ook ervaringen hebben met andere mensen?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 14:05
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Dawn15 schreef op 18-03-2004 @ 14:29:
Okeej dan.. leuk dat er zoveel jongens op reageren, ik was namelijk best wel nieuwsgierig!

Maaruh: liever niet, maar af en toe is niet zo erg.. Right, hebben we lekker veel aan whahah..

Maar gebruikt er dan bijna niemand een condoom.. what about soa's enzo? Ik bedoel, ik neem aan dat veel jullie ook ervaringen hebben met andere mensen?
Ik niet.. Ik ben trouw.
En mijn vriendin is in de tussentijd nog getest.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 14:18
Verwijderd
Ik vind jongens die helemaal geen sex willen als het met condoom moet best dom, trouwens. Met condoom voel je er dan misschien minder van, maar ja, als je géén sex hebt, dan voel je er dus helemáál niets van.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 14:39
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Dawn15 schreef op 18-03-2004 @ 14:29:
Okeej dan.. leuk dat er zoveel jongens op reageren, ik was namelijk best wel nieuwsgierig!

Maaruh: liever niet, maar af en toe is niet zo erg.. Right, hebben we lekker veel aan whahah..

Maar gebruikt er dan bijna niemand een condoom.. what about soa's enzo? Ik bedoel, ik neem aan dat veel jullie ook ervaringen hebben met andere mensen?
tis toch duidelijk? liever zonder, maar met is echt niet zo erg..

soa's is zon opgeblazen verhaal, de kans dat je soa oploopt is al zoo klein in nederland, en ik weet niet hoevaak jij sex hebt
maar heb je enig idee wat die condooms kosten?
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 15:18
Cerberus
Cerberus is offline
Geen problemen mee, zolang het omdoen maar een beetje leuk is. je moet natuurlijk niet ontzettend gaan zitten klooien. en volgens mij moet je best motorisch gestoord zijn wil je zo'n ding niet een beetje snel omdoen.
__________________
~pas op voor grootspraak: er kan iemand in de buurt zijn die je als kind gekend heeft~
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 16:07
Fluff-Ball
Avatar van Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Maakt mij echt niet uit wat ze kosten, dan koop ik ze zelf wel als hij het te duur vind... Net alsof de pil etc.. niks kost, volgens mij ben ik daar alleen al meer aan kwijt
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 16:07
Fluff-Ball
Avatar van Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Citaat:
Cerberus schreef op 18-03-2004 @ 16:18:
Geen problemen mee, zolang het omdoen maar een beetje leuk is. je moet natuurlijk niet ontzettend gaan zitten klooien. en volgens mij moet je best motorisch gestoord zijn wil je zo'n ding niet een beetje snel omdoen.
Ik vind jou aardig
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Dawn15 schreef op 18-03-2004 @ 17:07:
Maakt mij echt niet uit wat ze kosten, dan koop ik ze zelf wel als hij het te duur vind... Net alsof de pil etc.. niks kost, volgens mij ben ik daar alleen al meer aan kwijt
je bent 16, dus de pil wordt vergoed door de verzekering, als het goed is . Maar idd, zó duur zijn condooms niet. Een pakje van 24 is iets van 8 euro, dat is toch best te doen.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 16:17
Fluff-Ball
Avatar van Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Ja, dat is dus al je het 6 keer in de week doet 2 euro per week.

Das nog niet eens de helft van wat een mixje kost als je uitgaat in een beetje knappe dancing
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 16:18
Midget
Avatar van Midget
Midget is offline
en 6x in de week is nogal veel vind ik!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 16:18
Fluff-Ball
Avatar van Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Nou nog kijken of je aan die 6x komt
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 16:19
Fluff-Ball
Avatar van Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Dat bedoel ik dus... hehe
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 16:28
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
ik vind ze juist beter. niet het gevoel dat er misschien iets mis kan gaan (de ander heeft ziektes) het gevoel gaat omlaag en dat wil zeggen dat je minder snel klaarkomt dus duurt het langer. de ring van de condoom zit best wel strak dus dat fungeert als een penisring zodat het bloed uit de penis niet zo snel wegloopt
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 18:42
zzzzzzzzzzzz
Avatar van zzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzz is offline
Ik heb geen ervaring met anderen en mijn vriendin ook niet. Ze gebruikt de pil. Dus gebruiken we geen condooms... Nouja heel af en toe dan,
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 18:48
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
hmm, ik ben een meisje maar ik vind het ook een ontzettend geklooi en als ie er dan eenmaal omzit dan is de lol eraf Dus liever niet zo'n ding. (Ik vind ze ook stinken, dat rubber, bah!)
Voor het gevoel maakt het voor mij verder nix uit, dat is meer een jongensprobleem.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 18:57
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Ja die stank is ook al nix nee en dan gaat het aan je fikken zitten. Lekker opwindend

En dat het nog langzamer gaat doordat het minder gevoelig is heb ik ook niets aan want ik ben al langzamer wat dat betreft.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 19:11
Verwijderd
Nee zo enthousiast ben ik er niet over.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 19:32
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
Maakt niet zoveel uit. Soms haalt een beetje de spontaniteit eruit, maar je doet het ook ergens voor he...

