Oud 27-04-2005, 22:06
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Ik vraag me af of meer mensen zichzelf hierin herkennen:

Ik ben 19 en heb nog niets "gedaan" betreft intimiteit enz. Nog nooit gezoend, of zelfs maar geknuffelt (behalve dan famillie en hele goede vrienden natuurlijk). Nou maak ik me daar geen zorgen over, zoveel mensen beginnen daar pas rond hun 22ste aan (even aangenomen dat ze niet in tv-land wonen, waar bijna iedereen al rond zijn/haar 13e seks heeft gehad ). Maar ik begin er wel behoefde aan te krijgen. Ik was altijd de vrijgezel van de famillie, zeg maar. Ik heb ruim 20 neven en nichten (beide opa's en oma's zijn vroeger druk bezig geweest ) en die hebben bijna allemaal al één of meerdere relaties gehad, en ik was dus bijna altijd de enige die op familliefeesten zonder "aanhang" kwam. En dat vond ik niet erg, want dat kleffe gedoe ("ja hallo, jullie hoeven je eten niet op die manier te delen, daar hebben we vorken voor!") zag ik toch niet zitten. Ik vond het allemaal wel prima in m'n uppie, maar nu niet meer. Ik ga niet dood van eenzaamheid ofzo, maar ik zou toch wel iemand willen om gewoon iets mee te beginnen en als het goed gaat misschien zelfs wel trouwen en een stel koters. Mijn zusje was vroeger ook altijd de vrolijke vrijgezel maar die heeft sinds een jaar ook een vriend en wanneer ik die twee same zie besef ik toch wel dat ik meer wil dan alleen een paar goede vriendinnen als het om mijn sociale leven gaat.
Nou is het niet zo, dat niemand me ziet zitten. Sterker nog, ik heb genoeg aandacht (een enkele keer zelfs teveel, ik heb een stel behoorlijk groffe e-mails moeten sturen voor meneer ophield met bellen ) maar het is niet wederzijds. ik vind de meeste jongens die wat met me willen best aardig, maar het klikt gewoon niet hoe graag ik ook zou willen. Ik wordt om één of andere reden gewoon niet verliefd en dat schiet natuurlijk niet op. Zou dit een kwestie zijn van gewoon nog niet de juiste persoon tegen zijn gekomen, of zou het echt mogelijk zijn dat ik mijn hele leven nooit verliefd wordt? Als het eerste het geval is, hoe ontmoet ik meer mensen? Ik loop nu stage en mijn jongste collega is 40 en heeft drie kinderen. ik moet over een half jaar wel terug naar school, maar de jongens in mijn klas zijn het ook allemaal net niet. Met de meeste van hen kan ik goed opschieten maar er is geen vonk. Verder heb ik een gruwelijke hekel aan groepsporten en een lege portemonnee dus bij een sportclub gaan of naar de sportschool zit er ook niet in. Een kroegtype ben ik al helemáál niet. Ik ga meestal naar de bios als ik "uitga" en zelfs al ga ik naar een plaats waar je niet in het donker zit en met elkaar mag praten, ik ben nogal verlegen. Ik heb wel eens gedacht aan internet daten (heb geloof ik wel eens een advertentie geplaats bij contact gezocht maar vergat steeds te kijken naar reacties) maar ja... twijfel twijfel... What to do?
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2005, 22:17
Kreator
Avatar van Kreator
Kreator is offline
Ga met een laag uitgesneden topje uit en giet bier over je tetten. Snel genoeg een kerel aan de haak geslagen.
__________________
Sterf, kuthoer.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 22:17
Pletterprater
Pletterprater is offline
Wel, supersanne... niets vreemds aan... maarre, tussen ons, mocht een jongen interesse in je tonen... niet meteen beginnen over die kids .

Hoe dan ook, bij mij veelal hetzelfde... ik ben ook niet iemand die meteen verliefd wordt op iemand... bij mij moet dat daadwerkelijk groeien... en kru gezegd, is dat bij mij pas gebeurt in een relatie. (en toen was ik 20, om leeftijd maar te vergelijken)

Ik zie om mij heen ook veel mensen die hotel de botel worden op mensen die ze niet kennen of alleen even gezien hebben... sommige mensen kennen ze wel, maar niet door en door, kunnen ze ook op verliefd worden... ik niet... jij waarschijnlijk dan ook niet. Ieder kan om andere redenen verliefd worden en wellicht zoek je te hard op het moment.
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 22:18
Verwijderd
Is het onoverkomelijk te wachten? Ik denk niet dat je je vrijgezel-zijn moet zoeken in het niet bezoeken van kroegen of het niet sporten in groepsverband, hoor. Ik ken het wel een beetje, dat het maar met heel weinig mensen klikt en als het dan eens klikt zijn het altijd mensen die al bezet zijn (en niet bereid het uit te maken) of die mij hun type niet vinden of iets in die geest. Andersom is het weer zo dat de mensen die op mij verliefd worden ook lang niet altijd mijn type zijn, dus het zit niet mee

Tsja, eigenlijk is het iets waar niet echt een antwoord op te geven is. Bewust dingen doen om iemand tegen te komen is meestal gedoemd te mislukken. Ik zou het dus maar gewoon houden op 'nog niet de juiste persoon tegengekomen'.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 22:21
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
Misschien onderdruk je die verliefde gevoelens, of doe je zo je best omdat je bang ben om verliefd op iemand te zijn en intiem te worden? ik raad maar wat, weet niet of het zo is..

