Oud 11-05-2020, 09:49
anoniem122333
anoniem122333 is offline
Okee ik ben dus een meisje van 16 en ik heb sinds drie weken af en toe contact met een jongen via snapchat. Twee dagen geleden zij hij dat hij wel vaker wilt snappen. Nou staan zijn vrienden er wel een beetje bekend om dat ze fuckboys zijn. Alleen hij doet tegen mij gewoon lief en gezellig. Mijn vriendinnen zeggen dat hij het alleen maar doet omdat hij in de corona tijd toch geen andere meiden kan zien. Ik weet het allemaal niet meer want ik vind hem echt een leuke jongen!
iemand die mij kan helpen met een goed advies???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2020, 09:59
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
Citaat:
Okee ik ben dus een meisje van 16 en ik heb sinds drie weken af en toe contact met een jongen via snapchat. Twee dagen geleden zij hij dat hij wel vaker wilt snappen. Nou staan zijn vrienden er wel een beetje bekend om dat ze fuckboys zijn. Alleen hij doet tegen mij gewoon lief en gezellig. Mijn vriendinnen zeggen dat hij het alleen maar doet omdat hij in de corona tijd toch geen andere meiden kan zien. Ik weet het allemaal niet meer want ik vind hem echt een leuke jongen!
iemand die mij kan helpen met een goed advies???
er is maar een manier om erachter te komen of hij je leuk vind...
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Met citaat reageren
Oud 11-05-2020, 10:18
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is nu online
Als ie je gaat vragen om nudes moet je moeilijk gaan doen. Aan de reactie merk je wel wat ie met je wilt
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2020, 10:38
anoniem122333
anoniem122333 is offline
Citaat:
er is maar een manier om erachter te komen of hij je leuk vind...
ja alleen of ik dat durf te vragen is een ander verhaal hihi en als ik het durf weet ik ook eigenlijk niet hoe
Met citaat reageren
Oud 11-05-2020, 11:34
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
He hoe gaat het? We hebben nu al even contact en dat is heel leuk. Maar hoe denk je nu eigenlijk over mij en zou je anders een keer willem afspreken na deze corona tijd. Of videobellen ofzo. Zoiets
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2020, 11:44
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
Citaat:
ja alleen of ik dat durf te vragen is een ander verhaal hihi en als ik het durf weet ik ook eigenlijk niet hoe
dan moet je dat wel uit zien te vogelen, want anders komt er natuurlijk nooit wat van. Als je honden hebt kun je misschien vragen of hij zin heeft om samen de hond uit te laten. Wandelingen van max 2 personen zijn weer legaal(mits 1,5 meter afstand) en je hebt veel mogelijkheden om elkaar te leren kennen.
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Met citaat reageren
Oud 11-05-2020, 11:55
Verwijderd
Waarom staan hij en zijn vrienden bekend om het "fuckboy zijn"?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2020, 12:15
anoniem122333
anoniem122333 is offline
Citaat:
Waarom staan hij en zijn vrienden bekend om het "fuckboy zijn"?
Ze hebben meerdere keren bij meiden gevraagd om nudes, laten je snel weer vallen als je niet wilt afspreken en ze proberen het bij verschillende meiden tegelijk
Met citaat reageren
Oud 11-05-2020, 14:22
Verwijderd
Oh, klinken wel als mannen waarvan ik wel werk zou willen maken... Maar ik denk ander werk dan zij verwachten.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2020, 15:06
SnuffelHond
SnuffelHond is offline
Citaat:
Ze hebben meerdere keren bij meiden gevraagd om nudes, laten je snel weer vallen als je niet wilt afspreken en ze proberen het bij verschillende meiden tegelijk
Ik persoonlijk zou mijn tijd niet verspillen aan dit soort gasten. Ik denk dat ze alleen maar seks willen van je.
En als deze corona tijd over is zou het ook heel goed kunnen dat ze je niet eens meer zien staan.
Ik weet hoe dat gaat. Zeker op die leeftijd.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2020, 15:13
anoniem122333
anoniem122333 is offline
Citaat:
Ik persoonlijk zou mijn tijd niet verspillen aan dit soort gasten. Ik denk dat ze alleen maar seks willen van je.
En als deze corona tijd over is zou het ook heel goed kunnen dat ze je niet eens meer zien staan.
Ik weet hoe dat gaat. Zeker op die leeftijd.
Ja ik ben bang dat je gelijk hebt aangezien die vaak 's avonds pas contact zoekt, maar hij is zo een leuke jongen dus ik zou het jammer vinden als we straks niet meer praten
Met citaat reageren
Oud 11-05-2020, 15:24
SnuffelHond
SnuffelHond is offline
Citaat:
Ja ik ben bang dat je gelijk hebt aangezien die vaak 's avonds pas contact zoekt, maar hij is zo een leuke jongen dus ik zou het jammer vinden als we straks niet meer praten
Who cares. Hij is echt niet de enige leuke jongen hoor. Dr lopen er zoveel rond. Dan kan je beter nog een jongen vinden die er leuk uitziet maar ook nog een leuk karakter heeft. Daar heb je veel meer aan.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2020, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Ja ik ben bang dat je gelijk hebt aangezien die vaak 's avonds pas contact zoekt, maar hij is zo een leuke jongen dus ik zou het jammer vinden als we straks niet meer praten
Jij vindt het een leuke jongen ja, het IS geen leuke jongen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2020, 16:02
SnuffelHond
SnuffelHond is offline
In mijn tienertijd dacht ik ook altijd heel snel zo snel van he, dit is een leuke jongen.
En achteraf bleek ie dan helemaal niet zo leuk te zijn. Dat was een goed lesje voor mij om te leren. Niks lijkt wat het is. En dat geld dus ook zeker voor iemands uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2020, 20:01
anoniem122333
anoniem122333 is offline
Thanks guys, jullie hebben me echt geholpen! Ik denk dat ik maar even aan ga kijken hoe het loopt en proberen hem niet te veel aandacht te geven
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ziet hij mij zitten?
CrazyTeen
3 14-12-2017 10:14
Liefde & Relatie vind hij me leuKK??
Verwijderd
8 11-05-2012 12:14
Liefde & Relatie Onzeker..
bamboocha
14 09-02-2011 23:27
Liefde & Relatie wie zit hier nou fout..,langverhaal , maar wilt iemand het lezen?Ben erg onzeker
devilcat
327 24-10-2003 09:33
Liefde & Relatie Hij heeft meer contact met zijn ex dan met mij..
Kinky girl17
13 23-09-2003 21:26
Liefde & Relatie Vindt hij me leuk??
18Helen18
21 22-06-2003 14:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55.