Oud 13-06-2002, 14:32
heaven or tha hell
heaven or tha hell is offline
heej mensen, sorry hier komt weer een topicover snijden, maar ik moet het kwijt en bij andere topics heb ik geen antwoord gevonden, dus nahjah ik zal me verhaal wel hier proberen te vertellen ofso

ik heb een tijdje geleden gesneden, nie zo heel diep, maar eigenlijk toch ook weer wel, ik weet het niet, ik heb er wel een litteken aan over, dit was niet de enige keer, daarvoor heb ik het ook al eens gedaan maar toen was het nog niet zo erg toen was het zoiets van een beej met mes heen en weer beej snijden en krassen, maar een paar weekjes terug was het dus echt snijden. ik kon het niet meer, mijn leven bedoel ik alles ging fout ik had het gevoel dat ik alles fout deed dat ik niks goed kon doen, school ging mis, ik deed erg agressief tegen mensen ik wilde niemand om me heen hebben ik had zoiets van iedereen kan de schijt krijgen, en toen jah alleen op me kamer alleen maar huilen en jah verder kun je het zelf wel voorstellen...
maar toen een week later ongeveer heb ik met een vriendin gepraat, zo lang heb ik met haar gepraat dat ik voor het eerst weer eens positief ging denken over men leven, ze zei allerlei dingen die ik graag wilde horen die ik nodig had om te overleven, snapje? het hielp dus ook echt. ik dacht anders over mijn leven, ik dacht dat het goed zou komen, alleen ik kon het doen en voor elkaar krijgen maar daar had ik alles voor over, alleen is dat nu weer wel wat anders...
ojah nog iets tussendoor, vrienden van mij hebben het niet gemerkt dat snijde, okeej ik wil nie allee aandacht op me richten, maar dat raakte m ook vooral 2 hele god vriendinnen van mij die alles gewoon zien en doorhebben aan mij ze kennen me door en door, maar dit zagen z eniet, ik had een verband om ofso ik weet et nie meer en daaroverheen allemaal armbandjes enzo om het af te dekken zegmaa zodat ze het ook niet zagen gewoon niemand, want ik wilde niet dat iedereen naar me toe ging of dat ze er een drama van maakten, want zo erg vond ik het toen nie, het was rustgevend, jah de pijn velde ik maar het was fijn hoe raar het ook klinkt, maar ze merkten het niet en dat had invloed op me ik voelde me rot ik dacht dat z eniks om me gaven, want ik weet zeker dat ze het zagen, I die keek er ook wel naar ze zag het verband, maar ze zei niks, vraag me nie waarom, jah het boeit niet ofso ze hoeft het niet te vragen want dan moet ik alles weer verklaren en ga zo maar door, maar toch raakt het je, begrijp je..mjah
en nu jah nu..ik weet het nu niet het gaat op zich wel goed, ik moet nog 2 dagen naar school en dan heb ik vakantie, mijn rapport is best goed, ik heb der dan ook alles aan gedaan om het goed te houden, maar toch heb ik de drang en de neiging om te gaan snijden, ik wil het zo graag maar ik weet niet waarom, ik weet echt niet waarom want zo slecht gaat het nu niet met me ik heb veel en veel erger meegemaakt, maar toch wil ik snijden, gelukkig nog nie gedaan maar dat komt maar door 1 ding, omdat ik die ene vriendin (waar ik mee gepraat had) heb beloofd het nooit meer te doen, want ik zag de pijn in haar ogen toen ik het haar vertelde, ze huilde erom. jah en de littekens houden me ook tegen, ik wil geen littekens meer, vooral nu niet, het is zomer, ik wil niet met littekens rondlopen en dan op vakantie, nee echt niet. maar toch die stem in me hoofd, 'doe het, het maakt nie uit laat iedereen barsten' zoiets hoor ik dan dat zal ik zelf wel zijn geen idee, maar het is ook zo moeilijk uit te leggen eigenlijk jullie zullen wel denken van jah je hebt niks het gaat goed met je niet zo zeuren er zijn mensen die zich erger voelen, i know, maar dit is toch ook iets ik zit ermee want ik weet zeker dat een van deze dagen de dag is waarop het weer gebeurt, dat ik weer ga snijden, ik weet het zeker want ik kan mezelf nie tegenhouden het is maar een kwestie van een seconde en dan heb je het gedaan en daar ben ik zo bang voor, ik weet niet wat ik moet doen en ho ik het tegen kan houden, echt geen idee en ik ben der zo bang voor, weten jullie iets? of herkennen jullie dit? please schrijf het dan op hier, dat zou ik erg fijn vinden om te weten hoe jullie dit aangepaakt hebben of aanpakken