Ik had het ook heel erg met mijn toemalige vriend, als was ik wel verliefd, maar durfte echt niet hem aan te raken of met hem te praten zonder dat ik rood werd. Ik loste dat op door stoned te worden met hem, niet een goed idee natuurlijk maar gelukkig is alles wel goed gekomen

Zijn de jongens waarmee je date compleet vreemde jongens of al jongens die je ken? misschien een idee om eerst veel te chatten/ smsen voordat je echt gaat daten

denk niet dat je er wat aan heb, maar heb het geprobeerd
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 22:22
Verwijderd
Citaat:
dead person schreef op 27-04-2005 @ 22:21 :
Misschien onderdruk je die verliefde gevoelens, of doe je zo je best omdat je bang ben om verliefd op iemand te zijn en intiem te worden? ik raad maar wat, weet niet of het zo is..
Als ik haar verhaal zo lees doet ze dat niet. Het lijkt mij meer gewoon een kwestie van 'nog niemand tegengekomen die écht leuk genoeg is om hélemaal honderd procent voor te gaan'. En tsja, dat proces kun je nu eenmaal niet bespoedigen - tenminste, niet écht.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 22:23
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-04-2005 @ 22:22 :
Als ik haar verhaal zo lees doet ze dat niet. Het lijkt mij meer gewoon een kwestie van 'nog niemand tegengekomen die écht leuk genoeg is om hélemaal honderd procent voor te gaan'. En tsja, dat proces kun je nu eenmaal niet bespoedigen - tenminste, niet écht.
of ze stelt te hogen eisen?

maar anywayz je kan idd niet bepalen wanneer je de "ware" tegenkomt, dat gebeurd gewoon. Vaak op moment dat je het ook niet verwacht
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 22:26
Verwijderd
Citaat:
dead person schreef op 27-04-2005 @ 22:23 :
of ze stelt te hogen eisen?

maar anywayz je kan idd niet bepalen wanneer je de "ware" tegenkomt, dat gebeurd gewoon. Vaak op moment dat je het ook niet verwacht
Mwah, ik moet oppassen niet teveel voor een ander te denken, maar eisen stellen doe je onbewust. Iedereen stelt eisen, alleen die kunnen nogal eens variëren van moment tot moment. Waar het op neerkomt is dat mensen nooit zomaar verliefd worden. Ook al lijkt het liefde op het eerste gezicht, dan nog is er in je onderbewustzijn een checklistje afgewerkt op grond waarvan je verliefd wordt op deze persoon - ook al heb je de inhoud van dat checklistje nooit echt gekend.

En misschien stelt ze wel zulke hoge eisen, maar daar is helemaal niets mis mee, als je nog jong bent zie ik niet in waarom je zou moeten proberen die eisen te veranderen. Toch niet om erbij te horen, mag ik hopen.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 22:33
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Wat ik mijn dan ook afvraag, is het wel wat die '13 jarige kinderen hebben gehad' wel iets dat jij ook zou willen mee maken.

Daarnaast lijkt het me logisch dat na een tijdje, zegt maar het begint te jeuken... Je wilt het kunnen ontdekken, mee praten met de rest.
Maar niet met de manier van, alle jongens in het dorp heb ik gehad.

@Nare Man, checklijst, ik denk eerder dat het van degene iets is wat jij in haar ziet. Daarna leer je elkaar beter kennen, dan pas een check lijst. Want als je iedereen al meteen gaat keuren op de eerste indruk, blijft er niet meer veel over . Er is altijd wel iets, wat scheelt aan iemand. Als is het het innerlijk, of het uiterlijk of de irritante glimlach, of de rare kledings stijl.

'Dont jugde a book by it cover, but judge it from the inside'

Ik zelf vind dat je niet iemand kan keuren/oordelen als je hem niet eens kent, ondanks dat de eerste indruk/impressie, klote is.

Trouwens een bar is zo helemaal niet zo gezellig....
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending

Laatst gewijzigd op 27-04-2005 om 22:35.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 22:34
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
dead person schreef op 27-04-2005 @ 22:23 :
of ze stelt te hogen eisen?

maar anywayz je kan idd niet bepalen wanneer je de "ware" tegenkomt, dat gebeurd gewoon. Vaak op moment dat je het ook niet verwacht
Ik heb niet echt "eisen" (oké, betekend niet dat ik uitga met alles dat op twee benen loopt en ademhaalt, er zijn alleen de standaart eisen zoals aardig, goede hygiene, liefst niet rokend, enz), maar toch.. Ik twijfel: aan de ene kant geloof ik ook niet zo om heel hard te proberen en daarom dus express extra uit te gaan of internet daten, maar aan de andere kant: hoe moet ik de ware tegenkomen als ik geen nieuwe mensen ontmoet? Met mijn huidige levensstijl (werk, thuis tekenen of muziek luisteren, slapen, werk, enz) heb ik wat dat betreft geen schijn van kans tenzij hij heel toevallig langs mijn huis loopt, besluit om door mijn raam te klimmen en mij in m'n kamer opwacht als ik op zoek ben naar mijn schildersezel. Aan de ene kant moet ik een ontmoeting dus niet forceren, maar aan de andere kant ook weer wel. Hmmm...
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 22:37
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-04-2005 @ 22:26 :
Mwah, ik moet oppassen niet teveel voor een ander te denken, maar eisen stellen doe je onbewust. Iedereen stelt eisen, alleen die kunnen nogal eens variëren van moment tot moment. Waar het op neerkomt is dat mensen nooit zomaar verliefd worden. Ook al lijkt het liefde op het eerste gezicht, dan nog is er in je onderbewustzijn een checklistje afgewerkt op grond waarvan je verliefd wordt op deze persoon - ook al heb je de inhoud van dat checklistje nooit echt gekend.

