Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2009 / VWO
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2009, 11:26
Sannah_x
Avatar van Sannah_x
Sannah_x is offline
Hoe ging het bij iedereen? =O

Ik vond dat je wel moest doorlezen zeg! Ik was net aan klaar, maar echt de rest van de klas heeft niet eens alle vragen kunnen maken
Heb 25 of 26 punten van de 50 gehaald =/

Vond jullie ook vraag 12, over dat wieder in Amt zo vaag =/?
Echt iedereen die ik sprak, snapte die niet =O
__________________
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-05-2009, 11:32
robje90
robje90 is offline
Het was idd een erg lang examen, en van vraag 12 begreep ik ook niets..
Ik twijfelde heel erg of je 2 manieren moest noemen en dan de goede moest kiezen of dat je 2 goede moest noemen en een (andere) foute! Ik heb uiteindelijk er iets heel anders van gemaakt omdat ik 2 goede manieren niet kon vinden. Alleen dat schilderij was logisch, dat hij weer voor even terug was bij zijn ambt leek mij niet echt een titelverklaring..

Maar gelukkig heb ik m verder wel goed gemaakt
Met citaat reageren
Oud 27-05-2009, 11:58
miiraya
miiraya is offline
Amt betekend niet alleen ambt maar ook werkkamer
Met citaat reageren
Oud 27-05-2009, 12:23
Duitsers
Duitsers is offline
Hij was wel lang, maar best goed te doen denk ik. Is er bij jullie ook altijd 1 blaaskaak die na een uur al weg is?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2009, 13:21
vlinder89
vlinder89 is offline
Ik vond m wel erg aan de lange kant, heb 1 tekst helemaal overgeslagen toen ik merkte dat ik in tijdnood kwam (die tekst met die gaten, omdat ik daar sowieso al niet erg goed in ben, dacht ik dat ik die maar het beste kon overslaan en gokken) heb bij die tekst van de 6 vragen ook maar 1 vraag goed. Vraag 12 vond ik ook een beetje vaag geformuleerd (daar had ik als antwoord: '-Hij is weer even terug op zijn voormalige werkvloer -hij is weer terug in zijn functie, -in deze context: hij is niet echt terug in zijn functie, alleen op een schilderij' in het antwoord model staat 't iets anders en in een andere volgorde, maar hoop er toch een puntje voor te krijgen) . Heb 30 punten, wat uitkomt op een 5,4 tot 7,4 ben er dus wel tevreden mee, maar ga denk ik toch nog even een klacht indienen dat t examen te lang was.
@Duitsers ^ Bij ons was er echt niemand voor tijd weg, iedereen is blijven zitten tot het einde, gelukkig maar, anders zou ik helemaal in de stress schieten als de rest al na een uur weg was
Met citaat reageren
Oud 27-05-2009, 14:57
Alyssia
Alyssia is offline
Ik was na een uur en een kwartier al klaar. Vraag 12 vond ik ook wel raar, maar ik heb 'm wel helemaal goed.
Ik heb 33 van de 50 punten, dat is tussen 5.9 en 7.9. Ik hoop op een normering van 1.1, want ik wil een 7.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2009, 20:37
Lengar
Lengar is offline
Ik heb ook 33 punten, maar de normering lag de afgelopen jaren altijd op 0,0
dus ik ga van een 5,9 uit...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2008 'Het centraal examen is makkelijker dan de schoolexamens.'
Missy
43 23-05-2008 18:33
VWO Eindlijst!
kiek
56 29-06-2006 23:40
Eindexamens 2005 vraagje over cijfers en herkansingen
Poesket
67 20-06-2005 17:41
Eindexamens 2005 Ga jij je examens halen?
Nona
93 21-05-2005 11:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06.