Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2002, 16:52
zonnetje86
Avatar van zonnetje86
zonnetje86 is offline
ik moet dit vertalen en maandag moet ik dat afgeven. Ik kan er totaal niets van, help me aub... (sorry voor de lengte)

les pas d'un pauvre mec pressé
Le mènent à une mort certaine et précoce; il le sait
Depuis le jour où il a vu son frère échanger
Un sachet blanc contre de l'argent avec un mec du quartier
Alors pourqoui ne pas faire comme lui?
Ik trouva de l'argent pour acheter son coin de paradis
Un billet en première pour l'extase en charter
C'était bien cher payé pour une jouissance éphémère
Et aujourd'hui quelle est son existence?
Se vendre des petits paquets pour assouvir sa dépendance
Et une nuit tout bascula
Pendant qu'il vendait une patrouille l'embarqua
Il ne revit sa vie qu'à travers des barreaux
Et mourut seul avec sa dernière dose d'héro
In n'y eut personne pour pleurer lors de l'enterrement
Le sachet blanc compte un mort de plus dans ses rangs
Le sachet blanc....
Une rue sombre, une limousine s'y engage
En face d'elle, une cadillac attend sous l'orage
On sort la marchandise et la petite valise
La tension s'attise sous les gabardines grises
Car les gars qui sont là n'ont plus rien à prouver
Dans le style enfoiré ils se sont affirmés
La conscience tranquille ils peuvent rentrer à la maison
Sûrs et certains de ne jamais finir en prison
Normal: ils n'arpentent pas les trotoirs
Et n'ont aucune idée de ce qu'est le désespoir
Pour eux tout n'est qu'affaire de monnaie
Et qu'importe le prix, ils n'auront pas à le payer
Il neige sur ma ville de flocons d'héroïne
Le style de poudreuse qui vous plonge dans l'abîme
Pendant que certains se frottent les mains
Pensant à l'argent qu'ils vont amasser le lendemain
Après ça on nous promet une guerre comme on n'en a jamais vu
Contre la drogue dans la rue
Que d'affabulations et d'extrapolations
Sachant que le poison est à lintérieur du bastion
Eh oui, tout le monde sait: le problème ce n'est pas les dealers
Tuez le mal à sa source, ce serait bien meilleur
Car vendre de la blanche, c'est interdit, c'est sûr
Sauf si tu as une villa sur la Côte d'Azur
Que tu ne te trimales qu'en limousine
Et que ta femme porte un manteau en zibeline
Si tu n'as pas tout ça, tu ne vis pas longtemps
Et le sachet blanc compte un mort de plus dans ses rangs
Le sachet blanc...
Poudre, pussière la route n'est pas longue
Elle part de la première et s'arrête à la seconde
N'oubliant personne ni enfant, ni homme
Tout comme l'alcool elle détruit ceux qui s'y adonnent
Ceux qui la font entrer par tonnes n'en ont rien
A faire qu'une femme enceinte s'en foute plein les veines
C'est plus fort que moi, que pourrais-je souhaiter d'autre
Sinon que leur fils se drogue?
Lorsque leurs compagnes les regarderont en sanglotant
Parce que la dope aura tué la chair de leur chair, le sang de leur sang
Je leur dirai d'écouter cd soir dans la cité
Les pas d'un pauvre mec pressé
Le sachet blanc compte un mort de plus dans ses rangs
Le sachet blanc...
__________________
leeftijd is maar een getal, niets meer, dat heeft dus geen enkel belang vind ik...