En misschien stelt ze wel zulke hoge eisen, maar daar is helemaal niets mis mee, als je nog jong bent zie ik niet in waarom je zou moeten proberen die eisen te veranderen. Toch niet om erbij te horen, mag ik hopen.
Tuurlijk stelt iedereen eisen, als niemand dat deed, kon het ze ook niet schelen met wie ze zouden gaan... ligt natuurlijk ook samen met je smaak. liefde op het eerste gezicht gaat idd toch wel samen met je onderbewust checklist, maar ook je ziet iemand en je bent opslag verliefd, maar de tweede keer dat je hem ziet is hij toch een stuk minder iig mijn ervaring

Hoge eisen stellen is ook wel goed, je moet iemand vinden die bij je past, als het je geen flikker kan schelen met wie, gaat het op ten duur toch wel fout

nogal warrig, slecht in zeggen wat ik eigelijk bedoel
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 22:38
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 27-04-2005 @ 22:34 :
Ik heb niet echt "eisen" (oké, betekend niet dat ik uitga met alles dat op twee benen loopt en ademhaalt, er zijn alleen de standaart eisen zoals aardig, goede hygiene, liefst niet rokend, enz), maar toch.. Ik twijfel: aan de ene kant geloof ik ook niet zo om heel hard te proberen en daarom dus express extra uit te gaan of internet daten, maar aan de andere kant: hoe moet ik de ware tegenkomen als ik geen nieuwe mensen ontmoet? Met mijn huidige levensstijl (werk, thuis tekenen of muziek luisteren, slapen, werk, enz) heb ik wat dat betreft geen schijn van kans tenzij hij heel toevallig langs mijn huis loopt, besluit om door mijn raam te klimmen en mij in m'n kamer opwacht als ik op zoek ben naar mijn schildersezel. Aan de ene kant moet ik een ontmoeting dus niet forceren, maar aan de andere kant ook weer wel. Hmmm...
Tekenen in het park bijvoorbeeld?Of bij een tekengroep zitten, doet mijn broer ook, mensen naakt tekenen en zo, leert genoeg nieuwe mensen kennen. En je kan mooi tekenen na zo een cursus.

En geen schijn van kans lijkt me ook een beetje onzin. Tijd heb je zat, het is maar hoe je het indeelt, stel je werkt 8 uur, slaapt 8 uur en je hebt 8 uur waarin je tekend en muziek luisterd. Dan lijkt mij het raar dat jij zolang tekenend en muziek luisterd.
Je kan er gewoon tijd voor maken. Beetje fun maken, stad intrekken.

En je zegt dat je stage loopt, dat houd toch ook op na een tijdje?
Zelf werk ik alleen maar met mensen die rond de 50 jaar zijn. Dus ik weet wel wat je bedoelt.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 22:43
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 27-04-2005 @ 22:34 :
Ik heb niet echt "eisen" (oké, betekend niet dat ik uitga met alles dat op twee benen loopt en ademhaalt, er zijn alleen de standaart eisen zoals aardig, goede hygiene, liefst niet rokend, enz), maar toch.. Ik twijfel: aan de ene kant geloof ik ook niet zo om heel hard te proberen en daarom dus express extra uit te gaan of internet daten, maar aan de andere kant: hoe moet ik de ware tegenkomen als ik geen nieuwe mensen ontmoet? Met mijn huidige levensstijl (werk, thuis tekenen of muziek luisteren, slapen, werk, enz) heb ik wat dat betreft geen schijn van kans tenzij hij heel toevallig langs mijn huis loopt, besluit om door mijn raam te klimmen en mij in m'n kamer opwacht als ik op zoek ben naar mijn schildersezel. Aan de ene kant moet ik een ontmoeting dus niet forceren, maar aan de andere kant ook weer wel. Hmmm...
Als je het probeerd te forceren, dmv extra uitgaan of extra je best te doen, lukt het vaak ook niet. ga bijv af en toe eens uit. Kroeg is een leuke manier om nieuwe mensen te leren kennen. ?

Mijn leven gaat ook niet verder dan: school, computeren, muziek luisteren en paar keer in de maand naar de kroeg, maar in een situatie waar ik het het minste verwachtte, was hij er ineens. Dacht natuurlijk dat gaan nooit werken als je iemand in de kliniek heb ontmoet waar je zelf ook zit maja, alles ging goed en ik deed GEEN moeite

En wat je zelf al voorstelde, doe dan dingen waar jij je gemakkelijk bij voelt: dat internet-daten of weet ik het :... maar ga het niet forceren
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 22:44
Verwijderd
Ha, dat had mijn vriendin ook! Nooit gezoend, zelfs geen kinderverkering gehad. Maar toen ze eenmaal een jongen tegenkwam... Binnen 1,5 jaar waren ze getrouwd!

En zoals gezegd, de dingen die je nou doet kun je ook doen in groepen of dergelijke en daar mensen ontmoeten. Heb je meteen iets om over te praten.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 22:46
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Internet is een makkelijke manier om je contacten uit te breiden met dezelfde intresses.

Post een topic op contact gezocht zou ik zeggen .

Maar ik zelf vind dat internet daten een groot nadeel heeft, nl lichaamstaal. Dat zegt 1000000x keer meer dan woorden, dan zie je of hij of zij bij je op zijn gemakt voelt, etc.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 22:46
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 27-04-2005 @ 22:34 :
Ik heb niet echt "eisen" (oké, betekend niet dat ik uitga met alles dat op twee benen loopt en ademhaalt, er zijn alleen de standaart eisen zoals aardig, goede hygiene, liefst niet rokend, enz), maar toch.. Ik twijfel: aan de ene kant geloof ik ook niet zo om heel hard te proberen en daarom dus express extra uit te gaan of internet daten, maar aan de andere kant: hoe moet ik de ware tegenkomen als ik geen nieuwe mensen ontmoet? Met mijn huidige levensstijl (werk, thuis tekenen of muziek luisteren, slapen, werk, enz) heb ik wat dat betreft geen schijn van kans tenzij hij heel toevallig langs mijn huis loopt, besluit om door mijn raam te klimmen en mij in m'n kamer opwacht als ik op zoek ben naar mijn schildersezel. Aan de ene kant moet ik een ontmoeting dus niet forceren, maar aan de andere kant ook weer wel. Hmmm...
Doe je geen boodschappen? Hoe reis je naar je werk? Ga je nooit eens gezellie naar een van je vriendinnen of naar een feest van een vriendin, koop je geen nieuw schilders materiaal, ga je niet naar de bioscoop? Werk je ook in de weekenden?

