Oud 15-03-2006, 16:35
NoDoubt
Avatar van NoDoubt
NoDoubt is offline
Hey.
met carnaval had ik een superdikke ruzie met mijn vriend. we hebben tegen elkaar staan schreeuwen en ik heb tegen hem wel 50 x gezegd dat et uit is.. die avond sliep ik bij een vriend van ons met nog een aantal mensen. ik heb toen met die ene vriend gekust, best onschuldig maar toch. de volgende middag was et nog uit tussen mij en mn vriend maar we hebben et savonds weer goed gemaakt. ik heb niks tegen mn vriend verteld van die ene kus met die jongen. ik heb ook met die jongen afgesproken dit tegen niemand te vertellen, en vooral niet tegen mn vriend. hij zal dan dikke ruzie krijgen met hem en die vriend kwijt raken.
we zijn nu nog steeds bij elkaar.. en alles gaat goed, we hebben geen ruzie meer gehad en die ene ruzie was ook onze 1e ruzie. vandaag zijn we 5 maanden bij elkaar.
what to do.

tnx.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2006, 16:39
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
niets?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 16:39
Verwijderd
wat is je punt
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 16:39
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
je bedoelt of je het moet vertellen ja of nee

tja knaagt het aan je? Zou het in de toekomst aan je kunnen gaan knagen? Voel je je er schuldig over? Dan moet je het vertellen...

Aan de andere kant... het was uit
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 16:41
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Urm schreef op 15-03-2006 @ 17:39 :
wat is je punt
Jezus, kun je dat echt niet zelf bedenken?
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 16:44
NoDoubt
Avatar van NoDoubt
NoDoubt is offline
ja. et was minder dan 24uur uit. dat bedoel ik. moet ik et vertellen?
ik denk niet om et te vertellen, maar.. is dat wel eerlijk tegenover hem? et was tenslotte idd wel uit maarja. dan nog, wat zou jij doen?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 16:47
bejou
Avatar van bejou
bejou is offline
Je zegt zelf dat het onschuldig was, en als je verder niets voor die vriend voeld lijkt me het niet zo'n probleem. Het was tenslotte uit dus je bent niet vreemd gegaan.
maar je voeld denk ik zelf wel wat goed is, als je je heel schuldig voeld zou ik het vertellen. Ik weet ook niet hoe je vriend is.. of hij het goed zou opakken of boos zou worden.. succes ermeej
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 17:19
Verwijderd
Op z'n tijd mag een leugentje om eigen bestwil best, toch ?

En het is trouwens niet eens een leugen, waarschijnlijk zal hij er niet naar vragen..
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 17:24
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Bij een ruzie meteen je verkering uitmaken.
Het was net uit en meteen met iemand anders. Een dag later is alles ineens weer goed.

Ok, er is volgens jou niks serieus gebeurd, dus er is ook geen probleem. Met 5 maanden is er niks speciaals hoor.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 17:28
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 15-03-2006 @ 17:39 :
je bedoelt of je het moet vertellen ja of nee

tja knaagt het aan je? Zou het in de toekomst aan je kunnen gaan knagen? Voel je je er schuldig over? Dan moet je het vertellen...
Dat vind ik altijd zo lekker gemakkelijk. Als zij zich schuldig voelt, moet ze het maar gewoon vertellen, is zij het kwijt en er vanaf. Terwijl hij zich erna kut gaat voelen. Laat zij zich maar lekker schuldig voelen, is dan haar eigen schuld en verdiend.

Overgens vraag ik me af wat je relatie waard was, als jij binnen 24 uur al met een ander rondslet. Misschien kun je het maar beter uitmaken, want je bent nog lang niet toe aan een volwassen relatie...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 17:32
Verwijderd
Laten we even kijken naar de pro's en cons van het vertellen aan je vriend:

Cons:
- Jij voelt je kut want je vriend wordt natuurlijk pissed.
- Je vriend voelt zich kut want zijn vriendin is 'vreemd gegaan'.
- Die gozer waarmee je gezoend hebt voelt zich kut want hij heeft nu ruzie met je vriend.

Pro's:
- Geen.

