Oud 14-02-2012, 17:24
SmileBritjuuuh
Avatar van SmileBritjuuuh
SmileBritjuuuh is offline
Arrrrrrrrrrrrrrg!!!!!!!!!!! Ik kom juist thuis van school en ik ben boos op iedereen, vooral op mezelf! Ik zal beginnen met de eerste rede: Op het begin van dit schooljaar ben ik naar het middelbaar gegaan, er zat een meisje bij mij in de klas die ik al kende, maar ik vond haar niet zo leuk omdat ze heel de lagere school mijn beste vriendinnen afpakte, het is echt een kreng!
(sorry, moest eruit) De rest kende ik nog niet maar ik had al gauw een beste vriendin: Lara.
En opeens deed 'Dat kreng' heel lief tegen mij. Mijn mama had me voor haar gewaarschuwd, maar ik dacht met mijn domme kop , dat ze veranderd was. En ze heeft Lara ook afgepakt, en sluit me buiten, en Lara heeft het niet eens door!
En dan nummer 2: Ik fietste ook met 'Dat kreng' mee omdat ze zo lief deed. Maar omdat ze de hele tijd met de auto gaat en omdat ik zo kwaad op haar ben fiets ik nu terug met mijn oude fietsgroepje mee. Een meisje van dat fietsgroepje smeekte om mee te gaan, en ze zij dat ze dan langs mij zou fietsen, tja, daar heb ik niet veel van gemerkt! Juist het zelfde als alleen fietsen ! En dan waren ze ook nog kwaad op mij omdat ik laat was, we spraken af om 8 uur, ik vertrok om 5 voor 8, en toen ik aankwam stond er 1 voor 8 op mijn gsm, zij waren gewoon te vroeg! En ze deden de rest van de dag afstandelijk tegen mij! Maar ik ben veel te onzeker en heb veel te weinig zelfvertrouwen, dus niemand weet hoe ik me nu voel want ik durf mezelf niet zo te uiten.
__________________
Ik heb vanochtend iemand vermoord, ik hoorde nog iets kraken toen ik op hem stond. Nu heb ik toch wel spijt, arme cornflake

Laatst gewijzigd op 14-02-2012 om 17:25. Reden: schrijffoutje :)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2012, 19:01
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Hoe kan iemand je vriendin nu 'afpakken'? Je vriendin is geen bezit, die kiest zelf ervoor om met iemand om te gaan of niet. En als ze met dat meisje omgaat, betekent het niet dat ze niet meer met jou kan omgaan. En als ze dan liever met dat meisje omgaat dan met jou, dan betekent het niet dat ze 'afgepakt' is, maar dat ze er zelf voor gekozen heeft. Dan moet je niet bij dat meisje zijn, maar bij je vriendin die schijnbaar geen zin meer heeft om met je om te gaan.

Oh, en ik fiets al zes jaar alleen. Zó erg is dat niet hoor. Ik snap trouwens niet echt precies wat je daar zegt (jij fietste met dat meisje mee dat jij 'dat kreng' noemt omdat iemand die normaal met jouw groepje mee fietste je daartoe had overgehaald en beloofd naast je te fietsen? En diegene ging toen naast dat meisje dat jij stom vindt fietsen?)

En zet je mobiel gelijk met de mobiel van je vrienden/fietsgroepje.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 19:03
Marije.
Avatar van Marije.
Marije. is offline
Sterkte .
__________________
Look to the future, do not look back. But remember the good times:).
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 19:28
Verwijderd
Ik zie het probleem niet zo? Heb je geen andere kinderen/vrienden in de klas waar je mee om kan gaan? En als je één keer alleen moet fietsen omdat je te laat bent, dan is dat zo en dan vertrek je morgen wat vroeger van huis. Dan ben je morgen wél op tijd en hoef je morgen niet alleen te fietsen en kan je gewoon met het groepje mee fietsen.

Dat van 'dat kreng' is heel jammer en vervelend, maar je bent er nu in ieder geval achter gekomen hoe ze werkelijk in elkaar zit. Zoek gewoon nieuwe vrienden in de klas en ga daarmee om. Dan komt het echt wel goed!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2012, 18:57
Verwijderd
]

1. fiets niet met 'het kreng' mee.
2. luister beter naar je moeder.
3. probeer 5 minuten eerder bij je fietsgroepje te zijn, dan heb je geen ptoblemen en lange gezichtyen van anderen.
4. volg een cursus zelfvertrouwen krijgen.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2012, 12:19
Verwijderd
Regel echte vrienden.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2012, 16:26
SmileBritjuuuh
Avatar van SmileBritjuuuh
SmileBritjuuuh is offline
Citaat:
Hoe kan iemand je vriendin nu 'afpakken'? Je vriendin is geen bezit, die kiest zelf ervoor om met iemand om te gaan of niet. En als ze met dat meisje omgaat, betekent het niet dat ze niet meer met jou kan omgaan. En als ze dan liever met dat meisje omgaat dan met jou, dan betekent het niet dat ze 'afgepakt' is, maar dat ze er zelf voor gekozen heeft. Dan moet je niet bij dat meisje zijn, maar bij je vriendin die schijnbaar geen zin meer heeft om met je om te gaan.