In andere woorden, valt denk ik nog wel mee met dat thuis en op werk zitten, op zich een aantal mogelijkheden al om iemand tegen het lijf te lopen (mag ook letterlijk). Hoe dan ook, inderdaad de voorstellen die al zijn gedaan zoals schildersclub... kom je tenminste nog mensen tegen met zelfde interesses, zit er in ieder geval 1 ding al goed en kan je in ieder geval over 1 ding meepraten.

Andere mogelijkheden zijn gewoon eens met vriendinnen toch eens wat gaan drinken, wellicht bij een van die vriendinnen thuis... om gewoon wat te kletsen, of weet ik wat... meestal hebben ze een grotere vriendengroep dan jou bekend is of wonen er nog meer mensen bij hun thuis... kom je in ieder geval weer nieuwe gezichten tegen.
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 23:00
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Boodschappen die en dan iemand ontmoeten? Ik ben veel te verlegen om iemand aan te spreken bij de groenteafdeling of iets dergelijks. Als ik durf te vragen hoe laat het is, of waar de appels liggen, is dat al een hele prestatie. Zou trouwens ook niet weten hoe dat moest ("heb jij ergens de appels gezien? o, naast de bananen? dank je! Wat is je nummer?") maar dat idee van een tekencursus ofzo was ik om eerlijk te zijn nog niet op gekomen, dat heb ik toch al eens ooit willen doen . naar de kroeg gaat trouwens echt niet werken, ik heb astma en kan héél slecht tegen sigarettenrook en bij mij in de buurt zijn zover ik weet geen rookvrije kroegen. verder lust ik geen alcohol dus als iedereen dan lekker los is gekomen e ik zit daar maar een beetje...tja... dan toch liever zo'n cursus .
Ik vraag me trouwens toch af: als je boodschappen doet en je ziet een leuke jongen/meisje, zou je er dan echt op afstappen? (en natuurlijk: hoe? )
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 23:03
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Tuurlijk, hoe cliché is het om perongeluk tegen haar aan te lopen .
Gewoon beetje glimlachen, en praten over wat ze in de boodschappen kar heeft...

Ow je gaat zeker lekker koken vandaag he?

Anders gewoon voorbij lopen, en hopen dat zij je aanspreekt...
Leer je haar kennen, blijkt ze alweer 8 maanden een relatie te hebben .
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-04-2005, 23:09
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Tja ik weet niet hoe je er uit ziet, hup, maak ook es een fotoboek jij

Ik zit nagenoeg met hetzelfde probleem. Allemaal leuke meisjes, allemaal wel "iets" leuks, maar niemand die "het" heeft. En intussen raak ik uitgekeken op het one night stand gebeuren maar de echte "liefde" schiet niet op.

Soms vraag ik me af of dat mijn straf is, van god ofzo. De kwelling van het luxe probleem. Terwijl ik geeneens echt veeleisend ben.

Vaak is het juist zo dat de leukste types net iets missen, een bepaalde mate van diepgang meestal. En tja, ik ben er niet meer zo voor om mn tijd te verdoen door een relatie aan te knopen met iemand die mij geweldig vind maar waar ik amper gevoelens voor heb.
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 23:21
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik herken wel een beetje jouw probleem. Ze zeggen meestal wel dat zoiets vanzelf gaat en dat je er open voor moet staan, maar daar geloof ik nu vrij weinig in.
Ik heb zelf 2,5 jaar geleden ooit op zo'n advertentie gereageerd van een site, maar de eerste keer klinkte het niet en de tweede keer duurde ook niet langer dan drie weken. Het voordeel daarvan is dat het vrij anoniem is. Ik ben zelf ook heel verlegen. Het is het wel proberen waard.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 23:28
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
jah over dat van "de ware" waarom zou je niet gewoon een paar keer wat met een jongen kunnen "proberen"
het hoeft ja niet meteen "hem" te zijn en dat je dik verliefd bent.

wat is er mis met een beetje expirimenteren (tussen dat en rondsletten zit een groot verschil hea)
__________________
I Woke Up This MorniNg And NobOdy Is GoNna BriNg Me DoWn ToDaY!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 23:32
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 27-04-2005 @ 23:00 :
Boodschappen die en dan iemand ontmoeten? Ik ben veel te verlegen om iemand aan te spreken bij de groenteafdeling of iets dergelijks. Als ik durf te vragen hoe laat het is, of waar de appels liggen, is dat al een hele prestatie. Zou trouwens ook niet weten hoe dat moest ("heb jij ergens de appels gezien? o, naast de bananen? dank je! Wat is je nummer?") maar dat idee van een tekencursus ofzo was ik om eerlijk te zijn nog niet op gekomen, dat heb ik toch al eens ooit willen doen . naar de kroeg gaat trouwens echt niet werken, ik heb astma en kan héél slecht tegen sigarettenrook en bij mij in de buurt zijn zover ik weet geen rookvrije kroegen. verder lust ik geen alcohol dus als iedereen dan lekker los is gekomen e ik zit daar maar een beetje...tja... dan toch liever zo'n cursus .
Ik vraag me trouwens toch af: als je boodschappen doet en je ziet een leuke jongen/meisje, zou je er dan echt op afstappen? (en natuurlijk: hoe? )
Mwa... ik drink ook niet (en rook ook niet ) maar uitgaan kan ik wel. Heb mezelf kunnen leren los te komen zonder daar hulpmiddelen (lees drank) voor nodig te hebben. Is dus niet perse een vereiste voor uitgaan. (ligt overigens ook een beetje aan de groep waarmee je gaat en de omgeving waar je uitgaat)

Bij boodschappen zou ik er overigens ook niet op afstappen... zelf ben ik ook niet echt iemand die op een ander afstapt . Enige geluk voor mij met uitgaan is... ik ben over mijn astma heen gegroeid. De tekencursus had ik inderdaad ook niet aan gedacht ... lijkt me idnerdaad iets wat je eens moet proberen .
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 23:36
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
DiaNNe>!!! schreef op 27-04-2005 @ 23:28 :
jah over dat van "de ware" waarom zou je niet gewoon een paar keer wat met een jongen kunnen "proberen"
het hoeft ja niet meteen "hem" te zijn en dat je dik verliefd bent.

wat is er mis met een beetje expirimenteren (tussen dat en rondsletten zit een groot verschil hea)
Sorry hoor, maar waarom moeite in iemand stoppen als je niet eens verliefd op hem bent. Dat is voor mij hetzelfde als het hele dorp plat neuken, c.q rondsletten.

