Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2010, 23:14
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
En de tekst 'heel even leek het leven fijn'. <3
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.

Laatst gewijzigd op 26-11-2010 om 23:26.
Advertentie
Oud 26-11-2010, 23:15
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Deze titel is al geweest, iemand nog een suggestie?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 26-11-2010, 23:16
Verwijderd
Hier is een suggestie: Saaimeltoe. Ten ere van onze grote vriendin. Ik ben momenteel aan het overwegen om de cameltoe op die foto te taggen (met 'cameltoe', natuurlijk) maar ik weet niet of ik dat kan maken.
Oud 26-11-2010, 23:16
Verwijderd
Saaimelenteen is ook goed.
Oud 26-11-2010, 23:16
Verwijderd
Wat ik zo vreemd vind aan marktplaats is dat mensen soms schrijven 'na een sopje weer zo goed als nieuw' of 'er is een stuk poot van dit kastje afgebroken, maar met wat houtlijm los je dat zo op'.
Waarom doen die mensen dat niet zelf? Als je iets gaat verkopen dan zorg je toch dat het schoon is en heel. Ik zou er anders echt geen geld voor durven vragen
Oud 26-11-2010, 23:17
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik heb nu al deze, naar dit liedje:

__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 26-11-2010, 23:18
Verwijderd
Ik moest maar eens gaan koken. Maar wat ga ik dan maken? Wat? Ik kan kiezen uit:

- gebakken biologische kip en gekookte bloemkool, erg nomz maar wel veel werk want dan moet ik helemaal bloemkool/uien/knoflook snijden en het duurt lang want de kip moet vrij lang op het vuur.
- kant-en-klaar lasagne, matige hoeveelheid nomzen en het duurt drie kwartier maar het is wel erg makkelijk
- biologische braadworst met gepofte aardappel (met bieslook en zure room) en tomaat met zeezout uit 't vuistje, gemiddelde nomz en gemiddelde moeite maar duurt wel vrij lang want aardappels poffen duurt minimaal een uur
- pasta met wokgroente en een vegetarische nepburger (gevuld met quorn, kaas en olijven), snel en makkelijk maar eigenlijk moet de bloemkool en de braadworst eerst op
- fok koken, wachten, lekker eten en verantwoordelijk doen met je voorraad voedsel, eet een kant-en-klaar quiche die anders nog gerust een maand in de koelkast kan blijven staan
- je woont alleen; Ben & Jerry's en Maltesers tot je geen honger hebt en dan op de bank springen tijdens de sugar rush \m/ \m/
Oud 26-11-2010, 23:19
Verwijderd
Uice, Para, zijn jullie 's nachts weleens die neger tegengekomen die zijn 'echte Amsterdamse raps' aan je wil verkopen? Hij loopt altijd rond met zo'n tasje met cd's. Ik had ooit één nummer van 'm gevonden op YouTube, maar nu ben ik zijn naam vergeten, .
Oud 26-11-2010, 23:20
Verwijderd
Medeia, wat stond er in die advertentie? Hij is nu niet meer actief
Oud 26-11-2010, 23:21
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Uice, Para, zijn jullie 's nachts weleens die neger tegengekomen die zijn 'echte Amsterdamse raps' aan je wil verkopen? Hij loopt altijd rond met zo'n tasje met cd's. Ik had ooit één nummer van 'm gevonden op YouTube, maar nu ben ik zijn naam vergeten, .
Nee. Wel die kerel die gedichten over je improviseert voor een euro.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 26-11-2010, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Medeia, wat stond er in die advertentie? Hij is nu niet meer actief
Gratis LL-kaartje als je wilde batsen met een hygiënische nette man van 23 jaar!
Oud 26-11-2010, 23:22
Verwijderd

/oneindige waardering
Oud 26-11-2010, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Uice, Para, zijn jullie 's nachts weleens die neger tegengekomen die zijn 'echte Amsterdamse raps' aan je wil verkopen? Hij loopt altijd rond met zo'n tasje met cd's. Ik had ooit één nummer van 'm gevonden op YouTube, maar nu ben ik zijn naam vergeten, .
Nee. Waar loopt hij zoal rond?

Ik ben wel een keer neger tegengekomen die me zelfgeschreven gedichten verkocht. Best goede gedichten ook, en goed voorgedragen. Hij had ook allemaal fietslampjes op z'n jas gespeld, en toen ik vroeg waarom zei hij 'anders zien mensen me niet in het donker'.
Oud 26-11-2010, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Medeia, wat stond er in die advertentie? Hij is nu niet meer actief
Oh, die heb ik hier nog openstaan. Ik zal wel even een screenshotje uploaden.
Oud 26-11-2010, 23:28
Verwijderd


Huppakee.