Maar m'n vriendin en ik gaan ons binnenkort laten testen. Dan maggie zonder
__________________
Waar een weg is wil ik heen.

Laatst gewijzigd op 18-03-2004 om 19:36.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 19:34
LM
LM is offline
Liever niet..

Niet omdat het minder lekker is maar omdat ik gewoon een frotter ben.
__________________
Why?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 20:02
SonOfSinterklaz
Avatar van SonOfSinterklaz
SonOfSinterklaz is offline
Best wel irritant die dingen en ze zijn niet eens echt veilig (70% werkt,dus 30% is onveilig)tegen aids,want rubber is een natuurproduct en er zitten micro gaatjes in groot genoeg om het virus door te laten.het beschermt wel tegen andere geslachtsziekten.En in de daad wens ik de subtiel vershillen te voelen die ik voel zonder condoom.Het is allemaal net iets anders qua gevoel.ook als je de ultradunne neemt.En het moment van er omheen moeten doen als het te lang duurt is de betovering gebroken.Dus uit ervaring leg er alvast een open gescheurd binnen hand bereik dan duurt het oponthoud minder lang.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 20:24
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
Citaat:
SonOfSinterklaz schreef op 18-03-2004 @ 21:02:
Best wel irritant die dingen en ze zijn niet eens echt veilig (70% werkt,dus 30% is onveilig)tegen aids,want rubber is een natuurproduct en er zitten micro gaatjes in groot genoeg om het virus door te laten.het beschermt wel tegen andere geslachtsziekten.
Misschien kan je daar even een bron bij vermelden? Is namelijk nogal een heftige stelling die je deponeert.
__________________
Waar een weg is wil ik heen.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 21:42
Verwijderd
Ja, condooms zitten inderdaad zwaar klote!
Maar, laat een jongen er altijd een omdoen want voor je het weet heb je een SOA! Als ze sex willen zonder condoom moeten ze zich maar rukken...
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 23:26
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef op 18-03-2004 @ 22:42:
Als ze sex willen zonder condoom moeten ze zich maar rukken...
Voor mij geen probleem hoor. Denk alleen dat mevrouw dan een beetje gek gaat doen
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 00:45
Azrael666
Avatar van Azrael666
Azrael666 is offline
Ladies,

Elke man die hier langer dan zeg 3 seconden over
moet nadenken als jij het vraagt: EINDE OEFENING!!!

Afgezien het zwangerschap vraagstuk,het soa gebeuren
is een duidelijk punt.
Zeker als je je partner niet(goed)kent.

Natuurlijk is het niet leuk om het "moment" hier voor te
onderbreken maar als je realiseerd wat/welke problemen
hier mee vermijdt....!!!!

Later.
__________________
What the eyes see,the ears hear,the mind believes!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 09:05
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef op 18-03-2004 @ 22:42:
Ja, condooms zitten inderdaad zwaar klote!
Maar, laat een jongen er altijd een omdoen want voor je het weet heb je een SOA! Als ze sex willen zonder condoom moeten ze zich maar rukken...
of zich op een SOA laten testen
__________________
■▲■▲■▲
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 16:57
Verwijderd
Citaat:
C r Y p S schreef op 18-03-2004 @ 21:24:
Misschien kan je daar even een bron bij vermelden? Is namelijk nogal een heftige stelling die je deponeert.
hij heeft een ander topic met als bron het katholiek nieuwsblad, wat een vrij extreem blad is. En daarbij is het onzin, want een virus is groter dan een watermolecuul, en water kan er immers ook niet door. Daarbij zou een condoom dan ook niet tegen veel andere ziektes beschermen zoals herpes of hepatitis, want dat zijn ook virusziektes en alle virussen zijn ongeveer even groot.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 13:47
lievemarlieke
Avatar van lievemarlieke
lievemarlieke is offline
pijpen als hij een condoom om heeft is bah!
als hij klaar komt in je mond is het nog bah-er!!
maar voor de seks wil ik zeker een condoom, vooral omdat ik nog niet aan de pil ben.
als ik aan de pil ben wil ik er nog wel een keertje over nadenken.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 12:05
Der_Raucher
Der_Raucher is offline
ja condooms zijn rottig, krijg de mijne niet omhoog als ik zo'n ding aan moet. Maar gelukkig is mn vriendin niet zo'n zeikerd en slikt ze de pil.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Der_Raucher schreef op 23-03-2004 @ 13:05:
ja condooms zijn rottig, krijg de mijne niet omhoog als ik zo'n ding aan moet. Maar gelukkig is mn vriendin niet zo'n zeikerd en slikt ze de pil.
hoe wou je dan ook gaan proberen om een condoom om te doen terwijl-ie nog niet omhoog ís?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 15:07
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Der_Raucher schreef op 23-03-2004 @ 13:05:
ja condooms zijn rottig, krijg de mijne niet omhoog als ik zo'n ding aan moet. Maar gelukkig is mn vriendin niet zo'n zeikerd en slikt ze de pil.
Zeikerd?.. Vind dat je dat anders best mag vragen/eisen hoor.