Alleen om te expirimenteren?Lijkt mij beter als je dat ook met iemand doen waar je je op je gemakje voelt.

Krijg je alleen maar meer ellende mee.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 23:42
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Jolt schreef op 27-04-2005 @ 23:36 :
Sorry hoor, maar waarom moeite in iemand stoppen als je niet eens verliefd op hem bent. Dat is voor mij hetzelfde als het hele dorp plat neuken, c.q rondsletten.

Alleen om te expirimenteren?Lijkt mij beter als je dat ook met iemand doen waar je je op je gemakje voelt.

Krijg je alleen maar meer ellende mee.
mee eens. Mijn reputatie als eeuwige vrijgezel bevalt me een stuk beter dan die als afgelikte boterham. Zul je net zien dat ik opeens iemand tegen het lijf loop voor wie ik iets voel, en dat die persoon me dan afwijst omdat hij geen zin heeft om 345ste keus te zijn
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 00:25
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ik pik er een detail uit...

Citaat:
Ik heb ruim 20 neven en nichten (beide opa's en oma's zijn vroeger druk bezig geweest ) en die hebben bijna allemaal al één of meerdere relaties gehad, en ik was dus bijna altijd de enige die op familliefeesten zonder "aanhang" kwam.
Dit herken ik dus totaal niet.

Ik hoor het wel vaker van mensen. Het kan toeval zijn, maar met name mensen uit Limburg of Brabant.

Veel neefjes en nichtjes en die hebben allemaal vrienden/vriendinnen die meekomen naar alle feesten.

Ik heb sowieso nooit iets van de familie. Dus ik herken het helemaal niet. Ik vind wel vreemd dat iedereen dan altijd met aanhang komt. Als je zo'n grote familie hebt, heb je vast veel feestjes. Moet aanhang (verschrikkelijk woord) dan perse mee naar elk feest?
Het is toch veel relaxter dat mensen maar af en toe meekomen. Wordt het ook geen verplichting. En is ook nog eens makkelijker voor jou!

Ik weet dat dit min om meer off-topic is, maar ik heb die enorme drang tot 'alles delen met familie' nooit begrepen.

Ik hoor wel eens van mensen die hebben bijv. elke twee weken wel feest, of verjaardag, of wat dan ook.... Lijkt me heel vreemd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2005, 00:29
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ik zelf woon in limburg en daar is het famillie gedoe altijd one big happy famillie,ligt ook weer aan de famillie. Famillie is leuk, bezoek van ze ook, maar om ze nu elke week te zien....Maar of ze nu met aanhang komen of niet, wat boeit dat?

Fijn voor hun, leuk kennis te maken, en dat was het dan.
De een is gewoon vroeger dan de andere, maar maakt dat wat uit, waarschijnlijk niet.

Ieder mens zit gewoon helemaal verschillend in elkaar. En dat niet alleen, de omgeving waarin je opgroeid speelt ook een grote rol.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 00:49
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Ik zelf woon in limburg en daar is het famillie gedoe altijd one big happy famillie,ligt ook weer aan de famillie. Famillie is leuk, bezoek van ze ook, maar om ze nu elke week te zien....Maar of ze nu met aanhang komen of niet, wat boeit dat?
Ik heb idee dat van mensen altijd verwacht wordt dat ze vriend of vriendin meenemen. Als iedereen nou lekker zijn eigen leven heeft en alleen bij belangrijke dingen aanhang meeneemt dan is de sfeer - denk ik - stuk relaxter. Vaak hangt die aanhang er toch beetje bij...
En het is makkelijker/leuker voor mensen die alleen komen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 02:19
Verwijderd
Ik herken het wel een beetje, maar ik maak me er zelf over het algemeen echt niet druk om. Ik denk niet dat je je meer moeite moet doen om iemand te ontmoeten. Kijk eens om je heen; hoeveel mensen kennen elkaar echt uit de kroeg oid? Bij mijn vrienden zijn het altijd van die vage ontmoetingen.

Ik weet dat jij ook zoiets hebt van... wat een BS, dat het vanzelf komt zegt iedereen... maar wanneer dan? Dat weet ik natuurlijk niet ook niet maar het komt heus wel.

Laatst gewijzigd op 28-04-2005 om 02:21.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 08:43
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik denk dat het niet echt iets is om je druk over ta maken.
Ik ben ook totaal geen uitgaanspersoon. Het liefste zit ik in het theater als ik uitga, in een café ben ik zelfden en vinden en een disco is werkelijk niets voor mij. Dat kan wel gezellig zijn, maar ik vind andere dingen stukken leuker.
Tot mn 20e ben ik ook vrijgezel geweest, naja, in de brugklas ooit een vriendinnetje gehad, maar dat stelde echt helemaal niets voor, want zelfs het handje-vasthouden-stadium hebben we niet gehad. Ik heb mijn eerste vriendin via deze gele zooi leren kennen. Eerst een paar maanden via het forum wat PM-s sturen, daarna een aantal maanden op msn, wat bellen en toen bleek het wel te klikken, tot we elkaar uiteindelijk gingen zien. Dat klikte ook goed en op die manier ben ik van het eeuwig-vrijgezel-zijn 'afgekomen'.
Als je er niet naar zoekt, kan zoiets opeens op je pad komen. Altijd heb ik geroepen dat ik niet verliefd kon worden op iemand van internet en het is me toch overkomen.
Nu ben ik wel weer vrijgezel, maar ben ook niet hard opzoek ofzo, ik zie wel wat er gebeurt.