Moeilijke keuze, hoor.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 17:37
sentje_20
sentje_20 is offline
om t nou meteen uit te make omdat j rusie heb??
mjah k vind wel dat j gwn eerlijk moe sijn tege m en t gwn segge
k kan wel begrijpe dat t moeilijk s, ma geloof mij, hij sal t egt waardere
en sgrik ni als tie eerst boos wordt. hij moet t gwn fftjes verwerke. komt wel goed joh

veel suc6
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 17:43
Verwijderd
Een woord: spellingcheck.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 17:52
NoDoubt
Avatar van NoDoubt
NoDoubt is offline
Bedankt voor alle reacties, dat had ik echt ff nodig...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 18:04
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Overgens heb je wel een probleem als het nog uitkomt. Ik zou het niet zo tof vinden als m'n vriendin het bewust verzwijgt, onder het mom van: "waarom iets verzwijgen als het niet belangrijk is". Verder een vriend vraagt te liegen terwijl het uit was...

dus dan denk ik dat hij wel wat vertrouwen kwijt raakt in je...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 18:06
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Pfff, ik denk dat ik het wél zou vertellen. Maar dat komt omdat ik niets verborgen kan en wil houden voor mijn vriend. Ik voel me veel te schuldig dan. Maar als jij je niet schuldig voelt erover, hoef je het niet te vertellen toch?
Aan de andere kant vind ík dat hij het recht heeft om het te weten. Om die ene vriend, die dus niet echt een vriend blijkt te zijn want hij gaat er meteen met jouw vriend zijn "ex" vandoor, maar ook om jou. Eerlijk is eerlijk, het was niet goed van je, maar je bent een mens en die maken fouten.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 18:07
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Doet me denken aan Ross uit friends;
"We were on a BREAK! "

Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 18:08
adon1s
Avatar van adon1s
adon1s is offline
Ach wat zeik je? Gewoon bek houden dus..
__________________
Eigen genot eerscht
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-03-2006, 18:56
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 15-03-2006 @ 19:07 :
Doet me denken aan Ross uit friends;
"We were on a BREAK! "

wahaha ik wilde het net zeggen!

Als je er echt van overtuigd was dat het onschuldig was, e er nooit meer iets zal gebeuren tussen jou en die vriend van je, dan zou ik het niet vertellen. Besluit dan ook om jezelf er niet meer zo druk om te maken.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 19:24
Verwijderd
Een leugentje om bestwil is zeggen 'nee schat, die broek maakt je niet dik'.
Je maakt het eerst hysterisch uit, meteen daarna ga je liggen rotzooien met een "vriend" van hem...Het lijkt me dat hij dat wel zou willen weten Ik snap echt niet dat je dat kunt doen en vervolgens mooi weer spelen. Dat is geen leugentje om eigen bestwil meer.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 20:52
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Mijn vriend heeft dezelfde 'fout' gemaakt. Het is 3,5 maand uit geweest tussen ons, hij heeft die zelfde avond dat het uit ging al met iemand gezoend. (Een meisje waar ik altijd al een hekel aan heb en nu nog meer)

Hij heeft mij de dag erna meteen gebeld, tuurlijk was ik boos, maar ik was bozer geweest als het later uit was gekomen en ik het van een ander had gehoord...

Het verschil is alleen dat mijn vriend er gelijk mee kwam, het lijkt me moeilijk het nu, na die tijd, alsnog op te biechten..

Tjaa.. lastig...

Inge
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 21:16
Verwijderd
Ik denk dat ik het moeilijk zou kunnen verzwijgen. Ik zit namelijk tegen over mijn vriend niet zo in elkaar, maargoed. Als jij denkt dat jij je mond kunt houden, moet je dat doen. Kijk wat het beste is. Je kent je vriend, je weet hoe hij er op zou kunnen reageren, lijkt me. Dus, bedenk wat de meeste gevolgen zou kunnen hebben.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 21:28
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 15-03-2006 @ 21:52 :
Het verschil is alleen dat mijn vriend er gelijk mee kwam, het lijkt me moeilijk het nu, na die tijd, alsnog op te biechten..
Carnaval is nog niet zo lang geleden hoor.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2006, 09:55
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 15-03-2006 @ 22:28 :
Carnaval is nog niet zo lang geleden hoor.
Is ook zo, maar ik ben achteraf blij dat mijn vriend het de dag erna al verteld had...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie What do you do when you're down?
kleinedraak
9 18-04-2004 20:33
Liefde & Relatie What to do
melany
7 30-07-2003 19:32
Seksualiteit What to do?
Mark
17 04-07-2002 13:57
Verhalen & Gedichten Time to do what's right!
the Comebackkid
0 11-04-2002 15:26
Verhalen & Gedichten Where do we go from here
kaleidoscope
3 18-11-2001 18:51
Verhalen & Gedichten Not afraid to use my knife again
~Black~Angel~
9 22-08-2001 11:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:12.