Oud 04-09-2011, 06:56
Verwijderd
Citaat:
HOU GODVERDOMME JE KLEP MET JE MANNEN

En als je iedereen te onvolwassen vind, dan rot je maar op

Danku.
Haha schattig
Advertentie
Oud 04-09-2011, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Vlinder, als je niet kapt met bitchen over een grapje en mannen, gooi ik het topic dicht. Ik heb geen zin om hier als politieagent te moeten rondkijken of het niet escaleert en dat zou ook niet moeten. Dus gedraag je of hou op met posten.
Een vriendin en ik deden elkaar hier op deze topic alleen maar de groeten. Een halve zool, een man dus noemde dat onnodig ""klef gebeuren"". Andere halve zolen, andere mannen dus schreven daar net zo onnodig onvolwassen teksten over.

Dus voordat jij teksten gaat schrijven, over iets waar jij de voorgeschiedenis niet van kent , moet je eerst maar eens op deze topic terug kijken, wie er nu eigenlijk begonnen is met vrouwonvriendelijke, onvolwassen en rare teksten.

Jij gaat toch ook niet in een psychiatrisch ziekenhuis wonen, met patiënten die constant de meest wereldvreemde gedragsgestoorde beledigende teksten roepen en die dat even later afdoen als ""grapjes"" omdat zij hun dagelijkse medicijnen nog niet hebben gehad? Er was zelfs een gek bij, die in zijn commentaar op mij zelf een typfout maakte en mij daarvan later de schuld gaf, omdat dat ""aan mijn intelligentie zou liggen"". Huh? Dus meid, lees eerst die teksten maar eens terug. xxx.
Mannen? Je moet ze alles uitleggen en dan nog verzinnen ze dat uitgerekend jij het niet snapt.
Oud 04-09-2011, 14:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb het gelezen. Ik blijf bij wat ik zei en ik verzoek je vriendelijk toch dringend op te houden met dit gedrag.
Oud 04-09-2011, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het gelezen. Ik blijf bij wat ik zei en ik verzoek je vriendelijk toch dringend op te houden met dit gedrag.
Ik heb mijn account om bovenstaande vrouwonvriendelijke, onvolwassen en labiele scheldteksten van mannen beëindigd en DAARNA geef jij mij nog een waarschuwing ?? Hahaha. DAARNA en niet daarvoor?? Jij hebt niet eens de moeite genomen om die vrouwonvriendelijke, onvolwassen en labiele scheldteksten van net zo labiele mannen over bijvoorbeeld ""klef gebeuren"" als twee vriendinnen elkaar hier de groeten doen, te bekijken.

Heeft wel eens iemand tegen jou gezegd dat jij een domme naïeve makkelijk te beïnvloeden doos bent? Vast wel he?? Ga jij mij nu weer een waarschuwing geven of mijn account op deze onvolwassen kleutersite met scheldende pubers nou eindelijk eens definitief beëindigen??

Doe mij nog eens een plezier. Geef mij NADAT ik mijn account beëindigd heb, nog eens een waarschuwing . Kan ik nog eens lachen, hahaha.
Oud 04-09-2011, 16:28
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ik heb mijn account om bovenstaande vrouwonvriendelijke, onvolwassen en labiele scheldteksten van mannen beëindigd en DAARNA geef jij mij nog een waarschuwing ?? Hahaha. DAARNA en niet daarvoor?? Jij hebt niet eens de moeite genomen om die vrouwonvriendelijke, onvolwassen en labiele scheldteksten van net zo labiele mannen over bijvoorbeeld ""klef gebeuren"" als twee vriendinnen elkaar hier de groeten doen, te bekijken.

Heeft wel eens iemand tegen jou gezegd dat jij een domme naïeve makkelijk te beïnvloeden doos bent? Vast wel he?? Ga jij mij nu weer een waarschuwing geven of mijn account op deze onvolwassen kleutersite met scheldende pubers nou eindelijk eens definitief beëindigen??

Doe mij nog eens een plezier. Geef mij NADAT ik mijn account beëindigd heb, nog eens een waarschuwing . Kan ik nog eens lachen, hahaha.
Jij bent echt hopeloos verloren in je eigen wereldje he.
Oud 04-09-2011, 16:29
Verwijderd
Citaat:
wat een klef gebeuren xD
Waarom moet jij daar nou commentaar op zitten geven?
Nu heeft ze haar profiel verwijderd, door die zever hier!
Oud 04-09-2011, 16:30
Verwijderd
Mannen hebben de meest rare oordelen over vrouwen bij deze topic en als zij de discussie met haar dan niet kunnen winnen, halen ze er een andere vrouw bij die het voor hen opneemt, hahaha. Ahguttegut.
Oud 04-09-2011, 16:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Topic gesloten. De reden spreekt voor zich.

Korreltjezout en Kathleen, ik adviseer jullie er niet meer op in te gaan.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11.