Oud 20-12-2019, 11:11
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Hoi,

Ik vroeg me af, of dinosaurussen in de Bijbel genoemd worden. De ene site zegt namelijk van wel, de ander van niet.

Groetjes,
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2019, 11:14
Verwijderd
Als je 'm leest, kom je er vanzelf achter!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2019, 12:54
Verwijderd
Nee.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2019, 14:31
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Bij mij in het dorp is een Gristelijke Hogeschool waar ik wel eens plakaten heb zien hangen waar met droge ogen werd beweerd dat de botten van dino’s die zijn opgegraven niet honderdduizenden jaren oud zijn zoals door godslasterende wetenschappers wordt beweerd. Er hebben wel dino’s rondgewandeld maar dat was in de Middeleeuwen. De aarde bestaat ten slotte pas een jaar of 5000...
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 21-12-2019, 10:56
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Als je 'm leest, kom je er vanzelf achter!
ik lees veel, maar de Bijbel gaat m niet worden
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 21-12-2019, 10:57
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Nee.
Thanks!
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 21-12-2019, 10:58
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Bij mij in het dorp is een Gristelijke Hogeschool waar ik wel eens plakaten heb zien hangen waar met droge ogen werd beweerd dat de botten van dino’s die zijn opgegraven niet honderdduizenden jaren oud zijn zoals door godslasterende wetenschappers wordt beweerd. Er hebben wel dino’s rondgewandeld maar dat was in de Middeleeuwen. De aarde bestaat ten slotte pas een jaar of 5000...
Daar kom ik al een heel eind mee, ontzettend bedankt!
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 21-12-2019, 18:47
Verwijderd
Citaat:
ik lees veel, maar de Bijbel gaat m niet worden
Nee ik weet wel betere science fiction.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2019, 11:42
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Nee ik weet wel betere science fiction.
Hoe bedoel je?
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 23-12-2019, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Hoe bedoel je?
Bijbel is fictie
Met citaat reageren
Oud 27-12-2019, 10:52
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Bijbel is fictie
Ligt eraan waar men in gelooft, nietwaar
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 27-12-2019, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Ligt eraan waar men in gelooft, nietwaar
Nee, het blijft fictie.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2019, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Ligt eraan waar men in gelooft, nietwaar
Als je ergens in moet geloven voor het waar is, is het sowieso fictie. Over feiten valt niet te onderhandelen, er is hard bewijs voor. Dat is er voor de bijbel niet. Voor dinosuarussen wel.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2019, 15:10
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Als je ergens in moet geloven voor het waar is, is het sowieso fictie. Over feiten valt niet te onderhandelen, er is hard bewijs voor. Dat is er voor de bijbel niet. Voor dinosuarussen wel.
Mijn topic is niet gestart, om een discussie te starten over het feit of mensen hiero in de Bijbel geloven of niet. Ik geloof zelf niet, maar ik zie enigszins wel in waarom anderen dat zouden doen.

Sommigen zien de Bijbel als bewijs, anderen houden het liever op de wetenschap. Dat is een feit.
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 27-12-2019, 15:16
Verwijderd
Lol, het blijft nep. Verspil niet je tijd aan de bijbel, lees dan de Donald Duck. Dat is tenminste nog educatief.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2019, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Mijn topic is niet gestart, om een discussie te starten over het feit of mensen hiero in de Bijbel geloven of niet. Ik geloof zelf niet, maar ik zie enigszins wel in waarom anderen dat zouden doen.

Sommigen zien de Bijbel als bewijs, anderen houden het liever op de wetenschap. Dat is een feit.
Ik geloof ook niet in god, maar wel in dingen die niet zichtbaar zijn dan wel niet wetenschappelijk bewezen zijn. Ik zie ook wel waarom mensen in god geloven.

De bijbel is geen bewijs, omdat bij mijn weten (maar correct me if i'm wrong) er geen onomstotelijk bewijs is dat de bijbel zoals deze nu gebruikt wordt, op deze manier ook begonnen is. Iedereen kan dingen op schrijven en dan zeggen dat ze het woord van god verkondigen, dat maakt het nog niet wetenschappelijk onderbouwd.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2019, 13:00
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Ik geloof ook niet in god, maar wel in dingen die niet zichtbaar zijn dan wel niet wetenschappelijk bewezen zijn. Ik zie ook wel waarom mensen in god geloven.