Hoe jouw ritme is, wordt idd best lastig om iemand tegen te komen, maar soms gebeuren er opeens onverwachte dingen.
Dat verhaal van de supermarkt, dat zou ik toch maar niet gaan proberen, want dat lijkt me ook niet echt geweldig, maar iets wat mij geregeld wel overkomt is dat wanneer ik naar mijn kamer reis (45 minuten met de bus en dan een ruim uur treinen), dat ik met iemand in de trein in gesprek raak. Niet dat ik zomaar tegen iedereen aan ga lullen ofzo, maar soms gebeurt er wat in de trein, waardoor je een gesprek kunt openen en als er iemand bij me zit waar ik van inschat dat die wel gezellig is om even mee te praten, dan probeer ik een gesprek te openen. Is die persoon er niet van gediend, dan merk je het snel genoeg, is het wel zo, dan heb je de rest van je reis iemand om mee te praten . Met zoiemand heb ik zelfs een aantal maanden contact gehad nadat de reis was afgelopen, dus het is een mogelijkheid

Dat je geen alcohol lust hoeft ook totaal geen belemmering te zijn. Als je niet drinkt, kan je niet zo goed gek doen (soms nog gekker dan anderen én jij kan achteraf wel alles navertellen) en als je je daarbij goed voelt, dan moet je ook niet iets drinken wat je niet lust. Astma is iets wat ik ook tot mn 16e gehad heb, maar ben er gelukkig overheen gegroeid. Maar nog steeds zijn ruimtes waarin veel gerookt wordt een hel als ik me niet helemaal okee voel. Daarom ben ik ook veel liever in de buitenlucht als er een keer wat te doen is.

Nu het weer lente wordt, beginnen er ook meer evenementen in de buitenlucht te komen. Met koniginnedag en op 5 mei zijn er door heel Nederland dingen te doen. Dan ben je ws ook vrij van je stage, dus kan je er (met een aantal vrienden) op uit trekken om dingen te gaan doen, misschien kom je nog iemand tegen. Je weet maar nooit

Genoeg opties en vind je niemand, dan moet je je nogsteeds niet druk maken, want geforceerd zoeken naar iemand werkt niet, het moet je overkomen en als het je overkomt, dan merk je het snel genoeg
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 08:55
Verwijderd
Ook een leuke manier om mensen te leren kennen: op vakantie. Ga eens op een kamp waar je met 29 vreemden zit. Je leert ze snel genoeg allemaal kennen, en met een beetje mazzel zit er nog iemand tussen waar het ook echt mee klikt!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 08:56
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 28-04-2005 @ 00:49 :
Ik heb idee dat van mensen altijd verwacht wordt dat ze vriend of vriendin meenemen. Als iedereen nou lekker zijn eigen leven heeft en alleen bij belangrijke dingen aanhang meeneemt dan is de sfeer - denk ik - stuk relaxter. Vaak hangt die aanhang er toch beetje bij...
En het is makkelijker/leuker voor mensen die alleen komen.
Ik denk dat de mensen hier in limburg trots zijn, kunnen ze lekker pronken met wat ze hebben. Zelf vind ik dat grote onzin, ojee ze zijn hier zo blij met hun eerste vriendje/vriendinnetje, na 1 week is het toch uit. Stomme limburgers weer.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 09:15
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Maryk schreef op 28-04-2005 @ 08:55 :
Ook een leuke manier om mensen te leren kennen: op vakantie. Ga eens op een kamp waar je met 29 vreemden zit. Je leert ze snel genoeg allemaal kennen, en met een beetje mazzel zit er nog iemand tussen waar het ook echt mee klikt!
Oh, gut, deze was ik helemaal vergeten idd

Maar de meeste jeugdkampen zijn tot of t/m 19, dus dat zal wel lastiger worden. Als zijn er vast wel organisaties die voor de wat oudere jeugd leuke vakanties (en dan bedoel ik dus niet alleen maar bakken op het stand of inactief bij elkaar zijn) organiseert.
Ik ben van mn 8e tot mn 18e redelijk vaak in de zomer met deze vakanties meegeweest en dat is sowieso heel goed om minder verlegen te worden
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 10:15
Stamping Zhanz
Avatar van Stamping Zhanz
Stamping Zhanz is offline
zet gewoon een foto van je op dit forum. Misschien dat mensen hier wel interesse in je hebben of wil je liever anonimiteit behouden.
__________________
''Welke film heeft tegenwoordig nog een genre''
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 11:05
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
WolterB schreef op 28-04-2005 @ 09:15 :
Oh, gut, deze was ik helemaal vergeten idd

Maar de meeste jeugdkampen zijn tot of t/m 19, dus dat zal wel lastiger worden. Als zijn er vast wel organisaties die voor de wat oudere jeugd leuke vakanties (en dan bedoel ik dus niet alleen maar bakken op het stand of inactief bij elkaar zijn) organiseert.
Ik ben van mn 8e tot mn 18e redelijk vaak in de zomer met deze vakanties meegeweest en dat is sowieso heel goed om minder verlegen te worden
Heey! Ik had net niet de tijd om dat te typen! (^&*colleges). Helemaal mee eens, jeugdkampen (vooral met een bepaalde interesse) zijn heel goed om veel mensen te leren kennen. Als je 12 dagen met mensen op kamp gaat leer je snel veel nieuwe mensen kennen en misschien zit er wel iemand voor je tussen. (Ik heb zelf mijn vriendinnen tot nu toe via zo'n organisatie leren kennen)