alvast thnx voor reacties, kus
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2002, 15:01
Neon_girl
Neon_girl is offline
Heyy,
Kut voor je allemaal. Ik begrijp dat gedoe wel van dat je het op de 1 of andere manier niet leuk vind dat je vriendinnen niet merken wat er is of er niet naar vragen. Ik heb dat gevoel ook een tijdje gehad doordat mn beste vriendin er nooit iets van merkte maar toen ze een keer vroeg hoe ik aan een litteke aan mn arm kwam heb ik tegen dr lope liegen.... maar ja, toen waren er ook heel veel mensen bij die niet hoeven te weten hoe ik er echt aan kom.
Maar voor jou denk ik dat als je echt niet meer wilt snijden dat het je wel zal lukken, Als je echt opeens heel erg zin krijgt om het toch te doen moet je denken aan de littekens het zal geven. Het moment dat je je fijner voelt door het snijden is veeel korter dan dat dat litteken daar zal zitten. En als je het dan nog wilt kan je het beste gewoon ff iets heel anders gaan doen zodat je er niet meer aan denkt.
weet niet of je hier iets aan hebt maar ja
sterkte in ieder geval en ik hoop dat het je gaat lukken ermee te stoppen
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 21:42
heaven or tha hell
heaven or tha hell is offline
heej thnx voor je reactie, je weet niet hoe blij ik ermee ben, ik weet dat je gelijk hebt, het beste is gewoon ermee kappen en dan te doen wat jij ook zegt, op dat moment aan de littekenes te denken en iets anders gaan doen, i know ik zal me best doen ik bedoel als je iets wilt lukt het toch wel, vast wel..
alleen dat dat ze het niet merkten zit ik nog wel mee mjah het boeit me eigenlijk ook weer niet, als ik der maar mee stop dat is het enige wat telt, ben blij dat je gereageerd hebt en ook dat je over je eigen ervaringen hebt verteld, thnx!

kus
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 22:10
Verwijderd
eejz wel klote enzow,
weetje, ik denk dat je vriendinnen het niet onder ogen wilden zien, te bang waren voor de waarheid. te bang dat hun vermoeden, dat je je sneed, waar was...
als je weer heel erg de neiging hebt om het te doen kun je je het beste tussen de mensen proppen, ookal staat dat je heel erg tegen. je kunt ook met een pen op papier keihard gaan krassen om meeschreeuwen met muziek... ik weet niet of je een instrument bespeelt, maar dat kun je dan gaan doen, of , als je een dartboard hebt, gaan darten... zijn zomaar wat tips.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 22:50
CodeName Egg
Avatar van CodeName Egg
CodeName Egg is offline
automutilatie is verslavend, althans zo ervaar ik het. Ik doe het ook veel te vaak, maar je moet echt afleiding zoeken. Ga sporten, fietsen, lopen, zwemmen weet ik veel. Of zoek mensen op die ervan weten en praat met ze. Doe iig iets waardoor je die drang kwijtraakt. En wat die vriendinnen betreft die het niet willen zien; ze hoeven het niet zien als jij dat ook niet wilt. Als zij het negeren en jij wilt niet dat ze het zien, dan is het volgens mij "opgelost". In ieder geval, als je een keer wilt praten mag je me wel op msn toevoegen:
jennebal@hotmail.com

sterkte

*knuffel*
__________________
"ég gaf ykkur von sem varš aš vonbrigšum.. žetta er įgętis byrjun"
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 11:22
heaven or tha hell
heaven or tha hell is offline
hallo, bedankt voor jullie reactie,
jah misschien zijn ze bang voor de waarheid ik weet het niet, alleen bang voor de waarheid, ze konden me toch ook helpen, ik bedoel met me praten en erom vragen hoe ik der aan kom ofso, ik heb gewoon hulp nodig, het klinkt misschien raar, maar ik ben vaak door ze geholpen en misschien had ik ze net toen nodig ofso of nu want die drang is nog niet weg, mjah het boeit niet, ik kom der wel, en ik denk dak ik professionele hulp ga zoekn, maar jullie hebben wel gelijk ik moet gewoon bezig zijn veel dingen doen waardoor ik de gedachte even wegsla ofso, jah ik bespeel een instrument: gitaar, dat is echt leuk alleen ik speel altijd droevig muziek enzo en daar komen alle dingen weer bij me op al die pijn enz enz. maar ik zal er wat aan moeten doen, lopen en wandelen doe ik zo af en toe wel, dat helpt op zich ook wel...
op zcih als me vriendinnen het niet willen weten ofso en ik wil het allemaal vergteen jah dan kun je wel zeggen dat het opgelost is, maar toch die gedachte in me hoofd, van willen ze het nou niet zien omdat ze denken dat ik me zielig voel ofso, of willen ze er niet over beginnen omdat ze het nix kan schelen of is het tog omdat ze bang zijn voor de waarheid? ik weet het niet maarja ieder geval bedankt voor de tips ik zal proberen me er aan te houden enzo gewoon een schema maken ofso, vooral voor nu in d evakantie elke dag iets anders, jah dat ga ik proberen..

CodeName Egg: bedankt dat ik je toe mag voegen, dat heb ik al gedaan, ik zou op zich wel met je willen praten, ik bedoel met iemand die ik niet ken snapje? thnx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Uurloon van alpha-hulp in de thuiszorg.
Verwijderd
5 18-04-2008 12:11
Games nfs underground (I en II) probleem
Evil creature
9 17-10-2005 23:34
Psychologie Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen.....
HelpMePlease
12 07-10-2002 18:35
Liefde & Relatie radeloos.........ex........wat moet ik doen?
HelpMePlease
4 02-02-2002 16:02
Seksualiteit Wat moet ik doen?
sokkebokke
3 28-01-2002 20:04
Software & Hardware Mijn muis doet raar.... iemand die kan helpen???
Michel Gerver
13 06-04-2001 23:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:46.