De bijbel is geen bewijs, omdat bij mijn weten (maar correct me if i'm wrong) er geen onomstotelijk bewijs is dat de bijbel zoals deze nu gebruikt wordt, op deze manier ook begonnen is. Iedereen kan dingen op schrijven en dan zeggen dat ze het woord van god verkondigen, dat maakt het nog niet wetenschappelijk onderbouwd.
Daar ben ik me zeer zeker van bewust en ben het ook met je eens. Ik vroeg me alleen af, of ze erin voorkwamen, aangezien de meningen op het internet vrij verdeeld liggen
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 29-12-2019, 13:01
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Lol, het blijft nep. Verspil niet je tijd aan de bijbel, lees dan de Donald Duck. Dat is tenminste nog educatief.
Als je geen antwoord op mijn vraag hebt, liever niet. Hier heb ik namelijk niks aan
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-12-2019, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Als je geen antwoord op mijn vraag hebt, liever niet. Hier heb ik namelijk niks aan
Het is een prima antwoord.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2019, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Als je geen antwoord op mijn vraag hebt, liever niet. Hier heb ik namelijk niks aan
Met citaat reageren
Oud 29-12-2019, 15:35
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Ik vroeg me alleen af, of ze erin voorkwamen, aangezien de meningen op het internet vrij verdeeld liggen
65 miljoen jaar geleden werd al het leven hier op aarde door een meteoorinslag vernietigd. Het Oude Testament is zo'n 4000 jaar geleden pas opgesteld toen er dus nog geen enkele kennis met betrekking tot dinosaurussen bestond. Er is dus nergens in de Bijbel sprake van dinosaurussen, waarmee maar weer is aangetoond dat je niet zomaar alles moet geloven wat je op Internet tegenkomt..
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel

Laatst gewijzigd op 29-12-2019 om 16:00.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2019, 19:43
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
65 miljoen jaar geleden werd al het leven hier op aarde door een meteoorinslag vernietigd. Het Oude Testament is zo'n 4000 jaar geleden pas opgesteld toen er dus nog geen enkele kennis met betrekking tot dinosaurussen bestond. Er is dus nergens in de Bijbel sprake van dinosaurussen, waarmee maar weer is aangetoond dat je niet zomaar alles moet geloven wat je op Internet tegenkomt..
Bedankt, dit is een erg handig antwoord waar ik veel mee kan
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 30-12-2019, 17:36
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Bedankt, dit is een erg handig antwoord waar ik veel mee kan
Graag gedaan.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 15-02-2020, 21:38
readingmanx
readingmanx is offline
In het bijbelboek Job hoofdstuk 40 vers 10 tot 28 word gesproken over de Behemoth en de Leviathan, dit kun je googlen. Dit komt het dichts in de buurt bij jouw vraag.
__________________
whatever
Met citaat reageren
Oud 20-03-2020, 16:16
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
In het bijbelboek Job hoofdstuk 40 vers 10 tot 28 word gesproken over de Behemoth en de Leviathan, dit kun je googlen. Dit komt het dichts in de buurt bij jouw vraag.
Hoi! Al is het een tijdje geleden, toch ontzettend bedankt voor je antwoord, ik zal er eens naar kijken!
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2020, 20:50
Verwijderd
Citaat:
In het bijbelboek Job hoofdstuk 40 vers 10 tot 28 word gesproken over de Behemoth en de Leviathan, dit kun je googlen. Dit komt het dichts in de buurt bij jouw vraag.
Dat heeft echter geen fuck met dinosaurussen te maken aangezien die al 65 miljoen jaar waren uitgestorven voor er mensen rondliepen. Het kan wel zijn dat deze verhalen komen uit overleveringen van uitgestorven megafauna uit de afgelopen 10.000 jaar.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2020, 14:32
Clownnn
Avatar van Clownnn
Clownnn is offline
https://www.biblica.com/bible/
CTRL+F Dinosaur per page.

Results: 0
__________________
Recycle your pets.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Dino's en de schepping
altijdopzoek
54 30-01-2007 16:18
Levensbeschouwing & Filosofie Creationisme
Meartje
101 21-08-2006 16:32
Levensbeschouwing & Filosofie >> Geloven in God <<
Lord Dolphin
378 17-11-2005 23:03
Levensbeschouwing & Filosofie de wereld..ge-evolueerd of geschapen
Lietje87
149 24-09-2005 07:37
Levensbeschouwing & Filosofie Hoe zagen Adam en Eva eruit?
Gatara
44 17-09-2005 17:27
Levensbeschouwing & Filosofie evolutie of schepping
Ace*Dusty
286 29-10-2003 09:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05.