Oud 05-09-2018, 12:58
Angeelll
Angeelll is offline
Hallo ik heb afgelopen zondag een tongpiercing laten schieten. Heb hem eindelijk na 3 jaar zeuren😅 maar nu heb ik een probleem ik ben een persoon die van eten houd en nu kan ik amper eten. Ik heb ookal een paar dagen last van kiespijn nu wat doortrekt naar mijn oor en als ik vla eet (of iets anders zoet) gaan de kiezen pijn doen. Weet iemand iets wat ik kan eten waardoor ik geen pijn krijg of alleen maar boullion hoef te drinken?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2018, 18:39
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik denk dat je eens moet laten controleren of je geen ontsteking hebt. Dat kan van je tong zijn, maar natuurlijk ook je kiezen. Qua eten en drinken kun je ook eens kijken naar drinkontbijt of van die shakes voor mensen die willen afvallen (daar zitten aardig wat calorieën in namelijk)
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 06-09-2018, 08:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb heel veel waterijsjes gegeten tegen de zwelling (mijn tong was een paar dagen dik en stijf, kostte erg veel moeite duidelijk te praten), maar ook bouillon en breakers. Ik had ook constant honger, want dat gebeurt in je brein ofzo als je niet ergens op kauwt maar wees voorzichtig als je wel kauwt, je staafje is nu langer dan een normale en geloof me als ik zeg dat er per ongeluk op bijten een stuk vervelender is dan denken dat je honger hebt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2018, 21:05
Verwijderd
Heb je hem achter het station "laten schieten" ofzo?

Mijn advies is dat ding eruit halen. Ik hoop voor je dat je gevoel in je tong en kiezen nog nog normaal wordt.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2018, 08:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik denk eerlijk gezegd dat die kiespijn er los van staat (zo lijkt het ook geschreven), maar misschien ben ik dat. Je tong doet na het piercen nou eenmaal zeer, daar is niks aan te doen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2018, 10:31
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Heb dubbele. En ruim week niet kunnen eten. Kies zou ik naar tandarts gaan misschien heb je al stukje afgebroken.

Verder hoor je eerst aan je piercer deze vragen te stellen
Met citaat reageren
Oud 07-09-2018, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Ik denk eerlijk gezegd dat die kiespijn er los van staat (zo lijkt het ook geschreven), maar misschien ben ik dat. Je tong doet na het piercen nou eenmaal zeer, daar is niks aan te doen.
Als er een aantal gebouwen rondom een hijskraan met een sloopkogel staan en die kogel draait steeds rond, denk je er dan nog zo over?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2018, 10:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Als er een aantal gebouwen rondom een hijskraan met een sloopkogel staan en die kogel draait steeds rond, denk je er dan nog zo over?
Nee, maar het leek een opzichzelfstaand ding, of zo las ik het.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2018, 11:14
Verwijderd
Ik denk dat er een oorzaak en gevolg is. Eigenlijk moet de TS naar de tandarts, maar dat wil ze waarschijnlijk niet omdat hij/zij hetzelfde gaat zeggen als ik.

Klinkt als een tongpiercing die niet op de goede plek is gezet.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2018, 10:46
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Als er een aantal gebouwen rondom een hijskraan met een sloopkogel staan en die kogel draait steeds rond, denk je er dan nog zo over?
Mijn tong staat vol en ik raak mijn tanden niet. Maar het kan idd. Ts moet gewoon naar de tandarts of eerst de piecer bellen
Met citaat reageren
Oud 09-09-2018, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Mijn tong staat vol en ik raak mijn tanden niet.
Dat dénk je.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2018, 16:52
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Dat dénk je.
Ik denk niet
Met citaat reageren
Oud 12-09-2018, 21:15
Verwijderd
Verklaart een hoop. ;x
Met citaat reageren
Oud 13-09-2018, 10:17
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Verklaart een hoop. ;x
Zeker ik weet het.

Maar graag ontopic blijven

Heb ze al jaren en tanden zijn netjes.
Ts nog last nu week verder?
Piercer gebeld? Of tandarts
Met citaat reageren
Oud 13-09-2018, 12:37
Verwijderd
Het gaat niet alleen om tanden, maar ook om kaakbot. Dat zie je of voel je soms niet. Je hebt me nog niet overtuigd.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2018, 15:42
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Het gaat niet alleen om tanden, maar ook om kaakbot. Dat zie je of voel je soms niet. Je hebt me nog niet overtuigd.
Onderkant van mijn tong zit geen kaalbot
Met citaat reageren
Oud 14-09-2018, 19:14
Verwijderd
Rondom de tanden en kiezen wel, dat kan je óók slopen.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2018, 14:26
Angeelll
Angeelll is offline
Bedankt allemaal! Het is in de tussentijd alweer helemaal goed heb nergens last meer van behalve kiespijn soms ben er voor na de tandarts geweest als het langer blijft even foto maken kan een verstandskies zijn zei die :/ gelukkig is het verder allemaal weer goed weet iemand toevallig of je de eerste keer verwisselen van je piercing ook zelf mag doen want morgen mag ik er een nieuwe in alleen als ik naar die shop moet is 2 uur rijden hier vandaan omdat ik het heb laten zetten tijdens een dagje weg met familie
Met citaat reageren
Oud 15-09-2018, 16:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Tuurlijk mag je dat zelf doen! Gewoon voorzichtig, het kan nog wat gevoelig zijn. En zorgen dat je balletjes goed vast zitten.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2018, 03:48
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Bedankt allemaal! Het is in de tussentijd alweer helemaal goed heb nergens last meer van behalve kiespijn soms ben er voor na de tandarts geweest als het langer blijft even foto maken kan een verstandskies zijn zei die :/ gelukkig is het verder allemaal weer goed weet iemand toevallig of je de eerste keer verwisselen van je piercing ook zelf mag doen want morgen mag ik er een nieuwe in alleen als ik naar die shop moet is 2 uur rijden hier vandaan omdat ik het heb laten zetten tijdens een dagje weg met familie
Dat mag maar zou nog ff wachten is super gevoelig
Met citaat reageren
Oud 16-09-2018, 03:49
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Rondom de tanden en kiezen wel, dat kan je óók slopen.
Alles kan dus je punt?
Met citaat reageren
Oud 16-09-2018, 15:41
Verwijderd
Je kan niet zomaar zeggen dat het niet kan of alles prima is. De kans is erg groot dat je met piercings in de tong of aangezicht structuren beschadigt.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2018, 14:37
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Ts hoe gaat het nu?
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle vraagje over n tongpiercing
meisje833
4 07-01-2005 17:32
Seksualiteit Tongpiercing
Mickey M.
3 24-09-2004 15:31
Lichaam & Gezondheid Tongpiercing
Misfit
3 30-01-2004 18:42
Lichaam & Gezondheid tongpiercing
Croeloes
18 29-01-2004 22:18
Seksualiteit Orale seks met tongpiercing
-Meisje-
27 27-11-2002 00:20
Seksualiteit tongpiercing lekkerder bij orale sex?
MissBi@tch
5 18-05-2002 22:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:26.