Ik heb trouwens net gezocht op z'n volledige verkopersnummer, maar marktplaats zegt dat die niet bestaat, terwijl in de advertentie te zien is dat hij 2,5 jaar actief is op de site. M.a.w. hij is verbannen vanwege die advertentie.
Oud 26-11-2010, 23:29
Verwijderd
De laatste keer dat ik 'm zag was vlakbij de Dam. Het was midden in de nacht en hij en z'n vriendin verzochten mij te stoppen. Hij vertelde zijn verhaaltje en toen wilde hij dat ik z'n cd ging kopen. Dat ging niet gebeuren. Overigens is dit al even geleden. Ik moest er aan denken door dat filmpje in het vorige topic.

Het nummer dat ik vond had in ieder geval de legendarische tekst "Jij rijdt met half gas. Ik rij met vol gas.", of zo.
Oud 26-11-2010, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Gratis LL-kaartje als je wilde batsen met een hygiënische nette man van 23 jaar!
Heet ie toevallig Jacques?

OT:
Dat filmpje van die dude

"Ik krijg een hele saaie kop" was ook een goeie titel geweest. Hoe ze ook naar de camera kijken als het liedje afgelopen is, prachtig awkward.
Oud 26-11-2010, 23:34
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


Huppakee.

Ik heb trouwens net gezocht op z'n volledige verkopersnummer, maar marktplaats zegt dat die niet bestaat, terwijl in de advertentie te zien is dat hij 2,5 jaar actief is op de site. M.a.w. hij is verbannen vanwege die advertentie.


Wat hebben betrouwbaarheid, vermogendheid en intelligentie in hemelsnaam met ordinaire seks te maken?
En zou hij zijn sollicitatiebrieven ook beginnen met: "Ik ben Jeroen, en ik ben geknipt voor de functie van computerdata-analist, want ik ben hygienisch en intelligent."?
Ads door Google
Oud 26-11-2010, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Nee. Wel die kerel die gedichten over je improviseert voor een euro.
Doet-ie dat een beetje goed?

l2read@myself want:

Citaat:
Nee. Waar loopt hij zoal rond?

Ik ben wel een keer neger tegengekomen die me zelfgeschreven gedichten verkocht. Best goede gedichten ook, en goed voorgedragen. Hij had ook allemaal fietslampjes op z'n jas gespeld, en toen ik vroeg waarom zei hij 'anders zien mensen me niet in het donker'.
Oud 26-11-2010, 23:54
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Nou, je wil als meisje natuurlijk geen seks met een vieze jongen voor je Lowlandskaartje. Ik vind het vooral opvallen dat het meisje van hem krap bij kas moet zitten.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 26-11-2010, 23:54
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Doet-ie dat een beetje goed?
Je verstaat er geen reet van.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 27-11-2010, 00:00
Verwijderd
Oh het is dus niet dezelfde. Dat krijg je als je bijna 24 uur op bent en zo oud bent als ik
Oud 27-11-2010, 00:11
Verwijderd
1:11
Oud 27-11-2010, 00:13
Verwijderd
Wat zal ik 'ns gaan doen, iemand suggesties?
Oud 27-11-2010, 00:15
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
memeparty doorploegen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Oud 27-11-2010, 00:15
Verwijderd
De PVV-leider wil dat de rust in de fractie terugkeert en zegt dat hij niet iedere keer wil reageren op wat hij noemt het gewroet van de media.
Letterlijk

De letterlijke sms-reactie van Wilders:

"Ik ben het inmiddels spuugzat. Het gewroet van de media in het verleden van de PVV'ers begint nu op een ordinaire heksenjacht te lijken. Ik werk daar niet meer aan mee. Ik zal natuurlijk zaken aanpakken waar PVV'ers fouten hebben gemaakt, maar de hyperige media kunnen voorlopig even de diepvries in."

Bwahhaha, leedvermaak de gexte.

Note: dat laatste regeltje is mijn reactie, niet die van Wilders. Dat zou wat zijn, als hij zou roepen: BWAHAHAH LEEDVERMAAK DE GEXTE. Dat zou toch wat te mal zijn.
Oud 27-11-2010, 00:16
Verwijderd
Ik snap 'm ook wel weer. Maarja, moet hij maar geen trieste faalcriminelen in zijn partij toelaten hoor.
Oud 27-11-2010, 00:19
Verwijderd
Nou kijk.

Naast de kou, de sneeuw, de gladheid, de sneeuw en de sneeuw, vind ik het ergste aan de winter dat iedereen weer totaal lyrisch gaat doen over schaatsen, en de hoop op een Elfstedentocht die er toch nooit meer komt.

Hele uitzendingen van DWDD worden weer gevuld met een haast schuimbekkende Erik Hulzebosch en/of Erben Wennemars, WANT MISSCHIEN GAAT HET DIT JAAR GEBEUREN, JAWELLLL, ER IS VORST VOORSPELT, DE TOCHT DER TOCHTEN GAAT MISSCHIEN GEREDEN WORDEN OMG!!!1111 GIET HET OAN? NOU?? GIET HET OAN??