Laatst gewijzigd op 17-11-2002 om 09:24.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2002, 21:06
zonnetje86
Avatar van zonnetje86
zonnetje86 is offline
HELP ME DAN TOCH, of laat je me zo maar in de steek
__________________
leeftijd is maar een getal, niets meer, dat heeft dus geen enkel belang vind ik...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 09:20
zonnetje86
Avatar van zonnetje86
zonnetje86 is offline
NOG 24 UUR en dan ... dan.... (k mag er niet aan denken)
__________________
leeftijd is maar een getal, niets meer, dat heeft dus geen enkel belang vind ik...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 10:55
brent
brent is offline
De stappen van een arme gehaaste kerel leiden hem naar een zekere en vroetijdige dood; hij weet het sinds die dag waarop hij zijn broer een wit zakje tegen geld zag ruilen met een kerel van de wijk. Welnu, waarom niet gedaan zoals hij? Hij vond geld om zijn hoekje in het paradijs te kopen. En ticket in eerste klasse voor de extase/ verrukking van een chartervlucht. Het was wel duur betaald voor een kortstondig genot. En wat is zijn bestaan vandaag? Kleine pakjes verkopen om zijn afhankelijkheid te verzadigen. En op een nacht sloeg alles om. Terwijl hij verkocht pakte een patrouille hem op. Hij herbeleefde zijn leven slechts doorheen tralies. En stierf eenzaam met zijn laatste dosis heroïne. Er was niemand om te wenen tijdens de begrafenis. Het witte zakje telt 1 dode meer in zijn rangen.
Het witte zakje.
Een sombere straat, een limousine rijdt erin. Tegenover de limousine wacht een cadillac in het onweer. Men haalt de waar tevoorschijn. De spanning wakkert aan onder de grijze regenjassen.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 11:42
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
de stappen van een slechte kerel in een haast leiden het tot een unquestionable en vroege dood; het kent het sinds de dag toen het zijn broer zag ruilend een wit geld van sachettellers met een kerel van pourqoui van districtsAlors niet om als hem te maken? Vond Ik geld om zijn hoek van paradijs kaartjes eerste voor extase in het was duur goed betaald voor een voorbijgaand genoegen en charteren in te kopen vandaag dat zijn bestaan is? Verkochte kleine pakketten zijn om zijn afhankelijkheid en een nacht geschommeld allen te kalmeren terwijl verkocht daar een patrouille inscheepte het het doet herleven zijn leven door slechts staven en slechts stierf met zijn laatste hoeveelheid héro binnen was niet niemand om op het tijdstip van de begrafenis de witte sachettellingen te schreeuwen een dood bovendien in zijn rijen het witte sachet. ...
Een donkere straat, een limousine neemt daar tegenover het in dienst, wacht een cadillac onder het onweer men de goederen verlaat en de kleine zak wordt de spanning gepord onder de grijze gabardines omdat de kerel die daar zijn om het even wat meer heeft in de stomme stijl te bewijzen zij bevestigde het stille geweten zij aan het huis Sûrs kunnen terugkeren en unquestionable nooit niet om in Normale gevangenis te eindigen: zij onderzoeken trotoirs niet en hebben geen idee van wat voor hen allen wanhoop is slechts zaken van munt is en welke de prijs essentieel is, zij niet het het zullen moeten betalen sneeuw op mijn stad van heroïnevlokken de stijl van stofdoek die u in het kloof werpt terwijl wat handen het Denken aan het geld wrijven dat zij omhoog de volgende dag zullen opstapelen nadat dat men een oorlog aan ons als één nooit zag wat tegen drug in de straat Que van percelen belooft en van extrapolaties weten die dat het vergift ja aan linterior van Eh bastion is, iedereen het weet: _ de probleem ZIJ niet de handelaar Tuez de kwaad met zijn bron, het veel beter omdat te ver*kopen de wit, het ver*bieden, het zeker behalve als u hebben een villa op de Riviera dat u trimales slechts in de limousine en dat uw vrouw dragen een laag in sable als u niet hebben allen dat, u niet leven een lang tijd en de wit sachet tellen een dood bovendien in zijn rij de wit sachet. ..
Kon neemt het poeder, pussière de weg is niet lang het verlaat de eerste en de einden bij de tweede vergetend om het even wie niet noch kind, noch mens zoals enkel alcohol het die vernietigt die aan het die wijden die het maken per ton binnengaan hebben om het even wat van het niet om te maken dat een zwanger vrouwen foute hoogtepunt de aders het sterker is dan me, dan ik van wensen andere als niet dan hun zoon drugs? Wanneer hun partners hen terwijl sanglotant kijken omdat bijkomend het het vlees van hun vlees zal gedood hebben, het bloed van hun bloed dat ik aan hen zal zeggen aan de avond van CD in de stad te luisteren de stappen van een slechte kerel in een haast de witte sachettellingen een dood bovendien in zijn rijen het witte sachet. ..




Dat wel natuurlijk.

http://www.worldlingo.com/
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 21:04
zonnetje86
Avatar van zonnetje86
zonnetje86 is offline
dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je


smakkerds
__________________
leeftijd is maar een getal, niets meer, dat heeft dus geen enkel belang vind ik...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 22:35
brent
brent is offline
Meen jij dat nou, zo'n hoop onzin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 09:59
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
brent schreef:
Meen jij dat nou, zo'n hoop onzin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59.