Als je over leeftijd in zit, ik ga zelf meestal op kamp met de NJN (Nederlandse Jeugdbond voor Natuurstudie, www.njn.nl) en dat gaat tot 25. Ik kan namelijk niet in je profiel zien of je dat leuk lijkt, maar je kan de site checken. Zijn trouwens ook niet zulke budgetgevoelige kampen.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 11:09
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
- Hm meer mensen via anderen die je wel kent leren kennen.
- Via internet heb je meer keus, maar echte dating sites zou ik je niet aanraden.Gewoon een chatbox -> msn of forum -> msn, schiet je ook wel eens een hoop mee op.
- Je zegt dat je de jongens die je "kent" niet leuk genoeg vindt, maar weet je dat wel zeker? Waarschijnlijk ken je ze alleen objectief van "school" en niet buiten school om en heb je er nog geen hele gesprekken mee gevoerd, dus ik denk niet dat je helemaal 100% kan beoordelen of ze niet in aanmerking komen voor potentiele partner.
- ik geloof niet zo in liefde op het eerste gezicht, dus het moet meestal wel wat groeien. Minstens 3/4 keer afspreken voordat je een beetje kunt aanvoelen of het wat kan worden.

Good luck
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 11:11
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 27-04-2005 @ 23:00 :
heb jij ergens de appels gezien? o, naast de bananen? dank je! Wat is je nummer?"
Opzich lijkt me dit wel een geniale ijsbreker!
Als die jongen een btje humor heeft dan is het een serieuze poging waard , ik zou het iig wel kunnen waarderen!
Maar het makkelijkst lijkt me naast die tekencursus, gewoon met wat vriendinnen uitgaan, je gewoon open op stellen en niet gaan 'jagen' het komt allemaal wel, ook als je verlegen bent .
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-04-2005, 11:32
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 28-04-2005 @ 11:09 :
ik geloof niet zo in liefde op het eerste gezicht, dus het moet meestal wel wat groeien. Minstens 3/4 keer afspreken voordat je een beetje kunt aanvoelen of het wat kan worden.
en dat is de kern van het probleem denk ik
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 11:39
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Multilot schreef op 28-04-2005 @ 11:32 :
en dat is de kern van het probleem denk ik
tja, zoiets duurt nu eenmaal lang. Iemand tegenkomen die ook nog vrijgezel is, iemand tegenkomen wat geen player is, iemand die nog niet smoor verliefd is op een ander, iemand die jouw type is, iemand die een beetje van jouw leeftijd is, iemand die jou ook nog eens ziet zitten.
Daarna moet je nog de tijd nemen om degene te leren kennen en dan komt pas de "klik". Voor de ts is het dus ook gewoon wachten...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 11:48
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Ik herken je verhaal.
In mijn familie kwam iedereen ook bijelkeer met de aanhang en etc. En ikw as de eeuwige vrijgezel. Natuurlijk krijg je dan ook de , misschien is wel pot grapjes, die ik eigenlijk niet kon waarderen. Maar he, boeiend. Mijn oudere zus had haar eeuwige liefde al gevonden en zelfs mijn kleinere zusje had al 4 jaar en vriend.

Maar op een of andere manier kreeg ik interesse in mijn beste vriend op een andere manier en bleek nog wederzijds te zijn ook. Dus ik, 20 jaar, had eindelijk een vriend om mee naar huis te nemen met kerst.

Zolas shitonya volgens mij al zei; misschien ken je de mensen op je opleiding te oppervlakkig en als je misschien meer gaat verdiepen in een van die kerels, blijkt er toch nog net die persoon tussen te ziiten, waarvan je het helemaal niet verwacht.

Ga in de zomer terrasjes pikken met vriendinnen ( geen rooklucht ), ga die tekencursus doen! Ga op een jongerenkamp in de zomer, lekker zwemmen ofzo. Ga vooral plezier hebben, want een leuke gezellige uitstraling doet wonderen.

Maar zoals ook al veel eerder is gezegd, je bent hem misschien nog gewoon niet tegengekomen, en zowel dan moet je hem alleen nog ff Zien. Je komt degene nog wel tegen, bij de een wat eerder dan de ander.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 12:33
Verwijderd
Citaat:
SuperSanne schreef op 27-04-2005 @ 23:00 :
Ik vraag me trouwens toch af: als je boodschappen doet en je ziet een leuke jongen/meisje, zou je er dan echt op afstappen? (en natuurlijk: hoe? )
Niet bepaald. Wat ik het grote nadeel van dat soort dingen vind is dat wanneer je zomaar op iemand afstapt in een situatie waarin dat niet 'hoort' (bij de groenteafdeling), die persoon natuurlijk meteen weet waar het om draait: hij/zij heeft blijkbaar een lekker koppie en daarom spreekt iemand hem/haar aan. Nu kun je dat natuurlijk als vleiend beschouwen, maar het kan ook verkeerd uitvallen. Waar moet je over praten als je bij de groenteafdeling staat? Ja, die wortels hebben zo te zien effect want je hebt zulk prachtig glanzend haar? Lijkt mij een slechte zaak

En natuurlijk is er helemaal niets mis met het dragen van een schoon blazoen. Je wilt inderdaad liever aan de fatsoenlijke kant zitten dan aan de slettenkant. Iemand die in zijn jeugd misschien met weinig of geen mensen iets heeft gedaan, kan dat later altijd nog inhalen. Iemand die in zijn jeugd enorm heeft liggen rondsletten kan dat nooit meer ongedaan maken als hij daar later last van ondervindt.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 14:41
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
ik ging gisteren naar de supermarkt, bij de groentenafdeling... roept er opeens een jongen dat ik zulke mooie appels heb . heb erover gedacht om erop in te gaan, maar zó wanhopig ben ik nou ook weer niet
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 14:44
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
[QUOTE]SuperSanne schreef op 28-04-2005 @ 14:41 :
ik ging gisteren naar de supermarkt, bij de groentenafdeling... roept er opeens een jongen dat ik zulke mooie appels heb . heb erover gedacht om erop in te gaan, maar zó wanhopig ben ik nou ook weer niet [/QUOT