En wat sarah zegt: hoe wou je dan ook gaan proberen om een condoom om te doen terwijl-ie nog niet omhoog ís?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 15:13
Verwijderd
ach ik heb nu een vaste relatie, en we doen het altijd ( oke; bijna altijd ) met.

Als ik geen vaste relatie zou hebben, zou ik het ook met doen, want ik ben als de dood voor soa's, die als je ze niet tijdig behandeld verstrekkende gevolgen kunnen hebben, om nog maar te zwijgen van hiv.

Enneeeh over gevoel niet te klagen, gewoon Durex fetherlight of zoiets.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 21:48
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
nou kijk condoom is gewoon verstandig daar ga ik niet aan tarten, maar liever niet zeg ma. Vind het toch wat lekkerder zonder condoom. Mijn vriendin en ik gebruiken hem ook niet want zij slikt de pil, maar ze was um vergeten te slikken en nu doen we het dus ff weer met condoom.
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 21:50
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Der_Raucher schreef op 23-03-2004 @ 13:05:
ja condooms zijn rottig, krijg de mijne niet omhoog als ik zo'n ding aan moet.
Gezonde jongen van 16? Als je dat probleem hebt moet je er denk ik eens aan gaan werken. Blijven stimuleren, niet te veel op de werkzaamheid richten oid...?
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 21:54
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
kutcondoom ging niet om, en ja, eh, ik heb de mijne niet gespalkt, en na een tijdje kloten, blijft ie echt geen boomstam

Oftewel de laatste en enige keer veilig ging kut
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 22:07
Verwijderd
Citaat:
CryptapiX schreef op 18-03-2004 @ 15:39:
soa's is zon opgeblazen verhaal, de kans dat je soa oploopt is al zoo klein in nederland, en ik weet niet hoevaak jij sex hebt
maar heb je enig idee wat die condooms kosten?
Hmm.. voor dat de kans zo klein is ken ik dan toch wel jammer veel mensen die wel degelijk een soa hebben of hebben gehad.

Ik doe het liever ook zonder zo'n ding. Als we het met doen (omdat ik de pil ben vergeten) duurt de penetratie meestal niet langer dan 10 minuten ofzo, niet omdat hij dan klaarkomt maar omdat dat klotecondoom dan gewoon niet goed meer zit en ik er veel sneller schraal van wordt.

M'n vriend heeft het sowieso niet nodig om te zorgen dat hij niet te snel klaarkomt want daar kan hij uitstekend zelf voor zorgen. Verder scheuren die dingen bij ons dus telkens, terwijl ze echt zeker weten goed omgaan. Misschien dat mn vriend te groot geschapen is zeg maar, en dus een speciaal groter maatje zou moeten kopen want voor dat ding uberhaupt om wil. Afrollen gaat zo ontzettend moeilijk!

En pijpen met zo'n ding, gatverdamme..

Maar we hebben ons dan ook allebei laten testen, hoor
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 12:41
gewoonmarit
gewoonmarit is offline
Citaat:
Der_Raucher schreef op 23-03-2004 @ 13:05:
ja condooms zijn rottig, krijg de mijne niet omhoog als ik zo'n ding aan moet. Maar gelukkig is mn vriendin niet zo'n zeikerd en slikt ze de pil.
pff sorry hor maar dit slaat nergens op....je vriendin niet zo'n zeikerd...dan ben ik dat wel.....als ene vrouw het meet een condoom wil doen..moet je dat doen..anders is die hetniet waard..en dan ben je echt niet een zeikerd!!!!!!
__________________
iieeeeeeuw ben verliefd..:D
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 12:45
HandigeHarry
Avatar van HandigeHarry
HandigeHarry is offline
je hebt van die heren die gewoon niet handig zijn zeg... zo lang zitten te klooien om zo'n ding om te doen, zodat de lul alweer slap is geworden.... ga dan ook oefenen, het is echt simpel gewoon en je bet er klaar mee in 10 seconden
__________________
*een man is nooit dronken als hij nog op de vloer kan liggen zonder zich vast te houden* waarom ook makkelijk doen als het moeilijk kan?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 13:14
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik doe het nooit meer met condoom, en alsik naga wat ik over heb gehouden aan de sex...geen ziektes en geen zwangerschap. Wel altijd een blaasontsteking, en ook een schimmelinfectie.

Een schimmelinfectie kun je echter ook zonder sex hebben, en helaas, ook met condooms krijg ik blaasontstekingen.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17.