Oh, en ik fiets al zes jaar alleen. Zó erg is dat niet hoor. Ik snap trouwens niet echt precies wat je daar zegt (jij fietste met dat meisje mee dat jij 'dat kreng' noemt omdat iemand die normaal met jouw groepje mee fietste je daartoe had overgehaald en beloofd naast je te fietsen? En diegene ging toen naast dat meisje dat jij stom vindt fietsen?)

En zet je mobiel gelijk met de mobiel van je vrienden/fietsgroepje.
Lara gaat nu gawoon niet meer met mij om maar wel met dat kreng, en dat kreng stoot me uit odat ik niet bij lara kan zijn. En het was een ander meisje die me overhaalde om mee te fietsen. En ik heb ja gezegd omdat ik kwaad was op het kreng.
__________________
Ik heb vanochtend iemand vermoord, ik hoorde nog iets kraken toen ik op hem stond. Nu heb ik toch wel spijt, arme cornflake
Met citaat reageren
Oud 16-02-2012, 17:34
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Lara gaat nu gawoon niet meer met mij om maar wel met dat kreng, en dat kreng stoot me uit odat ik niet bij lara kan zijn. En het was een ander meisje die me overhaalde om mee te fietsen. En ik heb ja gezegd omdat ik kwaad was op het kreng.
Lara kan ook gewoon naar jou toegaan?
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 01:16
Hellraider
Avatar van Hellraider
Hellraider is offline
Zeg anders gewoon tegen dat 'kreng', dat je het echt totaal niet meer leuk vind en ze echt moet stoppen met dat stomme gedrag en de hele tijd je beste vriendinnen afpakt
__________________
Be good or be good at it
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 17:41
Records070
Avatar van Records070
Records070 is offline
Citaat:
Lara gaat nu gawoon niet meer met mij om maar wel met dat kreng, en dat kreng stoot me uit odat ik niet bij lara kan zijn. En het was een ander meisje die me overhaalde om mee te fietsen. En ik heb ja gezegd omdat ik kwaad was op het kreng.
You go girl!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 21:41
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Weet je, boze mensen zijn nooit leuk om mee om te gaan.
Kan zijn dat "het kreng" buiten jouw omgeving een heel prettig persoon is. Dan is het geen wonder dat jouw "vriendinnen" liever bij haar zijn dan bij jou.
Misschien helpt het eens niet meteen in de aanval te gaan maar je wat rustiger, (minder boos) op te stellen. Niet zeggen "*^%@*&%*(^(@$ waarom zijn jullie zonder mij vertrokken !!!11!!uitroepteken!!11" maar "Ik was teleurgesteld vanmorgen, jullie waren al weg, hoe komt dat?"
Met citaat reageren
Oud 21-02-2012, 16:32
Verwijderd
Ik vind het eigenlijk vooral heel erg puberaal. Het is vervelend dat jouw vriendinnen liever met iemand anders om gaan, maar dat gebeurt nu eenmaal. Iemand niet meer heul erg snel 'beste vriendin' baat ook al, dan hecht je misschien minder waarde aan die persoon. Als jij zo graag met Lara af wil spreken of met haar om wil gaan, dan bel je haar een keer persoonlijk op 'Goh, heb je zin om iets af te spreken?'. En with all do respect, je laten buitensluiten heb je gedeeltelijk ook zelf in de hand. Ga gewoon eens bij hun groepje staan en klets wat mee ofzo.
Wat betreft dat fietsen, shit happens. Alleen fietsen is zo erg niet en als je graag met anderen mee wil fietsen, dan zorg je voortaan gewoond at je op tijd bent.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 20:04
Verwijderd
Mijn bloed gaat koken van jou.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2012, 21:58
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Jeetje wat heb je het zwaar kind.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Waarom ben ik zo boos?
Skats
9 11-10-2013 02:37
Seksualiteit Ik ben Mexi en ik ben boos, heel boos.
justmexi
18 07-08-2012 11:34
De Kantine ik ben zooooww booos
justlikeme!
7 23-11-2004 22:29
Psychologie HAHA ik ben uit huis gestuurd!
Quincy
1 22-06-2004 13:24
De Kantine op wie ben je boos......
lingua
124 03-06-2004 16:49
Liefde & Relatie Ik ben zo boos..
onzekerdoosje:p
32 13-08-2003 09:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34.