riep ie dat door de supermarkt?
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 14:46
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 28-04-2005 @ 14:41 :
ik ging gisteren naar de supermarkt, bij de groentenafdeling... roept er opeens een jongen dat ik zulke mooie appels heb . heb erover gedacht om erop in te gaan, maar zó wanhopig ben ik nou ook weer niet
nou, wie weet was ie wel heel leuk....ik vind t wel n grappige opmerking eigenlijk.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 15:14
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
cookie16 schreef op [pl=16963780]28-04-2005 @ 14:44:


riep ie dat door de supermarkt?
ja maar het was echt een creep... hij had van die gelige rokerstanden en drie liter haargel op z'n hoofd en zo'n viezig oud leren jasje dat in een zodanige staat van ontbinding verkeerde dat het bijna uit zichzelf naar de stomerij kon wandelen. Ik ben best bereid mensen een kans te geven, maar er zijn grenzen
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 16:22
juno
Avatar van juno
juno is offline
Dacht ik ook, op jouw leeftijd, maar dat is helemaal goed gekomen. Je moet niet zoeken, dat is het geheim, want als je iedereen keurt of hij eventueel goed genoeg zou zijn wijs je iedereen af. Want niemand is op het eerste gezicht goed genoeg om een relatie mee te hebben.

Ga maar eens gewoon met mensen leren omgaan, want die verlegenheid helpt ook al niet mee. Juist omdat je niet durft, vindt je iemand niet snel de moeite waard, want dan hoef je tenminste geen actie te ondernemen.

Als je wat makkelijker met mensen omgaat, kom je opeens iemand tegen die aardig is, en met wie het naar wat meer kan groeien dan aardig. Het lijkt erop dat jij die cruciale stap van alleen aardig vinden wilt overslaan.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 28-04-2005 @ 11:05 :
Heey! Ik had net niet de tijd om dat te typen! (^&*colleges). Helemaal mee eens, jeugdkampen (vooral met een bepaalde interesse) zijn heel goed om veel mensen te leren kennen. Als je 12 dagen met mensen op kamp gaat leer je snel veel nieuwe mensen kennen en misschien zit er wel iemand voor je tussen. (Ik heb zelf mijn vriendinnen tot nu toe via zo'n organisatie leren kennen)

Als je over leeftijd in zit, ik ga zelf meestal op kamp met de NJN (Nederlandse Jeugdbond voor Natuurstudie, www.njn.nl) en dat gaat tot 25. Ik kan namelijk niet in je profiel zien of je dat leuk lijkt, maar je kan de site checken. Zijn trouwens ook niet zulke budgetgevoelige kampen.
Ha een NJN'er (waarom waren jullie niet op de WijDeWereld-markt gisteren??) Ik zit zelf bij WoesteLand waar we in groepen vrijwilligerswerk in de natuur doen (is voor 12-30 jaar, in verschillende leeftijdscategorieen) Maar als je een hekel aan natuur en milieu hebt, heb je aan beide tips niets
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 18:13
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 28-04-2005 @ 14:41 :
ik ging gisteren naar de supermarkt, bij de groentenafdeling... roept er opeens een jongen dat ik zulke mooie appels heb . heb erover gedacht om erop in te gaan, maar zó wanhopig ben ik nou ook weer niet
Whaha ik zou in een deuk liggen, als iemand dat begon te roepen .
Bedoelde ie niet je tetten?
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 19:36
Verwijderd
Citaat:
SuperSanne schreef op 28-04-2005 @ 14:41 :
ik ging gisteren naar de supermarkt, bij de groentenafdeling... roept er opeens een jongen dat ik zulke mooie appels heb . heb erover gedacht om erop in te gaan, maar zó wanhopig ben ik nou ook weer niet
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 19:50
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 28-04-2005 @ 15:14 :
ja maar het was echt een creep... hij had van die gelige rokerstanden en drie liter haargel op z'n hoofd en zo'n viezig oud leren jasje dat in een zodanige staat van ontbinding verkeerde dat het bijna uit zichzelf naar de stomerij kon wandelen. Ik ben best bereid mensen een kans te geven, maar er zijn grenzen
Humor heb je iig wel, daar kan het niet aan liggen
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 19:52
mwja
mwja is offline
Ik herken mezelf wel in je verhaal. Ben zelf 18, m'n zusje van 16 heeft al 1,5 jaar een vriend en m'n broer van 20 heeft al 3 jaar een vriendin. Daarnaast vriendinnen die allemaal uitgebreid over vriendjes/sex/enz vertellen. Dan komen vrienden/vriendinnen en vooral familie toch wel van 'hee, en jij?' en (familie dan) die leuke misschien is ze wel pot grapjes zoals zeep007 zei. Natuurlijk had ik soms wel zoiets van "had ik ooook maar een heel lief, leuk vriendje", maar de behoefte was er verder niet echt. Daarnaast was ik ook meer met mezelf bezig, waardoor ik mezelf ook niet echt openstelde voor jongens. Had ook min of meer mezelf voorgesteld dat ik toch niemand zou tegen komen en daarnaast, dat wanneer ik iemand zou tegen komen ik diegene waarschijnlijk toch niet toe zou laten. Dat soort dingen.

Nouwja, tot er een schilder bij ons thuis kwam schilderen. Hij kwam bij ons thuis in de zomervakantie, dus was de sfeer gewoon relaxt. Ik d8 er niet eens aan dat het misschien wel iets tussen ons zou kunnen worden waardoor ik ook niet zat te stressen. Alles gebeurde heel onverwachts (hoewel ie nu achteraf gezien toch niet zo heel leuk was ). Delivery-service dus.

Ik denk indeed dat je er niet naar op zoek moet gaan, en dat het gewoon een kwestie is van 'nog niemand tegen gekomen'. Je kunt natuurlijk wel meer uitgaan en dat soort dingen, maar ga vooral geen dingen doen om alleen maar iemand tegen te komen zeg maar. Die tekencursus vind ik wel een goed id, omdat je zoiets toch al wou doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16.