Kap daar even mee please, dank.
Oud 27-11-2010, 00:21
Verwijderd
Ik begrijp die schaatsen-op-natuurijs-drang van "ons" ook niet echt.

@Noodles: juh, ik had 't niet verwacht maar ik begin bijna een beetje medelijden met Keert Vieldeurs te krijgen
Oud 27-11-2010, 00:22
Verwijderd
Schaatsen is zo stom. Zo saai. Het is als skaten, maar dan koud. Nou leuk.
Oud 27-11-2010, 00:24
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
schaatsen is onzin.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 27-11-2010, 00:24
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
net als wielrennen, overigens.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 27-11-2010, 00:26
Verwijderd
Bosma heeft 'm natuurlijk verteld dat sms'je te verzenden. Dit ligt vast goed bij de achterban die toch al het beeld van de '(s)linkse media' heeft overgenomen.
Oud 27-11-2010, 00:26
Verwijderd
Citaat:
Nou kijk.

Naast de kou, de sneeuw, de gladheid, de sneeuw en de sneeuw, vind ik het ergste aan de winter dat iedereen weer totaal lyrisch gaat doen over schaatsen, en de hoop op een Elfstedentocht die er toch nooit meer komt.

Hele uitzendingen van DWDD worden weer gevuld met een haast schuimbekkende Erik Hulzebosch en/of Erben Wennemars, WANT MISSCHIEN GAAT HET DIT JAAR GEBEUREN, JAWELLLL, ER IS VORST VOORSPELT, DE TOCHT DER TOCHTEN GAAT MISSCHIEN GEREDEN WORDEN OMG!!!1111 GIET HET OAN? NOU?? GIET HET OAN??

Kap daar even mee please, dank.
Vergeet niet die kale, mag ik dat zeggen, ja, dat mag ik zeggen, Mart Smeets.
Oud 27-11-2010, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Schaatsen is zo stom. Zo saai. Het is als skaten, maar dan koud. Nou leuk.
Ik kan me nog wel herinneren dat ik vroeger, toen ik nog een puppy was, bij opa en oma op visite met de hele familie schaatsen ging kijken, van die legendarische tien-kilometers tussen Johann Olav Koss en Falko Zandstra, met warme chocolademelk en shit. Jeugdsentiment <3

Maar goed, nu geef ik er niets meer om.
Oud 27-11-2010, 00:28
Verwijderd
En dan komt Dick Maas met zijn nieuwe horrorfilm, Schaats.
Ads door Google
Oud 27-11-2010, 00:28
Verwijderd
ondanks mijn onmenselijk Friese achternaam, heb ik niets met schaatsen.
Oud 27-11-2010, 00:29
Verwijderd
Stop de persen.
Oud 27-11-2010, 00:29
Verwijderd
Ik zie het wel voor me, die film. Een monster dat onder het ijs leeft en schaatsers van de Elfstedentocht één voor één grijpt, . En Mart Smeets die daar commentaar op geeft.
Oud 27-11-2010, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Ik zie het wel voor me: een duister monster dat onder het ijs leeft en schaatsers van de Elfstedentocht één voor één grijpt.
Teken dit even egon, kthxbye.
Oud 27-11-2010, 00:30
Verwijderd
Als zo'n film er nu echt komt ga ik iemand aanklagen.
Oud 27-11-2010, 00:31
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
ondanks mijn onmenselijk Friese achternaam, heb ik niets met schaatsen.
Jouw achternaam is op mij nooit Fries overgekomen. Ik kreeg altijd beelden van zigeuners.

Nou, welterusten.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 27-11-2010, 00:32
Verwijderd
Jullie MAKEN nu media-aandacht he, besef dat wel, stelletje hypocrieten
Oud 27-11-2010, 00:32
Verwijderd
Roma
Oud 27-11-2010, 00:32
Verwijderd
Citaat:
Jullie MAKEN nu media-aandacht he, besef dat wel, stelletje hypocrieten
Hoezo?
Oud 27-11-2010, 00:33
Verwijderd
Citaat:
Jouw achternaam is op mij nooit Fries overgekomen. Ik kreeg altijd beelden van zigeuners.

Nou, welterusten.
wat
Oud 27-11-2010, 00:33
Verwijderd
Citaat:
Teken dit even egon, kthxbye.
ik lig in bed!
Oud 27-11-2010, 00:33
Verwijderd
Citaat:
ik lig in bed!
oh ja nee! Dan gaat het hele feest niet door.
Oud 27-11-2010, 00:34
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Hmmm hmmm.. to sleep or not to sleep, that's le question.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 27-11-2010, 00:34
Verwijderd
Citaat:
Hoezo?
Internet is een medium, jullie schenken er aandacht aan, dus.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31.